Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Huddinge Städsällskapet

Städsällskapet

Fiskhallsvägen 16, 120 44 Årsta — Visa karta

Städsällskapet är en heltäckande städtjänst som vänder sig till dig som tycker om en ren och snygg arbetsplats eller ett renare och snyggare hem. Vi är helt enkelt verksamheten som ger dig ett nytt lyft! Vi förstår hur en fräsch lokal eller en städad bostad kan generera högre trivsel, samtidigt som vi ser hur rena, fräscha lokaler kan generera en högre effektivitet, men framförallt ett bättre välbefinnande.

För oss på Städsällskapet är det viktigt att det inte bara ser rent ut efter en städning, utan även under övrig tid. Blanka golv, rengjorda skrivbord och kök ger en ökad trivsel för alla. Det blir också en mer hälsosam miljö för barn, anställda och kunder. För oss är kvalitet en självklarhet!

Vi hjälper dig att bli av med vardagsstress, vi städar med hjärtat och tillsammans med flera års erfarenhet levererar vi en effektiv städning med ett grundligt miljötänk. Vi värnar om goda relationer och självklart en hög kvalitet. Dessutom ska det vara korrekt prissättning och fördelaktiga erbjudanden. Vårt motto är att alltid överträffa dina förväntningar. Vi är givetvis noga med skatter och avgifter samtidigt som vi sköter samtliga jobb mycket seriöst.

Vi värnar alltid om att du som kund ska gilla oss och därför präglas hela vår verksamhet av ett stort servicetänk där vi jobbar för långsiktiga relationer. Varmt välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Städsällskapet

• Emma S skrev om Städsällskapet
    Vi har haft matt och möbeltvätt.

Kanonbra !!! Läs mer
    2018-06-14 Städsällskapet svarar Emma S
    Tack Emma för feedback. Bra att ni är nöjda med oss.
    Hälsningar Städsällskapet
  • Paul F skrev om Städsällskapet
    Hemstädning med biologiska produkter vilket gynnar miljön, bra sms återkoppling , tydligt Läs mer
    2018-04-24 Städsällskapet svarar Paul F
    Tack Paul för din feedback. Vi På städsällskapet vill fortsätta utveckla oss som företag. Vi ser våra kunder som våra främsta ambassadörer.
  • Sirpa S skrev om Städsällskapet
    Städning i vårt kontor.
    Trevlig personal. Läs mer
    2017-11-29 Städsällskapet svarar Sirpa S
    Tack Sirpa för din rekommendation. Bra att ni är nöjda med vår städservice.
    Hälsningar/ Jennifer
  • Marie W skrev om Städsällskapet
    Städsällskapet sköter med engagemang och miljötänk städningen av våra kontorslokaler på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    2017-06-16 Städsällskapet svarar Marie W
    Tack för bra feedback och rekommendation. Ha en bra helg mvh Jennifer
  • Hilary D skrev om Städsällskapet
    Städsällskapet har levererat städtjänst hos oss under flera år och det har fungerat förträffligt. När vi någon gång har haft synpunkter eller önskemål har dessa bemötts och tillgodosetts. Läs mer
  • Ann S skrev om Städsällskapet
    Vi beställer städtjänster till våra rum när våra kunder flyttar ut.
    Företaget har ett bra bemötande och utför tänsten till vår fulla belåtenhet Läs mer
  • Sara S skrev om Städsällskapet
    Väldigt trevliga,duktiga och ordentliga.
    Utför sitt jobb noggrant. Läs mer
  • Lars W skrev om Städsällskapet
    Bra städtjänst för kontorsstädning i Stockholm. Läs mer
  • Marie H skrev om Städsällskapet
    Veckovis städning av vår kontorslokal. Allt funkar perfekt. Läs mer
  • Kristina S skrev om Städsällskapet
    Vi är mycket nöjda med Städsällskapet. Den service vi får håller hög kvalitet. Företaget är flexibelt och tillmötesgående. Vänliga och snabb respons om vi förfrågningar. Personalen som städar på kontoret är mycket trevlig. Läs mer
  • Karoline O skrev om Städsällskapet
    Städsällskapet har alltid varit snabba och enkla att kommunicera med. Deras personal är trevlig och diskret vilket är praktiskt när de städar på dagtid. Jag har aldrig haft orsak att klaga. Läs mer
  • Marianne L skrev om Städsällskapet
    Bemötandet från Städsällskapet har från första början varit mycket trevligt, och har fortsatt så hela tiden.
    Städprodukterna som Städsällskapet använder är miljövänliga, vilket var en viktig egenskap för oss, när vi bytte städfirma.
    Är det något som jag inte tycker fungerar som vi bestämt, så kontaktar jag dem och talar om det, och de tar tag i problemet med en gång. Läs mer
  • Julia C skrev om Städsällskapet
    Ok bemötande men hander en hel del gånger att man inte får svara eller återkoppling på mail.
    Missas en hel del I vår städning, blir mail någon gang varje månad då man måste påminna vad städarna skall göra. Läs mer
  • Eruid Sevices Ab skrev om Städsällskapet
    Vi har bara bra bemötandet från anställda av städföretaget. Företaget städar hos oss och beställer städartiklar. Läs mer
  • Sebastian T skrev om Städsällskapet
    Städsällskapet städar våra kontorslokaler.

Väldigt trevliga att ha och göra med. De städar noggrant till ett bra pris. Läs mer
  • Elisabet S skrev om Städsällskapet
    Flexibelt. Bra städat! Trevligt bemötande.
    Att den nye ägaren klagade får stå för honom Läs mer
  • Curvejump E-ventures Europe Ab skrev om Städsällskapet
    Varmt och vänligt, lyhörd för våra behov. Läs mer

Fiskhallsvägen 16, 120 44 Årsta