Extra Rent

Extra Rent

www.extrarent.se
  • BadgeFourYears
4.5

Välkommen till Extra Rent! Tänk att få komma hem till ett nystädat och väldoftande hem utan att du har behövt lyfta ett finger! Vi sköter din hemstädning, fönsterputs och du får mer tid över till roligare saker. Säkerhet är ett av vårt företags ledord. Att kliva in i människors hem kräver en hög dos av respekt och förtroende....

855 omdömen om Extra Rent

Sedan starten hos Reco 2021

Angelo M
Skrev om Extra Rent

Väldigt trevlig personal, och inget att anmärka på utfört arbete. Angelo

Berit V
Skrev om Extra Rent

Städningen utmärkt Administrationen sköter sig mindre bra, trevliga men inte effektiva.

Åsa H
Skrev om Extra Rent

Städ- och fönsterrputskunf sedan 2016.

Louise L
Skrev om Extra Rent

Jag har städning från Extra Rent och dom städar alltid bra och kommer när dom ska

Ulf N
Skrev om Extra Rent

Fungerar bra men att lägga duken upp och ner eller hänga tavlan snet för att visa att man dammat är lite i överkant! Gillar inte heller om de kommer en 10 minuter eller mera för tidigt utan att meddela!! + - 10 minuter är ok!! Mycket sällan att de är sena.

Sigyn Margaretha L

Trevligt bemötande och bra städning under ett flertal år! Tack!

Else-len M
Skrev om Extra Rent

Jag är väldigt nöjd med Extra Rent, har använt dem sedan 2014.

Eva L
Skrev om Extra Rent

Fönsterputsning jättebra. Veckostädning görs lite för snabbt.

Ann-Christine N

Bokat fönsterputs.. Mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemötande.

Birgitta L
Skrev om Extra Rent

Företagsamma kvinnor som går. Direkt på uppgiften. Duktiga! Kommer att anlita samma personer. Igen!👍👍

Martin M
Skrev om Extra Rent

Vänligt och tillmötesgående bemötande. Alltid villiga att hitta lösningar om den stående tiden av någon anledning inte fungerar. Städningen kan vid fåtal tillfällen vara något slarvig och städpersonalen tar inte så många egna initiativ.

Linda D
Skrev om Extra Rent

Bra, pålitliga, städar så proffsigt

Anna A
Skrev om Extra Rent

Mycket bra och trevlig städpersonal. Mycket bra att ha samma personal som kommer och städar. Mycket bra kommunikation med företaget per telefon och Mail.

Lena B
Skrev om Extra Rent

Bemötande: högsta betyg Förväntningar: eftersom vi blev rekommenderade via mäklare hade vi de bästa förväntningar från början - två parter som samarbetar brukar bli bättre, är vår erfarenhet Upplevelse: förväntningarna infriades till fullo, vi är mycket nöjda

Solveig B
Skrev om Extra Rent

Trevliga tjejer.som gjorde ettor job

Katarina B
Skrev om Extra Rent

Fint utfört arbete! Vi är mycket nöjda.

Christina K

Utmärkt,trevliga och fin städning

Margaretha H
Skrev om Extra Rent

ExtraRent har levt upp till mina förväntningar från första kontakten. Jag blev rekommenderad ExtraRent då jag behövde städning av vår lägenhet var 14:e dag. Kontakten har hela tiden fungerat utmärkt, jag har kunnat pausa o/e flytta städdagar och snabbt fått kontakt med personalen. ”våra” städerskor (Alexandra och Katerina) gör alltid samma noggranna städning och lämnar ett mycket fräscht resultat. De är också öppna för våra specifika önskemål. Jag kan varmt rekommendera ExtraRent.

Tomas J

Fönsterputs blev perfekt 👌 👌och han var väldigt snabb , kommer boka i gen

Christina A
Skrev om Extra Rent

Utmärkt städning. Vänligt bemötande. Utför det man vill och poängterar som ett viktigt momen i just den här dagens städning.

Anders R
Skrev om Extra Rent

Alltid glad o positiv personal, öppen för att hjälpa oss inom ramen för den avsatta städtiden med att bädda rent, göra rent i kaminen, ugnen o kylen förutom städjobbet

Ann-Christine P

Jag köper 4 timmars städning var 14:e dag. Punktliga, noggranna snabba. Min sammanfattning är att de utför sitt arbete professionellt.

Lilian A
Skrev om Extra Rent

Mycket trevlig personal som jobbar på ett proffsigt sätt.

Cornelia N
Skrev om Extra Rent

Köpte fönsterputsning av lägenheten och inglasad balkong. Det gick otroligt snabbt, smidigt och blev ett superbra resultat. Kommer definitivt använda denna tjänst igen.

Charlotte B
Skrev om Extra Rent

Flexibla och generellt ganska bra

Maria B
Skrev om Extra Rent

Extra Rent levererade en utmärkt flyttstädning. All kontakt innan sköttes via Mail. Personalen var punktlig, professionell och noggrann.

Ulla N
Skrev om Extra Rent

Bra bemötande och fint utfört arbete

Eva L
Skrev om Extra Rent

Smidig och snabb kommunikation vid bokning. Tydlig faktura. Mitt hem blir rent som förväntat.

Inga F
Skrev om Extra Rent

Trevlig personal som för ett bra jobb.

Anita W
Skrev om Extra Rent

Vänliga tjejer som gör ett bra jobb.

Ola B
Skrev om Extra Rent

Fantastikt bemötande och oerhört välstädat. Är mer än supernöjd :)

Leif D
Skrev om Extra Rent

Jag har använt mig av företagets fönsterputs i ca 4 år. Tidigare varit till belåtenhet dock icke denna gången! Fönstren blev trots fintväder onaturligt tidigt smutsiga igen samt att fönsterputsaren inte lyckades hantera all fönster. Arbetet fortfarande inte klart men fakturan har kommit. Så därför betyg enligt ovan.

Marianne A

Personalen kom i tid. Trevlig, noggrann och snabb. Kunde inte varit bättre 😁

Anders A
Skrev om Extra Rent

Superduper fin service, bra kommunikation och fint resultat!

Elsa M
Skrev om Extra Rent

Ett av de bästa städbolag jag anlitat under de många år och ställen jag bott på. De är lyhörda för extra önskemål, kommunikativa de extremt få gånger något inte går som planerat, både när det gäller behov för tidsbyte pga sjukdom eller att något gått snett (också mindre incidenter än jag haft med tidigare bolag). Använder dem själv varannan vecka och upplever inte att jag behöver mellanstäda. Rekommenderas varmt.

Anna Greta F
Skrev om Extra Rent

Funkar fint och städat bra. Meddelar som vi önskade när de var klara. Lätt att ha att göra med vid bokning och nyckellämning/hämtning

Mårten G
Skrev om Extra Rent

Snabbt, utmärkt och trevligt…………………………..!

Gullu D
Skrev om Extra Rent

Jeg har været Extra Rent's kunde sidste 5 år og er meget glad for den service de har. Anbefalet!

Danielle G
Skrev om Extra Rent

Smidigt att boka, och de gjorde ett riktigt bra jobb.

Erika M
Skrev om Extra Rent

Väldigt kort erfarenhet så hade hellre velat recensera efter lite mer tid. Trevliga och professionella. Första städningen var toppen!

Benny H

Snabbt, bra kvalitet, trevligt

Julia D
Skrev om Extra Rent

Mycket nöjd! Levde upp till förväntningar på kvalite och pris.

Håkan P
Skrev om Extra Rent

Perfekt fönsterputs av Daniel!

Sara E
Skrev om Extra Rent

Vi är nöjda med städning och kundtjänst.

Göran H
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande och bra fönsterputsning trots svåra fönster

Lina N
Skrev om Extra Rent

Proffsig personal. Uppfyllde våra förväntningar.

Ingrid G
Skrev om Extra Rent

Trevlig och hjälpsam fönsterputsare som gjorde ett mycket gott arbete. Tidsåtgången var betydligt högre än tidigare gånger jag haft fönsterputsning. Resultaten har varit bra även då, med en tidsåtgång på 1½ timme.

Karin L
Skrev om Extra Rent

Duktiga, ansvarsfulla och trevliga fönsterputsare som jag gärna rekommenderar till mina vänner. Jag förväntade mig rena fönster och ett trevligt bemötande och så blev det.

Åse P
Skrev om Extra Rent

Överlag ganska bra, men inte helt hundra. Tavlor, ljus och andra prydnadssaker flyttas eller hänger snett efter städningen. Fläckar på t ex golv är inte alltid borttagna.

Karen R
Skrev om Extra Rent

Bra och trevlig personal. Enkelt och flexibelt system att beställa tid. Vi har använt 2 x 1,5 timmars städning.