Alla kategorier Flyttfirma Skåne Malmö Flytt City

Flytt City

Ollebovägen 14, 218 45 Vintrie — Visa karta

4.6 i betyg av av 126 omdömen
Varmt välkommen till Flytt City, vi är ett flytt- och städföretag med stor och gedigen erfarenhet. Vi håller till i bland annat Helsingborg, Malmö, Lund, Ystad och Köpenhamn. Vårt huvudkontor hittar du i Malmö där vi har ett stort, ljust och fräscht magasin med en tillhörande butik för alla er som vill handla emballage. Vi kan dessutom erbjuda dig hemleverans av emballage, kostnadsfritt. Flytt City är ett familjeföretag som har välutbildad och trevlig personal. Vi är ett tajt team som jobbar mot samma mål, att vara effektiva och framförallt att sätta dig som kund i fokus. Vi kan erbjuda skräddarsydda lösningar efter just din flytt och dina behov. Om ni inte har tid att vara med under flytten går det utmärkt att lämna nycklarna till oss, då är de i trygga händer. Ni kan därför tillåtas koppla av medan vi tar hand om flytten. Vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter. Vi är mycket stolta över arbetet vi utför och levererar alltid kvalitét med rätt kompetens och utrustning. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 126 kunder tycker om Flytt City

• 2019-06-19

Emelie C skrev om Flytt City
    Köpte flytthjälp av FlyttCity. Bra service o bemötande! Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-06-06

Erik S skrev om Flytt City
    Jag anlitade Flytt City för en flyttning. Jag har fått hjälp av dem tidigare. Liksom förra gången fungerade flytten smärtfritt och bemötandet var vänligt och tillmötesgående och allt till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-06-05

David R skrev om Flytt City
    Jag har avändt Flytt City för flytt flera gånger och jag kan varmt rekommendera dem. Professionellt mottagande från början till slut, och det märks att de sätter kunden i fokus hela vägen. Anlita de här gubbarna så blir du inte besviken! Läs mer
  • 2019-06-03

Mats P skrev om Flytt City
    3 flyttar . Allt fungerade utmärkt Läs mer
  • Birgitta H

2019-06-03

Birgitta H skrev om Flytt City
    Flytt och städ av dödsbo. Magasinering och återflytt till ny adress.
    Mycket väl bemött/ bra service / tillmötesgående.
    Är mycket nöjd med de insatser jag använt hittills.
    Lätt att nå personal och smidig hantering. Läs mer
  • 2019-05-22

Erik F skrev om Flytt City
    # Flytt
    # Stort engagemang med hög servicenivå
    # Allt infriades, transportmedel, personal och tid
    # Rekommenderar gärna och kommer att anlita Flytt City i framtiden Läs mer
  • Gudrun I

2019-05-22

Gudrun I skrev om Flytt City
    Flytt samt städning!
    Bemöttes på ett mycket trevligt och kunnigt sätt.
    Har alltid höga förväntningar som företaget helt nådde upp till.
    Rekommenderas å det varmaste!
    Kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-17

Isabella A skrev om Flytt City
    Bra och snabb service, pålitlig och flexibel. Vi har anlitat Flyttcity flera gånger de senaste åren för flyttningar och transporter i Skåne och Köoenhamn.
    Vi har också rekommenderat dem för familj och vänner. Läs mer
  • 2019-05-15

Essi S skrev om Flytt City
    Omsorgsfull och trygg flytt, även för gamla flygeln. Magasinering i torra, täta boxar. Professionellt bemötande med värme. Läs mer
  • Ulf N

2019-05-15

Ulf N skrev om Flytt City
    Punktliga och snabba samt nogranna!! Läs mer
  • 2019-05-15

Pia L skrev om Flytt City
    Effektiva vänliga och kunniga på sin sak och kundvänlig Läs mer
  • 2019-05-09

Ulla A skrev om Flytt City
    Jag har anlitat Flytt City till all hjälp du kan tänka dig vid flytt. Snabb och proffesionell hjälp med allt från att packa ner porslin o tömma skåp och rum till att bära ut de allra tyngsta möblerna. Även hjälp med att slänga det du inte behöver gör de.
    FlyttCity har stor erfarenhet och ger råd och du kan även maganisera gods hos dem o de har däckhotell. Som sagt ett komplett företag som du behöver vid flytt mm. Läs mer
  • 2018-03-18

Linnea J skrev om Flytt City
    Flytt + Flyttstädning. Bra flyttgubbar och städning, om man bortser från städaren kvaddade spisluckan som resultera i lite extra arbete och besvär. Om det inte vore för spisen skulle det vara en 4:a. Läs mer
  • Per Mikael D

2018-03-18

Per Mikael D skrev om Flytt City
    Har använt Flytt-city vid flera tillfällen med samma eller olika personal. Alltid punktliga snabba och framför allt väldigt trevliga. Det är väldigt lätt och smidigt att anlita Flytt-city och med tanke på att arbetet man beställt tillhandahålls på snabbast möjliga tid är Flytt-city också, förutom personalens utmärkta kundkontakt, ett naturligt och ekonomiskt sett självklart val. Kan bara ge de varmaste och bästa rekommendationerna.

Per Dreifaldt, Höllviken Läs mer
  • Florentina A

2018-03-17

Florentina A skrev om Flytt City
    Super nöjd med Flytt City!
    Serviceminded personal,väldigt effektiva noggranna , tillmötesgående !
    Fin och professionell bemötande från början tills slut.
    Tillgängliga,omtänksamma engagerade!!
    Tack Flytt City 🌹 Läs mer

Patricia F skrev om Flytt City
    Hjälpte oss m flytt o magasinering.
    Trevligt bemötande o bra service Läs mer

Sivert E skrev om Flytt City
    Flytt City hjälpte mig med att flytta mina möbler, mina många flyttlådor och övriga saker, och jag hade valt just Flytt City efter rekommendation. Jag fick ett mycket gott och personligt bemötande redan från början vid beställningen, önskad flyttdag och omfattning var inga problem. Själva flytten gick varsamt, smidigt och snabbt, tiderna stämde, inga missöden inträffade.
    Jag är helnöjd med Flytt City och dess personal, mina förväntningar uppfylldes till fullo och jag kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Läs mer

Anders O skrev om Flytt City
    Både flytthjälpen o flyttstädningen utfördes professionellt o utan några som helst problem. Kan varmt rekommendera flytt city. / Anders Läs mer

Jim R skrev om Flytt City
    Jag är mycket nöjd med hur jsg blev bemött och uppskattade att den ansvarige var fysiskt på plats för att kontrollera bohaget. Offert lämnades snabbt och flytten utfördes snabbt och smidigt på bestämt klockslag. Jag kan varmt rekomendera Flytt City för framtida tjänster. Läs mer

Jim J skrev om Flytt City
    2a gången vi använde deras flytttjänster och är lika nöjd som första gången.
    Jättebra service och supertrevliga killar.
    Skulle absolut använda dom igen och rekomendera dom till folk. Läs mer

Kristina N skrev om Flytt City
    Det var ett fantastisk gäng som skötte jobbet på både snabbt och smidigt sätt. Alla möbler och saker kom oskadda på plats. Läs mer

Monica A skrev om Flytt City
    Snabbt, smidigt och bra service med trevliga flytt"gubbar" som kom exakt på bestämd tid💕🤗 Inga konstigheter bra jobbat fast det regnade lite. Läs mer

Tina J skrev om Flytt City
    Beställde/Hyrde Flyttbil med "Flyttkarlar...."

Flyttfirman var Serviceinriktade och Lyhörda för Önskemål...

De var professionella i sin yrkesutövning.

Och De var Trevliga i sitt bemötande... Läs mer

Ann C skrev om Flytt City
    Packning och flytt/privat hem
    Bra bemötande om något förvirrat, dock är helheten bra. Läs mer

Arne J skrev om Flytt City
    Blev inte riktigt som vi tänkt oss. Tog lång tid, blev dyrare än sagt och lite slarvigt. Hoppas på bättring i framtiden. Läs mer

Thomas S skrev om Flytt City
    Funkade jättebra. Alla killarna var väldigt serviceminded o jobbade o slet. Trevligt bemötande från alla.Inga missöden o alla prylar på rätt plats. Väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • Pelle A

2018-03-15

Pelle A skrev om Flytt City
    Kanon skall klart rekommendera till vänner jag känner för frammtida flytt Läs mer
  • Karl H

2018-03-15

Karl H skrev om Flytt City
    Alt var so bra som jag förväntat mig för andra gången.inga skador, arbeta snappt som profis.träflig personal. Hälsningar Heinz. Läs mer

Eva G skrev om Flytt City
    Trevligt bemötande, bra service, artiga och trevliga:)) Läs mer

Anne-marie L skrev om Flytt City
    Jag tycker att City Flytt är jättebra, de ställde upp och hjälpte mig under hela flytten Läs mer

Gunnar N skrev om Flytt City
    Bra på alla sätt utom vissa av personerna som lämnade möblerna. Stressade och hade dålig koll på om kartongerna skulle till förrådet eller i huset vilket gav oss merarbete. Läs mer

Hampus N skrev om Flytt City
    Trevligt och professionelt bemötande. Flytten gick väldigt snabbt och lätt tack vare dem. Läs mer
  • 2018-01-22

David R skrev om Flytt City
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från början till slut! De behandlade alla möbler med stor varsamhet och utförde jobbet effektivt. Inget att klaga på överhuvudtaget Läs mer
  • Maud N

2017-10-06

Maud N skrev om Flytt City
    Bemötandet från Flytt City var bra från början till slut. Jag fick hjälp med att flytta från Viken in till Helsingborg. Det gick smidigt och snabbt, inga problem De levde verkligen upp till mina förväntningar. Priset var humant. Kan varmt rekomendera Flytt City till andra
    Maud Nässlander Läs mer
  • Anders B

2017-10-05

Anders B skrev om Flytt City
    Bra och hjälpsamt bemötande vid förfrågan om offert, tillmötesgående och tydligt. Packade stora delar av lägenheten, skruvade ner möbler och flyttade allt 40 mil. Hjälpte till att bygga ihop sängen halv ett på natten för att vi skulle kunna sova någonstans. Väldigt trevliga och duktiga flyttgubbar. Kom förbi två gånger efteråt för att hämta tömda flyttlådor.
    Supernöjd! Läs mer
  • 2017-10-01

Jim J skrev om Flytt City
    Allting funkade jättebra..flyttkillarna var trevliga och arbetade hårt.
    Kommer att anlita flyttcity igen nästa gång vi flyttar och har rekommenderat dom till folk jag känner Läs mer
  • Pia P

2017-10-01

Pia P skrev om Flytt City
    Jag var mycket nöjd. Bra och rymlig bil, trevliga pojkar, snabba och tillförlitliga Läs mer

Tobias E skrev om Flytt City
    Fantastiskt flytt företag, trevlig personal och extremt professionella. Utförde komplett flytt från hus till hus fortare än på utsagd tid. Varsamma med alla personlig tillbehör = INGA SKADOR på någonting. Vi är supernöjda och rekommenderar dem glatt till dem som behöver hjälp med att flytta och dem som inte tro dem behöver hjälp! Läs mer

Rebecca G skrev om Flytt City
    Skulle inte rekommendera dessa vid flytt. Flyttgubbarna som kom var långsamma och tog hellre rökpauser än att bli klara. Vi hade bokat in tidsbestämt antal timmar, självklart ville vi inte överstiga dessa och bli extra debiterade - timmarna vi hade bokat borde räcka mer än väl förutsatt att de som kommer har någorlunda tempo. Läs mer

Christopher F skrev om Flytt City
    Bra service och bra utfört. Flyttade från lägenhet till hus. Flöt på bra och även städning var bra. Dock tillkom avgifter som jag inte förvarnats om. Läs mer

Christina S skrev om Flytt City
    Bra organiserat och mötte alla mina behov och svarade på alla frågor och förstod att en flytt är en otroligt stressig del i livet och lugnade mig på alla punkter. Flyttade mellan olika delar i landet och skötte allting kanonbra! Läs mer
  • 2017-09-24

Sebastian T skrev om Flytt City
    Mycket nöjd med city flytt.trevlig personal. Duktiga på vad dom gör. Läs mer
  • 2017-09-24

Gunilla S skrev om Flytt City
    Fick hjälp med flytt till deras magasin, förvaring 1 månad tills jag kunde flytta in i nya lägenheten med nytt flyttlass dit och allt gick så otroligt smidigt med proffsig personal under hela processen och inte en enda pryl var skadad. Vad jag inte visste var att de har flyttstäd också, skulle valt dem till det också😃 Läs mer
  • 2017-09-22

Mikael E skrev om Flytt City
    Mycket nöjda med flyttjänsten! Läs mer
  • Katarina H

2017-01-28

Katarina H skrev om Flytt City
    Toppenerfarenhet på alla sätt!! Håller vad de lovar, superservice, kunden i centrum, bra priser. Flyttcity i Limham rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2016-10-21

Ingrid B skrev om Flytt City
    Det kändes tryckt o bra, trevlig personal. Jag är mycket nöjd Läs mer

Lisbeth H skrev om Flytt City
    Flyttning av möbler från Malmö till Lund. Efter att jag emailat förfrågan om flyttning fick jag snabbt svar och prisuppgift. Flyttningen fungerade utmärkt och man blev klar mycket tidigare än jag förväntat mig. Priset blev också lägre. Läs mer
  • Betina F

2016-09-14

Betina F skrev om Flytt City
    Det var snabbt för att flytta och det var allt okej. Läs mer

Johanna O skrev om Flytt City
    Mycket nöjd med Flyttcitys hjälp! Läs mer

Susanne P skrev om Flytt City
    Vänligt bemötande. Varsamt hanterande av flyttgodset. Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Malmö:

Cecilia N Cecilia N tycker:
“Vårt företag behövde hjälp med...” Läs mer

Gråbrödersgatan 2, 21121, MALMÖ