Läs vad 54 kunder tycker om Skånestäd AB 2

• 2021-01-18
    Flyttstädet var jättebra gjort! Väldigt trevlig man som utförde det och dessutom var priset väldigt fördelaktigt.
  • 2021-01-15
    Bra flyttstädning och trevlig personal! Supernöjd!
    Izabella G
  • 2021-01-13
    Noggrann flyttstädning utfördes. Snabbt och effektivt.
  • 2021-01-10
    bra städat och bra service, jag köpte flyttstäd.
    de kom i tid och resultatet blev väldigt bra och det gick snabbt
  • 2021-01-06
    Trevligt bemötande!
    Snyggt och rent!
  • 2021-01-04
    Köpte tjänsten flyttstäd, missförstånd uppstod längs vägen men företaget löste allt till slut.
  • 2020-12-17
    Smidiga att ha att göra med och gjorde ett bra jobb.
  • 2020-12-16
    Köpte en flyttstädning
    Blev bra bemött
    Utförandet var till full belåtenhet
  • 2020-12-15
    Flyttstäd
    Perfekt att bara tömma radhuset och sen överlåta flyttats till er som proffsigt städade
  • 2020-12-13
    Bra bemötande och hantering av beställningen. Lägenheten verkade först välstädad men diskbänken blev tyvärr inte ordentligt polerad, rengöringsmedelsrester var kvar. Vi blev i huvudsak nöjda.
  • 2020-12-08
    Flyttstäd, snabbt och smidigt gick det.
    - Flyttstädning
    - Mycket trevlig personal. Tyvärr minns jag inte namnet på mannen jag träffade.
    - Jag förväntade mig en städning som inte gav några påpekande. Vilket jag heller inte fått av min köpare till lägenheten. Jag är själv petig och kundr väl se småsaker, dock hade jag inte klagat utan åtgärdat det själv om jag var köpare.
    - Mycket nöjd!
  • 2020-12-03
    Städfirman var vänliga nog att städa samtidigt som flyttfirman var där. För att flyttfirman var på plats samtidigt blev inte städkvalitén lika hög som väntat.
    Städfirman var väldigt måna om att ha nöjda kunder och erbjöd sig direkt att komma ut för att fixa det som behövdes fixas. Nya köparna hade redan flyttat in saker och istället fick jag kompensation på priset.

I slutändan väldigt nöjd med servicen.
    Hej Gustaf, Tack feedback och välkommen åter. Mvh Pierre

• 2020-12-03
    Flyttstädning. Allt klaffade perfekt.
  • 2020-12-03
    Jättenöjd! De var proffsiga och snabba.
  • 2020-12-02
    We requested a home cleaning for when we moved out of the appartment. The company was quick to reply, answered all our questions and was very friendly when they arrived for the cleaning service. They went above and beyond when it came to cleaning. Our appartment and balcony was left in a much cleaner state then when we moved in. I will be looking forward to hiring them for more frequent house cleaning.
  • 2020-11-30
    Snabb, rak och problemfri kommunikation. Skånestäd löste flyttstädningen utan anmärkningar.
  • 2020-11-29
    Köpte flyttstäd och de gjorde ett bra jobb att städa. De missade en grej som jag anmärkte och de kom tillbaka morgonen därpå och åtgärdade. Passerade besiktningen av hyresvärden.
    Är definitivt nöjd och skulle rekommendera till andra. Prisvärt.
  • 2020-11-29
    Beställde flyttstädning.
    Kontakten från offertförfrågan till färdigstädandet har varit mycket bra.
    Bra utfört arbete oxå.
    Mycket nöjd.
  • 2020-11-28
    Flyttstädning.
    Själv städningen utfördes bra. Det uppkom skador i lägenheten i samband med städningen som åtgärdades snabbt med bra resultat. Dock fick jag som kund själv ta tag i att dessa skador skulle åtgärdas och fick ingen information från företaget att skadorna skett. Hade kommunikationen varit bättre hade betyget också blivit högre.
  • 2020-11-11
    Flyttstäd som var noggrant utförd. Bra bemötande och snabb service. Visa starkt att personalen ville utföra jobbet. Rätt prisklass.
  • 2020-11-11
    Vi fick inte godkänd städningen men inspektören erbjöd sig att städa det som fattades själv.
  • 2020-11-10
    Städning av lägenhet. Bra bemött totalt. Inget att kommentera!
    Tack för dina fina ord och välkommen åter. MVH Pierre

• 2020-11-08
    Flyttstädning, ett utmärkt jobb. Allt till belåtenhet.
  • 2020-11-06
    Perfekt flyttstädning och trevligt bemötande. Kan varmt rekommenderas!
    Helén W
  • 2020-10-27
    Skånestäd hjälpte mig med Flyttstädning och allting blev skinande rent. De var himla trevliga och rekommenderar dem nu till andra!
  • 2020-10-27
    Kan verkligen rekommendera! Superduktiga och noggranna. Bra kontakt hela tiden och de höll på löftena och priset. Bara +!
  • 2020-10-23
    Used them for cleaning services when moving out. It was very easy to setup an appointment but never got an e-mail confirmation (since I had no swedish phone number).
    As for the cleaning:
    - Attentive to detail.
    - Friendly staff.
    - Overall did a very good and thorough job
  • 2020-09-27
    Beställde flyttstäd och det kom (efter lite felkörningar), tre killar och städade hela huset rejält. Dom gjorde ett bra jobb. Jag kan rekommendera Skånestäd!
  • 2020-09-26
    Ingen kommentar. Men det blev bra tillslut.
  • 2020-09-26
    Proffsigt. Rak kommunikation. Utmärkt utförande. Bra pris. Garanti. Är mycket nöjd.
  • 2020-09-26
    Jag gjorde en förfrågan i sista minuten, snällt nog anpassade dom schemat så jag fick slutstädning av lägenheten. Så otroligt fint slutresultat för ett bra pris! Är väldigt nöjd & kommer använda Skånestäd igen!
  • 2020-09-25
    Lätt att komma i kontakt med
    Bra och noggran personal
    Storstäd
  • 2020-09-25
    Vi är supernöjda med flyttstädningen, det var även de nya som flyttade in!
  • 2020-09-25
    We ordered a cleaning service when moving out from the apartment and we expected to have a perfectly cleaned place into smallest details. But unfortunately the cleaning was not done into details so we had to clean some parts afterwards ourselves. Also, the cleaners destroyed part of the wallpaper by the cleaning. I have sent the picture of the wallpaper and wanted to discuss this with someone but nobody reacted on this email.So overall after this experience I think the cleaning was done so so but definitely not perfect work done, and the approach with the wallpaper is also not satisfactory, so I would not recommend this service company further unfortunately.
  • 2020-09-25
    Jag blev jättenöjd, snabb kontakt, enkla att ha att göra med. Mötes upp av en trevlig kille som städade så det blev skinande rent inför överlämnandet vid flytt.
  • 2020-09-25
    Köpte flyttädning. Den var välutförd och de kontaktade mig vid eventuella problemområden. Snabb offert, höll tid till ett bra pris.
  • 2020-09-25
    Allt gick bra som planerad med litet fel marginal, men det fixades efter åt.
  • 2020-09-25
    Flyttstäd. Allt gick bra, smidigt att boka.
  • 2020-09-24
    Beställde flyttstäd, gick smidigt och snabbt! Gick igenom kommande besiktningen utan problem.
    Tack för din rekommendation och välkommen åter. MVH Pierre

• 2020-09-23
    Smidiga och duktiga. Bra service.
    skrev om Skånestäd AB
    Vi är glada att du är nöjd med servicen. Välkommen åter. Mvh Pierre Skånestäd AB

• 2020-09-23
    Jag köpte flyttstäd, mycket nöjd med städningen och besiktningen gick utan anmärkning. Under städning uppstod skador i lägenheten (som inte var orsakat av städpersonalen) de kontaktade direkt mig och förklarade problemen och gav själva förslag på hur de på bästa sätt skulle utföra arbetet ändå, att de tog extra tid på sig för att göra sitt bästa trots problem överträffade mina förväntningar.

• 2020-09-23
    Dåligt o slarvigt städat för andra gången.
    skrev om Skånestäd AB
    Hej Leif, Det va tråkigt att höra att du har blivit missnöjd. Du ringde in 1 timme efter städningen då den nya ägaren skulle besikta och jag skickade in personal efter 20 minuter. Kompletteringen tog inte mer än 2 minuter vilket va ett litet miss under en plastskydd i en skåplåda. Den nya ägaren med ett leende va hur nöjd som helst med städningen:). Mvh Pierre Skånestäd AB

• 2020-09-23
    Bra städning! Proffsigt och trevligt bemötande!
    John Å

• 2020-09-23
    Jag beställde flyttstädning, jag var inte kvar i samma stad så jag såg inte resultatet men hyresvärden godkände städningen utan några som helst problem.

• 2020-09-23
    Köpte flyttstäd. Nöjd i helhet, men blev kontaktad flera gånger innan min bokade tid för att de hade placerar mina kontaktuppgifter på andra bokningar.
    Gjorde även sönder en lampa utan att berätta det för mig, men sänkte priset för att kompensera.

• 2020-09-23
    Köpte flyttstäd. Trevligt bemötande och bra städat; fick inga anmärkningar när lägenheten inspekterades. Mitt enda klagomål är att balkongen ej städades, vilket jag bad om. Detta beror på att jag fick studentrabatt vilket tydligen inte inkluderar balkongen. Jag visste inte ens att jag skulle få sänkt pris för än städningen var färdig. Tro mig, det är trevligt med ett bättre pris, men i detta fall hade jag gärna betalat mer för att få balkongen städad istället. Det rör sig troligtvis bara om brist på kommunikation, så utöver detta kan jag fullt ut rekommendera företaget!
    skrev om Skånestäd AB
    Hej Isak, Vi är glada att du har varit nöjd med servicen och jag ber om ursäkt att vi har missat lägga in balkongen. Mvh Pierre

• 2020-09-23
    Kan rekommenderas. God kontakt med Pierre.
    Absolut inget att klaga på.
  • 2020-09-23
    Städningen var minst sagt dålig.
    Jag hade inte tid att inspektera medans personal fanns på plats men efteråt såg jag flera brister. Framförallt badrummet var dåligt gjort, och spisen.
    När jag påpekade det fick jag 200kr rabatt.
    skrev om Skånestäd AB
    Hej Joel, Jag minns när du ringde in för komplettering av städningen. Eftersom vi har städgaranti vill vi gärna skicka personal för att komplettera ifall de är brister på städningen. I detta fallet så sa du att det är redan fixad av dig och vi fick ingen chans för att komplettera städningen. Som Nöjd-Kund-Garanti sänkte jag med 400 kr på den totala summan. Dina poäng till oss stämmer ej ihop med själva servicen:). Mvh Pierre

• 2020-09-23
    Tyvärr var det en tråkig service de levererade vid slutstädningen. En timme försenade, jag försökte ringa dem men kom till en telefon som de svarades i på utländska och jag hörde bara skrik och bråk i telefonen.
    De tog sönder vår altandörr utan att meddela och jag fick påpeka detta. De lagade dörren väldigt provisoriskt. Vi fick påpeka flera ställen som de missade på i städningen och bara några blev åtgärdade.
    Trots allt detta tog de fullt betalt. Deras pris är inte lägre än andra företags.