Sefid-städ

Sefid-städ

sefid.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Gotlands Städproffs - Din partner för överlägsen städning! Letar du efter professionell städhjälp på Gotland? Vi är engagerade i att skapa enastående rena och bekväma livsmiljöer för våra kunder. Med många års erfarenhet inom branschen är vi det självklara valet när det gäller städning och underhåll av hem och...

61 omdömen om Sefid-städ

Marianne M
Skrev om Sefid-städ

Kvinnan som kom till mitt hem för att göra fönsterputs var artig, duktig och noggrann. När jag bokade fönsterputs sa jag att man behövde en hög stege för att nå högt fönster. Jag sa till chauffören som hade stegar på taket på sin vehicle att stegar behövdes, han var inte villig att ta ned dem vilket jag tycker var mycket konstigt. Han sa att skulle göra det när han hämtade kvinnan, men han kom aldrig tillbaka. Det kom en annan chaufför.

Svar från Sefid-städ

Hej Marianna, Tack för att du delade din upplevelse med oss. Vi är glada över att höra att du var nöjd med kvinnan som utförde fönsterputsningen - artighet, skicklighet och noggrannhet är egenskaper vi prioriterar hos vår personal. Vi beklagar djupt det missförstånd som uppstod angående stegarna! Vi uppskattar verkligen din feedback och tar den på största allvar. Vi kommer att undersöka händelsen noggrant för att klargöra det uppkomna missförståndet och vidta åtgärder för att säkerställa att det inte inträffar igen. Vi...

Marcus W
Skrev om Sefid-städ

Har bara positiv upplevelse av sefid städ med deras arbete med flyttstädningen. Smidigt och bra kommunikation och tillmötesgående med olika delar av arbetet.. och perfekt städat!

Svar från Sefid-städ

Hej Marcus, Tack så mycket för din vänliga feedback! Vi är glada över att höra att du hade en positiv upplevelse av vårt team. Vi lägger stor vikt vid noggrannhet och kvalitet i vårt arbete, och det är fantastiskt att höra att våra insatser mötte dina förväntningar. Det är viktigt för oss att fortsätta utveckla och förbättra våra tjänster för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, därför hjälper din feedback oss enormt då den fungerar som vägledning i vår strävan efter ständig förbättring och utveckling. Tack...

Nathalie K
Skrev om Sefid-städ

Fin och noggrann fönsterputsning, tack!

Svar från Sefid-städ

Hej Nathalie! Tack snälla för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du blev nöjd med resultatet, ditt förtroende för oss är mycket uppskattade. Om du någonsin behöver våra tjänster igen eller om det är något specifikt du skulle vilja att vi fortsätter att förbättra, tveka inte att kontakta oss. Tack igen för att du valde Sefid och för att du delade din feedback! Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster till dig i framtiden. Vänliga hälsningar, Sefid

Anna A
Skrev om Sefid-städ

I går fick jag mina hus i Fröjel städade inför påsk. Allt är fantastiskt rent och fint. Dessutom ett exceptionellt trevligt och proffsigt bemötande. Jag har provat flera städfirmor här på Gotland och detta är den absolut bästa och trevligast. 🙏🏻

Svar från Sefid-städ

Hej Anna, Tack för ditt omdöme! Det är fantastiskt att höra att du blev nöjd med resultatet. Det är vårt mål att göra städningen så bekväm och trevlig som möjligt för våra kunder. Ditt förtroende för oss är mycket uppskattade, tack återigen för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela din feedback! Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster till dig i framtiden. Vänliga hälsningar, Sefid

Anna Caroline Å
Skrev om Sefid-städ

Fantastiskt fint utfört fönsterputsarbete av Ümit med kollega! Noggranna och mycket trevligt att ha killarna här under dagen!

Svar från Sefid-städ

Hej Anna, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera en noggrann och professionell service, och det är fantastiskt att höra att vi levererade just det till dig. Ditt förtroende för oss är mycket uppskattade, tack för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela din feedback! Vänliga hälsningar, Sefid

Marcus L
Skrev om Sefid-städ

Mycket trevligt bemötande och vi är jättenöjda med städningen hos oss! Kan varmt rekommendera!

Svar från Sefid-städ

Hej Marcus, Tack så mycket för ditt omdöme! Det är fantastiskt att höra att ni blev nöjda. Tack återigen för att du valde oss och för din rekommendation, vi värdesätter verkligen din upplevelse och stöd. Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster till dig i framtiden. Vänliga hälsningar, Sefid

Tommie S
Skrev om Sefid-städ

Flexibla, trevliga och bra pris.

Svar från Sefid-städ

Hej Tommie, Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade vår flexibilitet och tjänster. Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster till dig i framtiden. Tack för att du valde oss! Vänliga hälsningar, Sefid

Maria Veronica A
Skrev om Sefid-städ

Tillmötesgående och proffsiga. Kan varmt rekommendera denna firma. Mycket bra flyttatäd

Svar från Sefid-städ

Hej Maria, Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Tack för att du valde oss på Sefid och för din positiva återkoppling! Vänliga hälsningar

Kristina V
Skrev om Sefid-städ

Jag var jätte nöjd med städningen av Sefid-städ. Mosa som var hos mig var noggrann

Svar från Sefid-städ

Hej Kristina, Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Tack för att du valde oss på Sefid och för din positiva återkoppling! Vänliga hälsningar

Birgitta Anne-Christine E

Jag behövde hjälp med snöskottning och det blev så väldigt bra,dessutom fick jag skottat mer än jag bett om. Jag är väldigt nöjd och mycket trevlig personal.

Svar från Sefid-städ

Hej! Stort tack för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du är nöjd med våra tjänster och team. Din upplevelse och ditt stöd är verkligen värdefulla för oss. Tack för att du valde oss på Sefid.

Cecilia H
Skrev om Sefid-städ

Vi är mycket nöjda med Hussein som både städade och tog hand om möbler som han forslade bort. Hussein är också mycket trevlig. Vi rekommenderar dem och deras tjänster.

Svar från Sefid-städ

Hej! Stort tack för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du är nöjd med våra tjänster och team. Din upplevelse och ditt stöd är verkligen värdefulla för oss. Tack för att du valde oss på Sefid och för din positiva återkoppling!

Ninio H
Skrev om Sefid-städ

Trevliga och duktiga kommer garanterat anlita igen

Torgny H
Skrev om Sefid-städ

Min fru har redan skrivit till er att hon är helnöjd

Far J
Skrev om Sefid-städ

I recently hired Sefid-städ for a thorough cleaning of my Airbnb, and I must say, I am extremely satisfied with their service. From start to finish, the experience was top-notch. The booking process was straightforward, and their team was accommodating in scheduling a time that worked for me. On the day of the cleaning, the crew arrived punctually and was equipped with all the necessary cleaning supplies. They were also courteous and professional throughout the entire service. What truly impressed me was the attention...

Svar från Sefid-städ

Hello! Thank you very much for your positive feedback! We're delighted to hear that you're satisfied with our services and team. We truly appreciate your experience and support. Thank you for choosing us at Sefid and for your positive feedback!

Snäck H
Skrev om Sefid-städ

Proffsigt städföretag. Kan rekommenderas. Ordnade fram personal efter vårat önskemål.

Svar från Sefid-städ

Hej! Tack så mycket för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du är nöjd med våra tjänster och team. Vi värdesätter verkligen din upplevelse och ditt stöd. Tack för att du valde oss på Sefid och för din positiva återkoppling! Vänliga hälsningar, Sefid

Nils Gösta Mathiaz Juliàn L

Fick bra kontakt. Har själv inte sett resultatet av städningen men jag har inte hört något så jag antar att jobbet är väl utfört

Svar från Sefid-städ

Hej Nils, Tack så mycket för din feedback! Vi värdesätter verkligen din upplevelse och ditt stöd. Om du någonsin behöver våra tjänster igen eller om det är något specifikt du skulle vilja att vi fortsätter att förbättra, tveka inte att kontakta oss. Tack återigen för att du valde oss på Sefid! Vänliga hälsningar, Sefid

Henrik J
Skrev om Sefid-städ

klockren service och blev riktigt rent!

Svar från Sefid-städ

Hej Henrik, Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Tack för att du valde oss på Sefid och för din positiva återkoppling! Vänliga hälsningar, Sefid

Rasmus Teddy Linus L

Anlitade dem för återkommande städning av vårt sommarhus. Bra utförd städning enkla att boka och kommunicera med

Svar från Sefid-städ

Hej Rasmus, Tack så mycket för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vårt arbete samt upplever att kommunikationen har varit enkla. Vi värdesätter verkligen din upplevelse och ditt stöd. Om du någonsin behöver våra tjänster igen eller om det är något specifikt du skulle vilja att vi fortsätter att förbättra, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du valde oss på Sefid och för din positiva återkoppling! Vänliga hälsningar, Sefid

Mathias Erik M
Skrev om Sefid-städ

Snabbt, smidigt och proffsigt! Trevligt och personligt bemötande.

Svar från Sefid-städ

Hej Mathias, Tack så mycket för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vårt arbete. Vi värdesätter verkligen din upplevelse och ditt stöd. Tack för att du valde oss på Sefid och för din positiva återkoppling! Vänliga hälsningar, Sefid

Johanna S
Skrev om Sefid-städ

Superduktiga, snabba fast ändå extremt noga. Bygdegården lämnades skinande ren när Sefid-städ gick ut genom dörren. TACK FÖR FANTASTISK HJÄLP!!!

Svar från Sefid-städ

Hej Johanna, Tack så mycket ditt omdöme! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med resultatet av våra städningar. Vi är glada och tacksamma över att du valde oss på Sefid och att vi har fått hjälpa dig med bygdegården! Ditt förtroende för oss är mycket uppskattade. Om du någonsin behöver våra tjänster igen eller om det är något specifikt du skulle vilja att vi fortsätter att förbättra, tveka inte att kontakta oss. Tack igen för att du valde Sefid och för att du delade din positiva feedback! Vänliga hälsningar, Sefid

Eva R
Skrev om Sefid-städ

Sefid Städ har städat mitt sommarhus flera gånger och jag är så nöjd med resultatet. Bra kommunikation med olika medarbetare, väldigt vänliga och tillmötesgående.

Svar från Sefid-städ

Hej Eva, Tack så mycket ditt omdöme! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med resultatet av våra städningar. Vi är glada och tacksamma över att du valde oss på Sefid och att vi har fått hjälpa dig med sommarhuset! Ditt förtroende för oss är mycket uppskattade. Om du någonsin behöver våra tjänster igen eller om det är något specifikt du skulle vilja att vi fortsätter att förbättra, tveka inte att kontakta oss. Tack igen för att du valde Sefid och för att du delade din positiva feedback! Vänliga hälsningar, Sefid

Camilla B
Skrev om Sefid-städ

Proffsiga och välstädat hem och skinande rena fönster. Tack för trevligt bemötande och ni får mina varmaste rekommendationer.

Svar från Sefid-städ

Hej Camilla, Tack för ditt omdöme! Vi är väldigt glada över att höra att du upplevde vårt team som proffsiga och att du blev nöjd med våra tjänster. Din rekommendation betyder mycket för oss och vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Tack igen för att du delade din positiva erfarenhet samt att du valde oss på Sefid! Vänliga hälsningar, Sefid

Pernilla A
Skrev om Sefid-städ

Otroligt duktiga! Levererar alltid på topp. Supertrevliga dessutom. Rekommenderar varmt

Svar från Sefid-städ

Hej Pernilla, Tack så mycket för din fantastiska feedback! Vi är väldigt glada att höra att du blev nöjd med vår tjänst. Din rekommendation och ditt varma omdöme är mycket uppskattade. Vi är stolta över vårt engagerade och vänliga team, vi strävar alltid efter att leverera den bästa möjliga servicen till våra kunder. Tack återigen för att du valde oss och för den vänliga omdömen! Vänliga hälsningar, Sefid

Adam L
Skrev om Sefid-städ

Vi är så nöjda och kommer fortsätta anlita detta företag.

Svar från Sefid-städ

Hej Adam, Tack så mycket för den positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du blev nöjd med resultatet. Vi ser fram emot att fortsätta att leverera en högkvalitativ tjänst till dig i framtiden. Tack igen för att du valde oss och för att du delade din positiva upplevelse! Vänliga hälsningar, Sefid

Anna Kristina Marie A

Hela mitt hus blev skinande rent. Jag är otroligt nöjd. Kommer köpa städning igen 👍🏻

Svar från Sefid-städ

Hej Anna, Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Det gläder oss att höra att huset blev skinande rent och att du blev nöjd med vårt arbete. Din tillfredsställelse är vår största belöning och vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ städning och service när du behöver det nästa gång. Tack igen för att du valde oss! Vänliga hälsningar, Sefid

Siw-Gun S
Skrev om Sefid-städ

Trevligt bemött, arbetet bra utfört och snabbt. Flyttstädning av lägenhet , rekommenderar städkillarna.

Svar från Sefid-städ

Hej Siw-Gun, Tack så mycket för din feedback! Vi är glada över att höra att du blev nöjd med resultatet på flyttstädningen. Ditt omdöme och din rekommendation betyder mycket för oss och vårt team. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen, och din tillfredsställelse är vår prioritet. Tack igen för att du valde oss på Sefid! Vänliga hälsningar, Sefid

Per W
Skrev om Sefid-städ

Allt funkade bra och det var bra återkoppling trevlig personal

Svar från Sefid-städ

Hej Per, Tack så mycket för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du var nöjd med vårt arbete och att du upplevde att allt fungerade bra. Vi värdesätter verkligen din upplevelse och ditt stöd. Tack för att du valde oss på Sefid och för din positiva återkoppling! Vänliga hälsningar, Sefid

Birgitta G
Skrev om Sefid-städ

Trevliga killar som gjorde ett bra jobb.

Svar från Sefid-städ

Hej Birgitta, Tack så mycket för din uppmuntrande feedback! Vi är glada över att du upplevde vårt team som trevliga och att du var nöjd med det arbete de utförde. Ditt stöd och positiva omdöme är mycket uppskattat. Tack igen för att du valde Sefid och för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss! Hälsningar, Sefid

Inga-Britt S
Skrev om Sefid-städ

Killarna som kom städade hela huset och tvättade alla fönster. De var två stycken dag ett och dag två hade de en elev med sig. De gjorde ett bra arbete och var mycket noga med allt. De låg på golvet och våt torkade listerna. Bra att jag var hemma så jag såg hur noga de var.

Svar från Sefid-städ

Hej, Inga-Britt! Tack så mycket för din detaljerade och positiva feedback! Det gläder oss att höra att du var nöjd med vår tjänst och att du uppskattade det noggranna arbetet som utfördes. Vi är stolta över att ha ett professionellt team som alltid strävar efter att göra det bästa! Vi värdesätter verkligen din tillit och är tacksamma för att du valde oss. Vänliga hälsningar, Sefid

Lena F
Skrev om Sefid-städ

Trevlig och noggrann. Kom i tid. Rekommenderas!

Svar från Sefid-städ

Hej, Lena Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vår service. Vi sätter högt värde på punktlighet och kvalitet i vårt arbete. Ditt förtroende och rekommendation betyder mycket för oss. Tack igen för att du valde oss på Sefid! Hälsningar, Sefid

Anna E
Skrev om Sefid-städ

Mycket proffsigt och välstädat. Trevliga killar oxå! Tusen tack! Vi kommer att anlita er igen och rekommendera er. //anna

Svar från Sefid-städ

Hej Anna, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det är fantastiskt att höra att du upplevde vår service som proffsig och att du uppskattade att vårt team var trevliga. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden! Hälsningar, Sefid

Eva D
Skrev om Sefid-städ

Mycket trevligt bemötande och väl utfört jobb. Tack så mycket 🙏

Svar från Sefid-städ

Tack Eva för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar Sefid Sefid

Gunni Margareta N

Kom i tid, glad och vänlig. Full fart på en gång, jobbade verkligen effektivt. Mycket nöjd!

Svar från Sefid-städ

Tack gunni för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar Sefid Sefid

Inger H
Skrev om Sefid-städ

Jättebra ! Snyggt resultat, bra arbetsprestation.

Svar från Sefid-städ

Tack Inger för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar Sefid Sefid

Roger K
Skrev om Sefid-städ

Ett trevligt bemötande och ett väl utfört arbete. Är nöjd och kan utifrån detta rekommendera deras flyttstädning. Häls Roger

Svar från Sefid-städ

Tack Roger för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar Sefid Sefid

Arun S
Skrev om Sefid-städ

Anlitat för flyttstädning på Gotland för vårt fritidshus och allt gått super smidigt o bra. Enkelt dialog, snabb leverans och hög kvalite enligt förväntningar. Rekommenderas varmt! Tack!

Svar från Sefid-städ

Tack Arun för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar Sefid Sefid

Ulla W
Skrev om Sefid-städ

Bra städat och respektfull vistelse i mitt hem.

Svar från Sefid-städ

Tack Ulla för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar Sefid

Andreas E

Superbra kommunikation och perfekt utfört arbete ! Kommer anlita igen

Svar från Sefid-städ

Tack Andreas för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar Sefid

Lina G
Skrev om Sefid-städ

Jätte trevliga och tillmötesgående Jag blev nöjd med fönsterputsningen. Ska boka för städning

Svar från Sefid-städ

Tack Lina för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar Sefid

Britt A
Skrev om Sefid-städ

Trevligt bemötande bra prenumeration på städning

Svar från Sefid-städ

Tack Britt för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar

Eva B
Skrev om Sefid-städ

Superbra! Två riktigt duktiga städerskor kom och gjorde en storstädning hos oss där resultat blev perfekt. Det har varit väldigt enkelt att ha med företaget att göra på grund av den personliga servicen och anpassning efter våra önskemål. Går enkelt att lägga till extra tjänster så som fönstertvätt och annat till den ordinarie och regelbunda städningen.

Zarah S
Skrev om Sefid-städ

Bokade städning, luktade fräscht och såg bra ut tills man kom runt i huset. Skåpluckorna i köket är fläckiga, golvet kladdigt, vit beläggning på klinker i badrummet som inte gick bort trots att jag skurade efter. Dammtussar låg lite här och var. Betalar för en storstädning så då förväntar man sig att det är klokt gjort när det är två stycken som städar på nästan 5 timmar. Tyvärr men jag städar huset mycket bättre själv på snabbare tid. Nu har jag testat detta företag och kommer tyvärr inte återkomma. Städarna var trevliga men jobbet blev inte bra gjort.

Svar från Sefid-städ

Hej Zarah, Tack för din feedback, väldigt tråkigt att höra att ni inte vart nöjda med vår storstädning. Lägenheten besiktades tillsammans med er efter städningen och då var allt godkänt. Självklart kan det ha uppdagats något under helgens gång och vi är alltid väldigt måna om att leverera kvalitet och nöjda kunder. Därför har vi erbjudit oss att komma ut och åtgärda det ni hittat men där har ni tackat nej eftersom ni själva redan hade städat. Hör gärna av er till vår kundtjänst om det är något mer vi kan hjälpa till med samtidigt önskar vi er en Glad Påsk 💛🐣

Anki B
Skrev om Sefid-städ

Jag är mycket nöjd med Sefid. Proffsigt bemötande och min flyttstädning blev perfekt. Rekommenderar Sefid varmt.

Svar från Sefid-städ

Tack Anki för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar

Alva Vimal S
Skrev om Sefid-städ

Blev inte nöjd Då människan skan på telefon menade att det skulle se fräscht ut när städaren var klar Bra ungsrenglrening Men toaletten var lite full av beläggningar som innan Fusk på luckor mm Efter att städaren gått tittade jag under badkaret Om man vill få städat där det syns då funkar det men dra fingret uppepå luckor eller titta under badkaret Så har dom fuskat Fortfarande smutsigt på flera ställen så städningen blev inte bra Jag fick städa om när städaren gått Men om folk läser det här & anlitar dem ändå...

Svar från Sefid-städ

Hej, Först och främst vill vi tacka dig för att du tog dig tid att dela ditt omdöme med oss. Vi beklagar djupt att du inte är nöjd med delar av städningen. Det är vår ambition att alltid erbjuda högkvalitativa städtjänster, och vi tar din feedback mycket seriöst. Vi ser att du hade anlitat oss för städning som skulle ske endast i två timmer och att det skulle täcka kök, badrum och en grundlig ugnsrengöring. Våra tjänster anpassas efter våra kunders ösnkemål och om du vill att vi ska städa endast på två timmer så gör vi...

Marie A
Skrev om Sefid-städ

Trevliga personal som gjorde en noggrann flyttstädning hos oss utan några anmärkningar. Rekommenderar starkt vidare!

Svar från Sefid-städ

Tack Marie för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar

Samuel B
Skrev om Sefid-städ

Trevliga och duktiga, rekommenderas värmt!

Svar från Sefid-städ

Tack Samuel för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar

Jorid L
Skrev om Sefid-städ

Utmärkt service och väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Sefid-städ

Tack Jorid för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar

Patrik C
Skrev om Sefid-städ

Allt fungerade från lätt att få kontakt angående hemstädning till utförande. Mycket nöjd med både bemötande och utförd tjänst. Kommer att fortsätta med abonnemang på hemstädning

Svar från Sefid-städ

Hej Patrik, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vårt bemötande och den utförda tjänsten. Vi är glada över att ha kunnat tillgodose dina förväntningar och är tacksamma för att du har valt att fortsätta med oss! Vi på Sefid ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa städtjänster till dig. Tack återigen för din positiva återkoppling! Vänliga hälsningar, Sefid

Anita N
Skrev om Sefid-städ

Jätte nöjd,snabbt utfört och ser fint ut.

Svar från Sefid-städ

Hej Anita, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du blev nöjd med den utförda tjänsten, och tack för att du valde oss på Sefid! Vänliga hälsningar, Sefid

Stephanie E
Skrev om Sefid-städ

Trevliga och punktliga. Rekommenderar.

Svar från Sefid-städ

Hej Stephanie, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela dina erfarenheter. Det glädje oss att höra att du blev nöjd med våra tjänster. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en bra upplevelse och din feedback är värdefull för oss. Om det är något specifikt du tyckte var extra bra eller om det finns något vi kan förbättra, är vi öppna för att höra dina tankar. Vänliga hälsningar, Sefid