Stadiongatan 51, 217 62 Malmö — Visa karta

Läs vad 26 kunder tycker om Skånestäd AB

• 2020-09-27

Annika M skrev om Skånestäd AB
    Beställde flyttstäd och det kom (efter lite felkörningar), tre killar och städade hela huset rejält. Dom gjorde ett bra jobb. Jag kan rekommendera Skånestäd! Läs mer

Filiph A skrev om Skånestäd AB
    Ingen kommentar. Men det blev bra tillslut. Läs mer

Hannakarin G skrev om Skånestäd AB
    Proffsigt. Rak kommunikation. Utmärkt utförande. Bra pris. Garanti. Är mycket nöjd. Läs mer

Elisabeth M skrev om Skånestäd AB
    Jag gjorde en förfrågan i sista minuten, snällt nog anpassade dom schemat så jag fick slutstädning av lägenheten. Så otroligt fint slutresultat för ett bra pris! Är väldigt nöjd & kommer använda Skånestäd igen! Läs mer

Eva A skrev om Skånestäd AB
    Lätt att komma i kontakt med
    Bra och noggran personal
    Storstäd Läs mer

Emma K skrev om Skånestäd AB
    Vi är supernöjda med flyttstädningen, det var även de nya som flyttade in! Läs mer

Kristýna B skrev om Skånestäd AB
    We ordered a cleaning service when moving out from the apartment and we expected to have a perfectly cleaned place into smallest details. But unfortunately the cleaning was not done into details so we had to clean some parts afterwards ourselves. Also, the cleaners destroyed part of the wallpaper by the cleaning. I have sent the picture of the wallpaper and wanted to discuss this with someone but nobody reacted on this email.So overall after this experience I think the cleaning was done so so but definitely not perfect work done, and the approach with the wallpaper is also not satisfactory, so I would not recommend this service company further unfortunately. Läs mer

Kajsa I skrev om Skånestäd AB
    Jag blev jättenöjd, snabb kontakt, enkla att ha att göra med. Mötes upp av en trevlig kille som städade så det blev skinande rent inför överlämnandet vid flytt. Läs mer

Linda E skrev om Skånestäd AB
    Köpte flyttädning. Den var välutförd och de kontaktade mig vid eventuella problemområden. Snabb offert, höll tid till ett bra pris. Läs mer

David skrev om Skånestäd AB
    Allt gick bra som planerad med litet fel marginal, men det fixades efter åt. Läs mer

Kajsa L skrev om Skånestäd AB
    Flyttstäd. Allt gick bra, smidigt att boka. Läs mer
  • 2020-09-24

Sofia E skrev om Skånestäd AB
    Beställde flyttstäd, gick smidigt och snabbt! Gick igenom kommande besiktningen utan problem. Läs mer

Sissela M skrev om Skånestäd AB
    Smidiga och duktiga. Bra service. Läs mer
    2020-09-24 Skånestäd AB svarar Sissela M

Caroline M skrev om Skånestäd AB
    Jag köpte flyttstäd, mycket nöjd med städningen och besiktningen gick utan anmärkning. Under städning uppstod skador i lägenheten (som inte var orsakat av städpersonalen) de kontaktade direkt mig och förklarade problemen och gav själva förslag på hur de på bästa sätt skulle utföra arbetet ändå, att de tog extra tid på sig för att göra sitt bästa trots problem överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2020-09-24 Skånestäd AB svarar Caroline M

Leif E skrev om Skånestäd AB
    Dåligt o slarvigt städat för andra gången. Läs mer
    2020-09-23 Skånestäd AB svarar Leif E
    Hej Leif,

Det va tråkigt att höra att du har blivit missnöjd.

Du ringde in 1 timme efter städningen då den nya ägaren skulle besikta och jag skickade in personal efter 20 minuter.
    Kompletteringen tog inte mer än 2 minuter vilket va ett litet miss under en plastskydd i en skåplåda. Den nya ägaren med ett leende va hur nöjd som helst med städningen:).

• John Å

2020-09-23

John Å skrev om Skånestäd AB
    Bra städning! Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    2020-09-24 Skånestäd AB svarar John Å

Hampus W skrev om Skånestäd AB
    Jag beställde flyttstädning, jag var inte kvar i samma stad så jag såg inte resultatet men hyresvärden godkände städningen utan några som helst problem. Läs mer
    2020-09-24 Skånestäd AB svarar Hampus W

Mats E skrev om Skånestäd AB
    Köpte flyttstäd. Nöjd i helhet, men blev kontaktad flera gånger innan min bokade tid för att de hade placerar mina kontaktuppgifter på andra bokningar.
    Gjorde även sönder en lampa utan att berätta det för mig, men sänkte priset för att kompensera. Läs mer
    2020-09-24 Skånestäd AB svarar Mats E

Isak W skrev om Skånestäd AB
    Köpte flyttstäd. Trevligt bemötande och bra städat; fick inga anmärkningar när lägenheten inspekterades. Mitt enda klagomål är att balkongen ej städades, vilket jag bad om. Detta beror på att jag fick studentrabatt vilket tydligen inte inkluderar balkongen. Jag visste inte ens att jag skulle få sänkt pris för än städningen var färdig. Tro mig, det är trevligt med ett bättre pris, men i detta fall hade jag gärna betalat mer för att få balkongen städad istället. Det rör sig troligtvis bara om brist på kommunikation, så utöver detta kan jag fullt ut rekommendera företaget! Läs mer
    2020-09-23 Skånestäd AB svarar Isak W
    Hej Isak,

Vi är glada att du har varit nöjd med servicen och jag ber om ursäkt att vi har missat lägga in balkongen.

Siw I skrev om Skånestäd AB
    Kan rekommenderas. God kontakt med Pierre.
    Absolut inget att klaga på. Läs mer

Joel F skrev om Skånestäd AB
    Städningen var minst sagt dålig.
    Jag hade inte tid att inspektera medans personal fanns på plats men efteråt såg jag flera brister. Framförallt badrummet var dåligt gjort, och spisen.
    När jag påpekade det fick jag 200kr rabatt. Läs mer
    2020-09-23 Skånestäd AB svarar Joel F
    Hej Joel,

Jag minns när du ringde in för komplettering av städningen.

Eftersom vi har städgaranti vill vi gärna skicka personal för att komplettera ifall de är brister på städningen.
    I detta fallet så sa du att det är redan fixad av dig och vi fick ingen chans för att komplettera städningen.
    Som Nöjd-Kund-Garanti sänkte jag med 400 kr på den totala summan.

Dina poäng till oss stämmer ej ihop med själva servicen:).

Lajos R skrev om Skånestäd AB
    Tyvärr var det en tråkig service de levererade vid slutstädningen. En timme försenade, jag försökte ringa dem men kom till en telefon som de svarades i på utländska och jag hörde bara skrik och bråk i telefonen.
    De tog sönder vår altandörr utan att meddela och jag fick påpeka detta. De lagade dörren väldigt provisoriskt. Vi fick påpeka flera ställen som de missade på i städningen och bara några blev åtgärdade.
    Trots allt detta tog de fullt betalt. Deras pris är inte lägre än andra företags. Läs mer

Louise M skrev om Skånestäd AB
    Beställde flyttstäd från er. Definitivt det bästa valet vi gjorde under flytten. Hela lägenheten var skinande ren, super nöjd! Läs mer

Sami A skrev om Skånestäd AB
    städade min lägenhet efter flytt, inga anmärkningar från hyresvärden, vilket var vad jag förväntade mig. Läs mer
    2020-09-24 Skånestäd AB svarar Sami A

Eva J skrev om Skånestäd AB
    Trevligt bemötande till en början. Städningen var gjord bra, inget att anmärka på. Det blev lite krångel med betalningen, och då slutade de svara på mejl vilket jag såklart inte uppskattade. Läs mer
    2020-09-24 Skånestäd AB svarar Eva J

• 2020-05-09

Ebba Ö skrev om Skånestäd AB
    Väldigt missnöjd med min flyttstädning, hårstrån kvar på golvet, skräp kvar på diskbänken. Golvbrunn och avlopp inte rengjorda öht fast det står att det ska ingå i en flyttstädning. Ränder kvar på spegeln från ett försök att göra rent den. Anlita någon annan om ni vill bli nöjda med resultatet. Läs mer
    2020-09-24 Skånestäd AB svarar Ebba Ö
    Hej Ebba,

Det va tråkig att du ej har förstått själva avtalet/offert som vi och du har tecknat.

Vi har varken sett mail eller samtal gällande din reklamation förens nu här på Reco.

I det avtal som du har fått står tydligt att vi har städgaranti och ifall det blir brister på städningen så är ni välkomna att kontakta oss antingen via mail eller telefon för att utfärda det.

Stadiongatan 51, 217 62 Malmö