Flytt City

Flytt City

Varmt välkommen till Flytt City, vi är ett flytt- och städföretag med stor och gedigen erfarenhet. Vi håller till i bland annat Helsingborg, Malmö, Lund, Ystad och Köpenhamn. Vårt huvudkontor hittar du i Malmö där vi har ett stort, ljust och fräscht magasin med en tillhörande butik för alla er som vill handla emballage.

Vi kan dessutom erbjuda dig hemleverans av emballage, kostnadsfritt. Flytt City är ett familjeföretag som har välutbildad och trevlig personal. Vi är ett tajt team som jobbar mot samma mål, att vara effektiva och framförallt att sätta dig som kund i fokus. Vi kan erbjuda skräddarsydda lösningar efter just din flytt och dina behov. Om ni inte har tid att vara med under flytten går det utmärkt att lämna nycklarna till oss, då är de i trygga händer. Ni kan därför tillåtas koppla av medan vi tar hand om flytten. Vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter.

Vi är mycket stolta över arbetet vi utför och levererar alltid kvalitét med rätt kompetens och utrustning. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 247 kunder tycker om Flytt City 2

2022-10-17 Verifierad kund
    Magasineringsbox.

Väldigt bekväm och prisvärd förvaringstjänst när man inte behöver komma åt sina magasinerade saker ofta.
    Trevlig och tillmötesgående personal.

Lite knepigt och inte helt tillförlitligt när man kommit överens om tidpunkt, och hur länge, man behöver komma åt sin box, även om det i mitt fall endast skett var 3:e månad.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och fina lokaler.
    Jag är nöjd med allt.//Lars
    2022-10-04 Verifierad kund
    Jag har använt Flytt City under många år både till flyttningar och magasinering.
    Jag har alltid blivit vänligt bemött och
    fått utmärkt service.
    Jag kan varmt rekommendera Flytt Cuty.
  • Peter a
    2022-09-12 Verifierad kund
    Vi är alltid nöjda med Flytt City när vi anlitar dom
    2022-09-06 Verifierad kund
    Underbart bemötande och bra priser för magasinering av våra grejor

5 stjärnor!!!!!
    2022-09-06 Verifierad kund
    Vi har utnyttjat FlyttCitys tjänster i flera år. De har alltid ställt upp och hjälpt oss när vi har behövt dem, många gånger med kort varsel. Alltid service utan krångel.

Vi har använt FlyttCity för en lägenhetsflytt och hyr en förvaringskub på Ollebo.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Utför arbetet på det sätt som förväntas,
    2022-08-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött av alla inom företaget. Alla jobbade väldigt proffsigt och snabbt. Alla inom företaget levde verkligen upp till mina förväntningar. Upplevelsen var att detta är en proffsig flyttfirma.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Smidigt i tid och bra service, mycket nöjd
    2022-07-10 Verifierad kund
    Professionella och trevliga, bra med firmakläder. Har använt både vid en ganska omfattande flytt, flytt av möbler från magasin samt magasinering. Var mycket stöttande och kom med goda råd vid flytten, bra fuktfri och säker magasinering. Enkelt att få boxar tillgängliga. Har rekommenderat till många.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Super proffs, snabbt och prisvärt. Underbar personal 💪. Rekommenderas varmt, Mari på Fridhemstorget
    2022-06-06 Verifierad kund
    Trevliga medarbetare.
    Alla problem går att lösa, önskar man något så fixar dem det.
    Det känns tryggt att ha sina möbler magasinerade hos Flytt City
    2022-06-01 Verifierad kund
    Har sedan flera år möbler mm hos Flytt City! De är mycket trevliga och hjälpsamma när man ringer! De lever upp till mina förväntningar!
    2022-05-12 Verifierad kund
    Jeg har bare gode ting at sige om Flytt City, jeg bliver altid vel modtaget og Personerne er altid i et godt humør :)
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar. Använde mig av packning + flytt + flyttstäd + magasinering.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra service och kundbemötande. Ringer upp som utlovat.

Kan rekommendera bolaget.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Enkelt, problemfritt och bra bemötande.
  • Erik F
    2022-05-02 Verifierad kund
    Lyhörda och ytterst flexibla. Fick verkligen känna att det va jag som kund som va i centrum under hela flytten och städ processen.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Håller vad dom lovar, väldigt försiktig och bra hantering av våra saker!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Mycket hjälpsamma och trevliga!
    2022-04-27 Verifierad kund
    Personlig och effektiv service. Mål- och lösningsinriktade. Trevligt bemötande, flexibel handläggning. Överlag utmärkt service av mycket bra personal.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött, företaget levde upp till mina förväntningar, upplevelsen var väl bra och badkaren kom dit dom skulle.
  • 2022-03-09 Spontant omdöme
    Proffsigt, vänligt bemötande, hjälpsamma. Försiktiga med bohaget. Bara plus hela vägen. Rekommenderar den flyttfirma👍👍👍👍
    Sofia o Ragnhild
    2022-03-08 Verifierad kund
    Bra utformning av offert utifrån kunds beskrivning av flyttbehovets omfattning. Hög kvalitet på tjänsterna som utfördes, samt gott bemötande och effektivt utfört arbete. Fakturan efteråt matchade det avtalade beloppet och stämde överens med hur lång tid flytten tog, inget behov av justering.

Rekommenderar Flytt City till andra och använder själv gärna dem igen nästa gång vi flyttar.
    2022-01-02 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra, de tog över från min tidigare lagerhållare-
    2021-12-31 Verifierad kund
    Smidig flytt tack vare bra service och Trevligt och flexibelt bemötande.
    2021-12-26 Verifierad kund
    Mycket bra, och flyttstädningen var också bra. Mvh Christian
    2021-12-20 Verifierad kund
    väldigt kundmedvetna och superb service
    2021-12-12 Verifierad kund
    Skickar sockrade fakturor.
    Känns inte seriösa
    2021-12-11 Verifierad kund
    Tryggt, effektivt, proffsigt och prisvärt!
    2021-12-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och snabbt agerande. Allt gick som smort!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Vi skulle utföra en rejäl renovering med målning och golv, vilken nödvändigas att tomma i princip hela huset, och vi hade mycket!
    Jag tog kontakt med Flytt City, ingenting var för mycket problem.
    Vi var tvungna att ändra datumet ett par gånger, och det var inget problem. De flyttade båda tunga möbler och även ett 50 tal kartonger ( som vi använde deras packnings hjälp).
    Flytt killarna var både vänliga och duktiga och de hade mycket erfarenhet. Flyttning till deras förvaringsplatsen och åter till vårt hus skedde på helgar och vi fick ett bra pris.
    Sammanfattningsvis vill jag ge dem en lovord!
    2021-11-20 Verifierad kund
    The 2 movers that worked were the best movers I have ever seen in Sweden! I have moved 6 times in Malmö within the last 12 years.
    2021-11-10 Verifierad kund
    Jag anlitade FlyttCity för att hjälpa min dotter att flytta och förvara hela hennes bohag i väntan på ny lägenhet. FlyttCity fixade allt på ett bra sätt, flyttade, packade in i förvaringsboxar och anlitade städare. Städningen var det enda som inte var helt bra - besiktningsmannen var inte nöjd, men städaren var fortfarande kvar och kunde göra om, så det ordnade sig.
    2021-11-06 Verifierad kund
    Utmärkt service, pålitliga och proffsiga flyttkilkar.
    2021-11-06 Verifierad kund
    Uppstod missuppfattning mellan företaget internt och mitt flyttstäd. Men det löste sig fast men hinder.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevlig personal. Gjorde det jag hoppats på. Ett fönster kunde dom inte putsa på insidan p.g.a. min fönsterlampa. Helt ok och dom påpekade det vid avstämmning. Sen var det väl inte flytt city utan tip top som gjorde städen. Men fint.
    Städ inför att hustrun skulle komma hem efter sjukvård men hon dog. Tror hon varit nöjd om hon kommit hem: J
    2021-10-25 Verifierad kund
    Alltid väldigt bra bemötande och trevliga.
    Kunniga och löser alltid mina problem med bravur
  • 2021-10-12 Spontant omdöme
    Fantastiskt service, väldigt trevliga och effektiva! Flytt City underlättade vår flytt något enormt och vi hade aldrig kunnat be om underbarare pågar än dessa.
    Vi kommer garanterat att använda oss av deras tjänst även i framtiden och rekommenderar varmt denna flyttfirma!
    2021-09-27 Verifierad kund
    Flytt från lägenhet och magasinering hos Flytt City.
    Fantastisk service och lyhördhet för våra behov och uppfyllde alla vår förväntningar.
    Mycket trevliga och försiktiga vid flytt.
    Kan varmt rekommenderas.
    2021-08-23 Verifierad kund
    Två trevliga killar som dök upp på bestämt datum, lugna och gav ett bra intryck. Företaget var något dyrare än deras konkurrenter men hade fått best omdöme. Flytten gick snabbt och smidigt samt utan incidenter eller skadat gods. Tog god hänsyn till önskemål, ett mycket bra företag.
    Hade fått 5/5 om killarna hade haft arbetskläder med företagslogga.
    2021-08-21 Verifierad kund
    Har använd Flytt City vid några olika tillfälle, de har varje gång utfört jobbet på ett utmärkt och tillfredställande sätt.

En nöjd kund som kommer anlita dem vid fler tillfälle
    2021-08-20 Verifierad kund
    10/10 rekommenderar starkt 👍👍👍👍👍👍👍👍
    2021-07-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling vid frågor. Trevlig personal.
    2021-07-24 Verifierad kund
    Helt jävla superbra. Bästa servicen man kan få. Kommer aldrig använda någon annan
    2021-07-19 Verifierad kund
    Super bra på alla sätt!! 10p 🥇
    2021-07-18 Verifierad kund
    Personligt bemötande.
    Företaget gav ett mycket trovärdigt intryck.
    Har levt upp till höga förväntningar, men tar också betalt för detta. Förmodligen dyrast i branschen.
    Flytt från ett förråd till ett annat.
    2021-07-07 Verifierad kund
    Toppenservice och med god kcalite
    2021-07-07 Verifierad kund
    Utmärkt kontakt. Skickligt genomförd flyttning utan skador. Lyhörd personal som gjorde ett tufft men strålande arbete och gav sig inte trots att det ibland var knepigt. Hjälpsamma
  • Daniel R
    2021-06-26 Verifierad kund
    Engagerade och kunnig personal som bryr sig om köparen, duktiga i sitt yrke = goda rekommendationer 👏🏻