Läs vad 77 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg 2

• 2021-01-20
    Flytt från Sthlm till Höganäs:

Från offertförfrågan till slutfört arbete har det varit 100% proffs, väldigt trevligt bemötande, snabbt men varsamt arbete.

Hela bohaget skulle flyttas till andra sidan Sverige och det var aldrig ett endaste bekymmer. Jag har faktiskt aldrig varit med om en flytt som gått så snabbt och smidigt förr. Arbetsledaren talade perfekt engelska och var väldigt lyhörd för speciella önskemål mm. Allt lastades och transporterades utan några bekymmer och jag kommer kontakta ägaren till Cama personligen för att berätta hur nöjda vi är.

Vi flyttade vårt bohag till ett förråd i Höganäs i Januari och kommer tveklöst använda oss av Cama igen i April när vi väl flyttar in i vårt hus.

Amanda & Robert
  • 2021-01-14
    Flytt av skola. Bra bemötande
    Flexibla.
  • 2021-01-14
    Väldigt snabba återkåplingar, korrekta tider, fint bemötande, omsorgsfullt.
    Väldigt bra helt enkelt!!
    Irina S
  • 2021-01-11
    CaMa Service utförde flyttstäd åt oss. Vi var mycket nöjda med utförandet. Inga klagomål från inflyttande person. Bra och trevlig personal.

Helt klart prisvärt.
  • 2021-01-02
    Bemötande fantastiskt
    Köpte flytt med bil o bärhjälp
    Snabbt och provsigt bemötande⁹
  • 2020-12-31
    Vi fick rigtigt god service tack så mycket.
  • 2020-12-30
    I en hastigt uppkommen akut situation tog sig företaget an att lösa det uppkomma läget trots inplanerad ledighet för personalen. Uppdraget bestod i att flytta voluminösa och tunga möbler till en adress i Båstad. Detta ombesörjdes snabbt och effektivt av trevlig personal. Att uppvisa en sådan service-attityd förtjänar absolut största respekt och ett innerligt TACK!
    Claes Nyman
  • 2020-12-29
    Jag flyttade hela mitt bohag från Stockholm till Helsingborg och tog hjälp med både packning och flytt. Inte en grej gick sönder, de kom i tid och var snabba ned lossningen. Killarna var öven mycket trevliga! Jag är väldig nöjd med deras jobb och bemötande!
  • 2020-12-23
    Dom hjälpte mig i en nödsituation. Kunde hjälpa mig med en flyttstädning samma dag som jag ringde. Är jättenöjd med hur de ställde upp och lägenheten blev skinande ren!!
  • 2020-12-17
    Jag bokade både flytt och städ. Klara och tydliga besked om tider och om vilka personer som skulle utföra tjänsterna. Mycket bra bemötande. Jag är väldigt nöjd över hur flytten gick och har inte fått något klagomål på städningen. Med andra ord är jag väldigt nöjd.
  • 2020-12-10
    flytten gick smidigt ochbra med ytevliga killar.
  • 2020-12-09
    Flytthjälp. Väldigt bra bemött. Och rekommenderas !
  • 2020-12-03
    Trevligt bemötande, snabbt och enkelt👍
  • 2020-11-25
    Det här är en flyttfirma jag rekommenderar starkt. Otroligt professionella!
    De hjälpte mig flytta genom länet från norr till söder.
    Snabb återkoppling på både mejl och telefon. Trevliga att prata med och alltid respektfulla.
    Flyttkillarna var väldigt noga med att kontrollera alla rum inkl balkong vid utflytt. Försiktiga med allt ömtåligt och packade tom om ett par lådor som var lite för tunga. Imponerande snabba och effektiva.
    Vid inflytt hittade de själva fram till nya adressen trots att det är ett nybygge och svårt att komma fram. Vi var flera som flyttade in på samma dag och de hjälpte även övriga grannar för att skynda på och göra det smidigare för alla att komma åt hissen.
    Städningen är så bra utförd så min gamla nedslitna hyreslgh som var i stort behov av renovering ser förvillande ny ut.
    100 av 10 till denna firma, de har varit guld!
  • 2020-11-23
    De levererade stolar och pallar köpte via Blocket. Trevliga, snabba och allt bra packat.
  • 2020-11-23
    Jag beställde flytt o städ.Detta var fantastiskt bra utmärkt o pålitlig hjälp o service.Vi är mer än nöjda o rekommenderar detta företag till alla vi känner. LENA
  • 2020-11-23
    Ordning och reda, trevlig personal och positivt bemötande.
  • 2020-11-15
    Bra service och trevligt bemötande mao proffsiga.
  • 2020-11-15
    Jag är väldigt nöjd med CaMa Service Flytt & Städ. Supertrevliga och framför allt proffsiga och snabba. Ringde som lovat en timma innan lossning, tog väl hand om mina saker och ställde allt där jag ville ha det:)
  • 2020-11-12
    Det gällde en mindre flytt och jag fick utmärkt bemötande och utmärkt och hövisk mot mig, äldre person, sercive. Alltcsom jag ville ha gjort blev utfört på försiktigt och omtänksamt sätt, ja även lite mera.
    Natasja H
  • 2020-11-09
    Jag köpte en matgrupp, bord och fyra stolar som skulle transporteras från Uppsala till Malmö.
    Vilken service! Snabba, trevliga, punktliga och prisvärda! Kan verkligen rekommendera detta företag.
  • 2020-11-05
    Otroligt trevlig och snabb flyttpersonal. Kan verkligen rekommendera företaget på alla sätt!
  • 2020-11-05
    Flytt. Bättre än förväntat. Jättetrevlig personal. I det stora hela, toppen!
  • 2020-11-04
    Använde Cama som flyttfirma och är otroligt nöjd! Väldigt vänligt bemött, noggranna och snabba i sitt utförande. Kan varmt rekommendera CaMa.
  • 2020-10-28
    Mycket nöjd med servisen jag fick den 22/10
    När jag behövde uppbärning av soffa
    Snabbt trevligt bra
    Varmt rekommendera mina vänner
    Mvh Ecaterina
  • 2020-10-28
    Trevligt bemötande och Tydliga med tiden,
    Starka och snabba killar. Mycket nöjd!!
    ULRIKA H
  • 2020-10-24
    Bra, Virginia effektiv och noggrann!
  • 2020-10-22
    Korrekt och proffesionellt bemötande och leverens av tjänsten:
    Hämta stolar hos säljaren, kontroll av objekten, foto skickat för kontroll av mig samt meddela mig för att swisha pengar till säljaren. Därefter leverera dem väl inpackade till mig även här på exakt tidpunkt. Och till ett rimligt pris!
    Finns inget som kunde göras bättre 😊
    Ingrid L
  • 2020-10-22
    Mycket bra och trevligt bemötande.
  • 2020-10-22
    Flytt av mindre sort. Trevligt bemötande. Tydliga besked om tider etc
  • 2020-10-18
    Jag köpte både flytthjälp och flyttstädning och var supernöjd med båda tjänsterna!
    Flyttkillarna var tjänstvilliga, varsamma och starka! Två tjejer skötte städningen med bravur!
    Jag skulle gladeligt rekommendera Cama till vem som helst som vill ha en säker flytt och en fläckfri städning!
    Hälsningar
    Monica
  • 2020-10-18
    Fast pris. Mycket tillmötesgående, utmärkt utfört arbete.
  • 2020-09-23
    Vi skulle flytta från hus i Stockholm till hus i Skåne och flytten flöt på väldigt bra! De packade lastbilen så pass bra att vi fick med oss mer än förväntat. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam! Jag kan varmt rekommendera dem!
    Marie O
  • 2020-09-22
    Flytt från Skåne till Uppsala. Trevliga och hjälpsamma. Allt gick smidigt.
  • 2020-09-04
    Flytt från Huddinge till Helsinborg.
    Jag anlitade dem bara för flyttjobbet inte för städning
    De tog snabbt kontakt och var väldigt tjänstvilliga.
    Själva flyttarbetet genomfördes utan att något försvann eller blev skadat, flyttgubbarna var trevliga och effektiva.
    Jag är fullt nöjd med hur allt fungerade!
  • 2020-09-04
    Beställde flytthjälp 3 Tim fast pris.
    Punktliga, vänliga och försiktiga!
  • 2020-08-03
    Allt fungerade jättebra och jag har inget att klaga på!
  • 2020-07-30
    Smidigt och enkelt samt väl utfört arbete
  • 2020-07-23
    Leverans av möbel.
    Trevliga, snabba, smidiga. Bra betyg :)
  • 2020-07-20
    Är överväldigad av deras hjälpsamhet och snabbhet. De hjälpte mig dessutom m några delar jag ej själv kunde få isär. De packade ett något för litet förråd m stor precision. Utan deras hjälp hade det aldrig gått så smärtfritt som de gjorde. De avslutade med att skruva ihop min säng. Kan bara ösa beröm över dom.
    Mvh MarieLouise flytt Stäme-Getinge.
  • 2020-07-20
    Vid flytt emellan två städer så flyttades det försiktigt, trevliga och snabba. Vi pratade engelska med inslag av svenska. Utmärkt utfört bra uppstruktuerat arbete.
  • 2020-07-20
    Bra bemötande och proffsig flytt
  • 2020-07-15
    Snabb och smidig flytt mellan Stockholm och Helsingborg. Professionella och enkla att ha att göra med.
  • 2020-06-29
    CaMe hjälpte oss att flytta från en villa i Staffanstorp till Stockholm. Otroligt nöjd med deras insats! Högt tempo, trevligt bemötande och väldigt noggranna.
    Jag skulle gärna använda dem igen!
    skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Hej Jenny! Vi uppskattar de fina orden och hjälper er gärna vid fler tillfällen Med vänlig hälsning, CaMa Service

Visa svar
  • 2020-06-29
    Snabba, proffsiga och trevliga! Nån liten kanstött möbel, men det får man ta när man flyttar.
    skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    Hej Kaisa! Vi ber om ursäkt för denna lilla skadan som uppstod. Även om det var litet så strävar vi alltid efter att detta inte ska ske Med vänlig hälsning, CaMa Service

Visa svar
  • 2020-06-15
    Väl genomförd flytt. Hjälpsamma killar!
    Åke A
  • 2020-06-09
    Positiv upplevelse då möblerna packades in i bilen. Har dock ingen vetskap om hur hanteringen var vid urlastningen.
  • 2020-06-08
    Strålande service, flyttade från Stockholm till Malmö! Allting gick smidigt, ingenting skadades k transporten. Kan varmt rekommendera!
  • 2020-05-27
    Flytt, bra bemötande, hade förväntningar om att det skulle vara helt och att personal skulle vara serviceinriktade vilket de var. De pratade engelska och det gjorde inget alls. Effektiva. Ok pris. Kan tänka mig att anlita dem igen.
  • 2020-05-19
    Flyttade från Lund till Norrtälje, Andrei o Ionut från CaMa gjorde ett ypperligt arbete de var punktliga, löste uppgiften på bästa sätt och var trevliga. CaMa är professionella och mycket prisvärda jag rekommenderar dem fullt ut.
    skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte