Totalflytt Sverige AB

Totalflytt Sverige AB

totalflytt.se
  • BadgeThreeYears

Totalflytt Sverige AB är inte som ditt vanliga flyttbolag. Vi erbjuder våra kunder totallösningar för att göra din flytt trygg och säker. Vi erbjuder uthyrning av flyttlådor, ner- och uppapackning av ditt bohag, flyttstäd, magasinering, flytt av ditt bohag och montering av möbler. Vi vill att våra kunder ska vilja flytta igen...

466 omdömen om Totalflytt Sverige AB

Lea H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Ännu en flytt i år med er! Trevlig o duktig personal ,de kan verkligen pussla ihopa lasten bra dessa grabbarna,Karin är verkligen Serviceinriktad. Alla är pigga o otröstlig Verkligen nöjd med er och kan rekommendera er till alla.

Anna G
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket nöjd med flytten, från början till slut. Proffsigt!

Muhammad Toqeer R
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Great service and great people with smiley faces. They helped me to moved my stuff from my apartment to their store and keep it save for one month and then moved to my new house. For both moves they sent two trucks which is really great. They took care of everything and make sure that your furniture will not get damage. For second move they put furniture at right places in each room. High recommended :)

Lars J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jag har flyttat minst 30-40 ggr och aldrig varit mer nöjd med en flyttfirma. Så tummen upp för totalflytt, kan verkligen rekommenderas😀😀😀

Jens L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Väldigt bra och smidig flytt, med duktiga gubbar som tog hand om allt.

Andri D
Skrev om Totalflytt Sverige AB

This was a very good moving experience! Professional moving team, high quality and efficient service, very careful with our furniture, extra packaging on the truck to protect fragile items. Arrived at the appointment location on time. All in all, everything was great!

Margaretha L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Vi blev mycket väl bemötta både när det gällde bokning av flytten och när det gällde själva flytten från Malmö till Småland. Trevliga killar som var både snabba och aktsamma om möblerna. Rekommenderas varmt.

Lena L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

TOTALT BÄST! Från början till slut en otroligt väl genomförd process. Tack för att ni både flyttade, med stopp och fixade alla detaljer så perfekt. Städningen bättre än bra även den! Kan verkligen rekommendera Totalflytt!

Yvonne V
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket nöjd med både flytt och städ - punktligt, välordnat och effektivt. Ett särskilt plus för lån av obegränsad mängd flyttlådor med både hemleverans o hämtning efter att de blivit tömda. Så smidigt! Trevligt bemötande av alla inblandade. Rekommenderar!

Cristine S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jättefint bemötande från förta samtal till att alla möbler var på sin slutstation. Kunde inte varit bättre.

Mattias H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra pris och trevligt bemötande. Rekommenderas.

Tommy K
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra service och effektiv flytt

Krister B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra info inför flytten, lyhörda för önskemål under flytten, rekommenderas!

Patrik H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Snabba, trevliga och hjälpsamma. Fixade det lilla extra!

Annie H

Snabba, trevliga, proffsiga! Rekommenderar starkt

Carsten J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bättre än förväntat.punktligt, trevligt bemötande. Tack totalflytt

Andrew P
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Underbar kontakt med bolaget, själva flytten gick jättesmidigt med trevliga flyttkillar. Har rekommenderas vidare till flera.

Kerstin J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Allt var så proffsigt från flytt till städ Rekommenderar er när jag hör någon som ska flytta😊

Eva E
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket seriösa och serviceinriktade. Vi fick en smidig och problemfri flytt. Vi kände oss väldigt trygga. Vi hade packning, flytt, städ, montering av nyköpta möbler och bortforsling av skräp. Vi är supernöjda.

Pernilla C
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jag är mycket nöjd med servicen från start till mål. Väldigt trevlig administrativ personal som tom ringde upp dagen innan flyttdatum för att stämma av allt en extra gång. Janutz (?) som var arbetsledare under själva flytten var en mästare på att packa flyttbilen och instruera sina inte lika erfarna medhjälpare kring vad som skulle göras så att flytten gick snabbt och effektivt. Kort sagt är jag väldigt nöjd och kan varmt rekommendera totalflytt till andra.

Saara L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Snabbt, smidigt, tryggt och alla var trevliga och väldigt tillmötesgående. Vi anlitade företaget för både flytt och flyttstädning. Vi är supernöjda med båda delarna . Väldigt försiktiga med alla våra saker och städningen va så himla bra utförd. Rekommenderas verkligen

Patrik S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Totalflytt hjälpte mig med bohagsflytt från två separata förråd till nytt hus. De var punktliga, snabba, hjälpsamma och trevliga

Christina E
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket serviceminded, trevliga, billiga och snabba!

Cecilia A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Superflytt! Trevligt bemötande när en ringer och mycket trevlig och kompetent personal på plats med själva flytten. Högsta betyg!

Mikael L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Super bra service, en väldigt bra flyttfirma. Kan starkt rekommendera totalflytt.

Emma K
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Så nöjd med flytten! Killarna var jättesnabba och effektiva, och allt flöt på perfekt! Inga överrasknings avgifter, som det är med andra flyttfirmor. Tänker definitivt använda totalflytt igen, nästa gång jag flyttar!

Anna K
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Flytten gick otroligt smidigt och snabbt. Jag är väldigt nöjd.

Therese A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Professionella och snabba! Väldigt trevligt bemötande. Jag är SÅ nöjd med den hjälp jag fick med min flytt!

Elena B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Hej, Mitt första bemötande gav ett väldigt professionellt intryck. När jag återkom visste personalen utan tvekan vem jag var och var insatt i min flyttsituation. Jag köpte flyttpersonal och städ. Flyttkillarna var punktliga och var insatta i flytten för de behövde emballera känsliga möbler. De var noggranna, trevliga och proffsiga utan att stressa. Under flytten kontaktade de städ som kom och började sitt jobb där utrymmena var tomma. Städpersonalen var väldigt noggranna och städningen blev fantastiskt bra....

Rolf J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket proffsigt rakt igenom med både flytt och städning. All personal väldigt trevliga och hjälpsamma.

Lars-Åke E
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Fantastisk personal och snabbt, bra arbetat

Erik E
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Alltigenom trevligt bemötande från första kontakt. Sliter hårt och levererar vad som har utlovats. Dessutom så var flyttstädningen något utöver det vanliga - ett otroligt väl utfört arbete. Rekommenderas starkt!

Anders J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jag beställde flytt av totalflytt för att dom var billiga o då kanske jag inte hade så höga förväntningar men biev glatt överaskad av vänlighet och o nogranhet o snabbhet. Jag flyttade från 2 rum o kök till 2 rum o kök ca 1 mil i allt som allt tog det bara 1 timme för bara 3 man som skötte allt. O det tycker jag är fantastiskt. Så 1000 TACK FÖR EN FANTASTISK FLYTT

Sebastian K
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Trevliga, proffsiga, bra bemötande. En vilja att utföra sitt arbete bra. Känner stolthet i sitt arbete

Erica P
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra kontakt via e-post och telefon. Trevlig men stressad flyttpersonal. Höll tiderna som avtalat. Våra billiga Ikeamöbler klarade sig fint men vårt golvur fick flera skador på sig. Inte tillräckligt emballerat och inte ens en ursäkt fick vi.

Vikthor M
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket bra jobb gjort med både flytt och städ, snabbt och smidigt utan krångel.

Linn K
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Supersmidiga och trevliga! Snabba och effektiva men ändå noggranna.

Eva B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

De ringde upp och stämde av allt några dagar innan flytten, väl vid flytten var alla trevliga, satte flyttfiltar runt möblerna, och flytten gick snabbt! Vi var färdiga långt innan vad vi hade räknat med. Tog även flyttstäd och hyresvärdens kommentar var att det var en riktigt bra städning, de hade inte sett någon som fått till ugnen så bra som detta innan. De ville veta vem det var vi hade anlitat 🙂 Vi kommer varmt rekommendera både totalflytt till vänner och bekanta framöver!

Eva H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket nöjd med både flytt och städ

Julius B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket duktig och proffsig personal. Kan starkt rekommendera till andra.

Celine J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Supertrevliga vid bokning och även de som hjälpte vid flytten. Gick snabbt för dem att flytta och de var försiktiga med alla saker.

Johan J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jättetrevliga och duktiga. Det var många tunga lyft och trappor för dem men dom gjorde det snabbt, effektivt och med ett leende.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vi tackar för ditt fina omdöme och önskar er lycka till i ert nya boende. Mvh Karin Totalflytt

Gunilla L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra kontakt från start till mål. Punktliga och snabba under flytten.

Tack Gunilla! Mvh Karin Totalflytt

Karolina F
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Trevlig personal! Proffesionellt bemötande och flytten gick hur smidigt som helst. Till ett bra pris dessutom! Rekommenderas varmt!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Lycka till i ditt nya boende och vi blir oerhört glada över din varma rekommendation . Mvh Karin Totalflytt

Josefin B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Toppen upplevelse! Snabbt, smidigt och enkelt. Trevligt bemötande :)

Pia R
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Fungerade bra duktig personal, vi fick trevligt bemötande. Hade blivit betyg 5 om bilen hade varit mer rätt dimensionerad för vårat bohag.. vi hade uppgivit 150 m2 samt förråd. . Fick Inte plats I bilen vi fick köra ett antal vändor med släp..

Svar från Totalflytt Sverige AB

Hej Pia, Vad roligt att du blev nöjd med flytten i det stora. Vi gör vårt bästa för att uppskatta våra kunders bohag baserat på de uppgifter vi får. Du hade bokat 65 kubik lastbil som borde räckt för ditt bohag men vi är alla olika, vissa har mer saker och andra har mindre. Vi är tacksamma för att du ändå valde att lämna ett fint omdöme om oss. Mvh Sara Totalflytt

Mattias K
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Väldigt smidigt och lätt. Både flytt och städ gjordes utmärkt

Tack, vi är så glada att vi kunde vara er tillags! Mvh Sara Totalflytt

Grazyna bozena D
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Tjänsten utfördes verkligen professionellt, möblerna skyddades noggrant och trots att de transporterades långt blev de inte skadade alls. Kurirerna var hjälpsamma och trevliga! Rekommenderas varmt!!!

Vi tackar ödmjukast för dina fina ord! Mvh Sara Totalflytt

Rukaya N
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Väldigt bra bemötande och trevlig personal

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Mvh Sara Totalflytt

Felicia M
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Allt bra! Kom i tid och var klara snabbt.

Vi tackar så mycket:) Mvh Karin Karlsson Totalflytt