AAA Kvalificerad Städ AB

Välkommen till AAA Kvalificerad Städ AB!

Vi är din städfirma i Lund, Malmö och Helsingborg med omnejd. Låt oss ta hand om din städning och göra det vi är bäst på så kan du får mer tid över till annat som du tycker är viktigt. Våra utbildade medarbetare har lång erfarenhet och kan hjälpa dig med städning såväl kvällar som helger.

Tjänster: Hemstädning, storstädning, flyttstädning, fönsterputsning, sanering, kontorsstädning.

Vårt fokus ligger på flexibilitet, service och miljö. Vi förstår att du som kund har just ditt unika behov. Därför ser vi till att lyssna på vad du behöver för att sedan skräddarsy den bästa lösningen för dig. Varmt välkommen att be om en offert eller kontakta oss om du har några frågor.

135 omdömen om AAA Kvalificerad Städ AB

Sedan starten hos Reco 2020
    2023-03-19 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med vår hemstädning - bra och tillmötesgående personal, ordning och reda på administrationen. Arbetet utförs punktligt och noggrannt. Rekommenderas.
    2023-03-16 Insamlad av företaget
    Dom har städat hos mig i ett år nu. Och det ska dom verkligheten få fortsätta med
    Hej Thomas, stort tack och hoppas på en lång samarbete.
    2023-03-16 Insamlad av företaget
    Gör alltid det där lilla extra. Underbart att komma hem till ett välstädat hus!
    Hej Nana, tack för feedback, skönt att höra att ni är nöjda med tjejerna:)
    Hälsningar Team Kvalificerad Städ.
    2023-03-15 Insamlad av företaget
    Jag beställde flyttstädning med fönsterputs med kort varsel, men det var inga problem att få det inbokat. Jag bokade via hemsidan och det blev inte helt rätt, men då fick jag ett mycket bra och trevligt bemötande på telefon istället. Jag har haft telefonkontakt med två personer på företaget och båda var väldigt trevliga och gav ett professionellt intryck. På dagen för städningen kom personalen i tid trots snöstorm. Och nu till städningen: Jag har själv jobbat med städning i cirka fem år och jag är väldigt petig. Jag blev väldigt nöjd med resultatet av flyttstädningen och kände att de verkligen hade gått igenom hela lägenheten och inte hoppat över något. Inget slarv eller fusk, bara ett fint resultat. Jag har inte hört något klagomål från den som flyttade in heller. Så jag kan verkligen rekommendera AAA Kvalificerad Städ AB om man vill ha flyttstädning där man inte behöver oroa sig över resultatet.
    Hej Hanna, underbart att allting har gått rätt till, välkommen tillbaka vid behov.
    Hälsningar Team Kvalificerad Städ.
    2023-03-15 Insamlad av företaget
    Mycket nöjda med Anamaria och Bianca, verkligen fungerat super! 👌 Vid ett par tillfällen har vi haft en annan personaluppsättning, då blev vi inte riktigt lika nöjda. Hoppas alltså på våra favoriter även framgent! ☺️

/Zara
    Hej Zara stort tack för omdöme, vi kommer att se till så att ni blir lika nöjda med alla våra tjejer:)
    2023-02-13 Insamlad av företaget
    Jättebra service, fin kommunikation och ett välstädat hem, allt man som kund önskar sig. Bra bemötande och trevlig personal.
    Hej Hanna, välkommen som kund hos oss, skönt att höra att vi fick en bra start:)
    2023-02-09 Insamlad av företaget
    Flyttstädningen utfördes på ett mycket proffesionellt sätt, personalen var mycket trevligt och tillmötesgående.
    Det var inga problem att möblerna till visningen var kvar, vilket var viktigt för mig.
    Personalen var verkligen engagerade och gav verkligen det lilla extra som gjorde att resultatet blev i sanna bemärkelsen strålande!
    Hej Catrin, stort tack själva för att du återkommer med feedback som är mycket viktigt för oss.
    Tjejerna tackar så mycket för din vänlighet:)
    2023-01-29 Insamlad av företaget
    Utmärkt resultat och mycket trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Anlitade företaget för flyttstädning
    Hej Ulf, stort tack för feedback, roligt att det blev rätt.
    Hälsningar Team Kvalificerad Städ!
    2023-01-24 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Superbra utförande.
    Hej Helena, stort tack för feedback, det hjälper oss...
    Hälsningar Team Kvalificerad Städ!
    2023-01-13 Insamlad av företaget
    Jag beställde storstädning och fönstertvätt inför visning av min lägenhet. Jag var sent ute, men de kunde hjälpa mig med en tid som passade. De två kvinnorna som var här och städade har gjort ett otroligt professionellt jobb och också gjort det där lilla extra med att tex hänga handdukarna fint. Jag har aldrig själv kunnat få det så rent som de lyckades med. Värt varenda krona!
    Hej Sara, stort tack för feedback, roligt att höra att du är nöjd.
    Välkommen tillbaka:)
    2023-01-07 Insamlad av företaget
    Vi har precis haft första städningen och väldigt nöjda över resultatet ⭐️🙏!! Mycket trevlig personal samt städning i toppklass!
    Hej Karin, så skönt att höra att ni blev nöjda med första städning, vi strävar efter att hålla samma nivå alltid, välkomna som kund hos oss.
    2022-12-23 Insamlad av företaget
    Vi sökte med rätt kort varsel en firma för att sanera en villa, dessutom precis före jul. Jag famlade av en slump över Kvalificerad Städ via en sökning på nätet, och fick snabbt svar från Ioan, som direkt gav besked om datum, och pris och fick en bra uppfattning om vad som behövdes.

De kom punktligt, med rätt utrustning och gjorde ett exceptionellt bra jobb!
    Det bästa var trots allt deras otroligt fina och ödmjuka inställning till ett för oss svårt uppdrag, och med genomgående respekt och professionalism. Vi är djupt imponerade och tacksamma över deras fina arbete och kan varmt rekommendera dem!
    Hej Sara, verkar som att vi avslutar året med ett fantastiskt omdöme som gör oss jätte glada.
    Stort tack!
    Skönt att ni upplever oss som du beskriver, det ger oss kraft:)
    God Jul!
    Önskar
    2022-12-18 Insamlad av företaget
    Jätte trevliga vid första mötet
    Städningen var till stor belåtenhet
    Vi kommer anlita denna firma igen och rekommendera vidare till vänner o bekanta
    Dom var väldigt noggranna
    Hej Mats, kul att ni är nöjda, ni är jätte välkomna tillbaka när det är dags.
    Stort tack för feedback:)
    2022-12-07 Insamlad av företaget
    Jag har fått ett väldigt positivt intryck av AAA Kvalificerad Städ AB. De har haft ett snabbt och vänligt bemötande och de utförde städning av vår bostad på ett effektivt och proffsigt sätt och resultatet blev ett rent och snyggt hem. Jag kommer att anlita dem igen!
    Hej Johanna, stort tack för feedback, välkommen som kund hos oss!
    Vi är glada att höra att ni är nöjda:)
    2022-11-29 Insamlad av företaget
    Utförde flyttstädning hos oss. Det var väldigt rent och fint överallt. Kommer att anlita dem när jag renoverat klart i nya huset.
    Hej Niklas, stort tack för feedback, roligt att höra att ni är nöjda, ni är jätte välkomna tillbaka.
    2022-11-26 Insamlad av företaget
    Köpte flyttstädning. Mycket nöjd både med städningen och bemötandet.
    Flexibla och hjälpsamma då jag fastnade i snökaos och inte blev klar i tid.
    Rekommenderas!
    Hej Ann-Kristin, skönt att det blev rätt och att du är nöjd med städningen.
    2022-11-25 Insamlad av företaget
    Jag bokade flyttstädning och allt flöt på enligt plan. Otroligt flexibel och tillmötesgående personal. Lätta att kommunicera med över både telefon och mail. Blev supernöjd med resultatet och kommer definitivt rekommendera AAA kvalificerad städ till andra! Tack för att min lägenhet gick igenom slutbesiktningen utan problem! Julia
    Hej Julia, stort tack, kul att du har haft en bra upplevelse, det gör mycket för oss att höra.
    2022-10-31 Insamlad av företaget
    Bokningen gick smidigt och fick ett bra bemötande. Kan rekommenderas! De har samarbete med Fastighetsbyrån så där fick jag en bra rabatt.
    Hej Emelie, så bra att allting har blivit rätt, tack och välkommen tillbaka.
    2022-10-28 Insamlad av företaget
    Supernöjda med första städningen, inget att anmärka på, till och med finare än förväntat! Kommer helt klart fortsätta mer er.
    Hej Malin, välkomna som kund, skönt att höra att ni är nöjda:)
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Prisvärda och proffsiga! Snyggt och gediget arbete som gjordes. Kanon också att de som kommer städar nästintill obemärkt så jag stördes inte alls när jag var hemma och jobbade under uppdraget. Rekommenderas!
    Hej Helena, stort tack för feedback, roligt att ni är nöjda, välkomna tillbaka vid behov:)
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Suveränt jobbat både säljare och köpare nöjda 😊
    Hej Mikael, så bra...då är vi också nöjda:)
    Stort tack för förtroendet.
    2022-09-26 Insamlad av företaget
    Vi har fått väldigt proffsigt bemötande från Kvalificerad städ och nu har de variit här och städat en gång. Allt var bra städat och tvätten strykt till vår fulla belåtenhet.
    Stort tack Marlén, skönt att höra, vi hoppas på ett gott samarbete framöver.
    2022-09-19 Insamlad av företaget
    Både storstädning och flyttstädning har utförts mycket bra. De är lätta att kommunicera med, och bemötte mina önskemål perfekt. Synd att jag flyttat från Malmö, annars hade jag fortsatt anlita dem!
    Hej Clara, mycket glada att höra att båda tjänster blev rätt och att du är nöjd.
    Tack så mycket:)
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    Flyttstäd som fungerade perfekt. Tack för detta. Inte rädd för att rekommendera er framöver.
    Hej Peter, det tackar vi för, roligt när allt fungerar rätt.
    Välkommen åter!
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med flyttstädningen.
    Dessutom var personalen väldigt trevlig.
    Hej Katarina!
    Stort tack för feedback, skönt att höra att allting blev rätt.
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Väldigt nogrannt och bra utfört arbete.
    Hej Manushaqe, så skönt att det har gått bra med jobbet:)
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Vi hittade AAA Kvalificerad Städ AB tack vare de goda rekommendationer som lämnats här. Vi sålde en bostadsrätt och beställde flyttstädning. Vi fick snabba svar på frågor via telefon och en tydlig offert på vad som ingick i städningen. De hämtade och lämnade nyckeln hos mäklaren i god tid. Eftersom vi själva inte bor på orten, så fick mäklaren se över städningen och han gav toppbetyg. Glänsande rent och med en hälsning skriven till den nya ägaren. Vi fick också extra hjälp med en sak som vi själva glömt att göra. Ioan som varit min kontakt har varit så enkel och bra att ha att göra med! Kan verkligen rekommendera er att anlita AAA Kvalificerad Städ! Proffsigt bemötande, enkla att få kontakt med och mycket väl utfört arbete! Stort tack till er! Vi är mycket nöjda!
    Hej Helene och stort tack för feedback, det glädjer oss jätte mycket att ni är nöjda med våra tjänster.
    2022-08-19 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda. Väldigt bra utförd fönsterputsning! Tusen tack.
    Hej Camilla!
    Stort tack för feedback, så skönt att höra att ni är nöjda, välkommen tillbaka.
    2022-08-09 Insamlad av företaget
    Proffsigt utfört arbete från början till slut
    Stort tack Lars, lyckat till med försäljningen.
    2022-07-30 Insamlad av företaget
    Jag använde AAA Kvalificerad Städ AB i samband med vår flyttstädning av vår trerumslägenhet. Jag blev uppmött i tid som avtalat. Flyttstädningen gick betydligt snabbare än jag förväntade mig och allt såg skinande rent ut. I samband med besiktningen sade fastighetsvärden att det var den första flyttstädningen han godkänt utan anmärkningar. Kan verkligen rekommendera AAA Kvalificerad Städ AB!
    Hej Natalia, stort tack för att du tog tid för att sätta omdöme, det hjälper oss.
    Så roligt att få höra om fastighetsvärden, lämna gärna vårt tel.nr till honom... då vet han vad han får...
    Lycka till nu i det nya huset.
    2022-07-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra och tydlig kommunikation. Kommer i tid. Otroligt trevlig personal och bra städat.
    Hej Björn, tack för feedback, roligt att höra... välkommen tillbaka.
    2022-07-06 Insamlad av företaget
    Mkt tillmötesgående och bra att prata med! Bra städat!
    Hej Kristina,
    Stort tack för återkoppling, kul att allt blev rätt:)
    2022-07-04 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med Kvalificerad städ AB, allt var perfekt. Mycket bra bemötande och välstädat. Vi fick hjälp med flyttstädningen.
    Hej Alice, skönt att höra att ni är nöjda, tack för att ni tog er tid för att skriva omdöme om oss.
    2022-07-04 Insamlad av företaget
    Jag ringde AAA Kvalificerad Städ AB, och fick prata med en trevlig person som hjälpte mig att hitta en dag som passade till min försäljning, detta var cirka två¨tre veckor i förväg. Då jag ville försäkra mig att det skulle fungera rätt dag ringde jag en dag i förväg och kollade upp tiden, det var mycket vänligt bemötande jag fick.
    Strax efter fick jag ett sms på mobilen och det kändes tryggt.
    Städningen var till allas belåtenhet och jag kommer att rekommendera AAA Kvalificerad AB till mina vänner.
    Hej Gunn, tack så mycket för feedback, roligt att höra att du är nöjd och att städningen blev bra.
    2022-07-04 Insamlad av företaget
    Jag beställde storstädning inför fotografering och försäljning av min lägenhet. Jag fick bra och snabb kontakt med företaget, städningen utfördes helt enligt önskemål och det blev så fint! Skulle absolut rekommendera vidare.
    Hej Clara, tack för feedback, så bra att allt blev rätt:)
    Lycka till med försäljningen.
    2022-06-25 Insamlad av företaget
    Bra .. ;;;;;!!!!! Det
    Tack för omdömet Carolina och välkommen som kund hos Kvalificerad Städ!
    Hälsningar från teamet!
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Smidigt och enkelt! Välstädat och rent. Nöjd med bemötande från personalen. Proffsigt
    Hej Ebba, tack för feedback, så bra att allt gick smidig, välkommen tillbaka.
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Det var wn mycket vänlig och duktig tjej, Jasmina, arbetade oavbruret i 4 tim. Alkt blev bra. Henne ska Ni vara rädd om. Behöver vi hjälp igen så återkommer vi gärna. Hälsningar Eva Söderberg
    Hej Eva, hälsar Jasmina, vi är rädda om alla våra medarbetare, tack för feedback:)
    Ni är jätte välkomna.
    2022-06-09 Insamlad av företaget
    Proffsiga, noggranna och trevliga!
    Hej Angelica, stort tack för feedback, välkommen tillbaka vid behov:)
    2022-06-03 Insamlad av företaget
    Har för första gången haft hemstädning av ert företag. En mycket glad och pigg flicka ringde på dörren på utsatt tid, och gjorde ett mycket bra intryck på oss. Hennes städning var noggrann, personkemin stämde och vi känner oss så nöjda.
    Dessutom har jag fått ett mycket bra bemötande av Joan, som är VD. Han har kunnat ge mig bra svar på mina frågor, och jag ser fram emot vår fortsatta hemstädning!
    Elisabet B
    Hej Elisabet, vi tackar så mycket för fina ord, så skönt att ni är nöjda.
    2022-06-01 Insamlad av företaget
    Professionella, noggranna och pålitliga. Enkla att ha och göra med. Högsta betyg!
    Hej Petra, tack för bokning och för förtroende, välkomna tillbaka vid behov.
    Hälsningar Kvalificerad Städ
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Supertrevliga och hjälpsamma, rekommenderar varmt!
    Hej Julia, stort tack för omdöme.
    Hälsningar Kvalificerad Städ
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsigt & noggrant plus super trevliga anställda.
    Tack så mycket Benjamin för feedback:)
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med vår storstädning. Bokningsverktyget online accepterade inte vårt postnummer (Västra hamnen) men då jag kontaktade företaget via mejl var det absolut inga problem att boka och servicen var över förväntan (snabba svar, lyhördhet och flexibilitet). Själva städningen var toppen. Tjejerna gjorde ett jättebra jobb. Vi kände knappt igen lägenheten när vi kom hem. :) Anamaria var väldigt gullig och ringde för att uppdatera om processen och jobbade igenom lägenheten i en sådan ordning att vi hade haft möjlighet att komma hem tidigare om vi velat då vi under städningen var ute på stan med två små oberäkneliga barn. Kan absolut rekommendera!
    Hej Elin, så fint skrivet, Anamaria blev såååå glad, tack snälla, det ger oss krafter att kämpa vidare med vårt koncept dvs bästa möjliga service till våra kunder.
    Välkommen tillbaka:)
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Snabb och professionell service samt väl utförd flyttstäd
    Hej Helen, tack så mycket för feedback, välkommen tillbaka vid behov.
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Jätte fint bemötande, snabb återkoppling. Enkelt att få till en tid som passade. Lätt att med överlämning och återlämning av nycklar. Gjorde ett jätte fint jobb med flyttstädning!
    Stort tack Lina för att du tog dig tid för att sätta ett omdöme, det hjälper oss mycket.
    Skönt att höra att du är nöjd med oss:)
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemött och väldigt snabb service.de överträffade mina förväntningar,blev otroligt nöjd.jag beställde en storstädning och det enda jag ångrar är att jag inte ringt dem innan!
    Hej Lotta, det är aldrig för sent:) så skönt att höra att det blev rätt, välkommen som kund hos oss!
    Stort tack för omdöme.
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Jag lyckades få en tid för flyttstäd med kort varsel och städningen var exemplarisk, stort tack till Jasmina och Kvalificerad Städ AB i Helsingborg!
    Hej Pontus, glada att vi kunde hjälpa dig, stort tack för feedback, hälsar Jasmina:)
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och bra utfört jobb.
    Hej Mikael! Stort tack för feedback, uppskattas.
    Välkommen tillbaka!
    Team Kvalificerad!
    2022-03-28 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsigt bemötande
    Prisvärda
    Pålitliga
    Mycket nöjd kund
    Hej Peter, härligt att du upplever oss så, vi tackar så mycket för omdömet.
    Välkommen tillbaka!