CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg

Välkommen till CaMa Service Flytt & städ!

Vi finns för dig som en hjälpande hand när du behöver flytt eller städhjälp. Vi har som mål att när du anlitar oss ska det vara lönsamt och aldrig krångligt.

Att flytta kan vara ansträngande. Det är mycket att tänka på med packning, flyttbilar, tidsbrist etc. Ofta tar flytten längre tid än man räknat med. Du kan därför ta kontakt med en professionell flyttfirma som vet hur en effektiv och smidig flytt genomförs.

Våra tjänster: Kontorsflytt, distansflytt, utlandsflytt, flyttstädning, trädgård, magasinering, hemstädning, butiksstädning, trappstädning, kontorsstädning, fönsterputs.

Hos oss är du välkommen att höra av dig såväl privatperson som företag. Vi ser till att underlätta din vardag, utan krångel!

Läs vad 143 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg 2

2022-08-03 Verifierad kund
    Topp service, bra killar som kom ifrån CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Trevliga och MYCKET duktiga flyttkillar.
    Lite` strul med leverans.
    Trevligt bemötande från samordnare.
    Ni gjorde allt för att ordna det som
    strulade.
    Tacksam för att vi får låna flyttkartongerna
    så länge, mindre stress för oss.
    Mycket bra pris.
    Förväntningarna infriades.
    Vi rekommenderar er.
    Vet inte hur städningen utfördes.
    Mvh: Pär Och Rita Nordström.
    Tväråbäck.
    Vännäs
    2022-07-13 Verifierad kund
    Flyttade från Malmö till Göteborg. Både lastning och lossning gick snabbt och smidigt, utan att de var oförsiktiga med flyttgodset. Möblerna plastades in och andra känsliga saker (t ex TV) skyddades. Vid lossning var flyttkillarna noga med att fråga till vilka rum olika saker skulle. Vi hade också missbedömt storleken på trapphuset, så vår stora säng kunde inte bäras upp. Flyttkillarna kunde då hjälpa oss att frakta bort sängen och hämta en mindre som vi fick låna av bekanta. Det kostade givetvis extra men bra att de kunde vara flexibla, särskilt med tanke på att de skulle köra hela vägen hem till Helsingborg sedan.

Vi beställde även flyttstäd av CaMa. Vi ville helst inte behöva åka tillbaka till Malmö i onödan. Därför var det bra att vi kunde lösa det så att vi kunde lämna nycklar till flyttkillarna som de sedan gav vidare till städarna, som sedan la nycklarna i postboxen åt bovärden. Själva städningen godkändes av besiktningen utan några anmärkningar.

Smidigt, väl utfört och bra samordnat!
    2022-07-02 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett sätt som motsvarade mina förväntningar
    Jag tackar för det och jag rekommenderar alla CaMa Service Flytt &Städ Helsingborg
    2022-06-23 Verifierad kund
    Väldigt bra och snälla killar som hjälpte mig vid flytten. Allt flöt på och gick väldigt snabbt. Samt att städningen gick att få till direkt efter allt vart flyttat. Stort tack!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Really friendly and professional service. Moved from Skåne to Stockholm and everything arrived in great condition and they were able to accommodate some unexpected issues at the new apartment.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra flytt och städ tjänster. Trevliga och kunniga. Bra kontakt och bemötandet. Rekommenderas!
    2022-06-04 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och kompetenta inom yrket. Väldigt rädda om mina möbler och lastade allt försiktigt. Kan varmt rekommendera denna flyttfirma.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Flytten gick snabbt och bra. Trevlig personal.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, ringde när de var lite sena, snabba och effektiva och inget var trasigt!
    2022-05-10 Verifierad kund
    Mycket vänliga och hjälpsamma. Ni levde mycket väl upp till förväntningarna.
    Flyttade ett begagnat kök.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Fint bemötande av flytt personal, duktiga och snabba.
    2022-05-05 Verifierad kund
    En försening med 30 min vid start. Blev uppringd om detta men mannen talade engelska. Det var ett stort minus.
    De som utförde flyttningen gjorde det bra. Det var tur att ena killen talade svenska.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Nice service and good helping staff
  • Jl Form
    skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    2022-05-01 Verifierad kund
    Flytt hjälp.
    Snabba, proffsiga och bra kommunikation. Ändrade datum utan problem.
    2022-04-26 Spontant omdöme
    Vi valde både flyttstädning och flytthjälp. Vi var supernöjda med allt. Bra priser och support.
    Städningen: Mycket bra städat. Rent och fräscht överallt.
    Flytthjälpen var också den jättebra. 2 starka grabbar som var punktliga, snabba och försiktiga när så krävdes.
    Vi rekommenderar CaMa till alla som vill koncentrera sig på annat under en flytt än att bära och städa.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Vi är så nöjda! Fantastiskt bemötande - trevligt, ordentligt och tryggt. Flyttkillarna kom på exakt utsatt tid och gjorde ett mycket bra jobb. Noga med att skydda alla möbler. Inte ett enda märke vare sig på huset eller möblerna. Kan varmt rekommendera CaMa.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Kom på tid och genomförde städuppdrsget mycket bra förutom fönsterputsning en som jag reklamerar. Detta åtgärdades av CaMa senare.
  • Annette Petra L
    skrev om CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    2022-03-13 Verifierad kund
    Bra och god service även denna gång då vi anlitade CaMa Service med att flytta möbler. Denna gång från min mors Dödsbo till vårt hem i Helsingborg.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Mycket nöjd med CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg.

Killarna dök upp på utsatt tid och ringde dessutom 30 min innan för att meddela att dom var på väg. Allt flöt på i ett snabbt tempo med möbler och flyttlådor. Flyttade från 95 kvm till 70 kvm.

Varma rekommendationer för en professionell flyttfirma
    2022-03-01 Verifierad kund
    Skulle vara bra om den som ledde teanet kunde talat lite långsammare. Nu blev det några missflrstånd. Jag har nedsatt hörsel vilket gör att jag har svårt höra om det går för fort.
    De som jobbade var bra och de gjorde ett bra jobb.
    Skulle anlita er igen om jag behövde!
    Elisabeth Lundquist
    2022-02-25 Verifierad kund
    Gott bemötande
    God service
    Jättenöjd!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Hej
    Jätte duktiga är nöjd med allt
    2022-02-08 Verifierad kund
    Snabb hjälp! Flexibla! Ett riktigt bra utfört arbete!
    2022-02-02 Verifierad kund
    Väldigt noggranna och plastade in många möbler
    2022-01-21 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande under hela tjänsten och mina förväntningar på flytt och städ uppfylldes till fullo. En verkligt positiv upplevelse på båd flytten och flyttstädningen.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Beställde både flytt och städ, och jag är så nöjd med båda. Framför allt vara alla fantastiskt trevliga att ha med att göra. Rekomenderar starkt
    2022-01-12 Verifierad kund
    Super duktiga killar och trevliga

2022-01-09 Verifierad kund
    …………………………………………………………..……………………………

2021-12-03 Verifierad kund
    Tack för en fantastiskt bra flytt,
    Mycket trevlig och duktig personal,vi är väldigt nöjda med allt.Mvh Åsa och Staffan Berggren

2021-11-10 Verifierad kund
    Bästa tänkbara servicen! Killarna var otroligt trevliga, noggranna och duktiga. Kan varmt rekommendera en flytt med dem!

2021-11-07 Verifierad kund
    Utmärkt hemstäd och service. Kan starkt rekommendera Cama service flytt & städ.

Dem var väldigt noggranna och missade ingenting.

2021-11-05 Verifierad kund
    Vi köpte flytt från H-borg till Örebro. Men det är mycket möblet som fått repor, och färg bortslitet. Det är 1 lampa som är helt dönder, fast vi köpt 1 hög specialkartong till den, och en hög "järngubbe". Den gar de slitit stången för ljus, som "gubben" håller i.
    Handtag intryckta och förstörda på ett skåp. Lampan jag skrev om är en dyrbar Versace-lampa, och järngubben är antik, och inköpt på auktion för länge sedan, och inget av detta, eller repade möbler, har skett vid någon flytt förut som vi haft.
    Att vi svarade " helt okay" beror på de 2 underbara killarna, som kom med vårt lass, från S-holm, dagen efter flytt till Örebro.
    I H-borg skedde något konstigt! De plastade in ALLT med svart plast. Detta gjorde, tror vi, att de sen INTE var så FÖRSIKTIGA, när de packade in i bilen.
    De trängde ihop ALLT, alltför mycket. När de hade packat in ALLT VÅRAT BOHAG, KARTONGER MM, så var det hela 3 meter kvar in i bilen.
    Såå hade de INTE packat såå trångt, och täckt ALLA MÖBLER, med filtar, SOM JAG BAD OM vid beställningen, jaaa, då hade inte sååå mycket blivit skadat, som det blev.
    Vi har ett vackert hem, i Engelsk stil, med stilmöbler, men inte såå vackert längre, tack vare denna ovarsamhet.
    Vi är väldigt ledsna och besvikna.
    En kille ringde 2 gånger från företaget, men lägger på efter 2 signaler, så vi har ju inte fått delge företaget detta, som vi nu beskriver.
    Killarna som kom ner med vårt bohag, som hamnade i S-,holm över natten, de var helt underbara, men trötta !!
    Den ena av dom, hade arbetat 14 tim dagen före.
    Ena killen som var med och packade in allt i H-borg, fick sen köra direkt till S-holm, så han fick ju också arbeta för många tim. Först 5 timmars packning, och den köra 55-60 mil.
    Så den här firman liknar FODORA som kör ut snabbmat.
    Pressar personalen till MAX.
    Hej Nina

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme!

Killarna lastade dina möbler väldigt bra med både plastfilm samt alla möbler var täckta, med filtar! Jag kan dessutom inte se att du skickat något mail till vår kundtjänst med bilder på skador som du påstår ha uppstått under flytten! Du är välkommen att maila så går vi självklart igenom detta!

Så som du vill att man ska sprida ut möbler i hela bilen går inte tyvärr då är risken att de inte kan spännas fast och de står och gungar i bilen istället

Med vänlig hälsning, Selle
    2021-10-24 Verifierad kund
    Snabbt svar på både telefon och mail.
    Mycket bra utförd flytt- och städhjälp.
    Jättetrevliga och proffsiga flyttkillar som lastade snabbt, effektivt och smidigt.
    2021-10-14 Verifierad kund
    Jag behövde hjälp med packning flytt och flyttstädning, Hade absolut inga förväntningar och hade aldrig hört talas om CaMa. Allt har fungerat absolut med beröm godkänt. Snabbt och proffsigt in i minsta detalj. Alla som hjälpt till har varit utomordentligt proffsiga och trevliga. Jag är er oerhört tacksam och kommer att rekommendera er. Tusen tack alla. Jag hade inte klarat mig utan er. MVH Ann-Marie Ljungman Lindstrand
    2021-10-12 Verifierad kund
    Fantastiska flyttkillar, superduktiga och effektiva! Varma rekommendationer !
    2021-09-25 Verifierad kund
    Det var smidigt och det gick fort. Bra killar.
    2021-09-23 Verifierad kund
    de var tillmötesgående och gjorde ett bar jobb med flytten snabbare än väntat
    2021-09-23 Verifierad kund
    Jak kan inte skriva p[ svenska
    2021-08-14 Verifierad kund
    Jag köpte både flytt hjälp och stöd. Blev bra bemött, och väldigt imponerad över deras sätt att jobba, dom var mycket noggranna och försiktiga med våra möbler. Städningen var toppen kommer verkligen att rekommendera detta företag till andra.
    2021-08-14 Verifierad kund
    Jättebra service från cheferna, lite svårt att kommunicera med personalen på plats pga språk
    2021-08-12 Verifierad kund
    Vi beställde flytt och städ. Nöjda överlag, men det var inte jättekul att plocka upp alla fimpar efter dem. Tycker att det säger sig självt att man inte kastar fimpar på någons trädgård, men vi alla är olika :) Jobbet blev utfört!
    Hej

Tack för att du tog dig att skriva ett omdöme!

Jag förstår verkligen att du blev arg för att du fick plocka fimpar för det är absolut inte ok att detta skett!

Jag ber så mycket om ursäkt och vi kommer ta det vidare till personalen

Med vänlig hälsning, Selle
    2021-08-12 Verifierad kund
    Fint bemött och nöjd med städningen över förväntningarna. Storstädning!
    2021-08-12 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett trevligt och vänligt sätt, det va lätt att prata och jag fick reda på hur allting skulle funka under flytt processen.
    Jag förväntade mig att jag skulle behöva ta några möbler själv pga utrymme, men det var väldigt lättande att se att det fanns plats och att de fixade allt.
    Det gick också väldigt fort. En bra flyttservice! Skulle definitivt rekomendera!
    2021-08-12 Verifierad kund
    Sökte flytt- och städfirma som kunde flytta bohaget och utföra städning under samma dag från Malmö till Stockholm. Bra bemötande och snabb kommunikation under beställningsprocessen. Endast något litet missförstånd som reddes ut direkt utan problem. Mycket trevliga, serviceinriktade och tillmötesgående flyttkillar. Rekommenderas absolut!
    2021-06-27 Verifierad kund
    Städningen utförd till full belåtenhet, effektivt och ordentligt, och inom stipulerad tid.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Allt har gått väldigt bra från början till slut. Och medarbetarna har också varit väldigt trevliga. Glad midsommar till er alla önskar Henrik och Cecilia Stannow
    2021-06-14 Verifierad kund
    Vänligt bemött, snabba svar och god tillgänglighet på telefon för mina frågor.
    Jag förväntade enligt offerten att det skulle komma en lastbil med tre man som skulle lasta vårt bohag. Det kom två mindre lastbilar med en förare i varje. De gjorde ett grundligt arbete med att fördela allt på bästa sätt, tog god tid på sig att bära ner och verkligen få plats med allt. De var mycket vänliga, lugna och jag kände stor trygghet i hur de hanterade våra möbler och kartonger. Allt var helt och i ordning efter transport Ystad- Stockholm
    Överlag är jag och min man mycket nöjda och vi skulle absolut rekommendera CaMa till andra som ska flytta.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Bokade flytt från Skåne till Stockholm. Gick smidigt. Supertrevliga!
    2021-05-27 Verifierad kund
    Billigt och fackmannamässigt utfört. Men, de var 4h sena vid upplock samt 3h sena vid avlämning vilket ställde till det för mig under flytten.
    Hej Joel

Tack för ditt omdöme, du skulle flytta från Skåne till Stockholm! Jag poängterade noga vid bokning att tiderna är preliminära då det handlar om körtider när man åker med stor lastbil! Vi kom även överens om Att vi skulle ringa 1h innan vi kommer!
    Så med andra ord fick du inte riktigt några fasta tider, tråkigt att det blev ett missförstånd och du trodde att tiderna då fått är förutbestämda!
    Vid lossningen hade du även missat att informera oss om höjd begränsningar som gjorde att vi förlorade mycket tid innan vi hittade en väg där vi kunde komma in med lastbilen!

Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva ett omdöme och kommer ta åt oss av din kritik, så hoppas vi att vi kommer vara än mer tydliga mot kommande kunder

Med vänlig hälsning, CaMa Service