Gnistra Städ AB

Gnistra Städ AB

Ring 08-509 242 54 gnistrastad.se

Välkommen till Gnistra städ! Med över 20 år i städbranschen har vi levererat professionell kontorsstädning till ett antal företag. Vi lämnar ditt kontor gnistrande rent och är väldigt stolta över nivån på professionalitet och seriositet hos vår personal. Vår verksamhet drivs med målet att ha nöjda kunder och långsiktiga relationer...

9 omdömen om Gnistra Städ AB

Margareta S
Skrev om Gnistra Städ AB

Städning. Proffsigt men ändå personligt bemötande. Perfekt utfört arbete. Känns tryggt att anlita Gnista!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Anja C
Skrev om Gnistra Städ AB

Supernöjda med jobbet de gör i vår fotostudio.

Elin H
Skrev om Gnistra Städ AB

Gnistra Städ är engagerade med stort intresse att leverera enligt förväntningar. Dom ger personlig service och är flexibla med lösningar och förfrågningar.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Gabriella L
Skrev om Gnistra Städ AB

Vi har köpt städtjänster av Gnistra, 2 gånger per vecka får vi städhjälp. De är enkla att ha att göra med, trevliga och städar bra

Thomas N
Skrev om Gnistra Städ AB

Vi har haft hemma städning under flera år av Gnistra städ och alltid varit nöjda med deras bemötande

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Antonia H
Skrev om Gnistra Städ AB

Vi har vardagsstädning på kontoret. Gör det där lilla extra för sin kund. Mycket trevliga i sitt bemötande på mail och telefon.

Faten I
Skrev om Gnistra Städ AB

Engagerat städbolag, god kommunikation och samarbetsvilja. Rekommenderas varmt av oss!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Linda L
Skrev om Gnistra Städ AB

Vi har alltid varit väldigt nöjda med Gnistra Städ. Jag kan varmt rekommendera dom.

Farideh W
Skrev om Gnistra Städ AB

Vi är väldigt nöjda med kontorsstädningen som Gnistra hjälper oss med.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen