Flytt City

Flytt City

Varmt välkommen till Flytt City, vi är ett flytt- och städföretag med stor och gedigen erfarenhet. Vi håller till i bland annat Helsingborg, Malmö, Lund, Ystad och Köpenhamn. Vårt huvudkontor hittar du i Malmö där vi har ett stort, ljust och fräscht magasin med en tillhörande butik för alla er som vill handla emballage.

Vi kan dessutom erbjuda dig hemleverans av emballage, kostnadsfritt. Flytt City är ett familjeföretag som har välutbildad och trevlig personal. Vi är ett tajt team som jobbar mot samma mål, att vara effektiva och framförallt att sätta dig som kund i fokus. Vi kan erbjuda skräddarsydda lösningar efter just din flytt och dina behov. Om ni inte har tid att vara med under flytten går det utmärkt att lämna nycklarna till oss, då är de i trygga händer. Ni kan därför tillåtas koppla av medan vi tar hand om flytten. Vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter.

Vi är mycket stolta över arbetet vi utför och levererar alltid kvalitét med rätt kompetens och utrustning. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 215 kunder tycker om Flytt City 2

2021-11-20
    The 2 movers that worked were the best movers I have ever seen in Sweden! I have moved 6 times in Malmö within the last 12 years.
    2021-11-10
    Jag anlitade FlyttCity för att hjälpa min dotter att flytta och förvara hela hennes bohag i väntan på ny lägenhet. FlyttCity fixade allt på ett bra sätt, flyttade, packade in i förvaringsboxar och anlitade städare. Städningen var det enda som inte var helt bra - besiktningsmannen var inte nöjd, men städaren var fortfarande kvar och kunde göra om, så det ordnade sig.
    2021-11-06
    Utmärkt service, pålitliga och proffsiga flyttkilkar.
    2021-11-06
    Uppstod missuppfattning mellan företaget internt och mitt flyttstäd. Men det löste sig fast men hinder.
    2021-11-01
    Trevlig personal. Gjorde det jag hoppats på. Ett fönster kunde dom inte putsa på insidan p.g.a. min fönsterlampa. Helt ok och dom påpekade det vid avstämmning. Sen var det väl inte flytt city utan tip top som gjorde städen. Men fint.
    Städ inför att hustrun skulle komma hem efter sjukvård men hon dog. Tror hon varit nöjd om hon kommit hem: J
    2021-10-25
    Alltid väldigt bra bemötande och trevliga.
    Kunniga och löser alltid mina problem med bravur
  • 2021-10-12
    Fantastiskt service, väldigt trevliga och effektiva! Flytt City underlättade vår flytt något enormt och vi hade aldrig kunnat be om underbarare pågar än dessa.
    Vi kommer garanterat att använda oss av deras tjänst även i framtiden och rekommenderar varmt denna flyttfirma!
    2021-09-27
    Flytt från lägenhet och magasinering hos Flytt City.
    Fantastisk service och lyhördhet för våra behov och uppfyllde alla vår förväntningar.
    Mycket trevliga och försiktiga vid flytt.
    Kan varmt rekommenderas.
    2021-08-23
    Två trevliga killar som dök upp på bestämt datum, lugna och gav ett bra intryck. Företaget var något dyrare än deras konkurrenter men hade fått best omdöme. Flytten gick snabbt och smidigt samt utan incidenter eller skadat gods. Tog god hänsyn till önskemål, ett mycket bra företag.
    Hade fått 5/5 om killarna hade haft arbetskläder med företagslogga.
    2021-08-21
    Har använd Flytt City vid några olika tillfälle, de har varje gång utfört jobbet på ett utmärkt och tillfredställande sätt.

En nöjd kund som kommer anlita dem vid fler tillfälle
    2021-08-20
    10/10 rekommenderar starkt 👍👍👍👍👍👍👍👍
    2021-07-24
    Bra bemötande och snabb återkoppling vid frågor. Trevlig personal.
    2021-07-24
    Helt jävla superbra. Bästa servicen man kan få. Kommer aldrig använda någon annan
    2021-07-19
    Super bra på alla sätt!! 10p 🥇
    2021-07-18
    Personligt bemötande.
    Företaget gav ett mycket trovärdigt intryck.
    Har levt upp till höga förväntningar, men tar också betalt för detta. Förmodligen dyrast i branschen.
    Flytt från ett förråd till ett annat.
    2021-07-07
    Toppenservice och med god kcalite
    2021-07-07
    Utmärkt kontakt. Skickligt genomförd flyttning utan skador. Lyhörd personal som gjorde ett tufft men strålande arbete och gav sig inte trots att det ibland var knepigt. Hjälpsamma
  • Daniel R
    skrev om Flytt City
    2021-06-26
    Engagerade och kunnig personal som bryr sig om köparen, duktiga i sitt yrke = goda rekommendationer 👏🏻
    2021-06-26
    Bra service och trevlig personal.
    2021-06-24
    Flyttstädningen av Flytt City var mycket bra! Kan varmt rekommendera
  • Jorgen W
    skrev om Flytt City
    2021-06-21
    Thomas och hans team på Flyttcity levererar alltid!
    Flytten flyter på och vi är i goda händer, som alltid!

Jörgen W
  • 2021-06-11
    Snabbt smidigt och väl utfört arbete! Kan varmt rekommendera!
    2021-06-08
    Både bra och effektiva, rekommenderas varmt.
  • 2021-06-07
    Flytten gick snabbt och smidigt, inga överraskningar vid betalningen.
    2021-05-18
    Sköter faktureringen mycket dåligt och personalen är mycket tråkig.
    2021-05-10
    Flyttning och Magasinering av möblerna.
    Allt har gått jättebra,efter 3-års magasinering inga defekter på möblerna. Fantastiskt.
    Alltid tillmötesgående
    2021-05-10
    Jättebra och snabb service vid flytt och lagring. Flytt City rekommenderas varmt.
    2021-05-08
    Ett mycket bra flyttföretag. Vi har anlitat dem säkert tio gånger de senaste 5 åren
    2021-05-08
    Flytten gick väldigt smidigt och lätt. Trevlig personal. Rekommenderas!
    2021-05-07
    Magasinering och transport av allt när det tömdes!
    Kontorsflytt.
    Allt efter förväntningar och överenskommelse
    2021-05-07
    Har använt flyttfirman i mitt företag. Höll en hög service nivå, trevliga och duktiga killar.
    2021-05-03
    Jeg lejer 2 magasineringsbokse.

Flytt City er meget venlige og hjælpende.

Jeg vil klart anbefale dem.
  • 2021-04-29
    Bästa flyttfirman! Pålitliga vid bokning och allt flöt på vid vår flytt från Skåne till Stockholm. Mycket tack vare fantastiskt duktiga flyttkillar. Tom och co gjorde verkligen allt för att oss. Kunniga, erfarna och väldigt försiktiga med våra möbler. Kan varmt rekommendera Flytt-City. Man kände sig trygg hela vägen! Tack!
    2021-04-28
    Jag har fått väldigt bra service och bemötande från killarna.
    2021-04-27
    Bra bemötande och väl utfört uppdrag
    2021-04-26
    Great moving company. Use their services to move apartment content in Malmo cheap and professional
    2021-04-25
    Hyr en låda hos Flytt City och det har alltid fungerat bra i kontakten mellan oss. Pandemin har kommit emellan, annars hade jag sett till att allt blivit genomgånget och tömt. Men tills dess är jag nöjd!
    2021-04-24
    Serviceinriktad och trevlig personal. Professionellt men också personligt bemötande. Överlag en mycket positiv erfarenhet att ha att göra med FlyttCity. Rekommenderar dem utan förbehåll.
    Ett mycket trevligt bemötande
    Lyhörda och hjälpsamma då problem uppstod
    2021-04-23
    Flyttning och magasinering. Funkat utmärkt, bra bemötande.
    2021-04-23
    Flytt från 4 (103 till 59 m2).
    Mycket bra.
    Snabb och bra flyttning.
    Allt gick mycket bra.
    2021-04-23
    Jag fick väldigt mycket bra stöd av grabbarna, företaget. Flyttade från Klippan till Limhamn, magasinerade mitt hem i fyra mån i väntan på nybygge. Efter knappt tre år samma procedur igen vid återflytt till Klippan, och nytt nybygge. Som sagt DOM var superbra!!!
    2021-04-23
    Alla som jag har haft kontakt med i samband med flytt (komplicerad sådan) och magasinering har varit mycket trevliga, sociala och serviceminded. Har alltid känts professionella i sitt arbete, och jag tycker att det är ett plus att man har företagskläder (ibland blir jag osäker på en del företag som jag använt där det inte har haft företagskläder och jag har varit misstänksam avseende anställningsvillkor mm). Kan inte säga annat än gott, och tycker även att prissättningen avseende magasineringen och flytten är konkurrenskraftiga i pris.
    2021-04-23
    Mycket bra och hjälpsamma! Allt har fungerat bra hittills!
    2021-04-23
    Anlitade Flttt City för hyra av magasin och släp. De är smidiga, hjälpsamma, lösningsorienterade och ställer alltid upp!
    2021-04-23
    Punktliga, trevlig personal och noggranna!
    2021-04-23
    Förvarar kontorsmöbler hos dem. Alltid serviceminded. Allt funkar smärtfritt.
    2021-04-23
    Väldigt bra service och trevligt bemötande. Rekommenderas!
    2021-04-23
    Flytthjälp och o förvaring!
    Snabb service och otroligt hjälpsamma o dessutom väldigt kunniga.
    Att de kommer i tid o att de kan lösa det vi behöver hjälp med på ett proffsigt sätt.
    Flyttcity lever upp till alla våra förväntningar.
    Sammanfattning är att Flyttcity ger
    Bra o snabb service, proffsiga och positiva och löser alltid det du behöver hjälp med.
    Kan varmt rekommendera dem.
    Ulla