City Hemservice

City Hemservice

cityhemservice.se
  • BadgeFiveYears

Hem- Kontor- och Trappstädning utförd av PROFFS! Låt någon som är proffs på hem-, kontor-, och trappstädning ta hand om din städning. Vi är proffs på städning och vet hur det går till att städa rent och snyggt men samtidigt vara så effektiva som möjligt med så lite miljöavtryck det bara går. Våra tjänster: Hemstädning, kontorsstädning,...

166 omdömen om City Hemservice

Marie L

Pålitliga, trevliga och noggranna

Beatrice J
Skrev om City Hemservice

Väldigt bra. Tjejerna väldigt duktiga.

Bengt O
Skrev om City Hemservice

Duktig och engagerad personal.

Annika H
Skrev om City Hemservice

Än så länge har vi bara haft fönsterputsning och den var toppen

Svar från City Hemservice

Roligt Annika att ni uppskattade den! Vi ska nu också städa så ni blir belåtna och nöjda.

Inga B
Skrev om City Hemservice

Jag blev mycket fint bemött. Hemstädningen blev väl gjord. Jag är nöjd och kommer anlita dem i fortsättningen

Svar från City Hemservice

Tack! Vi uppskattar detta och ska ta hand om din städning framöver på bästa sätt.

Monika T
Skrev om City Hemservice

EN trevlig dam kommer i dörren och vill städa hos oss. Det såg bra ut hon började o städa häll på i 3 timmar i ett , lugnt och fint gich hon till väga vilket vi uppskattar. Vi hoppas att hon vill komma till oss många gånger och vill gärna ha just henne varje gång. MVH Monika Törnetoft

Svar från City Hemservice

Tack Monika, det var roligt att höra och vi får tacka för ditt omdöme. Självklart ska ni få samma person framöver hos er.

Ann-Margrete N
Skrev om City Hemservice

Städ var fjärde vecka enligt schema

Marianne A
Skrev om City Hemservice

Mycket nöjd med prov städningen Kan inte säga så mycket mer då de bara har städat 1 gång hos mig

Svar från City Hemservice

Marianne, vi tackar för ditt fina omdöme och ska såklart forstätta med att göra dig nöjd även framöver.

Charlotta O
Skrev om City Hemservice

Bra service och super nöjd med städningen.☺️

Svar från City Hemservice

Charlotta, tack för ditt omdöme det uppskattar vi.

Christian E

Flexibla och väldigt tillmötesgående

Svar från City Hemservice

Det var roligt att höra Christian! Ditt omdöme uppskattar vi verkligen.

Mats L
Skrev om City Hemservice

Mycket bra kundbemötande. Alltid hjälpsamma och flexibla.

Svar från City Hemservice

Tack Mats för de fina orden! Vi försöker hjälpa så mycket vi kan och tack för ditt omdöme.

Nicole W
Skrev om City Hemservice

Jag köper månadsvis städning av City Hemservice, och har alltid varit nöjd. De är alltid trevliga och tillmötesgående vid önskemål.

Svar från City Hemservice

Nicole, det var mycket trevligt att höra. Vi uppskattar verkligen ditt omdöme du har givit oss.

Kerstin W
Skrev om City Hemservice

Mycket bra bemött och allt har fungerat väldigt bra och sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda

Svar från City Hemservice

Roligt att höra att ni är nöjda Kerstin! Tack också för det fantastiska omdömet vi fått.

Diana B
Skrev om City Hemservice

Använt City Hemservice i flera år och är väldigt nöjd!

Svar från City Hemservice

Hej Diana, det var roligt att höra och tack för ditt omdöme.

Ulf D
Skrev om City Hemservice

Mycket professionellt bemötande, de är snabba och pålitliga. Städningen håller genomgående väldigt hög klass.

Svar från City Hemservice

Stort tack Ulf för dina varma och uppskattande ord!

Anna R
Skrev om City Hemservice

Har nu anlitat City Hemservice i snart 6 år och vi är supernöjda. De har bra personal som städar utomordentligt fint och rent.

Svar från City Hemservice

Anna, vi är så glada att du har anlitat oss i många år nu. Tack för dina fina ord.

Patrik O

Trevligt bemötande. Bra service Trevlig personal

Svar från City Hemservice

Stort tack för ditt fina omdöme och för att du valt oss! Vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster.

Bfr R
Skrev om City Hemservice

Bemötandet är alltid positivt och City Hemservice bemöter oss alltid bra,

Svar från City Hemservice

Det gläder oss att du tycker att vår personal gör ett bra jobb i era trapphus. Tack för återkopplingen!

Daniel K

Ordning och reda samt lättillgänglig kundtjänst. // Daniel

Svar från City Hemservice

Tack Daniel! Din rekommendation betyder mycket för oss och vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela med dig.

Mathias C
Skrev om City Hemservice

Bra service och lyhörda om vad man säger när man vill ändra något. Mycket bra!

Svar från City Hemservice

Hej Mathias, tack för att du är så trogen kund och är nöjd med vårt jobb. Vi är glada att kunna underlätta för dig med städningen.

Boel N
Skrev om City Hemservice

Bra service och ett välstädat hem

Svar från City Hemservice

Tack Boel, vi kommer sikta på en 5:a framöver!

Gunilla S
Skrev om City Hemservice

Jag har redan svarat men gör det en gång till. Jag blev bemött bra och han gjorde sitt jobb bra och och var noggrann

Svar från City Hemservice

Hej Gunilla! Tusen tack för att du anlitade oss. Vi är glada att du uppskattade vårt bemötande och vår kvalité.

Merete G

Bästa!!!⭐️på alla sätt!!!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från City Hemservice

Vad roligt att höra Merete och tusen tack för fina orden om oss!

Jutta W
Skrev om City Hemservice

Jag har anlitat Hemservice vid flera tillfällen för städning. Både för min villa och för min lägenhet och alltid blivit vänligt bemött. Jag får hjälp av samma person vid varje tillfälle vilket jag uppskattar. Hon är mycket noggrann och utför sitt arbete väl. Mvh Jutta Waller

Svar från City Hemservice

Tack Jutta , vad fint att höra. Väldigt roligt att du är nöjd. Stort tack för ett fint omdöme.

Susanne F
Skrev om City Hemservice

Hemstädning plus, dvs med en del extra tillägg. Fantastiskt bra. Städaren proffsig, noggrann och trevlig. Är mycket nöjd.

Svar från City Hemservice

Hej Susanne och tack för ditt fina omdöme från dig, vi är glada över att du är nöjd kund hos oss.

Oscar H
Skrev om City Hemservice

Så länge Rut städar är det aldrig några problem. Supertrevligt bemötande!

Svar från City Hemservice

Roligt att höra Oscar. Vi siktar på en 5:a framöver!

Karin H
Skrev om City Hemservice

Trevligt bemötande En fantastisk snabb ock välstädat lägenheter till överkomligt pris rekommenderar gärna till vänner och bekanta

Svar från City Hemservice

Hej Karin och tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss att du rekommenderar oss vidare.

Mathias B
Skrev om City Hemservice

Vi har använt City Hemservice i snart 10 år. Upplever att de tar kommunikation med sina kunder på största allvar, snabba och effektiva i alla lägen. Städningen utförs alltid på ett mycket bra sätt med trevlig personal.

Svar från City Hemservice

Hej Mathias, Vi är alltid glada när våra kunder ger oss fem i omdöme. Så vi tackar dig för ditt positiva omdöme och är glada att vi får hjälpa dig och din familj!

Tomas H
Skrev om City Hemservice

Supernöjd över City Hemservice städningar, alltid väl genomfört!

Svar från City Hemservice

Tack Tomas för dina fina ord och din återkoppling!

Eva E
Skrev om City Hemservice

Vi är supernöjda med bemötande, att det är lätt att få kontskt samt snabb feedback..Vår städare är väldigt noggrann och gör alltid ett väldigt bra jobb!

Svar från City Hemservice

Eva, ett stort tack för ditt omdöme och din återkoppling! Vad roligt att du är så nöjd med oss.

Susanne W
Skrev om City Hemservice

Mycket nöjd. Proffsiga och väl utförda städningar

Svar från City Hemservice

Tusen tack Susanne för din jättefina recension, det gör oss glada.

Gunnel C
Skrev om City Hemservice

Går för det mesta att snabbt få kontakt m företaget. Bra bemötande Vi har städning var 4:e vecka. Mycket nöjda med er pärla Diki // Gunnel Carpelan

Svar från City Hemservice

Vilket trevligt omdöme du har lämnat Gunnel! Nu blir personalen glada när de får höra detta.

Arvid H
Skrev om City Hemservice

Vi är otroligt nöjda av 2 skäl. 1) Vår städerska är fantastisk. Väldigt trevlig och hårt arbetande och städar varsamt vårt hem, det avlastar verkligen och gör att vi har det fint städat i vardagen, 2) de få gånger vi kontaktat administrationen får vi skyndsamma relevanta och tillmötesgående svar. Allt fungerar som det ska, rekommenderas varmt!

Svar från City Hemservice

Tack Arvid för ditt positiva omdöme! Vi ska dela med oss av din återkoppling till berörda!

Joachim E
Skrev om City Hemservice

Bra bemötande, trevlig och duktig personal. Bra personalkontinuitet. Prisvärd. Mycket få avbokningar.

Svar från City Hemservice

Joachim det var roligt att höra och vi ska framföra detta till vår personal.

Jeannette K
Skrev om City Hemservice

Inlyssnande, proffsiga, både chef/ansvariga och min pärla som städar hos mig Jag är så nöjd med henne städet och allt runtomkring Tack fina ni

Svar från City Hemservice

Det var roligt att höra Jeannette. Vi ska fortsätta att leverera på topp till dig!

Sune L
Skrev om City Hemservice

Bra på ett korrekt, sakligt och vänligt sätt. De lever bra upp till våra förväntningar. Dock är språkkunskaper i svenska dålig. I stort helt OK. Jag köpte städning.

Svar från City Hemservice

Hej Sune! Roligt att höra att du är nöjd med oss. Ja det är en utmaning att i dessa tider hitta personal som kan språket flytande men vi gör vad vi kan för att de ska träna på att lära sig svenska.

Michelle F
Skrev om City Hemservice

Smidigt och hjälpsamma. Upplevdes som något slarvigt i början men känns som om vi/ni fått in en bra rutin nu.

Svar från City Hemservice

Tack Michelle för din återkoppling. Vi ser över våra rutiner så att vi kan bli bättre i starten framöver.

Marika B
Skrev om City Hemservice

Företaget upplevs som serviceinriktat, det känns personligt och som att det ”bryr sig” om mig som kund. Ex då ordinarie personal är sjuk så får man alltid ett förslag på alternativ. Den tjänst som utförs hos oss genererar 100% kundnöjdhet, och det beror helt och hållet på personalen som utför den.

Svar från City Hemservice

Tack Marika! Vi är glada för att vi får hjälpa till att underlätta i din vardag. Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett så bra omdöme.

Tua E
Skrev om City Hemservice

Vi har anlitat City Hemservice under ganska många år och i olika omgångar. Har alltid varit nöjd och trots att vi kommit och gått som kund får vi alltid samma pris och service. Vi har alltid varit nöjda med dom både för veckostädning och fönsterputs. Ett litet minus är att dom är svåra att få tag på per telefon.

Svar från City Hemservice

Hej Tua! Tack för din återkoppling och ditt omdöme. Ja vår primära kontaktkanal är email där vi prioriterar de ärenden som är mer brådskande. Om du ringer till oss så kommer du till växeln där du alltid kan lämna ett meddelande, vi ringer sedan upp så fort vi har möjlighet.

Niels G
Skrev om City Hemservice

Alltid mycket rent här på kontoret när städarna har varit förbi

Svar från City Hemservice

Hej Niels, Tusen tack för din jättefina recension! Det gläder oss att du är nöjd med resultatet.

Ann-Marie O
Skrev om City Hemservice

Vi är väldigt nöjda med tjejen som städar hos oss.

Svar från City Hemservice

Ann-Marie, det var roligt att höra. Vi ska framföra det till henne!

Anna K
Skrev om City Hemservice

Jag har städning hemma varannan vecka. Jag är mycket nöjd med städningen och med bemötandet från personalen.

Svar från City Hemservice

Hej Anna! Vad roligt att höra att du är nöjd! Stort tack för din recension och för det fina betyget.

Henry E
Skrev om City Hemservice

Trevliga att prata med. Varje dag.

Svar från City Hemservice

Tack Henry för ditt omdöme, det känns bra att du är nöjd med oss!

Per J
Skrev om City Hemservice

Haft några år, tipsat bekanta och dom är nöjda

Svar från City Hemservice

Roligt att höra Per och roligt att höra att även dina bekanta gillar oss!

Marianne N
Skrev om City Hemservice

Vi har alltid blivit snabbt och bra bemötta! City Hemservice har skött sinaåtaganden på ett mycket bra sätt. Vi är jättenöjda med City Henservice arbete hos oss! Trappstädning i brf.

Svar från City Hemservice

Hej Marianne, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du är nöjd med vår service!

Jan S
Skrev om City Hemservice

Exceptionellt bra bemötande och utfört arbete Förväntningarna har mer än väl uppfyllts Hemstädning var fjortonde dag köpte vi Vi upplever mycket kunniga noggranna informativa vid personaländringar personalen visar stor arbetsglädje gör alltid de vi ber om.

Svar från City Hemservice

Hej Jan! Vad härligt att vi överträffade dina förväntningar. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme! Personalen kommer bli glada när de läser detta.

Sylvia N
Skrev om City Hemservice

Alltid utmärkt service på alla plan! Väldigt nöjd med all kontakt, snabb respons och bra infornation.

Svar från City Hemservice

Tack Sylvia, och tack också för att du tog dig tid och lämnade ett så fint omdöme om oss.

Barbro S
Skrev om City Hemservice

Proffsigt bemötande. Trevlig personal. Hade inga speciella förväntningar. Men hitintills har allt varit till belåtenhet. Vi fått städat var annan vecka. Trevlig personal och noggrann städning.

Svar från City Hemservice

Tusen tack för din jättefina recension! Det gläder oss att du är nöjd med både resultatet och servicen!