Tvillingflytt & Städ

Tvillingflytt & Städ

Vi är två bröder som efter många års erfarenhet av flytt, nu bestämt oss för att starta vårt eget. Vårt mål är att erbjuda den service och kvalité vi länge drömt om att ge till våra kunder. För oss handlar det om ett helhetstänk i hela processen att flytta, oavsett om du är ensam och önskar lite extra hjälp eller om du har specifika frågor och behov som kanske inte ingår i våra ordinarie tjänster. Vi lyssnar på våra kunder och vill hela tiden förbättras, för att du som kund ska kunna slappna av och slippa oroa dig.

Ska du flytta? Känner du att tiden inte riktigt räcker till eller blir stressad av bara tanken av att hålla i allt själv? Behåll lugnet, vi på Tvillingflytt erbjuder professionell hjälp med allt ifrån ned- och uppackning och emballering av dina saker till den slutgiltiga städningen. Hör av dig till oss redan idag för en kostnadsfri offert! Ditt bohag är fullt försäkrat i våra händer, vi hanterar dina möbler med stor aktsamhet och allt skyddas med flyttfiltar för att förebygga skador. Oavsett vart du bor eller vart du vill flytta, så finns vi här för dig!

Har ni specifika behov i samband med flytten, låt oss veta - så löser vi det!

Välkommen till oss på Tvillingflytt!

Med vänliga hälsningar,

Tvillingbröderna

Läs vad 9 kunder tycker om Tvillingflytt & Städ 2

2021-06-12
    Noggranna! Vi är jätte nöjda!
    Tack för det fina omdömet. Välkommen åter nästa gång :) Tvillingflytt & Städ
    2021-06-10
    Jag kan bara ge dem högsta betyg. Proffsigt och mycket hög service från första samtalet till allt var klart. Jag hade höga förväntningar i samband med leveranser av kartonger och pack material som de kom med senast dagen efter. Som vi beställde efterhand. Sedan kom dagen. Mycket rädda om våra saker och måna att vi var nöjda hela tiden. Vi har mycket saker och vi är rädda om. Jag ger den betyg 6 på en skala 1 till 5.
    Tack för det fina omdömet. Välkommen åter när ni ska flytta nästa gång :) Tvillingflytt & Städ
    2021-05-29
    Snabb och smidig flytt, väldigt duktiga, trevliga och professionella killar!
    Rekommenderar starkt
    2021-05-29
    Punktliga, snabba, pålitliga, lösningsfokuserade! Flytten gick perfekt och jag är supernöjd!
    2021-05-26
    Kan verkligen rekommendera Tvillingflytt, dom är inte bara duktiga och snabba på det dom gör, utan riktigt trevliga killar också som vet hur man bemöter sina kunder. Ger dom även fem ⭐ för den noggranna städningen!
    Tack för det fina omdömet. Välkommen åter nästa gång :) Tvillingflytt & Städ
    2021-05-24
    Hade flytthjälp från Karlskrona till Lund
    Är väldigt nöjd med arbetsinsatsen och bemötandet mycket proffesionellt företag med hög arbetsmoral och vilja. Engagerade i flytten och väldigt trevliga. Packade och körde allt på ett säkert sätt. Kan starkt rekommendera detta företaget för personer som bor i Blekinge.
    2021-05-23
    Helt fantastisk service och flytthjälp!!Rekommenderar stark😀
    Tack för det fina omdömet. Välkommen åter när ni ska flytta nästa gång:) Tvillingflytt & Städ
  • Emanuel N
    skrev om Tvillingflytt & Städ
    2021-05-23
    Snabba, trevliga, billiga. Bra dialog. Flexibla och hög servicekänsla.
    2021-05-06
    Bra gäng som även kunde hantera problem som ingen hade förutsett.
    Tack för det fina omdömet. Välkommen åter när ni ska flytta nästa gång. Tvillingflytt & Städ