Tetrisflytt AB

Tetrisflytt AB

www.tetrisflytt.se
  • BadgeTwoYears

Tetrisflytt AB är en komplett flyttfirma som erbjuder en mängd olika flytt- och städtjänster till förmånliga priser. Vår målsättning är att göra din flyttupplevelse enkel och personlig, allt för att uppfylla dina specifika behov. Vi har även flera försäkringsalternativ för att garantera säkerheten för dina värdesaker. Vårt...

152 omdömen om Tetrisflytt AB

Nian A
Skrev om Tetrisflytt AB

Vi har bemötts ​​med vänlighet och respekt. Vi förväntade en lugn och stressfri resa, och det var en bra upplevelse. -Mobilflyttning tjänst med hjälp sv två men.

Susanne B
Skrev om Tetrisflytt AB

Perfekt flytt!! Snabba, trevliga, duktiga killar! Mycket rädda om våra möbler och övriga saker! Rekommenderar Tetrisflytt å det varmaste!!

Ursula S
Skrev om Tetrisflytt AB

Nöjd med beställningen av flytt och städningen. Bra och hjälpsam personal. Mycket nöjd med hela processen.

Filip F
Skrev om Tetrisflytt AB

Allt gick som det skulle. De kom i tid, de plastade in alla möbler ordentligt, de lastade av allt där jag ville ha grejerna och de var trevliga. Jag har inget att klaga på.

Laura P
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket bra .Bra killar som jobbar där. De skall ha bra beröm Tack för hjälpen.

Per S
Skrev om Tetrisflytt AB

Anlitade detta företag 2 gånger under vår flytt och jag måste säga att dessa "gubbar" vet vad dom gör, dock var det en i andra omgången som stack ut lite till det negativa. Men.....fantastiskt proffsiga och väldigt trevliga. Rekommenderar detta företag alla dagar i veckan.

Elisabeth S
Skrev om Tetrisflytt AB

Tre mycket trevliga flyttkillar ned god energi. Hjälpsamma vänliga och roliga. Jag är mycket nöjd med valet av flyttfirma och deras utförda arbete. Arbetet utfört raskt och glatt och i enlighet ned offerten. Stort tack

Tharun N
Skrev om Tetrisflytt AB

It was a smooth transport and moving associates were experienced and handled it very well. Overall good experience.

Gunder B
Skrev om Tetrisflytt AB

Tetrisflytt utförde vårt paket med packning, flytt och städ på ett bra sätt.

My L
Skrev om Tetrisflytt AB

God service. Skötte flytten smidigt och effektivt. Trevligt bemötande.

Tharald A
Skrev om Tetrisflytt AB

This is the first time I used a moving company, and wow did it make a difference! The people Tetrisflytt sent for the move were simply fantastic. Moving all my things efficiently without any problem. Even things I had worried about fitting through various doors or into the elevator were no problem at all. The cleaners were also really really good, leaving my apartment sparkling clean, minus two minor things they almost immediately rectified when I told them. Overall I am extremely happy and have been recommending them to others every chance I get.

Daniel J
Skrev om Tetrisflytt AB

I found the to be excellent. The guys were in time very friendly and experienced. The team was professional and fast. Thank specificaly to Roberto and coworker who was on site. 8 would be happy if they did my next move again and recommend the company at anytime. Thank you very much!

Julia R
Skrev om Tetrisflytt AB

Allt med Tetrisflytt fungerade toppen. Första kontakten, avstämning nån dag före flytten, själva flytten och betalningen. Jättetrevlig personal som var smidig att ha dialog med. Rekommenderar verkligen denna flyttfirma!

Britt-Marie T
Skrev om Tetrisflytt AB

Mkt bra förutom skrapmärken tv bänken Trevligt bemötande I städet var perfekt

Anette Marie-Louise E

Gick så smidigt och snabbt! Proffsigt flyttjobb! Kan varmt rekommendera Tetris flytt!

Patimat A
Skrev om Tetrisflytt AB

Killarna från Tetrisflytt var jätte duktiga! De var snabba och effektiva! Hjälpte oss med flytt från Helsingborg till Malmö och det gick så smidigt. De kom lite tidigare och hjälpte oss att packa och skydda möbler som kunde skrapas under flytten . Rekommenderar verkligen Tetrisflytt till alla som ska flytta.

Emelie B
Skrev om Tetrisflytt AB

Hela flytten gick bra. De va effektiva, inget krångel och trevligt bemötande ☺️ kommer använda Tetrisflytt vid nästa flytt .

Gudrun B
Skrev om Tetrisflytt AB

Blev kontaktad av er eftersom Kvalitetsflytt inte fanns kvar.Jag hade inga förväntningar eftersom jag inte visste nåt om er. Jag blev erbjuden flytt och städ och de var helt fantastiskt!!!! Skulle rekommendera er i alla väder. Tack så mycket för hjälpen. Gudrun Bäckström

Flemming S
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket proffsig hantering av flytten. Hjälpsamma flyttpersoner och vänliga.

Anna F
Skrev om Tetrisflytt AB

Vi har inte haft någon bra erfarenhet av Tetrisflytt Malmö när de hjälpte oss att flytta december 2023. De var ineffektiva, tog sönder/smutsade ner möbler och sedan fick vi inte ersättning för att kunna köpa motsvarande (de hänvisade till värdets nedgång). Så nu har jag inget soffbord, söndersmutsade möbler (allt gick ej tvätta) och är helt slut av processen jag haft med dem & deras försäkringbolag. Detta hände • Det börjar med att flyttkillarna inte dyker upp upp avtalad tid utan kommer sent (jag fick ringa kontoret för...

Svar från Tetrisflytt AB

Hej Anna, Tack för att du delar din erfarenhet med oss. Vi beklagar djupt de problem och besvär du har upplevt under din flytt med oss. Vi värdesätter din feedback och tar den mycket på allvar. Vi vill förtydliga att den underleverantör vi tidigare anlitade för din flytt inte längre är en del av våra samarbetspartners efter den rapporterade händelsen. Vi beklagar de problem du upplevde med deras tjänster och försäkrar dig om att vi har vidtagit åtgärder för att säkerställa att liknande situationer inte uppstår i framtiden....

Louise O
Skrev om Tetrisflytt AB

Jättetrevligt bemötande, väldigt tillmötesgående och extremt lätt att boka in! Är supernöjd med hemstäd och njuter äntligen av att slippa huvudverken själv. Väldigt noggranna i städningen och jag känner mig väldigt trygg med att ha Tetris städare hemma hos mig! Plus att det är så lyxigt att komma hem till ett perfekt städat hem🙏🏼

Alex V
Skrev om Tetrisflytt AB

Mina föräldrar skulle flytta och vi hade fått tips av en vän att de hade hyrt den här flyttfirman när de flyttade och de hade fantastiskt bra service ! Ger de 5 getingar !!! Noggranna, pålitliga och mycket trevliga! Tack för hjälpen !

Nadia S
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket väl bemött. Flyttning och städning. Punktlig och noggrann. Snabb service. Rekommenderar Tetrisflytt AB. Jag är jättenöjd!

Sofia H
Skrev om Tetrisflytt AB

Hade en allt igenom bra upplevelse från bokning till färdig leverans. 🚚✅ Mycket pålitliga och trevliga! Allt genomfördes enligt utlovat och ett stort PLUS för trevligt bemötande och snabbt handhavande vid själva flytten 😍🌟🙌

Diana K
Skrev om Tetrisflytt AB

Jag har bara bra och positiva erfarenheter av flytthjälpen som mina föräldrar fick med flytten i Skåne…så proffsiga och mycket trevligt bemötande. Rekommenderars varmt

Madelaine H
Skrev om Tetrisflytt AB

Supernöjd! Mkt trevligt bemötande och mkt bra städ.

Vesna M
Skrev om Tetrisflytt AB

Proffsigt bemötande snyggt och rent kan starkt rekommendera detta företag 👍🏼

Carina O
Skrev om Tetrisflytt AB

Anlitade dem för flyttstädning och både jag och den nya ägaren blev nöjda. Trevligt bemötande fick jag med

Björn M
Skrev om Tetrisflytt AB

Jag är en mycket nöjd kund! Jag beställde en slutstädning av min villa på 180 kvadrat plus förråd och garage. Arbetet var över förväntan, mycket grundligt och noggrant utfört. Väl bemött från början till slut. Ger mina varmaste rekommendationer. Mvh Björn

Erik Magnus M
Skrev om Tetrisflytt AB

Lyhörda efter synpunkter på offerten.

Carina H

Mycket bra bemötande Tillmötesgående Lösningsfokuserade Supertrevligt

Maria T
Skrev om Tetrisflytt AB

Anlitade Tetrisflytt AB och de två killarna som kom gjorde ett alldeles utomordentligt jobb! WOW säger jag bara, jätte professionella och trevliga. Allt flöt på fint. Kan varmt rekommendera Tretrisflytt till de som letar efter flyttfirma.

Östen B
Skrev om Tetrisflytt AB

Bra bemötande. Jag hade förväntat mig omsorgsfull nedpackning och att allt skulle vara helt efter flytten. Allt verkar ha gått mycket hastigt och våldsamt. Jag fick t ex en för mig obekant karmstol, som hade följt med någonstans på vägen. En 1 cm tjock eklist som satt som upphängningsstödl i en konstvävnad var av på två ställen. Ovärderlig keramik var nedslängd med ett lager tunt papper. Några föremål gick också sönder.

Svar från Tetrisflytt AB

Hej Östen, Tack för att du delade din upplevelse med oss. Vi är djupt ledsna över att din flytt inte levde upp till dina förväntningar och att vissa av dina ägodelar skadades under processen. Vi ber innerligt om ursäkt för den bristande omsorg som visades mot ditt bohag. Det är vår högsta prioritet att varje kund känner sig trygg och nöjd med våra tjänster, och vi är besvikna över att vi inte levde upp till detta i ditt fall. Vi vill meddela att vi har ersatt dig för de skador som uppstod under flytten. Vi hoppas att...

Christel N
Skrev om Tetrisflytt AB

Trevligt bemötande från alla inblandade.

Oscar E
Skrev om Tetrisflytt AB

Bra service, killarna dök upp på utlovad tid, flytten gick snabbt och smidigt, inget tjafs om priset efteråt. 5/5, hade definitivt anlitat dem igen!

Sanja D
Skrev om Tetrisflytt AB

Vi bokade både flytt och städtjänster och är mycket nöjda med arbetet. Flyttkillarna var effektiva och försiktiga med grejerna. Kommunikationen genom hela processen har varit tillgänglig, tydlig och vänlig. Kan varmt rekommendera Tetrisgänget!

Meisa F
Skrev om Tetrisflytt AB

Supernöjd med allt. Trevliga, snabba, allt gick så smidigt.. Har fört de vidare till familj och vänner ifall de nån gång ska flytta då är det er dom sks boka

Karina F
Skrev om Tetrisflytt AB

Flytten genomfördes enligt förväntningarna, killarna jobbade på bra och höll humöret uppe även om det blev många timmar.

André J
Skrev om Tetrisflytt AB

Fick väldigt bra bemötande av killarna som flytta. Allt gick smidigt och de var där på utsatt tid. Bra jobbat!

Joakim L
Skrev om Tetrisflytt AB

Kan varmt rekommendera. Bra kommunikation och bemötande!

Gustaf Å
Skrev om Tetrisflytt AB

Bra service. Löste de problem som dök upp under resans gång.

Tim L
Skrev om Tetrisflytt AB

Blev väldigt bra bemött av Tetris. De var tydliga och tillmötesgående. Bokade både flytt och flyttstäd av dem och allt flöt på väldigt bra. Inget att klaga på. Skulle definitivt använda mig av deras tjänster igen.

Ali F

Snabbt , trevliga och ordning

Liz J
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket fint bemötande ! Snabba men försiktiga men våra saker! Tetrisflytt har vi använt av oss innan och kommer att rekommendera till andra även denna gång! 11 stjärnor av 10 möjliga!

Mikael S
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket bra, trevliga, snabba och proffsiga. Allt man kan förvänta sig av ett flyttfirma. Enda nackdelen var qty de kom försent men det kan vara ett engångstillfälle

Bengt A
Skrev om Tetrisflytt AB

Duktiga, trevliga killar som gjorde ett bra jobb. Vi är nöjda 👍

Rolf S
Skrev om Tetrisflytt AB

Flytten utfördes proffsigt. Hade en 75 tum TV och en 55 tums som behandlades med stor varsamhet. Det enda negativa var att flyttbilen satte hjulspår på gräsmattan till mina nya grannars förtret.

Sylvia E
Skrev om Tetrisflytt AB

Effektiva och trevliga. Miljötänk och noga med sortering. Är mycket nöjd.

Anna B
Skrev om Tetrisflytt AB

Tetrisflytt AB har varit mycket tillmötesgående och serviceminded i min kontakter med dem (Lina och grabbarna som flyttade åt mig.) Enkel, tydlig och saklig information o kommunikation. Proffsiga och snabba men ändå försiktiga med grejorna och vaksamma på sin arbetsmiljö. Rekommenderar dem verkligen. Höll allt vad som utlovats och överenskommits. Mvh Anna i Malmö

Anna G
Skrev om Tetrisflytt AB

Trevlig personal som ansträngde sig för att vara hjälpsamma och gav mycket rimlig pris.