Jag är mycket nöjd. Väldigt trevligt bemötande. Nvh Inger Wendel
INGEN SMUTS BARA PUTS AB
Om företaget
Vi på Ingen Smuts Bara Puts vet att det kan vara tidskrävande och utmanande att putsa fönster, tvätta tak och utföra andra hushållsnära arbeten i hemmet eller på företaget. Därför förenklar vi din vardag genom att göra detta åt dig! Vi arbetar åt kunder runt Hässleholm och Kristianstad med omnejd. Vi erbjuder fönsterputsning,...
1280 omdömen om INGEN SMUTS BARA PUTS AB
Sedan starten hos Reco 2024
Fönstren blev mycket stämde när de blev putsade rena katastrofen
Fina fönster och snabb putsning Mycket nöjd
Denna gång blev fönsterputsen bra, killarna var jätte bra. Och dessa killar är välkomna tillbaka och göra lika bra jobb.
Funkade bra. Smidigt även om det blev lite strul med hur de skulle komma in.
Alltid bra bemött av kontor och personal och gott utfört arbete av artiga putsare. Det har varit några trassel administrationsmässigt men det har ni alltid styrt upp.
Fönsterputs och takbehandling. Trevligt och bra bemötande! Bra jobb🤙
Jag ger 4 av 5 i betyg pågrund av att jag ringde och bokade tid men de kom aldrig. Efter ett samtal till de för att fråga vart de tog vägen så fick jag till svara att min bokning inte blivit bokad på den dagen utan en annan dag. Jag hade ju tagit bort allt från fönsterna och planerat för att vara hemma inför dessa ankomst. De var dock villiga att byta dag igen, och själva arbetet var toppen!
Trevliga killar som kommer och rutorna är klara och fina när jobbet är gjort.
Har bara haft telefonkontakt. Alltid trevliga och tillmötesgående. Viss smuts, typ flugskit är inte riktigt borta. Främst i uterummet. Övriga fönster bra.
Noga putsat, tar även fönsterblecken 👍
Hej Malin! Tack för din recension. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Superkul att du blev nöjd. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Mycket trevliga. Gör Mycket fint jobb.
Hej Kerstin Ing-Britt! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Mycket bra och snabba, håller vd de lovar
Hej Sven Anders Niklas! Tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Stort tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Vi ser fram emot vår kommande putsning hos dig. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Mycket trevliga , glada, och snabba och duktiga tjejer som kom till mig!
Hej Åse! Tack för din recension. Vi tackar för dom fina orden. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Ha det så gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Fönsterna blev rena och fina, snabbt gick också! Mycket trevlig kille som var och putsade våra fönster på bottenplan.
Hej Lena Pärnilla! Tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Otroligt kul att du blev nöjd med putsningen. Detta gör oss superglada. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Snabba, trevliga och noggranna
Hej Ingrid Marianne! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Väldigt duktiga killar, så rent och snyggt, Men vi önskar abonnemang och och ingen har återkommit om det,
Hej Kent Erik! Tack för din recension. Superkul att du är nöjd och stort tack för ett trevligt samtal. Vi ser fram emot vår nästa putsning hos dig. Ha en fortsatt trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevliga och duktiga killar som putsade mina fönster, helt nöjd med det, men svåra att få tag på.
Hej Maj-Britt! Tack för din recension. Superkul att du är nöjd. Detta gör oss otroligt glada. Vi tar absolut med oss din feedback och kommer jobba stenhårt på detta. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevligt glatt bemötande, snabb återkoppling och skinande rena fönster.
Hej Minna Maarit! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden och önskar dig en fortsatt fin dag. Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Pus AB
Gick fort och blev toppen, jag är nöjd!
Hej Karl Petter! Tack för din recension. Otroligt kul att du blev nöjd. Detta gör oss otroligt glada. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Fick en faktura efter putsning. Problemet var att mina fönster aldrig blev putsade. Jag ringde upp och blev tillsagd att maila bild på ett fönster. Jag fick ringa upp igen då jag inte fick någon återkoppling. Tyckte då att det inte kändes seriöst och bad dem riva fakturan och hellre stå med mina smutsiga fönster som jag kommer att få putsa själv. Tack och hej Kristina i Oppmanna
Ni glömde ett fönster och mycket ränder kvar på några fönster. Slarvigt
Hej Veerle! Tack för din recension. Det är jätteviktigt för oss att du blir helt nöjd med resultatet, så jag ber dig kontakta kundservice så att vi kan ordna med en reklamation. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Vi vill alltid att man som kund hos oss ska känna sig 100% nöjd. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Kom inte under våren. Efter påstötning kom de, men då hade de inte "rätt utrustning" med sig. Och sedan kom de inte alls.
Hej Eva Gunilla! Tack för din recension. Stort tack för ett trevlig samtal. Vi ser fram emot vår nästa putsning hos dig. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
de har inte gjort som de har lovat
Hej Mladen! Tack för din recension. Självklart så ska vi titta närmare på detta. Vi försökte nå dig här över telefon men fick inget svar. Vänligen kontakta vår kundservice. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Har använt dom flera gånger. Har alltid varit nöjd.Tyckte sista gången blev dom inte så fina. Träffade dom inte. Spröjsarna blev inte rätt isatta.
Hej Karl-Gustav! Tack för din recension. Det är jätteviktigt för oss att du blir helt nöjd med resultatet, så jag ber dig kontakta kundservice så att vi kan ordna med en reklamation. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Vi vill alltid att man som kund hos oss ska känna sig 100% nöjd. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Ok Man får kolla att de tvättar träet mellan fönsterns
Hej Wiveka! Tack för din recension. Stort tack för ett trevlig samtal. Vi tar med oss din feedback och kommer jobba stenhårt på detta. Vi önskar dig en trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Ok, men det går för snabbt så det blir slarvigt.
Hej Pernilla Marie! Tack för din recension. Stort tack för ett trevligt samtal. Vi ser fram emot vår nästa putsning hos dig. Vi önskar dig en trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Ingenting att klaga på. Har fungerat utan problem.
Hej Anders Torbjörn! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Vi tackar för dom fina orden och önskar dig en trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Fönster BRA Fönsterblecken var det mycket smuts kvar på
Hej Lars Inge Stefan! Tack för din recension. Det är jätteviktigt för oss att du blir helt nöjd med resultatet, så jag ber dig kontakta kundservice så att vi kan ordna med en reklamation. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Vi vill alltid att man som kund hos oss ska känna sig 100% nöjd. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevliga killar som kom, helt ok fönsterputs
Hej Ulla Birgitta! Tack för din recension. Super kul att du blev nöjd. Vi tackar för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Är som andra jag provat, alltid perfekt första gången sen varit ok men inte perfekt! Stor skillnad på vem som putsar, när de är 2 så putsar oftast den ena bra medan den andra missar ränder, rinningar, smuts! Samma erfarenhet med annat företag, växer för fort o tar in folk som kanske inte är så engagerade, jobbar för fort! Hade hellre betalt mer för perfekt jobb alltid! Brukar vara lite missar på ett par fönster.
Hej Git Marit Ulrika! Tack för din recension. Stort tack för ett trevlig samtal. Vi ser fram emot vår nästa putsning hos dig. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Killarna putsade våra fönster med bravur. De var snabba, noggranna och resultatet blev helt fläckfritt. Proffsigt bemötande från start till mål – rekommenderas varmt
Hej Ing-Marie Elisabeth! Tack för din recension. Vi tackar för dom fina orden. Superkul att du blev nöjd med putsningen. Detta gör oss otroligt glada. Vi önskar dig en trevlig dag! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Jag är jättenöjd! Tack gör bra jobbat och hjälpen! 😃👏
Hej Alma! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Detta gör oss otroligt glada och vi tackar så mycket för dom fina orden. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Snabbt och enkelt framför allt
Hej Jimmy! Tack för din recension. Kul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden och önskar dig en fin dag. Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Duktig och trevlig personal…..
Hej Susanne Teresia! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Vi tackar för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Vi är supernöjda med fönsterputsningen av vår villa och kommer aldrig att anlita någon annan! Med vänlig hälsning, Lena och Orvar Helander
Hej Orvar och Lena! Tack för er recension. Superkul att ni blev nöjda med fönsterputsningen. Detta gör oss otroligt glada och vi tackar för dom fina orden. Vi önskar er en fortsatt trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Fantastiskt utförande samt ett väldigt proffesionellt bemötande.
Hej Muhamed! Tack för din recension. Vi tackar för dom fina orden. Otroligt kul att du blev nöjd. Detta gör oss super glada. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Duktiga tjejer. Det underligare är dock att jag aldrig fått ngn räkning Kari
Hej Kari Iren! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Har du möjlighet att kontakta oss så ska vi titta närmare på detta. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Utmärkt bra puts och trevligt bemötande
Hej Bertil Tore! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med putsningen. Vi tackar för dom fina orden. Vi önskar dig en fin dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Kanske inte helt rent i alla hörn (fönsterblecken). Snabba och trevliga killar.
Hej Gun Annika Carina! Tack för din recension. Det är jätteviktigt för oss att du blir helt nöjd med resultatet, så jag ber dig kontakta kundservice så att vi kan ordna med en reklamation. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Vi vill alltid att man som kund hos oss ska känna sig 100% nöjd. Ha det gott! Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Bemötat vid ev.frågor är inget att erinra Bra att man meddelar att man kommer c:a 1 vecka innan Tycker det fungerar bra Mitt köp innefattar utvändig fönsterputs
Hej Rolf Erling Harald! Tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Superkul att du är nöjd med vår tjänst. Detta gör oss otroligt glada. Stort tack för din recension. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Smidigt och nöjd med resultatet.
Hej Eva Maria! Tack för din recension. Otroligt kul att du är nöjd med resultatet. Detta gör oss superglada. Vi önskar dig en trevlig dag! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Denna gången gick det lite väl snabbt och lite slarvigt. Jag fick säga till den ene killen att torka av fönsterbrädan då jag skulle sätta tillbaka blommor. Fönsterbrädan var våt och smutsig. Jag hade rengjort spåren i golvet vid skjutdörrar i uterummet i förväg helt i onödan. När fönsterputsarna var klara var spåren nersmutsade av smutsigt vatten från dörrarna som runnit ned i spåren.
Hej Eva Anette Helene! Tack för din recension. Det är jätteviktigt för oss att du blir helt nöjd med resultatet, så jag ber dig kontakta kundservice så att vi kan ordna med en reklamation. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Vi vill alltid att man som kund hos oss ska känna sig 100% nöjd. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Duktiga och snabba. Får jag önska en sak vore det att verkligen kolla efter puts att man fått bort även småfläckarna🙏🏼 Men jag är nöjd och de gör ett bra jobb överlag
Hej Maria Josefin! Tack för din recension. Superkul att du är nöjd. Vi tackar för dom fina orden. Vi kommer absolut ta med oss din feedback och jobba vidare på detta. Vi önskar dig en trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Väldigt duktig snabb noggrann och trevlig kille som var här
Hej Kristina! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Vi tackar för dom fina orden och önskar dig en fin dag. Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevliga killar som kom och putsade mina fönster. Blev dock inte nöjd med resultatet gällande uterummet. Många prickar av smuts kvar på rutorna som syns tydligt i sol skenet.
Hej Eva Christina! Tack för din recension. Det är jätteviktigt för oss att du blir helt nöjd med resultatet, så jag ber dig kontakta kundservice så att vi kan ordna med en reklamation. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Vi vill alltid att man som kund hos oss ska känna sig 100% nöjd. Ha en bra dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Det va struligt innan ni väl kom för att putsa. Själva putsningen va knappt godkänd då det va missar på fönstren längst ned på den inglasade balkongen. De vanliga fönstren va bra men putsaren hade inte satt i hop sovrumsfönstret ordentligt så det gick inte att stänga. Men min svärson fixade det
Hej Carina! Tack för din recension. Det är jätteviktigt för oss att du blir helt nöjd med resultatet, så jag ber dig kontakta kundservice så att vi kan ordna med en reklamation. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Ha en bra dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Mycket bra tvättat trevlig personal. Tack
Hej Tommy Göran Lennart! Tack för din recension. Kul att du blev nöjd med vår tjänst. Din feedback betyder otroligt mycket för oss och det tackar vi för. Ha en fortsatt bra dag! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Dom gjorde ett mycket bra jobb
Hej Jan Axel Mikael! Tack för din recension. Otroligt kul att du blev nöjd med putsningen. Vi tackar för dom fina orden. Ha en bra dag! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Proffsiga killar, som utför jobbat - snyggt och snabbt!
Hej Git Marie Carola! Tack för din recension. Otroligt roligt att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden. Ha en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB