Totalflytt Sverige AB

Snittbetyg
4.9
Ring 042-405 28 25 Dela

Om företaget

Totalflytt Sverige AB är inte som ditt vanliga flyttbolag. Vi erbjuder våra kunder totallösningar för att göra din flytt trygg och säker. Vi erbjuder uthyrning av flyttlådor, ner- och uppapackning av ditt bohag, flyttstäd, magasinering, flytt av ditt bohag och montering av möbler. Vi vill att våra kunder ska vilja flytta igen...

384 omdömen om Totalflytt Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 384 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Anna-Karin P
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Totalflytt har fått omdöme så förväntningarna var höga när de skulle flytta från vårt stora hus till en lägenhet på 100 kvadratmeter. Och vårt gamla fina tunga piano. Men de var ännu bättre. Otroligt proffsiga i allt från bemötande till själva flytten. De packade allt ömtåligt och inget gick sönder. Inte en repa på något. När vårt bord och soffa inte gick in i hissen skruvade de isär och så ihop . Rekommenderar verkligen Totalflytt om man vill ha en proffsig flyttfirma med trevligt bemötande.

Karin L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Kom i tid, packade och lastade både snabbt, försiktigt och noggrant. Överlag ett väldigt professionellt bemötande - väldigt nöjd!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Karin för ditt fina omdöme om vår personal som utförde er flytt , jag önskar er en fortsatt trevlig helg! Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Paula U
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Grymt bra arbete med min mormors flytt. Snabba och noggrana

Vi tackar så mycket för ditt omdöme:) Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Suzzana L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Väldigt pålitligt företag o samma dag som flytten gick var allt upplockat o dessutom till ett väldigt bra pris Kan varmt rekommenderas!! Väldigt trevliga att ha att göra med

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack så mycket Suzzana för att vi fick äran att utföra din flytt, Jag önskar dig all lycka till i ditt nya boende. Trevlig helg! Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Carl Björn-Erik T
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Vi är jättenöjda! Bra bemötande vid bokning, smidig flytt och bra kommunikation med personalen på plats. De jobbade snabbt och effektivt. Jag kan definitivt rekommendera Totalflytt.

Tack så mycket för ditt fina omdöme. Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Agnes M
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket pålitliga, bra service, mycket bra kundservice, mycket prisvärd.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Agnes för dina fina ord, lycka till i ditt nya boende. Mvh Karin Totalflytt

Sabina K

Fantastiska och profesionella

vi tackar så mycket:) Mvh Karin Totalflytt

Marit A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Vi köpte flytt av en hel lägenhet og fikk supergod service. Trevlig personal, som var lösningsorienterat og fleksibla. Vi är jättenöjd!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack för att vi fick hjälpa er och för ditt fina omdöme/Karin Totalflytt

Annika H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

TotalFlytt flyttade mitt bohag. Vilka otroliga grabbar! Jag är verkligen verkligen genuint imponerad av dem. Starka som oxar, snabba och effektiva och samtidigt så otroligt försiktiga och rädd om varenda grej. Trevliga och sociala och bara så himla bra på alla vis. Jag kan varmt rekommendera er flyttfirma till alla jag känner. Grabbarna gjorde ett fantastiskt jobb. Och då var jag ändå 2:a flytten för dagen och det hade varit mer än förståeligt om de varit trötta och slitna. Men av det märktes inte ett dugg. Jag är verkligen så himla nöjd på alla vis.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vad roligt att höra att du är så nöjd med din upplevelse med Totalflytt, Vi tackar för att vi fick äran att utföra denna flytt för dig och lycka till i ert nya boende:) Mvh Karin Totalflytt

Karl Per Magnus T
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Punktliga, tydliga och galet effektiva. Om det blir flytt igen så är detta val nr 1

Tack för ditt omdöme! /Karin Totalflytt

Anneli R
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Trevligt bemötande och arbetet utfördes snabbt och utan problem. Kan rekommenderas

Tack Anneli och lycka till i ditt nya boende:) /Karin Totalflytt

Louise L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Behövde hjälp att flytta en tung byrå. Fick ett mycket trevlig bemötande från start. Riktigt kunniga killar som kom o byrån flyttades varsamt till sin nya plats av 2 killar som verkligen vet vad de gör! Imponerad över insatsen och tacksam för hjälpen! Kommer definitivt använda mig av Totalflytt Sverige AB om behovet finns i framtiden och kommer gladeligen rekommendera de till andra! Stort tack från nöjd kund!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vad kul att du är så nöjd Louise , tack för att du rekommenderar oss och välkommen åter när behovet finns. :) MVH Karin Totalflytt

Emanuel D
Skrev om Totalflytt Sverige AB

The service was absolutely excellent and my expectations were met within the short notice for the job. The staff are professional in discharging their duties and the service passed a control test.

Tack så mycket för ditt omdöme! Mvh Karin Totalflytt

Kristen V
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Väldigt bra flyttfirma! Helt enkelt ingenting att klaga på. Smidigt och pålitligt. Perfekt kundtjänst som gjorde oss att känna sig trygga och säkra.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Kristen för dina fina ord och tack för att vi fick äran att utföra er flytt:) Mvh Karin Totalflytt

Tobias K
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Dem var trevliga. Tyckte dem missat lite i lägenheten, men i övrigt bra.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack för ditt omdöme, Är man som kund inte på plats själv på adressen och har en anhörig där som visar oss vad som ska med så hade vi inte kunnat göra annorlunda, utan tar med det den anhöriga visar:) Lycka till i ditt nya boende:) Mvh Karin Totalflytt

Christina M
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Tjänstvilliga, tillgängliga och trevliga varenda en vi hade kontakt med. Mycket nöjda med all hjälp.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack för ditt fina omdöme , och tack för att vi fick äran att hjälpa er med packning+flytt+flyttstäd. Mvh Karin Totalflytt

Per S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket bra bemötande och flytten fungerade utmärkt

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Per ,vi på Totalflytt är glada över att vi fick hjälpa er med detta uppdrag! Mvh Karin Totalflytt

Natalie S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra kundservice. Vänliga och snabba flyttkillar.

Hej Nathalie! Vi bockar och bugar för ditt fina omdöme:) Mvh Karin Totalflytt

Ingrid H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket bra! Billiga, smidigt och kändes tryggt!

Tack Ingrid:) Mvh Karin Totalflytt

Lisa A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket professionellt Trevligt bemötande. Bästa flyttfirma jag har anlitat. Alltså: högsta betyg.

Wow vad glada vi blir, tack tack:) Mvh Karin Totalflytt

Mia H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jag la en offert på Offerta och föll för detta företag direkt, med deras varma och professionella bemötande. Två anställda kom på dagen och allt blev kanonbra. Dom var väldigt rädd om våra möbler. Vi kommer att använda Titalflytt igen och rekommendera det till folk som ska flytta. Tack för allt.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vi blir så glada över din fina beskrivning av din upplevelse med oss, Vi hoppas vi hörs i framtiden igen när ni behöver vår hjälp:) Mvh Karin Totalflytt

Christian A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Trevligt bemötande, professionell attityd. Bra på alla sätt. Respektfull hantering av flyttgods och fastigheter

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Christian för dina fina ord om din upplevelse med Totalflytt. Mvh Karin Totalflytt

Max A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra flyttpersonal, snabba, effektiva. Städningen gick också bra, godkänd av hyresvärden. Lätt att få kontakt med flyttfirman.

Tack Max, lycka till i ert nya boende. Mvh Karin Totalflytt

Anette H

Snabba och effektiva, trevliga

Tack tack:) Mvh Karin Totalflytt

Albin H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Pålitliga och snabba flyttgubbar. Måna om att allt blev gjort på rätt sätt och var otroligt lösningsorienterade. .

Tackar för ditt omdöme:) Mvh Karin Totalflytt

Lena N
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Hej Jag är helnöjd. Så smidigt och skönt fören själv,slippa bara på tunga möbler. Ett xtra plus var att i flyttade min Julgran klädd o allt som den stod 😄

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Lena och vad skönt att vi kunde underlätta din flytt med våra starka killar:) Mvh Karin Totalflytt

Christina J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Flytten gick snabbt och smidigt.

Tack för ditt omdöme. Mvh Karin Totalflytt

Malin L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Beställde flytthjälp från villa till lägenhet. Supernöjd! Två starka flyttkillar som tömde hela huset, körde och ställde in i lägenheten på tre timmar. Inga repor eller något som gick sönder, allt var helt och rent. Jättetrevliga och hjälpsamma killar. Första gången jag beställde flytthjälp och kan varmt rekommendera Totalflytt!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vilken fin beskrivning av din upplevelse med oss. Önskar dig en fin dag:) Mvh Karin Totalflytt

Andreas O
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket seriösa killar som hjälpte oss att flytta till Malmö från Jönköping. Rekommenderas!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Andreas för att vi fick äran att utföra er flytt från Jönköping-Malmö. Mvh Karin Totalflytt

Fredrik S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Själva bokningen var otroligt smidig och digital signering gör det enkelt. Killarna tog kontakt innan de kom, väldigt professionella och skötte flytten smidigt. Jag är en nöjd kund.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Härligt att du är en nöjd kund, det är vårt mål & vår vision. Lycka till i framtiden. Mvh Karin Totalflytt

Sandra O
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Super på alla sätt. Trevliga, punktliga, snabba. Skönt med ett fast pris. Reklamerat er till vänner. Allt gick jätte smidigt o enkelt.

Härligt, att du upplevde er flytt med oss så positiv, Mvh Karin Totalflytt

Karl B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket bra service och lösta allt utan problem. Rekommenderas starkt

Tackar för din beskrivning om din upplevelse med oss. Mvh Karin Totalflytt

Allan C
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Allting gick mycket mycket bra. Bemötande från personalen var också mycket mycket bra.

Tack för ditt omdöme Allan, betyder mycket för oss. Mvh Karin Totalflytt

Hanna A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Duktiga, effektiva och noggrann killar!

Tackar tackar Hanna! Mvh Karin Totalflytt

Jenny M

Smidigt, duktiga, snabba. Mycket nöjd

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vi på Totalflytt uppskattar ditt omdöme och tackar så mycket. Mvh Karin Karlsson

Lennart C
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Toppenbra, kom tidigare än lovat vilket var bra, men ringde först för att kolla så det var ok.

Tack Lennart för ditt omdöme. 'Mvh Karin Totalflytt

Lena J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bokat flytt 22/12 och städ. Smidigaste flytt vi varit med om, trots att vädret var det sämsta tänkbara att flytta i. Supertrevliga killar o tjejer. Snabba, hjälpsamma och välstädat. Rekommenderas varmt

Tack Lena för din varma rekommendation om oss på Totalflytt. Mvh Karin Karlsson

Norka C
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Totalflytt är verkligen flyttfirma som sätter guld i kanten på ens flytt! Överträffade mina förväntningar Allt var smidigt från början till slut De tog väl hand om mina saker och inte nog med det visade de hänsyn när de kom in i lägenheten när de själva noterade att golven var polerade. Bara massa plus, synd att det inte går att ge de flera stjärnor. De är dessutom bästa priset i marknaden!!!! Bemötande från varenda en av de som var med och hjälpte till var verkligen utöver det vanliga. Totalflytt ni är bara SÅ BÄST! TACK ÄNNU EN GÅNG!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Hej Norka! Vi är så glada över detta fina omdöme du tagit dig tid att skriva om oss, Det värmer så att läsa hur nöjd du är och hur vi överträffade dina förväntningar:) MVH Karin Karlsson

Monica M
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Super service, positiva trevliga & mycket bra bemötandet! Allt packat med omsorg & respekt. Trevlig personal, och en super flytt upplevelse❤️ Tack🙏🏻

Tack bästa Monica för detta fina omdöme, det gläder oss. Mvh Karin

Lina D
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Vi bokade flytt och städ med Totalflytt. Allt gick supersmidigt och vi hade en bra dialog hela vägen. Rekommenderas varmt!

Tack Lina för din varma rekommendation:) Mvh Karin Totalflytt

Nino A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jag är jätte nöjd med den service jag fick. Totalflytt Sverige AB har utfört ett jätte bra jobb och jag vill rekommendera dom till både min familj och vänner. Dom är snabba och på samma tid väldigt professionella.

Vi tackar så mycket för dina fina ord. Mvh Karin Totalflytt

Malin W
Skrev om Totalflytt Sverige AB

De var snabba och tillmötesgående och trevliga

Tack tack, för din beskrivning av oss. Mvh Karin Totalflytt

Ewald B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Allt enligt ök och förväntningar. Rekommenderas!

Tack Ewald för din rekommendation. Mvh Karin Totalflytt

Eva B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Trevligt bemötande från bokning till utfört arbete och flyttkillarna var oerhört snabba och effektiva.

Tack tack Eva. Mvh Karin Karlsson Totalflytt

My A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket nöjd. Det gick snabbt och smidigt och väldigt trevlig personal.

Härligt att du är så nöjd med oss:) Mvh Karin Totalflytt

Mariette L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

3 killar som slet som djur. Trevliga, serviceminded och hjälpsamma. Aldrig bokat flyttfirma tidigare, så jag blev positivt överraskad vilken service det var! Rekommenderar varmt!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vad roligt att vi gjorde din första upplevelse med flyttfirma så positiv. Mvh Karin Totalflytt

MICAH G
Skrev om Totalflytt Sverige AB

The best moving company I have used! The team was super professional, friendly, took care of my things in a good way. They were very flexible and accommodating in terms of dates and changes. I was moving between Sweden and Brussels and they offered to store my things till I found a new apartment. The team was quick, on time, and the communication the whole time was clear and fast. The moving-out cleaning was absolutely brilliant - I do not think my apartment was ever that clean! I felt like my things were in good and...

Svar från Totalflytt Sverige AB

Thank you very much Micah, we wish you all good in Brussels. Regards Marian Totalflytt

Karin W
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra kommunikation både innan och under flytten. De höll den avtalade tiden. Jobbade fokuserat och löste problem som uppstod. Vi rekommenderar Totalflytt!

Tusen tack Karin! Mvh Marian Totalflytt Sverige Ab

Björn J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mitt flyttuppdrag var från Malmö till Trollhättan med två dagars magasinering mellan destinationerna. Behövde även flyttstädning. Faktiskt i samtliga moment så glänste detta företag. Mycket trevliga människor dessutom. Är så nöjd med denna flytt!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack så mycket för fina ord Björn! Stort lycka till i nya bostaden.

Otto G
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Väldigt bra, man får snabba svar och dem frågar om dem inte vet var dem ska ställa grejer.

Tack så mycket för omdömen! Mvh Marian Totalflytt Sverige Ab

Filtrera omdömen