Gyllix & Co

Gyllix & Co

Ring 040-23 69 70 www.gyllix.com

Gyllix & Co Fönsterputs & Lokalvård AB! Vi hjälper dig som vill ha en bekymmersfri vardag. Vi erbjuder fönsterputsning och lokalvård i Malmö, lund och resten av Skåne med erfarna medarbetare. Vår målsättning är att du ska få högsta kvalitet på den tjänst du köpt. När du ger oss förtroendet att hjälpa dig ska du känna dig...

102 omdömen om Gyllix & Co

Maria H
Skrev om Gyllix & Co

Funkar bra! Fönsterna putsas regelbundet, och vi får en lapp i brevlådan när de har varit hos oss. Det vi hade önskat oss var att vi kunde betala på autogiro.

Svar från Gyllix & Co

Hej Maria och tack för fint omdöme. Det går bra att använda autogiro hos oss. Maila gärna ekonomi@gyllix.com så får du den hjälp du behöver. Ha en fin dag!

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Malin Linda S
Skrev om Gyllix & Co

att de kommer precis den dag och den tid som jag är ledig, aldrig något konstigt. mycket trevlig personal.

Svar från Gyllix & Co

Tack Malin! Våra kunder är viktiga och betydelsefulla för oss. Det minsta vi kan göra är att samarbeta med er. Med vänliga hälsningar Lucy

Maj S

Använt fönsterputs. Mycket nöjd

Svar från Gyllix & Co

Tack för att du recenserade oss på Reco. Så roligt att du är nöjd! Med vänliga hälsningar Lucy

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 143 omdömen 4.5 av 143 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Henrik M
Skrev om Gyllix & Co

Kanonservice o väl utförd tjänst varje gång.

Svar från Gyllix & Co

Tack för fina ord. Så kul att höra att både arbetet i sig och servicen var till belåtenhet. Med vänliga hälsningar Lucy

Cecilia J
Skrev om Gyllix & Co

Fönsterputs. Är nöjda! Bra pris för uterum.

Tack Cecilia för ett gott omdöme! Med vänliga hälsningar Lucy

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 734 omdömen 4.6 av 734 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Kenneth P
Skrev om Gyllix & Co

Jag beställde fönsterputs, bemötandet var proffsigt och trevligt. Jobbet gjordes grundligt och snabbt och resultatet var en väldigt nöjd kund. Sammanfattningsvis så kommer jag även framöver att vända mig till gyllix när behov uppstår 😎👍

Pierre G
Skrev om Gyllix & Co

Snabb och effektiv fönstertvättning med minimalt golvspill mm. Rekommenderas!!

Svar från Gyllix & Co

Hej Pierre Härligt och höra! Tack för din recension. Med vänliga hälsningar Lucy

Eva M
Skrev om Gyllix & Co

Köper regelbundet fönstertvätt vilket fungerar jättebra. Gyllix gör alltid ett bra jobb och är trevliga och seriösa. Känner att vi får ett bra jobb till vettigt pris.

Svar från Gyllix & Co

Hej Eva Så kul att du är nöjd med din puts. Vi hoppas kunna fortsätta att leverera samma goda service till våra kunder framöver. Tack för ett gott omdöme! Önskar dig en fortsatt trevlig dag Med vänliga hälsningar Lucy

Boel A
Skrev om Gyllix & Co

Utvändig fönsterputs för hela huset. Fint resultat och gott bemötande!

Svar från Gyllix & Co

Hej Boel Vad roligt att du är nöjd med både bemötande och resultat. Att bemöta våra kunder på ett bra sätt är väldigt viktigt för oss. Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar Lucy

Ursula N
Skrev om Gyllix & Co

Fönsterputs dels i lägenhet gamla fönster med fasta spröjs här gör de ett fantastiskt jobb. Har även abonnemang på hus utvändigt. De kommer när de lovat och efteråt hat jag rena fina fönster. Är riktigt nöjd.

Svar från Gyllix & Co

Hej Ursula Våra kunder är viktiga och betydelsefulla för oss. Det minsta vi kan göra är att möta er på ett trevligt sätt och att utföra arbetet professionellt, vilket vi är glada över att du upplever. Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar Lucy

Besnike B
Skrev om Gyllix & Co

Bra service, och alltid rena och fina fönster.

Härligt och höra Besnik! Tack för din recension. Med vänliga hälsningar Lucy

Violetta J
Skrev om Gyllix & Co

Flytt putsning av fönster. Jätte nöjd👍

Svar från Gyllix & Co

Det glädjer oss att du blev nöjd! Med vänliga hälsningar Lucy

Cecilia S
Skrev om Gyllix & Co

Jag har putsning av fönster utvändigt varannan månad. Priset är bra, kvaliten på putsningen lite ojämn men jag är nöjd.

Svar från Gyllix & Co

Hej Cecilia Tack för din återkoppling! Jag skulle vilja att du kontaktar oss så ska vi titta närmre på vad som har hänt . Tack för att du är kund hos oss. Med vänliga hälsningar Lucy

Sofia S

Jättebra service, kompetent personal

Frida P
Skrev om Gyllix & Co

Har abonnemang på fönsterputs inne och ute. Fungerat hittills utmärkt.

Svar från Gyllix & Co

Härligt och höra Frida! Tack! och tack för att du är kund hos oss! Med vänliga hälsningar Lucy

Ola B

hemstädning av högsta kvalitet

Svar från Gyllix & Co

Vad härligt och höra Ola! Tack för din fina recension. Med vänliga hälsningar Lucy

Kim F
Skrev om Gyllix & Co

Fönsterputsning. Bra. De har levererat bra!

Tack Kim för ett gott omdöme! Med vänliga hälsningar Lucy

Leslie R
Skrev om Gyllix & Co

Kvartalsfönsterputs utvändigt. Snabbt och effektivt och ett mycket bra putsresultat. Rekommenderas varmt!

Svar från Gyllix & Co

Vi blir så glada över din fina recension. Tack Leslie! Med vänliga hälsningar Lucy

Åsa H
Skrev om Gyllix & Co

Har flera ggr försökt att få veta åtminstone vilken vecka de ska komma men utan resultat. Har även försökt få fönsterputs inne och på ovanvån en ggr/år men utan resultat. Inte så nöjd. Funderar på att byta.

Svar från Gyllix & Co

Hej Åsa Jag skulle vilja att du kontaktar oss så ska vi titta närmre på vad som har hänt och hur vi kan lösa det så att det känns bra för dig. Jag har nyligen börjat jobba som administratör här på Gyllix, vilket är en ny tjänst inom företaget. Planeringen är något som framöver kommer att skötas direkt utav administratören. Tack för förståelse! Med vänliga hälsningar Lucy

Kerstin L
Skrev om Gyllix & Co

Inget att klaga på beträffande fönsterputsningen. Däremot att inte tiderna hålls. Hade bokat 14.45 vilket jag fått besked är sista tiden på fredagar. 15.20 lämnade jag besked att ingen kommit. Blir då uppringd att 2 fönsterputsare skulle komma mellan 16 o 16.15. Först 16.40 kommer en fönsterputsare. Detta är nästan 2 timmar försent. Då jag själv behöver sluta tidigare för att kunna öppna 14.45 så tycker jag det är nonchalant med min tid. Det är inte första gången detta händer.

Svar från Gyllix & Co

Hej Kerstin! Jag har nyligen börjat jobba som administratör här på Gyllix, vilket är en ny tjänst inom företaget. Jag kommer personligen titta på din planering nu direkt, så att din tidsplanering följs! Tack för ditt tålamod! Tveka inte och höra av dig till mig. Med vänliga hälsningar Lucy

Victor L
Skrev om Gyllix & Co

Grym service och bra resultat!

Svar från Gyllix & Co

Härligt och höra! Tack Victor för en fantastisk recension! Med vänliga hälsningar Lucy

Liselott H
Skrev om Gyllix & Co

Fönster putsning var 8 vecka. Har endast varit i kontakt med företaget när jag köpte tjänsten oCh det var bra.

Så kul att höra. Tack för att ni väljer Gyllix! Med vänliga hälsningar Lucy

Catharina S
Skrev om Gyllix & Co

Jag har köpt in hjälp med fönsterputs som av Gyllix&Co som dom sköter väldigt bra och effektivt 1 gång/kvartal. Trevlig personal som gör ett väldigt gott jobb. / Catharina

Eva Kristin R
Skrev om Gyllix & Co

Gäller fönsterputsning.Bolaget håller inte alltid utlovad putsningsvecka vilken skall vara första veckan i varannan månad.

Svar från Gyllix & Co

Hej Eva! Jag har nyligen börjat jobba som administratör här på Gyllix, vilket är en ny tjänst inom företaget. Jag kommer personligen titta på din planering nu direkt, så att du kommer få din fönsterputsning utförd första veckan varannan månad framöver. Tack för ditt tålamod och tack för att du varit kund hos oss så länge! Tveka inte och höra av dig till mig. Med vänliga hälsningar Lucy

Björn H
Skrev om Gyllix & Co

Planerad fönsterputsning. Utförande utan anmärkning. Genomgående bra personal. Lite strul med planeringen.

Svar från Gyllix & Co

Hej Björn! Härligt och höra att du blev nöjd med din fönsterputs! Jag har nyligen börjat jobba som administratör här på Gyllix, vilket är en ny tjänst inom företaget. Planeringen är något som framöver kommer att skötas direkt utav administratören. Tack för förståelse! Ha d fint! Med vänliga hälsningar Lucy

ANNA MARIA F
Skrev om Gyllix & Co

Mkt bra service, otroligt nöjd

Svar från Gyllix & Co

Tack Maria, härligt att du är nöjd ! =)

Lena W
Skrev om Gyllix & Co

FÖNSTERPUTS MED TVÄTTNING AV KARMAR O RUNTOM BRA BEMÖTT OCH FÖRVÄNTNINGAR SOM JAG HADE TROTT

Camilla N
Skrev om Gyllix & Co

Jag har beställt fönsterputs var 6:e vecka och är supernöjd! De ggr jag kontaktat Gyllix har jag blivit väldigt bra bemött 😊

Svar från Gyllix & Co

Hej Camilla Tack! Det var roligt att höra, vi försöker alltid göra vårat bästa! Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Gyllix

Helena K

Bra service.............................

Kim F
Skrev om Gyllix & Co

vore bra att veta när ni kommer, så man evt kan beställa extra tjänster såsom fönsterputs inomhus mm

Peder G gillar detta
Svar från Gyllix & Co

Hej Kim När ett abonnemang startar hos oss, så ska det gå ut ett schema till dig på när vi kommer. För säkerhets skull så mailar vi en kopia till dig idag. Välkommen att beställa invändig fönsterputsning när du vill. Ha en trevlig dag Med vänliga hälsningar Peder

Linda H
Skrev om Gyllix & Co

Bra, snabba o effektiva. De kommer alltid i tid och gör arbetet bra och noggrant. Vi är mycket nöjda kunder och kommer fortsätta använda gyllix.

Svar från Gyllix & Co

Tack! för ditt omdöme Linda. Härligt att höra att du är nöjd. Alltid roligt med nöjda kunder ! =) Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Lucy

Lars-Göran Å
Skrev om Gyllix & Co

Fönsterputsningen var helt OK. Dock kunde monteringen av spröjsar efter putsningen varit bättre.

Svar från Gyllix & Co

Tack för din feedback Lars-Göran! Vi har uppdaterat arbetsordern så att vi kommer att vara extra noggranna med dina spröjs nästa gång. Ha det gott!

Berit S
Skrev om Gyllix & Co

Fönsterputs Första försöket gick inte så jättebra. Många missar. Gyllix kom tillbaka och gjorde om då blev det bra.

Svar från Gyllix & Co

Hej Berit, så skönt att det löste sig. Jättebra att du hörde av dig så vi kunde komma tillbaka och rätta till det som inte blev bra. Vi ses!

Malin G
Skrev om Gyllix & Co

Fönsterputsning. Mannen som kom var trevlig och fönstrena blev rena och fina. Tyvärr blev det strul med betalningen. Jag fick ingen faktura senaste gången utan ärendet gick direkt till inkasso och jag fick betala påminnelseavgift trots att jag inte hade fått grundfakturan

Svar från Gyllix & Co

Hej Malin! Tråkigt med fakturan. Vi har märkt att vissa e-postfakturor inte kommer fram (de hamnar ofta i skräpposten) så därför har vi nu ändrat våra rutiner så att påminnelser skickas ut via pappersfaktura istället för med e-post. Vi hoppas att det ska avhjälpa liknande avvikelser som du upplevde. Kontakta gärna ekonomi@gyllix.com och hälsa från mig i samband med nästa putsning så ska jag ordna så att vi drar av för påminnelseavgiften som du betalade. Ha det bra!

Ann Margareta G
Skrev om Gyllix & Co

Gyllix gör ett utmärkt arbete och är mycket kundvänliga och tillmötesgående!

Michael J
Skrev om Gyllix & Co

Fönsterputs lägenhet inför försäljning. Gyllix ekonomiavdelning får dock underbetyg som inte hade koll på min betalning av fakturan utan de skickade vidare till inkasso, mycket trist.

Svar från Gyllix & Co

Hej Michael! Beklagar! Det måste ha varit mänskliga faktorn där eftersom vi läser av inbetalningarna automatiskt via fil från banken. Vi har gjort justeringar i våra rutiner för påminnelser så att liknande händelser förhoppningsvis inte ska hända fler gånger. Hör gärna av dig till mig så ska jag ordna kompensation till dig som gottgöring. Du når mig på 0731-81 62 15 eller på peder@gyllix.com. Hälsn. Peder

Åsa L
Skrev om Gyllix & Co

Fönsterputsning, bra service! Skulle dock vilja veta när ni kommer, gärna i ett mail/sms dagen innan.

Svar från Gyllix & Co

Hej Åsa! Absolut, det kan vi programmera i vårt arbetsorderprogram. Hör gärna av dig till oss med ditt kundnummer till kundtjanst@gyllix.com så ordnar vi det!

Birgitta L
Skrev om Gyllix & Co

Vi tyckte att de var proffsiga och trevliga

Jenny A
Skrev om Gyllix & Co

Fint resultat och mycket trevliga fönsterputsare / människor.... företaget verkar ha bra tänk kring sin personal och en bra arbetsglädje

Sofia S
Skrev om Gyllix & Co

Snabbt, bra, professionellt fönsterputs, trevlig personal.

Roland S
Skrev om Gyllix & Co

Jag är mycket nöjd med med det utförda arbetet, Jerry en trevlig person. Rena finna fönster Till ett mycket bra pris;

Lara L
Skrev om Gyllix & Co

Blev väl bemöt, hade bokad fönsterputs. Dom kom i tid och utfärdade arbetet på ett bra sett. Kunden är nöjd!

Johan
Skrev om Gyllix & Co

Utmärkt utförd fönsterputs. Kan varmt rekommendera.

Kerstin
Skrev om Gyllix & Co

Mycket bra resultat. Trevligt och hjälpsamt bemötande.

Margareta
Skrev om Gyllix & Co

En fönsterdel i övervåningen tvättades inte. Fick förmodligen inte upp fönstret. Sade inte till om detta. En del handtag felvända sedan fönstren stängts. I övrigt bra tvättat.

Svar från Gyllix & Co

Hej Margareta, nämn gärna detta vid bokning så skriver vi en notering på det och ser vad vi kan lösa med det kärvande fönstret. Skönt att du är nöjd i övrigt.

Gunilla
Skrev om Gyllix & Co

Flnsterputs ute och inne. Allt till största belåtenhet!

Paula
Skrev om Gyllix & Co

Proffsiga, kunniga fönsterputsare med mycket trevligt bemötande. De levererar hög kvalite i ur och skur.

Kenneth L
Skrev om Gyllix & Co

Bra bemötande och utför ett bra jobb.

Steewe

Bra bemötande, trevlig personal, bra resultat. // Steewe Karlsson

Nina
Skrev om Gyllix & Co

Fönsterputsning utsidan av huset. Blev väl bemött via sms som passar mig utmärkt. Hade glömt ta in markisen och fick avdrag på fakturan då fönsterna inte kunde tvättas, uppskattades. Hade gärna sett att tak ovanför dörr och fönsterkarms torkades av men har nu bett om detta tills nästa gång.