AAA Kvalificerad Städ AB

AAA Kvalificerad Städ AB

Välkommen till AAA Kvalificerad Städ AB!

Vi är din städfirma i Lund och Malmö med omnejd. Låt oss ta hand om din städning och göra det vi är bäst på så kan du får mer tid över till annat som du tycker är viktigt. Våra utbildade medarbetare har lång erfarenhet och kan hjälpa dig med städning såväl kvällar som helger.

Tjänster: Hemstädning, storstädning, flyttstädning, fönsterputsning, sanering, kontorsstädning.

Vårt fokus ligger på flexibilitet, service och miljö. Vi förstår att du som kund har just ditt unika behov. Därför ser vi till att lyssna på vad du behöver för att sedan skräddarsy den bästa lösningen för dig. Varmt välkommen att be om en offert eller kontakta oss om du har några frågor.

Läs vad 44 kunder tycker om AAA Kvalificerad Städ AB 2

2021-08-04
    Flyttstädning. Mycket trevlig personal. Snyggt o rent
    Hej Mats, tack så mycket för att du tar dig tid för att skriva omdöme om oss. MVH Team Kvalificerad Städ AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-07-31
    Mycket bra kontakt med ansvarig, mycket trevlig och bra kundbemötande. Super fint och rent blev det i min mammas lägenhet. Hade hjälp med flyttstädning. Kan verkligen rekommendera AAA Kvalificerad Städ AB.
    Hej Anna Greta, tusen tack för dina fina ord, det gör så mycket att få höra att ni blev nöjda. MVH Team Kvalificerad Städ AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-07-29
    10/10. Levererar varje gång!
    Enkla att få tag på och fantastiskt duktiga på sitt jobb. Rekommenderas starkt!
    Hej Julia, tacksam för suveränt samarbete, skönt att höra, tusen tack. MVH Team Kvalificerad Städ AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-07-29
    Fint bemötande och noggran städning.
    Hej Alva, Vi tackar för det fina omdömet och hoppas på gott samarbete. MVH Team Kvalificerad Städ AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-07-26
    Fantastiskt tillmötesgående och noggranna
    Hej Ylva och tack för att du tog tid för att att sätta ett omdöme, välkommen som kund hos Kvalificerad Städ. AAA Kvalificerad Städ AB
  • CHRISTOFFER O
    2021-07-12
    Jag är mycket nöjd med hjälpen vi fick, Proffsiga och med bra kundbemötande.
    5av5 rekommenderas starkt!
    Hej CHRISTOFFER, tack för omdömet och för bra samarbete, välkommen tillbaka. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-07-04
    Vi blev rekommenderade att använda kvalificerad städ i samband med lägenhetsförsäljning och vi är nöjda med resultatet. De kom med kort varsel och var snabba på att svara på eventuella frågor.
    Hej Matilda, tusen tack för att du lämnar omdöme, det uppskattas, vi tackar själva för bra samarbete, ni är välkomna tillbaka. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-07-02
    Bra och effektivt system för att boka jobb.
    Bra pris.
    Bra uppföljning av ansvarig.
    Bra utfört arbete.
    Lite minus för några nedrivda lampor, men det var snabbt åtgärdat.
    Tack Svante för att du tog tid för att skriva om oss, uppskattas och hjälper oss... Välkommen tillbaka. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-06-15
    Vi är mycket nöjda med storstädning och bemötandet.
    Tack så mycket för omdöme Jenny, välkommen tillbaka. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-06-07
    Jag kan varmt rekommendera AAA Kvalificerad Städ AB som utfört flyttstädning utomordentligt. Noggranna, punktliga, pålitliga och serviceminded. Känns att de jobbar mycket med kundnöjdhet.
    Hej Kristoffer, tack för omdöme, det glädjer att höra, tack för gott samarbete. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-06-07
    Personalen är väldigt duktiga och professionella i sitt arbete. Mycket trevligt bemötande!
    Jag kan varmt rekommendera AAA Kvalificerad Städ AB!
    Hej Annika, tack så mycket för att du tar dig tid att skriva ett omdöme om oss, det gör så mycket:) samt blev vi glada att få höra om att ni är nöjda med städning, Välkommen som kund hos oss. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-06-03
    Inget att anmärka på städ eller fönsterputs, snabba svar på sms bra firma!
    Hej Angelica, tack så mycket, skönt att ni är nöjda:) AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-05-14
    Oerhört duktiga, trevliga och tillmötesgående! Får högsta betyg av oss och rekommenderas varmt
    Tack Caroline, underbart att ni är nöjda, tack för förtroendet. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-05-11
    Nu har vi haft vår första städning av Kvalificerad städ AB. Vi är mycket nöjda.
    Tack så mycket Kristina, skönt att höra att ni är nöjda:) AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-04-30
    Good cleaning an reliable service
    Thank you so much Tiffany, welcome as a customer with us. AAA Kvalificerad Städ AB
  • Zoltan K
    2021-04-20
    Städ och fönsterputs beställdes,skinande rent utfört av trevlig personal.
    Tack Zoltan, skönt att höra att ni är nöjda. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-04-15
    Kompetenta och professionella har ett öga för detaljer. Bra och trevligt bemötande. Värnar om att alltid ge kunden det lilla extra.
    Hej Bernhard, Tack så mycket för ett fint omdöme. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-04-13
    Storstäd inför visning. Inget glömdes och allt ar skinande rent. Rekommenderar detta bolag .
    Hej Henrik, tack för omdöme, skönt att allting har gått smärtfritt, välkommen åter. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-04-10
    Supernöjd! Bra kvalitet, bra pris. Funkar klockrent.
    Hej Christian, kul att du är nöjd, tack:) AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-03-25
    Kunde snabbt boka in en tid bara någon dag framåt. Bra service och lätta att få tag i. Gjorde ett fantastiskt jobb (flyttstädning), inga anmärkningar från hyresvärden eller tillträdande hyresgästen.
    Tack Anthon, roligt att allting har rullat på smidigt, välkommen åter. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-03-20
    Seriöst företag med kunden i fokus! Alltid trevligt bemötande och lösningsorienterade. Rekommenderas varmt!
    Hej Niclas, tack så mycket, trevligt. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-03-14
    Hemstädning. Vårt hem blev skinande rent. Städningen håller hög kvalitet och jag är mycket nöjd med resultatet. Vi har haft flera olika städfirmor genom åren, men ingen städar lika proffsigt som Anamaria på AAA Kvalificerad Städ AB.
    Hej Yrsa, tack för denna fina feedback, kul att ni är nöjda:) AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-03-08
    Väldigt väl utfört arbete enligt överenskommelse.
    Hej Richard, tack och välkommen åter. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-03-04
    De är trevliga, noggranna, duktiga samt kvicka och lätta i kommunikationen - mycket professionella alltså! Jag abonnerar på deras tjänster och rekommenderar dem varmt!
    Hej Hugo, tack för denna fina feedback och vad kul att ni är nöjda. Trevlig helg! AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-03-03
    Supertrevligt bemötande, rent och fint och punktliga - alla rätt!
    Hej Evelina, vi tackar själva, så skönt att höra. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-27
    Beställde en flyttstädning av vår lägenhet. Och vi är väldigt nöjda med jobbet de utförde.
    Kan varmt rekommendera AAA kvalificerad städ AB.
    Tack Staffan för förtroende, välkommen åter... AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-26
    Trevligt bemötande. Mycket nöjd med utfört arbete.
    Vi har anlitat denna firma tidigare under många år då vi bodde i hus och var även då mycket nöjda.
    Tack Christina, hoppas på minst lika många år till. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-23
    Bra service, extremt kunnig personal och ett fantastiskt fint resultat på städningen! Rekommenderas varmt!
    Underbar att få höra, tack så mycket Michelle. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-22
    Flyttstädning av högsta kvalitet, profesionella, rekomenderar starkt.
    Tack så mycket Daniel, välkommen tillbaka. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-18
    Mycket bra storstädning! Kom i tid och jobbet mkt väl utfört. :)
    Många tack Gunny...vi kommer att hålla samma mått:) AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-16
    Snabbt och effektivt. Trevlig personal
    Tack Eva-Marie för omdöme, välkomna tillbaka. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-12
    Städning.
    Trevliga och duktiga på att städa.
    Hej Tina, tack för förtroende... AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-10
    Har städning varannan vecka. Noggrann och serviceinriktad personal som är lätt att kommunicera med. Skulle man ha något extra önskemål anpassar de sig genast. Rekommenderar dem.
    Tack Camilla, skönt att höra att ni är nöjda. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-07
    Otroligt duktiga och trevliga på alla sätt. Tror aldrig att det har varit så välstädat hemma hos oss tidigare.
    Vi tackar så jätte mycket Emma:) AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-02-05
    Jättenöjd med Kvalificerad Städ - kan rekommendera.
    Tack Ola, skönt att höra att ni är nöjda. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-01-27
    Punktliga, vänliga o noggranna. Mycket nöjda. Ulla
    Vi tackar så jätte mycket Ulla. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-01-16
    Anlitade AAA Kvalificerad Städ AB och jag kan varmt rekommendera detta städföretag. Professionell och trevlig personal! 🙂👍🏻
    Tack så mycket, välkommen åter. AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-01-13
    Flyttstäd i sista minut då förtaget som skulle ha gjort flyttstädningen misslyckades med att ens påbörja arbetet. Med mkt kort varsel fick vi proffsigt och vänligt bemötande och hjälp.
    Flexibla, vänliga och noggranna! Det blev skinande rent. De är punktliga och lever upp till den höga standarden som krävs vid försäljning av en bostadsrätt.
    Kommer definitivt anlita dem igen! De är prisvärda, tillförlitliga och fullföljer sina förpliktelser. Kändes tryggt och de är pålitliga vilket tog bort mkt av vår stress när de andra inte levererade.
    Tack Sara, så underbar omdöme, det gör mycket för oss:) AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-01-11
    Bra och professionellt bemötande och noggrann städning.
    Tack så jätte mycket Christoffer! AAA Kvalificerad Städ AB
    2021-01-05
    Lätta att prata med och jag fick ett väldigt bra pris på flyttstädning. Städgänget som kom var trevliga. Dom betonade flera gånger att om jag inte var nöjd med slutresultatet skulle dom komma tillbaka och fixa det. Det behövdes dock inte för lägenheten var ren efter några timmar. Till och med min gamla ugn glänste. Seriösa. Kan tänka mig att anlita fler gånger.
    Tack för fina omdöme, betyder väldigt mycket för oss. AAA Kvalificerad Städ AB
    2020-12-22
    Engagerad, noggrann och pålitlig personal som gör det lilla extra för kunden.
    Skönt att höra, tack så mycket! AAA Kvalificerad Städ AB
    2020-12-15
    Jättefin städning idag. Bra kommunikation med de som städade.
    Tackar själva för förtroendet Hälsningar Kvalificerad Städ AAA Kvalificerad Städ AB
  • STEFAN D
    2020-12-02
    Storstädning, det blev verkligen Rent och med mycket kvalificerad personal.
    Supertrevligt bemötande och de levde verkligen upp till mina förväntningar och mer därtill.

Jag kan verkligen rekommendera detta företaget!
    Tack själva Stefan, välkommen åter:) AAA Kvalificerad Städ AB
    2020-11-27