Alinix Städ & Service

Alinix Städ & Service

Ring 070-404 55 51 alinix-stad.se
4.4

Alinix Städ & Service – Vi erbjuder dig en skönare vardag! Ditt hem är den plats du ska trivas på när du kommer hem. Den plats där du kan känna dig lugn och trygg. Det är en plats som är värd att ta väl hand om. Det hjälper vi dig med! Genom att anlita oss hjälper vi dig att: – Minska belastningen i vardagen. – Få mer tid...

93 omdömen om Alinix Städ & Service

Anna G
Skrev om Alinix Städ & Service

Fungerar väl med samma städerska varje gång.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Britt M
Skrev om Alinix Städ & Service

Dom är bra man får städning när man vill och dom är duktiga.

Gun-Britt S
Skrev om Alinix Städ & Service

Jag fick den jag ville skulle komma till mig och är både trevligt och duktig

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Robert O
Skrev om Alinix Städ & Service

Städningen är utmärkt. Kontakten med firman för att ändra datum och annat är enkel och personalen är tillmötesgående.

Nathalie H
Skrev om Alinix Städ & Service

Vi är jättenöjda med vår städare Judith och att hon är flexibel, lämnar alltid jätterent och gör det lilla extra. :) Vi är nöjda med Alinix då de är noga med att vi får samma städare, de kan behålla kvar städare och de är flexibla med att ändra dagar vi vill ha städning. Det enda som inte är lika positivt är att de inte svarar så snabbt och kan vara lite svåra att få tag på om man ringer eller mailar.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Mercy W
Skrev om Alinix Städ & Service

The company cleaned my apartment 1x in January 2023.. The cleaner cleaned well. I hope they will clean again in future. I don’t have much experience to write on with the company .

Sven A
Skrev om Alinix Städ & Service

Punktligt o noggrant till rimligt pris!

Svar från Alinix Städ & Service

Hej! Tack för den fina omdömen.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Luise L
Skrev om Alinix Städ & Service

Vi bokade prova-på städning och blev bra bemött. Vi var nöjd med städningen och organisationen har gått smidigt.

Svar från Alinix Städ & Service

Hej! Tack för den fina omdömen!

Skrev om Alinix Städ & Service

Vi är så nöjda med allt, särskilt med Amina som är en klippa!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Linnea M
Skrev om Alinix Städ & Service

Väldigt nöjd kund i flera år nu, både flyttstädning och regelbunden hemstädning.

Daniel A
Skrev om Alinix Städ & Service

Bra service, trevliga och härliga städagenter. Rekommenderas.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Angelica E
Skrev om Alinix Städ & Service

Man får vad man betalar för. Helt ok städning

Ann M
Skrev om Alinix Städ & Service

Vanessa kom på hembesök och vi gick igenom vad jag önskade. Tror vi fann varandra litet grand. Det var mycket skratt och trevligt. Jag bestämde mig för städning var 14:e dag. Amina, som blev min städhjälp är fantastisk. Vi har nästa blivit litet som väninnor.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Li V
Skrev om Alinix Städ & Service

Smidiga och flexibla att ha att göra med. Bra resultat, upplever dem som noggranna. Väldigt prisvärt!

Tommaso E
Skrev om Alinix Städ & Service

Good job and very precise with times dates

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Johan Niklas P
Skrev om Alinix Städ & Service

Otroligt dåligt. Var smutsigare ”efter” de städat och svaret när vi påpekade att flyttstädet inte var tillräckligt bra? - Jag vet att vi har varit där och städat bra. Rekommenderar alla som funderar på att anställa Alinix att snabbt kolla åt annat håll.

Svar från Alinix Städ & Service

Hej! Tack för ditt omdöme. "Jag vet att vi har varit där och städat bra" sa jag absolut inte. Som bestämt kommer vi idag och rättar till vad ni har påpekat. Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh, Alinix städ & service

Samra S
Skrev om Alinix Städ & Service

Trevlig och person som kommer och städar. Noggrann och ordentlig. Mycket nöjd

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Gudrun V
Skrev om Alinix Städ & Service

Damen som kommer och städar gör ett gediget jobb. Det som drar ned betyget är att det kan vara svårt att komma i kontakt /få svar på mejl från företaget.

Susan M
Skrev om Alinix Städ & Service

Mycket bra service och flexibilitet

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Daniel F
Skrev om Alinix Städ & Service

Jättebra service!! Vår städerska gör ett jättebra jobb.

Tack Daniel för den fina omdömen. Mvh, Vanessa von Hofer

Anna C
Skrev om Alinix Städ & Service

Anlitade Alinix för flyttstädning av lgh på 76 kvm. Väl genomförd städning, men med några missar. Dessa tog vi upp och fick då reducering på fakturan. Trevligt bemötande.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Maria T
Skrev om Alinix Städ & Service

Valde städföretaget via Offerta.se Mycket noggranna och väldigt bemötande. Gjorde ett utmärkt bra stödarbete och städarna var väldigt duktiga och trevliga.

Britt M
Skrev om Alinix Städ & Service

Jag har precis börjat kan ej ge någon uttalande nu.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1230 omdömen 4.7 av 1230 omdömen

Áron K
Skrev om Alinix Städ & Service

Fin städning och smidig kommunikation, kan varmt rekommendera.....

Svar från Alinix Städ & Service

Hej! Tack för den fina omdöme! Trevlig sommar!

Erik F
Skrev om Alinix Städ & Service

Funka smidigt utan problem. Använder gärna igen

Svar från Alinix Städ & Service

Hej! Tack för den fina omdöme. Trevlig sommar!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Linnea M
Skrev om Alinix Städ & Service

Otroligt smidig och bra hemstädning! Jag känner mig trygg med lösningen och gör inget annat än att kommer hem till ett väldigt rent hem. Samma städerska varje gång skapar också en trygghet och jag är väldigt nöjd med Amina.

Skrev om Alinix Städ & Service

Vi är väldigt nöjda med Alinix och framförallt med Amina som städar hos oss. Proffsig, noggrann och en otroligt varm person.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Louise C
Skrev om Alinix Städ & Service

Toppenbra service och städhjälp!

Rolando K
Skrev om Alinix Städ & Service

Storstädning ok fortsatt med veckostädning och är nöjd

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Abdus S
Skrev om Alinix Städ & Service

Dålig på passa tider. Fel fakturaeribg.

Annika I
Skrev om Alinix Städ & Service

Alinix städar och tvättar hos mig ungefär en gång per månad. Då jag själv har väldigt oregelbundna veckor, dagar och tider så uppskattar jag verkligen att de kunde hitta ett sätt för mig att kunna köpa deras tjänster även fast jag inte har någon fast dag eller tid som de kommer till mig. Dessutom är hon som kommer till mig och städar väldigt snäll och trevlig, alltid ett plus:)

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Per E
Skrev om Alinix Städ & Service

Vi har ett städabonnemang med Alinix. Kontakten med "chefen" är utmärkt och vår städare gör ett mycket gott arbete. En tia av tio möjliga!

Ann M
Skrev om Alinix Städ & Service

Städning var 14:nde dag. Strålande. Trevliga, glada och väldigt bemötande. Noga beskrivning hur städandet kommer att utföras. Välstädat förstås!!! Ja, det levde Alinix verkligen upptill. Är jättenöjd, med Amina, dessutom har vi så kul när vi träffas. Jag är bara hemma en kort stund. Amina får härja själv, så är jag inte i vägen. Rekommenderar Alinix och Amina till 100%. Ann Meijer

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Li V
Skrev om Alinix Städ & Service

Som företag är Alinix snabba på att svara och väldigt flexibla och tillmötesgående. Vi har varit jättenöjda med Alinix som förmedlare av städtjänst. Vi har haft två olika städerskor: den ena var vi supernöjda med och den andra inte så nöjda med, då hen aldrig kom i tid (både alldeles för tidigt och alldeles för sent flera gånger i rad).

Nathalie H
Skrev om Alinix Städ & Service

- Vi har städning varannan vecka - Blir bra bemött av företaget, ibland är det lite långa svarstider och de svarar inte alltid i telefon (exempelvis) om städerskan är sen och man vill veta vart hon är. - Jag har höga förväntningar och vill ha samma städerska och vara nöjd med städningen och att det inte sker något slarv. Det har varit slarvigt några enstaka gånger men när jag har påpekat det har det blivit bättre. - Plus: Deras städerskor städar bra, är noggranna. De är flexibla och ger bra service när man varit mindre...

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Andrea F

Köper villastäd varannan vecka. Väldigt prisvärd. Flexibla. Ok kvalitet

Per L
Skrev om Alinix Städ & Service

Veckostädning och flyttstäd. Väl genomfört under de år vi använt dem till vi flyttade från stockholm Jättet

Johan Ö
Skrev om Alinix Städ & Service

Snabb service, bra flexibilitet och god kvalité på städtjänsterna. Prisvärt.

Laura E
Skrev om Alinix Städ & Service

Alltid bra kvalité, flexibla om man behöver byta tid eller dag för städning!

Francesco Bryan B
Skrev om Alinix Städ & Service

This company is a danger to its customers. We were recommended Alinix by a neighbor. Alinix did not come out to check out the house, the appliances, the surfaces to get an idea of the amount of cleaning and state of the house which is a typical routine for serious cleaning companies. Instead they sent a cleaner out for the first cleaning straightaway. The problem is the cleaner spoke neither Swedish nor English so there was no way of communicating with her. We offered to show her the house before she started cleaning but...

Svar från Alinix Städ & Service

Hello! Thanks for you feedback! While we’re still dealing with a pandemic, we try to be cautious when and where we can and don’t go out to meet customers unless it’s necessary. As you mention, your neighbor has the same general layout, and thus I have a pretty good idea what it looks like. You did not mind me sending the cleaner without me first being there, something which we agreed on over the telephone. You sent the email and the pictures and we even talked on the phone about these problems. In your email you have...

Elizabeth S
Skrev om Alinix Städ & Service

flyttstädning. Bra kommunikation, trevlig och tillmötesgående personal.

Anders B
Skrev om Alinix Städ & Service

Flyttstädning. Trots att arbetet tog längre tid än väntat fortsatte de att göra sitt yttersta för att städningen skulle bli så bra som möjligt. Fick även ett trevligt bemötande. Rekommenderar företaget varmt.

Nils Johan S
Skrev om Alinix Städ & Service

SE UPP. Detta är bluff rakt igenom!!!!!! Två ggr kom de. Båda ggr var det helt katastrof städat. Efter beställd städning kom de ena gången och städade inte. Ingen dammsugning eller nått. De ljög om att de varit där två stycken. Andra gången kom de men då hade de inte heller städat Riktigt dålig kontakt och ur usel städning

Svar från Alinix Städ & Service

Tack för din feedback. Vi kom till dig för en flyttstädning i december 2020, vilken genomfördes på sedvanligt sätt. I flyttstädning ingår fem dagars garanti för att både säljare och köpare ska vara nöjda. Du har som kund då rätt att klaga på den genomförda städningen varpå vi kommer tillbaka för att åtgärda det du inte blivit nöjd med. Under 2020 har denna garanti endast åberopats 2 gånger, inklusive av dig. Du säger att vi inte städat alls, vilket känns mer än lite konstigt då vi var två personer där i ca 5 timma, vilket...

Nadra M
Skrev om Alinix Städ & Service

Jag beställde flyttstädning och det blev så rent och fint! Vanessa och hennes anställda gjorde ett så bra jobb. Glada, trevliga och "allt går att lösa"- inställning dessutom! Kan varmt rekommendera dem!

Zuzana K
Skrev om Alinix Städ & Service

Alinix did flyttstädning for us. We experienced good communication, flexibility and good quality of work for very reasonable price.

Thanks Zuzana for the nice review! Vanessa/

Adam M
Skrev om Alinix Städ & Service

Smidig, snabb och bra städning. Mina krav uppfylldes verkligen! Kan rekommendera.

Otto R
Skrev om Alinix Städ & Service

Anlitade Alinix Städ och Service för flyttstädning. Trevliga, duktiga och tillmötesgående, från första kontakt tills utfört arbete. Dessutom väldigt prisvärda. Kan varmt rekommendera dem./ Ulla

Anna I
Skrev om Alinix Städ & Service

Snabba svar och fullständig offert direkt. Resultatet blev jättebra och de som kom var väldigt trevliga!

Skrev om Alinix Städ & Service

Vi är relativt nya kunder men så nöjda med vår städerska, Acacia!

Hej! Tack för din omdöme ! Mvh Vanessa von Hofer

Christer N
Skrev om Alinix Städ & Service

trevlig och duktig person som utförde städning hos mig! prisvärt!

Hej Christer! Tusen tack för ditt feedback! Mvh Alinix städ & service