Extra Rent

Extra Rent

Välkommen till Extra Rent!

Tänk att få komma hem till ett nystädat och väldoftande hem utan att du har behövt lyfta ett finger! Vi sköter din hemstädning, fönsterputs och du får mer tid över till roligare saker.

Säkerhet är ett av vårt företags ledord. Att kliva in i människors hem kräver en hög dos av respekt och förtroende. Att anlita ett seriöst städföretag som betalar personalen avtalsenliga löner och gör ett proffsigt jobb känns rätt för alla. Utbildad och pålitlig personal resulterar i en grundlig och bra utförd städning.

Med flera års erfarenhet inom städbranschen håller vårt namn på att växa sig starkt i vår region. Du kan vara säker på att din städning kommer ske på ett säkert, kostnadseffektivt och på ett trivsamt sätt.

Gör din vardag enklare med städhjälp från Extra Rent!
Extra Rent erbjuder tjänster såväl för dig som behöver regelbunden hjälp som för ett enstaka tillfälle. Genom att kontakta vår kundtjänst kan du boka in ett enstaka städtillfälle eller starta ett abonnemang.
→ Hemstäd
Tänk att komma hem till ett nystädat hem, vecka efter vecka efter vecka ... Så kan tillvaron se ut om du börjar abonnera på våran hemstädning.
I vår hemstädning ingår städning efter en checklista som bygger på ett brett urval av prioriterade städområden i hemmet.
→ Storstädning
Ibland kan det vara skönt att städa lite extra, vi har därför tagit fram tjänsten storstädning. I tjänsten ingår städning efter en mer detaljerad checklista som innefattar områden som ofta bortprioriteras vid vanlig hemstädning. Tjänsten utförs efter konsultation av prioriteringsordning med dig.
→ Fönsterputs
Att putsa fönster kan vara både svårt och tidskrävande, är du Extra Rent kund kan du
alltid ha nyputsade fönster utan ansträngning. Vår personal utför denna tjänst i samband med annan städning. Man kan generellt räkna med att lägga på en timma av den beräknade arbetstiden.
→ Flyttstädning
Unna dig en flyttstädning och få tid över till allt annat viktigt i samband med flyttningen. Vi garanterar hög kvalité och ett godkänt resultat, full garanti ingår.
Extra Rents flyttstädning tål hårt kritisk och granskning av besiktningsman.
→ Kontorsstädning
Skräddarsydda och flexibla lösningar till företag som vill ha hjälp med städning.
Vi ger våra kunder den välstädade miljö dom förväntar sig - på köpet ökar trivseln du på arbetsplatsen.

Vårt mål är att våra kunder alltid ska vara 100% nöjda!

Läs vad 248 kunder tycker om Extra Rent 2

2021-12-29
    Smidig beställning via mail och sen superduktiga tjejer som städade järnet här hemma!
    Väldigt nöjd!
    2021-12-25
    Bra bemötande
    Bra utfört jobb
    Mycket nöjd
    2021-12-24
    Saknade att man inte verkade ha en färdig arbetsbeskrivning för vad som ingår i en storstädning utan efterfrågade vad jag ville ha gjort. Fungerar inte om man är på jobbet.
    2021-12-23
    Okomplicerade kontakter. Den tjänst jag köper är fönsterputs. Såväl bemötande som utförd tjänst är utmärkt.
    2021-12-22
    Storstädning: ett i alla avseenden excellent
    bemötande och genomförande.
    Rekommeras mer än gärna!
    20211222 Jan Ekbrand, Bjärred
    2021-12-22
    Toppen det blev utmärkt som alltid
    2021-12-21
    Besviken när min adventsfönsterputs ställdes in pga sjukdom. Men mycket glad att få en ny tid tre dagar senare. Superfina fönster, mkt trevlig o proffsig putsare. Dessutom till bra pris!👏👏👏
    2021-12-20
    Kan bara uttala mig om det städarbete som utfördespå plats.
    En av flickorna tyckte 2 Tim varm för snålt tilltaget och jag kunde konstatera en del lister mm på golvnivå hade kunnat rengöras bättre.obs. Ett av tre rum ingick inte i uppdraget.
    2021-12-16
    Vi hade besök av Monica och Gabriella. Två mycket ansvarfulla och snabbarbetande trevliga tjejer.
    Mina förväntningar uppfylldes. De var noggranna och arbetade systematiskt inom den tidsram som var sagd.
    De städade hela huset (142 kvadratmeter, inget dammande men fönsterputs på utsidan. Vi har ett par fönster som de tyvärr inte nådde upp till. De lovade då att en annan skulle komma och ta de fönstren. Det har inte blivit gjort!
    Kommer gärna att använda Extra rent igen vad gäller städning. Fönsterputs har ni redan gjort några gånger.
    2021-12-14
    Punktliga. Ordentliga. Seriösa. Hederliga.
    2021-12-14
    Allt var bra. Jag har tidigare anlitat Extra rent och det har alltid varit till full belåtenhet. Alla gånger har det gällt fönsterputsning.
    Bra bemötande.
    Trevlig personal som återkommer varje gång.
    Tre timmars hemstädning varannan vecka.
    Problem löses lätt.
    2021-12-14
    Snabbt o effektivt och noggrant.
    2021-12-10
    Bra städning och tydligt kommunicerat vad som gjorts
    2021-12-10
    Fönster och balkong alla fönster in och utvändigt.
    2021-12-08
    Bemöts Alltid lika trevligt och proffsigt, all service som jag önskade utfördes till full belåtenhet och tjejerna är superduktiga och proffsiga och vi fick ett rent och nystädat hem! Perfekt storstädning innan jul!
    2021-12-07
    Bra service. Kunde ordna städning med kort varsel. Tillmötesgående städpersonal
    2021-12-06
    Fick hjälp med att tvätta köket. Det var två mycket trevliga och energiska flickor. Kommer att anlita dem igen.
    Gunnel F
    2021-12-05
    Utmärkt bemötande, mycket nöjd med Extra Rent, tjänst som jag köpte var fönsterputs som var superbra 👍
    2021-12-05
    Jag köpte storstädning och är jättenöjd med resultatet. Väldigt väl genomförd städning.
    2021-12-01
    Fönsterputsning Alltid vänligt och bra bemötande Proffsigt utfört arbete
    Mycket nöjd
    2021-12-01
    Jag är mycket nöjd med fönsterputsningen
    Kommer att anlita er igen
    2021-11-30
    Fönsterputsning.
    Bra utfört arbete!
    Hoppas att debiteringen blir 1,5 Tim denna gången!!
    2021-11-28
    Trevligt bemötande vid bokning samt trevliga städare. De arbetade snabbt och noggrannt. Väldigt nöjd
    2021-11-22
    En mycket bra utförd fönsterputsning av Ivan, var rädd om honom.
    2021-11-18
    Enbart positiva upplevelser. Nöjd.
    2021-11-18
    har bara haft städning en gång men det uppfyllde förväntningarna.
    Vi köpte fönsterputsning.
    Man kom i tid och avslutade i rätt tid.
    Fönstren blev ordentligt putsade och killen var trevlig.
    Trevligt bemötande.
    Jobbade snabbt o noggrant.
    Fantastiskt att få rent överallt på en gång i ett stort hus
    2021-11-16
    Noggrann, vänlig och snabb. Väldigt trevligt bemötande.
    2021-11-07
    Fönsterputs. Rätt i tid. Proffsigt utförd.
    2021-11-07
    Oerhört snälla och serviceinriktade! Gjorde ett toppen jobb med vår flyttstädning! Kan varmt rekommendera det här gänget.
    Magnus H.
    2021-11-07
    Noggrann flyttstädning, trevligt bemötande.
    2021-11-05
    Easy to contact and plan the service.
    Good cleaning level, and very nice people came to the house.
    2021-11-04
    Mycket trevligt.,
    Ja, absolut.
    Mycket bra upplevelse för den hemstädning jag beställt.
    2021-11-02
    Jag blev trevligt o professionellt bemötande när jag beställde fönsterputs o städning.Personalen var duktig o trevlig, så jag är mycket nöjd.
    2021-11-02
    Städning av lägenheten, med helt ok resultat
    2021-10-25
    Överlag ett bra bemötande och snabba åtgärder. Saknade dock återkoppling på hur städning kunde utföras och vad som inte gick att städa rent.
    2021-10-25
    Trevligt bemötande. Lätt att boka tider anpassat efter önskemål. Noggrann och effektiv fönsterputsare. Fullt nöjd.
    2021-10-25
    Har ingen dålig upplevelse av tjejerna , de var trevliga. Men städningen sist var inte bra. De hade glömt golvlister, under en del möbler var spindelväv kvar, dammtorkningen var missad på flera ställe. Detta kan nog bli bättre nästa gång. Monica Holst
    2021-10-24
    Anlitar de av och till. Alltid lika nöjd
    effektivt
    punktligt
    välmående städning och rengöring
    2021-10-24
    Professionellt bemötande och genomförande av storstädning. Ingenting att anmärka på.
    2021-10-18
    Bra bemötande av kontoret. Prisvärt. Det blev rent, men jag saknar det lilla extra som hade gett en 5:a.
    2021-10-18
    Noggrann, ordning och reda. Hjälpssm.
    2021-10-18
    Jag blev bra bemött och arbetet var väl utfört!
    2021-10-15
    Bra utfört arbete och trevlig personal
    2021-10-14
    Några få missar bl.a ovanpå badrumsskåpen och en tv-apparat men annars bra.
    2021-10-12
    Beställde hemstäd och två fantastiskt duktiga tjejer Nina och Emilia kom och skötte uppdraget med bästa betyg ! Jag är mycket nöjd och vill gärna beställa fler gånger om det är samma personal och rekommenderar det gärna till andra. Med vänlig hälsning Lisbeth Larsson
    2021-10-12
    Bra bemött, rent och fint, lätt att komma i kontakt med. Trevlig personal!