Clean Casa

Städ och fönsterputs till bra pris och villkor. Kollektivavtal • Kvalitetsgaranti • Ingen bindningstid • Miljövänligt • Självklart försäkrade!

Välkommen att höra av dig oavsett om det gäller flyttstäd, veckostäd, professionell fönsterputs, konstorstäd, trappstäd eller om du haft fest och inte orkar röja!

Vårt mål är alltid att du ska bli 100% nöjd och vi ger därför kvalitetsgaranti på alla våra tjänster. Vi tror att glad och nöjd personal ger goda resultat och värnar därför mycket om våra anställda. Vi väljer alltid miljömärkta produkter där det går och majoriteten av våra resor sker med kollektivtrafiken.

På Clean Casa är vi är ett personligt team som drivs av noggrannhet och god service. Du som abonnemangskund har t.ex. alltid samma återkommande städpersonal samt en lättillgänglig kontaktperson för information, frågor och feedback. Skulle olyckan vara framme så har vi en bra olycksfallsförsäkring i ryggen, både för din och vår skull. Med Clean Casa känner du dig trygg!

Missa inte våra populäraste tjänster: Hemstäd för 209 kr/timme utan bindningstid och utvändig fönsterputs för låga 189 kr/tillfälle!

Läs vad 84 kunder tycker om Clean Casa 2

• Lisa A
    skrev om Clean Casa
    2022-02-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande både från kontors- och städpersonal. Noggrann städning och en städerska som vi får påminna att hon ska gå hem i tid :) Den enda kommentaren vi hade på första städningen åtgärdades direkt och har inte upprepats. Vi har använt bolaget för både flyttstäd och regelbunden hemstäd. Rekommenderas varmt!
    Tack Lisa för superfin rekommendation. Vad kul att ni är så nöjda :) Clean Casa
    2022-01-27 Verifierad kund
    Blir alltid lika nöjd när vi har haft Clean Casa här hemma! Kan varmt rekommendera de!
    Vad roligt att höra. Tack så mycket Mathilda! /Helena Clean Casa
    2022-01-23 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med clean casa och är en återkommande kund. De är mycket proffsiga och städar bra.
    2022-01-23 Verifierad kund
    Jättebra service med allt kring min flyttstädning.
    2022-01-22 Verifierad kund
    Haft städfirmor innan. Alltid vart nåt slarv som inte rättats och vart strul att få gehör från dessa.

Inte Clean Casa. Städaren gjorde allt flawless och administrationen lyckades lösa städning i tid trots att det var mellandagarna och jag hade dålig framförhållning.

Rekommenderas varmt!
    2022-01-22 Verifierad kund
    Bra kommunikation och flyttstädning ! Har använt flera gånger och inte haft något att anmärka på.
    Jättekul att höra. Tack för ditt omdöme Jennifer! /Helena Clean Casa
    2022-01-22 Verifierad kund
    trevligt-proffsigt bemötande-hade höga förväntningar vilket infriades-kommer att höra av mig april-maj för nya uppdrag =fönsterputsning
    heja er!
    /kalle
    2022-01-21 Verifierad kund
    Vi fick alla fönster putsade. Utmärkt jobb, fönstren har aldrig varit så rena. Trevlig personal, tog sig tid att få fönstren perfekta.(man betalar ju per/ruta).Så det tog säkert läbb nu längre tid än normalt. Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera dem. Yvonne och Hans Holm
    Vad roligt att höra, det gläder oss och vi kommer såklart gärna tillbaka. Clean Casa
    2022-01-21 Verifierad kund
    Gott bemötande, smidigt och schysst.
    Tack för ditt omdöme! :) Clean Casa
    2022-01-20 Verifierad kund
    Smidigt att ha med Clean Casa att göra och fint och rent resultat till överkomligt pris.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Clean Casa överträffar alla förväntningar. Bäst helt enkel!
    Åh så kul att höra. Stort tack Cecilia för att du tagit dig att lämna en rekommendation. Clean Casa
    2022-01-20 Verifierad kund
    Quite pleased with the job they did the first time, will continue with them this year.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Dom flesta jag känner har varit missnöjda med sina olika flyttstädningsfirmor, så jag var beredd på att behöva anmärka på vissa saker.

Blev positivt överraskad över hur bra städningen var genomförd. Ugnen såg exempelvis helt ny ut.

Verkar vara ett litet mindre familjeföretag, så servicenivån är bättre än hos de stora drakarna.

Väldigt nöjd!
    Stort tack för dina värdefulla ord Charles. Det är precis det vi är, ett personligt familjeföretag med fullt fokus på hög kvalitet. Clean Casa
    2022-01-20 Verifierad kund
    Jag beställde flyttstädning och allt fungerade utmärkt från start till mål. Trevlig personal och slutresultat utan anmärkning.
    Tack vad kul att höra Lisa! Clean Casa
    2022-01-20 Verifierad kund
    Fönstertvätt enbart! Vi har aldrig tidigare haft så rena fönster! Mycket bra bemötande både per telefon/mail. Juan är både trevlig och noggrann vid besöken!
    Hej Eva,
    Stort tack för att du tagit dig tid till att ge ett omdöme och tack för fin ord. Vi ser fram emot nästa putstillfälle hos dig!
    Vänligen,
    Helena och Juan
    2022-01-20 Verifierad kund
    Bra och hjälpsamt företag med bra kommunikation.
    Använde mig av deras flyttstädningen som fungerade mycket bra.
    Superkul att höra. Tack Gustav för ditt omdöme! Clean Casa
    2022-01-20 Verifierad kund
    Underbart att komma hem till en nystädat hem strax innan jul.
    Vi är väldigt nöjda med hur smidigt allt gått från offert, till bokning och utförd städning. Vi lämnade bara över nyckeln till städerskan och några timmar senare hade vi en ren och fin lägenhet.

Vi har provat rätt många olika städföretag och Clean Casa håller helt klart högst standard av alla vi testat.

Stort Tack!
    Men åh vad kul att höra. Tack för ditt fina omdöme! Clean Casa
  • 2021-07-05 Spontant omdöme
    En-två ggr per år köper jag storstädning samt fönsterputs och jag har över åren anlitat två andra bolag men då jag inte varit helt nöjd har jag letat efter en ny leverantör och beslutade mig för att prova Clean Casa då de omdömen som fanns online var bra plus att de har kollektivavtal, och jag har verkligen aldrig varit så nöjd. Jag är överväldigad av hur noggrant och omsorgsfullt städning och fönsterputs är utförd, hur trevlig och tillmötesgående samtliga jag har haft kontakt med har varit och hur snabbt det gick att hitta en tid. Så tacksam.
    Hej Malin,
    Stort stort tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva, det betyder mycket! Jättekul att du är så nöjd. Vi hoppas vi ses snart igen!
    Bästa hälsningar,
    Helena
  • 2021-06-09 Insamlad av företaget
    Valde hemstädning, med återkommande städning var 4e vecka.
    Blev otroligt nöjd med städningen. Alla ytor blev riktigt rena, även badrummet fick nytt liv.
    Kan verkligen rekomendera Clean Casa
    Tack, vad kul att höra! Vi ser fram emot ett långt samarbete :) /Helena Clean Casa
  • 2021-05-04 Insamlad av företaget
    Trevlig och proffsig visningsstädning!
  • 2021-05-04 Insamlad av företaget
    Vi valde en stor städning av hela huset. Samt fönster puts.
  • 2021-05-04 Insamlad av företaget
    Jättetrevligt bemötande och noggrann städning. Rekommenderas varmt!
    Vad kul att du är nöjd med städningen på ert kontor och tack för att du tar dig tiden att ge oss ett omdöme! Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2021-03-16 Insamlad av företaget
    Fönstertvätt av min 4:a med dubbla inglasade balkonger. Utmärkt! Glasen blev skinande rena och Juan var mycket noggrann. Bra pris. Jag kommer att anlita de igen. Bara ++++ Rekommenderas!
    Åh vad kul att höra Margit! Ja Juan lägger mycket möda på sin putsning. Fint att det uppskattas. ☀️ Du är välkommen åter när som! Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2021-03-15 Insamlad av företaget
    Så nöjd! Städningen var felfri och kommunikationen fungerade toppen. Rekommenderar!
    Vad kul att höra Frida! Stort tack för att du tog dig tid till ett omdöme :) Clean Casa
  • 2021-02-16 Spontant omdöme
    Aldrig haft så rena fönster som med CleanCasas utvändiga fönsterputsabonnemang.
    Anneli
  • 2021-01-09 Insamlad av företaget
    Alla fönster blev jätte fina ❤️
    Bra bemötande och väldigt bra pris.
    Önskar att fler i mitt område fick upp ögonen för det här företaget, så jag kunde välja abonnemang.
    Vad kul att höra Kerstin. Tack för att du tog dig till att skriva ett omdöme. Vi håller också tummarna för att det går att få till inom en snar framtid. Ta hand om dig! Clean Casa
  • 2021-01-09 Insamlad av företaget
    Snabb och mycket flexibel hjälp när lägenheter och lokaler i vår förening fått stambyten. Fint bemötande, snabba att svara och mycket bra utfört jobb. Personlig service som man inte trodde fanns längre!
    Så härligt att höra. Stort tack för förtroendet att få hjälpa till i er fastighet! Det var ett nöje från vår sida och alla boende vara så goa i sitt bemötande. Clean Casa
  • 2021-01-09 Insamlad av företaget
    Köpte flyttstäd av lght om ca 110kvm. De var flexibla, prisvärda och har kollektivavtal så man vet att det är juste.
    Stort tack för ditt omdöme Erik. Vi blir alltid extra glada när kunderna ställer samma krav som vi gör på justa villkor för personalen. Det en av grundanledningarna till att vi startade Clean Casa. :) Clean Casa
  • 2021-01-08 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, flexibla och alltid skinande rent!
    Alltid samma personal som städar lägenheten och vi är nöjda med resultatet,
    :) Tack Paulina - superkul att höra att ni är så nöjda! Clean Casa
  • 2021-01-07 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Storstädning och veckostädning. Vi är supernöjda med allt förutom att de glömde att låsa altandörren och att stänga ett fönster så det var helt öppet en natt. Nu när vi har haft veckostädning några gånger så är vi supernöjda och städningen underlättat extremt mkt för oss!
    Hej Karolina. Tack för ditt omdöme och var kul att du är så nöjd! Ja det var sannerligen en allvarlig miss med den olåsta altandörren och fönstret vid första städtillfället som vi återigen ber så hemskt mycket om ursäkt för. Vi är så tacksamma och glada för att vi fått fortsatt förtroende från er - och förstås att inget hände! Bästa hälsningar, Helena Clean Casa
  • 2021-01-07 Insamlad av företaget
    Använde Clean Casa för flyttstädning och har bara bra betyg att ge! Trevlig, snabb kommunikation och väldigt tillmötesgående vad gäller tider, nyckelhämtning osv.
    Lägenheten (inkl fönster) blev skinande ren!
    Hej Elin, Stort tack för att du tog dig tid att svara och vad kul att du blev så nöjd! Det är bara att hojta om det dyker upp fler städbehov. Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2021-01-07 Insamlad av företaget
    Clean Casa Levererar det de utlovar, i vårt fall städning. Kommer i tid och alltid fräscht o rent, med det lilla extra, som att vika kläder.
    Rekommenderas varmt!
    Prisvärd, bra och väldigt uppskattad hemstädning.
    Trevlig personal. väldigt nöjd med städningen.
  • 2021-01-07 Insamlad av företaget
    Vi anlitar CleanCasa för hemstädning varannan vecka. Alltid proffsiga med hög service.
  • 2020-08-20 Insamlad av företaget
    Grymmaste fönsterputsen! Riktigt nöjd!
    Vad kul att höra Martin, tack för ditt omdöme! Clean Casa
  • 2020-08-20 Insamlad av företaget
    Vi hade flyttstädning med Clean Casa. Trevligt team som levererat ett jättefint jobb.
    Vad kul att höra. Stort tack Babak för att du tog dig tiden. Clean Casa
  • 2020-08-19 Insamlad av företaget
    Grymt resultat av städningen av vår lägenhet! Servicen var jättebra med snabb återkoppling. Extra plus till Juan som gjorde ett grymt arbete och visade god service!
    Hej Maria, Tack för ditt fina omdöme. Ser fram emot att ses igen! /Juan Clean Casa
  • 2020-08-18 Insamlad av företaget
    Vi är så nöjda med fönsterputsningen.
    Trevlig personal, o billigt.
    Vad kul att höra Hans. Vi kommer gärna åter ;) Clean Casa
  • 2020-08-17 Insamlad av företaget
    Hemstädning - trevligt och familjärt, bra städat! Inledningsvis något längre tidsåtgång än vi haft med tidigare bolag, städupplägget justerades senare i dialog med Clean casa, som är mycket servicevänliga och tillmötesgående.
    Hej Josefin, stort tack för ditt omdöme och tack för en bra dialog! Vänligen, Helena Clean Casa
  • 2020-08-17 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling, supertrevligt bemötande och toppenstädning!
    Tack för att du tagit dig tid att betygsätta oss och kul att du är så nöjd! :D Clean Casa
  • 2020-08-17 Spontant omdöme
    Vi har hemstad och är mer än nöjda med Clean Casa!
    Man får alltid ett trevligt och professionellt bemötande. De ger alltid snabb återkoppling, Dom är noggranna och bara så bra.
    Vi är väldigt nöjda och det är så skönt att komma hem till en nystädad lägenhet.
    Vad kul att höra. Stort tack för ditt fina omdöme Josefin. Vi hälsar detta vidare till berörd städerska :) Clean Casa
  • 2020-08-17 Insamlad av företaget
    Körde storstädning hemma, och alla löften infriades. Bra folk, rent och fint, magiskt bra fönster, och dessutom tar dom hand om sin personal på ett snyggt sätt.
    Stort tack Carl för ditt omdöme. Fint att höra om resultaten och om att det märks att vi är ett tight och omhändertagande team :) Clean Casa
  • 2020-06-05 Insamlad av företaget
    Bra kontakt med företaget. Städningen utmärkt. Vi är endast i början av samarbetet, en städning, men det verkar lovande.
    Hej Sture! Vad kul att höra. Vi ska se till att leva upp till ert omdöme :) Vänligen,
    Helena
  • 2020-06-03 Insamlad av företaget
    Smidigt och enkelt, jobbet blev bra utfört och kockpersonalen var kanon!
    Stort tack för ditt förtroende till att städa och hjälpa till på festen. Om det fanns något specifikt vi hade kunnat göra bättre för att förtjäna full pott så får du gärna återkoppla. Vi arbetar aktivt för att ständigt förbättra oss. :) Vänligen, Helena och Juan Clean Casa
  • 2020-04-23 Insamlad av företaget
    Fönsterputs med supertrevlig personal
    Tack Fredrik, vad kul att höra från en mycket trevlig kund med familj! Clean Casa
  • 2020-04-22 Insamlad av företaget
    Fönsterputs.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!
    Snabb kommunikation, fick snabbt en offert som var över förväntan, otroligt prisvärda!
    Vi blev sååå nöjda, kändes som att få ett nytt hem!
    Noggranna, detaljfokuserade och som gör de ”lilla extra” för kunden.
    Vi kommer garanterat anlita clean casa igen i framtiden!
    Toppenbetyg för ett toppenföretag!
    Vad härligt att höra Emelie. :) Stort tack för det toppenbetyget! Clean Casa
  • 2020-04-22 Insamlad av företaget
    Beställde ut-och invändig fönsterputs, och det blev superbra! Jättetrevlig personal och snabbt jobb! Kommer absolut att anlita de igen!
    Vad kul att höra Mathilda! Det ser vi fram emot 😍 Clean Casa
  • 2020-04-20 Insamlad av företaget
    Så smidigt med abonnemang på fönsterputs! Nu är våra fönster alltid rena och fina. Trevlig personal som varit mycket flexibla vid bokning. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för fint omdöme Cecilia. Det glädjer oss att ni är så nöjda med abonnemanget. Clean Casa
  • 2020-03-31 Insamlad av företaget
    Proffsiga. Vänligt bemött och bra service.
  • 2020-03-31 Insamlad av företaget
    Bra lösning med utvändig fönstertvätt varannan månad till ett bra pris. Vi behöver inte passa några tider utan Clean Casa kan komma och putsa utan att involvera oss som kund. Enkelt och lätt för kunden.
    Tack, vad kul att du uppskattar tjänsten! Clean Casa