Extra Rent

Extra Rent

Välkommen till Extra Rent!

Tänk att få komma hem till ett nystädat och väldoftande hem utan att du har behövt lyfta ett finger! Vi sköter din hemstädning, fönsterputs och du får mer tid över till roligare saker.

Säkerhet är ett av vårt företags ledord. Att kliva in i människors hem kräver en hög dos av respekt och förtroende. Att anlita ett seriöst städföretag som betalar personalen avtalsenliga löner och gör ett proffsigt jobb känns rätt för alla. Utbildad och pålitlig personal resulterar i en grundlig och bra utförd städning.

Med flera års erfarenhet inom städbranschen håller vårt namn på att växa sig starkt i vår region. Du kan vara säker på att din städning kommer ske på ett säkert, kostnadseffektivt och på ett trivsamt sätt.

Gör din vardag enklare med städhjälp från Extra Rent!
Extra Rent erbjuder tjänster såväl för dig som behöver regelbunden hjälp som för ett enstaka tillfälle. Genom att kontakta vår kundtjänst kan du boka in ett enstaka städtillfälle eller starta ett abonnemang.
→ Hemstäd
Tänk att komma hem till ett nystädat hem, vecka efter vecka efter vecka ... Så kan tillvaron se ut om du börjar abonnera på våran hemstädning.
I vår hemstädning ingår städning efter en checklista som bygger på ett brett urval av prioriterade städområden i hemmet.
→ Storstädning
Ibland kan det vara skönt att städa lite extra, vi har därför tagit fram tjänsten storstädning. I tjänsten ingår städning efter en mer detaljerad checklista som innefattar områden som ofta bortprioriteras vid vanlig hemstädning. Tjänsten utförs efter konsultation av prioriteringsordning med dig.
→ Fönsterputs
Att putsa fönster kan vara både svårt och tidskrävande, är du Extra Rent kund kan du
alltid ha nyputsade fönster utan ansträngning. Vår personal utför denna tjänst i samband med annan städning. Man kan generellt räkna med att lägga på en timma av den beräknade arbetstiden.
→ Flyttstädning
Unna dig en flyttstädning och få tid över till allt annat viktigt i samband med flyttningen. Vi garanterar hög kvalité och ett godkänt resultat, full garanti ingår.
Extra Rents flyttstädning tål hårt kritisk och granskning av besiktningsman.
→ Kontorsstädning
Skräddarsydda och flexibla lösningar till företag som vill ha hjälp med städning.
Vi ger våra kunder den välstädade miljö dom förväntar sig - på köpet ökar trivseln du på arbetsplatsen.

Vårt mål är att våra kunder alltid ska vara 100% nöjda!

Läs vad 82 kunder tycker om Extra Rent 2

2021-05-16
    städning

professionellt bemött

företaget heter extra rent och det skapar ju förväntningar - som de verkligen lever upp till

har redan rekommenderat vidare
    2021-05-16
    städning,
    väl bemött,
    såg väldigt fint ut, trevlig seriös personal
    2021-05-15
    Bokade hemstädning med Extra Rent och det var exakt vad mitt hem blev - extra rent. De var snabba, effektiva och noggranna. Jag kommer utan tvekan anlita Extra Rent igen och kanske också prova någon av deras andra tjänster.
    2021-05-14
    Fyra timmars hemstädning.
    Mkt vänligt bemötande.
    Och mycket öppna för att följa mina personliga önskemål. Positivt!
    Arbeta ihärdigt utan pauser, resultatet mycket bra.
    2021-05-14
    Jag har hemstädning var 14.e dag. Alla på företaget är mycket hjälpsamma och serviceinriktade.
    2021-05-13
    Mycket noggrant städat dock nackdel med att ingen av personalen kunde prata svenska med min gamla mor.
    2021-05-13
    Fönsterputsning med putsning av alla 4 sidorna på dubbelfönstren. Resultatet var superfint med helt klara rutor.
    Trevligt bemötande och snabbt utförande.
    Jag är mycket nöjd!
    2021-05-13
    Hemstädning. Violetta och Paulina kom som avtalat, gjorde ett gott intryck, arbetade effektivt och levde helt upp till våra förväntningar.
    2021-05-13
    Vi fick superfina fönster. Arbetet utfördes professionellt och snabbt.
    Duktig personal.
    Anlitar för städ och fönsterputs.
    Fönsterputs
    Bra.
    Förväntnigngarna besannades.
    Bra
    Månadsvis städ.

Mycket nöjd. De städer rent och noga. Inga problem med något. Också väldigt trevligt bemötande av städerskorna
    Fönsterputs

Punktliga, trevliga och ett perfekt resultat!
    2021-05-09
    Väl genomförd vanlig veckostädning. Allt man kan förvänta sig och lite till - på och inom utsatt tid.
  • Claudia C
    2021-05-08
    Har haft hemstädning och är mycket nöjd. Även använt extra rent vid flyttstädning och varit mycket nöjd då med!
    2021-05-08
    Jag ärr mycket nöjd med städningen och med den trevliga personalen som kommer till oss och mottagningen på kontoret,
    2021-05-07
    fönsterputs! helt fantastisk kille som gjorde ett enastående arbete
  • Lisbeth E
    Hemstäd. Aningen slarvigt städat
  • Annette K
    Höll tiden
    Rent och snyggt när jag kom hem
    2021-05-06
    Jag har köpt städtjänst av företaget och det är mycket duktig och trevlig personal som utför arbetet. Det är perfekt städat.
    Storstädning
    Har blivit bra bemött av företaget.
    Har anlitat företaget tidigare när det gäller storstädning och städningen denna gång uppfyllde mina förväntningar.
    Det är skönt att få en ordentlig genomgång av lägenheten och jag kommer att anlita företaget igen och rekommenderar deras tjänster till andra.
    2021-05-06
    Vi har varit nöjda varje gång, även med fönsterputsaren Ivan.
    2021-05-06
    Fick städat hemma hos mig, resultatet var överförväntan. Kom och avlutade i utsatt tid. Finns inget att klaga på och då blir betyget 5 av fem möjliga.
    2021-05-05
    Vanlig veckotidning. Mycket nöjd. Duktiga tjejer
    Vänligt bemött! Lyssnar på mina önskemål

Jag är mycket nöjd med extra rent. Har varit kund i många år. 10 tror jag

Ivan fönsterputsaren är outstanding. Helt fantastisk!
    2021-05-03
    Är mycket nöjd nu beror mycket på en toppenbra städerska!
    Hemstädning
    Blev bra bemött
    Mycket nöjd
    Noggranna
    Pålitliga
    Respektfulla
    Punktliga
    Fönsterputsning. Utmärkt.
    Rena fina fönster och kom i tid t.ex lite före utsatt tid.
    2021-04-29
    Köpte storstädning och fönsterputs. Mycket trevlig och professionell personal som gjorde jobbet, snabbt men ordentligt. Lyx att få komma hem till rent och väldoftande hem. Kontakten med firman var mycket trevlig och tillbaka.
    2021-04-29
    Blev rekomenderat företaget för hemstad och dom levererade! Trevlig, professionella och noggrann!
    Bra bemött
    Behöver plocka undan en del för att utan som ska städas, blir städad
    2021-04-29
    Hemstädning var 4:de vecka sedan 2014. Något ojämn kvalitet på de som kommer och städar. Dock blivit bättre med åren. Alltid trevligt bemötande vid kontakt med kontoret.. Hade önskat att alltid få samma städerska.
    Dålig framförhållning när städningen infaller på helgdag, måste alltid själv ringa och fråga om vilken annan dag de då kommer.
    I stort sett ändå nöjd med Extra rent
    2021-04-29
    Köper städning och fönsterputs regelbundet. Alltid mycket nöjd. Trevligt bemötande och mkt professionella städare.
    Lätt att få tid med kort varsel
    2021-04-29
    Vi har städhjälp varannan vecka & är väldigt nöjda med resultatet. De gånger vi har behövt ändra på prenumerationen har det gått väldigt smärtfritt, väldigt serviceinriktade.

Rekommenderas varmt!
  • Anders F
    2021-04-29
    Hemstädning, har sedan ett antal år tillbaka fått hjälp med städning, alltid positivt bemötande och trevliga och duktiga medarbetare som ser till att min bostad känns fräsch, de lever verkligen upp till högt ställda förväntningar.
    Efter deras besök känns det som att checka in på ett ☆☆☆☆☆hotell, möjligen med undantag av att toapappret inte har vikts i ändan....😊
    2021-04-29
    Vi hade hjälp med fönsterputsning, vilket vi aldrig haft tidigare och var mycket nöjda .
    Mycket trevlig och kompetent kille som hjälpte oss !
  • Eva G
    2021-04-29
    Har städhjälp en gång per månad. Det fungerar jättebra.
    Jag är jättenöjd.
    2021-04-28
    Bra städning och trevliga att ha och göra med!
    2021-04-28
    * Hemstädning, ibland med fönsterputsning.
    * Bra
    *Tycker det är tråkigt att städa. Skönt med professionell hjälp
    * De jobbar snabbt och effektivt
    2021-04-28
    Trevlig ock kunnig personal städar hos oss
    2021-04-28
    Städning var fjärde vecka.
    Perfekt bemötande vid telefonkontakt. Snabbt ”ingripande” vid behov.
    En av personerna i min ”patrull” byttes ut, utan någon förklaring. Därefter olika konstellationer vid två tillfällen.
    Trevligt om en av dem talar svenska.
    2021-04-28
    Vi prenumererar på hemstäd och har alltid blivit mycket väl bemötta.
    Företaget har varit lätta att nå när det har behövts.
    Vi är är mycket nöjda.
  • Anders R
    2021-04-28
    Ansvarsfullt utförande, öppna för mina önskemål om särskild inriktning på städdetaljer inom ramen för tillldelad städtips, då och då.
    Vänliga o trevliga
    2021-04-28
    Får hjälp med städning varannan vecka. Resultatet på städningen känns ganska personbunden då vi haft vikarier ibland och då har städningen inte alls haft samma kvalitet som vanligt.
  • Björn H
    2021-04-28
    Vi har anlitat fönsterputs via Extra Rent under några år nu och vi är mycket nöjda med allt
    Hemstädning.
    Alltid vänligt bemötande.
    Håller tider och bra städning, men talar dåligt svenska och
    förstår inte alltid
    Mycket bra att samma personer kommer varje gång och städningen är utmärkt
    2021-04-28
    Vi hade beställt fönsterputs till en normalstor enplansvilla. Mycket proffsigt arbete. Vi blev jättenöjda!
    2021-04-28
    Den döva fönsterputsaren var fantastisk. Duktig o grymt trevlig!
    2021-04-28
    Vi har veckostädning. Vi upplever att allt görs på rutin och det saknas justering efter behov. Tex- om en vägg har fått en smutsfläck så är det inte något som tas bort eller lister som behövs rengöras så måste man hela tiden säga till. Jag hade gärna sett att mer ansvar för att hålla huset rent gjordes.