Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Easy Clean Syd AB

Easy Clean Syd AB

Stadiongatan 65, 217 62 Malmö — Visa karta

Vi på Easy Clean Syd städar hem och kontor med stort engagemang och hög kvalitet. Vårt mål är att varje kund ska bli fullt nöjd, varje gång!

Regelbunden hemstädning, flytt- och storstädning samt byggstädning är några av de tjänster vi erbjuder. Vår personal arbetar med noggrannhet, kvalitetsgaranti, säkerhetsavtal och kontinuitet. Snabbt och prisvärt!

Vi står också till tjänst med annan hemservice för dig som vill unna dig lite lyx eller behöver extra hjälp. Tvättning, strykning, inköp, promenadsällskap eller barnpassning är några tjänster vi erbjuder.

Våra tjänster innefattas av begreppet "hushållsnära tjänster" och ger därför rätt till RUT-avdrag på skatten.

Läs vad 9 kunder tycker om Easy Clean Syd AB

• Ursula K
    Ursula K skrev om Easy Clean Syd AB
    Vi är supernöjda med flyttstädning vi beställde. Kan varmt rekommendera Easy Clean.
    Det är vad det låter - simply Easy Clean!
  • Petra B
    Petra B skrev om Easy Clean Syd AB
    Seriösa och noggranna! Kan varmt rekommenderas
    2017-04-14 Marija M svarar Petra B
    Tack Petra,,
    Ni har köpt tjänsten "hemstädning" i flera år av oss.
    Känns bra för både personal och mig, att få positiv feedback.

Easy Clean Syd
    med personal
  • Li H
    Li H skrev om Easy Clean Syd AB
    Jättenöjd!! Flytt o städ.
    Allting fungerade till 100%!
    2017-04-14 Marija M svarar Li H
    Tack Li,
    För den positiva feedbacken

Easy Clean Syd
    med personal
  • Hans Gustaf G
    Hans Gustaf G skrev om Easy Clean Syd AB
    Jag har köpt hemstädning en gång vart 14:e dag. Jag provade 3 tillfällen innan jag valde att avbryta samarbetet.

Vi upplevde att Easy clean inte levde upp till våra förväntningar och att chefen för företaget bara kom med undanflykter och bortförklaringar. Dessutom mycket otrevlig vid uppsägande av tjänsten. Jag skulle avråda vänner och andra från det här företaget, till störst del beroende av chefen.

I efterhand har jag funnit ett annat företag med bättre kundkontakt, lägre pris och högre kvalitet, så jag är nöjd.
    2017-04-11 Marija M svarar Hans Gustaf G
    Mycket ledsen att ni inte är nöjda med vårt arbete och bemötande. Vi tar till oss av kritiken och önskar er lycka till framöver.

Easy Clean Syd AB
  • Magdalena G
    Magdalena G skrev om Easy Clean Syd AB
    Det är en trevlig firma och med bra personal som är flexibel och gör gärna lite extra om man ber om det! Kan rekommendera städfirman.
    2017-04-07 Marija M svarar Magdalena G
    Tack för den fina feedbacken!
    Magdalena .

• Åsa S
    Åsa S skrev om Easy Clean Syd AB
    Hemstädning. Duktiga på att städa. Grundligt och ordentligt. Vänliga .
    Ibland lite oberäkneliga gällande tiden.
    Alltid flexibla om tid eller dag behöver flyttas.
    2017-03-31 Marija M svarar Åsa S
    Tack Åsa,
    För den positiva feedbacken. Tiden kan ni också räkna med bara vi vet att det är viktigt för er! Som tex idag då du skrev till mig.

Med vänlig hälsning
  • Roland H
    Roland H skrev om Easy Clean Syd AB
    Vi har ända sedan början haft en god erfarenhet. Allt fungerar bra d.v.s. bra städning o bra personal.
    2017-03-30 Marija M svarar Roland H
    Tack Roland & Ovi,
    För den positiva feedbacken.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Easy Clean Syd AB
    Easy Clean har jätteduktig personal. De är flexibla och ger alltid det lilla extra!
    2017-03-28 Marija M svarar Anneli B
    Tack för ett positivt svar! Det som är viktigast att vi alltid gör kunden nöjd!

• Daniel J
    Daniel J skrev om Easy Clean Syd AB
    Har easy Clean syd som städare hemma, fungerar väldigt bra. De är flexibla och tillmötesgående. Jag rekommenderar dem till andra.
    2017-03-30 Marija M svarar Daniel J
    Tack Daniel,
    För den positiva feedbacken.

Stadiongatan 65, 217 62 Malmö