Läs vad 117 kunder tycker om Städade Hem 2

• 2020-10-14
    Otroligt engagerat företag som fixade storstädning hos mig inom loppet av bara några dagar. Riktigt bra resultat och smidigt på alla tänkbara sätt. Kommer definitivt anlita igen och rekommendera till alla jag känner!
    Tack Felix för väldig fin feedback, det värmer :) Önskar dig en fantastisk eftermiddag Med vänlig hälsning, Malin Lindström

• 2020-07-03
    Otroligt proffesionellt styrt med allting.
    Bra kommunikation och personligt bemötande från alla.
    Städningen blev fantastiskt gjord, väldoftande (sitter kvar än idag 2 dagar efter) och skinande rent bakom, framför under och ovanpå.

Kommer alltid använda mig utav Städade Hem hädanefter, kände mig hur säker som helst att lämna över en nyckel i deras händer och bara det är ett bra betyg i sig.
    Riktigt snyggt jobbat!!
    MOA R
    skrev om Städade Hem
    Moa! :) Mycket roligt att läsa igenom detta och kul att ni är nöjda! Vi ser fram emot att hjälpa er i fortsättningen likväl! Ha en fin helg! Bästa hälsningar, Oscar

• 2020-06-26
    En toppen städfirma!!
    Tar alltid konstruktiv kritik (de fåtal gånger det behövts) och åtgärdar direkt. Lyhörda städerskor som kommer i tid och städar utefter våra önskemål. Vi kommer fortsätta att använda ”Städade hem” trots att vi flyttar.👍🏼
    Pablo Cepeda
    Hej Pablo, Stort tack & jättekul att läsa igenom din recenssion. Det värmer. Vi ser fram emot att fortsatt hjälpa er med städningen hemma. Önskar en fin helg😊 Bästa hälsningar, Oscar

• 2020-06-16
    Allt fungerat väldigt bra sedan dag 1, bra kvalitet på städning och bra information från städerskan, är hon sen ringer hon och meddelar och är dessutom ofta kvar längre än debiterad tid.
    Hej Ulf, Tack så mycket för din fina recension :) Önskar en fin midsommar! Bästa hälsningar, Oscar

• 2020-06-16
    Det är underbart att lämna sitt hem i professionella händer och komma hem efter ett antal timmar till ett skinande rent och väldoftande resultat. Tack Tetiana!
    Hej och tack så mycket för ditt betyg Magdalena! Det värmer att höra. Önskar en fin midsommar! Bästa hälsningar, Oscar

• 2020-06-16
    Vi har anlitat Städade hem i mer än ett år nu och är mycket nöjda med både städning, strykning och får dessutom alltid ett bra bemötande. Det märks att det finns ett engagemang att hela tiden vilja göra ett bra jobb.
    Hej Johan, Mycket kul att höra! Tack! Önskar en fin midsommar! Bästa hälsningar, Oscar

• 2020-05-26
    Idag kom jag återigen hem till en skinande ren lägenhet! Jag har vid ett flertal tillfällen valt att ta hjälp av Städade Hem när tid och ork inte finns i vardagen och som alltid levererar dem ett toppenjobb. Kommunikation genomgående med information innan, på aktuell dag och även återkoppling på resultat efteråt gör att det känns seriöst och personligt. Det är för mig tryggt och säkert att lämna mitt hem i deras händer och jag vet att jag kommer anställa dem igen.
    Tack så jättemycket Danielle för din fina recension, väldigt härligt att höra! Jag ser fram emot att höra av dig igen :) Bästa hälsningar, Malin

• 2020-05-17
    Vi har varit kund hos Städade hem flera år. Vi är alltid nöjda med snabb kontakt och återkoppling med kundservice och ser alltid till våra behov för att vi ska bli nöjda.

Städningen är verkligen toppen och håller den höga kvaliteten som vi förväntar oss.

Vi kommer fortsätta att vara kund hos Städade hem för den höga kvalitén och goda service de ger.
  • 2020-04-15
    Jag är supernöjd med Städade hem. Har haft två olika personer från dem som städat hos oss. De är väldigt trevliga och jag det är så skönt att komma hem efter at tde varit hos oss. Jag har aldrig något att klaga på, något de glömt eller något som gjorts halvdant.
    Hej Amanda, Tack för ditt betyg och recension. Detta värmer att höra, vi ser fram emot att fortsatt hjälpa till. Ta hand om er! Bästa hälsningar, Oscar

• 2020-04-15
    Utmärkt service, tillmötesgående bemötande och mycket god tillgänglighet!
    Hej Eric, Tack så mycket för ert betyg och er fina recension. Bästa hälsningar, Oscar

• 2020-04-01
    Vi är väldigt nöjda. Trevligt bemötande och välstädat.
    Hej Theresé, Tack så mycket för din recension och ert betyg och kommentar värmer mycket. Önskar en fortsatt bra vecka! Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg Kundrådgivare

• 2020-03-10
    Bra service, vänliga och inget krångel
    skrev om Städade Hem
    Hej Ola, Dina ord värmer och vi är glada att du är nöjd med vår service. Bästa hälsningar, Malin

• 2020-03-04
    Trevligt bemötande, lösningsorienterade och proffesionell personal.
    Hej Désirée, Tack så mycket för din fina recension. Det värmer att höra! Bästa hälsningar, Malin

• 2019-12-04
    Oerhört trevlig och hjälpsam personal. 4e gången vi använder oss av Städade Hem nu och det tänker vi göra även framöver.
  • 2019-10-26
    Städningen och bemötandet är utmärkt. Jag är verkligen nöjd och rekommenderar Städade Hem.
  • 2019-10-26
    Städning varannan vecka, trevlig personal, pålitliga, yrkeskunniga
  • 2019-10-24
    Hela kundupplevelsen har varit och är perfekt. Kvalitetsuppföljning av trevlig personal sätter guldkant på upplevelsen.
  • 2019-10-18
    Vi beställde hemstädning en dag varannan vecka. Vi har fått en väldigt engagerad och duktig städerska som verkligen gör sitt yttersta för att vi ska bli nöjda och för att det ska bli rent och snyggt. Vi är jättenöjda!
    Hej Therese och tack så mycket för din recension. Det värmer mycket att ni är nöjda med städningen från oss! Önskar ett fortsatt härligt 2019! Varma hälsningar, Malin

• 2019-10-17
    Städning en gång per månad och det har fungerat toppen. Vår städerska är alltid glad och trevlig och lever verkligen upp till våra förväntningar.
    Hej Susanne, Tackar varmast för din fin fina recension! Önskar en fin dag! Varma hälsningar, Malin

• 2019-07-20
    Ett utmärkt företag. Pålitlig och trevlig personal som gör ett alltigenom fint jobb.
    M V H
    Torvald Cardelli
    Hej Torvald, Tack så mycket för era fina ord. Det värmer att ni är kund hos oss på Städade Hem och vi ser fram emot att leverera ett fortsatt fint arbete hemma hos er framöver likväl. Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg

• 2019-07-12
    Mycket nöjd med storstädningen! Punktliga,seriösa,noggranna,kliniskt rent samt supertrevliga!
    Kan verkligen rekommendera Städade Hem!

//Per
    skrev om Städade Hem
    Hej Per, Tack för dina varma ord. Önskar en fin sommar! Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg Kundrådgivare

• 2019-06-22
    Hittills är vi mycket nöjda med era tjänster.
    Med vänlig hälsning,
    Maria & Gustav
    Hej Maria & Gustav, Tack så mycket för er recension. Vi skall fortsatt se till att leverera samma höga kvalité :) Önskar en härlig sommar! Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg Kundrådgivare

• 2019-06-21
    Proffsig hantering. Väldigt kunniga och noggranna.
    Hej Conny, Det värmer att höra! Ska meddela vardagsförgyllare och ansvarige person för er som kund hos oss på Städade Hem. Önskar en bra sommar! Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg Kundrådgivare

• 2019-06-20
    Dålig kontakt och service från kontoret. Första städerskan dammsög inte. Fick ny, nu mkt nöjda med städningen men fortfarande inte helt nöjda med kontakten med företaget.
    Hej Anna, Tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse av både kontakt med oss på kontoret samt städningen ute på fältet. Denna feedback tar vi tacksamt emot och vi skall göra direkta åtgärder för att ni som kund skall få svar snabbare från vår sida och för att helhetsupplevelsen skall bli ännu bättre. Vi kommer här efter sommaren anställa en till områdesansvarig person så att ni som kund från oss skall få snabbare och bättre service från oss här på kontoret bland annat. Vi kommer även att tillämpa ett nytt uppdaterat system för ärendehantering så att vi inte missar några inkommande ärenden vid avbokning, ombokning och generella frågor kring städningen i fråga. Det känns skönt att städningen flyter på bra och vi skall framgent se till att det fortsatt gör det! Vi på Städade Hem önskar dig och familj en glad midsommar! Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg Kundrådgivare Städade Hem

• 2019-06-17
    4h hemstädning var 14:e dag.
    Trevligt, okomplicerat bemötande.
    Förväntningar: trevlig bemötande, svensktalande personal, väl utförd städning, okomplicerat att t e x byta dag vid enstaka tillfälle o dyl. De lever upp till det.
  • 2019-06-16
    Hemstädning första gången. Trevlig italienska.
    Städade perfekt. Trevlig behandling av företaget.
    Allt utmärkt.

Bosse L Vitnäsvägen
  • 2019-06-15
    Köpte städhjälp av städade hem. Mycket bra bemötande, representant gjorde hembesök, fick en utförlig information hur städningen kommer att utföras.
    Har samma utförare varje gång, som gör sitt arbete utmärkt. Kan varmt rekommenderas.
    Hälsningar Tarja
  • 2019-05-29
    Jag kan varmt rekommendera Städade hem! Professionella, tillmötesgående och noggranna.
  • 2019-05-28
    Bästa städningen vi någonsin haft. Alltid super snyggt hemma med det lilla extra!
  • 2019-05-24
    Proffsigt bemötande och noggrann städning!
  • 2019-04-11
    Super bra service på alla plan. Fläckfri städning, kan inte vara nöjdare!
  • 2019-02-06
    Med snabb och bra service från chefer och administration till effektiv, kvalitativ och fläckfri städning. När andra har brustit (vid mottagande av nytt boend) så har jag alltid kunnat ringa städade hem och de har alltid stöttat och städat kanonbra! Och alla jag pratat med är så trevliga vilket i dagens samhälle är ovanligt! Tack! 💕 Så nöjd och kan verkligen rekommendera dem!
    Tack för ditt betyg och din recension Jennie. Vi är tacksamma för ditt betyg och det känns otroligt roligt och skönt att höra detta från dig. Tack! Varma hälsningar, Oscar

• 2019-02-01
    Mycket bra städning. Personal som alltid är trevlig, hjälpsamma och gör det där lilla extra. Har haft många olika firmor men detta är överlägset det bästa, 5 🌟!
  • 2019-02-01
    Superbra och proffsigt på alla sätt och hos! Rekommenderar varmt!
  • 2019-02-01
    Kan verkligen rekommendera städadehem, vi är jättenöjda! Bra personal, bemötande och jag gillar att ni följer upp efter varje städtillfälle.
  • 2019-01-16
    Fantastiskt bra städning och på köpet får man också jättetrevlig personal (Veronika) Bemötandet på kontoret fungerar också utmärkt
  • 2019-01-12
    Mycket noggrann städning och extremt trevlig personal!
    Mycket bra kundservice och snabba svar när det gäller tider och ombokning!
    Max L
  • 2018-12-18
    Beställde en storstädning av hela huset. Mycket nöjd noggrann personal, och huset skiner inför julen.
  • 2018-11-24
    Har städning 1 gång i månaden och vi är mycket nöjda. Bra bemötande utav kundtjänst och de är verkligen mån om att du ska vara nöjd med städningen.
  • 2018-11-21
    Kan verkligen rekommendera städadehem, vi är väldigt nöjda!
  • 2018-10-23
    Tackar för utmärkt städning, trevlig personal som visade omtanke och gjorde det där lilla extra.
  • 2018-10-15
    Riktigt schysst service. Mycket trevliga och ser till att städningen sköts på rätt sätt. Rekommenderar starkt!!
    Von C
    skrev om Städade Hem
    Fantastiskt roligt att höra. Det känns väldigt bra att ni är nöjda med städningen från oss och vi skall framgent se till att hålla denna städkvalité likväl. Tack! Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg

• 2018-10-13
    Supernöjd! Bra service och toppen städning. Rekommenderas!
    Hej Christina, Vi tackar dig för ert fina betyg och det känns otroligt bra att ni är nöjda med vår service och städningen från Violetta. Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg

• 2018-10-11
    Blir alltid lika lycklig och nöjd när jag kliver in genom dörren efter att städade hem varit hos mig. Servicen och personalen är toppklass och resultatet alltid skinande rent! Rekomenderas starkt!
    Hej Victoria, Det värmer att höra! Jag ska meddela detta vidare till er ordinarie städare Dalanda. Tack! Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg

• 2018-09-25
    Riktgt professionell!! Bra service och ett mycket bra Jobb!!
    Hej Ronny, Roligt att ni är nöjda med utfört arbete och med servicen från kontoret! Önskar en trevlig kväll! Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg Kundrådgivare

• 2018-09-22
    Toppen städning utan några som helst problem :)
    Hej Elias, Otroligt roligt att städningen flyter på som den ska. Det värmer att höra & vi ska fortsatt se till att upprätthålla detta. Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg Kundrådgivare

• 2018-09-19
    Kanon service och toppklass städ!
    Hej Kadir, Tack så mycket för ditt betyg och kul att städningen känns bra från Dalanda som städar er bostad. Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete. Önskar en trevlig kväll! Bästa hälsningar, Oscar Wahlberg Kundrådgivare

• 2018-08-22
    Beställde städning av flera fastigheter efter en bröllopsfest. Städare kom på utsatt tid, va trevliga och gjorde ett mycket bra jobb! Utmärkt helt enkelt!
    Hej Fredrik, Tack så mycket för din recension! Behöver du hjälp med städhjälp här igen så är du varmt välkommen att höra av dig. Önskar ett fortsatt härligt 2018! Bästa hälsningar, Malin

• 2018-08-07
    Mycket professionell och kunnigt städbolag. Trevliga och otroligt duktiga städerskor/städare som alla gör ett superbra jobb. Är mycket nöjd med service även gällande det administrativa. Kan varmt rekommendera Städade Hem.
    /Yvonne på Ingarö
    Hej Yvonne, Det är vi som skall tacka dig! Du gör det lätt för oss likväl :-) Vi ser fram emot att få hjälpa till fortsatt likväl! Bästa hälsningar, Oscar

• 2018-07-05
    Grymt trevligt bemötande och riktigt bra service! Extremt enkelt att få kontakt med.

1. Du skriver bara in ditt telefonnummer på deras hemsida, de ringer upp.
    2. Du svarar på några enkla frågor om det som ska städas.
    3. Du lämnar in nyckel och de fixar resten!

Det kan inte bli enklare!

Klockren och fläckfri städning!

Tusen tack för hjälpen med flyttstädningen!!
    Hej Christopher, Tack så mycket för en riktigt härlig recension. Det värmer att läsa ovanstående! När du önskar regelbunden städhjälp framöver, då är du varmt välkommen att höra av dig! Bästa hälsningar, Oscar