MoveNclean

MoveNclean

Välkommen till MoveNclean!

Vi är din städ och flyttfirma i Malmö med omnejd. Våra ledord är trygghet, bekvämlighet service och hög kvalitet. Vi skräddarsyr din flytt eller städning helt efter dina behov.
Oavsett storleken på våra uppdrag så sätter vi kunden i första rummet. Ett bra utfört arbete = nöjda kunder.

Våra tjänster
- Företagsflytt -> Ska ditt företag byta lokaler och behöver flytthjälp?
- Privatflytt -> Är det dags att byta lägenheten i stan till villa på landet?
- Företagsstädning -> Vill du ge dina anställda en fräsch arbetsmiljö?
- Hemstädning -> Har du en känsla av att vilja få mer tid över till annat i vardagen?

Besök gärna vår hemsida för att ta del av våra tips inför flytten. Varmt välkommen!

Läs vad 104 kunder tycker om MoveNclean 2

• 2021-12-16 Insamlad av företaget
    Kompetent flytthjälp. Snabba och trevliga medarbetare.
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Snabba och smidiga. Lätta att diskutera med och flexibla med olika lösningar. Flytt och flyttstäd!
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Mycket vänligt bemött med bra information om min distansflytt,alla mina förväntningar blev uppfyllda,jag kommer varmt att rekomendera MoveNclean till dem som behöver hjälp med flyttning av bohag
  • 2021-11-15 Insamlad av företaget
    Trevlig personal . Bara att kommunicera med.
    Håller vad man lovat
  • 2021-10-29 Insamlad av företaget
    Väldigt bra, enkelt och bekvämt från första kontakt och offert till slutliga flyttstäd.
    Allt har skett enligt avtalat, och av proffsiga trevliga människor.
    En mycket bra och prisvärd flyttfirma.
  • 2021-09-28 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga, jobbet blev bra gjort. Vi är jättenöjda!
  • 2021-09-23 Insamlad av företaget
    Ger alltid den extra servicen man behöver!
  • 2021-09-23 Insamlad av företaget
    Snabb och personlig service. Billigt jämfört med konkurrenterna och flexibla när det visade sig att jag hade fler flyttlådor än fastpriset inkluderade. Inget att anmärka på vid städning. Rekommenderas!
  • 2021-09-05 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande. Noggrann och försiktig hantering vid flytt. Mycket bra flyttstädning.
    Rekommenderar verkligen detta företag, mycket nöjda.
  • 2021-09-03 Insamlad av företaget
    Paketet med flytt o städning från Malmö till Stockholm fungerade utmärkt. Bra kontakt med företaget som var måna om att allt skulle fungera bra. Liten miss vid städningen rättades snabbt till. Så nöjda.
  • 2021-09-03 Insamlad av företaget
    Kanon, riktiga kämpar, försiktiga med sakerna och väldigt hjälpsamma.
  • 2021-09-03 Insamlad av företaget
    Jag anlitade MoveNclean både för flytt och även flyttstädning.
    Vänliga, proffsiga och effektiva.
    Kan varmt rekommenderas!
  • 2021-06-03 Insamlad av företaget
    Vi använde MoveNclean för hjälp med flytt och städning. Allt gick smidigt och vi är mycket nöjda. Trevligt bemötande från offert till utfört arbete.

Kari
  • 2021-05-06 Insamlad av företaget
    Vi flyttade från lägenhet till hus inom Lund och fick hjälp med flytt och städ. Kommunikationen både mejlledes och på plats var mycket klar och tydlig.Problem som dök upp löstes i en handvändning. Pålitliga! Serviceinriktade och trevliga. Gullade till och med med mina barn mitt i allt. Inga av våra saker blev skadade och de som köpte vår lägenhet är nöjda med städningen. Rekommenderar varmt!
  • 2021-04-30 Insamlad av företaget
    Snabbt, tryggt, kostnadseffektivt
  • 2021-04-07 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt, inga konstigheter!
  • 2021-03-31 Insamlad av företaget
    Fick hjälp med flyttstädning. Mycket trevligt bemötande, flexibla, professionella och noggranna. Vi är mycket nöjda med vår flytt.
  • 2021-02-27 Insamlad av företaget
    Flyttning och flyttstädning. Allt till full belåtenhet.
  • 2021-02-26 Insamlad av företaget
    Flytt av bohag till ny adress. Professionellt bemötande genom hela processen från offert till genomförd flytt. Allt fungerade mycket smidigt och jag kan varmt rekommendera företaget.
  • 2021-02-26 Insamlad av företaget
    Det var den lugnaste och trevligaste flytten jag har varit med om!
    Vi anlitade MoveNclean för både flytt och städ och de utförde jobbet på suveränt och professionellt sätt. Super trevliga killar, punktliga och mycket noga med att skydda våra saker. Flytt gick galant utan minsta stress.
    Flyttstädning utfördes utmärkt, allt var skinande rent. Fantastiskt jobb!
    Ett stort tack MoveNclean!
    Varmt rekommenderar.
  • 2021-02-25 Insamlad av företaget
    Flytthjälp, flyttstädning super duktiga och trevligt bemötande
    Kommer absolut att rekommendera detta företag till andra som behöver flytt och städ hjälp.
    Mycket bra jobbat killar 👍👍👍⭐⭐⭐

Ett stort tack till er😀😀
  • 2020-12-21 Insamlad av företaget
    Skickade ut offertförfrågningar till 4-5 st flyttfirmor. MoveNClean var enda firma som kom på besök och gav oss ett fast pris på hela flytten. Bra pris, otroligt kundservicevänliga och ordningsamma. Rekommenderas varmt!

Gustaf, Malmö
  • 2020-12-07 Insamlad av företaget
    Jättebra, trevliga, flexibla, rekommenderar verkligen!
  • 2020-12-03 Insamlad av företaget
    De va snabba och flexibla. Nöjd med både flytt, städning och kontakt.
  • 2020-11-03 Insamlad av företaget
    MoveNclean har hjälpt mig att flytta till en ny lägenhet i samma ort (Lund). Vi har beställt både flytt, städning och sen transport till soptippen av grejerna som inte skulle med.

Vi var jättenöjda med service som vi fick. De var punktliga, professionella och vänliga. Allt med transporten gick bra och lägenheten var fint städat efteråt - vi hade inga problem med nyckel återlämning.

Jag hoppas att jag aldrig behöver flytta igen, men om jag skulle göra det gör jag gärna det med MoveNclean.
  • 2020-10-19 Insamlad av företaget
    Jag anlitade MoveNClean för både flytt och städ och är mycket nöjd med deras arbete. Det var hela tiden lätt att få tag på ansvariga och tydlig kommunikation vad som ingick i uppdraget.
    Allt som utlovades genomfördes både vad gäller tid och kostnad, inga negativa överraskningar.
    MoveNclean både lämnade och hämtade flyttkartonger hemma hos mig vilket är ett stort plus när en inte har egen bil.
    Vad gäller städningen blir det en extra guldstjärna!
    Stort tack MoveNclean!
  • 2020-10-15 Insamlad av företaget
    Bra flyttfirma att ha som flytthjälp.
    Snabb flytt, med trevliga duktiga flyttkillar.
    Rekommenderar om ni ska ha bra flytt.
    Annmari
  • 2020-08-18 Insamlad av företaget
    Anlitade MoveNclean under årets varmaste helg för att flytta dubbla bohag från 4e våningen utan hiss till hus. Jag fick ett marknadsmässigt bra fastpris av Luan efter ett besök hemma hos oss. Jag är otroligt nöjd med bemötandet och genomförandet av vår flytt och flyttstäd.

MoveNclean flyttade möbler från två 3 rok lägenheter från högsta våningen utan hiss till vårt hus på en halvdag. Det kallar jag effektivt!

Stort tack Luan för att ni gjorde en stressfull situation betydligt enklare med ert professionella bemötande!

/Oscar
  • 2020-08-17 Insamlad av företaget
    Flyttjänst från Malmö till Kivik 1 r.ok. Ägaren ringde upp,trevligt med en personlig kontakt. Jag beskrev vad som skulle flyttas vart och fick följande dag en skriftlig offert på HELA beloppet. Kändes tryggt. Själva flytten gick bra,mycket trevliga flyttkillar.
    Mycket bra flyttfirma. Rekommenderar den varmt.
  • 2020-08-07 Insamlad av företaget
    Flytt av bohag och flyttstäd. De var noggranna och pålitliga. Bra att de kom och kollade bohaget innan. Lätta att kontakta och de svarade snabbt på frågor. De höll tider och var lätta att samarbeta med.
  • 2020-08-06 Insamlad av företaget
    Nöjd med både flytt och städning ..kommer att rekommendera..
  • 2020-08-03 Insamlad av företaget
    Proffessionalitet och levererar vad som överenskommet.
  • 2020-07-09 Insamlad av företaget
    Jag anlitade MoveNclean till flytten av mitt bohag i min villa och jag är mycket nöjd med det arbete som de utförde. Det vi hade kommit överens om följdes. De kom i tid och var trevliga och tillmötesgående under själva flyttningen och de var mycket serviceinriktade och proffsiga från beställning till slutförande av flytt. De gav ett seriöst intryck som de sedan fullföljde.
    Rekommenderar dem varmt.
    Patrik
  • 2020-07-08 Insamlad av företaget
    Trevlig firma som tog sig tid att ringa för att förstå mitt behov. Punktliga och noggranna under själva flytten. Överträffade mina förväntningar
  • 2020-06-16 Insamlad av företaget
    These guys are amazing! We moved from a 2-room apartment and they got us out of there and into the new place in just a few hours. Never would have thought it can go so smooth and fast. Also, they were super kind, polite and helpful. It was our first time using a moving company and so we had loads of questions, and they had all the answers. During the move, they were very professional and careful, and asked if we wanted additional protective wrapping to be added to any items. So we felt we were in really good hands. Also, great with agreeing on a fixed price based on our specific situation - no surprises or additional "secret" fees popping up. So I fully recommend this company if you want a great moving experience!
  • 2020-06-09 Insamlad av företaget
    Bokade flytthjälp av MoveNClean, blev bra bemött från första telefonsamtalet till sista kontakten.

Trevligt, proffsigt, effektiv flyttpersonal, och bra kontakt med företaget hela tiden.

Konkret prisförslag och inga överraskningar när fakturan kom.

Skulle definitivt rekommendera MoveNClean!
  • 2020-05-29 Insamlad av företaget
    Bra service rakt igenom, snabbt och bra pris!
  • 2020-05-21 Insamlad av företaget
    I am new in town and this was my very first time to use a moving & cleaning service. So I did a lot of research online, also talked to a couple of companies for quotation and questions, big and small.

I ended up choosing MoveNclean because of several reasons: I was actually discussing everything with the owner of the company (Luan) directly, that he was even present on the moving day. He has been very responsive during the whole process from quotation to service day, and I kept asking questions as I wanna make sure of things. He has been patient and supportive, and most importantly flexible to customise the service to your needs that you can really feel that he is trying his best to help and solve your problems. He was also transparent about the price setup and offered a fixed price so you need not to worry about unexpected extra costs, while the price was very reasonable in comparison to other companies.

That’s why I have my trust on them. On the moving day everything went well and as expected. I would highly recommend them for moving and cleaning service. :)
  • 2020-05-18 Insamlad av företaget
    Super trevliga, serviceminded, hjälpsamma och proffsiga. Har använt dem två gånger i samband med flytt oxh lika trevlig upplevelse båda gångerna. Inte ett enda märke på varken möbler, väggar eller i trappan trots stora, tunga möbler. Toppklass!
  • 2020-04-29 Insamlad av företaget
    Två flyttar trevligt bemötande och gott humör trots hårt jobb. Sökte lösning på alla problem och lyckades. Motsvarade mina förväntningar, kommer att rekommendera dem till vänner.
  • 2020-04-29 Insamlad av företaget
    Jag blev trevligt bemött redan när jag hörde mig för om offert. Inga dolda tillägg och beräkningar om tid etc utan tydligt fast pris och vad som ingick.
    Trevliga flyttkillar som jobbade effektivt och var också mycket noga med att stämma av med oss om någon ömtålig möbel etc hur vi ville ha det.
    De var också mycket rutinerade när det gällde att magasinera våra saker i Shurgardlagret.
    Vi är mycket nöjda och kommer att använda MoveNclean igen när det är dags att flytta från magasineringen.
  • 2020-04-15 Insamlad av företaget
    Bokade flytthjälp med företaget och de var pålitliga, tillmötesgående och effektiva ! Allt funkade perfekt! Vi rekommenderar dem.
  • 2020-03-30 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Move n clean vid vår flytt och möttes av ett genomgående trevligt bemötande både vid mail och personlig kontakt. Flyttkillarna var snabba men ändå omtänksamma om både oss och våra saker. Att priset dessutom var det bästa gjorde ju inte upplevelsen sämre . Jag kan varmt rekommendera Move n clean till alla som behöver en flyttfirma!
  • 2020-01-30 Insamlad av företaget
    Både flytthjälp och städhjälp utfördes på ett superproffsigt och noggrant vis!
    Ett företag som visar på flexibilitet och glädje inför sitt uppdrag.
    Svarade snabbt vid förfrågan.
    Trevlig personal.
  • 2019-12-12 Insamlad av företaget
    Proffsiga och punktliga!
    Vi anlitade MoveNclean för flytthjälp och flyttstädning.
    Alltid sköttes prickfritt. De var noggranna, men ändå snabba vid flytten och städningen var prickfri.

Väldigt trevlig personal och bra pris i jämförelse med andra bolag.

5 av 5 i betyg.

// Markus Almtén
  • 2019-12-02 Insamlad av företaget
    En flyttfirma i absolut toppklass, både vad gäller effektivitet och service.
    Bästa hälsningar
    Ingvar
  • 2019-11-14 Insamlad av företaget
    Anlitade MoveNclean för flytt från Malmö till Båstad. Mycket bra kommunikation genom hela processen. Trevliga, snabba och proffsiga killar som var noga med att skydda mina möbler. Allt sköttes väldigt proffsigt och jag kan varmt rekommendera MoveNclean och skulle anlita dem igen.
    Marianne
  • 2019-11-08 Insamlad av företaget
    Anlitade MoveNclean för flyttning inom Malmö. Fast pris, starka killar och ett fantastiskt bemötande. Flytten gick galant trots vissa svårigheter med en "nästan" för stor soffa för hissen (8 vån). Det fixade killarna med att skruva av innertaket på hissen och på så sätt blev det 3 mm tillgodo:-).
    Företaget har ju även Flyttstädning - en självklarhet med tanke på att flytten gick så bra.
    Tusen tack MoveNclean for att ni även levererade en super-städning! Så tacksamma! Allt skinande rent:-).
  • 2019-11-01 Insamlad av företaget
    Vi köpte flytt och flyttstäd och allt gick mycket smidigt och de var väldigt trevliga. De som flyttade var väldigt snabba och försiktiga med allt, inget gick sönder eller blev skadat.

De städade mycket rent, och när vi hade strul med vår besiktning, erbjöd de sig åka dit tillsammans med vår förvaltare och kolla på städningen tillsammans.
  • 2019-10-20 Spontant omdöme
    En flyttfirma som utför jobbet galant är inte lätt att hitta - så vilken tur att MoveNclean finns! Jag använde anlitade dem när jag flyttade inom Malmö. Kontakten inför uppdraget var väldigt trevlig och rak, vi gick igenom vad jag hade för saker och var de fanns. På flyttdagen löste MoveNclean hela flytten mycket smidigt och jag var själv med och delegerade så att allt kom på plats i rätt förråd/uppe i lägenheten. Teamet som flyttade var väldigt trevliga och duktiga! Flyttstädningen i lägenheten jag flyttade från blev jättebra och när jag behövde göra mig av med saker som stått i förrådet i lägenheten jag flyttade från och frågade om MoveNclean kunde hjälpa mig med det ställde de upp utan tvekan. Vid samtliga tillfällen var de glada, trevliga, positiva och professionella. Alla moment i flytten genomfördes utan krångel och med mycket gott resultat (vilket jag uppskattar särskilt då t.ex. städningen i min nya lägenhet, som genomförts av en annan firma, inte alls var bra genomförd). Är väldigt nöjd med all hjälp jag fick och kommer anlita MoveNclean nästa gång jag flyttar igen.