Luckystar flyttfirma AB

Luckystar flyttfirma AB

Ring 040-694 98 19 luckystarflytt.se
4.4

Välkommen till Luckystar flyttfirma AB! Är det dags för rent hus? Med Luckystar flyttfirma AB behöver du inte oroa dig, vi har många års erfarenhet inom städservice och kan därför städa hos dig både snabbt och noggrant. Förutom hemstädning erbjuder vi även flyttstädning, flytthjälp, fönsterputs, kontostädning, Trappstädning...

27 omdömen om Luckystar flyttfirma AB

Lars E
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Jag blev bemött på ett vänligt och trevligt sätt därför valde jag Luckystar

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Lars! Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett så fint omdöme! Och tack för att du valde vårt företag för att få utföra din löpande hemstädning! Vi jobbar ständigt för att vara värdiga det förtroendet och en utav grundstenarna är ett vänligt kundbemötande. Tack återigen och ha en fin dag!!! Med Vänliga Hälsningar Luckystar Flytt och Städservice

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Ingela F
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Flyttkillarna kom en timme försent. De följde inte vad vi sagt om hissen varpå den fastnade och det hela tog flera timmar extra. De hade lovat tre flyttkillar, det kom två. De orsakade ett stort hack i vårt ekbord, vilket vi påtalade. Chefen tror inte på oss. De glömde städa vinden. Vi fick ingen kompensation för något.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Ingela! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Ja, den dagen var verkligen kaotisk med akuta sjukanmälningar från personalen. Självklart är detta inget som ska påverka er som kunder och vi förstår er frustration. Vi tar till oss kritiken och ska jobba för att förbättra oss! Med Vänliga Hälsningar Luckystar Flytt och Städservice

Elbe L
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Bra och tydlig kommunikation i samband med offert, utmärkt resultat på städningen.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Göran! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för dina fina ord! Vi är glada att du som kund är nöjd, då har vi gjort vårt jobb! Önskar dig allt gott i framtiden! Med Vänliga Hälsningar Luckystar Flytt och Städservice

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Johanna Ö
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Köpte flyttstäd i Lund. Snabbt och bra bemötande! Kundtjänst fanns tillgängligt för frågor. Skulle anlita igen och rekommenderar andra att anlita.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Johanna! Tack så mycket för din fina rekommendation!! Så roligt att höra att du blev nöjd!! Önskar dig allt gott i framtiden! Med Vänliga Hälsningar Luckystar Flytt och Städservice

Jan N
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Trevligt och bra, Inga konstigheter och höll det ö.k priset utnan några överraskningar.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Jan! Tack för att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme om oss! Det uppskattar vi verkligen och vi är glada att du som kund är nöjd. Då har vi gjort vårt jobb! Lycka till i det nya hemmet!! Med Vänliga Hälsningar

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Tina N
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Trevliga vid bokning och bra städat

Svar från Luckystar flyttfirma AB

God morgon Tina! Tack för att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme om oss! Vi är glada att du som kund är nöjd, då har vi gjort vårt jobb! Ha en fin dag! Med Vänliga Hälsningar

Aida A
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Super proffsig och fin bemötande. Kundes behov kommer först, väldigt flexibla och duktig på det de gör. Alltid i tid, super bra städning, super smidig och flytig flytt.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

God morgon Aida! Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint och positivt omdöme om oss! Vi är glada att du som kund är nöjd, då har vi gjort vårt jobb. Ha det fint och önskar dig all lycka i den nya lägenheten! Med Vänliga Hälsningar

Dödsbo-sten Å
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Trevligt bemötande. Fint utfört arbete. Ärendet gällde en flyttstädning.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Ingrid! Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss! Vi är glada att du är nöjd med oss! Då har vi gjort vårt jobb. Ha det fint! Med Vänliga Hälsningar

Ingrid L
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Mycket trevligt bemötande. Fint utfört arbete och nöjd kund. Ärendet var flyttstädning.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Ingrid! Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss! Vi är glada att du är nöjd med vårt bemötande och vår flyttstädning. Då har vi gjort vårt jobb! Ha det fint! Med Vänliga Hälsningar Luckystar Flytt och Städservice

Eugenia A
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

The guys at Luckystar are very nice and responsible. I hired them for a moving-out cleaning and they were on time and were also very patient with me, as I still needed to take out some stuff from the apartment. They pay close attention to details so your landlord will be happy with the cleaning, as it is very thorough :). It's the only company I'll trust. They also got great prices compared to what they other and to other cleaning companies. I do 100% recommend!

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hi Eugenia! Thank you so much for your very kind and positive words!! We are happy to hear that you feel content, which means that we have done our job as a company. Once again, thank you!! Kind regards Luckystar Flytt och Städservice

Berit P
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Fantastiskt bra utfört arbete! Anlitar gärna detta företag OCH dessa personer igen. Jag köpte storstädning och det har aldrig tidigare blivit så bra städat.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Berit! Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna ett så fantastiskt fint omdöme om oss! Vi är glada att du blev nöjd, då har vi gjort vårt jobb!! Ha en fin dag! Med Vänliga Hälsningar Luckystar Flytt och Städservice

Unni N
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Bra bemötande. Flyttstäd som var bra, missades lite damm i tak men annars upp till förväntan.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Unni! Tack för att du tog dit tid att lämna ett fint omdöme om oss! Tack även för att du påpekade det missade dammet! Det gör att vi kan tänka på det nästa gång hos en annan kund. Ha en fin dag! Med Vänliga Hälsningar Luckystar Flytt och Städservice

Juha L
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Luckystarflytt AB var mycket bra.

Tack Så Mycket Juha

Yulia C

mycket service-minded städfirman

Tack så mycke Yulia

Hasan M
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Best service i get. Very help ful.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

thank you Hasan we are grateful that you are happy

Ulf M
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Snabbt, skickligt, säkert och mycket gott resultat! Kände mig säker hela vägen och kommunikationen var väldigt serviceminded. Toppen!

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Ulf! Tack för att du tog dig tid att oss och tlämna ett omdöme om oss och tack så mycket för dina fina ord!! Vi är glada att du som kund känner dig nöjd!! Med Vänliga Hälsningar Luckystar Flytt och Städservice

Gary A
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Städningen tog lång tid och ändå var det flera ställen det var smutsigt på. Bland annat en vägg i hallen med smuts och en i vardagsrummet. En bänkskiva på toaletten var dammig och en spegel var inte riktigt ren. Det fanns skräp kvar i en garderob och smuts vid en låda i köket. Detta var det jag såg vid en snabb inspektion vid nyckelinlämning så hann inte kika närmre. De glömde dessutom att låsa ytterdörren, men lämnade nyckeln på anvisat plats enligt överenskommelse. Hade förväntat oss bättre resultat när lägenheten ändå inte var hårt smutsad.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Gary! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi är hemskt ledsna att vi inte uppfyllt vår städning så att du som kund blivit nöjd. Vi kommer att ta till oss kritiken och arbeta för att förbättra oss. Tack för din ärlighet!!! Med Vänliga Hälsningar Luckystarflytt AB

Malin Ö
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Anlitades för flyttstäd och gjorde det bra. Imponerad över att ugn o plåtar blivit så gnistrande rena. Överlag ett mycket bra utfört arbete!

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Malin tack så mycke vi är gjorde att du är

Ibro Z
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Bra service inga krusiduller. Var i tid och fastighetsägare godkände städning.

Hej Ibro, Vi är glada att du är nöjd med vårt jobb Tack

Adjoa E
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

De var underbart och fantastiskt. Jag rekommenderar.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Adjoa! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för dina fina ord. Vi är glada att du som kund är nöjd!

Ulf H
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Flyttstädning,och dom var mycket noggranna.Vänliga. Kort sagt,ett mycket bra jobb..

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Tack så mycket,Vi är glada att höra att du är mycket snäll med vårt jobb

Kerstin S
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Jag köpte fönsterputs nu inför julen. Blev mycket väl bemött av företaget, snabbt svar på förfrågan och även de frågor jag hade. Tror aldrig jag har haft så fina fönster så jag skall definitivt anlita dem igen, kanske även för andra städtjänster

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Thanks a lot for your recommendation we appreciate

Vanja L
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Mycket väl utförd putsning av fönstren trots dåligt uteväder.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Hej Vanja! Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss! Vi är glada att du som kund är nöjd!

Kvalitetsflytt
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Mycket bra ! Snabb service och bra uppdrag samt med kvalitet.

Svar från Luckystar flyttfirma AB

tack så mycket vi är glada över att du är nöjd med vår service, ha en fantastisk dag Luckystar AB

Carina J
Skrev om Luckystar flyttfirma AB

Flyttstäd beställde jag och det blev otroligt rent överallt 😊 Jättenöjd .

Hi Carina! Thanks so much for your recommendation Have a good weekend

Dust &

Excellent service! Big thx /Michael

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Thanks for choosing us and for the recommendation

Stiftkronans F

Städning av 2 ST lägenheter, fullt godkänt. Trevligt bemötande

Svar från Luckystar flyttfirma AB

Tack so mycke och ha en bra helg