Skånestäd AB

Snittbetyg
4.0
Ring 040-644 99 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Skånestäd AB Skånestäd AB är ett av de ledande företagen inom flyttstädning i Skåne med huvudkontor i Malmö. Vi erbjuder konkurrenskraftiga priser och lämnar alltid ”Nöjd-kund-garanti”. Som medlem i branschorganisationen Städbranschen står vi för trygghet och kvalitetsgaranti. Letar du efter ett professionellt...

381 omdömen om Skånestäd AB

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 381 omdömen med 4.0 i snittbetyg
Susanne S
Skrev om Skånestäd AB

Supernöjd. Proffsigt och rent!

Sylvia R
Skrev om Skånestäd AB

Bra snabba och proffsiga 👍 Vi är nöjda och köparna också så tack för hjälpen.

Jenny E
Skrev om Skånestäd AB

Smidig och bra upplevelse. Lätt att boka, lätt att få hjälp i efterhand och generellt lätt att komma i kontakt med.

Filip R
Skrev om Skånestäd AB

Bra kommunikation även om de var sena, något de förvarnade om. I det stora helt ok städning men lite slarvig där lister inte dammades, fönster inte var 100 och alla hörnor inte plockades. Pris helt ok men hade högre förväntningar.

Bli först att gilla detta omdöme!
Gerty H

Beställde offert på flyttstäd , fick snabbt svar. Mycket bra städning, Helnöjd

Karin S
Skrev om Skånestäd AB

Inga konstigheter - lägenheten blev städad och våra fönster putsade! Bokade tid digitalt och all kontakt flöt smidigt.

Peter S
Skrev om Skånestäd AB

Får högsta betyg av både mig, efterkommande hyresgäst och besiktningsmännen!!

Jenny N
Skrev om Skånestäd AB

Bra företag som gjorde ett utmärkt jobb. Snabba svar och bra pris. Rekommenderar varmt

Lars B
Skrev om Skånestäd AB

Bra kommunikation och väldigt bra städat till ett rimligt pris. Jag kan bara rekommendera Skånestäd.

Britt R
Skrev om Skånestäd AB

Snabb respons på mail. Trevlig kontakt både med personal på kontoret och personal på plats. Jätte fint städat. Ugnen såg ut som ny! Rekommenderas.

Johanna F
Skrev om Skånestäd AB

Smidigt att boka och en fläckfri städning som blev godkänd vid besiktningen!

Stig I
Skrev om Skånestäd AB

Snabbt, problemfritt och effektivt. Jag är en nöjd kund.

Marianne A
Skrev om Skånestäd AB

Snabb service och bra utförd städning. Har inte hört något negativt från äldreboendet så jag utgår ifrån att allt var ok.

Per-Olof B
Skrev om Skånestäd AB

Mycket noggranna städare. Det fanns absolut inget att anmärka på.

Allan N
Skrev om Skånestäd AB

Kom punkligt i tid. Och gjorde ett jobb som blev väl godkänt av hyresvärd. Som också rekommenderat denna firma för flyttstäd.

Lunds K
Skrev om Skånestäd AB

Hej! De kom inte på utsatt tid och några hyllor i köket blev inte städade. Annars okej.

John O
Skrev om Skånestäd AB

Jag var nöjd med städningen, men de tömde lägenheten på ett par få saker jag hade där (ex hand-handduk i badrummet, toalettpappersrullar i badrummet, några godispåsar i köket). De har inte svarat på när jag bett att få tillbaka handduken. Väldigt konstigt.

Emmie D
Skrev om Skånestäd AB

Vi är supernöjda med vår flyttstädning! Snabbt, smidigt och städningen var perfekt! Så trevliga och lätta att kommunicera med och dessutom billigt.

Juan D
Skrev om Skånestäd AB

Jag beställde en flyttstädning på Skånestäd AB. Städningen utfördes väldigt bra, 2 personer lade mer tid än avtalat för att lämna lägenheten helt rent vilket uppskattades mycket. Städarna var sena för att de också tog längre tid med en annan städning, men de kommunicerase detta i tid och jag fick kompenserad med tiden de la på min lägenhet. Jag är mycket nöjd med städningen.

Hanna B
Skrev om Skånestäd AB

Räddare i nöden! Efter ett annat företag plötsligt slutade svara mig så ställde Skånestäd upp och tog sig på flyttstädningen redan dagen därpå! Jobbet gjordes med bravur och besiktningen gick igenom utan anmärkning. Alla var dessutom väldigt hjälpsamma och trevliga under hela processen! Rekommenderas!

Kerstin S
Skrev om Skånestäd AB

Flyttstädning. Väldigt väl utfört arbete!

Ella D
Skrev om Skånestäd AB

Prompt, i tid, noggrann, tog rekommendationer väl och engagerad personal som hade vilja att göra ett gott jobb som kunden var nöjd med.

Agneta C

Duktig personal. Jätte nöjd. Bra bemötande

Jonas O
Skrev om Skånestäd AB

Blev inte så bra tyvärr. Ingen bra dialog med företaget efter heller

Petra V
Skrev om Skånestäd AB

Vi beställde flyttstäd i maj 2023. Städarna missade flera saker och städen godkändes inte av hyresvärden. Jag kontaktade firman och bad de om att komma tillbaka och åtgärda bristerna eller gå ner i priset. De svarade aldrig och gör fortfarande inte det nu i oktober 2023. Jag har bestridit fakturan flera gånger men får ingen kontakt med firman för att kunna komma överens om lösningen. Väldigt dåligt arbete och oprofessionellt bemötande. Rekommenderar värkligen inte.

Mats D
Skrev om Skånestäd AB

Mycket bra städning och mycket bra kundservice! Vi är supernöjda!

Jens L
Skrev om Skånestäd AB

Alldeles för slarvigt städat. Mycket tydliga missar i form av fläckar beläggning. Rut och rot var det positiva här.

Ingemar A
Skrev om Skånestäd AB

Hej! Städningen utfördes på uppdrag av min bortgångne morbrors dödsbo (Ingemar), men vad jag vet så var den utförd på ett proffsigt sätt och vi fick inga klagomål efteråt. mvh Magnus (son till en av arvingarna)

Robert L
Skrev om Skånestäd AB

Städning bra men att inte stänga + Låsa garage osv inte bra alls. Sedan kontakt Om andra saker som försvann eller togs sådär. Har ej fått svar om dom lämnat tillbaka detta till nya ägaren.

Ramona L
Skrev om Skånestäd AB

Bra städning och tillmötesgående personal.

Ingrid M
Skrev om Skånestäd AB

Mycket duktiga städare. De gjorde ett bra arbete. Jag rekommenderar gärna Skånestäd till vänner.

Ulla S
Skrev om Skånestäd AB

Mycket nöjd! med utfört arbete och blev positivt bemött av personalen

Teresa R
Skrev om Skånestäd AB

Fruktansvärt. De vet inte ens hur man håller i en dammsugare!! Fick göra en ordentlig städning efter dom. Dessutom vägrar de kompensera för jobbet. Så jag kommer sprida mitt missnöje så mycket jag kan

Ellen B
Skrev om Skånestäd AB

Städningen var bra, men min diskbänk skadades tyvärr. Processen att åtgärda detta var krångligare än vad jag hade önskat, men jag inser också att en del av det var på grund av att köparen av min lägenhet inte ville att Skånestäd skulle åtgärda skadan som skett (vilket de erbjöd). Trots att jag inte är helt nöjd med min upplevelse tror jag inte att det reflekterar företaget generellt.

Petra A
Skrev om Skånestäd AB

Bra bemötande, snabb service och tillmötesgående. Flyttstädningen behövde bättras på men åtgärdades samma dag, utmärkt.

Björn K
Skrev om Skånestäd AB

Rent och fint blev det så då kan man inte vara annat än nöjd.

Hajer A
Skrev om Skånestäd AB

De är experter! Självklar anlitar jag de igen.

Carl Michael Petter N

Beställde flyttstädning och jag är enormt imponerad över deras arbete! Långt över förväntan. Det har aldrig varit såhär rent i lägenheten innan. Badrummet ser helt glänsande nytt ut, ugnen likaså, och de städade till och med mikron som inte var med i listan. Snabbt, proffsigt, smidigt. Bra och trevlig support också som ringde upp mig när jag hade mer detaljerade frågor. Rekommenderar verkligen!

Catarina P
Skrev om Skånestäd AB

Vi är väldigt missnöjda med deras tjänster

Maj-Britt A
Skrev om Skånestäd AB

Lätt att få kontakt med företaget för städning av dödsbo. Kom som de sagt och ringde när städningen var klar. En del problem vid fakturering, vilket ev. berodde på språkproblem (?) hos företaget. Dessa problem klarades genast upp, och företaget kunde t.o.m. nås en lördag. Valde företaget eftersom en bekant använt dem för samma ändamål och varit nöjd.

Michelle P
Skrev om Skånestäd AB

Blev fel med tid på dagen, lite onödigt, men städningen kunde det absolut inte klagas på och inte heller priset! Tackar!:)

Mats A
Skrev om Skånestäd AB

Toppen! Kontaktade Skånestäd med mycket kort varsel och fick hjälp med flyttstädning redan dagen därpå. Städningen passerade besiktningen utan några som helst anmärkningar. Lagom pris även för en student. Jag har bara gott att säga om dem.

Kristina G
Skrev om Skånestäd AB

Snabb och bra återkoppling, tydligt och enkelt. Mycket trevlig personal och väldigt bra städat. Jag fick till och med beröm av de som skulle flytta in för att det var så rent (flyttstäd.) Rekommenderar!

Håkan S
Skrev om Skånestäd AB

Blev väldigt bra bemötande av personalen. Städningen Blev bra och gick fort

Mary S
Skrev om Skånestäd AB

Lätta och tjänstvilliga att ha kontakt med vid bokning även vid reklamation av städningen av badrummet., då kom de snabbt tillbaka och städade igen. Minus att de personer som kom ut och städade inte kunde svenska det gjorde det svårt med kommunikationen . De använde för starka medel. Så att ett handtag på ugnen blev av med sin yta.

Sofia E
Skrev om Skånestäd AB

Vissa saker såsom ugn och kyl var välstädade. Dock så va det på flera ställen små spindelnät/damm kvar, på listen/vägg under element och även mitt på väggen på nått ställe. Var inte alls städat bakom/under badkaret. Hade tyvärr inte anlitat dom igen.

Lisa L

Snabb återkoppling Bra kommunikation med företaget Beställt flyttstädning

Karolina W
Skrev om Skånestäd AB

Allting var jättebra! Jag är väldigt nöjd.

Agneta L
Skrev om Skånestäd AB

Trevligt bemötande både vid bokning o efter besikrning. Lite otydligt att inte vissa fönsterlister ingick i priset. Annars väl städat.

Veronica D
Skrev om Skånestäd AB

Trevlig personal och min hyresvärd blev imponerad av städningen! Kan starkt rekommendera

Filtrera omdömen