Städsällskapet

Städsällskapet

Vikten av bra städning har nog aldrig varit viktigare än nu, vi erbjuder en heltäckande lösning för att minska virus och bakterier på er arbetsplats.
Genom sanering och desinficering med rätt produkter och vår biologiska miljöstädning skapar vi en friskare arbetsmiljö - Kontakta oss så kommer vi snabbt och sanerar exempelvis kök och toaletter.

Miljövänlig städning med BioClean! - Prova i 3 månader, halva priset på första fakturan!

Städsällskapet är en heltäckande städtjänst som vänder sig till dig som tycker om en ren och snygg arbetsplats eller ett renare och snyggare hem. Vi är helt enkelt verksamheten som ger dig ett nytt lyft! Vi förstår hur en fräsch lokal eller en städad bostad kan generera högre trivsel, samtidigt som vi ser hur rena, fräscha lokaler kan generera en högre effektivitet, men framförallt ett bättre välbefinnande.

För oss på Städsällskapet är det viktigt att det inte bara ser rent ut efter en städning, utan även under övrig tid. Blanka golv, rengjorda skrivbord och kök ger en ökad trivsel för alla. Det blir också en mer hälsosam miljö för barn, anställda och kunder. För oss är kvalitet en självklarhet!

Vi hjälper dig att bli av med vardagsstress, vi städar med hjärtat och tillsammans med flera års erfarenhet levererar vi en effektiv städning med ett grundligt miljötänk. Vi värnar om goda relationer och självklart en hög kvalitet. Dessutom ska det vara korrekt prissättning och fördelaktiga erbjudanden. Vårt motto är att alltid överträffa dina förväntningar. Vi är givetvis noga med skatter och avgifter samtidigt som vi sköter samtliga jobb mycket seriöst.

Vi värnar alltid om att du som kund ska gilla oss och därför präglas hela vår verksamhet av ett stort servicetänk där vi jobbar för långsiktiga relationer. Varmt välkommen!

Läs vad 53 kunder tycker om Städsällskapet 2

2021-05-10
    Jag tycker företaget levererar efter våra förväntningar!
    2021-05-07
    Vi har kontorsstädning via städsällskapet och kan inte säga annat än att vi är super nöjda! Dem är noggranna och seriösa!
    Rekommenderas starkt!
    Tack viktor för fina ord och vi är tacksamma för att du rekommenderar oss. Ha en fin helg Hälsningar Jennifer Städsällskapet
    2021-05-07
    Fönsterputs - perfekt utfört & trevligt bemötande rakt igenom.
    Hej Hanna Hoppas allt är bra med dig Tusen tack för fina ord Ha en underbar helg Hälsningar Jennifer Städsällskapet
    2021-05-07
    Vi har Städsällskapet för vår kontorsstädning. De är supertrevliga och personliga, tillmötesgående och proffsiga, som tar ett stort ansvarstagande kring hållbarhet och miljö. Rekommenderar varmt!
    Hej Bella Hoppas allt är bra med dig Tusen tack för fin rekommendation. Ha en jätte fin helg Hälsningar Jennifer Städsällskapet
    2021-05-06
    Superbra städning! Enkelt, smidigt och perfekt resultat! :)
    2021-05-06
    Jag har städning av min lägenhet, dom är suveräna
    Tack anders för omdömet bra och att du är nöjd det är viktigt för oss. Ha det fint Hälsningar Jennifer Städsällskapet
    2021-04-23
    Vårt företag har ett städavtal med Städsällskapet.
    För oss fungerar detta utmärkt. Vi är nöjda med städningen och Städsällskapet är tillmötesgående på alla sätt!
    Hej Katarina, Tack för fina ord. Vi är tacksamma att vi får förtroendet att vara er städleverantör. Ha en fin dag och hälsa alla så gott från oss. hälsningar/ Jennifer Amra och personal Städsällskapet
    Fönsterputs
    Mycket gott bemötande
    Arbetet blev mycket bra utfört,helt enligt förväntan.
    Lättsam-trivsam hantering
    Tack Roland för fina ord och att du är nöjd med fönsteputsningen. Ha en fin helg och va rädd om dig Hälsningar/ Jennifer Och Max med Personal Städsällskapet
  • Kostas A
    2021-04-22
    Fläckfritt putsning och bra städning, vi är nöjda!
    Hej kostas, Tack för rekommendationen hoppas allt är bra med dig och övriga. Ha en fin helg Hälsningar/ Jennifer och Amra Städsällskapet
    2021-04-22
    Vår brf har avtal med bolaget. Bra bemötande. Vi är nöjda med städningen.
    Tack Mia för din feedback. Viktigast är att våra kunder är nöjda med vår städservice. Ha en fin dag Hälsningar/ Jennifer Amra Håkan med personal Städsällskapet
  • Per R
    2021-04-22
    Vi behövde få en ny entreprenör för städning av vår fastighet.
    Vi träffade Städsällskapet och beskrev våra problem och önskemål omkring städningen av vår fastighet.

Vi fick stort gehör för våra önskemål.
    Städsällskapet hjälper oss att få en ren fräsch fastighet.
    Tack Per för fint samarbete och bra rekommendation. Ha en fin dag hälsningar Jennifer med personal på Städsällskapet. Städsällskapet
    2021-04-22
    Vi har städning 2 ggr/v i en lokal som används av 15 olika företag. Det är rent och trevligt, och Max som städar är lyhörd, kommer med förslag till förbättringar och allt funkar jättebra. Även om man ringer till kontoret finns det sällan, eller aldrig, några problem. Kan varmt rekommendera Städsällskapet!
    Jätte bra att ni är nöjda med vår städservice Vi strävar alltid efter att vara lyhörda och vill att ni ska uppleva oss precis som du beskriver. Ha en fin dag hälsningar Jennifer Amra Max med personal Städsällskapet
    2021-04-22
    Fantastisk service och världens trevligaste personal. Dessutom noggranna. Alltid nöjd med min hemstädning.
    Tack Joakim för din feedback. Så viktigt för oss att du är nöjd med din städservice och att vi har världens trevligast personal 😊 Ha en jätte fin dag hälsningar/ Jennifer azziza med personal. Städsällskapet
    2021-04-09
    Snabb service men städa kan dom verkligen inte.
    Hej Fredrik, Beklagar att du inte varit nöjd med vår städservice. Vi har försökt tillgodose dina önskningar men utan framgång. Ha en fin dag Jennifer Städsällskapet
    2021-01-22
    Trevlig, professionell och prisvärd service.
    Tack Martin för feedback viktigtast för oss att du nöjd. Ha en fin helg Städsällskapet
    2021-01-08
    Flyttstädningen fungerade utmärkt i alla led.
    Resultatet blev en välstädad bostad att lämna över till de som flyttade in efteråt. Skönt!
    Städsällskapet kan rekommenderas.
    Hej Erica, Tack för fint omdöme och varmt välkommen tillbaka till oss framöver. Om du har behov av våra tjänster God fortsättning Städsällskapet
    2020-11-18
    Jag fick höra om ett litet mindre städföretag som var duktiga på flyttstädning till humana priser så jag köpte en flyttstädning.

Jag blev väldigt positivt bemött. Min upplevelse vid första kontakten var att - ingenting är omöjligt!!! Jag upplevde också att det var väldigt personligt och att jag fick tid till att ställa alla ”mina” frågor kring beställningen som jag behövde för att känna mig trygg. Det här var en helt ny upplevelse för mig.

Till detta vill jag tillägga att jag arbetar inom fastighetsbranschen sedan många år och har kommit i kontakt med många olika städföretag genom åren och känner mig rätt luttrad idag så jag hade väl egentligen inga förväntningar på städresultatet i slutändan - MEN - När jag tog emot dem som skulle utföra arbetet hemma hos mig förvånades jag över bemötandet och den positiva energin jag möttes av.
    Trots att lägenheten fortfarande innehöll möbler då flyttlasset skulle gå ett par dagar senare gick städningen som en dans. Kvittot på ett strålande jobb fick jag från nya hyresgästen som tyckte det var jättefint städat samt att hon frågade mig om vilken firma jag använt då hon upplevde det som att hon inte alls lämnade sin gamla lägenhet på den här nivån. Sååååå glaaad.

Då det har kommit till min kännedom att Städsällskapet har flera tjänster att erbjuda än flyttstädning kommer jag att anlita dem igen, rekommendera dem till mina vänner och även till mina kunder. Jag har verkligen hittat ett företag som är både personligt och otroligt professionellt på samma gång. Slutligen har jag även fått omvärdera min syn på städbranschen.

Jag har lärt mig att det finns företag som kan städa OCH ta hand om sina kunder, lyssna in mitt behov och bemöta det på ett vänligt sätt utan diskussioner eller en tirad av ifrågasättanden. Fantastiskt. Är sååååå nöjd.

//Lena B
    2020-09-26
    Flyttstädning. Generell bra utfört men några lister och kanter hade glömts bort. Småsaker så ändå nöjd!
    2020-07-24
    Kontaktade Städsällskapet med förfrågan om flyttstädning och fick ett mycket snabbt svar. Jennifer var hjälpsam och fixade en tid som passade oss bra trots att vi ville ha hjälp tidigt en söndag med bra pris. Personalen var på plats innan bestämt klockslag och gjorde ett bra jobb. Det blev rent och snyggt och luktade gott när jobbet var klart, över min förväntan!
    2020-06-26
    Städning varannan vecka, trevlig personal, lever upp till mina förväntningar
    2020-05-13
    Anlitade Städsällskapet för flyttstäd. Det var hur smidigt som helst. De två personerna som kom och städade var snabba och mycket noggranna. Kan verkligen rekommenderas.
    VD Jennifer var väldigt vänlig och tillmötesgående.
    Hej Linus Tack för fina ord. Bra att du var nöjd med vår städservice. Ta hand om dig hoppas du trivs i nya lägenheten. hälsningar/ Jennifer Lind Städsällskapet
  • Stina Å
    2020-05-08
    Kontorsstädning 4 ggr per vecka
    2020-05-08
    Jag skulle flytta och beställde en flyttstädning av Städsällskapet. De hade ett riktigt bra bemötande och var flexibla. Städningen gick fort och de gjorde ett riktigt bra jobb. Helt klart 5/5, stort tack till Städsällskapet!
    Tack för rekommendationen Hampus. Bra att du är nöjd med vår städservice. Ha en fin helg Hälsningar Städsällskapet Städsällskapet
    2020-03-12
    Vi har köpt en städtjänst, dessvärre förstod inte städaren svenska eller engelska så språkförbistring uppstod. Men vid kontakt med arbetsledare så rättades det till och det kom en annan. Nu fungerar det bättre. När man byter städbolag har man alltid höga förväntningar, som kanske är lite för höga, man måste tagga ner lite ibland.
    Tack för feedback. Viktigast är att våra kunder alltid upplever hos serviceinriktade och nöjda, Hälsningar Städsällskapet Städsällskapet
    2020-02-10
    Otroligt professionella och trevliga.
    Väldigt fint städat.
    Tack för fint omdöme och förtroendet att sköta städningen hos er på Kerstin Florian. Med hälsningar Jennifer med personal. Städsällskapet
  • Per R
    2020-01-24
    Ett mycket professionellt bemötande och som snabbt såg hur dom skulle städa vår fastighet.
    Tack Per för fint omdöme och förtroendet att hjälpa er med städningen. Ha en trevlig helg Hälsningar Städsällskapet /Jennifer med personal. Städsällskapet
    2019-11-28
    Maskinrengöring av köksgolv, inklusive polish
    Hej Erik, Tack för rekommendationen. Trevlig helg hälsningar/ Jennifer LInd Städsällskapet Städsällskapet
    2019-10-29
    Fönstertvätt kontakter perfekt och utförande mycket bra
    Hej Roland Tack för fina ord att du är nöjd med vår fönsterputsare. Ha en fortsatt trevlig helg hälsningar/ Jennifer / Städsällskapet Städsällskapet
    2019-10-03
    Hemstäd.
    Snabba svar vid frågor och funderingar, professionellt bemötande. Otroligt rent och fint, mycket nöjda med tjänsten. Stort plus för ekologiska rengöringsmedel som företaget står för och tar med sig!
    Tack Karin för fina ord och rekommendation. Ha en fortsatt trevlig dag Hälsningar Jennifer Städsällskapet
    2019-07-15
    Sköter sina uppgifter enligt avtal på ett bra sätt. Är lätta att ha
    att göra med och ställer alltid upp om något extra behövs.
    Tack för fina ord och bra att ni är nöjda med vår städservice. Våra kunder är viktiga för oss. Önskar en fortsatt ren och trevlig sommar / Med vänliga hälsningar / Städsällskapet Städsällskapet
    2019-06-12
    Oseriösa, olika städare kom utan att vi blev meddelade, priset höjdes utan att vi blev meddelande innan.
    Hej Julia tack för feedback. Tyvärr blev det olyckligt när Jamal blev sjuk plötsligt på helgen. All vår personal som ersätter vid sjukdom är anställda sedan lång tid tillbaka hos oss. Givetvis så informerar vi alltid om detta när det sker förändringar och här verkar det ha hamnat mellan stolarna. När det gäller prissättningen så låter det märkligt,då vi alltid samtalar med våra kunder om justeringar. Dock ska jag givetvis kolla upp detta och återkomma om något är felaktigt. Med vänliga hälsningar / Jennifer Lind Städsällskapet Städsällskapet
  • HANNO S
    2019-05-19
    Har varit kund hos företaget i snart 10 år. Är extrem nöjd med Städsälskapet, som jag upplever mycket professionell; med hög kompetens, trevlig personal, och de håller vad de lovar!

Rekommenderas för alla som söker ett tryggt och pålitligt städföretag.
    Hej Hanne Tack för fina ord och rekommendation, Så viktigt för oss på Städsällskapet att ha nöjda kunder. Ha en fortsatt trevig helg Med vänliga hälsningar/ Jennifer Städsällskapet
    2019-04-28
    Skinande och miljövänlig städning, trevlig personal. Kan varmt rekommendera städsällskapet till företag som vi ha professionell städning på jobbet
    Tack Annie för feedback och trevlig rekommendation/ Vi önskar dig en trevlig helg med vänliga hälsningar Städsällskapet. Städsällskapet
    2019-04-28
    Har trappstädning som fungerar felfritt! Har fått en jätte fint bemötande och alla frågor besvaras snabbt!
    Tack Maria för din feedback. Bra att du är nöjd med vår Städservice.Ha en fortsatt trevlig helg mvh städsällskapet Städsällskapet
    2019-01-23
    Städtjänst i gång i veckan i vår Brf förening.
    Mkt bra bemötande.
    Städsällskapet har levt upp till förväntningarna mycket bra.
    Jag är mycket nöjd med städningen och företaget!
    Tack för rekommendation Annette. Bra att ni är nöjda med vår Städservice. Ha en fortsatt trevlig dag Med Vänliga hälsningar Städsällskapet Städsällskapet
    2018-11-29
    Köpte slutstädning av en ombyggd värmecentral.
    Som energi- och miljöföretag är helhetstänk i hållbarhetsfrågan central vilket deras miljövänliga profil och biologiska produkter passar väl in i. Det blev som förväntat ett snabbt och rent resultat.
    Tack Conny för feedback och förtroendet att hjälpa er verksamhet. Städsällskapet
    2018-06-14
    Vi har haft matt och möbeltvätt.

Kanonbra !!!
    Tack Emma för feedback. Bra att ni är nöjda med oss. Hälsningar Städsällskapet Städsällskapet
    2018-04-24
    Hemstädning med biologiska produkter vilket gynnar miljön, bra sms återkoppling , tydligt
    Tack Paul för din feedback. Vi På städsällskapet vill fortsätta utveckla oss som företag. Vi ser våra kunder som våra främsta ambassadörer. Städsällskapet
    2017-11-29
    Städning i vårt kontor.
    Trevlig personal.
    Tack Sirpa för din rekommendation. Bra att ni är nöjda med vår städservice. Hälsningar/ Jennifer Städsällskapet
    2017-06-15
    Städsällskapet sköter med engagemang och miljötänk städningen av våra kontorslokaler på bästa tänkbara sätt.
    Tack för bra feedback och rekommendation. Ha en bra helg mvh Jennifer Städsällskapet
    2016-07-07
    Städsällskapet har levererat städtjänst hos oss under flera år och det har fungerat förträffligt. När vi någon gång har haft synpunkter eller önskemål har dessa bemötts och tillgodosetts.
    2016-05-22
    Vi beställer städtjänster till våra rum när våra kunder flyttar ut.
    Företaget har ett bra bemötande och utför tänsten till vår fulla belåtenhet
    2016-05-18
    Väldigt trevliga,duktiga och ordentliga.
    Utför sitt jobb noggrant.
    2016-05-18
    Bra städtjänst för kontorsstädning i Stockholm.
    2016-05-16
    Veckovis städning av vår kontorslokal. Allt funkar perfekt.
    2016-05-16
    Vi är mycket nöjda med Städsällskapet. Den service vi får håller hög kvalitet. Företaget är flexibelt och tillmötesgående. Vänliga och snabb respons om vi förfrågningar. Personalen som städar på kontoret är mycket trevlig.
    2016-05-16
    Städsällskapet har alltid varit snabba och enkla att kommunicera med. Deras personal är trevlig och diskret vilket är praktiskt när de städar på dagtid. Jag har aldrig haft orsak att klaga.
    2016-05-16
    Bemötandet från Städsällskapet har från första början varit mycket trevligt, och har fortsatt så hela tiden.
    Städprodukterna som Städsällskapet använder är miljövänliga, vilket var en viktig egenskap för oss, när vi bytte städfirma.
    Är det något som jag inte tycker fungerar som vi bestämt, så kontaktar jag dem och talar om det, och de tar tag i problemet med en gång.
    2016-05-16
    Ok bemötande men hander en hel del gånger att man inte får svara eller återkoppling på mail.
    Missas en hel del I vår städning, blir mail någon gang varje månad då man måste påminna vad städarna skall göra.
  • 2016-05-16
    Vi har bara bra bemötandet från anställda av städföretaget. Företaget städar hos oss och beställer städartiklar.