Extra Rent

Extra Rent

Välkommen till Extra Rent!

Tänk att få komma hem till ett nystädat och väldoftande hem utan att du har behövt lyfta ett finger! Vi sköter din hemstädning, fönsterputs och du får mer tid över till roligare saker.

Säkerhet är ett av vårt företags ledord. Att kliva in i människors hem kräver en hög dos av respekt och förtroende. Att anlita ett seriöst städföretag som betalar personalen avtalsenliga löner och gör ett proffsigt jobb känns rätt för alla. Utbildad och pålitlig personal resulterar i en grundlig och bra utförd städning.

Med flera års erfarenhet inom städbranschen håller vårt namn på att växa sig starkt i vår region. Du kan vara säker på att din städning kommer ske på ett säkert, kostnadseffektivt och på ett trivsamt sätt.

Gör din vardag enklare med städhjälp från Extra Rent!
Extra Rent erbjuder tjänster såväl för dig som behöver regelbunden hjälp som för ett enstaka tillfälle. Genom att kontakta vår kundtjänst kan du boka in ett enstaka städtillfälle eller starta ett abonnemang.
→ Hemstäd
Tänk att komma hem till ett nystädat hem, vecka efter vecka efter vecka ... Så kan tillvaron se ut om du börjar abonnera på våran hemstädning.
I vår hemstädning ingår städning efter en checklista som bygger på ett brett urval av prioriterade städområden i hemmet.
→ Storstädning
Ibland kan det vara skönt att städa lite extra, vi har därför tagit fram tjänsten storstädning. I tjänsten ingår städning efter en mer detaljerad checklista som innefattar områden som ofta bortprioriteras vid vanlig hemstädning. Tjänsten utförs efter konsultation av prioriteringsordning med dig.
→ Fönsterputs
Att putsa fönster kan vara både svårt och tidskrävande, är du Extra Rent kund kan du
alltid ha nyputsade fönster utan ansträngning. Vår personal utför denna tjänst i samband med annan städning. Man kan generellt räkna med att lägga på en timma av den beräknade arbetstiden.
→ Flyttstädning
Unna dig en flyttstädning och få tid över till allt annat viktigt i samband med flyttningen. Vi garanterar hög kvalité och ett godkänt resultat, full garanti ingår.
Extra Rents flyttstädning tål hårt kritisk och granskning av besiktningsman.
→ Kontorsstädning
Skräddarsydda och flexibla lösningar till företag som vill ha hjälp med städning.
Vi ger våra kunder den välstädade miljö dom förväntar sig - på köpet ökar trivseln du på arbetsplatsen.

Vårt mål är att våra kunder alltid ska vara 100% nöjda!

528 omdömen om Extra Rent

Sedan starten hos Reco 2021
    2023-01-27 Verifierad kund
    Mycket vänligt kände mig som viktig kund.
    Över våra förväntningar.
    Städning av badrum och duschrum.Trevlig personal och ett utmärkt utförande.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Har använt Extra Rent till flyttstäd, fönsterputs och veckostäd. Alltid lika nöjd.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Gick smidigt att boka och få tid för flyttstädning.
    Städningen var sedan utan anmärkning. Jag är mycket nöjd.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Bra bemötande.Trevlig o duktig utförare. Fönsterputs ute o inne.Mkt nöjd,rekommenderar
    2023-01-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra utförd fönsterputsning! Helnöjd!
    2023-01-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande hela vägen - från bokning till genomgång av utfört arbete. Nöjd med flyttstädningen.
    2023-01-22 Verifierad kund
    Vi fick inga anmärkningar på slutbesiktningen vilket tyder på väldigt hög noggrannhet! Personalen var ganska sena till lägenheten, men bortsett från det var allting superbra.
  • Pia N
    2023-01-22 Verifierad kund
    Jag köpte varannan vecka 575kr per gång för 2 st. De har varit hos mig 1 gång och det var bra, men jag vill nog ha lite fler gånger för att ge ett omdöme.
    2023-01-22 Verifierad kund
    Bra bemötande. Företaget motsvarade mina förväntningar. Hemstädning 3 timmar.
    2023-01-22 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Förväntningarna blev väl uppfyllda.
    Eftersom jag tidigare haft städhjälp av Extra Rent så är jag mycket nöjd. Kommer att anlita dem för städhjälp en gång i månaden i fortsättningen. /Birgit Thorin
    2023-01-07 Verifierad kund
    Blev mycket gott mottagen vid mitt besök hos Extra Rent i V Hamnen i Malmö. Det resulterade i att ni fick uppgiften att flyttstädningen hos mig den 7 december. Jag förmodar och förutsätter att det blev till min hyresvärds fulla belåtenhet eftersom jag inte har hört något från annat från dem.
    2023-01-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.Bokade hemstäd 2 tim.
    2 trevliga och jätteduktiga tjejer jobbade snabbt
    under 1 timme.
    Bra att de har egna städgrejor.
    Har anlitat er tidigare. Även då utmärkt resultat .
    2023-01-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och en duktig fönsterputsare
    2022-12-29 Verifierad kund
    Alltid väl mottagen. Alltid bra resultat.

Enda trista jag upplevt är att rabatterbjudanden ofta kommit precis då jag bokat. Retfullt. Då har jag kontaktat företaget igen och det har ordnat sig. Men extrajobb, för båda parter.
    Varför inte ha enskild dag i veckan du erbjudanden släpps. Då kan man avvakta och se om något passar.
    2022-12-25 Verifierad kund
    Hej!
    Vi är mycket nöjda! Redan när jag ringde när det var tajt med tid fram till jul fick jag ett vänligt och proffsigt bemötande och hjälp med våra fönster bara några dagar senare av en mycket trevlig Andrej! Noggrann, snabb och hjälpte även till att hänga upp julstjärnorna.
    Så vi kan varmt rekommendera er!
    God fortsättning önskar
    Marianne Lindskog och Ulf Woxö
    2022-12-25 Verifierad kund
    Helt ok upplevelse, arbetet fint genomfört.
    Proffsigt välinformerade mottagning
    Vanliga förväntningar, överträffades med marginal
    Väl genomförd fönsterputsning på normal tid jämfört med andra fönsterputsare!
    2022-12-24 Verifierad kund
    Allt enligt mina förväntningar.
    2022-12-24 Verifierad kund
    Jag tänkte nära hemma hos mig jag kan prova
    Jag tänkte det skulle bli snabbt fönsterputs
    Men det var det helt utmärkt arbete och blev helt chockad
    Vi är jätte nöjda och trivs bra att valde företaget
    Tack för all hjälp
    Snabbt, lyhört och bra
    Återkommer gärna
    2022-12-22 Verifierad kund
    Mycket nöjda med bemötande och utfört arbete.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd. Allt blev både rent och snyggt. Tjejerna var väldigt trevliga också. Jag fick hemstädning och de uppfyllde ringa förväntningar.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Ang HEMSTÄD; Ibland mycket bra och noggrann städning- ibland mindre bra , helt beroende på VEM som kommer och erfarenhet etc. Det sämsta med Extra Rent är att de unga flickor som kommer oftast INTE pratar eller förstår svenska; ibland inte ens pratar engelska!Oerhört jobbigt att som 'äldre' kund försöka förklara saker på engelska. Man får inte heller i förväg veta OM de patar svenska eller ej.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Fönsterputsningen utfördes väl med god kontakt med
    utföraren, som ställde frågor kring mina önskemål gällande arbetet.
    Han är välkommen tillbaka!

Hälsar Britta i Lund
    2022-12-22 Verifierad kund
    fantastiskt bra, jättenöjda. behövde städ och fylla på med städartiklar och det går väldigt bra. Stort tack för aladdin chokladen med :-)
    trevlig personal. Bra fönsterputs och städning. Mycket nöjd
    2022-12-22 Verifierad kund
    Fönster puts Mycket nöjd trevlig man som är jätte trevlig och fin.
    Föredömligt. x 2
    Fönsterputsning och lägenhetsstädning.
    Mycket positivt. Noggranna och snabba.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Bra och vänligt bemötande. Snabbt utförande. Motsvarade mina förväntningar. Bra att ni inte tillämpar abonnemang på fönsterputs utan att jag kan beställa efter behov.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Trevligt bemött. Hade beställt fönsterputs. Killen som kom var döv, men det visste jag om. Inga problem m kommunikationen m Andrezj som han hette.
    Han gjorde ett kanonjobb.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Snabb och trevlig kommunikation med företaget. Trevlig städpersonal. Städningen var bra men det fanns saker att önska. Exempelvis var inte listerna avtorkade trots att detta ingick i beskrivningen. Sängkapporna hängde huller om buller efter dammsugning. Helhetsintrycket var därmed inte topp när jag kom hem.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Trevlig personal. Speciellt Paulina. Favoriten!
    2022-12-22 Verifierad kund
    Bra städning trots mycket prat. De team jag gillar bäst är de som arbetar under tystnad, var för sig.

Påminner om fakturan, som jag vill ha som papper med gammaldags postgång.

God Jul och Ett Gott 2023!
    Carl-Olof
    2022-12-22 Verifierad kund
    Hemstäd, 1 tim 2 personer.

Trevligt bemötande, och lyhörda för min önskan om hjälp med påslakan!

Rask och effektiv städning som var mkt väl utförd!

Jag är mkt nöjd och fortsätter att anlita er!
    2022-12-22 Verifierad kund
    Fönsterputsning. Mycket noggrann och professionell hantering. Vänligt och trevligt bemötande
    2022-11-29 Verifierad kund
    Mycket bra trevliga noggranna snabba
    2022-11-26 Verifierad kund
    On a scale 1-10, you got 5-6.

If you want a quality assessment you needs to pay me. And you can't effort.

I got a master in quality management, and working as a consultant.
    2022-11-25 Verifierad kund
    Supertrevliga och professionella! Jag anlitade dem fleecen flyttstädning och de gjorde ett toppenjobb!
    2022-11-24 Verifierad kund
    Utmärkt. Fönsterputsaren Ivan mycket duktig och sympatisk!

Flickorna som var här gick för hårt fram. Det blev rent. Men dammsugningen gjorde att ett antal sladdar åkte ut.
    Bl a försvann strömmen till en maskin, som sjukhuset placerat här för att ha koll på min pacemaker.
    Vidare placerade man om ett antal föremål. Förmodligen för att komma åt att dammtorka och putsa. De kunde jag lätt ställa tillbaka.
    Så har det aldrig varit tidigare med Extra Rent.

En granne hjälpte mig att få rätt på det hela. Med strömmen. Blev duktigt rädd där ett tag innan vi hittade felet.
    Med vänlig hälsning,
    Christina Areskoug
    Mycket nöjd.
    Trevligt bemötande.

Utmärkt!
    2022-11-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Städ var 4de vecka.
    Helt okej.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Arbetet utfördes snabbt med bra resultat.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Levde upp till mina förväntningar
    2022-11-24 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med städningen som utfördes.
    Köket var en del som behövdes städas mest, och det blev fint!
    Hela huset välstädat nu.
  • Arne F
    2022-11-24 Verifierad kund
    Fönsterputs, bra bemöt, duktig och noggrant utfört arbete.
  • Pierangela B
    2022-11-24 Verifierad kund
    Alltid nöjd med fönsterputsningen. Ett extra tack till Ivan som är noggrann, snabb och supertrevlig!
    2022-11-24 Verifierad kund
    Fönsterputsning och hemstädning, båda utmärkta utförda, Kerstin
    2022-11-24 Verifierad kund
    Andrej var supertrevlig och gjorde sitt jobb bra! Önskar bara att jag kunde teckenspråk:(
    2022-11-22 Verifierad kund
    Tillmötesgående personal vid bokningen. Flexibilitet. Bra utfört arbete. Trevligt personal.
    2022-11-22 Verifierad kund
    Fönsterputsning.
    Mycket bra bemötande
    Jobbet utfört enligt förväntan.