Clean Casa

Clean Casa

Städ och fönsterputs till bra pris och villkor. Kollektivavtal • Kvalitetsgaranti • Ingen bindningstid • Miljövänligt • Självklart försäkrade!

Välkommen att höra av dig oavsett om det gäller flyttstäd, veckostäd, professionell fönsterputs, konstorstäd, trappstäd eller om du haft fest och inte orkar röja!

Vårt mål är alltid att du ska bli 100% nöjd och vi ger därför kvalitetsgaranti på alla våra tjänster. Vi tror att glad och nöjd personal ger goda resultat och värnar därför mycket om våra anställda. Vi väljer alltid miljömärkta produkter där det går och majoriteten av våra resor sker med kollektivtrafiken.

På Clean Casa är vi är ett personligt team som drivs av noggrannhet och god service. Du som abonnemangskund har t.ex. alltid samma återkommande städpersonal samt en lättillgänglig kontaktperson för information, frågor och feedback. Skulle olyckan vara framme så har vi en bra olycksfallsförsäkring i ryggen, både för din och vår skull. Med Clean Casa känner du dig trygg!

Missa inte våra populäraste tjänster: Hemstäd för 209 kr/timme utan bindningstid och utvändig fönsterputs för låga 189 kr/tillfälle!

Läs vad 67 kunder tycker om Clean Casa 2

• 2021-07-05
    En-två ggr per år köper jag storstädning samt fönsterputs och jag har över åren anlitat två andra bolag men då jag inte varit helt nöjd har jag letat efter en ny leverantör och beslutade mig för att prova Clean Casa då de omdömen som fanns online var bra plus att de har kollektivavtal, och jag har verkligen aldrig varit så nöjd. Jag är överväldigad av hur noggrant och omsorgsfullt städning och fönsterputs är utförd, hur trevlig och tillmötesgående samtliga jag har haft kontakt med har varit och hur snabbt det gick att hitta en tid. Så tacksam.
    Hej Malin, Stort stort tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva, det betyder mycket! Jättekul att du är så nöjd. Vi hoppas vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Helena Clean Casa
  • 2021-06-09
    Valde hemstädning, med återkommande städning var 4e vecka.
    Blev otroligt nöjd med städningen. Alla ytor blev riktigt rena, även badrummet fick nytt liv.
    Kan verkligen rekomendera Clean Casa
    Tack, vad kul att höra! Vi ser fram emot ett långt samarbete :) /Helena Clean Casa
  • 2021-05-04
    Trevlig och proffsig visningsstädning!
  • 2021-05-04
    Vi valde en stor städning av hela huset. Samt fönster puts.
  • 2021-05-04
    Jättetrevligt bemötande och noggrann städning. Rekommenderas varmt!
    Vad kul att du är nöjd med städningen på ert kontor och tack för att du tar dig tiden att ge oss ett omdöme! Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2021-03-16
    Fönstertvätt av min 4:a med dubbla inglasade balkonger. Utmärkt! Glasen blev skinande rena och Juan var mycket noggrann. Bra pris. Jag kommer att anlita de igen. Bara ++++ Rekommenderas!
    Åh vad kul att höra Margit! Ja Juan lägger mycket möda på sin putsning. Fint att det uppskattas. ☀️ Du är välkommen åter när som! Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2021-03-15
    Så nöjd! Städningen var felfri och kommunikationen fungerade toppen. Rekommenderar!
    Vad kul att höra Frida! Stort tack för att du tog dig tid till ett omdöme :) Clean Casa
  • 2021-02-16
    Aldrig haft så rena fönster som med CleanCasas utvändiga fönsterputsabonnemang.
    Anneli
  • 2021-01-09
    Alla fönster blev jätte fina ❤️
    Bra bemötande och väldigt bra pris.
    Önskar att fler i mitt område fick upp ögonen för det här företaget, så jag kunde välja abonnemang.
    Vad kul att höra Kerstin. Tack för att du tog dig till att skriva ett omdöme. Vi håller också tummarna för att det går att få till inom en snar framtid. Ta hand om dig! Clean Casa
  • 2021-01-09
    Snabb och mycket flexibel hjälp när lägenheter och lokaler i vår förening fått stambyten. Fint bemötande, snabba att svara och mycket bra utfört jobb. Personlig service som man inte trodde fanns längre!
    Så härligt att höra. Stort tack för förtroendet att få hjälpa till i er fastighet! Det var ett nöje från vår sida och alla boende vara så goa i sitt bemötande. Clean Casa
  • 2021-01-09
    Köpte flyttstäd av lght om ca 110kvm. De var flexibla, prisvärda och har kollektivavtal så man vet att det är juste.
    Stort tack för ditt omdöme Erik. Vi blir alltid extra glada när kunderna ställer samma krav som vi gör på justa villkor för personalen. Det en av grundanledningarna till att vi startade Clean Casa. :) Clean Casa
  • 2021-01-08
    Trevligt bemötande, flexibla och alltid skinande rent!
    Alltid samma personal som städar lägenheten och vi är nöjda med resultatet,
    :) Tack Paulina - superkul att höra att ni är så nöjda! Clean Casa
  • 2021-01-07
    Vi har anlitat Storstädning och veckostädning. Vi är supernöjda med allt förutom att de glömde att låsa altandörren och att stänga ett fönster så det var helt öppet en natt. Nu när vi har haft veckostädning några gånger så är vi supernöjda och städningen underlättat extremt mkt för oss!
    Hej Karolina. Tack för ditt omdöme och var kul att du är så nöjd! Ja det var sannerligen en allvarlig miss med den olåsta altandörren och fönstret vid första städtillfället som vi återigen ber så hemskt mycket om ursäkt för. Vi är så tacksamma och glada för att vi fått fortsatt förtroende från er - och förstås att inget hände! Bästa hälsningar, Helena Clean Casa
  • 2021-01-07
    Använde Clean Casa för flyttstädning och har bara bra betyg att ge! Trevlig, snabb kommunikation och väldigt tillmötesgående vad gäller tider, nyckelhämtning osv.
    Lägenheten (inkl fönster) blev skinande ren!
    Hej Elin, Stort tack för att du tog dig tid att svara och vad kul att du blev så nöjd! Det är bara att hojta om det dyker upp fler städbehov. Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2021-01-07
    Clean Casa Levererar det de utlovar, i vårt fall städning. Kommer i tid och alltid fräscht o rent, med det lilla extra, som att vika kläder.
    Rekommenderas varmt!
    Prisvärd, bra och väldigt uppskattad hemstädning.
    Trevlig personal. väldigt nöjd med städningen.
  • 2021-01-07
    Vi anlitar CleanCasa för hemstädning varannan vecka. Alltid proffsiga med hög service.
  • 2020-08-20
    Grymmaste fönsterputsen! Riktigt nöjd!
    Vad kul att höra Martin, tack för ditt omdöme! Clean Casa
  • 2020-08-20
    Vi hade flyttstädning med Clean Casa. Trevligt team som levererat ett jättefint jobb.
    Vad kul att höra. Stort tack Babak för att du tog dig tiden. Clean Casa
  • 2020-08-19
    Grymt resultat av städningen av vår lägenhet! Servicen var jättebra med snabb återkoppling. Extra plus till Juan som gjorde ett grymt arbete och visade god service!
    Hej Maria, Tack för ditt fina omdöme. Ser fram emot att ses igen! /Juan Clean Casa
  • 2020-08-18
    Vi är så nöjda med fönsterputsningen.
    Trevlig personal, o billigt.
    Vad kul att höra Hans. Vi kommer gärna åter ;) Clean Casa
  • 2020-08-17
    Hemstädning - trevligt och familjärt, bra städat! Inledningsvis något längre tidsåtgång än vi haft med tidigare bolag, städupplägget justerades senare i dialog med Clean casa, som är mycket servicevänliga och tillmötesgående.
    Hej Josefin, stort tack för ditt omdöme och tack för en bra dialog! Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2020-08-17
    Snabb återkoppling, supertrevligt bemötande och toppenstädning!
    Tack för att du tagit dig tid att betygsätta oss och kul att du är så nöjd! :D Clean Casa
  • 2020-08-17
    Vi har hemstad och är mer än nöjda med Clean Casa!
    Man får alltid ett trevligt och professionellt bemötande. De ger alltid snabb återkoppling, Dom är noggranna och bara så bra.
    Vi är väldigt nöjda och det är så skönt att komma hem till en nystädad lägenhet.
    Vad kul att höra. Stort tack för ditt fina omdöme Josefin. Vi hälsar detta vidare till berörd städerska :) Clean Casa
  • 2020-08-17
    Körde storstädning hemma, och alla löften infriades. Bra folk, rent och fint, magiskt bra fönster, och dessutom tar dom hand om sin personal på ett snyggt sätt.
    Stort tack Carl för ditt omdöme. Fint att höra om resultaten och om att det märks att vi är ett tight och omhändertagande team :) Clean Casa
  • 2020-06-05
    Bra kontakt med företaget. Städningen utmärkt. Vi är endast i början av samarbetet, en städning, men det verkar lovande.
    Hej Sture! Vad kul att höra. Vi ska se till att leva upp till ert omdöme :) Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2020-06-03
    Smidigt och enkelt, jobbet blev bra utfört och kockpersonalen var kanon!
    Stort tack för ditt förtroende till att städa och hjälpa till på festen. Om det fanns något specifikt vi hade kunnat göra bättre för att förtjäna full pott så får du gärna återkoppla. Vi arbetar aktivt för att ständigt förbättra oss. :) Vänligen, Helena och Juan Clean Casa
  • 2020-04-23
    Fönsterputs med supertrevlig personal
    Tack Fredrik, vad kul att höra från en mycket trevlig kund med familj! Clean Casa
  • 2020-04-22
    Fönsterputs.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!
    Snabb kommunikation, fick snabbt en offert som var över förväntan, otroligt prisvärda!
    Vi blev sååå nöjda, kändes som att få ett nytt hem!
    Noggranna, detaljfokuserade och som gör de ”lilla extra” för kunden.
    Vi kommer garanterat anlita clean casa igen i framtiden!
    Toppenbetyg för ett toppenföretag!
    Vad härligt att höra Emelie. :) Stort tack för det toppenbetyget! Clean Casa
  • 2020-04-22
    Beställde ut-och invändig fönsterputs, och det blev superbra! Jättetrevlig personal och snabbt jobb! Kommer absolut att anlita de igen!
    Vad kul att höra Mathilda! Det ser vi fram emot 😍 Clean Casa
  • 2020-04-20
    Så smidigt med abonnemang på fönsterputs! Nu är våra fönster alltid rena och fina. Trevlig personal som varit mycket flexibla vid bokning. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för fint omdöme Cecilia. Det glädjer oss att ni är så nöjda med abonnemanget. Clean Casa
  • 2020-03-31
    Proffsiga. Vänligt bemött och bra service.
  • 2020-03-31
    Bra lösning med utvändig fönstertvätt varannan månad till ett bra pris. Vi behöver inte passa några tider utan Clean Casa kan komma och putsa utan att involvera oss som kund. Enkelt och lätt för kunden.
    Tack, vad kul att du uppskattar tjänsten! Clean Casa
  • 2020-03-31
    Top notch work moving out cleaning. Very communicative and trustable
    Thank you Prakash for trusting us with your cleaning and for taking your time to review :) Clean Casa
  • 2020-02-26
    Fönstertvätt.
    Bra bemötande vid beställning. När jobbet skulle utföras kom fönsterputsaren i tid, hade all utrustning med. Trevligt bemötande och mycket bra utfört arbete.
    Jag är mycket nöjd med på ett arbetet som utfördes på ett proffsigt sätt.
    Jag kommer att anlita Clean Casa i fortsättningen för alla städuppdrag.
    Tack Eva, vad kul att höra! Vi finns här när ni behöver oss :) Clean Casa
  • 2020-02-23
    Beställde flyttstädning av min lägenhet som jag nyligen sålt. Fick ett trevligt bemötande vid bokning av tid, och städningen var även den riktigt bra. Kan varmt rekommendera Clean Casa!
  • 2020-02-20
    Så trevlig, kompetent och tillmötesgående personal. Vi har provat flera städfirmor tidigare, men Clean Casa är verkligen i en klass för sig. Vi använder dem både i hemmet och på kontoret, och har blivit riktigt nöjda varje gång!
  • 2019-12-08
    Beställde tjänsten Storstäd från Clean Casa.
    Det var en fröjd att komma hem på eftermiddagen och se resultatet. Badrummet med bl a dess kakel var skinande rent.
    Kök, vardagsrum och sovrum likaså! Fackmässigt och professionellt.
    Inget att klaga på, kommer beställa storstäd framåt våren igen från samma företag.
    Trevlig bemötande också.
    Hej Peter. Tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss att du är så nöjd. Vi ser fram emot att höras igen i vår! Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2019-12-08
    Vi har återkommande hemstädning är supernöjda med Clean Casa, och speciellt nöjda över kommunikationen där de alltid svarar snabbt, trevligt och tillmötesgående. Väldigt lyhörda och flexibla. Stort plus för miljömedvetenheten och de billiga priserna.
    Underbart att höra. Tack Sebastian, även vi uppskattar den välfungerande kommunikationen vi har med er. God Jul! /Helena Clean Casa
  • 2019-11-24
    Serviceinriktat och fläckfri städning
    Härligt att höra!! :) Vi gör alltid vårt bästa Clean Casa
  • 2019-10-25
    Snabb kontakt. Ordning och reda. Bra info inför första tillfället. Lätt att byta dag. . Duktiga städare.
    Tack Åsa för ditt fina betyg och att du tog dig tid, det betyder mycket! Clean Casa
  • 2019-10-23
    Vi köper hemstädning varannan vecka från Clean Casa. Efter provstädning av fyra andra städbolag hittade vi äntligen rätt med Clean Casa. Vi är rätt kräsna kring både kvalitet och information/kommunikation men allt funkar klockrent! Vi är mer än nöjda och rekommenderar varmt denna leverantör!
    Stort tack för ditt fina omdöme Camilla. Det glädjer oss att ni både hittat rätt och hittat oss :) Clean Casa
  • 2019-10-23
    Jag bokade in en flyttstäd i sista minuten endast en dag innan det skulle genomföras.

Jag fick snabbt hjälp och arbetsledaren hade väldigt tydlig kontakt med mig under hela processen. De var väldigt tillmötesgående och justerade sig även efter mina önskemål.

Städningen i sig var väldigt bra och har absolut inget att klaga på. Inga konstigheter!
    Stort tack Arvid för att du tog dig tid att skriva. Vad roligt att du blev så nöjd! Clean Casa
  • 2019-08-18
    Flyttstädning och fönsterputs - de överträffade våra högt ställa förväntningar!

Vi behövde flyttstädning av vårt hus i tre plan, med källare och två garage samt fönsterputs. Såväl vi som köparna blev imponerade över hur snyggt utfört det var, allt var helt perfekt!

Vi har tidigare haft regelbunden hemstädning med Clean Casa och vi har alltid fått proffesionellt, snabbt, engagerat och lyhört bemötande. Tidigare har vi testat några av de större städbolagen, men aldrig tidigare blivit så nöjda som vi blivit med Clean Casa. Kan verkligen rekommendera dem, då det är så skönt att kunna lita på att det alltid blir så bra!
    Tusen tack Kristina för ditt otroligt fina omdöme!! Det värmer verkligen att få höra. Lycka till med flytten. Vi finns här för er när som ni önskar :) Clean Casa
  • 2019-06-26
    Flyttstädning - bra, tydlig och rak kommunikation.
    Dom gjorde det dom skulle helt enkelt.
  • 2019-05-07
    Flyttstädning. Engagerad städledare. Trevligt städteam som verkligen legat i och fått huset så fint som det bara var möjligt. Mycket nöjd.
    /Leif
    Tack Leif, jättekul att höra! Vi hoppas flytten gick smidigt i övrigt också. Välkommen åter :) Clean Casa
  • 2019-05-07
    Trevligt, kunnigt och serviceinriktat bemötande och bra utfört jobb
    Hej Ulf! Stort tack för ditt omdöme, superkul att höra :) Clean Casa
  • 2019-04-01
    När jag skulle flytta så behövde jag hjälp med flyttstädning och tog efter rekommendation kontakt med Clean Casa. Jag förklarade att jag var sent ute och att det var bråttom då inflyttning var inom någon dagar. Jag blev väldigt förvånad när Juan på Clean Casa ringde på mobilen en kvart senare. Vilken svarstid!

Vi gick igenom det jag hade skrivit och han frågade om några andra detaljer kring bostaden, han tog verkligen till sig att jag var stressad och behövde snabbt svar. Han sa att han skulle ordna det och vi la på.

Det hade inte gått mer än en halvtimma eller trekvart när jag fick svar. Han hade stuvat om i planeringen och fått tag på pesonal och allt var ordnat trots den sena bokningen. Jag kunde slappna av, så himla skönt! Redan där fick jag ett väldigt gott intryck av deras service och professionalism.

På städdagen så höll jag på att ta ut en sista låda strax innan dom var på plats. Juan var med och jag fick hälsa på två trevliga kvinnor som skulle ta hand om lägenheten. Vi kom överens om när jag skulle komma tillbaka och hur vi skulle göra med nycklarna.

När jag gick förbi lägenheten efteråt så var det nästan som att gå in i en helt ny lägenheten! Allt var skinande rent. Metalldetaljerna i badrummet och köket såg ut att vara helt nya! Jag letade aktivt efter damm och smuts i ich på skåp och hyllor men hittade ingenting! Fönsterna var fläckfria och skinande rena. Allt var väldigt fräscht! Jag var oerhört nöjd med städningen och hela min kontakt med Clean Casa.

Inte särskilt förvånande att jag sen dess har fått hjälp av dom regelbundet med städning och fönsterputs i min nya lägenhet. Jag lämnar över nycklarna och känner mig säker på att allt kommer gå bra och att jag kommer ha en mindre sak att tänka på när jag kommer hem!

Både Helena och Juan har varit väldigt lösningsorienterade och medgörliga och jag kan inget annat än att starkt rekommenderar Clean Casa för flyttstädning, hemstädning och fönsterputs!
    Jättetack för din fina och utförliga rekommendation Bahador! Clean Casa
  • 2019-03-22
    Jag är säker på att det kommer att bli bra, men jag vill gärna påpeka följande. Kök och badrum är viktiga för mig. Det var inte skinande rent på rören i badrummet, såsom det var förra gången. Köksgolvet behöver göras rent mer ordentligt, inte bara svepas över. Kan vi komma överens innan varje gång vad jag vill ha fokus på?
    Jag blev väl bemött och det är mycket trevlig personal. Säg till om det behövs något mer för städningen, andra produkter eller redskap.
    Hej Ann. Tack för din feedback. Vi har kvalitetsgaranti på allt vårt jobb, så om vi hade fått den här återkopplingen i samband med städet hade vi snabbt kunnat åtgärda det. Vi får istället blicka framåt till nästa städ och se till att det blir tipp topp då. Vänligen, Helena på Clean Casa Clean Casa