CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Välkommen till CaMa Service Flytt & städ!

Vi finns för dig som en hjälpande hand när du behöver flytt eller städhjälp. Vi har som mål att när du anlitar oss ska det vara lönsamt och aldrig krångligt.

Att flytta kan vara ansträngande. Det är mycket att tänka på med packning, flyttbilar, tidsbrist etc. Ofta tar flytten längre tid än man räknat med. Du kan därför ta kontakt med en professionell flyttfirma som vet hur en effektiv och smidig flytt genomförs.

Våra tjänster: Kontorsflytt, distansflytt, utlandsflytt, flyttstädning, trädgård, magasinering, hemstädning, butiksstädning, trappstädning, kontorsstädning, fönsterputs.

Hos oss är du välkommen att höra av dig såväl privatperson som företag. Vi ser till att underlätta din vardag, utan krångel!

Läs vad 98 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg 2

2021-06-27
    Städningen utförd till full belåtenhet, effektivt och ordentligt, och inom stipulerad tid.
    2021-06-24
    Allt har gått väldigt bra från början till slut. Och medarbetarna har också varit väldigt trevliga. Glad midsommar till er alla önskar Henrik och Cecilia Stannow
    2021-06-14
    Vänligt bemött, snabba svar och god tillgänglighet på telefon för mina frågor.
    Jag förväntade enligt offerten att det skulle komma en lastbil med tre man som skulle lasta vårt bohag. Det kom två mindre lastbilar med en förare i varje. De gjorde ett grundligt arbete med att fördela allt på bästa sätt, tog god tid på sig att bära ner och verkligen få plats med allt. De var mycket vänliga, lugna och jag kände stor trygghet i hur de hanterade våra möbler och kartonger. Allt var helt och i ordning efter transport Ystad- Stockholm
    Överlag är jag och min man mycket nöjda och vi skulle absolut rekommendera CaMa till andra som ska flytta.
    2021-06-07
    Bokade flytt från Skåne till Stockholm. Gick smidigt. Supertrevliga!
    2021-05-27
    Billigt och fackmannamässigt utfört. Men, de var 4h sena vid upplock samt 3h sena vid avlämning vilket ställde till det för mig under flytten.
    Hej Joel Tack för ditt omdöme, du skulle flytta från Skåne till Stockholm! Jag poängterade noga vid bokning att tiderna är preliminära då det handlar om körtider när man åker med stor lastbil! Vi kom även överens om Att vi skulle ringa 1h innan vi kommer! Så med andra ord fick du inte riktigt några fasta tider, tråkigt att det blev ett missförstånd och du trodde att tiderna då fått är förutbestämda! Vid lossningen hade du även missat att informera oss om höjd begränsningar som gjorde att vi förlorade mycket tid innan vi hittade en väg där vi kunde komma in med lastbilen! Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva ett omdöme och kommer ta åt oss av din kritik, så hoppas vi att vi kommer vara än mer tydliga mot kommande kunder Med vänlig hälsning, CaMa Service CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    2021-05-25
    Enkel beställning, bra pris och trevliga flyttkillar.
    2021-05-24
    Allt över förväntan.! Trevligt bemötande både i Skåne o Stockholm
    2021-05-07
    Vi har haft två dödsbon på kort tid och CaMa har hanterat flytt och städ, mycket bra bemötande och jag rekommenderar företaget för dessa uppdrag.
    2021-04-29
    Är väldigt nöjd med allt! Dom gjorde ett utomordentligt suverän jobb, noggrant och väldigt professionella. Kan varmt rekommendera!
    Uppfyllde verkligen alla förväntningar!
    10/10!!
    2021-04-23
    Jättenöjd!! Killarna som hjälpte oss med flytten var supertrevliga och professionella. De hanterade våra saker med omsorg och var måna om att hitta lösningar för att få in de större möbler som var lite krångliga att få uppför trappan. Skulle absolut boka flytthjälp med CaMa igen och skulle även rekommendera andra att göra det!
    2021-04-06
    Anlitade för flyttstädning på gammal lägenhet (rivningskontrakt pga planer för ombyggnad, SÅ gammal är den), och de lämnade den fläckfri. Har själv jobbat med flyttstädning och tycker att de är extremt kunniga. 5 personer gjorde allt tillsammans på några få timmar. Toppbetyg! Så vänliga och hjälpsamma.
    2021-04-02
    Jag köpte en liten flyttjänst
    Killarna var punktliga,trevliga o snabba o allt förlöpte som det skulle 👍
    2021-03-24
    Snabba, effektiva och trevliga.
    2021-03-22
    Snabba, punktliga, och flexibilitet Summerar dem! Trevlig ovh artig personal.
    2021-03-22
    Superbra flytt, tusen tack för allt!
    2021-02-26
    Jag behövde hjälp att flytta några möbler och kartonger till dotterns studentboende. Cema kom och hämtade dem, emballagerade noga och körde dem över 50 mil och bar upp dem till dottern. Kommunikationen har fungerat mycket bra för både mig och min dotter med företaget. De har bemött oss mycket väl, svarat snabbt och gjort precis som de sagt. Bra pris och mycket trevliga människor!
    2021-02-26
    Jag beställde en flytt av mina möbler och kartonger, de var inte aktsamma om verken möbler eller kartonger och de ställde inte in dom där allt skulle in, de ställde ca 16 kartonger utanför och de var ej uppskattat.. inget företag jag rekommenderar för andra och kommer ej att använda dom igen.. Tyvärr
    Hej Reija! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Hela ditt bohag var nedmonterat och stod i en stuga, alla saker ställdes i bilen och skyddades. När det gäller att vissa kartonger ställdes "fel" stämmer det inte. Källaren som vi skulle ställa in det i fylldes med dina saker. Din son som var på plats och tog emot ditt bohag bad oss att ställa sakerna där. Med vänlig hälsning, Selle CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    2021-02-10
    Allt har varit perfekt och kilarna har varit fantastiska och försiktiga med alla grejer under flit
    Rekommenderar med helhjärta att ni anlitar denna företag
    2021-02-06
    Trevliga noggranna killar som jobbade snabbt. Väl bemött vid både beställning, utförande och efteråt.
    2021-01-30
    Flytt och städning.
    Bra bemötande av de som kom och gjorde jobben.
    Flytt: 4 personer varav en var slarvig med våra saker. Märken i väggar och på dörrfoder där man krockat och slagit i.
    Städ: Ok utfört men glömt vissa saker, damm och spindelväv här och där.
    Hälsningar
    Mia
    Hej Mia Väldigt tråkigt att du inte var 100% Nöjd vi fick en helt annan bild då du skickade sms efter flytt där du inte nämnde något av det ovan! Du skulle visat skadorna till arbetsledaren på plats, han hade tagit bilder och informerat kontoret om det. När det gäller städningen så gjorde du en besiktning efter avslutat arbete och inte hade något att anmärka på! Hade du anmärkt på missarna direkt hade de självklart åtgärdade det på plats Med vänlig hälsning, Selle CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    2021-01-28
    Det har fungerat bra med flytten det är till belåtenhet. Pigg och rask hantering och pinalerna höll. Bra kommunikation!
    2021-01-20
    Flytt från Sthlm till Höganäs:

Från offertförfrågan till slutfört arbete har det varit 100% proffs, väldigt trevligt bemötande, snabbt men varsamt arbete.

Hela bohaget skulle flyttas till andra sidan Sverige och det var aldrig ett endaste bekymmer. Jag har faktiskt aldrig varit med om en flytt som gått så snabbt och smidigt förr. Arbetsledaren talade perfekt engelska och var väldigt lyhörd för speciella önskemål mm. Allt lastades och transporterades utan några bekymmer och jag kommer kontakta ägaren till Cama personligen för att berätta hur nöjda vi är.

Vi flyttade vårt bohag till ett förråd i Höganäs i Januari och kommer tveklöst använda oss av Cama igen i April när vi väl flyttar in i vårt hus.

Amanda & Robert
    2021-01-14
    Flytt av skola. Bra bemötande
    Flexibla.
  • Irina S
    2021-01-14
    Väldigt snabba återkåplingar, korrekta tider, fint bemötande, omsorgsfullt.
    Väldigt bra helt enkelt!!
    2021-01-11
    CaMa Service utförde flyttstäd åt oss. Vi var mycket nöjda med utförandet. Inga klagomål från inflyttande person. Bra och trevlig personal.

Helt klart prisvärt.
    2021-01-02
    Bemötande fantastiskt
    Köpte flytt med bil o bärhjälp
    Snabbt och provsigt bemötande⁹
    2020-12-31
    Vi fick rigtigt god service tack så mycket.
    2020-12-30
    I en hastigt uppkommen akut situation tog sig företaget an att lösa det uppkomma läget trots inplanerad ledighet för personalen. Uppdraget bestod i att flytta voluminösa och tunga möbler till en adress i Båstad. Detta ombesörjdes snabbt och effektivt av trevlig personal. Att uppvisa en sådan service-attityd förtjänar absolut största respekt och ett innerligt TACK!
    Claes Nyman
    2020-12-29
    Jag flyttade hela mitt bohag från Stockholm till Helsingborg och tog hjälp med både packning och flytt. Inte en grej gick sönder, de kom i tid och var snabba ned lossningen. Killarna var öven mycket trevliga! Jag är väldig nöjd med deras jobb och bemötande!
    2020-12-23
    Dom hjälpte mig i en nödsituation. Kunde hjälpa mig med en flyttstädning samma dag som jag ringde. Är jättenöjd med hur de ställde upp och lägenheten blev skinande ren!!
    2020-12-17
    Jag bokade både flytt och städ. Klara och tydliga besked om tider och om vilka personer som skulle utföra tjänsterna. Mycket bra bemötande. Jag är väldigt nöjd över hur flytten gick och har inte fått något klagomål på städningen. Med andra ord är jag väldigt nöjd.
    2020-12-10
    flytten gick smidigt ochbra med ytevliga killar.
    2020-12-09
    Flytthjälp. Väldigt bra bemött. Och rekommenderas !
    2020-12-03
    Trevligt bemötande, snabbt och enkelt👍
    2020-11-25
    Det här är en flyttfirma jag rekommenderar starkt. Otroligt professionella!
    De hjälpte mig flytta genom länet från norr till söder.
    Snabb återkoppling på både mejl och telefon. Trevliga att prata med och alltid respektfulla.
    Flyttkillarna var väldigt noga med att kontrollera alla rum inkl balkong vid utflytt. Försiktiga med allt ömtåligt och packade tom om ett par lådor som var lite för tunga. Imponerande snabba och effektiva.
    Vid inflytt hittade de själva fram till nya adressen trots att det är ett nybygge och svårt att komma fram. Vi var flera som flyttade in på samma dag och de hjälpte även övriga grannar för att skynda på och göra det smidigare för alla att komma åt hissen.
    Städningen är så bra utförd så min gamla nedslitna hyreslgh som var i stort behov av renovering ser förvillande ny ut.
    100 av 10 till denna firma, de har varit guld!
    2020-11-23
    De levererade stolar och pallar köpte via Blocket. Trevliga, snabba och allt bra packat.
    2020-11-23
    Jag beställde flytt o städ.Detta var fantastiskt bra utmärkt o pålitlig hjälp o service.Vi är mer än nöjda o rekommenderar detta företag till alla vi känner. LENA
    2020-11-23
    Ordning och reda, trevlig personal och positivt bemötande.
    2020-11-15
    Bra service och trevligt bemötande mao proffsiga.
    2020-11-15
    Jag är väldigt nöjd med CaMa Service Flytt & Städ. Supertrevliga och framför allt proffsiga och snabba. Ringde som lovat en timma innan lossning, tog väl hand om mina saker och ställde allt där jag ville ha det:)
  • Natasja H
    2020-11-12
    Det gällde en mindre flytt och jag fick utmärkt bemötande och utmärkt och hövisk mot mig, äldre person, sercive. Alltcsom jag ville ha gjort blev utfört på försiktigt och omtänksamt sätt, ja även lite mera.
    2020-11-09
    Jag köpte en matgrupp, bord och fyra stolar som skulle transporteras från Uppsala till Malmö.
    Vilken service! Snabba, trevliga, punktliga och prisvärda! Kan verkligen rekommendera detta företag.
    2020-11-05
    Otroligt trevlig och snabb flyttpersonal. Kan verkligen rekommendera företaget på alla sätt!
    2020-11-05
    Flytt. Bättre än förväntat. Jättetrevlig personal. I det stora hela, toppen!
    2020-11-04
    Använde Cama som flyttfirma och är otroligt nöjd! Väldigt vänligt bemött, noggranna och snabba i sitt utförande. Kan varmt rekommendera CaMa.
    2020-10-28
    Mycket nöjd med servisen jag fick den 22/10
    När jag behövde uppbärning av soffa
    Snabbt trevligt bra
    Varmt rekommendera mina vänner
    Mvh Ecaterina
  • ULRIKA H
    2020-10-28
    Trevligt bemötande och Tydliga med tiden,
    Starka och snabba killar. Mycket nöjd!!
    2020-10-24
    Bra, Virginia effektiv och noggrann!
  • Ingrid L
    2020-10-22
    Korrekt och proffesionellt bemötande och leverens av tjänsten:
    Hämta stolar hos säljaren, kontroll av objekten, foto skickat för kontroll av mig samt meddela mig för att swisha pengar till säljaren. Därefter leverera dem väl inpackade till mig även här på exakt tidpunkt. Och till ett rimligt pris!
    Finns inget som kunde göras bättre 😊
    2020-10-22
    Mycket bra och trevligt bemötande.