City Hemservice

City Hemservice

cityhemservice.se
  • BadgeFourYears

Hem- Kontor- och Trappstädning utförd av PROFFS! Låt någon som är proffs på hem-, kontor-, och trappstädning ta hand om din städning. Vi är proffs på städning och vet hur det går till att städa rent och snyggt men samtidigt vara så effektiva som möjligt med så lite miljöavtryck det bara går. Våra tjänster: Hemstädning, kontorsstädning,...

95 omdömen om City Hemservice

Sedan starten hos Reco 2020

Olof O
Skrev om City Hemservice

Noggrant städat. Enkel och snabb kontakt.

Svar från City Hemservice

Tack Olof för din återkoppling, det var roligt att höra!

Susanne N
Skrev om City Hemservice

Jag har städning varannan vecka och är mycket nöjd, alltid bra och grundligt städat. Trevlig och kunnig personal så kan varmt rekommendera City Hemservice.

Svar från City Hemservice

Tack Susanne, personalen kommer bli glad av att höra detta!

Ingegerd N
Skrev om City Hemservice

Jag blev bemött på ett trevligt sätt. Jag hade stora förväntningar och dom blev uppfyllda. Jag hade städning av lägenheten och det blev en förstklassig städning.

Svar från City Hemservice

Tack Ingegerd för din rekommendation, vi framför detta till personalen som städar hos dig!

Nina Ö
Skrev om City Hemservice

Bra återkoppling från bolaget och väl utfört arbete hemma hos oss

Svar från City Hemservice

Tack Nina! Vi meddelar personalen detta, då blir de glada!

Lennart E
Skrev om City Hemservice

Noggrann städning. Bra om personalen talar svenska.

Svar från City Hemservice

Tack Lennart! Roligt att höra att du är nöjd med oss!

Claes A
Skrev om City Hemservice

Bra städning, punktliga och flexibla!

Svar från City Hemservice

Tack Claes. Vi ska framföra detta till personalen!

Jan C
Skrev om City Hemservice

Väldigt snabbt, vänligt och professionellt bemötande från företaget direkt efter första kontakt. Jag har testat städning av min lägenhet. Jag har svårt att röra mig, framför allt ner mot golvet, varför hörn och golvlister (lister över huvud taget!) inte blir putsade i tillräcklig omfattning. Alla papper som jag har spridit omkring mig blev nu ordentligt upplagda i små högar, vilket inspirerar mig att ta itu med detta och hädanefter antingen ta hand om papperet direkt eller se till att det slängs, inte bara låta det ligga...

Svar från City Hemservice

Tack för återkopplingen Jan, vi ska framföra det till din personal.

Bengt O
Skrev om City Hemservice

Städningen utfördes på ett professionellt sätt till vår fulla belåtenhet. Bra !

Svar från City Hemservice

Tack Bengt! Roligt att höra att du är nöjd med oss!

Mats L
Skrev om City Hemservice

Enkelt att få kontakt. Svarar snabbt när man mejlar. Känns flexibla och lätta att resonera med gällande städupplägg. Håller vad dom lovar.

Svar från City Hemservice

Tack Mats! Roligt att höra att du är nöjd med oss!

Bengt O
Skrev om City Hemservice

Mycket trevligt bemötande - informativt, sakligt, kunnigt och vänligt. Hade ganska stora förväntningar vilka dock överträffades. Gällde städtjänst.

Svar från City Hemservice

Tack Bengt! Vi meddelar personalen detta, då blir de glada!

Charlotta O
Skrev om City Hemservice

Bra städning till ett proffsigt resultat

Svar från City Hemservice

Tack Lotta för ditt omdöme. Vi ska fortsätta att leverera bra service åt dig framöver!

Karin B
Skrev om City Hemservice

Blev bra bemött initialt när jag beställde en dags storstädning. Fick snabbt svar med offert, samt bra info om, när och hur städningen skulle utföras. Nöjd med städningen, dom var väldigt noggranna och duktiga, huset känns väldigt fräscht in i minsta vrå.

Svar från City Hemservice

Hej Karin, tack för din återkoppling och roligt att du är nöjd med oss!

Joelle Z
Skrev om City Hemservice

Kan verkligen rekommendera city hemservice!

Svar från City Hemservice

Tack Joelle! Vi uppskattar din återkoppling väldigt mycket.

Anna K
Skrev om City Hemservice

Bra städning och bra bemötande av kundservice.

Svar från City Hemservice

Tack Anna! Roligt att höra att du är nöjd med oss!

Elsie W
Skrev om City Hemservice

Bra bemötande och bra städning.. Pga sjukdom kom inte den avsedda flickan som Kan lite svenska/engelska. Alltid bra att kunna kommunicera , en fördel för båda parter..

Eva E
Skrev om City Hemservice

Bra, trevlig och snabb kontakt och feedback Vi hade fått denna firma rekommenderad till oss. Vi var mycket nöjda med den storstädning vi beställde. Effektivt, noggrant och proffsigt! Både städningen och fönsterputsningen. Vi kommer fortsätta samarbetet.

Svar från City Hemservice

Hej Eva! Tack för återkopplingen, vi ska framföra detta till personalen som var hos dig. Då blir de glada!

Biljana T
Skrev om City Hemservice

Vi rekommenderar City Hemservice starkt! Det är väldigt proffsigt allt från första kontakten med Mattias till den tjejen som utförde städningen. Hon var duktig och noggrann.

Svar från City Hemservice

Tack Biljana! Roligt att du är nöjd med oss och vi uppskattar verkligen din återkoppling.

Laila V
Skrev om City Hemservice

Ett bra bemötande. Vi hade bra förväntande. Jag köpte hemstädning en gång i månaden.

Harald Z
Skrev om City Hemservice

Mycket bra än så länge. Bra och rak kommunikation. Ingenting att klaga på med städningen. Enbart haft ett städtillfälle dock, så kanske lite tidigt att utvärdera.

Svar från City Hemservice

Tack Harald, vi ska fortsätta med samma kvalité.

Irina P
Skrev om City Hemservice

Bra kontakt via mejl och kom på avtalad tid. Städningen och kontakten var över förväntan och kan rekommendera andra att anlita för städ.

Svar från City Hemservice

Hej Irina, tack för den positiva återkopplingen.

Birgitta S
Skrev om City Hemservice

Mycket trevlig personal. Hade inga förväntningar men nu en av de bästa städfirmorna jag haft. Mycket nöjd.

Svar från City Hemservice

Det var roligt att höra, vi ska göra allt för att du ska fortsättningsvis ska bli lika nöjd.

Kim G
Skrev om City Hemservice

Väldigt trevligt bemötande och snabba svar på frågor samt väl utförd hemstädning. Så lyxigt att få komma hem till ett skinande hem!

Svar från City Hemservice

Hej Kim, tack för din återkoppling!

Niels G
Skrev om City Hemservice

Nu har City Hemservice gjort sin första städning på vårt företag och vi är mycket nöjda med kvaliteten och kommunikationen. Känns som att de kommer hålla hög kvalitet även framåt.

Elsie I
Skrev om City Hemservice

Nöjd än så länge. Är ny kund och svarar gärna efter att ha använt företaget en tid

Jonas A
Skrev om City Hemservice

Mycket bra städning, proffsig personal och att de har med sin egen städutrustning underlättar så mycket. Kan starkt rekommendera!

Katarina L
Skrev om City Hemservice

Mycket fint bemötande av utförare! Jag är mycket nöjd med resultatet och även av administrationen. Jag förklarade mina förväntningarna och utförare förstod direkt och anammade mina önskningar!

Rolf B

Trevlig personal Bras städning

Karl-Gunnar W
Skrev om City Hemservice

Bra bemött av företaget. Motsvarade förväntningarna. Tjänster som köpts. Städning och fönsterputs.

Sofie S
Skrev om City Hemservice

Snabb återkoppling, bra kundbemötande. Mkt bra städning med känsla.

Escarlata A
Skrev om City Hemservice

Vi är mycket nöjda med tjänsten och med arbetaren de skickade!!! vi vill fortsätta med dina tjänster! Vi har tänkt att om det gick att göra det varje vecka.Tack så mycket

Margareta H
Skrev om City Hemservice

Hej! - Det kändes bra - Det var nog som jag hade förväntat mig. - Det var en mycket trevlig flicka som var här. Hon utförde städningen på ett bra sätt. - Vi valde Silver Mvh Margareta Hall

Therese J
Skrev om City Hemservice

En mycket trevlig och tillmötesgående städerska. Jag är så nöjd med prov städningen och kommer att fortsätta med er.

Ulla-Lene Ö
Skrev om City Hemservice

Jag har blivit mycket vänligt bemött av City Hemservice, som gör sitt bästa för att bemöta mina önskemål. Jag har städning en gång i månaden. Och den kvinna, som städar hos mig, är effektiv, noggrann, informativ, vänlig och pålitlig!! Ulla-Lene Österholm

ROBERT S
Skrev om City Hemservice

Riktigt bra städföretag som vi har använt oss av i flera år. Personalen är bra och trevlig, och de gånger vi har behövt boka om eller göra andra ändringar så har det varit lätt och snabbt att komma i kontakt med dom. Dessutom erbjuder detta företag E-fakturor, något inte alla gör. Vi är supernöjda! Detta är fem plus!!

Oscar H
Skrev om City Hemservice

Proffsigt och hjälpsamt bemötande. Trotts viss språkbarriär kändes allt både tryggt och lättsamt. Väldigt nöjd!

Tina R
Skrev om City Hemservice

Happy with the cleaning result and very nice cleaning assistant.

Therese E
Skrev om City Hemservice

Anlitar företaget för veckostäd som privatperson. Ett bra företag, smidigt och god kvalitet. Trevlig, lyhörd och duktig personal. Bra kommunikation och extra plus för stöd till Barncancerfonden!

Hannah H
Skrev om City Hemservice

Jättebra service och personal! Gör det lilla extra och väldigt tillmötesgående, flexibla och trevliga.

Andreas B
Skrev om City Hemservice

Supernöjd med allt. Enkelt och tydligt från första kontakt. Städningen var topp, noggrann och inget som helst att anmärka.

Sylvia N
Skrev om City Hemservice

Bra bemött, tydliga och klara dokument. Trevlig personal.

Eva K
Skrev om City Hemservice

Mycket bra städning och pålitlig personal. Helt nöjd hittills!

Helena Z
Skrev om City Hemservice

Utmärkt städning! Noggranna med både tiden och själva städningen.

Lars E

Bra bemötande Enkel och snabb återkoppling vid frågor Bra städning

Kate J
Skrev om City Hemservice

J ag har haft hemstädning en gäng och är helt nöjd med den.

Tina G
Skrev om City Hemservice

Trevligt bemötande Resultatet blev över mina förväntningar Stor städning 8 timmar

Marianne I
Skrev om City Hemservice

Mycket nöjd med srädningen.Trevligflicka som städade fint och noggrant.Köpte en provstädning. Kan tänka att jag återkommer.

Bengt N
Skrev om City Hemservice

Allt fungerade på förtroendeingivande och seriöst sätt. Eftersom vi fått rekommendation från en anna kund som också har städservice och beskrev för oss hur bra det funkade var våra förväntningar höge men överträffades ändå av verkligheten. Hela processen med avtl och provstädning är klart över genomsnittet man upplever vid andra kontakter.

Anders H
Skrev om City Hemservice

Vi är väldigt nöjda med City Hemservice. Städningen sköts jättebra och de är flexibla och smidiga att kommunicera med.

Linnea och Mikael S
Skrev om City Hemservice

Trevligt och proffsigt bemötande. Bra och tydlig kommunikation. Tydlig process. Bara haft en provstädning, men valt att anlita City Hemservice för regelbunden städning. Bra och trevlig service. Städningen var mycket bra och uppfyllde våra förväntningar.

Carina B
Skrev om City Hemservice

Mycket snabbt, proffsigt och trevligt bemötande både vid första kontakt och vid utförd städning! Städningen var mycket bra!