Flytt City

Flytt City

Varmt välkommen till Flytt City, vi är ett flytt- och städföretag med stor och gedigen erfarenhet. Vi håller till i bland annat Helsingborg, Malmö, Lund, Ystad och Köpenhamn. Vårt huvudkontor hittar du i Malmö där vi har ett stort, ljust och fräscht magasin med en tillhörande butik för alla er som vill handla emballage.

Vi kan dessutom erbjuda dig hemleverans av emballage, kostnadsfritt. Flytt City är ett familjeföretag som har välutbildad och trevlig personal. Vi är ett tajt team som jobbar mot samma mål, att vara effektiva och framförallt att sätta dig som kund i fokus. Vi kan erbjuda skräddarsydda lösningar efter just din flytt och dina behov. Om ni inte har tid att vara med under flytten går det utmärkt att lämna nycklarna till oss, då är de i trygga händer. Ni kan därför tillåtas koppla av medan vi tar hand om flytten. Vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter.

Vi är mycket stolta över arbetet vi utför och levererar alltid kvalitét med rätt kompetens och utrustning. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 190 kunder tycker om Flytt City 2

2021-05-10
    Flyttning och Magasinering av möblerna.
    Allt har gått jättebra,efter 3-års magasinering inga defekter på möblerna. Fantastiskt.
    Alltid tillmötesgående
    2021-05-10
    Jättebra och snabb service vid flytt och lagring. Flytt City rekommenderas varmt.
    2021-05-08
    Ett mycket bra flyttföretag. Vi har anlitat dem säkert tio gånger de senaste 5 åren
    2021-05-08
    Flytten gick väldigt smidigt och lätt. Trevlig personal. Rekommenderas!
    2021-05-07
    Magasinering och transport av allt när det tömdes!
    Kontorsflytt.
    Allt efter förväntningar och överenskommelse
    2021-05-07
    Har använt flyttfirman i mitt företag. Höll en hög service nivå, trevliga och duktiga killar.
    2021-05-03
    Jeg lejer 2 magasineringsbokse.

Flytt City er meget venlige og hjælpende.

Jeg vil klart anbefale dem.
  • 2021-04-29
    Bästa flyttfirman! Pålitliga vid bokning och allt flöt på vid vår flytt från Skåne till Stockholm. Mycket tack vare fantastiskt duktiga flyttkillar. Tom och co gjorde verkligen allt för att oss. Kunniga, erfarna och väldigt försiktiga med våra möbler. Kan varmt rekommendera Flytt-City. Man kände sig trygg hela vägen! Tack!
    2021-04-28
    Jag har fått väldigt bra service och bemötande från killarna.
    2021-04-27
    Bra bemötande och väl utfört uppdrag
    2021-04-26
    Great moving company. Use their services to move apartment content in Malmo cheap and professional
    2021-04-25
    Hyr en låda hos Flytt City och det har alltid fungerat bra i kontakten mellan oss. Pandemin har kommit emellan, annars hade jag sett till att allt blivit genomgånget och tömt. Men tills dess är jag nöjd!
    2021-04-24
    Serviceinriktad och trevlig personal. Professionellt men också personligt bemötande. Överlag en mycket positiv erfarenhet att ha att göra med FlyttCity. Rekommenderar dem utan förbehåll.
    Ett mycket trevligt bemötande
    Lyhörda och hjälpsamma då problem uppstod
    2021-04-23
    Flyttning och magasinering. Funkat utmärkt, bra bemötande.
    2021-04-23
    Flytt från 4 (103 till 59 m2).
    Mycket bra.
    Snabb och bra flyttning.
    Allt gick mycket bra.
    2021-04-23
    Jag fick väldigt mycket bra stöd av grabbarna, företaget. Flyttade från Klippan till Limhamn, magasinerade mitt hem i fyra mån i väntan på nybygge. Efter knappt tre år samma procedur igen vid återflytt till Klippan, och nytt nybygge. Som sagt DOM var superbra!!!
    2021-04-23
    Alla som jag har haft kontakt med i samband med flytt (komplicerad sådan) och magasinering har varit mycket trevliga, sociala och serviceminded. Har alltid känts professionella i sitt arbete, och jag tycker att det är ett plus att man har företagskläder (ibland blir jag osäker på en del företag som jag använt där det inte har haft företagskläder och jag har varit misstänksam avseende anställningsvillkor mm). Kan inte säga annat än gott, och tycker även att prissättningen avseende magasineringen och flytten är konkurrenskraftiga i pris.
    2021-04-23
    Mycket bra och hjälpsamma! Allt har fungerat bra hittills!
    2021-04-23
    Anlitade Flttt City för hyra av magasin och släp. De är smidiga, hjälpsamma, lösningsorienterade och ställer alltid upp!
    2021-04-23
    Punktliga, trevlig personal och noggranna!
    2021-04-23
    Förvarar kontorsmöbler hos dem. Alltid serviceminded. Allt funkar smärtfritt.
    2021-04-23
    Väldigt bra service och trevligt bemötande. Rekommenderas!
    2021-04-23
    Flytthjälp och o förvaring!
    Snabb service och otroligt hjälpsamma o dessutom väldigt kunniga.
    Att de kommer i tid o att de kan lösa det vi behöver hjälp med på ett proffsigt sätt.
    Flyttcity lever upp till alla våra förväntningar.
    Sammanfattning är att Flyttcity ger
    Bra o snabb service, proffsiga och positiva och löser alltid det du behöver hjälp med.
    Kan varmt rekommendera dem.
    Ulla
  • Lena N
    2021-03-27
    Jätte skickliga killar .Trevliga och hjälpsamma.
    Kom i tid och allt levererat på plats helt .
    Bra pris
    Kan varmt rekommendera dom.
    Tack för all hjälp .
    Hoppas ni får lite fika på nästa ställe :)
    2021-03-22
    Flytt hjälp
    Snabb och professionell hjälp. Tyckte först att det var mkt pengar men efter arbetet som de gjorde på ett utmärkt sätt så var det billigt. 3 Starka flyttgubbar som fick pausa under arbetet då vet man att det var tungt . Vänliga och trevliga. Jag kan varmt rekommendera Flytt city.
    Kunde inte vara mer nöjd!!
    2021-02-27
    Ett företag som försöker lura sina kunder och ibland lyckas de.
    Kolla alla fakturor och se om de stämmer.
    2021-02-06
    Serviceminded och trevlig personal.
    2021-01-30
    Smidigt. Trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd
    2021-01-23
    Flyttning, som gick både snabbt och säkert. Mycket bra bemötande. Kommer garanterat att använda mig av Flytt City när jag flyttar nästa gång.
    2020-12-21
    Andra gången vi anlitade Flytt City, fungerade lika smidigt denna gång.
    Trevlig proffsig personal, kommer på avtalad tid.
    Prisvärt.
    2020-12-16
    Oavsett tjänst man frågat Tomas och hans firma/gäng om ,så är bemötande trevligt och professionellt.
    Jag önskar dom en riktigt God Jul och Gott Nytt år.
    2020-12-15
    Professionellt, punktligt och trevligt.
    2020-11-26
    Trevligt bemötande och bra priser!
    Rekommenderar!
  • 2020-11-08
    Snabba,smidiga och trevliga. Kommer lätt anlita dem igen. Stark rekommendation
    2020-11-02
    Vänliga och hög service på allt.
    2020-10-30
    Trevligt mottagande av Herr Johansson,hans att presentera företaget.Flyttkillsrna varpositiva och duktiga och kunniga och skötte sitt uppdrag till stor belåtenhet.MVH Paje
    2020-10-27
    Tjänsterna jag köpte var flyttning, flyttstädning och magasinering.
    Allt gick väldigt smidigt och lätt då, flyttkillarna behövdes bara släppas in i bostaden och få en uppsättning av nycklar. Städningen skede lätt och smidigt dagen därpå då flytt city ordnade så de fick nycklarna, så att man inte behövde närvara.
  • Anders S
    2020-09-18
    Beställt flyttning från Malmö till Sälen med leverans i december och hämtning och förvaring i september. Kanonbra service. Mycket bra bemötande! Trevlig personal på kontoret. Lätt att få tag på flera flyttlådor när det behövdes. Trevlig personal som hämtade flyttgodset. Det hela överträffade absolut mina förväntningar.
    2020-09-14
    Det är andra gången jag använder Flytt City. Har fått hjälp med både flytt och magasinering. Det har inte varit några problem och ”Gubbarna” har alltid varit så hjälpsamma och tIllmötesgående.
    2020-07-09
    Professionella och mycket serviceinriktade.
    2020-07-08
    Jag tycker inte att de är så bra. De anställda som utför själv flytten är väldigt trevliga och gör ditt jobb väl
    Jag har vid mer en ett tillfälle råkar ut för att priset ändras, från vad vi har kommit överens om, till ett betydligt dyrare slut pris. Senat var slutpriset 1000 kr dyrare. Och då stod jag där med flytt killarna och ingen chef gick att få tag på. Otrevlig när jag väl fick tag på honom.
    Jag rekommenderar aldrig Flytt City
    Flytt;
    Trevligt bemötande och fin service från personalen
    Magasinering.
    Snabbt o korrekt.
    Fungerar utmärkt.
  • 2020-06-18
    Vi fick jätte bra lossningshjälp av proffsiga och trevliga killar. Vi kommer garanterat att höra av oss igen!
  • David P
    2020-06-18
    En företagsflytt som sköttes med bravur. Vi är supernöjda.
    2020-06-18
    Hjälpsamma och trevliga med bra priser! Jag har delar av mitt bohag på lager i väntan på ny lägenhet!
    2020-06-18
    Bra bemötande. De jobbar snabbt och effektivt.
    Förvaring.
    Alltid ett gott & glatt bemötande
    Snyggt och säkert