Clean Casa

Odalvägen 25, 174 49 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Clean Casa

Clean Casa erbjuder flexibla städ- och fönsterputstjänster för både privatpersoner och företag i Storstockholm. Välkommen att höra av dig oavsett om det gäller flyttstäd, veckostäd, professionell fönsterputs, konstorstäd eller om du haft fest och inte orkar röja!

Vårt mål är alltid att du ska bli 100% nöjd och vi ger därför kvalitetsgaranti på alla våra tjänster. Vi tror att glad och nöjd personal ger goda resultat och värnar därför mycket om våra anställda. Vi använder oss av miljövänliga rengöringsmedel som är snälla mot naturen och vi erbjuder även allergivänlig städning.

På Clean Casa är vi är ett erfaret team som drivs av noggrannhet och god service. Du som abonnemangskund har t.ex. alltid samma återkommande städpersonal samt en lättillgänglig kontaktperson för information, frågor och feedback. Skulle olyckan vara framme så har vi en bra olycksfallsförsäkring i ryggen, både för din och vår skull. Med Clean Casa känner du dig trygg!

Missa inte våra populäraste tjänster: Veckostäd för 189 kr/timme utan bindningstid och utvändig fönsterputs för låga 189 kr/tillfälle!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Clean Casa

• 2019-02-13

Viveca B skrev om Clean Casa
    * Beställde en flyttstädning.
    * Har blivit bra, snabbt och proffsigt bemött.
    * Företaget levde väl upp till våra förväntningar
    * Kommer att rekommendera firman och återkomma själv vid behov. Läs mer
    2019-02-14 Clean Casa svarar Viveca B
    Vad kul att höra Viveca. Stort tack för ditt fina omdöme. Vi ser fram emot att höra från dig igen!
  • 2019-02-12

Hedvig G skrev om Clean Casa
    Fantastiska att jobba med, responsiva, lämnar alltid kliniskt rent och tar hand om sina medarbetare och kunder på bästa sätt.rekommenderar starkt att arbeta med Clean casa. Läs mer
    2019-02-12 Clean Casa svarar Hedvig G
    Stort tack för ditt fina omdöme Hedvig. Det är ett nöje att jobba med Hostini AB och det betyder mycket att det märks av att vi bryr oss om vår Clean Casa-familj.
  • 2019-02-02

Elisabet B skrev om Clean Casa
    Vi hade beställt en städning av hela vårt hus. Det är på 240kvadm. Beläget långt ute på Värmdö. Själva städningen bestod av dammtorkning. Rengöring av golven. Badrummen med toaletter, speglar, badkar och handfat. Köksbänken, diskhon och torkning av skåpsluckor m.m. Städarna följde våra instruktioner till punkt och pricka. Även fönsterputsningen var förstklassig. Vi kom hem till ett skinnande rent hem.
    Clean Casa är väl och mycket service inriktade. Bemödade och ansträngde sig till det yttersta att uppfylla våra önskemål både i fråga om städningen och tidpunkten. Vill ni ha ert hem städat på ett superproffsigt och noggrant sätt är Clean Casa ett alldeles utmärkt val. Läs mer
    2019-02-02 Clean Casa svarar Elisabet B
    Tack för ditt fina omdöme Elisabeth. Det var med ren glädje och vi ser fram emot vårt fortsatta uppdrag hos er!
  • Emil S

2019-01-12

Emil S skrev om Clean Casa
    Proffsigt, smidigt och riktigt snyggt utfört!

Därtill bra pris och trevligt bemötande :) Läs mer
    2019-01-13 Clean Casa svarar Emil S
    Stort tack för ditt omdöme Emil. Det betyder mycket att du tagit dig tiden! Vi ser fram emot fortsatt arbete hos er.
  • Susann B

2019-01-03

Susann B skrev om Clean Casa
    Personlig service och professionell städning av högsta klass! Jag använder Clean Casa både i hemmet och på företaget och känner mig alltid nöjd med det skinande resultatet. Att alltid få samma personal gör att jag känner mig trygg som kund. Clean Casa är seriösa och noggranna och v'äldigt mån om både sin personal och sina kunder. Jag kan med varm hand rekommendera Clean Casa! Läs mer
    2019-01-03 Clean Casa svarar Susann B
    Vad roligt att du är så nöjd. Stort tack Susann för ditt fina omdöme! Vi ser framemot att fortsätta jobba tillsammans med er.
  • 2018-12-21

Angelica N skrev om Clean Casa
    Vi köpte en storstädning av vår villa och är jättenöjda! Trevlig och förtroendeingivande personal samt rent och snyggt inom offererad tid. Vi kommer att fortsätta med varannanveckasabonnemang! Läs mer
    2018-12-26 Clean Casa svarar Angelica N
    Stort tack för ditt fina omdöme och vad roligt med fortsatt uppdrag!
  • 2018-12-19

Anna I skrev om Clean Casa
    Jag fick hjälp av Clean Casa med en flyttstädning och jag blev riktigt nöjd! Kommunikationen inför var också exceptionellt bra och jag fick ett väldigt bra intryck på en gång. Jag rekommenderar clean casa till alla! Läs mer
    2018-12-19 Clean Casa svarar Anna I
    Tack snälla Anna för ditt fina betyg.
  • Claudio C

2018-12-19

Claudio C skrev om Clean Casa
    Snabbt,profetionella från början till slut
    Jag är väldigt glad med resultaten

Rekommenderar till 100% Läs mer
    2018-12-19 Clean Casa svarar Claudio C
    Tack Claudio för ditt fina omdöme. God jul och gott nytt år!
  • 2018-12-19

Ing-Marie W skrev om Clean Casa
    Fick flyttstädning sv förra hyresgästen .
    Mycket positivt rent och fint trevlig personal och ledare. Läs mer
    2018-12-19 Clean Casa svarar Ing-Marie W
    Tack Ing-Marie för ditt fina omdöme.
  • 2018-11-16

Malin T skrev om Clean Casa
    Städtjänster
    Är väldigt imponerad av den nivå företaget vill att deras service och tjänster ska ligga på, mycket bra bemötande och kundfokus, plus att den flexibla abonnemangsformen passar alla! Läs mer
    2018-12-14 Clean Casa svarar Malin T
    Tack för ditt fina omdöme! Vi fortsätter i samma anda :)
  • Mascoll S

2018-11-10

Mascoll S skrev om Clean Casa
    Beställde Fönstertvätt, grovstäd samt därefter löpande månatlig städ löpande.

Enormt proffsigt och bra bemötande.
    Mycket trevliga med höga standards på leverans och resultat.

Introduktionsträff med städhhälpen innan påbörjad leverans var en trevlig touch.

Detta var verkligen above and beyond och jag skulle rekommendera clean casa till alla som letar efter ett bra och pålitligt städföretag. Läs mer
    2018-11-12 Clean Casa svarar Mascoll S
    Åh men tack så mycket för fint omdöme!

Roberto K skrev om Clean Casa
    Första gången jag beställde fönsterputsning av Clean Casa var det med mycket mycket kort varsel. De var mycket vänliga och gjorde sitt yttersta för att tillgodose mina önskemål. Så trots den korta varseln åtog de sig jobbet och utförde det redan följande dag. Men det mest imponerande var noggrannheten i fönsterputsningen. Helt enkelt förstklassig!
    Andra fönsterputsningen som jag beställde utfördes med samma noggrannhet. Jag kan tillägga att jag är väldigt petig när det gäller städning och dyl.
    Har även fått flyttstädning gjord av Clean Casa. Återigen- det mest frapperande är hur välstädat och noggrannt som städningen utförts. Jag hittade inte något att klaga på. Ha då i minnet att jag är väldigt pedantiskt lagd.
    Jag kan varmt rekommendera Clean Casa till de som vill ha ett förstklassigt städresultat. För när allt kommer i kring så är det trots allt HUR städningen gjorts. Vill du ha ett perfekt resultat då är Clean Casa städfirman för dig. Läs mer
    2018-11-09 Clean Casa svarar Roberto K
    Tack snälla Roberto för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att få utföra ovan nämnda tjänster för dig. Vad roligt att höra att du varit så nöjd med resultatet - det är därför vi finns! :)

Ina O skrev om Clean Casa
    Väldigt nöjd med regelbunden hemstäd från Clean Casa, min städtjej Marcela är superproffsig och så noggrann. Alltid snabba svar och mycket fokus på kundservice! Läs mer
    2018-11-09 Clean Casa svarar Ina O
    Tack Ina för din rekommendation, det betyder mycket. Vi ska hälsa från Marcela! :)

Linda R skrev om Clean Casa
    Tack för fantastiskt bra hjälp! Läs mer
    2018-11-09 Clean Casa svarar Linda R
    Med glädje Linda! Tack själv :)
  • 2018-11-08

Magnus Z skrev om Clean Casa
    Vi köpte fönsterputsning av Clean Casa. Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Vi föväntade oss rena fönster och det fick vi verkligen. Så rena var de inte ens när de var nya.
    * Toppbetyg! Rekommenderas. Läs mer
    2018-11-08 Clean Casa svarar Magnus Z
    Stort tack för ett mycket fint och första omdöme! Vad roligt att ni var så nöjda :)

Odalvägen 25, 174 49 Sundbyberg