Städade Hem

Vilka är vi på Städade Hem och vad kan du förvänta dig om du väljer att anlita oss?

Vi tycker att varje hem och arbetsplats förtjänar att bli ompysslat och omhändertaget av någon som är noggrann och ser till att dina rum alltid känns välkomnande och trevliga, en vardagsförgyllare helt enkelt! Våra medarbetare har hög känsla för service, detaljinriktade, har lätt för att kommunicera med dig som kund och trivs hos oss på Städade Hem. Därför vet vi att våra arbeten håller hög kvalitet!

För miljöns skull använder vi bara rengöringsmedel som är miljömärkta och vi källsorterar vårt avfall, och våra kunders, för att spara på miljön.

Våra vardagsförgyllare är det viktigaste vi har och vi fokuserar väldigt mycket på att få samtliga medarbetare att trivas. Därför erbjuder vi villkor som är över branschstandard, utbildning för att utföra städuppdragen på rätt sätt men även kontinuerlig uppföljning för att förbättra vår verksamhet.

Att följa upp och få veta vad våra kunder tycker om vår insats är en grundläggande förutsättning för att vi ska kunna utvecklas i vår service. Vi jobbar alltid mot långsiktiga samarbeten och tar gärna feedback för att bli bättre på det vi gör!

När du anlitar Städade Hem får du en städfirma som håller vad de lovar och våra engagerade vardagsförgyllare jobbar för att förbättra och förenkla städningen för dig
- varje dag.

Läs vad 127 kunder tycker om Städade Hem 2

• 2021-08-12
    Allt bra. Räcker som betyg, tycker vi.
  • 2021-08-11
    Några städare jätte noga andra mindre. Men skulle ändå rekommendera. Jätte trevligt bemötande och personal oavsett. Safe företag och känns trygg hemma.
  • 2021-08-09
    Det blir rent och fräscht, precis som man vill ha det. Personalen är både vänlig och otroligt serviceminded.
  • 2021-04-21
    Jättenöjd med Städade Hem. Både för storstädning och fönsterputsning.
    Tack vare snabb återkoppling kring offert och bra serivce samt ett fint resultat så kan jag gott rekommendera företaget :)

/Tre Kronors väg 19
    Nacka
    Hej Gabriel,

Känns super att ni blev nöjda med städningen och fönsterputsningen, det är vårt ultimata mål att ni skall kunna komma hem och njuta av ett rent hem efter en tuff vecka på jobbet :)

Maritza
    2021-04-15
    Otroligt nöjd med städande hem från start. Proffesionellt bemötande redan vid första kontakt & städningen överträffade våra förväntningar. Helt klart värt varenda krona! Varje städning följs upp och det märks att Städande Hem är ett företag som vill ligga i framkant både med service & bemötande. Rekommenderar det varmt till alla som vill ha en proffesionellt städfirma som lever upp till det som utlovas och mer därtill.
    Hej Lisa,

Jättekul att höra!

Vi ser fram emot att hjälpa er i framtiden likväl :)

Maritza
    2021-04-09
    Jag tycker Städade Hem är ett proffesionellt och seriöst företag med ett utmärkt kundbemötande. Mina förväntningar var en normal veckostädning som de överträffar med råge- det är skinande rent överallt.
    Hej Bo,

Tack så mycket för er recension och vi är glada att vi kan hjälpa er med veckostädningen och att ni är nöjda. Vi fortsätter på samma spår framöver!

• 2021-04-09
    Ett proffsigt företag som håller vad de lovar - Kan verkligen rekommenderas!
    Hej Mikael,

Tack för er recension, det värmer att höra.

Önskar en fin helg!

• 2021-04-07
    Fantastiskt mycket noggrann och supertrevlig personal, mycket nöjd
    Tack Lena, vi ser fram att hjälpa er här framgent likväl :)

• 2021-03-11
    Anlitade Städade Hem för flyttstädning. Blev hur bra som helst. Pangrent resultat! Nu vill man nästan ångra säljet och flytta in igen.
    Hej Björn,

Vi tackar för förtroendet och för betyget du lämnat om oss!

Vi hoppas att du trivs i din nya bostad! :)

• 2021-02-17
    Blir mer än nöjd varenda gång.
    Uppskattar även att företaget följer upp samtliga tillfällen med hur nöjd man är.

Klockrena.
  • 2020-10-14
    Otroligt engagerat företag som fixade storstädning hos mig inom loppet av bara några dagar. Riktigt bra resultat och smidigt på alla tänkbara sätt. Kommer definitivt anlita igen och rekommendera till alla jag känner!
    Tack Felix för väldig fin feedback, det värmer :)

Önskar dig en fantastisk eftermiddag

Med vänlig hälsning,
    Malin Lindström
  • MOA R
    2020-07-03
    Otroligt proffesionellt styrt med allting.
    Bra kommunikation och personligt bemötande från alla.
    Städningen blev fantastiskt gjord, väldoftande (sitter kvar än idag 2 dagar efter) och skinande rent bakom, framför under och ovanpå.

Kommer alltid använda mig utav Städade Hem hädanefter, kände mig hur säker som helst att lämna över en nyckel i deras händer och bara det är ett bra betyg i sig.
    Riktigt snyggt jobbat!!
    Moa! :)

Mycket roligt att läsa igenom detta och kul att ni är nöjda!

Vi ser fram emot att hjälpa er i fortsättningen likväl!

Ha en fin helg!

• 2020-06-26
    En toppen städfirma!!
    Tar alltid konstruktiv kritik (de fåtal gånger det behövts) och åtgärdar direkt. Lyhörda städerskor som kommer i tid och städar utefter våra önskemål. Vi kommer fortsätta att använda ”Städade hem” trots att vi flyttar.👍🏼
    Pablo Cepeda
    Hej Pablo,
    Stort tack & jättekul att läsa igenom din recenssion. Det värmer. Vi ser fram emot att fortsatt hjälpa er med städningen hemma.
    Önskar en fin helg😊
  • 2020-06-16
    Allt fungerat väldigt bra sedan dag 1, bra kvalitet på städning och bra information från städerskan, är hon sen ringer hon och meddelar och är dessutom ofta kvar längre än debiterad tid.
    Hej Ulf,

Tack så mycket för din fina recension :)

• 2020-06-16
    Det är underbart att lämna sitt hem i professionella händer och komma hem efter ett antal timmar till ett skinande rent och väldoftande resultat. Tack Tetiana!
    Hej och tack så mycket för ditt betyg Magdalena!

Det värmer att höra.

• 2020-06-16
    Vi har anlitat Städade hem i mer än ett år nu och är mycket nöjda med både städning, strykning och får dessutom alltid ett bra bemötande. Det märks att det finns ett engagemang att hela tiden vilja göra ett bra jobb.
    Hej Johan,

Mycket kul att höra!

Tack!

• 2020-05-26
    Idag kom jag återigen hem till en skinande ren lägenhet! Jag har vid ett flertal tillfällen valt att ta hjälp av Städade Hem när tid och ork inte finns i vardagen och som alltid levererar dem ett toppenjobb. Kommunikation genomgående med information innan, på aktuell dag och även återkoppling på resultat efteråt gör att det känns seriöst och personligt. Det är för mig tryggt och säkert att lämna mitt hem i deras händer och jag vet att jag kommer anställa dem igen.
    Tack så jättemycket Danielle för din fina recension, väldigt härligt att höra!

Jag ser fram emot att höra av dig igen :)

Bästa hälsningar, Malin
  • 2020-05-17
    Vi har varit kund hos Städade hem flera år. Vi är alltid nöjda med snabb kontakt och återkoppling med kundservice och ser alltid till våra behov för att vi ska bli nöjda.

Städningen är verkligen toppen och håller den höga kvaliteten som vi förväntar oss.

Vi kommer fortsätta att vara kund hos Städade hem för den höga kvalitén och goda service de ger.
  • 2020-04-15
    Jag är supernöjd med Städade hem. Har haft två olika personer från dem som städat hos oss. De är väldigt trevliga och jag det är så skönt att komma hem efter at tde varit hos oss. Jag har aldrig något att klaga på, något de glömt eller något som gjorts halvdant.
    Hej Amanda,

Tack för ditt betyg och recension.

Detta värmer att höra, vi ser fram emot att fortsatt hjälpa till.

Ta hand om er!

• ERIC R
    2020-04-15
    Utmärkt service, tillmötesgående bemötande och mycket god tillgänglighet!
    Hej Eric,

Tack så mycket för ert betyg och er fina recension.

• 2020-04-01
    Vi är väldigt nöjda. Trevligt bemötande och välstädat.
    Hej Theresé,

Tack så mycket för din recension och ert betyg och kommentar värmer mycket.

Önskar en fortsatt bra vecka!

2020-03-10
    Bra service, vänliga och inget krångel
    Hej Ola,

Dina ord värmer och vi är glada att du är nöjd med vår service.

• 2020-03-04
    Trevligt bemötande, lösningsorienterade och proffesionell personal.
    Hej Désirée,

Tack så mycket för din fina recension.

Det värmer att höra!

• 2019-12-04
    Oerhört trevlig och hjälpsam personal. 4e gången vi använder oss av Städade Hem nu och det tänker vi göra även framöver.
  • 2019-10-26
    Städningen och bemötandet är utmärkt. Jag är verkligen nöjd och rekommenderar Städade Hem.
  • 2019-10-26
    Städning varannan vecka, trevlig personal, pålitliga, yrkeskunniga
  • 2019-10-24
    Hela kundupplevelsen har varit och är perfekt. Kvalitetsuppföljning av trevlig personal sätter guldkant på upplevelsen.
  • 2019-10-18
    Vi beställde hemstädning en dag varannan vecka. Vi har fått en väldigt engagerad och duktig städerska som verkligen gör sitt yttersta för att vi ska bli nöjda och för att det ska bli rent och snyggt. Vi är jättenöjda!
    Hej Therese och tack så mycket för din recension.

Det värmer mycket att ni är nöjda med städningen från oss!

Önskar ett fortsatt härligt 2019!

• 2019-10-17
    Städning en gång per månad och det har fungerat toppen. Vår städerska är alltid glad och trevlig och lever verkligen upp till våra förväntningar.
    Hej Susanne,

Tackar varmast för din fin fina recension!

Önskar en fin dag!

• 2019-07-20
    Ett utmärkt företag. Pålitlig och trevlig personal som gör ett alltigenom fint jobb.
    M V H
    Torvald Cardelli
    Hej Torvald,

Tack så mycket för era fina ord. Det värmer att ni är kund hos oss på Städade Hem och vi ser fram emot att leverera ett fortsatt fint arbete hemma hos er framöver likväl.

2019-07-12
    Mycket nöjd med storstädningen! Punktliga,seriösa,noggranna,kliniskt rent samt supertrevliga!
    Kan verkligen rekommendera Städade Hem!

//Per
    Hej Per,

Tack för dina varma ord.

Önskar en fin sommar!

• 2019-06-22
    Hittills är vi mycket nöjda med era tjänster.
    Med vänlig hälsning,
    Maria & Gustav
    Hej Maria & Gustav,

Tack så mycket för er recension.

Vi skall fortsatt se till att leverera samma höga kvalité :)

Önskar en härlig sommar!

• 2019-06-21
    Proffsig hantering. Väldigt kunniga och noggranna.
    Hej Conny,

Det värmer att höra! Ska meddela vardagsförgyllare och ansvarige person för er som kund hos oss på Städade Hem.

Önskar en bra sommar!

2019-06-20
    Dålig kontakt och service från kontoret. Första städerskan dammsög inte. Fick ny, nu mkt nöjda med städningen men fortfarande inte helt nöjda med kontakten med företaget.
    Hej Anna,

Tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse av både kontakt med oss på kontoret samt städningen ute på fältet.

Denna feedback tar vi tacksamt emot och vi skall göra direkta åtgärder för att ni som kund skall få svar snabbare från vår sida och för att helhetsupplevelsen skall bli ännu bättre.

Vi kommer här efter sommaren anställa en till områdesansvarig person så att ni som kund från oss skall få snabbare och bättre service från oss här på kontoret bland annat.

Vi kommer även att tillämpa ett nytt uppdaterat system för ärendehantering så att vi inte missar några inkommande ärenden vid avbokning, ombokning och generella frågor kring städningen i fråga.

Det känns skönt att städningen flyter på bra och vi skall framgent se till att det fortsatt gör det!

Vi på Städade Hem önskar dig och familj en glad midsommar!

• 2019-06-17
    4h hemstädning var 14:e dag.
    Trevligt, okomplicerat bemötande.
    Förväntningar: trevlig bemötande, svensktalande personal, väl utförd städning, okomplicerat att t e x byta dag vid enstaka tillfälle o dyl. De lever upp till det.
    2019-06-16
    Hemstädning första gången. Trevlig italienska.
    Städade perfekt. Trevlig behandling av företaget.
    Allt utmärkt.

Bosse L Vitnäsvägen
  • 2019-06-15
    Köpte städhjälp av städade hem. Mycket bra bemötande, representant gjorde hembesök, fick en utförlig information hur städningen kommer att utföras.
    Har samma utförare varje gång, som gör sitt arbete utmärkt. Kan varmt rekommenderas.
    Hälsningar Tarja
  • Ella B
    2019-05-29
    Jag kan varmt rekommendera Städade hem! Professionella, tillmötesgående och noggranna.
    2019-05-28
    Bästa städningen vi någonsin haft. Alltid super snyggt hemma med det lilla extra!
  • 2019-05-24
    Proffsigt bemötande och noggrann städning!
  • 2019-04-11
    Super bra service på alla plan. Fläckfri städning, kan inte vara nöjdare!
  • 2019-02-06
    Med snabb och bra service från chefer och administration till effektiv, kvalitativ och fläckfri städning. När andra har brustit (vid mottagande av nytt boend) så har jag alltid kunnat ringa städade hem och de har alltid stöttat och städat kanonbra! Och alla jag pratat med är så trevliga vilket i dagens samhälle är ovanligt! Tack! 💕 Så nöjd och kan verkligen rekommendera dem!
    Tack för ditt betyg och din recension Jennie.

Vi är tacksamma för ditt betyg och det känns otroligt roligt och skönt att höra detta från dig.

Tack!

• 2019-02-01
    Mycket bra städning. Personal som alltid är trevlig, hjälpsamma och gör det där lilla extra. Har haft många olika firmor men detta är överlägset det bästa, 5 🌟!
  • Tina O
    2019-02-01
    Superbra och proffsigt på alla sätt och hos! Rekommenderar varmt!
  • 2019-02-01
    Kan verkligen rekommendera städadehem, vi är jättenöjda! Bra personal, bemötande och jag gillar att ni följer upp efter varje städtillfälle.
  • 2019-01-16
    Fantastiskt bra städning och på köpet får man också jättetrevlig personal (Veronika) Bemötandet på kontoret fungerar också utmärkt
  • Max L
    2019-01-12
    Mycket noggrann städning och extremt trevlig personal!
    Mycket bra kundservice och snabba svar när det gäller tider och ombokning!
  • Mona W
    2018-12-18
    Beställde en storstädning av hela huset. Mycket nöjd noggrann personal, och huset skiner inför julen.
  • 2018-11-24
    Har städning 1 gång i månaden och vi är mycket nöjda. Bra bemötande utav kundtjänst och de är verkligen mån om att du ska vara nöjd med städningen.
  • 2018-11-21
    Kan verkligen rekommendera städadehem, vi är väldigt nöjda!