Extra Rent

Extra Rent

www.extrarent.se
  • BadgeFourYears
4.5

Välkommen till Extra Rent! Tänk att få komma hem till ett nystädat och väldoftande hem utan att du har behövt lyfta ett finger! Vi sköter din hemstädning, fönsterputs och du får mer tid över till roligare saker. Säkerhet är ett av vårt företags ledord. Att kliva in i människors hem kräver en hög dos av respekt och förtroende....

816 omdömen om Extra Rent

Sedan starten hos Reco 2021

Erika M
Skrev om Extra Rent

Väldigt kort erfarenhet så hade hellre velat recensera efter lite mer tid. Trevliga och professionella. Första städningen var toppen!

Benny H

Snabbt, bra kvalitet, trevligt

Julia D
Skrev om Extra Rent

Mycket nöjd! Levde upp till förväntningar på kvalite och pris.

Håkan P
Skrev om Extra Rent

Perfekt fönsterputs av Daniel!

Sara E
Skrev om Extra Rent

Vi är nöjda med städning och kundtjänst.

Göran H
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande och bra fönsterputsning trots svåra fönster

Lina N
Skrev om Extra Rent

Proffsig personal. Uppfyllde våra förväntningar.

Ingrid G
Skrev om Extra Rent

Trevlig och hjälpsam fönsterputsare som gjorde ett mycket gott arbete. Tidsåtgången var betydligt högre än tidigare gånger jag haft fönsterputsning. Resultaten har varit bra även då, med en tidsåtgång på 1½ timme.

Karin L
Skrev om Extra Rent

Duktiga, ansvarsfulla och trevliga fönsterputsare som jag gärna rekommenderar till mina vänner. Jag förväntade mig rena fönster och ett trevligt bemötande och så blev det.

Åse P
Skrev om Extra Rent

Överlag ganska bra, men inte helt hundra. Tavlor, ljus och andra prydnadssaker flyttas eller hänger snett efter städningen. Fläckar på t ex golv är inte alltid borttagna.

Karen R
Skrev om Extra Rent

Bra och trevlig personal. Enkelt och flexibelt system att beställa tid. Vi har använt 2 x 1,5 timmars städning.

Kristin T
Skrev om Extra Rent

Alltid lika proffsig och trevligt bemötande!

Gunilla S
Skrev om Extra Rent

Mycket ba personal denna gång. Vi tycker det var mycket prisvärt. Inget att anmärka på

Karin L
Skrev om Extra Rent

Vi tycker att Extra Rent är mycket bra!

Eva Maria H
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande och tillmötesgående om man behöver byta dag. Känns tryggt att ha samma personer, så långt det är möjligt, som kommer. Trevlig och duktig städpersonal.

Caroline T
Skrev om Extra Rent

Städning 1 ggr varannan vecka. Trevlig bemötande av personalen på kontoret. Inte en massa avbokningar eller annat klydd. Ibland blir folk sjuka eller annat rör ihop det och att ha städning hemma är inte livsavgörande så man kan hjälpa till att vara flexibel även som kund! Städningen är bra efter vad man hinner på den tiden de har i ett stort hus där det bor barn och en hund och de två kvinnorna som städar hemma hos oss är trevliga och gör sitt jobb.

Anne-Marie L
Skrev om Extra Rent

Mycket trevligt bemötande. Arbetade snabbt. Mycket tillfredsställande resultat. Rena, fina fönster.

Eva O
Skrev om Extra Rent

Jag har redan lämnat ett utlåtande !?

Kate L
Skrev om Extra Rent

Jag är mycket nöjd med Extra Rent. Hemmet blir skinande rent. Mycket proffsig personal.

Björn K
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande och mycket bra kvalité på fönsterputsningen. Rekommenderas!

Anniina U
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande, snabbt o smidigt

Evert O
Skrev om Extra Rent

Det har fungerat bra och vi har funnit en lagom tidsinsats. Den senaste fakturan gick inte att skriva ut, men jag hoppas att det var tillfälligt

Frederik P
Skrev om Extra Rent

Mycket bra kontakt från början till slut. Fick alla uppgifter jag behövde. Och snabbt gick det!

Christer M
Skrev om Extra Rent

Punktlighet och noggrannhet och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda med resultatet

Anja U
Skrev om Extra Rent

Flyttstädningen jag beställde var OK. Trevligt bemötande vid beställningen, trevlig städpersonal.

Birthe K
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande. Efter information lämnade jag nycklarna så de kunde låsa. Smidigt och bra. Flyttstädning.

Ulla H
Skrev om Extra Rent

Jag förväntade mig en skicklig fönsterputsare och så blev det. Han putsade fönstren mycket rena och fina. Han hade ett mycket trevligt uppträdande.

Bengt Ö
Skrev om Extra Rent

Allt fungerade enligt vår överenskommelse. Arbetet gick snabbt och med utmärkt resultat.

Adritine L
Skrev om Extra Rent

Är nöjd med fönsterstädningen. Hade begärt avtorkning av alla dörrar och det blev bra på nedersta delen men de översta delen, nådde de inte Det behövs en liten stege för personalen att ta med sig

Ulla L
Skrev om Extra Rent

Jag blev vänligt o proffsigt bemött vid bokningen Varierad kvalitet på den personal som kommit hit

Kerstin T
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande och perfekt utförande!

Per J

Ordning och reda. Allt fungerade perfekt. Städning helt enligt ök Mycket nöjd

Bereket Y
Skrev om Extra Rent

Vi är nöjda med den service vi har fått hittills. Vi är speciellt nöjda med att det är samma personer som kommer och städar hos oss. De förbättringar vi önskar kan vi ta upp med dem när de kommer.

Lars W
Skrev om Extra Rent

Trevliga och duktiga med bra bemötande

Georg J
Skrev om Extra Rent

Det var kanon tycker vi och han var snabb och gjorde ett bra jobb

Eva R
Skrev om Extra Rent

Bästa fönsterputsen man kan tänka sig. Snabb och noggrann.

Ingrid N
Skrev om Extra Rent

Trevliga duktiga personer, Den som är lite äldre av tjejerna är noggrann med städningen av badrummet. Om det ikommer andra än de som ska komma så vill jag att de tar reda på vad jag särskilt vill ha gjort. Jag har köpt hemstädning varannan vecka.

Kiki L
Skrev om Extra Rent

Smooth and friendly; good result. Thank you!

Micaela L

Perfekt utförd flyttstädning.

Inger S
Skrev om Extra Rent

Bra städning och trevlig personal, fungerar bra när man som jag behärskar Engelska. Har stående städning 1 timme varannan vecka

Anita L
Skrev om Extra Rent

Eftersom jag är 84 år har jag svårt att gå upp för en stege och komma ner till golvnivå så hade jag hoppats att få hjälp med detta utan att be om det

Margareta F
Skrev om Extra Rent

Jag brukar bli väl bemött av Extra Rent. Anlitar sedan flera år Extra Rent för storstädning ett par gånger om året och är nöjd med arbetet som personalen utför.

Britten S
Skrev om Extra Rent

Ivan putsar mina fönster några gånger om året. Han gör det perfekt!

Setareh A
Skrev om Extra Rent

Det blev extra rent som jag förväntade mig.

Helene Å
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande, från bokning till utförande. Snabbt, effektivt och mycket bra resultat. Kommer att bli en återkommande kund!

Gunilla W
Skrev om Extra Rent

Jag är mkt nöjd. Har haft samme man tidigare. Noggrann, effektiv o vänlig.

Eva P
Skrev om Extra Rent

Jag blev rekommenderad Extra Rent av en god vän och städpersonalen levde upp till mina förväntningar på alla sätt.

Fredrik S
Skrev om Extra Rent

Enkel beställning av flyttstädning till ok pris, trevlig och positiv personal som gjorde ett effektivt och bra jobb. Enkelt och mycket bra, glad för rekommendation jag fick av en familjemedlem!

William J
Skrev om Extra Rent

vänlig och flexibel men professionellt

Ann-Marie D
Skrev om Extra Rent

Storstädning av Alexandra och Katarina. Mycket belåten kommer att anlita er igen. Dagen efter fönsterputs av Adrian som gjort ett bra arbete.