Ess Plus

Olivecronas Väg 26, 113 61 Stockholm — Visa karta

Ess Plus! Vi ger ditt hus ett plus i kanten! Våra tjänster skall karaktäriseras av hög kvalitet. Vi erbjuder Hemstädning, Flyttstädning, Storstädning samt Kontorsstädning.

Städtjänster - Trygghet och säkerhet
Vi på Ess Plus har utbildad personal som har skrivit på ett sekretessavtal och dessutom kan visa upp sitt behörighetskort. Ditt hem är vår arbetsplats, därför hanterar vi även nycklar, personliga uppgifter och larmkoder genom fasta rutiner.

Byggtjänster
Förutom städ så erbjuder vi även byggtjänster i form av tillbyggnationer, ombyggnationer, vindslägenheter, renoveringar samt snickeriarbete m.m. Allt detta till till högsta kvalitet!

Besök gärna vår hemsida www.essplus.se för mer information.

Läs vad 34 kunder tycker om Ess Plus

• Klas L
    Klas L skrev om Ess Plus
    Flexibla och professionella! Mycket noggranna och trevliga. Läs mer
  • Mats T skrev om Ess Plus
    Snabba och flexibla! Läs mer
  • Katarina Z skrev om Ess Plus
    noggranna och pålitliga. Dock flyttas en hel del grejer runt och är svåra att hitta Läs mer
  • Peter N skrev om Ess Plus
    veckostädning. Proffsig och flexibel inställning till jobbet. Tack! Läs mer
  • Annika T skrev om Ess Plus
    Bra o snabb kommunikation. Bra kvalitet på städning. Känns tryggt. Läs mer
  • Kinnery C skrev om Ess Plus
    Vi köper veckostädning av EssPluss. Vi är mycket nöjda med städningen samt bemötandet från företaget! Läs mer
  • Elin M skrev om Ess Plus
    Superbra att ha att göra med. Noggranna och trevliga.
    Ingar problem att andra tider eller avboka. Läs mer
  • Ulrika A skrev om Ess Plus
    Was Plus är underbara och vi vill alltid att dom skall vara hos oss! Alltid perfekt och rent, trevliga och aldrig krångel!! Läs mer
  • Jenny T skrev om Ess Plus
    Jag gillar ESS Plus och dess personal.
    Det är till stor hjälp för oss att köpa denna tjänst och när det dessutom alltid funkar så bra blir det dubbel vinst. Läs mer
  • Simone M skrev om Ess Plus
    Vi köper hemstädning en gång i veckan av Essplus och är jättenöjda. Perfekt städning och väldigt flexibla och trevliga medarbetare! Läs mer
  • Felix K skrev om Ess Plus
    Varit kund hos Essplus i över 7 år - Extremt pålitliga och proffsiga, känns väldigt tryggt och de städer riktigt bra. Sällan som vår städerska är sjuk eller borta. Bästa utgiften varje månad är betala denna faktura! Läs mer
  • Carina S skrev om Ess Plus
    Köper städtjänster. Så nöjd! Professionella och trevliga personer. Alltid i tid, flexibla, lyhörda. Bra priser! Fantastisk att komma hem till ett städat o väldoftande hem. Läs mer
  • Lena-marie E skrev om Ess Plus
    Hemstädning
    Första mötet var väldigt positivt. Ni var inlyssnande och vi behövde bygga upp en relation med er innan vi kunde slappna av som kunder. Den möjligheten har vi fått.
    Våra förväntningar har uppfyllts som oftast. Dock har vi märkt att kvaliteten på städningen inte varit lika bra varje gång. Ibland har personalen varit väldigt trött och det har påverkat slutresultatet.
    Sammanfattningsvis är vi överlag nöjda som kunder. Läs mer
  • Karin D skrev om Ess Plus
    Alltid rent och fint med Ess Plus städ! Läs mer
  • Emil R skrev om Ess Plus
    Perfekt städning och pålitlig leverans. Läs mer
  • Anna S skrev om Ess Plus
    Städning och fönsterputs.

Välbemött. Snabb återkoppling vid beställning via mail.

Är sällan hemma när jag får städning men det är nästan alltid bra. Läs mer
  • Katarina K skrev om Ess Plus
    Trevlig personal, och lätta att samarbeta med. De började med storstädning och efter det har jag rullande städ var fjortonde dag. Det blir rent och fint. Rekommenderar verkligen denna firma! Läs mer
  • Christina H skrev om Ess Plus
    Hemstädning varannan vecka. Från första kontakt har vi blivit mycket bra bemötta. Jag blev rekommenderad av en släkting som använder Ess Plus så mina förväntningar var höga, vilket de levt upp till i högsta grad. Mycket bra att det alltid är samma personal som kommer. Min sammanfattade upplevelse är mycket god och jag har rekommenderat två vänner att kontakta Ess Plus. Läs mer
  • Victoria D skrev om Ess Plus
    Vi har hemstädning via Essplus och är väldigt nöjda. Med alla måsten och små barn man vill ge all ens uppmärksamhet till så är det härligt att komma hem till ett välstädat hem. Läs mer
  • Philip D skrev om Ess Plus
    Det funkar bra. Dock så tas inge egna initiativ med städning. Utan enbart det man har påpekat. Men alltid snälla och glada. Läs mer
    2018-04-26 Edyta P svarar Philip D
    Hej Philip,
    Tack för din feedback. Vi har bara 2 tim hos Dig att städa, byta sängkläder, vika/hänga tvätten och fixa diskmaskinen. Tyvärr finns det inte mer tid till egna initiativ.
  • Jessica S skrev om Ess Plus
    Pålitliga och flexibla. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Lena S skrev om Ess Plus
    Vi har anlitat Essplus i många år och är mycket nöjda med deras arbete. Vi har faktiskt aldrig haft något att klaga på. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Ess Plus
    Perfekt partner för regelbunden städning. Pålitliga, flexibla och noggranna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Helene H skrev om Ess Plus
    Anlitat för städning hemma.
    Allt funkar perfekt och jag är jättenöjd! Läs mer
  • Lina T skrev om Ess Plus
    Tio år av perfekt service i hemmet både regelbunden veckostädning och vid specialbehov som fönsterputsning, flyttstädning, måleri mm. Rekomenderar Ess Plus i hög grad för deras proffsiga jobb och service vänlighet och flera vänner har valt att anlita dem. Läs mer
  • Eva A skrev om Ess Plus
    Vi får en fantastisk städning var 14 dag. Snabba trevliga och noggranna Läs mer
  • Nicholas J skrev om Ess Plus
    Alltid trevliga, flexibla och noga. Har jobbat med Essplus säkert 10 år, både i hemmet och på kontoret. Har bara gott att säga om dem. Läs mer
  • Johan K skrev om Ess Plus
    Perfekt städresultat varje gång Läs mer
  • Madeleine W skrev om Ess Plus
    Snabba svar och lösningsinriktade!
    Effektiv städning! Läs mer
  • Aili B skrev om Ess Plus
    Har anlitat ess plus i tio års tid för hemstädning, och även flyttstädning Jag är mycket nöjd med deras sätt att arbeta , passar tider gör utmärkt jobb Läs mer
  • Nanna F skrev om Ess Plus
    Har städhjälp från EssPlus som är helt fantastisk! Pålitlig och bra städerska! Läs mer
  • Anna G skrev om Ess Plus
    Snabba, effektiva och trevliga. Alltid rent och fint. Läs mer
  • Mikaela K skrev om Ess Plus
    Har städning varannan vecka och vi är supernöjda Läs mer
  • Camilla W skrev om Ess Plus
    Vi är mycket nöjda med både bemötande och utförande av vår städtjänst. Läs mer

Olivecronas Väg 26, 113 61 Stockholm