Alla kategorier Byggstäd Skåne Malmö Ultraputs AB

Ultraputs AB

Krusegatan 46, 212 25 Malmö — Visa karta

Att putsa fönster är vår vardag. Så, letar du efter en professionell fönsterputsare som garanterat får dina fönster skinande rena? Då har du kommit alldeles rätt!

Det är få saker som gör så stor skillnad i förhållande till insats som rena fönster och vi på Ultraputs har genom åren skapat en renare och ljusare vardag i många hem. Våra erfarna och pålitliga medarbetare ger dig personlig service oavsett om du kontaktar oss som privatperson eller företag och vi har viljan, engagemanget, utrustningen och kunskapen som krävs för att du ska få skinande rena fönster.

Vi klarar även andra höghöjdsarbeten (Rope Access), utför istappsröjning och takskottning, fasadtvätt samt konsultation inom dessa områden.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 133 kunder tycker om Ultraputs AB

• Linda S
    Linda S skrev om Ultraputs AB
    Snabbt och smidigt!
    Har ett abonnemang på fönsterputs och det är alltid lika trevligt att komma hem till nyputsade fönster och ett meddelande i brevlådan Läs mer
  • Vanja A
    Vanja A skrev om Ultraputs AB
    Fönsterputsning, vi är nöjda med resultatet och kommer att anlita de igen. Läs mer
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Ultraputs AB
    Fönsterputs 4- rum plus inglasad balkong. Har varje gång varit mycket nöjd både med putsningen och bemötandet. Läs mer
  • Charlotte T
    Charlotte T skrev om Ultraputs AB
    Fönsterputs, privat. Snabbt, effektivt och bra utfört. Läs mer
  • Julia A
    Julia A skrev om Ultraputs AB
    Beställde fönsterputs, prova-på. Otydligt på hemsidan vad som ingick, t.ex antal våningsplan.

Såg inte att fönsterna var putsade och de var väldigt smutsiga före putsning. Läs mer
  • Vera H
    Vera H skrev om Ultraputs AB
    Fönsterputs
    Lätt att t kontakt med företaget
    Professionellt utfört arbete Läs mer
    2018-08-08 Ultraputs AB svarar Vera H
    Hej Vera!
    Tack för din fina recension. Det glädjer oss att du är nöjd.
    / Ida, Ultraputs
  • Leif H
    Leif H skrev om Ultraputs AB
    Jag beställde fönsterputsning.
    Allt utfördes på absolut bästa
    sätt. Fönsterputsaren var mycket
    trevlig och var mycket noggran
    Vi är jättenöjda
    Bodil och Leif Hindsö Läs mer
    2018-08-08 Ultraputs AB svarar Leif H
    Hej Leif!
    Tack för fina ord. Så kul att höra att både arbetet i sig och servicen var till belåtenhet.
    / Ida, Ultraputs
  • Viktoria F
    Viktoria F skrev om Ultraputs AB
    Snabb kontakt och bokning trots sommartider, lätt att boka om tid och supertrevlig putsare som gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2018-08-08 Ultraputs AB svarar Viktoria F
    Hej Viktoria!
    Tack för att du recenserade oss på Reco. Så roligt att du är nöjd! Vi försöker alltid att boka våra kunder så fort som möjligt och som du skriver i sommartider är det såklart många som vill ha rena fina fönster.
    / Ida,Ultraputs
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Ultraputs AB
    Putsning av ganska svåråtkomliga fönster.
    Mycket bra bemötande av företaget.
    Alla fönster gick inte att putsa vilket var orealistiskt att förvänta sig.
    Sammanfattningsvis nöjd med tjänsten och fönsteputsaren som verkligen gjorde sitt bästa för att komma åt så många fönster som möjligt. Läs mer
    2018-08-08 Ultraputs AB svarar Kerstin P
    Hej Kerstin!
    Tack för en fin recension. Så klart försöker vi att putsa alla fönster som vi kan. Kul att du blev nöjd med putsen.
    /Ida, Ultraputs
  • Per-ola B
    Per-ola B skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Mycket trevliga och bra blev det Läs mer
    2018-05-29 Ultraputs AB svarar Per-ola B
    Tack för recensionen det glädjer oss!
  • Imri S
    Imri S skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Bra jobb och trevlig fönsterputsare! Läs mer
    2018-05-29 Ultraputs AB svarar Imri S
    Tack, vi bugar och bockar för din recension. / Ida på Ultraputs
  • Pia L
    Pia L skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    FÖnsterputs i min lägenhet. Fint, snabbt, trevligt bemötande. Jättenöjd! KOmmer att anlita dem igen. Läs mer
    2018-05-29 Ultraputs AB svarar Pia L
    Så kul att höra Pia. Jag ska framföra dina åsikter till fönsterputsarna. / Ida på Ultraputs
  • Angelica W
    Angelica W skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Fönsterputsen var rätt slarvigt utfört, även om det var svårt att komma åt på utsidan. Sen har jag svårt för att de tog betalt för påbörjad halvtimme när det bara gått ngn minut och en antik lampa dessutom gått sönder. Läs mer
    2018-05-29 Ultraputs AB svarar Angelica W
    Hej Angelica!
    Detta låter ju inte bra. Har du varit i kontakt med vår kundtjänst - 04079980?
    Annars hoppas jag att du kontaktar oss så ska vi titta närmre på vad som har hänt hos dig och hur vi kan lösa det så att det känns bra för dig. / Ida på Ultraputs
  • Rune D
    Rune D skrev om Ultraputs AB
    Fönsterputs utvändigt. Mycket positivt bemötande inkl. av "putsarna". Fungerar tidsmässigt och praktiskt.

Även om priset inte är så högt, förstår jag inte riktigt prishöjningarna eftersom både inflation eller räntor fortsatt är mycket låga? Läs mer
  • Ann-mari J
    Ann-mari J skrev om Ultraputs AB
    Vår upplevelse av Ultra Puts är att de kommer när de ska, har ett trevligt bemötande o framförallt att fönstren blir rena! Läs mer
  • Ruth A
    Ruth A skrev om Ultraputs AB
    Ett bra företag som tydligt anger pris på tjänsten. Jag har abonnerat på fönsterputsning varannan månad och är nöjd med utförandet. Rekommenderar gärna den tjänsten till mina vänner. Läs mer
  • Ann-sofi N
    Ann-sofi N skrev om Ultraputs AB
    Positivt bemötande från företaget. Bra kommunikation inför fönsterputs. Normalt hög kvalite men Sista putsningen som genomfördes var flera fönster inte torkade med konsekvens att långa smuts/ vattenstreck fanns kvar på fönstren. Läs mer
    2018-03-19 Ultraputs AB svarar Ann-sofi N
    Hej Ann-Sofi.
    Vi tackar för feedbacken.
    Det är inte så vi vill att fönstren ska se ut när vi har varit och putsat. Kan du vänligen kontakta oss på 040-799 80 eller info@ultraputs.se så vi kan få mer info om putsen hos dig. Vi vill att du ska vara nöjd och vill gärna prata med dig om detta.
    Med vänlig hälsning Ida på Ultraputs
  • Gunnar R
    Gunnar R skrev om Ultraputs AB
    Bemötande är ok. Dock är kanske utförandet av fönsterputsandet ibland slarvigt utfört. Så var det den senaste gången Läs mer
    2018-03-19 Ultraputs AB svarar Gunnar R
    Hej Gunnar!

Feedback är mycket viktigt för att vi ska kunna arbeta vidare med att förbättra vår service. Vi vill gärna veta mer om sista gången vi var hos dig. Kan du höra av dig till oss på 040-799 80 eller info@ultraputs.se så vi kan få mer information och göra dig nöjd med vår service. Med vänlig hälsning Ida på Ultraputs
  • Sinikka S
    Sinikka S skrev om Ultraputs AB
    Alltid bra bemötande. Finputsade rutor varannan månad. Toppen. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Ultraputs AB
    Putsar bra. Bra pris. Kommer regelbundet. Putsar fönster på villa varannan månad. Läs mer
  • Hampus S
    Hampus S skrev om Ultraputs AB
    Generellt bra! Men, efter påpekande flera gånger om att stänga vår grind efter sig så glöms det fortfarande bort.. tyvärr. Läs mer
  • Vicky F
    Vicky F skrev om Ultraputs AB
    Snabb återkoppling vid missnöje. Nöjd annars med fönsterputsning. Läs mer
  • Therese H
    Therese H skrev om Ultraputs AB
    Alltid snabbt och noga utfört arbete. Trevlig och tillmötesgående personal. Massa ++++ från oss. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Bra killar som kommer varannan månad och sveper av fönstren på ett bra sätt. Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Hej! Allt är OK,vi är mycket nöjda. Med vänlig hälsning Jan Andersson Lomma Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Allt fungerar väl av sig själv. Fönstren putsas regelbundet utvändigt till belåtenhet. Läs mer
  • Ingelise H
    Ingelise H skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Pålitliga. Kommer alltid med lagom intervall. Läs mer
  • Roland K
    Roland K skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Vi är mycket nöjda med hur företaget sköter våra fönster.
    Alltid glada och ett positivt bemötande.
    De har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Trevligt bemötande både av receptionist och fönterputsare. Bra service. Får önskade tjänster tillgodosedda. Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Jag är en nöjd kund som trots erbjudanden från konkurrenter har varit kvar hos Ultraputs. Har inga planer på att byta så länge jag är nöjd med utfört arbete. Läs mer
  • Anne B
    Anne B skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Helt ok har inte haft så mycket kontakt med dem. Hade helst sett att de kom sista torsdagen eller fredagen i varje månad Läs mer
  • Opo Scandinavia Ab O
    Opo Scandinavia Ab O skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Fönsterputsning. Fungerar bra, lite dålig på att höra av sig emellan och höra om vi vill ha invändig putsning. Vi kör idag på löpande abonnemang, vi får jaga får återkoppling men de levererar alltid Läs mer
  • Solarlux Scandinavia Ab S
    Solarlux Scandinavia Ab S skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Fick snabbt mailsvar. Ingen lång väntetid. Det kom en person och putsade många glas, både tak och fönster. Han var snabb och duktig. Det var lite strul med fakturan men den ändrades snabbt. Vi kommer att anlita Ultraputs igen. Läs mer
  • Kvalitetsstäd I Vellinge Ab K
    Kvalitetsstäd I Vellinge Ab K skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Vi uppfattar Ultraputs som en bra underleverantör och har bara goda rekommendationer vi anlitar företaget för fönsterputsning i första hand ibland lite annat med liftar m.m och har varit kund i snart 20 år . Allt fungerar mycket bra någon gång lite luddigt med fakturor men inget som vi inte löser snarast . Vi är ju alla människor. Dom ställer alltid upp även med väldigt kort varsel. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Kvalitetsstäd I Vellinge Ab K
    Tack för en fin recension! Feedbacken om fakturorna tar vi till oss.
  • N G H Tollin Förvaltning N
    N G H Tollin Förvaltning N skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Allt har fungerat bra hittills och i slutändan är det våra hyresgäster som sätter betyg på de tjänster som köps in. Läs mer
  • Brf Beridaren B
    Brf Beridaren B skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Hej, vi har alltid fått ett gott bemötande från UltraPuts och är nöjda med den tjänst vi köpt!
    Fönsterputsning i föreningen Beridaren. Läs mer
  • United Spaces Studio Malmö Ab U
    United Spaces Studio Malmö Ab U skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Önskat resultat av fönsterputsning uppnått! Vi är nöjda! Läs mer
  • Poolarna Clean Ab P
    Poolarna Clean Ab P skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Jättebra bemötande alltid, ställer upp 100% för oss som kund, hjälper oss med fönsterputs Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Poolarna Clean Ab P
    Vi bugar och bockar för fin feedback!
  • Restaurang Lyran Ab R
    Restaurang Lyran Ab R skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Ultraputs är jättebra, trevlig personal och fönstarna fina Läs mer
  • Fab Emporia F
    Fab Emporia F skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Mycket trevligt och kompetent företag att jobba med
    Trevlig personal som ställer upp i alla väder som tillåter fönsterputsning
    Vi har varit kund i över 5 år och tänker fortsätta med detta.
    Tack för gott samarbete
    MVH Thomas Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Fab Emporia F
    Tack Thomas för en fin recension. Vi är mycket stolta över att ha er som kund.
  • Fastighets Ab Carolus 32 F
    Fastighets Ab Carolus 32 F skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Mycket kompetenta och bra service
    Snabbt utförande av jobben Läs mer
  • Pb Del S Ab P
    Pb Del S Ab P skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Lyhörda för kundens önskemål. Diskreta i sitt arbetssätt gentemot våra hyresgäster.
    Perfekt leverans. Läs mer
  • Malmö Opera Och Musikteater Ab M
    Malmö Opera Och Musikteater Ab M skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Alltid bra bemötande, när man ringer för att boka fönsterputs.
    Trevliga killar , jobbar snabbt effektivt så att det inte stör vår verksamhet.

Ett minus från ifjor 2017 när det kom nya killa som slarva och glömde puta alla rutor , sen glömde återlämna passerkort. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Malmö Opera Och Musikteater Ab M
    Tack för fin recension.
    Vi kommer ihåg 2017 incidenten. Tack för att ni har gjort oss uppmärksamma på detta. Med denna feedback kan vi jobba vidare med att säkerställa att våra tjänster levereras med god kvalitet.
  • Monica K
    Monica K skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Fönsterputs utvändigt 1/ggr/ mån. Helt nöjd Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Monica K
    Så kul att höra. Tack för att ni väljer Ultraputs.
  • Avery Dennison Scandinavia Ab A
    Avery Dennison Scandinavia Ab A skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Vi fick service på fonsterputs, jobbet gjort var OK, men inte utmärkt. till exampel, vatten droppar runnit ner och syns tort på vissa fonstrar. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Avery Dennison Scandinavia Ab A
    Hej!
    Tack för feedbacken.
    Har ni möjlighet att kontakta oss på info@ultraputs.se så vi kan åtgärda de fönster som inte var till belåtenhet.
  • Bara Mineraler Ab B
    Bara Mineraler Ab B skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Ultraputs är ett företag som vi har använt oss av i många år. De putsar våra fönster både in och utvändigt med bland annat en lift. De håller det rent och snyggt efter sig. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Bara Mineraler Ab B
    Tack för recensionen och för gott samarbete.
  • Apparans Sweden Account Ab A
    Apparans Sweden Account Ab A skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Fönsterputsning. Vänlig och trevlig personal. Vi har fått skött fönsterputsningen under snart tio år, utan anmärkning. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Apparans Sweden Account Ab A
    Vi bugar och bockar. Tack för fint samarbete.
  • Inger K
    Inger K skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Har köpt utvändig fönsterputsning i många år och är mycket nöjd med arbete och punktlighet. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Inger K
    Tack Inger för fin feedback det glädjer oss.
  • Helena W
    Helena W skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Fönsterputsning (utvändigt)
    Träffar sällan ”putsarna” och har svårt att uttala mig om bemötandet. Är nöjd med tjänsten, fungerar smidigt. Det jag anser kan förbättras är avtorkning av fönsterkarm och fönsterbräda. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Helena W
    Tack för din recension. Vi uppskattar din feedback angående fönsterkramarna.
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Privatkunder en del av Ultraputs AB
    Alltid putsning av högsta kvalitet och trevligt bemötande! Läs mer

Krusegatan 46, 212 25 Malmö