Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Gyllix & Co

Gyllix & Co

Kantyxegatan 25B, 213 76 Malmö — Visa karta

Gyllix & Co Fönsterputs & Lokalvård AB!

Vi hjälper dig som vill ha en bekymmersfri vardag. Vi erbjuder fönsterputsning och lokalvård i Malmö, lund och resten av Skåne med erfarna medarbetare.

Vår målsättning är att du ska få högsta kvalitet på den tjänst du köpt. När du ger oss förtroendet att hjälpa dig ska du känna dig trygg. Vi hjälper dig till en bekymmersfri vardag. Genom noggrant arbete och lyhörda medarbetare ser vi till att du blir 100 procent nöjd med arbetet.

Vi är ett väletablerat företag som ser till att dina behov tas om hand. Vi hoppas att ni kommer att se oss som det självklara valet för er när ni behöver hjälp, oavsett storlek på uppdrag.

Läs gärna vad våra kunder tycker här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor till oss.

Läs vad 79 kunder tycker om Gyllix & Co

• 2019-02-05

Eva Kristin R skrev om Gyllix & Co
    Gäller fönsterputsning.Bolaget håller inte alltid utlovad putsningsvecka vilken skall vara första veckan i varannan månad. Läs mer
    2019-02-05 Lucy / Administratör svarar Eva Kristin R
    Hej Eva!
    Jag har nyligen börjat jobba som administratör här på Gyllix, vilket är en ny tjänst inom företaget. Jag kommer personligen titta på din planering nu direkt, så att du kommer få din fönsterputsning utförd första veckan varannan månad framöver. Tack för ditt tålamod och tack för att du varit kund hos oss så länge! Tveka inte och höra av dig till mig.

• 2019-02-03

Björn H skrev om Gyllix & Co
    Planerad fönsterputsning. Utförande utan anmärkning. Genomgående bra personal.
    Lite strul med planeringen. Läs mer
    2019-02-18 Lucy / Administratör svarar Björn H
    Hej Björn!

Härligt och höra att du blev nöjd med din fönsterputs!

Jag har nyligen börjat jobba som administratör här på Gyllix, vilket är en ny tjänst inom företaget. Planeringen är något som framöver kommer att skötas direkt utav administratören.
    Tack för förståelse!

Ha d fint!
  • 2019-02-03

Maria F skrev om Gyllix & Co
    Mkt bra service, otroligt nöjd Läs mer
    2019-02-05 Lucy / Administratör svarar Maria F
    Tack Maria, härligt att du är nöjd ! =)
    Lucy / Administratör gillar detta
  • 2019-01-29

Lena W skrev om Gyllix & Co
    FÖNSTERPUTS MED TVÄTTNING AV KARMAR O RUNTOM
    BRA BEMÖTT OCH FÖRVÄNTNINGAR SOM JAG HADE TROTT Läs mer
    Lucy / Administratör gillar detta
  • 2019-01-26

Camilla N skrev om Gyllix & Co
    Jag har beställt fönsterputs var 6:e vecka och är supernöjd! De ggr jag kontaktat Gyllix har jag blivit väldigt bra bemött 😊 Läs mer
    2019-01-29 Peder G svarar Camilla N
    Hej Camilla

Tack! Det var roligt att höra, vi försöker alltid göra vårat bästa!

Ha en fortsatt bra dag!

Gyllix
    Peder G gillar detta

Helena K skrev om Gyllix & Co
    Bra service............................. Läs mer
    Lucy / Administratör, Peder G gillar detta

Kim F skrev om Gyllix & Co
    vore bra att veta när ni kommer, så man evt kan beställa extra tjänster såsom fönsterputs inomhus mm Läs mer
    2019-01-14 Peder G svarar Kim F
    Hej Kim

När ett abonnemang startar hos oss, så ska det gå ut ett schema till dig på när vi kommer.
    För säkerhets skull så mailar vi en kopia till dig idag.
    Välkommen att beställa invändig fönsterputsning när du vill.

Ha en trevlig dag
    Peder
    Peder G gillar detta

Linda H skrev om Gyllix & Co
    Bra, snabba o effektiva. De kommer alltid i tid och gör arbetet bra och noggrant. Vi är mycket nöjda kunder och kommer fortsätta använda gyllix. Läs mer
    2019-01-29 Lucy / Administratör svarar Linda H
    Tack! för ditt omdöme Linda.
    Härligt att höra att du är nöjd. Alltid roligt med nöjda kunder ! =)

Ha en fortsatt trevlig dag!
    Lucy / Administratör, Peder G gillar detta
  • 2018-08-03

Lars-Göran Å skrev om Gyllix & Co
    Fönsterputsningen var helt OK. Dock kunde monteringen av spröjsar efter putsningen varit bättre. Läs mer
    2018-09-09 Peder G svarar Lars-Göran Å
    Tack för din feedback Lars-Göran! Vi har uppdaterat arbetsordern så att vi kommer att vara extra noggranna med dina spröjs nästa gång. Ha det gott!
  • 2018-08-01

Berit S skrev om Gyllix & Co
    Fönsterputs
    Första försöket gick inte så jättebra. Många missar. Gyllix kom tillbaka och gjorde om då blev det bra. Läs mer
    2018-09-09 Peder G svarar Berit S
    Hej Berit, så skönt att det löste sig. Jättebra att du hörde av dig så vi kunde komma tillbaka och rätta till det som inte blev bra. Vi ses!
  • 2018-07-31

Malin G skrev om Gyllix & Co
    Fönsterputsning. Mannen som kom var trevlig och fönstrena blev rena och fina.

Tyvärr blev det strul med betalningen. Jag fick ingen faktura senaste gången utan ärendet gick direkt till inkasso och jag fick betala påminnelseavgift trots att jag inte hade fått grundfakturan Läs mer
    2018-09-09 Peder G svarar Malin G
    Hej Malin! Tråkigt med fakturan. Vi har märkt att vissa e-postfakturor inte kommer fram (de hamnar ofta i skräpposten) så därför har vi nu ändrat våra rutiner så att påminnelser skickas ut via pappersfaktura istället för med e-post. Vi hoppas att det ska avhjälpa liknande avvikelser som du upplevde. Kontakta gärna ekonomi@gyllix.com och hälsa från mig i samband med nästa putsning så ska jag ordna så att vi drar av för påminnelseavgiften som du betalade. Ha det bra!
  • 2018-07-31

Ann Margareta G skrev om Gyllix & Co
    Gyllix gör ett utmärkt arbete och är mycket kundvänliga och tillmötesgående! Läs mer
  • Michael J

2018-07-31

Michael J skrev om Gyllix & Co
    Fönsterputs lägenhet inför försäljning.

Gyllix ekonomiavdelning får dock underbetyg som inte hade koll på min betalning av fakturan utan de skickade vidare till inkasso, mycket trist. Läs mer
    2018-09-09 Peder G svarar Michael J
    Hej Michael! Beklagar! Det måste ha varit mänskliga faktorn där eftersom vi läser av inbetalningarna automatiskt via fil från banken. Vi har gjort justeringar i våra rutiner för påminnelser så att liknande händelser förhoppningsvis inte ska hända fler gånger. Hör gärna av dig till mig så ska jag ordna kompensation till dig som gottgöring. Du når mig på 0731-81 62 15 eller på peder@gyllix.com. Hälsn. Peder
  • 2018-07-29

Åsa L skrev om Gyllix & Co
    Fönsterputsning, bra service! Skulle dock vilja veta när ni kommer, gärna i ett mail/sms dagen innan. Läs mer
    2018-09-09 Peder G svarar Åsa L
    Hej Åsa!
    Absolut, det kan vi programmera i vårt arbetsorderprogram. Hör gärna av dig till oss med ditt kundnummer till kundtjanst@gyllix.com så ordnar vi det!
  • 2018-07-25

Birgitta L skrev om Gyllix & Co
    Vi tyckte att de var proffsiga och trevliga Läs mer
  • 2018-07-25

Jenny A skrev om Gyllix & Co
    Fint resultat och mycket trevliga fönsterputsare / människor.... företaget verkar ha bra tänk kring sin personal och en bra arbetsglädje Läs mer
  • 2018-05-20

Sofia S skrev om Gyllix & Co
    Snabbt, bra, professionellt fönsterputs, trevlig personal. Läs mer
  • 2018-05-19

Roland S skrev om Gyllix & Co
    Jag är mycket nöjd med med det utförda arbetet, Jerry en trevlig person. Rena finna fönster Till ett mycket bra pris; Läs mer
  • 2018-05-17

Lara L skrev om Gyllix & Co
    Blev väl bemöt, hade bokad fönsterputs. Dom kom i tid och utfärdade arbetet på ett bra sett. Kunden är nöjd! Läs mer
  • 2018-05-15

Johan skrev om Gyllix & Co
    Utmärkt utförd fönsterputs. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2018-05-15

Kerstin skrev om Gyllix & Co
    Mycket bra resultat. Trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer

Margareta skrev om Gyllix & Co
    En fönsterdel i övervåningen tvättades inte. Fick förmodligen inte upp fönstret. Sade inte till om detta. En del handtag felvända sedan fönstren stängts. I övrigt bra tvättat. Läs mer
    2018-05-15 Peder G svarar Margareta
    Hej Margareta, nämn gärna detta vid bokning så skriver vi en notering på det och ser vad vi kan lösa med det kärvande fönstret. Skönt att du är nöjd i övrigt.

Gunilla skrev om Gyllix & Co
    Flnsterputs ute och inne. Allt till största belåtenhet! Läs mer
  • Paula

2018-05-14

Paula skrev om Gyllix & Co
    Proffsiga, kunniga fönsterputsare med mycket trevligt bemötande. De levererar hög kvalite i ur och skur. Läs mer

Kenneth L skrev om Gyllix & Co
    Bra bemötande och utför ett bra jobb. Läs mer
  • Steewe

2018-05-13

Steewe skrev om Gyllix & Co
    Bra bemötande, trevlig personal, bra resultat.
    // Steewe Karlsson Läs mer
  • Nina

2018-05-12

Nina skrev om Gyllix & Co
    Fönsterputsning utsidan av huset. Blev väl bemött via sms som passar mig utmärkt. Hade glömt ta in markisen och fick avdrag på fakturan då fönsterna inte kunde tvättas, uppskattades. Hade gärna sett att tak ovanför dörr och fönsterkarms torkades av men har nu bett om detta tills nästa gång. Läs mer

Julia skrev om Gyllix & Co
    Underbar service! Trevligt och flexibelt bemötande när jag skulle boka och även på självaste utförandet.

🙌 Läs mer

Lina skrev om Gyllix & Co
    Snabbt, lätt ypperlig service och mkt prisvärt! Läs mer

Eva B skrev om Gyllix & Co
    God service,noggranna. Kommer när man behöver dem.Trevligt bemötande av personalen. Alltid nöjd med resultatet. Mycket bra, blir rekommenderad av mig.👍 Läs mer

Nina skrev om Gyllix & Co
    I beställde putsning av fönterna på vår företagslokal. Både trevlig och professionell personal. Högsta betyg alla kategorier. Läs mer
  • Jonas A

2018-05-12

Jonas A skrev om Gyllix & Co
    Rent o skinande blankt
    Snabbt o smidigt🤠 Läs mer

Barbro skrev om Gyllix & Co
    Utmärkt
    Snabba effektiva kunniga trevliga! Läs mer

Johanna skrev om Gyllix & Co
    Köpte fönsterputsning. Gyllix hade tappat bort min beställning och ingen kom på utsatt tid. 1 timme senare kom det en som i och för sig gjorde ett bra jobb. Första gången jag använde Gyllix var jag jättenöjd och hoppas att den här gången bara var ett olyckligt misstag och inte som det brukar vara. Kommer att boka dem igen och är det något som inte fungerar då också byter jag till något annat företag. Läs mer
    2018-05-12 Peder G svarar Johanna
    Hoppas du kan förlåta oss Johanna. Det var den mänskliga faktorn som spelade in, tråkigt men sant. Vi hoppas att det går bättre framöver och är tacksamma för tålamodet.

Belle skrev om Gyllix & Co
    Bra service . Fönsterputsning. Utmärkt! Läs mer

Maialena skrev om Gyllix & Co
    Det var fönsterputs med utmärkt resultat. Läs mer

Catarina N skrev om Gyllix & Co
    Jag anlitar Gyllix för fönsterputsning i hemmet. De är lätta att få kontakt med och alltid väldigt trevliga Fönsterputsningen går snabbt, med jättefint resultat. Gyllix rekommenderas varmt! Läs mer

Boel skrev om Gyllix & Co
    Fönsterputsningen var perfekt. Rena och klara fönster. Trevlig personal. Bra bemötande. Läs mer

Lisbeth skrev om Gyllix & Co
    Fönsterputs. Snabbt o bra utfört trots ogynnsamt väder. Läs mer

Nadia skrev om Gyllix & Co
    Kom på utsatt tid och utförde sitt uppdrag på ett föredömligt sätt . Läs mer

Emma skrev om Gyllix & Co
    Invändigt och utvändigt. I tid och bra bemötande. Läs mer
  • 2018-04-23

Gun K skrev om Gyllix & Co
    Mkt bra, använt deras tjänst i 5 år! Mvh / Gun Läs mer
  • 2018-04-18

Pia J skrev om Gyllix & Co
    Lätt att boka tid, professionell och bra service. Läs mer
  • 2018-04-18

Viveka P skrev om Gyllix & Co
    Redan första gången kände vi sådan samhörighet med Peder Gyllix! Det klickade verkligen. Anlitar firman för fönsterputsning och när vi sen såg resultatet och hur snabbt man åstadkom detta jättefina resultat, finns det ingen annan fönsterputsfirma för oss!
    Vi kan verkligen varmt rekommendera firman och gör det till så många vi kan!
    Med vänlig hälsning
    Vivika och Bo-Gunnar Paulsson
    Knutstorpsgatan 60
    216 22 Limhamn Läs mer
  • 2018-04-17

Gerd B skrev om Gyllix & Co
    Proffsiga, serviceinriktade och de är snabba på att återkoppla på förfrågningar om att köpa service från dem, dvs fönsterputsning. Har varit kund hos Gyllix & Co i ca 4 år, och upplever att deras personal som kommer ut för att utföra tjänsten även är mycket proffesionella och trevliga. Toppenföretag som man kan lita på vad det gäller kvalitet och service! Läs mer

Moa M skrev om Gyllix & Co
    Bra service. Lite krångligt att boka tid. För kort tid att betala fakturorna. Det bör framgå av fakturan vilken putsning det gäller. det hr också varit lite krångel med fakturorna. Läs mer
    2018-04-19 Peder G svarar Moa M
    Hej Moa och tack för bra feedback. Vi har nu förlängt våra betalningsvillkor för privatkunder. Vi har även lagt till en knapp på startsidan där man kan söka efter en lediga tider som passar bra. Hoppas du gillar det. Ha det gott så länge!

Mattias W skrev om Gyllix & Co
    Bra service och nogran städning. Läs mer
  • Esbjörn B

2018-04-16

Esbjörn B skrev om Gyllix & Co
    Allt bara positivt, håller avtalad tid och kvalitén är som förväntat, bara bra, rekommenderar gärna till någon annan Läs mer

Martina N skrev om Gyllix & Co
    Har bokat fönsterputs. Snabba svar på mailförfrågningar.
    Personal på plats när de lovat och bra putsat!

/ Martina Läs mer

Elisabeth N skrev om Gyllix & Co
    Vi har köpt fönsterputs både till vårt fastighetsbestånd men även privat. Bemötande och utförande på alla nivåer inom Gyllix har varit mycket bra hela tiden. Läs mer

Kantyxegatan 25B, 213 76 Malmö