Tetrisflytt AB

Tetrisflytt AB

www.tetrisflytt.se
  • BadgeTwoYears

Tetrisflytt AB är en komplett flyttfirma som erbjuder en mängd olika flytt- och städtjänster till förmånliga priser. Vår målsättning är att göra din flyttupplevelse enkel och personlig, allt för att uppfylla dina specifika behov. Vi har även flera försäkringsalternativ för att garantera säkerheten för dina värdesaker. Vårt...

218 omdömen om Tetrisflytt AB

Sara H
Skrev om Tetrisflytt AB

Trevligt och konstruktivt bemötande från offert till genomförd flytt. Mycket trevliga och noggranna ”flyttgubbar”.

Suhaida H
Skrev om Tetrisflytt AB

Det var mycket bra, ingen vagen skadad, ingen saker sonder och det var mycket smygyd.

Inger F
Skrev om Tetrisflytt AB

Framför allt mötte jag en Sanna i er rec som var mkt lyhörd för mitt prekära läge efter att ha slängt ut alla tunga saker på min balkong. Hade startar en renovering av fin trall som skulle förses m lätta o hanterbara saker för en 80 plussare!

Madeleine M
Skrev om Tetrisflytt AB

Min flyttthjälp av Tetris översteg mina förväntningar med råge. Trevliga, effektiva, noggranna och otroligt serviceinriktade killar. Att priset dessutom var mer än rimligt gör att vi Kommer rekommendera vänner och kollegor till att boka Tetrisflytt AB om de ska flytta.

Alexandra L
Skrev om Tetrisflytt AB

Killarna som hjälpte oss med flytten var trevliga, proffsiga och effektiva. Har bara positivt att säga!

Katarina B
Skrev om Tetrisflytt AB

Snabba men ändå försiktiga med våra saker. Lyssnade på oss gällande vad som vi vi extra rädda om. Bra inplastning av våra möbler!

Goran T
Skrev om Tetrisflytt AB

Proffsiga och starka killar som sköter jobbet på rätt sätt. Rekommenderas varmt.

Linn Mimi A
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket bra bemötande, de var försiktiga med möblerna och packade in dem noga inför flytten! Mina förväntningar överträffades då jag använt mig av en annan flyttfirma tidigare där det inte alls sköttes lika noggrant. Personalen var dessutom supertrevlig och väldigt tillmötesgående! Super nöjd!!

Linda W
Skrev om Tetrisflytt AB

Blev väldigt fint bemött av Lina och flytten gick smidigt

Diana A
Skrev om Tetrisflytt AB

We have only positive things to say of all personal at Tetrisflytt we have been in contact with. Fast answering time, no hidden costs, very flexible when we had some issues with the moving due to weather conditions. Thanks to Thomas and Dimitri for the moving. It was a very long working day but they were always nice and professional. We ordered packing, moving from Malmö to Gothenburg and cleaning. Everything went great and the apartment was spotless. We highly recommend this moving company and will for sure hire your services in the future.

Benjamin B
Skrev om Tetrisflytt AB

Smidig flytt, gick snabbt och fint. Flyttkillarna var försiktiga med allt och superhärliga. Grymt bra pris med rotavdraget och värt varenda krona. Jag rekommenderar Tetrisflytt AB för alla som ska flytta, 10 poäng! /Benjamin

Torsten A
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket bra jobbat av killarna, noggranna och trevliga.

Thuy Dan T
Skrev om Tetrisflytt AB

Det är första gång som jag använder Tetrisflytt. Det är fantastiskt bra och snabbt .

Sune P
Skrev om Tetrisflytt AB

Bra och pålitliga. Flytten gick smidigt. Bara positivt att säga om dom.

Mats B
Skrev om Tetrisflytt AB

Allt gick jättebra !! kom itid och inget blev skadat!!

Marie B
Skrev om Tetrisflytt AB

Noggranna och lyhörda snabba och väldigt proffsiga flytten gick som en dans Kan varmt rekommendera dem / mvh Marie

Johan A
Skrev om Tetrisflytt AB

Bra bemötande, snabbt och väl utfört, både flytt och städ.

Alva S
Skrev om Tetrisflytt AB

Väldigt proffsigt bemötande och trevlig flyttpersonal. Kan varmt rekommendera Tetrisflytt.

Lars P
Skrev om Tetrisflytt AB

Väldigt bra och effektiv flytt. Mycket måna om att hantera ömtåliga saker försiktigt.

Margit Ingegärd L
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket nöjd bra bemötande från kontor och killarna påplats.Aktsamma om möblerna,Supernöjd

Jan F
Skrev om Tetrisflytt AB

Med anledning av att slipa ett parkettgolv 33 m2 behövdes rummet tömmas.Begärde in några offerter. Tetrisflytt var 35 % billigare än övriga. " Flyttgubbarna" tre till antal utförde ett snabbt arbete Dessutom var de väldigt glada o trevliga." Återflytten" gick också helt enligt mina önskemål. Vill med det varmaste rekommendera Tetrisflytt AB. Jan Forslund

Håkan R
Skrev om Tetrisflytt AB

Varit orolig hur flytten skulle gå med ett omonterat kök med vitvaror. Men vilka killar!!! Går inte att beskriva hur duktiga de var och försiktiga med alla kolli. Kan varmt rekommendera Tetrisflytt i Malmö.

Marie N
Skrev om Tetrisflytt AB

Av alla flyttfirmor jag blivit kontaktad av var Tetris mest informativa vad gäller tips o pris. Viisste inte vad jag skulle förvänta mig, men flytten var bättre än bäst! Rekommenderas absolut!

Henrik S
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket trevlig personal som verkligen gav det där lilla extra. Är mycket tacksam för deras utmärkt jobb dem la ner på min flytt.

Anna N
Skrev om Tetrisflytt AB

Mkt bra service & bemötande Fantastiska flyttkillar som var trevliga o hjälpsamma

Nina M
Skrev om Tetrisflytt AB

Rekommenderas varmt! Mycket bra och seriöst företag. De är ärliga och pålitliga. Kommunicerar bra vid behov och går alltid att få tag på. Allt gick snabbt och lätt. Jag kommer definitivt använda mig av dem igen. /Nina

Mia W
Skrev om Tetrisflytt AB

Otroligt snabba och duktiga killar som flyttade våra möbler. Dom paketerade in noggrant ömtåliga möbler och inte en enda repa på något. Kan bara säga att ska ni flytta så rekommenderar jag Tetris flytt.

Yvonne G
Skrev om Tetrisflytt AB

Väldigt fint bemött. Inga . De var mycket trevliga o hjälpsamma killar . Jag köpt flytt hjälp . Anlitar gärna igen o rekommenderar gärna till andra

Joakim T
Skrev om Tetrisflytt AB

Mycket trevliga och duktiga , allt gick över min förväntan bättre än jag vågat hoppas Dem var försiktiga med mina saker och plastade in skinnsoffor mm Vi hade en bra dag trots hårt slit dem var båda mkt starka och snabba , hälsa dem från mig och säg till Jonathan höja deras lön det är dem värda / Joakim Vänersborg

Ajla O
Skrev om Tetrisflytt AB

Magiskt upplevelse! Allt gick smidigt och alla mina saker togs väl hand om. Rekommenderar att använda sig av Tetrisflytt!

Cecilia M
Skrev om Tetrisflytt AB

Trevliga flyttkillar, duktiga och snabba. Bra kontakt med säljaren och återkoppling från en anställd efter flytten. Rekommenderas

Anna D
Skrev om Tetrisflytt AB

Väldigt duktig och lugn personal. Ingen stress. Lyssnade på önskemålen.

Emjay A
Skrev om Tetrisflytt AB

Jättebra service och bemötande jag rekommenderar detta bolag.

Philip S
Skrev om Tetrisflytt AB

Kanonbra flyttservice, både proffsigt bemötande i första skedet, bra och fast prisestimat. Den enda lilla kommunikationsmissen var att jag trodde flytten skulle gå med en körning (2 bilar) men det blev 1 tur och retur och ytterligare en körning med en bil som gjorde att flytten tog hela dagen istället för lite mer än halva. Allt kom fram som det skulle, flyttkillarna var trevliga och skyddade de möbler som behövdes på ett lämpligt sätt m filtar och plast. Så allt som allt en positiv upplevelse och jag tror att jag hade valt Tetris igen om jag hade bokat ny flytt.

Sofia E
Skrev om Tetrisflytt AB

Flyttade med Tetris från Vänersborg till Göteborg. Flyttpersonalen var otroligt duktiga och smidiga. Vi är jättenöjda, tack!

Pia S
Skrev om Tetrisflytt AB

Tog både flytt och städ, och med lite små bagatell missar, blev allt toppen bra. Min tidigare hyresvärd är känd för sin petighet och även där kom städningen med betyget väl godkänt. Kan varmt rekommendera firman

Ingalill M
Skrev om Tetrisflytt AB

Jättetrevligt bemötande och väldigt hjälpsam, trevliga flyttkarar inga problem dom plastade in och jobbade väldigt snabbt och var hjälpsamma ställde möblerna där dom skulle stå! Jag rekommenderar dom varmt som flyytthjälp! Mvh Ingalill

Emelie R
Skrev om Tetrisflytt AB

Tre starka och snabba ”gubbar” från Tetris flytt hjälpte oss. De plastade in alla möbler noggrant. Vi var supernöjda!

Nathalie K
Skrev om Tetrisflytt AB

Helt fantastiskt städ, fläckar som jag aldrig fått bort själv var puts väck. Kom hem till ett skinande hem, 10/10!! ✨

Maria R
Skrev om Tetrisflytt AB

Tre trevliga killar kom och flyttade alla möbler och kartonger. De var proffsiga och kunniga och arbetade snabbt.Hjälpte tom till att skruva ihop soffan på nya stället. Frågade i vilket rum möbler och lådor skulle ställas.Superbra. kommer varmt rekommendera till andra.

Anna S
Skrev om Tetrisflytt AB

Duktiga killar,framförallt Charlie. Gick relativt smidigt. Tyvärr så försvann det en st Mobiltelefon och ett par AirPods under flytten. Det tråkiga är att mobilen låg i sin originalkartong och bara kartongen finns kvar. Fick även en rejäl skada på en tavla,oljemålning på duk!

Sofia D
Skrev om Tetrisflytt AB

Proffsigt bemötande från början till slut, beskrev tydligt vad vi betalade för. Flyttkillarna var lite oroliga att vi hade beställt en för liten flyttbil, men de lyckades verklicen tetris-packa allt perfekt! Flyttade tvärs över landet till Skåne.

Stellan V
Skrev om Tetrisflytt AB

Utförde vår flytt på ett sätt som översteg våra förväntningar. Killarna var proffsiga, snabba och trevliga. Kan varmt rekommendera Tetrisflyt. Stellan

Jerry S
Skrev om Tetrisflytt AB

Jonathan på Tetrisflytt gjorde ett utomordentligt jobb med att samordna flytt och flyttstädet. Flytthjälpen arbetade snabbt och noggrant och det gäller städet också i alla högsta grad.Jag rekommenderar er att kontakta Jonathan om ni vill ha ett proffsigt bemötande, de löser era problem galant! Hälsningar Jerry.

Inge A
Skrev om Tetrisflytt AB

Allt med denna flyttfirma gick kanonbra. Snabbt och smärtfritt och allt var inplastat. Och allt var helt. Rekommenderar denna firma av hela mitt hjärta. Även flyttgubbarna vågar fantastiska. Inge Augustsson

Emma R
Skrev om Tetrisflytt AB

Bra bemötande, snabb och bra bemötande!

Hilmar V
Skrev om Tetrisflytt AB

Trevlig och hjälpsam personal på Tetrisflytt, både när det gällde bokningen och själva flytten. Rekommenderas!

Aron S
Skrev om Tetrisflytt AB

Proffesionellt bemötande och väl utförda tjänster!

Kim A
Skrev om Tetrisflytt AB

Vänligt och proffsigt bemötande, från början till slut.

Martina F
Skrev om Tetrisflytt AB

Flytten gick hur bra som helst. Trevliga killar som jobbade snabbt och effektivt. Dock vet jag inte om de räknade fel på offerten eller om det var vi som hade extremt mycket saker för vi behövde köra två extra rundor med timtaxa.