Alla kategorier Flyttfirma Skåne Malmö MoveNclean

MoveNclean

Axel Danielssons väg 81, 215 74 Malmö — Visa karta

Välkommen till MoveNclean!

Vi är din städ och flyttfirma i Malmö med omnejd. Våra ledord är trygghet, bekvämlighet service och hög kvalitet. Vi skräddarsyr din flytt eller städning helt efter dina behov.
Oavsett storleken på våra uppdrag så sätter vi kunden i första rummet. Ett bra utfört arbete = nöjda kunder.

Våra tjänster
- Företagsflytt -> Ska ditt företag byta lokaler och behöver flytthjälp?
- Privatflytt -> Är det dags att byta lägenheten i stan till villa på landet?
- Företagsstädning -> Vill du ge dina anställda en fräsch arbetsmiljö?
- Hemstädning -> Har du en känsla av att vilja få mer tid över till annat i vardagen?

Besök gärna vår hemsida för att ta del av våra tips inför flytten. Varmt välkommen!

Läs vad 28 kunder tycker om MoveNclean

• Parasto S skrev om MoveNclean
    Köpte flyttstädning och flytthjälp och jag kunde inte varit mer nöjd! Supertrevlig och professionell personal som jobbade på otroligt snabbt och effektivt. Rekommenderas varmt till alla!! Läs mer
  • Oliver N skrev om MoveNclean
    De tog väl hand om våra grejor och var effektiva. Prisvärt och tryggt! Kommer anlita move&clean fler gånger. Läs mer
  • Erik G skrev om MoveNclean
    Anlita MoveNclean för flyttstädning och är supernöjd med det! Skönt att slippa städa efter att man flyttat och MoveNclean gjorde ett utmärkt jobb och hade trevligt bemötande! Läs mer
  • Ingegerd G skrev om MoveNclean
    flytt och flyttstäd

fantanstiskt, hjälpsamma och flexibla

de förväntningar jag hade var stora då jag fått tips om att dom var toppen! dom levde upp till dessa med råge!!!!

Detta företag och dessa killar vill jag med hela mitt hjärta rekommendera, trevliga, hjälpsamma helt enkelt fantastiska,
    den flytt som vi fasat för blev tack vare killarna på MoveNclean en härlig upplevelse!!!!! Jag skickar varma
    kramar till alla berörda så även städ personal! Tack för allt ni
    gjorde för oss!!!

Lasse o Ingegerd Gullberg Läs mer
  • Frida F
    Frida F skrev om MoveNclean
    Köpte flytthjälp. Ägaren ringde upp för att veta mer om mig som kund och givetvis om uppgiften. Upplevde inte alls samtalet som säljande eller påträngande. Snarare har vi haft väldigt god kontakt genom hela processen. Trots lite missförstånd här och där har jag alltid fått ett trevligt bemötande och vi löste alla småhinder. Flyttkillarna var fantastiska! Starka, effektiva och är mästare på Tetris med möblerna i bilen. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Jonas W skrev om MoveNclean
    Smidigt, snabbt, flexibelt och prisvärt. Läs mer
  • Anders L skrev om MoveNclean
    Har anlitat MoveNclean för flyttning Kan sammanfatta flyttning i ett par ord. Noggranna, aktsamma,effektiva,vänligt bemötande. Det blev en lätt flyttning.
    Kan varmt rekommenderas MoveNclean Läs mer
  • Bo C skrev om MoveNclean
    Flytt från Malmö till Södermanland inkl städning av lägenhet.
    Allt gick helt enligt plan.
    Mycket trevligt bemötande och effektivt utfört jobb.
    Mina förväntningar helt infriade.
    Jag skulle mycket gärna rekommendera detta bolag.
    Slutbetyget är 5 Plus ! Läs mer
  • Monika B skrev om MoveNclean
    Flyttade från hus till lägenhet. Trevligt bemötande och allt gick snabbt och smidigt. Ringde dagen innan och stämde av med mig, det uppskattade jag. Hur nöjd som helst med deras arbete och bemötande. Läs mer
  • Anna T skrev om MoveNclean
    En väldigt positiv upplevelse. Tillmötesgående och service från första telefonsamtalet. Kan helhjärtat rekommendera MoveNclean och kommer absolut vända mig hit igen om jag behöver hjälp. Läs mer
  • Cornelia J skrev om MoveNclean
    Riktigt bra flyttfirma. Duktiga hela tiden. Rekomendaras mycket bra. Läs mer
  • Sabina J skrev om MoveNclean
    Väldigt trevliga och proffsiga killar som gjorde flytten extremt smidig. Rekommenderas! Läs mer
  • Petra P skrev om MoveNclean
    Beställde både flytt och städ. Jag fick snabb och proffsig service. Bra pris och trevliga, noggranna personer. Kan varmt rekommendera denna firma! Läs mer
  • Helene J skrev om MoveNclean
    Vi hyrede MoveNclean till flytning samt flyttstäd. Vi har varit super nöjda med alt omkring oppgaven, super bra kommunikation, fleksibilitet och jätte trevligt bemötande! De bästa anbefallninger herifrån! Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om MoveNclean
    Underbart företag. Vi gjorde en förfrågan och fick kort därefter ett samtal från firman där de bad om mer detaljerad information. Sen återkom de med en offert. Vi bokade både flytt och städ.
    Vid flytten lånade de ut flyttlådor som de kom och levererade innanför dörren.
    Flytten gick snabbt och effektivt men väldigt trevligt bemötande.
    Städet blev också väldigt bra.
    En proffsig, seriös och bra firma som vi varmt rekommenderar. Läs mer
  • Cecilia F skrev om MoveNclean
    Flytt och flyttstäd. Allt funkade smidigt och bra, trevligt bemötande. Läs mer
  • Eva B skrev om MoveNclean
    Flytt och flyttstädning

Mycket trevligt bemötande och bra service! Läs mer
  • Wera L skrev om MoveNclean
    De arbetade mycket bra när de skulle flytta mina möbler!
    Det som var förvånande var att innan de började bära ut sakerna sa arbetsledaren att han måste ha 1000kronor över den offert
    jag fått och accepterat.
    Detta för att det fanns möbler att flytta som ej var upptagna när
    offerten hade skrivits. Möblerna skulle till en 2:a i samma ort.
    Kändes väldigt olustigt!!!!!!!
    Wera Löwgren Läs mer
    2018-09-26 Luan T svarar Wera L
    Hej Wera L.
    Tack för återkopplingen.
    Synd att du fick den upplevelsen då du tyckte att arbetet i sig gick mycket bra till.
    Man har faktiskt ansvar som kund också, där det ska framgå vad som man vill ha flyttat av bohaget.
    Jag nämnde ett påslag innan vi började arbeta så att vi var överens. 1000 kr var det minsta jag kunde begära som då skulle täcka övriga kostnader som inte var inräknade i offerten.
    Ännu en gång vill vi tacka er för förtroendet.
    Och hoppas att ni trivs i ert nya boende!
    Hälsningar,
    MoveNclean AB
  • Hannes M skrev om MoveNclean
    Trevliga med bra service. Rekommenderas! Läs mer
  • Elsa H skrev om MoveNclean
    Vill tacka MoveNClean för ett fantastiskt jobb. Mycket god service och trevliga killar som gjorde sitt yttersta. Vill även passa på att tacka Luan för hans professionella arbete och kommunikation från start till slut. Läs mer
  • Johan B skrev om MoveNclean
    De var mycket flexibla och serviceminded och gjorde jobbet effektivt och säkert Läs mer
  • Gabriella P skrev om MoveNclean
    Använde firman till flytt. Allt igenom trevligt bemötande. Väldigt försiktiga i handläggning av möbler oavsett storlek oC h tyngd. Tillmötesgående. Jag rek verkligen denna trevliga flyttfirma/Gabriella Läs mer
  • Robert T skrev om MoveNclean
    Väldigt professionella och tillmötesgående. Vi behövde flyttstäda vår lägenhet på 108 kvm vilket de löste under en dag. De uppmanade oss också att ta kontakt med dem om hyresvärden hade några anmärkningar, vår hyresvärd hade noll anmärkningar. Kan varmt rekommendera er att anlita MoveNclean, Läs mer
  • Jonas N skrev om MoveNclean
    Snabba kommunikation, bra priser, rekommenderas abaolut! Läs mer
  • Marina H
    Marina H skrev om MoveNclean
    Andra gången jag anlitar MiveNclean för flytt och flyttstädning och jag kan varmt rekommendera dem. Punktliga, serviceminded och mycket prisvärda.
    Marina H Läs mer
  • Jane N skrev om MoveNclean
    Vi blev väldigt nöjda med Movencleans flytt&städtjänster.
    Bra service och god kommunikation hela vägen! Rekommenderar deras tjänster starkt!
    Med vänlig hälsning,
    Jane Läs mer
  • Nicolas H skrev om MoveNclean
    Levde upp till alla förväntningar! Läs mer
  • Mattias R skrev om MoveNclean
    Fantastisk service och väldigt trevliga medarbetare. Det märks att de gillar sitt jobb och att de alltid gör sitt yttersta för kunden. Jag vill ge högsta betyg och kan starkt rekommendera denna flyttfirma! Läs mer

Axel Danielssons väg 81, 215 74 Malmö