Alla kategorier Byggstäd Skåne Malmö Ultraputs AB

Ultraputs AB

Krusegatan 46, 212 25 Malmö — Visa karta

Att putsa fönster är vår vardag. Så, letar du efter en professionell fönsterputsare som garanterat får dina fönster skinande rena? Då har du kommit alldeles rätt!

Det är få saker som gör så stor skillnad i förhållande till insats som rena fönster och vi på Ultraputs har genom åren skapat en renare och ljusare vardag i många hem. Våra erfarna och pålitliga medarbetare ger dig personlig service oavsett om du kontaktar oss som privatperson eller företag och vi har viljan, engagemanget, utrustningen och kunskapen som krävs för att du ska få skinande rena fönster.

Vi klarar även andra höghöjdsarbeten (Rope Access), utför istappsröjning och takskottning, fasadtvätt samt konsultation inom dessa områden.

Läs vad 21 kunder tycker om Ultraputs AB

• Jonas T
    Jonas T skrev om Ultraputs AB
    Funkar alldeles utmärkt! Gör ett bra jobb.
  • Helene H
    Helene H skrev om Ultraputs AB
    Ultraputs gör ett bra arbete. Jag har alltid varit nöjd och jag rekommendera andra att anlita dem.
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Ultraputs AB
    Har fungerat bra hela tiden.
    Putsar fönster och skickar faktura, mycket nöjda.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Ultraputs AB
    Noggranna och alltid gott resultat
  • Jan N
    Jan N skrev om Ultraputs AB
    Bra bemötande. Tyvärr upptäckte vi att alla fönstren var ej putsade vid ett tillfälle. Bra när vi får fakturan i brevlådan, behövs ej på mail. Bra om vi fått mail när ni beräknas komma, så att markiserna är inne så ni kan putsa fönstren
  • Ann-charlotte E
    Ann-charlotte E skrev om Ultraputs AB
    Trevliga och enkla att nå via mail och telefon. Flexibla om man vill hoppa över något. Vi bor i kedjehus och de som putsar fönstrena släpar sin stege på taket, vilket jag inte tycker om. De kunde bära den.
  • Carl-johan H
    Carl-johan H skrev om Ultraputs AB
    Ultraputs har putsat fönstren på mitt hus varannan månad i 5 år. Trevliga och enkla att ha att göra med. Jobbar snabbt och bra.
  • Frida S
    Frida S skrev om Ultraputs AB
    Mycket bra!! Smidigt och lätt!
  • Agneta I
    Agneta I skrev om Ultraputs AB
    Prenumererar på utvändig fönsterputs. De kommer varannan månad och gör ett bra jobb.
  • Krister O
    Krister O skrev om Ultraputs AB
    Jag tror att vi varit kunder hos Ultraputs sedan bolag startades - vi har fått en bra produkt - och speciellt sist så var vi jättenöjda - det har jag tidigare framfört i ett speciellt mail.
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Ultraputs AB
    Hej,
    det funkar i stort sett bra med Ultraputs, har inget att invända mot fönsterputsningen, det görs bra.
    Däremot fungerar kanske inte kommunikationen riktigt så bra som man hade hoppats på i alla lägen. Vid något tillfälle har fönsterputsningen uteblivit, jag skickade då ett mejl till info@ultraputs.se, men fick inget svar. Jag skickade ytterligare ett mejl någon vecka senare och fick fortfarande inget svar.
    Men någon dag senare blev fönstren putsade så det känns som om någon kanske hade tittat på något av dom mejl som jag skickade. Hade varit juste om denna någon hade svarat och sagt något i stil med "Vi har det lite struligt just nu, men någon kommer att titta in hos er och tvätta era fönster inom en vecka."
    Tystnad är aldrig en bra respons på kundåterkoppling.
    Men nu är inte eppostkorrespondans er huvuduppgift och det som ni egentligen jobbar med, gör ni bra.
    Till er på Reco, det känns lite knapert med bara ett betyg, kunde varit två eller tre. Ni får en trea på kundsupport med en femma på fönstertvätt.
  • Inger L
    Inger L skrev om Ultraputs AB
    Vi har utvändig putsning av fönster. Vi är nöjda med både utförande och bemötande.
    Rekommenderas
  • Adrian I
    Adrian I skrev om Ultraputs AB
    Anlitas till putsning av våra fönster, villa, utomhus. Har anlitat de i många år, väldigt seriösa, kommer när de ska, går även att boka extra tillfällen. Är väldigt nöjda med dem.
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Ultraputs AB
    Ultraputs kommer varannan månad precis som är bestämt och deras bemötande är bra !!
  • Anna D
    Anna D skrev om Ultraputs AB
    Vi har fönsterputsning utvändigt varannan månad. Vi tycker att det fungerar bra. Fönstrens blir fina. Någon gång har vi behövt kontakta företaget för att ändra vårt abonnemang pga utbyggnad av huset, då fick vi ett vänligt bemötande.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Ultraputs AB
    Fina , vänlig, snabba killar.
  • Anna S
    Anna S skrev om Ultraputs AB
    Väldigt bra och smidigt upplägg!
  • Tatjana S
    Tatjana S skrev om Ultraputs AB
    Vi har fönsterputsning varannan månad på abonnemang. Vi är jättenöjda med Ultraputs.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Ultraputs AB
    Jag har anlitat Ultraputs många år för putsning av utsidor av villafönster. Vi har bara haft kontakt vid ett fåtal tillfälle. Jag får information via brev och fakturan kommer via e-post. Allt har fungerat bra.
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Ultraputs AB
    Ultraputs putsar mina fönster utvändigt varannan månad. Jag är mycket nöjd med deras arbete.
    Eftersom jag bara får hjälp med putsning av mina fönster utvändigt träffar jag inte utövarna särskilt ofta.
    Jag har rekommenderat Ultraputs till en del av mina vänner och min mamma har nydligen oxå anlitat Ultraputs och blev väldigt förtjust.
  • Ulla-britt B
    Ulla-britt B skrev om Ultraputs AB
    Bra! Aldrig varit något problem. Vi är nästan aldrig hemma när de kommer, men när vi är det och träffas är de trevliga.

Krusegatan 46, 212 25 Malmö