City Hemservice

City Hemservice

Välkommen till City Hemservice!

Låt någon som är proffs på hemstädning ta hand om din städning. Vi är proffs på hemstädning och vet hur det går till att städa rent och snyggt men samtidigt vara så effektiva som möjligt med så lite miljöavtryck det bara går.

Våra tjänster: Hemstädning, storstädning, flyttstädning, fönsterputs, concierge, kontorsstädning, diverse paketlösningar och mycket mer.

Förlorad tid går aldrig ta igen. Av alla måsten i vardagen finns vi till för att du ska bli av med ett - det vill säga att städa. Vi vill att det ska vara enkelt att vara kund hos oss. Boka därför en provstädning och se resultatet.

Läs vad 28 kunder tycker om City Hemservice

• Marisa C

2020-11-01

Marisa C skrev om City Hemservice
    Städning av hemmet varannan vecka.
    Bra pris,och kom igång snabbt efter att jag beställt städning.
    Bemötande perfekt och väldigt smidigt över lag med allting.
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-10-31

Magnus F skrev om City Hemservice
    Flyttstädning
    Har hittills haft dåliga erfarenheter av flyttstädning men blev glatt överraskad av City Hemservice när jag så resultatet av deras städning. Lite sand innan för dörren och lite smått i badrummet. Annars allt toppen.
    Proffsigaste hemsidan. Tyvärr var inte all information med på "Avtalet". Lätt att reda ut det som saknades.
    Rekommenderar den som behöver bra flyttstädning att använda City Hemservice! Läs mer
  • Johan G

2020-10-28

Johan G skrev om City Hemservice
    Jag köpte hemstädning en gång i veckan löpande. Det funkar perfekt. Bra företag. Har haft ett annat städföretag tidigare och de här va mycket bättre Läs mer
  • 2020-09-27

Beatrice B skrev om City Hemservice
    Har fatt en supermyisg tjej (Miraya) som ar mycket nogrann och duktig pa alla sätt :=) Super chefen Mattias ser till att allt funkar perfekt i kommunikation samt support när det behövs ! Läs mer
  • 2020-09-26

James T skrev om City Hemservice
    Very friendly cleaner. Arrived on time and finished when needed. Very good service and a huge help to myself. Läs mer
  • 2020-09-19

Johanna B skrev om City Hemservice
    Välstädat och lätt att komma i kontakt vid behov av förändringar av tid eller dag. Vi har städning varannan vecka som fungerar bra! Läs mer
  • Alexander S

2020-07-29

Alexander S skrev om City Hemservice
    Skönt att komma hem till ett välstädat hem. Mer välstädat än vad jag någonsin fått det :) Läs mer
  • 2020-07-24

Eva F skrev om City Hemservice
    Är jättenöjd med min städning.Snabba återkopplingar, bra tydlig information och ett proffsigt bemötande från företaget. Jag kan varmt rekommendera City Hemservice! Läs mer
  • 2020-07-13

Fouredge Ab F skrev om City Hemservice
    Suverän service och kvalité! Läs mer
  • 2020-07-10

Maria S skrev om City Hemservice
    Jag har hemstädning varannan vecka och väldigt nöjd med städerskan. Även nöjd med bemötandet gällande alla frågor jag hade innan vi hade första städtillfället. Känns tryggt och proffsigt. Läs mer
  • Ingela L

2020-05-07

Ingela L skrev om City Hemservice
    Hemstäd 1 ggn i månaden
    Oerhört fint o alltid tillmötesgående
    Företaget levde upp till mina förväntningar helt klart
    Väldigt nöjd i det stora hela Läs mer
  • 2020-03-29

Birgit E skrev om City Hemservice
    Trevligt bemötande, god ordning och bra städning! Läs mer
  • 2020-03-13

Eva H skrev om City Hemservice
    Det var tips från en god vän som rekommenderade City H för att hon var väldigt nöjd med städningen. Jag har haft en första städning hos mig och är väldigt belåten med resultatet. Noggrannhet och rengöring med gott resultat. Känns som en väldigt bra rekommendation! Nu har jag skrivit på ett avtal. Det var enkelt och en väldigt proffsig weblösning! Läs mer
  • 2020-03-08

Caroline S skrev om City Hemservice
    Städ, så nöjd alltid superfint även när jag glömt att plocka Läs mer
  • 2020-03-06

Eva A skrev om City Hemservice
    Mycket nöjd med städtjänster hittills trevlig personal och ledning! Läs mer
  • 2020-03-05

Christine D skrev om City Hemservice
    Kan varmt rekommendera City Hemservice!
    Seriösa, hög kvalitet, bra information och bra pris 😄 Läs mer
  • 2020-03-04

Jovanna S skrev om City Hemservice
    Städservice i toppklass! Mycket bra service o flexibilitet! Rekomenderas! Läs mer

Eleonora C skrev om City Hemservice
    För oss var det viktigt att hitta en inte alltför dyr städfirma som är reko mot både sin personal och mot miljön, så City Hemservice kändes helt rätt för oss. Offertsvar och uppstart gick snabbt och problemfritt, och vi är väldigt nöjda med städningen! Läs mer

Petra L skrev om City Hemservice
    Snabba svar och trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med städningen. Läs mer

Pia B skrev om City Hemservice
    Bra service, och väldigt fint städat. Läs mer
  • 2020-03-01

Lars E skrev om City Hemservice
    Dom har varit snabba på att svara om man haft frågor och funderingar. Läs mer
  • 2020-02-28

Mia T skrev om City Hemservice
    Vi har städning varannan vecka sen några år tillbaka och är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-02-28

Lars A skrev om City Hemservice
    Bra bemötande och god service från början. Väl utfört arbete. Samma person varje gång ett plus. Läs mer
  • 2020-02-27

Åsa B skrev om City Hemservice
    Alltid trevligt bemötande. Haft samma städpersonal länge vilket känns tryggt. Inget trassel vid ombokningar. Supernöjda på alla sätt. Läs mer
  • Suzanne L

2020-02-27

Suzanne L skrev om City Hemservice
    Städning varannan vecka, trevligt bemötande och engagemang från företag och den personal som vi haft under de 3,5 åren vi varit kunder, duktiga medarbetare
    När problem uppstått har detta tagits itu med direkt.
    Företaget återkopplar snabbt vid mailförfrågan. Läs mer
  • 2020-02-27

Charlotte D skrev om City Hemservice
    Superbra städning av bra och trevlig personal, alltid snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-02-26

Kim L skrev om City Hemservice
    Utmärkt städning. Mkt beroende på kontinuitet av person som kommer

Tillgängliga vid frågor

Prisvärda Läs mer
  • 2020-02-26

Per-åke L skrev om City Hemservice
    Hemstädning
    OK
    Hjälp med hemstädning
    Städhjälpen utförd helt ok Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte