Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö F&D Damaju Städ
Rekommenderat företag 2015 - F&D Damaju Städ

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, 212 33 Malmö — Visa karta

F&D Damaju Städ i Malmö är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi är ett flexibelt företag med fokus på kvalitet, kundens önskemål och behov med stort miljötänk och enbart miljövänliga produkter. Vi erbjuder, flyttstädning, hemstädning, skolstädning, fönsterputs och mycket mera. Önskar du ett personligt städföretag med nära samarbete med sina uppdragsgivare och fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!

Läs vad 26 kunder tycker om F&D Damaju Städ

• Nicklas N
    Nicklas N skrev om F&D Damaju Städ
    Bra städning som fixar det fint även om vi inför städningen inte alltid hinner plocka undan saker från de ytor som ska städas.
  • Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter skrev om F&D Damaju Städ
    Snabb och bra service trevlig personal
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om F&D Damaju Städ
    Tillmötes gående, flexibla och Lyhörda. Mycket bra på köksrengöring, mindre bra på dammsugning.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om F&D Damaju Städ
    Väldigt fin städning. Noggranna o tillmötesgående
  • Claudia B
    Claudia B skrev om F&D Damaju Städ
    We are very happy with the Service from Damaju Städ. Their staff is very thorough in cleaning, but also careful with our property. It is always a pleasure to come home after they have cleaned the house!
  • Erica G
    Erica G skrev om F&D Damaju Städ
    Ett fantastiskt gäng! Trevliga och med service som fokus!
  • Eva T
    Eva T skrev om F&D Damaju Städ
    Vi har anlitat F&D Damaju för två flyttstädningar på två månader. De var mycket duktiga och professionella och jag kommer definitivt anlita dem när jag behöver städhjälp igen.
  • Marija S
    Marija S skrev om F&D Damaju Städ
    Supernöjd med resultatet ble som helt ny vagn samt att det gick snabbt och få hem då det även va två vagnar en firma jag starkt kan rekommendera !!!
  • Jessica T
    Jessica T skrev om F&D Damaju Städ
    Vi anlitade Damaju till flyttstädning. Allt var super från början till slut. Vänligt bemötande, organiserat och riktigt rent och fint! Kan varmt rekommrndera Mira och hennes personal!
  • Grant S
    Grant S skrev om F&D Damaju Städ
    Vi har F & D Damaju Städ städa vår lägenhet. Vi har aldrig tillräckligt med tid och vi har små barn. De hjälpa att göra våra liv lite enklare.Underbar vänlig personal och mycket trovärdig. Utför alltid våra önskemål.
  • Nina G
    Nina G skrev om F&D Damaju Städ
    De var duktiga. En av dem var ledaren som verkade lära upp den andra städaren. Det var lätt att kommunicera om själva städningen och prata pris. De var punktliga och trevliga. Faktureringen var också smidig.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om F&D Damaju Städ
    Jag vill rekommendera Damaju Städ eftersom dom som arbetar där är pålitliga och duktiga.
  • Arne F
    Arne F skrev om F&D Damaju Städ
    Bemötandet är perfekt och vänlig, tjänsten var lägenhetsstädning

Mycket nöjd, som kund.
  • sara e
    sara e skrev om F&D Damaju Städ
    Är mycket nöjd med städningen de gjorde i vår lokal där bröllop hållits! De var flexibla, trevliga, hade ett bra pris (jämförde med andra bolag) och gjorde en fläckfri städning! Kan varmt rekommendera dem!
  • sara e
    sara e skrev om F&D Damaju Städ
    Mycket nöjd med städningen de gjorde i vår lokal där bröllop hållits. De var flexibla, hade ett bra pris (jämförde med andra bolag), var trevliga och gjorde en fläckfri städning! Kan varmt rekommendera dem!
  • Kimmo L
    Kimmo L skrev om F&D Damaju Städ
    De utför alltid ett bra jobb så det är alltid fräscht och fint när vi kommer till jobbet. De gånger vi har behövt extra arbetsuppgifter som t.ex. fönsterputsning eller golvpolish så har de alltid ställt upp.

Vi är helt enkelt jättenöjda med deras arbetsinsats!
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om F&D Damaju Städ
    Pålitliga och kunniga! Perfekt genomförd flyttstädning av lägenhet.F&D Damaju Städ kan jag varmt rekommendera!
  • Karola N
    Karola N skrev om F&D Damaju Städ
    Städning är svårt och måste göras av någon som brinner för det man gör. Sen vi fick hit vår nuvarande trappstäderska så har det funkat utmärkt i trapporna. Tyvärr lite att önska i källare och tvättstugor.
  • Peter L
    Peter L skrev om F&D Damaju Städ
    Städtjänst till full belåtenhet!
    Ett service företag ut i fingerspetsarna kort och gott!
  • Katarina A
    Katarina A skrev om F&D Damaju Städ
    Vi är så nöjda och kan varmt rekommendera F&D Damaju Städ!
  • Robert B
    Robert B skrev om F&D Damaju Städ
    Bra städservice. Pålitliga. Städar bra.
  • Fernando C
    Fernando C skrev om F&D Damaju Städ
    Trevligt personal och ledning. Bra uppföljning och anpassning.
  • Claes L
    Claes L skrev om F&D Damaju Städ
    Vi är väldigt nöja med Damaju städ som vi anlitat i säkert 5 år. Vi kan varmt rekommendera dem.
  • Agneta H
    Agneta H skrev om F&D Damaju Städ
    Renast och bäst, känns tryggt när ni är hos oss.
  • Torbjörn M
    Torbjörn M skrev om F&D Damaju Städ
    Välstädat till bra pris. Flexibla utifrån våra behov.
  • Anna M
    Anna M skrev om F&D Damaju Städ
    Jätteduktiga, serviceinriktade och lyhörda kan verkligen rekommendera dem! De gör de lilla extra!

Höjagatan 3, 212 33 Malmö