Välkommen till MoveNclean!

Vi är din städ och flyttfirma i Malmö med omnejd. Våra ledord är trygghet, bekvämlighet service och hög kvalitet. Vi skräddarsyr din flytt eller städning helt efter dina behov.
Oavsett storleken på våra uppdrag så sätter vi kunden i första rummet. Ett bra utfört arbete = nöjda kunder.

Våra tjänster
- Företagsflytt -> Ska ditt företag byta lokaler och behöver flytthjälp?
- Privatflytt -> Är det dags att byta lägenheten i stan till villa på landet?
- Företagsstädning -> Vill du ge dina anställda en fräsch arbetsmiljö?
- Hemstädning -> Har du en känsla av att vilja få mer tid över till annat i vardagen?

Besök gärna vår hemsida för att ta del av våra tips inför flytten. Varmt välkommen!

122 omdömen om MoveNclean

Sedan starten hos Reco 2018
  • 2022-12-06 Insamlad av företaget
    Trevlig kontakt med företaget och flyttkillarna var grymma!
  • 2022-10-28 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga flyttgubbar. Väldigt hjälpsamma och snabba. Var väldigt försiktiga och duktiga på sitt jobb. Om vi skall flytta igen då kommer vi helt klart att använda dom igen 😊
  • 2022-10-28 Insamlad av företaget
    Bra kvalitet på flytthjälp och flyttstäd, det förtjänar en 5:a. Men dagen innan flytt ringde de och tyckte deras egen offert var låg, något jag tolkar som att de ville ha mer betalt och försökte stressa oss till att betala mer. Hade läst om det beteendet i ett annat av deras omdömen så var beredd, men trist att de verkar använda det som taktik.

Om du lämnar tydlig och heltäckande offert och kan stå på dig i en avtalsdiskussion så rekommenderar jag dem trots allt.
    Hej Hilding,
    Tackar för ett ärligt omdöme samt att ni var nöjda med utförandet.
    Informationen vi fick från er från början speglade inte in med verkligheten, därav ett litet påslag vilken ni hade förståelse för där och då. Vi önskar er all lycka.
    Varma hälsningar MoveNclean AB
  • 2022-10-28 Insamlad av företaget
    Bara bara positivt att säga om företaget.
    Vi är nöjda med både flytt och flyttstädningen.
    Kan rekommendera MoveNClean!
  • 2022-10-28 Insamlad av företaget
    Fantastiskt duktiga o hjälpsamma killar
  • 2022-09-09 Insamlad av företaget
    Vi anlitade MoveNclean för vår flytt. Luan och killarna var helt fantastiska i sitt arbete. De gjorde verkligen ett kanonjobb. De var snabba och verkligen försiktiga med alla möbler och så var de supertrevliga också. Kan varmt rekommendera MoveNclean! MoveNClean skötte också flyttstädningen av vårt hus. Strålande rent!
  • 2022-06-02 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande och väldigt hjälpsamma. Bra att kommunicera med samt gör utöver förväntningar. Rekommenderar.
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Mycket bra service. Använde både flytt och städ. Alla var väldigt trevliga. Kompetenta flyttkillar. Rekommenderar dem varmt. Bar kommunikation under hela tillfället.
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Enkla att ha att göra med, flexibla och försökte själva hitta sätt att minska kostnaden för oss vid flytt från Uppsala till Malmö
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Var nöjda med allt från början till slut
    Punktliga, smidiga och trevliga. Allt gick bra 👍🏻
  • 2022-04-08 Insamlad av företaget
    Använde till flytt.
    Supertrevliga, försiktiga med saker, flexibla, snabba, bra pris.
  • 2022-03-06 Insamlad av företaget
    Kanonbra på alla vis, trevliga och bra samarbete mellan alla parter ⭐⭐⭐⭐⭐
  • 2022-02-01 Insamlad av företaget
    Beställde flytt av möbler från hus med 4 våningar till lägenhet med lilla elevator.
    Flyttkillarna kom till avtalet tid och 1 timma och 20 minuter senare var allt packat i vagnen… totalt 3 timmar och allt var på plats i lägenheten. Väldig trevliga och stärka killar. Jag är mycket imponerad och rekommenderar detta familj företag.
  • 2022-01-27 Insamlad av företaget
    Professionella och effektiva.
    Mycket gott arbete.
    Det enda är att avtalat pris ändrades 2 gånger.
  • 2022-01-23 Insamlad av företaget
    Bra kontakt. Aviseringen funkade.
    Första intrycket var att allt luktade så gott🙂
    Alla maskiner var tillbakasatta.
    Ugnen var mycket fin.

Sammanfattningsvis har vi inget att klaga på!
    Tack!
  • 2022-01-23 Insamlad av företaget
    Flytt vänligt och proffsigt bemötande
    Städning, perfekt utfört
  • 2022-01-22 Insamlad av företaget
    Jätte bra o tydlig kommunikation från start till slut. Hjälpsamma på alla nivåer.
    Vi anlitade MoveNclaen för både flytt&flyttstädning. Skulle rekommendera dem starkt.
  • 2021-12-16 Insamlad av företaget
    Kompetent flytthjälp. Snabba och trevliga medarbetare.
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Snabba och smidiga. Lätta att diskutera med och flexibla med olika lösningar. Flytt och flyttstäd!
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Mycket vänligt bemött med bra information om min distansflytt,alla mina förväntningar blev uppfyllda,jag kommer varmt att rekomendera MoveNclean till dem som behöver hjälp med flyttning av bohag
  • 2021-11-15 Insamlad av företaget
    Trevlig personal . Bara att kommunicera med.
    Håller vad man lovat
  • 2021-10-29 Insamlad av företaget
    Väldigt bra, enkelt och bekvämt från första kontakt och offert till slutliga flyttstäd.
    Allt har skett enligt avtalat, och av proffsiga trevliga människor.
    En mycket bra och prisvärd flyttfirma.
  • 2021-09-28 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga, jobbet blev bra gjort. Vi är jättenöjda!
  • 2021-09-23 Insamlad av företaget
    Ger alltid den extra servicen man behöver!
  • 2021-09-23 Insamlad av företaget
    Snabb och personlig service. Billigt jämfört med konkurrenterna och flexibla när det visade sig att jag hade fler flyttlådor än fastpriset inkluderade. Inget att anmärka på vid städning. Rekommenderas!
  • 2021-09-05 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande. Noggrann och försiktig hantering vid flytt. Mycket bra flyttstädning.
    Rekommenderar verkligen detta företag, mycket nöjda.
  • 2021-09-03 Insamlad av företaget
    Paketet med flytt o städning från Malmö till Stockholm fungerade utmärkt. Bra kontakt med företaget som var måna om att allt skulle fungera bra. Liten miss vid städningen rättades snabbt till. Så nöjda.
  • 2021-09-03 Insamlad av företaget
    Kanon, riktiga kämpar, försiktiga med sakerna och väldigt hjälpsamma.
  • 2021-09-03 Insamlad av företaget
    Jag anlitade MoveNclean både för flytt och även flyttstädning.
    Vänliga, proffsiga och effektiva.
    Kan varmt rekommenderas!
  • 2021-06-03 Insamlad av företaget
    Vi använde MoveNclean för hjälp med flytt och städning. Allt gick smidigt och vi är mycket nöjda. Trevligt bemötande från offert till utfört arbete.

Kari
  • 2021-05-06 Insamlad av företaget
    Vi flyttade från lägenhet till hus inom Lund och fick hjälp med flytt och städ. Kommunikationen både mejlledes och på plats var mycket klar och tydlig.Problem som dök upp löstes i en handvändning. Pålitliga! Serviceinriktade och trevliga. Gullade till och med med mina barn mitt i allt. Inga av våra saker blev skadade och de som köpte vår lägenhet är nöjda med städningen. Rekommenderar varmt!
  • 2021-04-30 Insamlad av företaget
    Snabbt, tryggt, kostnadseffektivt
  • 2021-04-07 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt, inga konstigheter!
  • 2021-03-31 Insamlad av företaget
    Fick hjälp med flyttstädning. Mycket trevligt bemötande, flexibla, professionella och noggranna. Vi är mycket nöjda med vår flytt.
  • 2021-02-27 Insamlad av företaget
    Flyttning och flyttstädning. Allt till full belåtenhet.
  • 2021-02-26 Insamlad av företaget
    Flytt av bohag till ny adress. Professionellt bemötande genom hela processen från offert till genomförd flytt. Allt fungerade mycket smidigt och jag kan varmt rekommendera företaget.
  • 2021-02-26 Insamlad av företaget
    Det var den lugnaste och trevligaste flytten jag har varit med om!
    Vi anlitade MoveNclean för både flytt och städ och de utförde jobbet på suveränt och professionellt sätt. Super trevliga killar, punktliga och mycket noga med att skydda våra saker. Flytt gick galant utan minsta stress.
    Flyttstädning utfördes utmärkt, allt var skinande rent. Fantastiskt jobb!
    Ett stort tack MoveNclean!
    Varmt rekommenderar.
  • 2021-02-25 Insamlad av företaget
    Flytthjälp, flyttstädning super duktiga och trevligt bemötande
    Kommer absolut att rekommendera detta företag till andra som behöver flytt och städ hjälp.
    Mycket bra jobbat killar 👍👍👍⭐⭐⭐

Ett stort tack till er😀😀
  • 2020-12-21 Insamlad av företaget
    Skickade ut offertförfrågningar till 4-5 st flyttfirmor. MoveNClean var enda firma som kom på besök och gav oss ett fast pris på hela flytten. Bra pris, otroligt kundservicevänliga och ordningsamma. Rekommenderas varmt!

Gustaf, Malmö
  • 2020-12-07 Insamlad av företaget
    Jättebra, trevliga, flexibla, rekommenderar verkligen!
  • 2020-12-03 Insamlad av företaget
    De va snabba och flexibla. Nöjd med både flytt, städning och kontakt.
  • 2020-11-03 Insamlad av företaget
    MoveNclean har hjälpt mig att flytta till en ny lägenhet i samma ort (Lund). Vi har beställt både flytt, städning och sen transport till soptippen av grejerna som inte skulle med.

Vi var jättenöjda med service som vi fick. De var punktliga, professionella och vänliga. Allt med transporten gick bra och lägenheten var fint städat efteråt - vi hade inga problem med nyckel återlämning.

Jag hoppas att jag aldrig behöver flytta igen, men om jag skulle göra det gör jag gärna det med MoveNclean.
  • 2020-10-19 Insamlad av företaget
    Jag anlitade MoveNClean för både flytt och städ och är mycket nöjd med deras arbete. Det var hela tiden lätt att få tag på ansvariga och tydlig kommunikation vad som ingick i uppdraget.
    Allt som utlovades genomfördes både vad gäller tid och kostnad, inga negativa överraskningar.
    MoveNclean både lämnade och hämtade flyttkartonger hemma hos mig vilket är ett stort plus när en inte har egen bil.
    Vad gäller städningen blir det en extra guldstjärna!
    Stort tack MoveNclean!
  • 2020-10-15 Insamlad av företaget
    Bra flyttfirma att ha som flytthjälp.
    Snabb flytt, med trevliga duktiga flyttkillar.
    Rekommenderar om ni ska ha bra flytt.
    Annmari
  • 2020-08-18 Insamlad av företaget
    Anlitade MoveNclean under årets varmaste helg för att flytta dubbla bohag från 4e våningen utan hiss till hus. Jag fick ett marknadsmässigt bra fastpris av Luan efter ett besök hemma hos oss. Jag är otroligt nöjd med bemötandet och genomförandet av vår flytt och flyttstäd.

MoveNclean flyttade möbler från två 3 rok lägenheter från högsta våningen utan hiss till vårt hus på en halvdag. Det kallar jag effektivt!

Stort tack Luan för att ni gjorde en stressfull situation betydligt enklare med ert professionella bemötande!

/Oscar
  • 2020-08-17 Insamlad av företaget
    Flyttjänst från Malmö till Kivik 1 r.ok. Ägaren ringde upp,trevligt med en personlig kontakt. Jag beskrev vad som skulle flyttas vart och fick följande dag en skriftlig offert på HELA beloppet. Kändes tryggt. Själva flytten gick bra,mycket trevliga flyttkillar.
    Mycket bra flyttfirma. Rekommenderar den varmt.
  • 2020-08-07 Insamlad av företaget
    Flytt av bohag och flyttstäd. De var noggranna och pålitliga. Bra att de kom och kollade bohaget innan. Lätta att kontakta och de svarade snabbt på frågor. De höll tider och var lätta att samarbeta med.
  • 2020-08-06 Insamlad av företaget
    Nöjd med både flytt och städning ..kommer att rekommendera..
  • 2020-08-03 Insamlad av företaget
    Proffessionalitet och levererar vad som överenskommet.