Perfekt Städ

Perfekt Städ

Ring 040-96 19 13 www.perfektstad.se
4.5

Precis som vårt namn antyder strävar vi efter att alltid leverera ett perfekt resultat vid våra städningar. Efter ca 10 år i branschen är vi nu 45 anställda i företaget och vi jobbar ständigt med kompetensutveckling för att effektivisera och förbättra våra städrutiner. Vi har en tydlig miljöpolicy som både minskar vår påverkan...

10 omdömen om Perfekt Städ

Henrik F
Skrev om Perfekt Städ

Orsakade stora fläckar på såväl diskbänk som golv. De återställde diskbänken men ville inte erkänna fläckarna på golvet. Hade inte anlitat igen.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Marcus H
Skrev om Perfekt Städ

Hej Kan varmt rekommendera Perfekt Städ och Angelica Mårtensson för väl utförda uppdrag både inom privatstäd samt byggstäd. snabba och flexibla löser det med kort varsel och ett gott slutresultat. Tack Med vänlig hälsning Marcus Hellström

Anna W
Skrev om Perfekt Städ

Jag kan varmt rekommendera detta företag. All kontakt har varit så positiv och konstruktiv. Mycket bra pris och PERFEKT städning och bortforsling av skräp i lägenheten. Glad och trevlig städpersonal som tom arbetade en lördag för vår skull. UTMÄRKT betyg!

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Peter M
Skrev om Perfekt Städ

Proffsig och kompetent säljare som leverera, stor eloge till Angelica

Maria B
Skrev om Perfekt Städ

Vi har haft företaget i 10 år och de har varit mycket bra!

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Pernilla H
Skrev om Perfekt Städ

Vi har anlitat Perfekt städ under ca två år och är väldigt nöjda! Bemötandet är alltid trevligt och proffsigt och hemstädningen är utan anmärkning

Lars N
Skrev om Perfekt Städ

Det är alltid ett trevligt, positivt och problemlösande perspektiv man möts av ! Det uppstår iböand en del kommunikationsmissar. Lite oklart hur man kan tydliggöra förväntingar och antaganden... Lite väl mycket ändringar i städtider av olika skäl. Bra med tydliga kontaktpersoner som funnits med länge. Väldigt seriösa - vill det bästa för sina klienter !

Lars-Olof S
Skrev om Perfekt Städ

Mycket bra jobb och vänligt bemötande.

helene l

Vi är supernöjda med flyttstädningen. Tack Helene

Jane L
Skrev om Perfekt Städ

Har bytat städbolag precis, och detta företag har varit hos oss två gånger nu. Jag är i extas över hur fint det blir. Hur effektiv tjejen är, och vi är alldeles lyckliga över hur mycket mer som hinns med - och med bättre resultat. TACK!!!