Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Ultra Clean AB

Ultra Clean AB

Silverviksgatan 2, 213 74 Malmö — Visa karta

Vi på Ultra Clean är städföretaget som har extra fokus på nöjda kunder!

Hos oss kan du få ett flertal städtjänster. Vår städfirma erbjuder hemstädning, storstädning, flyttstädning, golvvård, fönsterputs och mycket mer därtill. Miljön är viktig för oss och därför följer vi kontinuerligt upp vårt arbetssätt samt använder så energisnåla lösningar som möjligt när vi städar.

Snabb service och hög kvalitet är våra ledord. Kontakta oss så sköter vår erfarna personal städningen medan du fokuserar på något annat. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om Ultra Clean AB

• David E
    David E skrev om Ultra Clean AB
    De gjorde sitt jobb. Inga klagomål. Läs mer
  • Marina G
    Marina G skrev om Ultra Clean AB
    Jag har fått god service av personal och ledning på Ultra Clean. Tjänsterna har varit av god kvalitet. Läs mer
  • Byggnadsaktiebolaget G
    Byggnadsaktiebolaget G skrev om Ultra Clean AB
    Rätt prisbild men kanske inte så hög kvalitet på utförandet. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Ultra Clean AB
    Vi har använt Ultra Clean 2 gånger.
    Bemötandet var bra bägge gångerna.
    Första städningen var mycket bra, förutom att en glidskena på en kökslåda blev förstörd.
    Ingen sa något om det, utan jag upptäckte det själv efter ett tag.
    Andra städningen var inte alls bra, vilket får oss att inte anlita UC mer.
    Thomas Jönsson
    0708-185836 Läs mer
    2017-12-11 Aliki B svarar Thomas J
    Hej Tomas,
    Jag beklagar din upplevelse med Ultra Clean, vi följer alltid upp på alla jobb, samtlig personal har checklistor som lämnas efter varje utfört jobb till Arbetsledare. Vi ser även till att Kvalitetsansvarige är ute på plats och utför kontroller. Det bästa hade varit om du kontaktat oss direkt så hade vi kommit ut och sett på den input du hade och åtgärdat. Ställer vi till med en olycka så ser vi till att ersätta, saker kan gå fel, vi har människor som jobbar och den mänskliga faktorn att något kan gå fel finns hos alla. Just därför följer vi upp direkt. Ultra Clean vill självklart ge er den bästa servicen. Normalt om en kund återkopplar till oss med klagomål, så åker vi ut samma dag ser på vad kunden har att säga, kontrollerar att personalen följt de rutiner som vi har utbildat dem i och återkopplar både till dig som kund och till personalen som jobbat samt ansvarig Arbetsledare. Man behöver följa upp direkt efter städningen.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Ultra Clean AB
    Proffsiga. Alltid positiva och flexibla. Bra utfört arbete. Vi är nöjda! Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Ultra Clean AB
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    UltraClean har hand om vår städning på över 40000m2 på ett utmärkt vis.
    Duktiga städare och ledare som tänker utanför "boxen".
    Rekommenderas Läs mer
  • Anita R
    Anita R skrev om Ultra Clean AB
    Efter genomgång kom en offert med ett fast pris för genomgripande städning av tre trappuppgångar.
    Personalen på plats var mycket inriktade på att uppnå ett bra resultat, vilket också gjorts.
    Ett trevligt bemötande uppskattades!
    Slutresultatet av arbetet har blivit väldigt bra. Läs mer
  • Suzaan B
    Suzaan B skrev om Ultra Clean AB
    TOPPEN!! TREVLIGT!!! PROFFS!!! Läs mer
  • Ola G
    Ola G skrev om Ultra Clean AB
    Vi skulle flytta utomlands och flyttmannen var inte fardiga nar Ultraclean kom, men de var valdigt flexibla och sa de kunde komma tillbaka senare.
    Vi hade darfor besiktning medan stadningen fortfarande pagick, men var hyresvard litade pa Ultraclean och vi godkandes utan bemarkningar! Läs mer
  • Hsb B
    Hsb B skrev om Ultra Clean AB
    Positiv när man pratar med arbetsledarna och att de kommer tillbaka direkt.
    Vi har en lokalvårdare som är helt perfekt.
    Bra dialog, kontakt dessutom håller han en hög professionell nivå på sina uppdrag. Bättre än så kan det inte bli.
    Var räd om den här "lokalvårdaren" han skall ah all uppmuntran för sitt sätt att sköta sitt jobb. Läs mer
  • Siri S
    Siri S skrev om Ultra Clean AB
    Den inledande kontakten vi hade med Ultra Clean gav ett mkt bra intryck och vi fick ett trevligt bemötande.
    Det ändrades dessvärre helt efter att städningen var genomförd, städaren som hade varit hos oss hade slarvat rejält och struntat i ett flertal uppgifter, det var till exempel dammtussar på golvlister, badrumssilen var jättesmutsig, hon lämnade dessutom stora fläckar på parketten från någon form av lösningsmedel som välts ut och mkt mer. Detta upptäckte vi först efter två dagar då vi gemensamt gick in i lägenheten för att ta en extra titt på städningen, i samband med att städningen genomfördes intygade städaren att allt var gjort och vi gick igenom hela checklistan där hon sa att hon hade gjort allt. Dessvärre hade inte vi tid att titta på lägenheten just då utan vi litade på städarens ord. Vi anmälde emellertid inte detta till er eftersom vi hade sådan tidspress på att få igenom lägenhetens besiktning så det slutade med att vi fick städa om hela lägenheten själva. Läs mer
    2017-12-05 Aliki B svarar Siri S
    Hej Siri,

Jag beklagar din upplevelse med Ultra Clean, vi följer alltid upp på alla jobb, samtlig personal har checklistor som lämnas efter varje utfört jobb till Arbetsledare. Vi ser även till att Kvalitetsansvarige är ute på plats och utför kontroller. Det bästa hade varit om du kontaktat oss direkt så hade vi kommit ut och sett på den input du hade och åtgärdat. Ultra Clean vill självklart ge er den bästa servicen. Normalt om en kund återkopplar till oss med klagomål, så åker vi ut samma dag ser på vad kunden har att säga, kontrollerar att personalen följt de rutiner som vi har utbildat dem i och återkopplar både till dig som kund och till personalen som jobbat samt ansvarig Arbetsledare.
    Det kan hända mycket på 2 dagar. Man behöver följa upp direkt efter städningen.

Med vänlig Hälsning
    Lars H skrev om Ultra Clean AB
    Väldigt proffsigt , utmärkt service Läs mer
  • Pernilla O
    Pernilla O skrev om Ultra Clean AB
    Vi hade Ultra Clean som städfirma ett antal år och vi var nöjda!
    Snabb respons på eventuella fel och missar.
    Fantastisk städledare! Läs mer
  • Frida S
    Frida S skrev om Ultra Clean AB
    Vi är generellt sett nöjda med Ultra Clean. De är duktiga på att fånga upp problem och återkoppla på dem.
    Ibland kan man märka att det är personalombyte på kvalitén på utförandet vilket jag kan tycka är väldigt tråkigt.
    Vi använder dem till trapphusstäd och lägenhetsstäd. Läs mer
  • Ellie L
    Ellie L skrev om Ultra Clean AB
    Det har fungerat bra. Städerskan är mycket bra! När jag behöver komma i kontakt med företaget får jag oftast snabb respons. Läs mer
  • Wizkids / Itsac Aktiebolag W
    Wizkids / Itsac Aktiebolag W skrev om Ultra Clean AB
    Har anlitat Ultra Clean i samband med att akuta avloppsskador har uppstått. De har ställt upp snabbt och plikttroget samt utfört sina arbetsuppgifter på ett hedervärt sätt. Läs mer
  • Ann-charlotte A
    Ann-charlotte A skrev om Ultra Clean AB
    Trevlig och serviceinriktat företag. Väldigt måna om sina kunder och om något inte funkar som det ska tar man till sig kritiken och ändra för att det ska vara bra. Läs mer
  • Lars C
    Lars C skrev om Ultra Clean AB
    kontorsstädning, fönsterputs allt till belåtenhet Läs mer
  • Tina H
    Tina H skrev om Ultra Clean AB
    Har samarbetat med UC i snart 10 år och alltid bra bemötande.
    har hjälp med all slags städ inom kontor, konferans och grovstäd i kök.

UC lever upp till förväntningarna. och mer därtill

Med vänlig hälsning tina Läs mer

Silverviksgatan 2, 213 74 Malmö