Alla kategorier Flyttfirma Skåne Malmö Flytt City
Rekommenderat företag 2016 - Flytt City

Flytt City

Hyllie Kyrkoväg 31, 216 11 Limhamn — Visa karta

Varmt välkommen till Flytt City, vi är ett flytt- och städföretag med stor och gedigen erfarenhet. Vi håller till i bland annat Helsingborg, Malmö, Lund, Ystad och Köpenhamn. Vårt huvudkontor hittar du i Malmö där vi har ett stort, ljust och fräscht magasin med en tillhörande butik för alla er som vill handla emballage. Vi kan dessutom erbjuda dig hemleverans av emballage, kostnadsfritt. Flytt City är ett familjeföretag som har välutbildad och trevlig personal. Vi är ett tajt team som jobbar mot samma mål, att vara effektiva och framförallt att sätta dig som kund i fokus. Vi kan erbjuda skräddarsydda lösningar efter just din flytt och dina behov. Om ni inte har tid att vara med under flytten går det utmärkt att lämna nycklarna till oss, då är de i trygga händer. Ni kan därför tillåtas koppla av medan vi tar hand om flytten. Vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter. Vi är mycket stolta över arbetet vi utför och levererar alltid kvalitét med rätt kompetens och utrustning. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 81 kunder tycker om Flytt City

• Ingrid B
    Ingrid B skrev om Flytt City
    Det kändes tryckt o bra, trevlig personal. Jag är mycket nöjd
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Flytt City
    Flyttning av möbler från Malmö till Lund. Efter att jag emailat förfrågan om flyttning fick jag snabbt svar och prisuppgift. Flyttningen fungerade utmärkt och man blev klar mycket tidigare än jag förväntat mig. Priset blev också lägre.
  • Betina F
    Betina F skrev om Flytt City
    Det var snabbt för att flytta och det var allt okej.
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Flytt City
    Mycket nöjd med Flyttcitys hjälp!
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Flytt City
    Vänligt bemötande. Varsamt hanterande av flyttgodset.
  • Michael P
    Michael P skrev om Flytt City
    Mycket service inriktade. Här alltid ställt upp på ett bra och affärsmässigt sätt.
  • Anette E
    Anette E skrev om Flytt City
    Jätteduktiga och smidiga killar. Flyttningen gick som en dans. Jag kan varmt rekommendera dem.
  • Birigitta O
    Birigitta O skrev om Flytt City
    magasinering 12 mån + transport

mycket positiv, trevligt bemötande
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Flytt City
    Vi är mycket nöjda, super service och trevlig personal.
    Jag rekommenderar Flytt City till mina kunder och vänner.
  • Bodil O
    Bodil O skrev om Flytt City
    Allt var till mycket bra belåtenhet,när jag ringde till kontoret och bokade,när
    "flyttkillarna"kom och packa till oss och så även när det var tid att flytta.Mycket bra
  • Thomas O
    Thomas O skrev om Flytt City
    Mycket bra framför allt städningen var enastående bra.
  • Emma D
    Emma D skrev om Flytt City
    Vi har fått vårt lilla kontor flyttat och kollade då med ett par olika flyttfirmor. Även om priset var samma för någon av dem så tyckte jag att vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Flytt City så därav föll valet på dem.

Killarna var effektiva och trevliga och flytten gick smidigt. Ömtåliga saker la de en extra filt om så allt är i sitt ursprungliga skick.

Så jag hade verkligen rekommenderat dem till andra!
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Flytt City
    Bra, vi anlitade dom 2ggr både med lager och flytt. Hjälpsamma och flexibla. Dyker upp i tid och jobbar hårt.
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Flytt City
    Tre flyttar o en flyttstädning. Mycket bra. En Liten grej blev fel. Då har det inte funkat lika bra
  • Jorgen W
    Jorgen W skrev om Flytt City
    Ett fint bemötande av Flytt City från första stund till klar flytt!
    Flytt City är ett företag med så bra personal, så att det känns både
    lätt och naturligt att rekommendera dem!
    Tack för en strålande flytt!
    Jörgen och Tatiana Wettbo
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Flytt City
    Bra och snabb service . Har bara positivt att säga om dem !
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Flytt City
    Ring dem när de borde kommit fram till tex. sitt lager med dina grejer. Då kanske de säger, som till mig, att de just lastat in och är klara. När sedan fakturan kommer ser du att de tagit betalt för mycket mer tid. De saltade med flera tusen och var hopplösa att skriva ned i mejl vad som faktiskt gällde. På tel. utlovade olika personer olika summor.
  • Rosemarie H
    Rosemarie H skrev om Flytt City
    Mycket bra service och super duktiga o trevliga flyttkillar👍👍👍
  • Helena Å
    Helena Å skrev om Flytt City
    Bästa flyttfirman som finns. De löste mitt problem på 1 dag och hämtade möblerna och magasinerade. Har anlita den tidigare och även tipsat till en vän. De anlitade också dem. Vilken gåva Barncancerfonden får av er // Nöjd kund
  • Annelie W
    Annelie W skrev om Flytt City
    Trevligt
    Tillmötesgående
    Hjäpsamma
  • Helle E
    Helle E skrev om Flytt City
    Mycket bra flyttfirma med trevliga och raska flyttkarlar! Från första till sista kontakt var jag nöjd!
  • Jan-Erik F
    Jan-Erik F skrev om Flytt City
    Mycket nöjd från första kontakt tills flytten gjord... Tack mycket professionellt... mycket trevlig personal 👍😀😀
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Flytt City
    Jättegpda ertarenheter av FlyttCity som vi haft hjälp av vid flera tillfällen! Mycket trevlig o hjälpsam personal. Ingenting har varit omöjligt att lösa. Vi kan varmt rekommendera denna flyttfirma.
    Barbro
  • Carina S
    Carina S skrev om Flytt City
    Smidigt jag fick hem kartonger o papper innan så jag kunde packa så mycket som möjligt innan flyttdagen. Lite klantigt att ett ben på mitt köksbord bröts av men dom fixade det, kom och hämtade det, limmade och målade det, jag fick tillbaka det dagen efter. Kunde blivit lite avdrag på priset för detta, men det gick inte. Annars är jag nöjd. Dom kom snabbt och hämtade alla kartongerna när jag ringde.
  • Maria T
    Maria T skrev om Flytt City
    Jag har inget att säga jag brukar flytta själv med hjälp bära soffa säng köra endast det tar Max 4 timmar. När jag anlitade flyttfirma pga att jag va gravid i 9 månaden bf samma datum som flytt då det tog nästan 10 timmar för flyttkillarna fast det bara va rakt över gatan hiss i båda bostäderna & min mammas arv efter hon dog i cancer gick åt till sån skit över 10.000. kr ill jag inte ge nåt utlåtande och anledningen vi flytta va att hela vårat hem drabbats av giftigt svartmögel för bovärden ignorerat våra anmälningar.
  • Robert J
    Robert J skrev om Flytt City
    Dyrt men annars bra. Lite ogämn kvalitet på flyttkararna
  • Eddy S
    Eddy S skrev om Flytt City
    Vi flyttade för 15 månader sedan. Men vad vi minns fungerade det bra och utan problem.
  • Mats L
    Mats L skrev om Flytt City
    Det mesta fungerade bra. Tog möjligen aningen längre tid än beräknat
  • Inez J
    Inez J skrev om Flytt City
    Flyttstädning av lägenhet.Tyvärr ingen fungerande kort läsare för betalning utan tvingades åka och betala kontant..Oproffsigt och märkligt , fick inget kvitto på detta. Har ännu inte fått det trots mailkontakt. Städningen och bemötande annars var trevligt och de var mycket duktiga med flyttstädningen så jag kan rekommendera dem .
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Flytt City
    Firman var jättedyr, den förstörde min ekonomi, de skulle ha 9 tusen 122 kronor för flyttning av mitt bohag från min 1-rumslägenhet på Värnhemsgatan i Malmö till Helsingborg. De tar ingen hänsyn till sina medmänniskor, de vill bara tjäna pengar på andra.
  • Christer O
    Christer O skrev om Flytt City
    Det är tredje gången vi anlitade Flytt City och det fungerade som vanligt alldeles utmärkt. De svarar på frågor snabbt och är alltid tillmötesgående
  • Eric L
    Eric L skrev om Flytt City
    Flyttade i två omgångar. Mycket bra första gången. Så där andra gången.
  • Harriet S
    Harriet S skrev om Flytt City
    Flytten gick snabbt och bra. Trevligt bemötande också av alla inblandade.
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Flytt City
    Blev rekommenderad att acceptera timpris vilket skulle bli billigare ön fast pris men så blev det inte. Själva flytten blev bra. Flyttstädningen blev också bra. Däremot hade jag velat ha en riktig faktura men det fick jag inte.
  • Marie R
    Marie R skrev om Flytt City
    Bra och serviceinriktat bemötande vid offertförfrågan och beställningen.Vi var nöja, fick vad vi beställde och killarna som flyttade var bra.
  • Annika N
    Annika N skrev om Flytt City
    Allt funkade perfekt i vår flytt!
  • Per E
    Per E skrev om Flytt City
    Inget att klaga på. Bra service.
  • Cyrel N
    Cyrel N skrev om Flytt City
    Superservice hela vägen.

Mycket nöjd

Cyrel Nilssom
  • Anna I
    Anna I skrev om Flytt City
    Väldigt bra service! Trevliga, proffessionella killar! Rekommenderar alla att flytta med Flyttcity.
  • Gun J
    Gun J skrev om Flytt City
    Hjälpsamma, proffsiga och väldigt bra service med att lämna lådor, anpassa tider mm. Flyttningen gick utan problem och städningen var mycket bra enligt de som flyttade in.
  • Lena N
    Lena N skrev om Flytt City
    Toppenkillar, trevliga och snabba!
  • Karin S
    Karin S skrev om Flytt City
    Bra bemötande, trevlig personal, snabba och kunniga killar
  • Martin L
    Martin L skrev om Flytt City
    Allt gick som det skulle. Alla var i tid och det var en mycket effektiv flytt.
  • Axel N
    Axel N skrev om Flytt City
    Kan varmt rekommendera Flytt City! Effektivt utförd flytt och samtidigt varsam hantering av möbler. Mycket trevligt bemötande och hög personlig service.
  • Ami B
    Ami B skrev om Flytt City
    Jag är verkligen nöjd med flyttcity som hjälpte mig att flytta och städning i ett stressigt lägenhetsbyte. Proffsiga och vänliga.
  • Åke F
    Åke F skrev om Flytt City
    Helt OK. Vänlig och försiktig personal.
  • Henric N
    Henric N skrev om Flytt City
    Det funkade utmärkt att flytta med hjälp av Flytt City. Det överenskomna arbetet tog visserligen längre tid än man beräknat men man kopplade in ytterligare resurser så att det kunde genomföras som planerat - utan ytterligare kostnad.
  • Livia M
    Livia M skrev om Flytt City
    Jag fick hjälp med flytten. Jag kan inte vara nöjdare. Pålitlig personal som inte bara packar in och ut ur lastbilen utan är rädd för ens grejer. De tar verkligen hand om hela flytten för ett rimligt pris. Jag kan varmt rekommendera dem till alla.
  • Mats H
    Mats H skrev om Flytt City
    Alldeles utmärkt service. Trevliga killar som löste allt på ett smidigt sätt.
  • Stig L
    Stig L skrev om Flytt City
    Mycket nöjda o trevlig personal.
    Nogranna o snabba.

Hyllie Kyrkoväg 31, 216 11 Limhamn