Citystäd Limhamn AB

Citystäd Limhamn AB

www.city-stad.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Citystäd Limhamn AB! Vi har 15 års erfarenhet inom hemstädning och vet vad som är viktigt för dig. Du kan enkelt beräkna ditt pris på vår hemsida eller skicka en prisförfrågan till oss och få en offert på vad städning hemma hos dig skulle kosta. Tjänster: Storstädning, hemstädning, veckostädning med mera. ...

45 omdömen om Citystäd Limhamn AB

Marie H
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Duktiga och lätta att ha att göra med. Gör ett fantastiskt städjobb. Alltid härligt att komma hem och se hur rent och fint det blev. Vi är mycket nöjda

Fredrik M
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Citystäd städar noggrant och bra. De håller avtalade tider och svarar snabbt på mail.

Carsten B
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Mycket proffsigt! Blev rekommenderad Citystäd och det har levt upp till våra förväntningar!

Svar från Citystäd Limhamn AB

Stort tack för dina rekommendationer, Carsten! Vi uppskattar verkligen ditt vänliga omdöme och kommer att fortsätta leverera god service för att leva upp till era förväntningar även framöver! Hälsningar, Lilia och Kristel

Eva A
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Vi har anlitat Citystäd Limhamn AB i många år. Vi gjorde ett uppehåll när vi båda gick i pension, men upptäckte efter ett tag att vi saknade tjänsten att få hela huset städat varannan vecka. Det har varit bra kontinuitet i den personal som varit hos oss. Bra och trevligt bemötande både från städpersonal och kontorspersonal. Vi har en fantastisk dam som dessutom överraskat oss med att få bort smuts på en tapet som vi aldrig trodde var möjligt. Hon har en fantastisk överblick över hur vårt hem ska förbli rent och fräscht....

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme, Eva! Det uppskattar vi verkligen. Härligt att höra att ni är nöjda med våra tjänster och personal. Vi är så glada att ha er som kunder i så många år! Hälsningar, Lilia och Kristel

Linus L
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Vi har varit kund i mer än tio år hos Citystäd och kan varmt rekommendera deras tjänster. Vänliga hälsningar Linus

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för dina rekommendationer, Linus! Det känns extra roligt att få de från en sådan trogen kund som du ! Hälsningar Lilia

Camilla O
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Har anlitat Citystäd för veckostädning i många år. . Alltid fint städat och skulle det vara något så fixar de alltid så våra önskemål blir uppfyllda. Flexibel och bra service.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för de fina orden, Camilla! Det uppskattar vi verkligen ! Vi är också glada att ha er som kunder i så många år! Hoppas att ni fortsätter att anlita våra tjänster även framöver.Hälsningar Lilia

Anna Ä
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Jag är lång och trogen kunde hos Citystäd. Vår städerska är duktig och gör det där lilla extra så att det känns och ser välstädat ut. Hon är dessutom mycket trevlig i sitt bemötande. Jag har alltid blivit väl bemött och med stor flexibilitet, även när det gäller planering och bokning av datum etc. Det känns tryggt och bra att ha med Citystäd att göra!

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för ditt fina detaljerade omdöme, Anna! Det känns extra roligt att få det frän en sådan trogen kund som du ! Minst 10 år tillsammans? Hälsningar Lilia

Ingela Ä
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Hej, vi är i stort mycket nöjda med Citystäd. Finns dock vissa delar som kunde varit bättre: Ibland svårt att förstå svenska språket. Ibland inte helt förståelse för att man önskar golvmopp mycket urvriden för våtmoppa parkettgolv.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Hej Ingela! Det är glädjande att ni är i stort mycket nöjda med vårt arbete. Det känns extra roligt att höra för att har anlitat oss i många år. Du kan alltid kontakta mig om det uppstår några språksvårigheter : Hälsningar Lilia

Dyvecke B
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Bra städning, det blir rent och fint! Lätt att kommunicera och trevlig service.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Stort tack Dyvecke ! Väldigt roligt att höra att du är nöjd och uppskattar vårt arbete! Hälsningar Lilia

Monika F
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Ett proffesionellt företag med god service och lyhördhet. Extra plus för den trevliga personalen. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme, Monika! Det känns extra roligt att få det frän sådana trogna kunder som ni! Hälsningar Lilia

Sofie H
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Lyhörda och professionella. Har haft andra städföretag tidigare och det här är klart det bästa. Överlägsen kommunikation och helt fantastiskt städning!

Svar från Citystäd Limhamn AB

Så roligt att höra, Sofie ! Stort tack för att ni uppskattar vårt arbete ! Extra uppmuntrande för oss alla på Citystäd! Hälsningar Lilia

Malin K
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Bra bemötande, lever upp till förväntningar när ordinarie person kommer. Har anlitat dem för städning. Lite högt i pris annars hade betyget blivit ännu bättre.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Stort tack för ditt omdöme, Malin! Vi uppskattar det verkligen speciellt från dig, som har varit en trogen kund i många år .Hälsningar Lilia

Karin H
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Citystäd Limhamns medarbetare är trevliga, pålitliga och noggranna. Hög servicenivå och alltid lätta att få tag på.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Stort tack för de fina orden, Karin! Det uppskattar vi verkligen ! Vi är så glada att ha er som kunder i så många år! Kanske 10 år ? Vi fortsätter att leverera god service och hoppas att ni stannar hos i minst 10 år till! Hälsningar LIlia Hälsningar Lilia

Birgitta Ö
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Mycket punktliga, pålitliga och flexibla. Meddelar alltid i god tid i förväg om de ev. inte kan komma, samt om det då går bra med en ersättare. Lätta att komma i kontakt med om man behöver. Alltid mycket nöjd med deras bemötande.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket Birgitta för ditt fina omdöme 🌸 Vi är så tacksamma att ni har varit våra trogna kunder från starten 2008 , dvs i 15 år ! Vi kommer att fortsätta göra vårt bästa! Hälsningar Lilia

Valdi S
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Vi är mycket nöjda med Citystäd. Både med städpersonalen (haft samma i många år), samt med deras chefer och administration. Citystäd har en god kommunikation och deras anställda är både duktiga och trevliga.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme, Valdi! Det känns extra roligt att få det frän sådana trogna kunder som ni! Hälsningar Lilia

Ulrika S
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Citystäd gör ett utmärkt jobb. De är punktliga, ordentliga och ärliga. Jag är alltid glad de dagar de städat och gjort så fint hos oss!

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för de fina orden, Ulrika! Det uppskattar vi verkligen ! Vi är också glada att ha er som kunder i så många år! Hälsningar Lilia

Helena W
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Rent och bra, men inte det lilla extra.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack för ditt omdöme, Helena! Du får gärna återkomma till oss för att diskutera “ det lilia extra” . Hälsningar Lilia

Eva A
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Mycket gott bemötande i samband med beställning av städning var 14: dag. Har haft Citystäd i många år, med uppehåll då vi gick i pension och tänkte klara städningen själva... Nu anlitar vi Citystäd igen sedan drygt 2 år och är otroligt nöjda. Det är kontinuitet vad gäller personal - den kvinna som städar hos oss är inkännande och vet precis hur vi vill ha det och har känsla för vårt hem förutom att hon är professionell i sin yrkesutövning. Det blir inte bara rent utan också trivsamt. Små saker som att rätta till en duk,...

Svar från Citystäd Limhamn AB

Stort tack för ditt detaljerande omdöme, Eva! Vi uppskattar det verkligen. Hoppas att ni fortsätter hos oss i flera år till ! Hälsningar Lilia

Christian M
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Mycket noggranna och lyhörda. Har använt deras tjänster länge och är väldigt nöjd, rekommenderas!

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för ditt omdöme och för att du rekommenderar vår städtjänst till andra!🌺😊 Hälsning från Tanja W.

Lars K
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Vi har varit kunder väldigt länge och är mycket nöjda med deras arbete. Förutom att de under de senaste åren alltid gör ett bra jobb, så är deras flexibilitet en stor fördel, dvs. att vi kan boka av en städning med kort varsel. Vi har även rekommenderat deras tjänster till flera andra. Som sagt- vi är mycket nöjda.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket Lars för ditt fina omdöme och för att du rekommenderat vår tjänst till andra!🌸 Vi är så tacksamma att ni varit vår trogna kund 🌺 och kommer att fortsätta göra vårt bästa!

Yuliana T
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Fantastiskt bemötande och service, lever upp till alla förväntningar, mycket nöjd

Stort tack, Yuliana, för ditt fina omdöme🌸 Hälsningar Tanja W

Tommy R
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Ett par städerskor har vi inte varit nöjda med, vår nuvarande Julia är vi mycket nöjda med.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för ert omdöme, Tommy, trevligt att ni är nöjda! Hälsningar Tanja W

Tomas S
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Blir alltid positivt överraskad över hur bra städningen är! Mycket bra och trevligt bemötande i alla lägen!

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack Tomas , vi uppskattar väldigt mycket ditt fina omdöme ! 🔆 Hälsningar Tanja W

Camilla K
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Flexibla och lyhörda. Mycket trevlig personal som alltid gör det lilla extra!

Svar från Citystäd Limhamn AB

Underbart att höra, Camilla! Extra uppmuntrande för oss att utföra ett arbete som uppskattas så mycket! Hälsningar Tanja W

Helen I
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Bra städning utförs och bra kontakt med bolaget. Dumt att de skickar fakturor som faller till betalning i mitten av månaden istf slutet.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Stort tack Helen för att du tog dig tid till att ge oss ett omdöme, vi uppskattar feedback! 🔆 Vi är väldigt måna om våra kunder och lyssnar på deras önskemål, men i dagsläge kan vi, tyvärr, inte ändra betalningsvillkor till 30 dagar. Vi passar på att önska er en trevlig helg🌿 Hälsningar Tanja W

Marie H
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Har fungerat bra i alla år (minst 10). Vi är nöjda med veckostädning och bemötande. 👍

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack snälla Marie för ditt fina omdöme, vi uppskattar det väldigt mycket! 🌺 Hälsningar Tanja W

Fredrik M
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Bra service, tillmötesgående och en vilja att hitta den bästa lösningen även om jag som kund är väldigt sent ute.

Svar från Citystäd Limhamn AB

😊...lätt hänt hos flera kunder - för att man har oftast tusen saker att tänka på i vardagen! Tack för ditt omdöme, Fredrik! Tanja W

Rosita T
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Proffsigt och utförlig information vid första besöket. Mycket nöjda med städningen. Pålitliga och håller vad de lovar. Kan rekommenderas

Svar från Citystäd Limhamn AB

Stort tack för att ni rekommenderar Citystäd! Mycket trevligt att ni är nöjda och uppskattar vårt arbete! Tanja W

Lena K

bra bemötande var 14- dagars veckostädning bra städning

Tack så mycket, Lena, för ert omdöme, trevligt att ni är nöjda! Tanja W

Ragner L
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Alltid trevliga och utför sitt arbete noggrant!

Tack, Ragner, för ert omdöme och för alla dessa år! Tanja W

Jan M
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Jag är mycket nöjd med städningen som utförts mycket noggrant och bra. Tyvärr är det lite svårt med kommunikationen på grund av begränsad kunskap i det svenska språket. Jag är mycket nöjd med ett bra bemötande vid alla kontakter med företaget.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack, Jan, för ditt omdöme! Några av våra anställda med svagt svenska har börjat läsa det svenska språket (kvällstid) och vi kommer att uppmuntra några till att göra det. Tanja W

Advokat K
Skrev om Citystäd Limhamn AB

En mycket bra städfirma! Alltid rent och snyggt på kontoret när de har varit där. God kommunikation ang ersättningsdagar vid semestrar och allmänna helgdagar. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Mycket trevlig läsning, Kristina! Glädjande att du och dina kollegor är väldigt nöjda med vårt arbete! Tack för ert omdöme! Tanja W

Olov H
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Professionellt bemötande. Företaget gör sitt bästa för att tillgodose våra behov av t ex förändringar eller tillfälliga uppehåll i städschemat. Rättvis debitering. Samma städpersonal hela tiden och de är verkligen trevliga och kunniga. Gör alltid ett fint jobb.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack för ert omdöme, Olov! Trygghet och stabilitet vill man ju ha i sitt liv, även när det gäller städning utförd av ett tjänsteföretag. Trevligt att ni uppskattar också Vidas och Anitas teamarbete. Tanja W

Peter&annika S
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Seriöst företag med duktiga medarbetare.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Stort tack för ert omdöme och att ni tagit er tiden att skriva det mitt i flytten! Tanja W

Peter A
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Stabilt, fungerar utmärkt verje vecka.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack Peter, mycket trevligt att få ett sådant omdöme från er som redan rekommenderat oss till flera av era närmaste i släkten. Tanja W

Ingrid R
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Numera nöjd. Tidigare fungerade det inte alltid: städarna såg inte alltid var det var mest smutsigt. Åtgärdades av företaget. nöjd med allt nu, utom att vi själva måste tillhandahålla all städutrustning! Skulle önska att man hade det med sig.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack, Ingrid, för ditt omdöme! Trevligt att ni är nöjda med städning under de senaste åren. Städmaterial (olika rengöringsmedel) kan vi faktiskt köpa åt vissa kunder (äldre eller med sämre hälsa) och sedan fakturera. Städutrustning (dammsugare och mopp) behöver man inte byta så ofta... Tanja W

Maria P
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Jag har varit kund i många år och allt fått ett snabbt och trevligt bemötande. Bra flexibilitet om man behöver ändra någon tid. Samt att vi är mycket nöjda med städningen. Tack!

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack Maria!...för uppskattning av vårt arbete och för att du skrivit ditt omdöme! Tanja W

Björn J

Fullgod städning. Präglas av flexibilitet. Kunnig och effektiv personal

Tack, Björn, för dessa fina ord! Tanja W

Eva T
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Väldigt nöjd med vår städerska. Inte bara duktig utan också väldigt trevlig.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack Eva, det är så glädjande! Vi kommer att berätta om ditt omdöme för Bozena. Tanja W

Louise Å

Snabb kommunikation Välorganiserat Bra städning

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så mycket för ditt omdöme!...och för att du uppskattar våra tjänster! Tanja W

Karin R
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Städhjälp sedan många år tillbaka. Företaget känns pålitligt, lätt att kommunicera med, duktiga städerskor.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack, Karin, mycket trevligt! Ja, under alla dessa år var det några av våra anställda (bl a som vikarie istället för er ordinarie städerskor) som städat era hem. Tanja W

Marianne L
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Trevligt bemötande av Lilja och Tanja. Mina förväntningar har till fullo mötts. Duktig och professionell städerska som kommer varannan vecka i tre timmar.

Tack, Marianne, för dina fina ord om vår verksamhet! Tanja W

Laurent B
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Personlig och professionell tjänst. Mycket bra utfört arbete och bra flexibilitet för att anpassa tider vid behov.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så jätte mycket för ditt omdöme, vi kommer att fortsätta göra vårt bästa! Tanja W

Tobias K
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Citystäd är pålitliga och serviceminded. Städningen är noggrann och bra. Vi har anlitat Citystäd under flera år och är väldigt nöjda.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack, Tobias, för ert omdöme! Mycket trevligt att läsa att ni varit väldigt nöjda med våra tjänster! Tanja W, Citystäd Limhamn AB

Magnus Å
Skrev om Citystäd Limhamn AB

Välorganiserat och väl utfört arbete. Tar bra hand om svåra frågor som t.ex skador som kan uppstå utan att det blir konflikter. Mycket nöjd.

Svar från Citystäd Limhamn AB

Tack så jätte mycket för uppskattning av vårt både städ- och administrativt arbete!...och för att du lämnat detta omdöme. Tanja W, Citystäd Limhamn AB