Interputs AB

Snittbetyg
4.8
Ring 08-122 231 02 Dela

Om företaget

Välkommen till Interputs AB! Interputs AB har tillhandahållit professionella fönsterputsningstjänster sedan starten i Burlövs kommun. Vårt erfarna team av yrkesverksamma använder metoder och produkter av högsta kvalitet för att säkerställa vackra, fläckfria resultat för alla våra kunder. Sedan dess har Interputs AB fortsatt...

509 omdömen om Interputs AB

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 509 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Birgitta W
Skrev om Interputs AB

Vi är jättenöjda både med bemötandet och resultatet. Vi köpte fönsterputsning.

Pia P
Skrev om Interputs AB

Så bra service i allt från bokning till utförande. Köpt fönsterputsning upprepade gånger och alltid blivit mycket nöjd med resultatet och bemötandet.

Wiveka T
Skrev om Interputs AB

Alltid nöjd o om inte säger jag ifrån. //Wiveka

Alf M
Skrev om Interputs AB

Vi är är nöjda med utförandet av fönsterputsningen.

Elsa S
Skrev om Interputs AB

Mycket bra bemötande både vid bokning o putsningen. Förbäntade rena fönster o passning av bokad tid. Så blev det också Köpte putsning sv fönster in och utsida i en enplansvilla.

Hans L
Skrev om Interputs AB

Mycket nöjd. Bra bemötande o fina fönster

Christian S
Skrev om Interputs AB

Mina rutor blev väldigt bra och snabbt gick det. Bra service, jag kan rekommendera Interputs till alla.

Britt H
Skrev om Interputs AB

Snabbt, effektivt, trevlig kille!

Britt-Marie L
Skrev om Interputs AB

Mycket nöjd ,trevligt bemötande och mycket hjälpsam Med vänlig hälsning, Britt marie

Gudrun A
Skrev om Interputs AB

Jag är supernöjd med både bemötande o utfört jobb. jag hade fönsterputsning o kommer fortsätta anlita interputs

Hans M
Skrev om Interputs AB

De har hög servicenivå och är lyhörda för kundens behov. Har använt dem i närmare 10 år utan några problem.

Ellen V
Skrev om Interputs AB

Otroligt duktiga .snabba iså rena och snygga fönster . Och man behöver inte vara hemma när dom kommer heller . Sådan service

Åsa F
Skrev om Interputs AB

Alltid lika nöjd när dom.varit och putsat mina fönster. Glada trevliga och väldigt tillmötesgående. Rekommenderar dom alltid till mina vänner

Marianne A
Skrev om Interputs AB

Ett bra första intryck Mycket nöjd med resultatet av putsningen Snabb och noggrant

Hector M
Skrev om Interputs AB

Dom lyssnar alltid på kunden och priset är bra, dom höjer inte bara för andra gör eller skiljer på inflation.

Eva S
Skrev om Interputs AB

Snabbt, vänligt, proffsigt! Mkt bra resultat! Bokar igen!

Maud S
Skrev om Interputs AB

Trevligt bemötande och bra utfört arbete

Sara B
Skrev om Interputs AB

Snabbt, smidigt och tillmötesgående!

Britt-marie J

Rent och snyggt. Ser bra ut 😊

Christer O
Skrev om Interputs AB

Trevligt och bra bemötande kan rekommenderas

Gunnel H

Mycket nöjda, trevligt bemötande👍

Jan A
Skrev om Interputs AB

Supernöjd, bra jobb och jättetrevliga

Lars-Åke O

Blablablablablablablablablablabblabblablablb

Svar från Interputs AB

Hej. Tolkar din text som positiv i och med att vi fick 5 av 5. Stort tack för ditt omdöme! Vi ses snart igen 😁⭐️ Hälsningar gänget på Interputs AB ☎️ 040‑64 31 333 ✉️ kundtjanst@interputs.se

Linda B
Skrev om Interputs AB

Mycket bra bemötande. Gav bra information om vad företag hade att erbjuda. Mycket nöjd med utförandet av fönsterputsning in och utvändigt.

Ulla F
Skrev om Interputs AB

Jättebra! Helt nöjd med fin putsning!

Hamin M
Skrev om Interputs AB

Kontrollerar huset innan putsning för att ge realistiska offerter. Proffsiga och snabba.

Bodil D
Skrev om Interputs AB

Mycket trevlig kille. Är mycket nöjd med resultatet. Kommer säkert att anlita dom igen.

Bengt K
Skrev om Interputs AB

Raka besked när arbetet kunde göras. Killen var trevlig och var i tid och gjorde ett jättebra jobb. Tjänsten var att putsa fönster och en inglasad balkong.

Birgitta M
Skrev om Interputs AB

Jag kan inte tänka mig bättre fönsterputsare

Åsa N
Skrev om Interputs AB

Kanonbra jätte nöjd med er använder bara er vid tillfällen då mina fönster blir pustade

Mona H
Skrev om Interputs AB

Jag brukar vara mycket nöjd men mina fönster på balkongen denna gång är jag mycket missnöjd med.

Svar från Interputs AB

Hej. Kontakta oss på telefon alt via mejl så kan vi åtgärda det du är missnöjd med!

Agneta S
Skrev om Interputs AB

ar mycket nöjd med putsningen o killen som var här var trevlig.

Sonja H

Trevligt bemötande Välgjort arbete Mycket nöjd

Kjell P
Skrev om Interputs AB

Fönsterputs, och det blev bra.

Margaretha R
Skrev om Interputs AB

Mycket fint bemötande. Och alltid Trevliga att prata med. Jag kan varmt rekommendera er till dom som jag känner. Förutom det så skinande fönster. 🥰🥰

Hanne J
Skrev om Interputs AB

Han var trevlig och utförde ett snabbt och utmärkt jobb. Mvh Hanne jensen

Helen R
Skrev om Interputs AB

Lite tråkigt att det är olika varje gång. Ibland blir resultatet mindre bra men för det mesta helt ok

Svar från Interputs AB

Hej. Kontakta oss via telefon eller via e-mail så kan vi reda ut och göra det bättre vid nästa tillfälle.

Moa C
Skrev om Interputs AB

Supersmidigt med yttre fönsterputs på abonnemang. Man blir så glad när man kommer hem till rena fönster. Billigt är det dessutom.

Siv D
Skrev om Interputs AB

Bra service , trevlig man. Jobbar effektivt.

Leif F
Skrev om Interputs AB

Bra och fint putsats.. Håll tiden.

Bengt N
Skrev om Interputs AB

Fönsterputs av balkong. Problem att öppna ena sidan putsade därför inget på utsidan inte den delen det gick att nå heller. Andra långsidan skulle bara utsidan putsas. Alltså en hel fönstersida (3 delar) putsades inte trots det togs det full betalning.😡

Svar från Interputs AB

Hej Bengt. Ring in så vi kan få reda på vilken adress det gäller samt kunna informera om hur vi ser på saken 🤗 Och vi kan lösa det framöver så ni som kund bli nöjd! Hälsningar Joakim Christiansen Interputs

Ingrid H
Skrev om Interputs AB

Jättetrevlig kille, ingen stress, inget haft bara rena rutor

Sonja A
Skrev om Interputs AB

Är jätte nöjd har haft dem i flera år för att få mina fönster putsade

Erik P
Skrev om Interputs AB

Utmärkt bra Kom i rätt tid och gjorde ett bra jobb. Mycket belåten.

Lars O
Skrev om Interputs AB

Vi behövde få våra fönster på inglasad balkong tvättade/putsade. En artig och kompetent fönsterputsare utförde arbetet till vår fulla belåtenhet. Några små fläckar, troligtvis orsakade av fåglar, har inte gått att få bort. Men, vi är nöjda och glada. Jätteskönt att få hjälp med just dessa fönster. Tack så mycket.

Yvonne F
Skrev om Interputs AB

Trevligt bemötande både vid beställning och utförande. Nöjd med resultatet och återkommer nästa gång det behövs fönsterputsning.

Inga P
Skrev om Interputs AB

Snabb och duktig, inget att anmärkapå

Håkan R
Skrev om Interputs AB

Trevligt bemötande, bra och snabbt utfört arbete.

Christine M
Skrev om Interputs AB

Det fungerar bra och de gör ett bra jobb. Rena, fina fönster

Sven B
Skrev om Interputs AB

Interputs gör ett bra jobb och kommer varje månad hos mig.

Filtrera omdömen