Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Perfekt Städ

Perfekt Städ

Sporregatan 13, 213 77 Malmö — Visa karta

Precis som vårt namn antyder strävar vi efter att alltid leverera ett perfekt resultat vid våra städningar. Efter ca 10 år i branschen är vi nu 45 anställda i företaget och vi jobbar ständigt med kompetensutveckling för att effektivisera och förbättra våra städrutiner. Vi har en tydlig miljöpolicy som både minskar vår påverkan på miljön och förbättrar arbetsförhållandena för våra anställda.

Vi erbjuder en rad städtjänster, bland annat regelbunden hem- eller kontorsstädning, storstädning och fönsterputsning och vi står även till tjänst med andra RUT-tjänster, som till exempel gräsklippning och ogräsrensning.

Kontakta oss gärna för en offert!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Perfekt Städ

• Marcus H
    Marcus H skrev om Perfekt Städ
    Hej

Kan varmt rekommendera Perfekt Städ och Angelica Mårtensson för väl utförda uppdrag både inom privatstäd samt byggstäd. snabba och flexibla löser det med kort varsel och ett gott slutresultat.

Tack

Med vänlig hälsning

Marcus Hellström
  • Anna W
    Anna W skrev om Perfekt Städ
    Jag kan varmt rekommendera detta företag. All kontakt har varit så positiv och konstruktiv. Mycket bra pris och PERFEKT städning och bortforsling av skräp i lägenheten. Glad och trevlig städpersonal som tom arbetade en lördag för vår skull.
    UTMÄRKT betyg!
  • Peter M
    Peter M skrev om Perfekt Städ
    Proffsig och kompetent säljare som leverera, stor eloge till Angelica
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Perfekt Städ
    Dålig kvalitetstjänster och inkompetenta anställda. Helt besviken
    2017-08-29 Loan C svarar Sofia C
    Hej Sofia C, vi kan inte hitta dig i systemet som kund, skulle du kunna dokumentera till Reco underlag som bevis att du är eller har varit kund hos A&CO PERFEKT STÄD.
    MVH
    Ioan
  • Maria B
    Maria B skrev om Perfekt Städ
    Vi har haft företaget i 10 år och de har varit mycket bra!
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Perfekt Städ
    Vi har anlitat Perfekt städ under ca två år och är väldigt nöjda! Bemötandet är alltid trevligt och proffsigt och hemstädningen är utan anmärkning
  • Lars N
    Lars N skrev om Perfekt Städ
    Det är alltid ett trevligt, positivt och problemlösande perspektiv man möts av !

Det uppstår iböand en del kommunikationsmissar. Lite oklart hur man kan tydliggöra förväntingar och antaganden...

Lite väl mycket ändringar i städtider av olika skäl.

Bra med tydliga kontaktpersoner som funnits med länge.

Väldigt seriösa - vill det bästa för sina klienter !
  • Lars-Olof S
    Lars-Olof S skrev om Perfekt Städ
    Mycket bra jobb och vänligt bemötande.
  • helene l
    helene l skrev om Perfekt Städ
    Vi är supernöjda med flyttstädningen. Tack
    Helene
  • Jane L
    Jane L skrev om Perfekt Städ
    Har bytat städbolag precis, och detta företag har varit hos oss två gånger nu. Jag är i extas över hur fint det blir. Hur effektiv tjejen är, och vi är alldeles lyckliga över hur mycket mer som hinns med - och med bättre resultat. TACK!!!

Sporregatan 13, 213 77 Malmö