Sefid-städ

Sefid-städ

Hej,
Välkommen att boka städtid på Sefid-städ för endast 189 kr i timmen. Bokning via hemsida eller ring via telefon 0700 38 48 27
Just nu erbjuder vi hemstädning, flyttstädning, och storstädning på Gotland och i Stockholm för endast 189 kr/tim. Vi utför även fönsterputs uppdrag. Alla vår tjänster har kvalitetsgaranti som gäller i tre dagar.

Är det svårt att få tid med städningen? Funderar du över städhjälp? Sefid är en städfirma som erbjuder förstklassiga städtjänster på Gotland och i Stockholm till marknadens bästa priser. Vi på Sefid fokuserar på våra kunder och erbjuder flexibla lösningar utifrån just dina städbehov. Vår kompetenta medarbetare hjälper dig gärna med städningen. Du ska känna dig trygg med oss. Med Sefid kan du alltid förvänta dig ett fläckfritt resultat. Nöjd kund-garanti gäller för alla våra tjänster. Dessutom får du 50% RUT-avdrag direkt på fakturan hos Sefid. Boka din hemstädning redan idag!

Vi på Sefid kan hjälpa dig med Hemstädning, Seniorservice, fönsterputs, storstädning, flyttstädning, visningsstädning, kökstvätt, badrumstvätt, mattvätt, möbeltvätt, trappstädning och kontorsstädning.

Tveka inte att kontakta oss om du har fler frågor!
info@sefid.se
070 038 48 27