Hemfrid Malmö

Hemfrid Malmö

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
3.7

Välkommen till Hemfrid - Välkommen till ett företag med sjysta villkor, utbildning och kollektivavtal. Vi tror att om vi tar hand om vår personal på ett exceptionellt vis så gör de detsamma med ditt hem. Hos oss på Hemfrid hittar du ett antal tjänster såsom flytthjälp, kontorsflytt, flyttstädning, barnpassning, fönsterputs...

63 omdömen om Hemfrid Malmö

Sedan starten hos Reco 2018

Miranda I
Skrev om Hemfrid Malmö

Hade veckostädning. Otroligt dålig kundservicce. Bristfällig städning med mycket vikariebyten. Vi hade ett tillfälle där hemfridaren kom 1 h innan avsatt tid och kom in i lägenheten utan att de hade hört av sig innan eller att de ringde på. Efter att jag kontaktade dem och sa att de gärna får ringa innan om det blir ändringar, då vi gärna är medvetna om när någon ska komma in hemma hos oss, blev vi bara bemötta med att det inte var det som hade hänt och sen slutade de svara. Kändes som en trist och oprofessionellt bemötande. Rekommenderas inte.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Miranda, Det var verkligen tråkigt att höra om din upplevelse – tack för att du har tagit dig tid att dela detta. Vi skulle gärna höra mer om ditt ärende, samt hur vi kan förbättra din upplevelse av oss. Om du har möjlighet får du gärna höra av dig till info@hemfrid.se eller på 010 555 85 00 . Tack på förhand, önskar dig en fin dag! Johan på Hemfrid

Josefin Mari K
Skrev om Hemfrid Malmö

Vi tog hjälp av hemfrid med vår flytt från Malmö till Stockholm och var otroligt nöjda! Hela processen var smidig rakt igenom! Personen som ansvarade för vår flytt gjorde ett kort hembesök för att kolla hur mycket saker vi hade. De gjorde bedömningen att det räckte med tre lastbilar men på flyttdagen kom de med fyra lastbilar ändå för att säkerställa att allt kom med. Killarna var galet snabba på att packa in allt i lastbilarna och de delade upp saker så att utemöbler och cyklar och allt som var blött och smutsigt åkte i...

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Josefin, Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vad roligt att du är nöjd med våra tjänster. Vi för dina fina ord vidare internt i organisationen. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Johan på Hemfrid

ANDREAS L
Skrev om Hemfrid Malmö

Kan tyvärr bara instämma med de som har dålig erfarenhet. Också haft problem med städare som gått hem för tidigt, och det hade varit fine om det bara blivit städat. Det som fick mig att skriva den här recensionen var en riktigt usel flyttstädning där de inte hade städat i närheten av vad man förväntar sig och som också fick anmärkningar av bostadsbolaget (vilket jag förstår, de var inte petiga på något sätt). Bemötandet efter riktigt uselt. Håll er borta från Hemfrid Malmö!

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Andreas, Vad tråkigt att höra att vi inte har levt upp till dina förväntningar. Kontakta oss gärna på 010 55 85 00 eller info@hemfrid.se så att vi kan ta ditt ärende vidare. Med vänlig hälsning, Johan på Hemfrid

HENRIK J
Skrev om Hemfrid Malmö

Vid en första anblick och första möte verkar de väldigt professionella men låt er inte luras, de är bara ute efter att få in så mycket pengar som möjligt för så lite städning som möjligt. Därpå är också själva städningen undermålig. Vår städerska gick alltid hem tidigare än avtalad tid. Detta påpekades flera gånger men ingenting hände. Vi påpekande även att städningen var bristfällig flera gånger. De erbjöd sig att komma tillbaka och städa om efter helgen, men vi ville ju självklart ha det fint till helgen så det slutade...

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Henrik, Tack för din feedback, även om det är tråkigt att höra att din upplevelse med oss inte levde upp till dina förväntningar. Vi ber om ursäkt för de besvär eller olägenheter som detta kan ha orsakat dig. Vi är alltid angelägna om att förbättra vår service och ta till oss av all feedback. Vi skulle därför gärna höra mer om dina erfarenheter och hur vi kan göra det rätt för dig. Om du har möjlighet att kontakta oss på info@hemfrid.se eller 010 555 85 00 så skulle vi vara väldigt tacksamma. Med vänliga hälsningar, Johan på Hemfrid

EVA K
Skrev om Hemfrid Malmö

Blev tyvärr bestulen på vigselring samt diamantring under packning dagen före en flytt i september. På grund av en väldigt pressad situation hade vi beställt hela paketet med packningshjälp, flytt, flyttstäd samt 2x fönsterputs. Servicen var på det hela taget bra, en glaslampa gick sönder under flytten men det har vi överseende med för de flesta killarna gjorde ett bra jobb. Värre var att jag blev av med två ringar, en del av min tredelade vigselring samt en diamantring som jag fick av min pappa som inte längre lever. Man...

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Eva, Det var verkligen tråkigt att höra om din upplevelse – tack för att du har tagit dig tid att dela detta. Vi skulle gärna höra mer om ditt ärende, samt hur vi kan förbättra din upplevelse av oss. Om du har möjlighet får du gärna höra av dig till info@hemfrid.se eller på 010 555 85 00 . Tack på förhand, önskar dig en fin dag! Johan på Hemfrid.

ANNA Y
Skrev om Hemfrid Malmö

Lita inte på vad de säger, säljare som ljuger för att man ska teckna abonnemang och kundtjänst som bara säger att de inte kan göra någonting. Helt ok städning men väger inte upp krångel och priset!

ANNA Y gillar detta
Svar från Hemfrid Malmö

Hej Anna, Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Det är jättetråkigt att höra att ni inte varit nöjd med vår tjänst. Vi vill gärna komma i kontakt med dig så har du möjlighet att maila till info@hemfrid.se eller ringa på 0200-114550 får du gärna göra det så vi kan ta detta vidare då vi verkligen önskar kunna ta del av dina åsikter för att kunna förbättra oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Mvh, Hanna på Hemfrid

SEBASTIAN C
Skrev om Hemfrid Malmö

Vill du ha en enklare vardag - välj en annan städfirma. Känner igen det andra har skrivit här om dåliga erfarenheter. För min del visade det sig att den "jätteduktiga" städaren förstörde glasdörren duschen. Damm, ja till och med rengöringsmedel kvar på många ytor. Ostädad micro och spisfläkt. Amatörmässigt. Sedan är dom duktiga på att skicka ut enkäter och svara på dåliga omdömen. Problemet är att dom skickar ut folk som helt enkelt inte kan städa. Mycket prat men lite resultat. Stay away!

Svar från Hemfrid Malmö

Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Det är jättetråkigt att höra att du inte varit nöjd med våra tjänster. Vi vill gärna komma i kontakt med dig, har du möjlighet att maila till info@hemfrid.se eller ringa på 0200-114550 vore det väldigt tacksamt. Önskar dig en fin dag! Mvh, Nadia på Hemfrid

Wiveka G
Skrev om Hemfrid Malmö

Den regelbundna städningen är mycket bra. Blev dock rejält besviken då vi bokade storstädning samt fönsterputs, men endast fick vanlig städning och vi blev inte informerade om att det endast blivit vanlig städning, förtroendet svackar rejält. Det var ju tydligt att det inte blivit mer städat än vanligt och att fönsterna inte var putsade...

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Wiveka, vad tråkigt att vi inte levererat som förväntat. Hör gärna av dig till ansvarig områdeschef eller oss på info@hemfrid.se så kan vi ta detta vidare, vi vill självklart att du ska ha förtroende för oss och känna dig nöjd. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid

Guje M
Skrev om Hemfrid Malmö

Jag upplever Hemfrid Malmö positivt. Jag har även rekommenderat era tjänster till vänner som har börjat anlita er. Tillgänglighet och bemötandet är altid bra och allt är i överensstämmelse med mina förväntningar och behov.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Guje, vad kul att du rekommenderat oss till närstående. Tack för dina fina ord. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid

Lina G
Skrev om Hemfrid Malmö

Alltid trevligt bemötande av de som kommer för att utföra städning mm. Städningen är även utförd tillfredställande. När vi anlitat fönsterputsning är vi dock inte nöjda och kommer inte att anlita denna servicen framgent. Blir inte rent.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Lina, vad glada vi blir att höra att du är nöjd med bemötande och städning. I alla våra tjänster så vill vi alltid hålla den höga standard som vi på Hemfrid står för. Hör gärna av dig till områdesansvariga så vi får möjlighet att åtgärda era fönster. Önskar dig en fin helg, Thomas Hemfrid Kundtjänst 0200-114550

Björn M
Skrev om Hemfrid Malmö

Städ. Tillmötesgående. Ställer upp. Vänliga. Ärliga.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Björn, tack för alla fina beröm! Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Thomas Hemfrid Kundtjänst

Anki D
Skrev om Hemfrid Malmö

städning varannan vecka. Jag blev väl bemött av företaget. Kanske har jag för höga förväntningar - damm under soffor och på böcker är ibland kvar efter städningen. Totalt sett ganska nöjd.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Anki, tack för din rekommendation. Är det något du inte är nöjd med kan du alltid höra av dig till din kontaktperson så vi kan ta ärendet vidare! Mvh, Nadia på Hemfrid

Lotta H
Skrev om Hemfrid Malmö

Kompetent personal som städar snyggt! Personalen är pålitlig och punktlig. Det är enkelt att hålla koll på sitt abbonemang och avboka/omboka städtillfällen via appen. Timbanken får ett extra plus, eftersom vi med inbesparade städtillfällen (avbokade städningar under semestertider) kunnat få fönstertvätt två gånger per år samt en sorstädning. Verkligen toppen!

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Lotta! Vad kul att ni är nöjda med vår personal och vårt utförande. Tack för din feedback! Mvh, Nadia på Hemfrid

Sigrun E
Skrev om Hemfrid Malmö

Får Städhjälp. Super flexibla och gör sitt uppdrag på bästa sätt. Gör det där lilla extra. Vi var bortresta och jag mejlade om de kunde slänga vatten på blommorna när de var där och städade. Försöker alltid hitta en annan tid om vi helt plötsligt ställer in med kort varsel. Bad vår hjälpare om hon kunde damma kökslampan eftersom det nyligen var städat (2 datum kommit tätt) vilket hon gjorde jätte bra. T.om våra barn säger så fint här är när de varit här.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Sigrun, tack för att du tar dig tiden att ge oss så fin feedback och att hela familjen är nöjd. Mvh, Nadia på Hemfrid

Johanna H
Skrev om Hemfrid Malmö

Vi har städning var 14:e dag. Alltid vänligt och proffsigt bemötande från samordnarna som hör av sig i tid vid ev sjukdom, byte av dag etc. Dock många byten av personal som kanske inte vet hur vi vill ha det. Känns lite slarvigt städat ibland, men när vi har påtalat detta så har det b livet bättre.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Johanna, vad roligt att vi ger ett proffsigt bemötande. Det är toppen att du hör av dig med synpunkter så vi kan ta vid och åtgärda det vi missat så snabbt som möjligt. Jag önskar dig en fin onsdagskväll! Mvh, Nadia på Hemfrid

Allan A
Skrev om Hemfrid Malmö

Städning och tvätta fönstertvätt Bra utfört

Lars P
Skrev om Hemfrid Malmö

Städabonnemang. Allt funkar väl.

Eva T
Skrev om Hemfrid Malmö

Löpande städning fungerar generellt mycket bra.

Yvan F
Skrev om Hemfrid Malmö

städning varannan, vecka 3 timmar. Vi bemött alltid på ett bra, trevligt och proffsigt sätt. Vi får en bra städning och är nöjd med servicen. Vi är också nöjd på hur vi njuttar av våra timmarna som sparas under semester uppehållet.

Ing-britt D
Skrev om Hemfrid Malmö

Vi har städning varannan vecka och tar också hjälp med fönsterputs. Ändringar och tilläggsbokningar är mycket enkla att göra i appen. Vi är supernöjda med både utförande och med hur våra önskemål tillgodoses. Vår kontaktperson är mycket bra, tar kontakt och är lösningsorienterad. Ett annat bra skäl att anlita Hemfrid är att de har bra strukturer, man skriver avtal, är försäkrad, anställda har kollektivavtal osv.

Svar från Hemfrid Malmö

Tusen tack för din fina feedback och vad roligt att du gillar vår app. Jag skickar vidare dina fina ord till berörda avdelningar.

Lotta T
Skrev om Hemfrid Malmö

Vi har städning varje vecka och vår hemfridare Nevena är fantastistk. Lite sisådär med områdeschefer och personalansvarigas insatser.

Svar från Hemfrid Malmö

Tack för din feedback och vi skickar dina fina ord vidare till Nevena. Hör gärna av dig till områdeschefen för ytterligare feedback på det du upplever att vi kan bli bättre på.

Jessica P
Skrev om Hemfrid Malmö

Städning av huset varannan vecka. Olika bra beroende på vem som städar.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Jessica, tack för att du tagit dig tid att ge feedback till oss. Hör gärna av dig med synpunkterna efter dina städningar om du känner att städningen är olika utifrån vem som städat. Områdeschefen eller till oss på kundservice 200-114550. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Jonas N
Skrev om Hemfrid Malmö

De är lika bra som den som städar hos oss. Vi har Pookie som är exceptionellt bra.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Jonas, tack för din feedback. Vi sänder den vidare till vårat kontor i Malmö. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Per-olof R
Skrev om Hemfrid Malmö

Vi har en bra städare, men deras organisation fungerar mindre bra. Svårt att beställa extratjänster, det tycks inte finnas tillräckligt med folk för att kunna hoppa in och jobba. Hemfrid är dyrt och känns lite anonymt med olika personer att tala med. Den så kallade timbanken förstår jag mig fortfarande inte på. Vi valde till sist att boka fönsterputs hos annan leverantör. Snabb utryckning därifrån, bra jobb och mycket billigare. (Det skullr dröja flera veckor innan Hemfrid kunde komma och göra jobbet).

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Per-Olof, tack för att du tar dig tid att skriva dina synpunkter. Det är tråkigt att höra att du upplever att vi inte kunnat leverera enligt den höga standard som vi på Hemfrid står för. Vårat mål är alltid fokus på hög kvalitet och kundservice. samt att det ska vara lätt att administrera våra tjänster exempel via Hemfrids app. Du får gärna ringa oss på 0200-114550 så kan vi titta närmare på detta och svara få frågor och funderingar kring timbanken. Givetvis kan du också maila eller ringa direkt till områdeschefen. Med vänliga hälsningar, Thomas Hemfrid Kundservice

Åse I
Skrev om Hemfrid Malmö

städning och fönsterputsning. Allt har fungerat utmärkt.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Åse, Tack för din positiva feedback. Vi sänder vidare berömmet till vårat kontor i Malmö /Hemfrid Kundservice

Sandra J
Skrev om Hemfrid Malmö

Hög kvalitet, bra bemötande och snabbt och lätt att komma i kontakt med ansvariga vid ändringar osv.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Sandra, tack för din positiva feedback. Vi sänder den vidare till vårat kontor i Malmö. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Mikael R
Skrev om Hemfrid Malmö

För beroende av rätt person som städar hemmet

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Mikael, tack för att du skriver till oss. Vi tar gärna emot feedback på städningarna och du får gärna kontakta områdeschefen för ditt område eller oss på kundservice på nummer 0200-114550. Vi har alltid som mål att leverera städningar av hög kvalitet samt god kundservice. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Joachim E
Skrev om Hemfrid Malmö

Vi har städning i hemmet varannan vecka och tycker att det fungerar väl. Städningen fungerar bra med ett bra resultat med vår ordinarie städare. När hon inte kan, är det varierande resultat av städningen som drar ner betyget. Kontakten med Hemfrid fungerar mycket bra.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Joachim, tack för din feedback. Vad roligt att höra att du är nöjd med din Hemfridare samt kontakten med Hemfrid. Kontakta gärna områdeschefen för feedback kring de vikarier som du haft. Vårt mål är givetvis att leverera en hög kvalitet oberoende av vem som städar. Du kan också kontakta oss på 0200-114550 Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Claes L
Skrev om Hemfrid Malmö

Alltid bra utförd städning och bra att ha med att göra.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Claes, tack för din positiva feedback. Vi sänder den vidare till vårat kontor i Malmö. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Bengt H
Skrev om Hemfrid Malmö

Har anlitat Hemfrid i 7 år för städning varannan vecka och tycker att det fungerat väl.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Bengt, tack för din positiva feedback. Roligt att höra att du är nöjd med oss och detta ska jag givetvis framföra till vårat kontor i Malmö. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Bonnie J
Skrev om Hemfrid Malmö

Hej! Väldigt flexibla och tillmötesgående. Varit en gång jag ej var nöjd när vikarie varit på plats vilket de lyssnade på och tig på stort allvar och kompenserade oss för.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Bonnie, tack för din positiva kommentar och vad trevligt att höra att ansvarig lyssnade på din feedback och kompenserade. Vårat mål är alltid att leverera städning med hög standard och med våra kunder i fokus. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Anethe P
Skrev om Hemfrid Malmö

Veckstädning. Fint städat. Och bra att få meddelande innan vem som kommer vikare tex.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Anethe, tack för din positiva feedback. Jag sänder det vidare till vårat kontor i Malmö. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Dirkje V
Skrev om Hemfrid Malmö

Vi har städning tbångånger i månaden. Blev väl bemött, mycket nogran med information om tjänsten och att lyssna på våra önskemål eller det som vintyckte var vicktigt. Stadningen var jättebra i början - med fokus på detaljerna och att se till att helheten såg bra ut, inte bara att bocka av rutor på en lista. Men de har blivit mindre bra dem senaste tillfällen - mindre nogrant städat, lite slarvigt torkat, t. Ex en tydlig kaffefläck på en byrå som inte tagits bort trots flera städtillfällen - först så tänkte vi attt de kanske...

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Dirkje, tack för att du tar dig tid till att skriva till oss och vad trevligt att höra att du varit nöjd med våra tjänster. Det är tråkigt att höra att du upplever att resultatet försämrats de senaste städningarna. Vårat mål är givetvis att alltid leverera enligt den höga standard som vi på Hemfrid står för. Kontakta gärna områdeschefen eller oss på kundservice 0200-114550 så kan vi se på detta lite närmare och finna en lösning. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Gustaf L
Skrev om Hemfrid Malmö

Har använt Hemfrid för städning varannan vecka. Har varit god städning generellt. Det som inte stämde i början har de mottagit feedback på och justerats vilket är det bästa enligt mig, att även om det är något som inte stämmer så är de villiga att rätta till och lära.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Gustaf, tack för din feedback. Vad trevligt att höra att det du framfört till oss löstes på ett smidigt sätt. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Carolina B
Skrev om Hemfrid Malmö

Städ varannan vecka. Varierar beroende på vem som städar, vissa är mer noggranna än andra, men bemötandet har alltid varit bra och sällan problem av något slag.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Carolina, tack för att du tar dig tid att skriva till oss. Roligt att höra att det fungerat fint och givetvis beklagligt att det vid något tillfälle varierat. Vårat mål är alltid att leverera städning med bästa och högsta kvalitet. Tveka aldrig att kontakta områdeschefen för feedback efter städningen eller ringa oss på kundservice på nummer 0200-114550. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Linda K
Skrev om Hemfrid Malmö

Städning i hemmet. Bra bemötande. Tyvärr många vikarier en tid nu och det märks. Personalen som kommer tillfälligt hittar inte, använder inte de städredskap som finns fullt ut vilket så klart medför en svårare städning och ett sämre resultat. Känns lite trist att städningen numera bara är ok.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Linda, tack för din feedback. Vi vill såklart att alla våra kunder ska vara nöjda och jobbar ständigt med förbättringar. Kontakta gärna din områdeschef så att ni gemensamt kan justera städupplägget efter era önskemål samt se över ert kundkort.

Jerry A
Skrev om Hemfrid Malmö

Vi köper städning samt strykning mm och vi är lyckligt lottade som har Emerita, kunde inte önska oss en bättre person.

Svar från Hemfrid Malmö

Tusen tack Jerry för dina fina ord, vi ska framföra detta till Emerita!

Azadeh G
Skrev om Hemfrid Malmö

Min upplevelse är mycket positivt och att Hemfrid is very lyhörd.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Azadeh, tack för din positiva feedback. Jag sänder den vidare till vårat kontor i Malmö. Med vänlig hälsning, Thomas Hemfrid Kundservice

Kristina S
Skrev om Hemfrid Malmö

Abonnemang på städning. Bra bemötande, men mycket olika personer som utför städningen.

Mats E
Skrev om Hemfrid Malmö

Städning. Helt nöjd med såväl bemötande som utförande.

Fredrik E
Skrev om Hemfrid Malmö

Bra service och noggrann städning. Samma personal under lång tid, vilket också är positivt när allt fungerar så bra.

Kim W
Skrev om Hemfrid Malmö

Städning OK. Ofta byte av stödperson alla, med dålig överlämning av städinstruktioner. Flexibel och snabb kundtjänst.

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Kim, tack för din feedback den hjälper oss att bli ännu bättre. Kontakta gärna din områdeschef så att ni gemensamt kan se över ditt kundkort, kanske är det något som behöver förtydligas där. Vi vill ju såklart att ni ska känna er nöjda.

Peter L
Skrev om Hemfrid Malmö

Vår hemfridare Annalyn är en fantastiskt bra ambassadör för Hemfrid och gör att vi gärna rekommenderar Hemfrid till våra vänner.

Björn K
Skrev om Hemfrid Malmö

Har haft städning 4 tim varannan vecka i ett par år. På det hela taget mycket positivt, men personberoende, och när den rutinerade hemfridare vi hade först slutade var det lite hackigt ett slag. Mest irriterande är hemfridare som verkar ofokuserade och oaktsamma/oförståndiga och lämnar lite skrap och skav på väggar och hörnor. Eller förstört trä som inte skulle våttorkas genom våttorkning. Men allt är förstås svårt i ett nytt hem på en begränsad tid. Kanske behövs det ett par extratimmar första gångerna? Som kund undrar...

Svar från Hemfrid Malmö

Hej Björn, tusen tack för din feedback och förbättringsförslag. Jag ber Erica som är områdeschef hos er att kontakta dig så kan vi nog fixa några av sakerna du nämner redan nu. Ha en fin dag!

Fredrik S
Skrev om Hemfrid Malmö

Bra personal. Duktiga och noggranna. Enkel kommunikation.

Håkan P
Skrev om Hemfrid Malmö

Mycket bekymmersfritt. Fungerar finfint.

Mirlinda H
Skrev om Hemfrid Malmö

Hemstad (abonnemang) Fönsterputs. Bemötandet är jättebra, trevlig och kompetent personal! Vi är nöjda med våra upplevelser.

Dan K

MYCKET POSITIVT PÅ ALLA SÄTT ex städning ,bemötande inf

Jonas N
Skrev om Hemfrid Malmö

Städningstjänsten är proffsig. Bra personlig kontakt i kombination med smidiga digitala verktyg

Anna B
Skrev om Hemfrid Malmö

Städning 5 h per vecka. Mkt snabb bokning av första mötet som var mkt professionellt. Vi har haft städning gm ett par andra bolag tidigare och var vana vid hemstäd. Vi är mkt nöjda med det arbete som utförs hos oss. Förbättringstips: Att som kund kunna göra noteringar i appen med info som är bra för Hemfrids personal att känna till.

Svar från Hemfrid Malmö

Tack för din fina feedback och förbättringsförslag. Vi tar den med oss på vår resa framåt.