Städsällskapet

Fiskhallsvägen 16, 120 44 Årsta — Visa karta

Städsällskapet är en heltäckande städtjänst som vänder sig till dig som tycker om en ren och snygg arbetsplats eller ett renare och snyggare hem. Vi är helt enkelt verksamheten som ger dig ett nytt lyft! Vi förstår hur en fräsch lokal eller en städad bostad kan generera högre trivsel, samtidigt som vi ser hur rena, fräscha lokaler kan generera en högre effektivitet, men framförallt ett bättre välbefinnande.

För oss på Städsällskapet är det viktigt att det inte bara ser rent ut efter en städning, utan även under övrig tid. Blanka golv, rengjorda skrivbord och kök ger en ökad trivsel för alla. Det blir också en mer hälsosam miljö för barn, anställda och kunder. För oss är kvalitet en självklarhet!

Vi hjälper dig att bli av med vardagsstress, vi städar med hjärtat och tillsammans med flera års erfarenhet levererar vi en effektiv städning med ett grundligt miljötänk. Vi värnar om goda relationer och självklart en hög kvalitet. Dessutom ska det vara korrekt prissättning och fördelaktiga erbjudanden. Vårt motto är att alltid överträffa dina förväntningar. Vi är givetvis noga med skatter och avgifter samtidigt som vi sköter samtliga jobb mycket seriöst.

Vi värnar alltid om att du som kund ska gilla oss och därför präglas hela vår verksamhet av ett stort servicetänk där vi jobbar för långsiktiga relationer. Varmt välkommen!

Läs vad 27 kunder tycker om Städsällskapet

• 2019-11-28

Erik S skrev om Städsällskapet
    Maskinrengöring av köksgolv, inklusive polish Läs mer
    2019-11-29 Städsällskapet svarar Erik S
    Hej Erik, Tack för rekommendationen.
    Trevlig helg hälsningar/
    Jennifer LInd Städsällskapet
  • 2019-10-29

Roland I skrev om Städsällskapet
    Fönstertvätt kontakter perfekt och utförande mycket bra Läs mer
    2019-11-08 Städsällskapet svarar Roland I
    Hej Roland
    Tack för fina ord att du är nöjd med vår fönsterputsare.
    Ha en fortsatt trevlig helg
    hälsningar/ Jennifer / Städsällskapet
  • 2019-10-03

Karin J skrev om Städsällskapet
    Hemstäd.
    Snabba svar vid frågor och funderingar, professionellt bemötande. Otroligt rent och fint, mycket nöjda med tjänsten. Stort plus för ekologiska rengöringsmedel som företaget står för och tar med sig! Läs mer
    2019-10-03 Städsällskapet svarar Karin J
    Tack Karin för fina ord och rekommendation. Ha en fortsatt trevlig dag Hälsningar Jennifer
  • 2019-07-15

Brf S skrev om Städsällskapet
    Sköter sina uppgifter enligt avtal på ett bra sätt. Är lätta att ha
    att göra med och ställer alltid upp om något extra behövs. Läs mer
    2019-07-17 Städsällskapet svarar Brf S
    Tack för fina ord och bra att ni är nöjda med vår städservice. Våra kunder är viktiga för oss.
    Önskar en fortsatt ren och trevlig sommar / Med vänliga hälsningar / Städsällskapet
  • 2019-06-12

Myra I skrev om Städsällskapet
    Oseriösa, olika städare kom utan att vi blev meddelade, priset höjdes utan att vi blev meddelande innan. Läs mer
    2019-06-12 Städsällskapet svarar Myra I
    Hej Julia tack för feedback. Tyvärr blev det olyckligt när Jamal blev sjuk plötsligt på helgen. All vår personal som ersätter vid sjukdom är anställda sedan lång tid tillbaka hos oss. Givetvis så informerar vi alltid om detta när det sker förändringar och här verkar det ha hamnat mellan stolarna. När det gäller prissättningen så låter det märkligt,då vi alltid samtalar med våra kunder om justeringar. Dock ska jag givetvis kolla upp detta och återkomma om något är felaktigt. Med vänliga hälsningar / Jennifer Lind Städsällskapet
  • Hanne S

2019-05-19

Hanne S skrev om Städsällskapet
    Har varit kund hos företaget i snart 10 år. Är extrem nöjd med Städsälskapet, som jag upplever mycket professionell; med hög kompetens, trevlig personal, och de håller vad de lovar!

Rekommenderas för alla som söker ett tryggt och pålitligt städföretag. Läs mer
    2019-05-19 Städsällskapet svarar Hanne S
    Hej Hanne
    Tack för fina ord och rekommendation, Så viktigt för oss på Städsällskapet att ha nöjda kunder.
    Ha en fortsatt trevig helg
    Med vänliga hälsningar/ Jennifer
  • 2019-04-28

Annie O skrev om Städsällskapet
    Skinande och miljövänlig städning, trevlig personal. Kan varmt rekommendera städsällskapet till företag som vi ha professionell städning på jobbet Läs mer
    2019-04-28 Städsällskapet svarar Annie O
    Tack Annie för feedback och trevlig rekommendation/ Vi önskar dig en trevlig helg med vänliga hälsningar Städsällskapet.
  • 2019-04-28

Maria H skrev om Städsällskapet
    Har trappstädning som fungerar felfritt! Har fått en jätte fint bemötande och alla frågor besvaras snabbt! Läs mer
    2019-04-28 Städsällskapet svarar Maria H
    Tack Maria för din feedback. Bra att du är nöjd med vår Städservice.Ha en fortsatt trevlig helg mvh städsällskapet
  • 2019-01-23

Annette L skrev om Städsällskapet
    Städtjänst i gång i veckan i vår Brf förening.
    Mkt bra bemötande.
    Städsällskapet har levt upp till förväntningarna mycket bra.
    Jag är mycket nöjd med städningen och företaget! Läs mer
    2019-01-23 Städsällskapet svarar Annette L
    Tack för rekommendation Annette. Bra att ni är nöjda med vår Städservice.
    Ha en fortsatt trevlig dag
    Med Vänliga hälsningar
    Städsällskapet
  • 2018-11-29

Conny E skrev om Städsällskapet
    Köpte slutstädning av en ombyggd värmecentral.
    Som energi- och miljöföretag är helhetstänk i hållbarhetsfrågan central vilket deras miljövänliga profil och biologiska produkter passar väl in i. Det blev som förväntat ett snabbt och rent resultat. Läs mer
    2018-11-29 Städsällskapet svarar Conny E
    Tack Conny för feedback och förtroendet att hjälpa er verksamhet.
  • 2018-06-14

Emma S skrev om Städsällskapet
    Vi har haft matt och möbeltvätt.

Kanonbra !!! Läs mer
    2018-06-14 Städsällskapet svarar Emma S
    Tack Emma för feedback. Bra att ni är nöjda med oss.
    Hälsningar Städsällskapet
  • 2018-04-24

Paul F skrev om Städsällskapet
    Hemstädning med biologiska produkter vilket gynnar miljön, bra sms återkoppling , tydligt Läs mer
    2018-04-24 Städsällskapet svarar Paul F
    Tack Paul för din feedback. Vi På städsällskapet vill fortsätta utveckla oss som företag. Vi ser våra kunder som våra främsta ambassadörer.
  • 2017-11-29

Sirpa S skrev om Städsällskapet
    Städning i vårt kontor.
    Trevlig personal. Läs mer
    2017-11-29 Städsällskapet svarar Sirpa S
    Tack Sirpa för din rekommendation. Bra att ni är nöjda med vår städservice.
    Hälsningar/ Jennifer
  • 2017-06-15

Marie W skrev om Städsällskapet
    Städsällskapet sköter med engagemang och miljötänk städningen av våra kontorslokaler på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    2017-06-16 Städsällskapet svarar Marie W
    Tack för bra feedback och rekommendation. Ha en bra helg mvh Jennifer
  • 2016-07-07

Hilary D skrev om Städsällskapet
    Städsällskapet har levererat städtjänst hos oss under flera år och det har fungerat förträffligt. När vi någon gång har haft synpunkter eller önskemål har dessa bemötts och tillgodosetts. Läs mer
  • 2016-05-22

Ann S skrev om Städsällskapet
    Vi beställer städtjänster till våra rum när våra kunder flyttar ut.
    Företaget har ett bra bemötande och utför tänsten till vår fulla belåtenhet Läs mer
  • 2016-05-18

Sara S skrev om Städsällskapet
    Väldigt trevliga,duktiga och ordentliga.
    Utför sitt jobb noggrant. Läs mer
  • 2016-05-18

Lars W skrev om Städsällskapet
    Bra städtjänst för kontorsstädning i Stockholm. Läs mer

Marie H skrev om Städsällskapet
    Veckovis städning av vår kontorslokal. Allt funkar perfekt. Läs mer

Kristina S skrev om Städsällskapet
    Vi är mycket nöjda med Städsällskapet. Den service vi får håller hög kvalitet. Företaget är flexibelt och tillmötesgående. Vänliga och snabb respons om vi förfrågningar. Personalen som städar på kontoret är mycket trevlig. Läs mer

Karoline O skrev om Städsällskapet
    Städsällskapet har alltid varit snabba och enkla att kommunicera med. Deras personal är trevlig och diskret vilket är praktiskt när de städar på dagtid. Jag har aldrig haft orsak att klaga. Läs mer

Marianne L skrev om Städsällskapet
    Bemötandet från Städsällskapet har från första början varit mycket trevligt, och har fortsatt så hela tiden.
    Städprodukterna som Städsällskapet använder är miljövänliga, vilket var en viktig egenskap för oss, när vi bytte städfirma.
    Är det något som jag inte tycker fungerar som vi bestämt, så kontaktar jag dem och talar om det, och de tar tag i problemet med en gång. Läs mer

Julia C skrev om Städsällskapet
    Ok bemötande men hander en hel del gånger att man inte får svara eller återkoppling på mail.
    Missas en hel del I vår städning, blir mail någon gang varje månad då man måste påminna vad städarna skall göra. Läs mer
  • 2016-05-16

Eruid sevices ab skrev om Städsällskapet
    Vi har bara bra bemötandet från anställda av städföretaget. Företaget städar hos oss och beställer städartiklar. Läs mer

Sebastian T skrev om Städsällskapet
    Städsällskapet städar våra kontorslokaler.

Väldigt trevliga att ha och göra med. De städar noggrant till ett bra pris. Läs mer

Elisabet S skrev om Städsällskapet
    Flexibelt. Bra städat! Trevligt bemötande.
    Att den nye ägaren klagade får stå för honom Läs mer
  • 2016-05-16

Curvejump e-ventures europe ab skrev om Städsällskapet
    Varmt och vänligt, lyhörd för våra behov. Läs mer

Fiskhallsvägen 16, 120 44 Årsta