Städsällskapet

Vikten av bra städning har nog aldrig varit viktigare än nu, vi erbjuder en heltäckande lösning för att minska virus och bakterier på er arbetsplats.
Genom sanering och desinficering med rätt produkter och vår biologiska miljöstädning skapar vi en friskare arbetsmiljö - Kontakta oss så kommer vi snabbt och sanerar exempelvis kök och toaletter.

Miljövänlig städning med BioClean! - Prova i 3 månader, halva priset på första fakturan!

Städsällskapet är en heltäckande städtjänst som vänder sig till dig som tycker om en ren och snygg arbetsplats eller ett renare och snyggare hem. Vi är helt enkelt verksamheten som ger dig ett nytt lyft! Vi förstår hur en fräsch lokal eller en städad bostad kan generera högre trivsel, samtidigt som vi ser hur rena, fräscha lokaler kan generera en högre effektivitet, men framförallt ett bättre välbefinnande.

För oss på Städsällskapet är det viktigt att det inte bara ser rent ut efter en städning, utan även under övrig tid. Blanka golv, rengjorda skrivbord och kök ger en ökad trivsel för alla. Det blir också en mer hälsosam miljö för barn, anställda och kunder. För oss är kvalitet en självklarhet!

Vi hjälper dig att bli av med vardagsstress, vi städar med hjärtat och tillsammans med flera års erfarenhet levererar vi en effektiv städning med ett grundligt miljötänk. Vi värnar om goda relationer och självklart en hög kvalitet. Dessutom ska det vara korrekt prissättning och fördelaktiga erbjudanden. Vårt motto är att alltid överträffa dina förväntningar. Vi är givetvis noga med skatter och avgifter samtidigt som vi sköter samtliga jobb mycket seriöst.

Vi värnar alltid om att du som kund ska gilla oss och därför präglas hela vår verksamhet av ett stort servicetänk där vi jobbar för långsiktiga relationer. Varmt välkommen!

68 omdömen om Städsällskapet

Sedan starten hos Reco 2018
    2022-12-03 Verifierad kund
    Blev profitionellt bemöt
    Snabb hjälp
    Toppen?
    Va glada vi blir att ni är nöjda.
    Vår strävan är att ha en bra service😇
    Hälsningar
    2022-11-18 Verifierad kund
    Mycket gott:
    Bemötande,förväntningar levdes upp och fönstertvätt!
    Tack för återkoppling bra att du är nöjd Roland
    Vi önskar dig en fin jul
    2022-11-17 Verifierad kund
    Sätter kunden i centrum, supertrevlig personal
    Men framförallt de levererar städning på absolut högsta nivå
    Kan rekommendera detta bolag
    Tack björn för fina ord. Hoppas att allt är bra med er.
    Vore trevligt att träffas för en lunch framöver.
    Allt gott
    2022-11-16 Verifierad kund
    Jag tycker städningen är bra. Levererar som dom ska.
    tack Annette för feedback. Hoppas allt är bra med er.
    Hälsningar/ Jennifer och Amra
    2022-11-16 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mkt inlyssnande och intresserat sätt. Dom förstod snabbt att vi var missnöjda med vår tidigare entreprenör vad gäller städningen i fastigheten.
    Vi har uppföljningsdialog två ggr om året som är mkt bra för båda parter.
    Tack per för fina ord och vi är så glada att ni är nöjda.
    Hoppas allt är bra med er allihopa i brf.
    Trevlig helg
    2022-11-16 Verifierad kund
    Smidigt, enkelt att ha och göra med. Lyhörda och levererar enligt önskemål.
    Tack Daniel för fin återkoppling.
    Ha en jätte fin kväll
    2022-11-16 Verifierad kund
    Städsällskapet gör ett super jobb med att städa vårt kontor!
    Tack Viktor hoppas att allt är bra med er . Städsällskapet
    2022-04-28 Verifierad kund
    Städsällskapet gör ett bra jobb hos oss!
    Tack Anders för omdöme hoppas allt är bra med dig.
    Ha en fin valborg
    2022-04-27 Verifierad kund
    Städningen som utförs i våra kontorslokaler fungerar utmärkt. Vi får alltid snabb återkoppling om vi undrar något eller vill ändra något. Mycket trevligt bemötande!
    Hej Katarina,
    Hoppas att allt är bra med dig.
    Vi är glada att ni är nöjda med oss. Vi vill alltid finnas till för våra fina kunder.
    Hälsningar till er alla och ha fin valborg.
    Önskar Jennifer Amra och personal
    2022-03-07 Verifierad kund
    Super bra företag med fokus på kundens behov. Trevliga att göra med.
    Hej Mustafa
    Tack för fin återkoppling. Viktigt för oss att ni är nöjda med vår miljövänliga städservice.
    Hälsa alla och ha en fin vecka

hälsningar/ Jennifer Och Amra
    2022-01-19 Verifierad kund
    Kvalitet och noggrannhet. Trevligt bemötande
    Tack för fin rekommendation.
    Varmt välkommen att återkoppla framöver om ni behöver våra tjänster.
    Med rena vänliga hälsningar/
    2021-11-17 Verifierad kund
    Jag är aldeles ny på min tjänst, återkommer med mer input, tack
    Du är så välkommen att höra av dig till oss info@stadsallskapet.se
    eller direkt till amra@stadsallskapet.se
    ha en fin dag
    2021-06-21 Verifierad kund
    Tycker att det har fungerat bra. Varit kund i över 10 år och inte sett någon anledning att byta. Rekommenderas.
    Tack fredrik för dina fina ord. Ha en fin midsommar / Hälsningar Jennifer och Amra Städsällskapet
    2021-06-07 Verifierad kund
    Biologisk städning! Fantastisk service och bemötande! Rekommenderar starkt.
    Tack Julia för fin rekommendation. Hoppas allt är bra med er.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Jag tycker företaget levererar efter våra förväntningar!
    Tack Annette för feedback. Hoppas allt är bra med dig.
    2021-05-07 Verifierad kund
    Vi har kontorsstädning via städsällskapet och kan inte säga annat än att vi är super nöjda! Dem är noggranna och seriösa!
    Rekommenderas starkt!
    Tack viktor för fina ord och vi är tacksamma för att du rekommenderar oss.

2021-05-07 Verifierad kund
    Fönsterputs - perfekt utfört & trevligt bemötande rakt igenom.
    Hej Hanna

Hoppas allt är bra med dig
    Tusen tack för fina ord
    Ha en underbar helg
    Hälsningar
    2021-05-07 Verifierad kund
    Vi har Städsällskapet för vår kontorsstädning. De är supertrevliga och personliga, tillmötesgående och proffsiga, som tar ett stort ansvarstagande kring hållbarhet och miljö. Rekommenderar varmt!
    Hej Bella

Hoppas allt är bra med dig
    Tusen tack för fin rekommendation.
    Ha en jätte fin helg
    2021-05-06 Verifierad kund
    Superbra städning! Enkelt, smidigt och perfekt resultat! :)
    2021-05-06 Verifierad kund
    Jag har städning av min lägenhet, dom är suveräna
    Tack anders för omdömet bra och att du är nöjd det är viktigt för oss. Ha det fint Hälsningar Jennifer Städsällskapet
    2021-04-23 Verifierad kund
    Vårt företag har ett städavtal med Städsällskapet.
    För oss fungerar detta utmärkt. Vi är nöjda med städningen och Städsällskapet är tillmötesgående på alla sätt!
    Hej Katarina,
    Tack för fina ord. Vi är tacksamma att vi får förtroendet att vara er städleverantör.
    Ha en fin dag och hälsa alla så gott från oss.
    Jennifer Amra och personal
    Fönsterputs
    Mycket gott bemötande
    Arbetet blev mycket bra utfört,helt enligt förväntan.
    Lättsam-trivsam hantering
    Tack Roland för fina ord och att du är nöjd med fönsteputsningen.
    Ha en fin helg och va rädd om dig

Hälsningar/
    Jennifer Och Max med Personal
  • Kostas A
    2021-04-22 Verifierad kund
    Fläckfritt putsning och bra städning, vi är nöjda!
    Hej kostas,
    Tack för rekommendationen hoppas allt är bra med dig och övriga.

Hälsningar/ Jennifer och Amra
    2021-04-22 Verifierad kund
    Vår brf har avtal med bolaget. Bra bemötande. Vi är nöjda med städningen.
    Tack Mia för din feedback. Viktigast är att våra kunder är nöjda med vår städservice.
    Hälsningar/
    Jennifer Amra Håkan med personal
    2021-04-22 Verifierad kund
    Vi behövde få en ny entreprenör för städning av vår fastighet.
    Vi träffade Städsällskapet och beskrev våra problem och önskemål omkring städningen av vår fastighet.

Vi fick stort gehör för våra önskemål.
    Städsällskapet hjälper oss att få en ren fräsch fastighet.
    Tack Per för fint samarbete och bra rekommendation. Ha en fin dag
    hälsningar
    Jennifer med personal på Städsällskapet.
    2021-04-22 Verifierad kund
    Vi har städning 2 ggr/v i en lokal som används av 15 olika företag. Det är rent och trevligt, och Max som städar är lyhörd, kommer med förslag till förbättringar och allt funkar jättebra. Även om man ringer till kontoret finns det sällan, eller aldrig, några problem. Kan varmt rekommendera Städsällskapet!
    Jätte bra att ni är nöjda med vår städservice
    Vi strävar alltid efter att vara lyhörda och vill att ni ska uppleva oss precis som du beskriver.
    Jennifer Amra Max med personal
    2021-04-22 Verifierad kund
    Fantastisk service och världens trevligaste personal. Dessutom noggranna. Alltid nöjd med min hemstädning.
    Tack Joakim för din feedback. Så viktigt för oss att du är nöjd med din städservice och att vi har världens trevligast personal 😊
    Ha en jätte fin dag hälsningar/
    Jennifer azziza med personal.
  • Fredrik W
    2021-04-09 Spontant omdöme
    Snabb service men städa kan dom verkligen inte.
    Hej Fredrik,
    Beklagar att du inte varit nöjd med vår städservice.
    Vi har försökt tillgodose dina önskningar men utan framgång.
    2021-01-22 Spontant omdöme
    Trevlig, professionell och prisvärd service.
    Tack Martin för feedback viktigtast för oss att du nöjd.
    2021-01-08 Verifierad kund
    Flyttstädningen fungerade utmärkt i alla led.
    Resultatet blev en välstädad bostad att lämna över till de som flyttade in efteråt. Skönt!
    Städsällskapet kan rekommenderas.
    Hej Erica,

Tack för fint omdöme och varmt välkommen tillbaka till oss framöver. Om du har behov av våra tjänster
    God fortsättning
    2020-11-18 Insamlad av företaget
    Jag fick höra om ett litet mindre städföretag som var duktiga på flyttstädning till humana priser så jag köpte en flyttstädning.

Jag blev väldigt positivt bemött. Min upplevelse vid första kontakten var att - ingenting är omöjligt!!! Jag upplevde också att det var väldigt personligt och att jag fick tid till att ställa alla ”mina” frågor kring beställningen som jag behövde för att känna mig trygg. Det här var en helt ny upplevelse för mig.

Till detta vill jag tillägga att jag arbetar inom fastighetsbranschen sedan många år och har kommit i kontakt med många olika städföretag genom åren och känner mig rätt luttrad idag så jag hade väl egentligen inga förväntningar på städresultatet i slutändan - MEN - När jag tog emot dem som skulle utföra arbetet hemma hos mig förvånades jag över bemötandet och den positiva energin jag möttes av.
    Trots att lägenheten fortfarande innehöll möbler då flyttlasset skulle gå ett par dagar senare gick städningen som en dans. Kvittot på ett strålande jobb fick jag från nya hyresgästen som tyckte det var jättefint städat samt att hon frågade mig om vilken firma jag använt då hon upplevde det som att hon inte alls lämnade sin gamla lägenhet på den här nivån. Sååååå glaaad.

Då det har kommit till min kännedom att Städsällskapet har flera tjänster att erbjuda än flyttstädning kommer jag att anlita dem igen, rekommendera dem till mina vänner och även till mina kunder. Jag har verkligen hittat ett företag som är både personligt och otroligt professionellt på samma gång. Slutligen har jag även fått omvärdera min syn på städbranschen.

Jag har lärt mig att det finns företag som kan städa OCH ta hand om sina kunder, lyssna in mitt behov och bemöta det på ett vänligt sätt utan diskussioner eller en tirad av ifrågasättanden. Fantastiskt. Är sååååå nöjd.

//Lena B
    Tusen tack för feedback och att ni uppskattar våra tjänster Städsällskapet
    2020-09-26 Verifierad kund
    Flyttstädning. Generell bra utfört men några lister och kanter hade glömts bort. Småsaker så ändå nöjd!
    2020-07-24 Verifierad kund
    Kontaktade Städsällskapet med förfrågan om flyttstädning och fick ett mycket snabbt svar. Jennifer var hjälpsam och fixade en tid som passade oss bra trots att vi ville ha hjälp tidigt en söndag med bra pris. Personalen var på plats innan bestämt klockslag och gjorde ett bra jobb. Det blev rent och snyggt och luktade gott när jobbet var klart, över min förväntan!
    Tusen tack för feedback och att ni är nöjda med våra tjänster
    hälsningar Jennifer Städsällskapet
    2020-06-26 Spontant omdöme
    Städning varannan vecka, trevlig personal, lever upp till mina förväntningar
    2020-05-13 Verifierad kund
    Anlitade Städsällskapet för flyttstäd. Det var hur smidigt som helst. De två personerna som kom och städade var snabba och mycket noggranna. Kan verkligen rekommenderas.
    VD Jennifer var väldigt vänlig och tillmötesgående.
    Hej Linus

Tack för fina ord.
    Bra att du var nöjd med vår städservice. Ta hand om dig
    hoppas du trivs i nya lägenheten.
    hälsningar/ Jennifer Lind
  • Stina Å
    2020-05-08 Spontant omdöme
    Kontorsstädning 4 ggr per vecka
    2020-05-08 Verifierad kund
    Jag skulle flytta och beställde en flyttstädning av Städsällskapet. De hade ett riktigt bra bemötande och var flexibla. Städningen gick fort och de gjorde ett riktigt bra jobb. Helt klart 5/5, stort tack till Städsällskapet!
    Tack för rekommendationen Hampus. Bra att du är nöjd med vår städservice.
    Hälsningar Städsällskapet
    2020-03-12 Spontant omdöme
    Vi har köpt en städtjänst, dessvärre förstod inte städaren svenska eller engelska så språkförbistring uppstod. Men vid kontakt med arbetsledare så rättades det till och det kom en annan. Nu fungerar det bättre. När man byter städbolag har man alltid höga förväntningar, som kanske är lite för höga, man måste tagga ner lite ibland.
    Tack för feedback. Viktigast är att våra kunder alltid upplever hos serviceinriktade och nöjda, Hälsningar Städsällskapet Städsällskapet
    2020-02-10 Verifierad kund
    Otroligt professionella och trevliga.
    Väldigt fint städat.
    Tack för fint omdöme och förtroendet att sköta städningen hos er på Kerstin Florian. Med hälsningar Jennifer med personal. Städsällskapet
    2020-01-24 Spontant omdöme
    Ett mycket professionellt bemötande och som snabbt såg hur dom skulle städa vår fastighet.
    Tack Per för fint omdöme och förtroendet att hjälpa er med städningen. Ha en trevlig helg
    Hälsningar Städsällskapet /Jennifer med personal.
    2019-11-28 Verifierad kund
    Maskinrengöring av köksgolv, inklusive polish
    Hej Erik, Tack för rekommendationen.
    Trevlig helg hälsningar/
    Jennifer LInd Städsällskapet
    2019-10-29 Spontant omdöme
    Fönstertvätt kontakter perfekt och utförande mycket bra
    Hej Roland
    Tack för fina ord att du är nöjd med vår fönsterputsare.
    Ha en fortsatt trevlig helg
    hälsningar/ Jennifer / Städsällskapet
    2019-10-03 Verifierad kund
    Hemstäd.
    Snabba svar vid frågor och funderingar, professionellt bemötande. Otroligt rent och fint, mycket nöjda med tjänsten. Stort plus för ekologiska rengöringsmedel som företaget står för och tar med sig!
    Tack Karin för fina ord och rekommendation. Ha en fortsatt trevlig dag Hälsningar Jennifer Städsällskapet
    2019-07-15 Verifierad kund
    Sköter sina uppgifter enligt avtal på ett bra sätt. Är lätta att ha
    att göra med och ställer alltid upp om något extra behövs.
    Tack för fina ord och bra att ni är nöjda med vår städservice. Våra kunder är viktiga för oss.
    Önskar en fortsatt ren och trevlig sommar / Med vänliga hälsningar / Städsällskapet
    2019-06-12 Verifierad kund
    Oseriösa, olika städare kom utan att vi blev meddelade, priset höjdes utan att vi blev meddelande innan.
    Hej Julia tack för feedback. Tyvärr blev det olyckligt när Jamal blev sjuk plötsligt på helgen. All vår personal som ersätter vid sjukdom är anställda sedan lång tid tillbaka hos oss. Givetvis så informerar vi alltid om detta när det sker förändringar och här verkar det ha hamnat mellan stolarna. När det gäller prissättningen så låter det märkligt,då vi alltid samtalar med våra kunder om justeringar. Dock ska jag givetvis kolla upp detta och återkomma om något är felaktigt. Med vänliga hälsningar / Jennifer Lind Städsällskapet Städsällskapet
  • HANNO S
    2019-05-19 Verifierad kund
    Har varit kund hos företaget i snart 10 år. Är extrem nöjd med Städsälskapet, som jag upplever mycket professionell; med hög kompetens, trevlig personal, och de håller vad de lovar!

Rekommenderas för alla som söker ett tryggt och pålitligt städföretag.
    Hej Hanne
    Tack för fina ord och rekommendation, Så viktigt för oss på Städsällskapet att ha nöjda kunder.
    Ha en fortsatt trevig helg
    Med vänliga hälsningar/ Jennifer
    2019-04-28 Insamlad av företaget
    Skinande och miljövänlig städning, trevlig personal. Kan varmt rekommendera städsällskapet till företag som vi ha professionell städning på jobbet
    Tack Annie för feedback och trevlig rekommendation/ Vi önskar dig en trevlig helg med vänliga hälsningar Städsällskapet. Städsällskapet
    2019-04-28 Insamlad av företaget
    Har trappstädning som fungerar felfritt! Har fått en jätte fint bemötande och alla frågor besvaras snabbt!
    Tack Maria för din feedback. Bra att du är nöjd med vår Städservice.Ha en fortsatt trevlig helg mvh städsällskapet Städsällskapet
    2019-01-23 Insamlad av företaget
    Städtjänst i gång i veckan i vår Brf förening.
    Mkt bra bemötande.
    Städsällskapet har levt upp till förväntningarna mycket bra.
    Jag är mycket nöjd med städningen och företaget!
    Tack för rekommendation Annette. Bra att ni är nöjda med vår Städservice.
    Ha en fortsatt trevlig dag
    Med Vänliga hälsningar
    2018-11-29 Insamlad av företaget
    Köpte slutstädning av en ombyggd värmecentral.
    Som energi- och miljöföretag är helhetstänk i hållbarhetsfrågan central vilket deras miljövänliga profil och biologiska produkter passar väl in i. Det blev som förväntat ett snabbt och rent resultat.
    Tack Conny för feedback och förtroendet att hjälpa er verksamhet. Städsällskapet