Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Nacka Städade Hem

Städade Hem

Forumvägen 14, 131 53 Nacka — Visa karta

Vilka är vi på Städade Hem och vad kan du förvänta dig om du väljer att anlita oss?

Vi tycker att varje hem och arbetsplats förtjänar att bli ompysslat och omhändertaget av någon som är noggrann och ser till att dina rum alltid känns välkomnande och trevliga, en vardagsförgyllare helt enkelt! Våra medarbetare har hög känsla för service, detaljinriktade, har lätt för att kommunicera med dig som kund och trivs hos oss på Städade Hem. Därför vet vi att våra arbeten håller hög kvalitet!

För miljöns skull använder vi bara rengöringsmedel som är miljömärkta och vi källsorterar vårt avfall, och våra kunders, för att spara på miljön.

Våra vardagsförgyllare är det viktigaste vi har och vi fokuserar väldigt mycket på att få samtliga medarbetare att trivas. Därför erbjuder vi villkor som är över branschstandard, utbildning för att utföra städuppdragen på rätt sätt men även kontinuerlig uppföljning för att förbättra vår verksamhet.

Att följa upp och få veta vad våra kunder tycker om vår insats är en grundläggande förutsättning för att vi ska kunna utvecklas i vår service. Vi jobbar alltid mot långsiktiga samarbeten och tar gärna feedback för att bli bättre på det vi gör!

När du anlitar Städade Hem får du en städfirma som håller vad de lovar och våra engagerade vardagsförgyllare jobbar för att förbättra och förenkla städningen för dig
- varje dag.

Elias E skrev om Städade Hem
    Toppen städning utan några som helst problem :) Läs mer
  • Kadir C
    Kadir C skrev om Städade Hem
    Kanon service och toppklass städ! Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Städade Hem
    Beställde städning av flera fastigheter efter en bröllopsfest. Städare kom på utsatt tid, va trevliga och gjorde ett mycket bra jobb! Utmärkt helt enkelt! Läs mer
    2018-08-25 Städade Hem svarar Fredrik E
    Hej Fredrik,

Tack så mycket för din recension!

Behöver du hjälp med städhjälp här igen så är du varmt välkommen att höra av dig.

Önskar ett fortsatt härligt 2018!

Malin
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Städade Hem
    Mycket professionell och kunnigt städbolag. Trevliga och otroligt duktiga städerskor/städare som alla gör ett superbra jobb. Är mycket nöjd med service även gällande det administrativa. Kan varmt rekommendera Städade Hem.
    /Yvonne på Ingarö Läs mer
    2018-08-19 Städade Hem svarar Yvonne A
    Hej Yvonne,

Det är vi som skall tacka dig!

Du gör det lätt för oss likväl :-)

Vi ser fram emot att få hjälpa till fortsatt likväl!

Oscar
  • Christopher G
    Christopher G skrev om Städade Hem
    Grymt trevligt bemötande och riktigt bra service! Extremt enkelt att få kontakt med.

1. Du skriver bara in ditt telefonnummer på deras hemsida, de ringer upp.
    2. Du svarar på några enkla frågor om det som ska städas.
    3. Du lämnar in nyckel och de fixar resten!

Det kan inte bli enklare!

Klockren och fläckfri städning!

Tusen tack för hjälpen med flyttstädningen!! Läs mer
    2018-08-19 Städade Hem svarar Christopher G
    Hej Christopher,

Tack så mycket för en riktigt härlig recension.

Det värmer att läsa ovanstående!

När du önskar regelbunden städhjälp framöver, då är du varmt välkommen att höra av dig!

Oscar
  • Jenni S
    Jenni S skrev om Städade Hem
    Vi har veckostädning varannan vecka och är supernöjda över städade hem! Grundlig och rejäl städning och det är en fröjd att komma hem, tack😀😀!! Läs mer
  • Barbara A
    Barbara A skrev om Städade Hem
    Trevlig bemötande, samt fint städning! Läs mer
  • Isabella T
    Isabella T skrev om Städade Hem
    Jag fick kontakt med Städade Hem samma dag när jag mailade.
    Mycket trevligt bemötande och fortsatt snabb kontakt per e-post.
    Uppdraget gäller veckostädning.
    Jag är mycket nöjd med städerskans arbete. Hon är noggrann och ambitiös: hon nöjer sig inte med ett bra jobb, det måste vara perfekt. Detta älskar jag. Läs mer
  • Timothy S
    Timothy S skrev om Städade Hem
    Anlitade Städade Hem för en flyttstädning och är väldigt nöjd med resultatet!
    Blev vänligt bemött redan från början och det gick väldigt smidigt att boka in en dag och tid som passade. Kan varmt rekommendera Städade Hem om du letar efter någon som kan utföra flyttstädning
    / Timothy Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Städade Hem
    Wow vad bra städade hem är. Allt är oftast tipp topp med städningen vi har varannan vecka (bra med samma person varje gång). Om vi säger till om något så åtgärdas det. Otroligt lyhörda! Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Städade Hem
    Vi har haft varannan veckas städning i över ett halvår nu. Det känns fantastiskt att komma hem till ett strålande rent hem, när Städade Hem har varit hos oss! Vi har haft två olika som har varit här och bägge är noggranna, trevliga och ger det där lilla extra. Dessutom god service från kontoret med alltid snabba svar! Läs mer
  • Jenny
    Jenny skrev om Städade Hem
    Extremt nöjd med Städade hem. De är flexibla, väldigt noggranna och gör saker utöver det tidigare städfirmor gjort. Toppenbra 😊 Läs mer
  • Annette L
    Annette L skrev om Städade Hem
    Jaa, verkligen exceptionellt! Jag är supernöjd! Har haft både storstädning och varannan vecka städ. Nu har jag varannan vecka. Verkligen nöjd! Extra plus är jag har samma person varje gång. Väldigt noggrant och fint städat! Och skulle det vara något, fixas det ALLTID till. Det kan hända även den bästa. För mej är Städade hem dom bästa ! Alltid snabb återkoppling om och när det är något. Tack för det Oscar! Städade hem rekommenderar jag varmt! // Annette Läs mer
  • Pia G
    Pia G skrev om Städade Hem
    Vi är supernöjda både med flyttstädning och veckostädning.
    Bra management, trevlig och duktig och pålitlig personal. Läs mer
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om Städade Hem
    Snyggt och ordentligt städat. Mycket trevlig och tillmötesgående personal! Läs mer
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Städade Hem
    Personlig service utöver de vanliga. Läs mer
  • Mia G
    Mia G skrev om Städade Hem
    Jag kan varmt rekommendera Städade hem. Proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Yanelle A
    Yanelle A skrev om Städade Hem
    Jätte trevliga och duktiga. Kommer garanterat anlita dem igen vid nästa tillfälle. Läs mer
  • Tommie V
    Tommie V skrev om Städade Hem
    Väldigt nöjd med flyttstädningen som genomfördes i en lägenhet som jag sålde. Enkel bokning, professionellt bemötande och ett riktigt bra slutresultat! Kommer definitivt att användas framöver för andra städuppdrag. Läs mer
  • Peter  B
    Peter B skrev om Städade Hem
    Enkelt, ingen krånglig administration, superb städning och direktkontakt med en ambitiös företagsledning, allt som kännetecknar den kundorienterade entreprenören! Läs mer
  • Petter C
    Petter C skrev om Städade Hem
    Väldigt nöjd med städning och bemötande från vår städare och Oscar. Proffessionelt, proaktivt och trevligt! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Städade Hem
    Allt funkar väldigt bra med Städade hem. Bra service och snabb återkoppling. Väldigt bra städning. Läs mer
  • Anna  D
    Anna D skrev om Städade Hem
    Är mycket nöjd! Har städning 1 gång i månaden. Fungerar bra med kontakten och alltid bra och noggrant städat. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Städade Hem
    Alltid bra service och trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med städningen, otroligt rent och fint varje gång!
    Jag rekommenderar verkligen Städade hem. Läs mer
  • Oliwer B
    Oliwer B skrev om Städade Hem
    Jag har varit kund hos Städade Hem i ett par månader med återkommande städning. Extra stor eloge till Oscar som varit lyhörd och bra med uppföljning från första kontakt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Terese E
    Terese E skrev om Städade Hem
    Mycket väl utfördt jobb med det lilla extra. Eget tänk och ansvar när man själv inte har koll. Trevligt, personligt och proffsigt företag. Läs mer
  • Eva O
    Eva O skrev om Städade Hem
    Pålitlig, punktlig och professionell. Min tanke efter Maria städat hos oss var att det var städat som om jag gjort det själv. Dock finns inte den tiden. Ren och fräsch känsla när man kommer hem. Läs mer
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Städade Hem
    Snabba och pålitliga. De svarar snabbt och löser alla saker även med kort varsel. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Städade Hem
    Vi är väldigt nöjda med veckostädningen av Städade Hem: noggranna, punktliga, trevliga. Det känns ofta som att det är städat utöver förväntan. Plockat ut från diskmaskinen och ställ in i skåpen är ett exempel, tagit hand om källsorteringen under diskbänken (kartong , plast och glas) är ett annat. Så nöjd att vi hittade dem för drygt ett år sedan! Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Städade Hem
    Seriöst och bra städföretag. Väldigt trevligt bemötande, hög servicenivå, personliga, lyhörda och måna om nöjda kunder. Lätt att få kontakt med om det skulle vara nåt.Städningen är noggrannt utförd, vilket innebär att de gör rent överallt och även flyttar på saker för att komma åt att städa (när vi inte plockat undan ordentligt). Gör gärna något extra, senast hade de tex plockat ur diskmaskinen vilket naturligtvis inte ingår normalt. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Städade Hem
    Vi är otroligt nöjda. Kommer alltid på utsatt tid och gör ett fantastiskt bra jobb. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Städade Hem
    Vi har använt Städade Hem ett år snart och är nöjda.

Det lilla som inte känts helt ok har de varit väldigt snabba på att styra upp och rätta till. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Städade Hem
    Vi är mycket nöjda med vår veckovisa hemstädning sedan snart 2 år tillbaka. Kundfokuserade, lösningsorienterade och kvalitetsmedvetna hela vägen ut. Alltid snabba svar vid ev frågor om byte av dagar etc. Kan starkt rekommendera Städade Hem. Läs mer
  • Kristina I
    Kristina I skrev om Städade Hem
    Proffsigt, tydligt och trevligt. So far great! Läs mer
    2017-09-29 Städade Hem svarar Kristina I
    Hej Kristina,

Tack för rekommendationen!

Det värmer att höra. Vi tycker det är roligt att Maria får en utmaning
    i städningen när kraven är högt ställda!

• Malin Å
    Malin Å skrev om Städade Hem
    Personligt och trevligt bemötande, enkelt att få kontakt, flexibla och noggranna. Har köpt hemstädning och är mycket nöjd. Läs mer
    2017-10-24 Städade Hem svarar Malin Å
    Hej Malin,

Tack för din rekommendation och otroligt roligt att det känns bra!

Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete!

Allt gott!

• Louise C
    Louise C skrev om Städade Hem
    Toppenbra hela vägen, vi är supernöjda! Läs mer
  • Magdalena T
    Magdalena T skrev om Städade Hem
    Enkla, bra kontakt, noggranna. Läs mer
  • Jesper O
    Jesper O skrev om Städade Hem
    Jätte trevliga och kunniga, prisvärt och skönt att verkligen kunna släppa ansvaret vid flytten. Tack ! Läs mer
    2017-08-08 Städade Hem svarar Jesper O
    Hej Jesper,

Tack för din rekommendation. Hoppas du får det härligt i din nya bostad.

Eva O, Städade Hem gillar detta
  • Henrietta B
    Henrietta B skrev om Städade Hem
    Bemötandet har varit superbra. Vi är såå nöjda. Läs mer
    2017-08-08 Städade Hem svarar Henrietta B
    Hej Henrietta,

Tack så mycket för din rekommendation och att det känns så pass bra med Maria.

Jättekul! Nu ser vi fram emot ett långsiktigt samarbete :-)

• Ove J
    Ove J skrev om Städade Hem
    Fick kontakt genom rekommendation och efter lite kommunikation kring våra önskemål så har vi idag en mycket bra städning hemma hos oss. Vi är oerhört nöjda med Mavluda-tack! Läs mer
    2017-08-08 Städade Hem svarar Ove J
    Tack så mycket för de fina orden och superkul att ni är nöjda med Mavluda!

Tack!

• Lisbeth K
    Lisbeth K skrev om Städade Hem
    Mycket bra, trevligt o proffsigt bemötande vid offert och bokning. Snabbt svar.Köpte storstädning av fritidshus. Läs mer
    2017-07-26 Städade Hem svarar Lisbeth K
    Tack så mycket och kul att det kändes bra vid bokning!

Vi är avundsfriska på er vackra utsikt från huset :-)

Trevlig sommar!

• Gabriella S
    Gabriella S skrev om Städade Hem
    De har alltid kommit i tid, leverat hög kvalitet och varit serviceminded.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-07-26 Städade Hem svarar Gabriella S
    Hej Gabriella,

Tack så mycket för fin rekommendation och kul att det känns bra. Vi är mycket glad över att få hjälpa till!

Ses inom kort igen vid framtida städ!

• Anna A
    Anna A skrev om Städade Hem
    Noggranna, trevliga och gör alltid det lilla extra. En väl investerad avlastning i vår vardag. Läs mer
    2017-07-26 Städade Hem svarar Anna A
    Hej Anna,

Tack så mycket för din rekommendation och otroligt kul att det känns bra med städningen.

Önskar en fortsatt trevlig sommar till dig & familj!

• Mia B
    Mia B skrev om Städade Hem
    Utmärkt service från huvudkontoret men väldigt bristfällig kvalitet beträffande städning till att börja med men nu har det rett ut sig och jag ser fram emot ett gott samarbete. Läs mer
  • Rasmus W
    Rasmus W skrev om Städade Hem
    Fint städat och trevlig personal. Läs mer
    2017-07-03 Städade Hem svarar Rasmus W
    Tack så mycket för det Rasmus! Hoppas ni hittar en ny härlig bostad inom kort!

Trevlig sommar en månad så här i efterhand!

• Linda S
    Linda S skrev om Städade Hem
    Otroligt trevliga och super nöjd med flyttstädningen!! Mvh linda själander Läs mer
    2017-06-04 Städade Hem svarar Linda S
    Hej Linda,

Tack själv för trevligt bemötande! Hoppas du trivs i din nya bostad :-)

Önskar en härlig sommar!

Linda S gillar detta
  • Robin W
    Robin W skrev om Städade Hem
    Bemötandet från Städade hem har varit super från allra första mailet.
    Snabb, kunnig och duktig personal både på planering och städningen i sig, underbart att komma hem till ett hem som är skinande rent, utan att lyfta ett finger! Läs mer
    2017-06-04 Städade Hem svarar Robin W
    Hej Robin,

Tack för de fina orden. Jätteroligt för oss och Emma som städar din
    bostad att höra!

Vi ser fram emot ett fortsatt långt och bra samarbete!

• Therese K
    Therese K skrev om Städade Hem
    bra städning, trevlig personal, snabbt och trevligt och flexibelt bemötande från kundansvariga, personlig service Läs mer
    2017-06-04 Städade Hem svarar Therese K
    Hej Therese,

Tack själv för ett fint samarbete :-)

Önskar dig & familj en härlig sommar!

• Anna H
    Anna H skrev om Städade Hem
    Fantastiskt bemötande både vid beställning, genomgång och även vid själva städtillfället. Kommer absolut att anlita dem igen! Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Städade Hem
    Noggrant och jättefint städat! Trevlig personal! Dock lite sena med tiden, gjorde i för sig ingenting!! 😊👍 Läs mer
    2017-04-26 Städade Hem svarar Jessica L
    Hej Jessica,

Vad roligt att höra! Tiden tar vi helt på oss.. Miss från vår sida!

Önskar allt gott i er nya bostad!

Städade Hem

Forumvägen 14, 131 53 Nacka