Gottfridssons Flytt & Städ AB

Gottfridssons Flytt & Städ AB

Välkommen till Gottfridssons Flytt & Städ!

Ser du framför dig en tid av flytt och stress? Låt oss ta ta bördan från dina axlar medan vi axlar rollen som din städ och flyttfirma! Vi städar, flyttar och magasinerar på Öland och i Kalmar med omnejd. I våra säkra lokaler magasinerar vi smått som stort.

Vi på Gottfridssons Flytt & Städ har många års erfarenhet och ser till att anpassa en helhetslösning för dig när det kommer till packning, städning, flytt och sedan uppackning. Vi är alltid noggranna i allt vi gör och har smarta packningslösningar så att dina möbler och ägodelar kommer fram i lika fint skick som när de lämnade det gamla hemmet.

Kontakta oss gärna om du har frågor angående din flytt!

Läs vad 147 kunder tycker om Gottfridssons Flytt & Städ AB 2

2021-05-10
    Mycket snabb och bra hjälp! Behövde flytt mellan Öland och Stockholm. Rimligt pris och mycket trevliga att ha att göra med. Kan rekommenderas!
    2021-05-07
    Flytt från hus till nytt hus och flyttstäd.
    Snabbt enkelt och perfekt resultat.
    Överträffade alla förväntningar och grymt trevliga.
    Rekommenderas starkt!
    2021-04-30
    Vi köpte packning och flytt. Allt utfördes med stor noggrannhet och effektivitet. Dessutom ett trevligt bemötande!
    2021-04-24
    Vi har sedan en tid fått vårat hus städat av Helena, vi är mycket nöjda och Helena är en trevlig person
    Härligt att höra Lennart. Jag ska se till att framföra detta till Helena. Det är alltid roligt att få positiv feedback. Mvh Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-04-23
    Proffsigt på alla sätt. Både städ och flytt
    Hej Mikael. Härligt att höra att du är nöjd. Önskar dig en fortsatt fin vår. Mvh Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-04-23
    Flytt och städ. Allt blev bra och smidigt.
    Hej. Kul att höra att du är nöjd. Hoppas vi hörs igen i framtiden. Mvh Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-04-23
    Toppen på alla sätt. Kommer i fortsättningen anlita dom.
    Caroline
    Härligt att höra. Ni är så välkomna tillbaka när det är dags igen. Mvh Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-04-23
    Transport och magasinering. Har fungerat helt smärtfritt hittills. Klar o tydlig kontakt via mail.
    Tack för kommentaren Karin. Kul att du är nöjd Mvh Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    Fönsterputsning.
    Bemöttes väldigt bra av företaget vid bokning och utförande av arbetet.
    Allt jag hade förväntat mig utfördes av de två trevliga killarna som utförde arbetet. De putsade även alla speglar i rummen och tvättade av insidan på verandaväggarna som blivit lite svarta under vintern.
    Sammanfattat en mycket bra upplevelse.
    Tack för den fina kommentaren, hoppas vi hörs igen när det är dags fönsterputsning nästa gång. Mvh Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-04-23
    Hemstäd 1 gång /mån. Det är ingen ordning o reda alls. Aldrig fasta dagar el tider så man vet inte när det kommer. Dessutom väldigt illa städat varenda gång jag har fått gå efter och städa så jag har avslutat mitt kontrakt. Har haft hemstäd innan i många år och var väldigt nöjd då. Men dessa aldrig mer
    Hej Ing-Gun. Detta var verkligen tråkigt att höra, jag har pratat med städarna som är hos dig och dom blev väldigt förvånade. Städarna var hos dig senast i fredags och säger att du alltid varit så nöjd varje gång dom varit hos dig och att du i fredags bokade nästa datum i Maj inklusive fönsterputsning. Jag har sökt dig idag för att följa upp detta men inte fått något svar. Jag fortsätter att försöka nå dig och hoppas vi kan göra nånting för att förändra detta. Vi har ju varit hos dig under drygt ett halvår nu med samma personal varje gång och ingen härifrån har hört något negativt från dig innan. Så jag vill verkligen följa upp vad som blivit fel här när det vänder så snabbt. Hoppas vi kan nå fram till en lösning där du känner dig nöjd. Mvh Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-04-23
    Lätt få kontakt med de som städar. Jättefint och snabbt städ. Vill gärna beställa igen!
    Tack Marita. Du är så välkommen att beställa mer städningar eller annat av oss :) Mvh Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
  • Martin L
    2021-04-23
    Vi köpte flytt och två flyttstädningar. Vi ät mycket nöjda med utförandet och har blivit vänligt och proffsigt bemötta hela tiden.
    Vi kan varmt rekommendera Gottfridssons.
    2021-04-23
    De har utfört flytt för magasinering o flyttstäd och det har fungerat väldigt bra
    De har varit väldigt behjälpliga med allt och gjort allt för att lösa det vil ville ha hjälp med
    De kommer under maj månad att flytta möblerna till vår kommande adress
    2021-04-23
    Bra service och pålitliga!
    Har anlitat dom vid flera anledningar och det har aldrig funnits några frågetecken.
  • Lucas L
    Hyra för förvaring.
    Alltid mycket trevligt och bra bemött.
    Hade inga förväntningar.
    Det har fungerat och fungerar mycket bra!
    2021-04-07
    Uppdraget varvatt flytta möbler och prylar från 4 olika förråd i hus 1 till hus 2 allt till fots ingen transport,
    Kontakten med Gottfridssons var enkel , direkt med en fortlöpande kommunikation under flytten. . De två flyttkillarna var toppen, snabba och hjälpsamma allt gick perfekt. Att flytta är jobbigt och man uppskattar då bra hjälp.
    2021-04-07
    Vi fick flytthjälp från Stockholm till Öland.
    Mycket trevligt bemötande av alla jag pratade med. Otroligt hjälpsamma och tillmötesgående. Snabba att återkoppla och klara o tydliga besked.
    Kommer absolut vända mig till er i framtiden om fler saker behöver flyttas på.
    Ett mycket professionellt företag och fantastisk personal.
    2021-04-04
    Borttagande av möbler mycket trevligt jag hade väl inte några förväntningar men det hela genomfördes på ett mycket trevligt sätt
  • Martin L
    2021-03-29
    Vi fick hjälp med flytt och flyttstädning.
    Gottfridssons har gjort ett bra jobb i rätt tid, varit lätta att kommunicera med och har ett mycket trevligt bemötande.
    Tack för den fina kommentaren Martin. Det glädjer oss att du är nöjd med vårt utförande och hoppas vi hörs framöver. Med vänlig hälsning, Henrik med personal Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-03-26
    Flytten genomfördes smidigt, trevligt bemötande.
    Flyttstäd - bra genomfört
    Tack Marianne för den fina kommentaren. Härligt att du var nöjd med vårt utförande. Med vänlig hälsning, Henrik med personal Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-02-20
    Tack Madelene för fantastisk service när vi lite akut (pga byggförsening) behövde förvara våra fönster hos er. Så smidigt att lösa. Uppskattar så ditt engagemang i att hjälpa oss.
    2021-02-16
    Gottfridssons Flytt & Städ har flyttat mitt bohag från södra till norra Öland. Dom har också magasinerat mitt bohag under en månad .
    Jag är mycket nöjd både med bemötandet i den kontakt vi haft under tiden och med själva flytten.
    Imponerad av hur smidigt och "proffsigt" dom två "flyttkarlarna" arbetade. Rekommenderar absolut Gottfridssons Flytt & Städ AB:

Vanja Sparrman / Borgholm
    2021-02-13
    Vi köpte en flyttning. En tur på cirka 42 mil. Vi köpte dessutom en flytt av vår bil. Vi blev mycket väl bemötta av både kontors- och flyttpersonal.
    En mycket lugn och trevlig flytt. Glada och tillmötesgående personal.
    2021-02-12
    Vi köpte flytt o städ o det fungerade väldigt bra
    Bra flyttkillar o städningen var oxå bra
    2021-01-28
    Vi anlitade Gottfridssons för flytt och städ och är mycket nöjda. Trevliga att ha att göra med i varje kontakt. Rekommenderas varmt.
    Tack för den fina kommentaren Eva-Marie. Härligt att höra att du är nöjd med vårt utförande. Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-01-26
    Bra kontakt, jättebra städning trevlig personal
    Tack så mycket för den fina kommentaren. Gottfridssons Flytt & Städ AB
  • Ann R
    2021-01-26
    Anlitade Gottfridssons för en privat bohagsflytt åt min mamma. Mycket vänligt och professionellt bemötande. Flytten gick väldigt snabbt och smidigt, kan inte vara nöjdare! Gottfridssons är ett självklart val vid vår kommande flytt.
    Hej Ann. Tack så mycket för det fina omdömet, det värmer i vinterkylan :) Du är så välkommen tillbaka när det är dags. Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2021-01-20
    Vi har fått utfört fönsterputsning och så har Helena städat två ggr och vi är mycket nöjda
    Hej Lennart. Tack för den fina kommentaren. Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2020-12-21
    Jag anlitade Gottfridssons till flytt.
    Trevligt och bra bemötande vid bokningen. Flytten sköttes proffsigt och helt perfekt. Stor eloge till serviceinriktad personal och trevligt bemötande.
    TACK! Från en mycket nöjd kund.
    Tack så mycket för den fina kommentaren Kristiina. Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2020-12-16
    Handlingshjälp.

Min mamma blev mycket nöjd och jag fick tipset om er genom en släktning i Borgholm.
    2020-12-07
    Snabbt svar på offertförfrågan, tog endast en dag. Bra bemötande av kunnig personal. Städningen blev perfekt
    Tack Jim & Carina
    2020-12-04
    Flyttstädning

De är trevliga och serviceminded.
    Att städningen skulle vara till full belåtenhet.
    2020-11-16
    Gjorde en flyttstädning hos mig, allt fungera bra o städningen var toppen.
  • Agneta S
    2020-11-15
    Tycker de verkligen står för god service och är flexibla.
    Har köpt flytt-och lagringstjänster
    Har motsvarat mina förväntningar.

Mycket nöjd.
  • Lars E
    2020-11-15
    Fönsterputsning villa Södra Öland.Trevligt bemötande av personalen. Proffsiga fönsterputsare gjorde ett utmärkt jobb😄. Mycket nöjd kund!!
    2020-11-11
    Bortforsling av möbler. Dom kommer när dom lovar.
    2020-11-10
    Bokade flytten med Gottfridsson Det var ett kanonval. Effektiva, trevliga och proffesionella i alla led från offert till utförande. Rekommenderar dem varmt
    2020-11-02
    Beställde flytt/byggstäd och servicen var verkligen toppen! Tillmötesgående när vi önskade dela upp städningen i två tillfällen pga hantverkare. Bra personal på plats!
    Tack Annelie för din fina recension. ☺️ Vi är glada att vi kunde stå till tjänst och att ni är nöjda med vår leverans. Välkomna tillbaka om vi kan hjälpa er igen Med vänlig hälsning, Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2020-10-28
    Trevligt bemötande både vid telefonkontakt och vid den faktiska flytten.
    Serviceinriktad personal, glada och hjälpsamma.
    Hej Marie. Vad roligt att höra att du nöjd med hur vi levererade. ☺️ Med vänlig hälsning, Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2020-10-26
    Jag är supernöjd! Kan varmt rekommendera.
    Härligt att höra. ☺️ Vi kommer gärna tillbaka när det behövs Med vänlig hälsning, Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2020-10-26
    Flytt av vissa saker till äldreboende för Ulf Collin, funkade mycket bra.
    Härligt att vi kunde hjälpa till ☺️ Med vänlig hälsning, Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2020-10-23
    Fönsterputsning.

Mycket trevliga killar som jobbade på bra

Resultatet blev jättebra och kommer anlita dom igen
    Tack Jenny. Du är så välkommen när det är dags igen ☺️ Med vänlig hälsning, Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
  • Thomas N
    2020-10-23
    Lyhört och smidigt.
    Inga problem inställning.
    Bra bemörande i telefon såväl som fysiskt.
    Kul att höra att du är nöjd ☺️ Vi försöker sköta vår del i ert flyttkaos så smärtfritt som möjligt Med vänlig hälsning, Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2020-10-07
    Utförde flyttstäd i lägenhet med perfekt resultat.
    Tack för att du tog dig tid ☺️ Hoppas vi hörs igen framöver. Med vänlig hälsning, Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
  • Eddie F
    2020-09-23
    Mycket väl genomförd flyttstädning!
    Hej Eddie. Härligt att höra att du är nöjd med vårt arbete. Tack för din kommentar Med vänlig hälsning, Henrik Gottfridssons Flytt & Städ AB
    2020-09-23
    Två bohags flytt från Göteborg till Kalmar.
    De hade 2 bilar och 1 släp.

Trevliga och lugna killar. Effektiva!

Var orolig för att ej få med alla sakerna, men de stuvade om så de fick med alla sakerna. Helt otroligt hur dom lyckades!

Jag kan varmt rekommendera Gottfridssons Flytt & Städ.
    2020-09-21
    Det var städning av ett dödsbo. Jag har inte varit där själv men mäklaren sa att det var ett välgjort arbete.
    Vid kontakt angående fakturan blev jag väldigt bra bemött. Det gick till mer än jag fått besked om men lyckades pruta lite och fick längre tid på mej att betala så jag är nöjd.
    2020-09-17
    Mycket bra flyttuppdrag, trevlig service av de två flyttkillarna, de var hjälpsamma på alla vis.

Kan rekommendera er flyttfirma.

Eva Hederstam
    2020-09-05
    Flytt av främst möbler, vilket fungerade jättebra. Snabba och trevliga.
    2020-09-04
    Trevliga och gör det lilla extra för att flytten ska gå smidigt! Bra pris också!