Kontorsstädning i Vasastan

5 rekommenderade kontorsstädare i Vasastan, Stockholm

Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från kontorsstädare nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
  • Hem- och företagsstädning samt andra tidsbesparande tjänster, alltid levererade med ett leende på läpparna!
    Martina N
    Martina N: Kan rekommendera Bvtler! Enkla att kommunicera med och vi är mycket nöjda med städtjänsten vi köper. Flexibla och noggra...
  • Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    : Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!
  • Alinix Städ & Service – Vi erbjuder dig en skönare vardag!
    Stig Börje S
    Stig Börje S: Bra utfört jobb. Klart på tid.
  • Välkommen till Gnistra städ - Säker städning med stor kompetens i hela Stockholm!
    Antonia H
    Antonia H: Vi har vardagsstädning på kontoret. Gör det där lilla extra för sin kund. Mycket trevliga i sitt bemötande på mail och t...
  • Nancy S
    Nancy S: Vi köpte hemstädning. Trevlig personal med gott bemötande. Resultatet var riktigt tillfredställande. Rekommenderas!
Visa sida:

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte