Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Nacka Städade Hem

Forumvägen 14, 131 53 Nacka — Visa karta

Vilka är vi på Städade Hem och vad kan du förvänta dig om du väljer att anlita oss?

Vi tycker att varje hem och arbetsplats förtjänar att bli ompysslat och omhändertaget av någon som är noggrann och ser till att dina rum alltid känns välkomnande och trevliga, en vardagsförgyllare helt enkelt! Våra medarbetare har hög känsla för service, detaljinriktade, har lätt för att kommunicera med dig som kund och trivs hos oss på Städade Hem. Därför vet vi att våra arbeten håller hög kvalitet!

För miljöns skull använder vi bara rengöringsmedel som är miljömärkta och vi källsorterar vårt avfall, och våra kunders, för att spara på miljön.

Våra vardagsförgyllare är det viktigaste vi har och vi fokuserar väldigt mycket på att få samtliga medarbetare att trivas. Därför erbjuder vi villkor som är över branschstandard, utbildning för att utföra städuppdragen på rätt sätt men även kontinuerlig uppföljning för att förbättra vår verksamhet.

Att följa upp och få veta vad våra kunder tycker om vår insats är en grundläggande förutsättning för att vi ska kunna utvecklas i vår service. Vi jobbar alltid mot långsiktiga samarbeten och tar gärna feedback för att bli bättre på det vi gör!

När du anlitar Städade Hem får du en städfirma som håller vad de lovar och våra engagerade vardagsförgyllare jobbar för att förbättra och förenkla städningen för dig
- varje dag.
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 50 kunder tycker om Städade Hem

• Anna  D
    Anna D skrev om Städade Hem
    Är mycket nöjd! Har städning 1 gång i månaden. Fungerar bra med kontakten och alltid bra och noggrant städat. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Städade Hem
    Alltid bra service och trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med städningen, otroligt rent och fint varje gång!
    Jag rekommenderar verkligen Städade hem. Läs mer
  • Oliwer B
    Oliwer B skrev om Städade Hem
    Jag har varit kund hos Städade Hem i ett par månader med återkommande städning. Extra stor eloge till Oscar som varit lyhörd och bra med uppföljning från första kontakt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Terese E
    Terese E skrev om Städade Hem
    Mycket väl utfördt jobb med det lilla extra. Eget tänk och ansvar när man själv inte har koll. Trevligt, personligt och proffsigt företag. Läs mer
  • Eva O
    Eva O skrev om Städade Hem
    Pålitlig, punktlig och professionell. Min tanke efter Maria städat hos oss var att det var städat som om jag gjort det själv. Dock finns inte den tiden. Ren och fräsch känsla när man kommer hem. Läs mer
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Städade Hem
    Snabba och pålitliga. De svarar snabbt och löser alla saker även med kort varsel. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Städade Hem
    Vi är väldigt nöjda med veckostädningen av Städade Hem: noggranna, punktliga, trevliga. Det känns ofta som att det är städat utöver förväntan. Plockat ut från diskmaskinen och ställ in i skåpen är ett exempel, tagit hand om källsorteringen under diskbänken (kartong , plast och glas) är ett annat. Så nöjd att vi hittade dem för drygt ett år sedan! Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Städade Hem
    Seriöst och bra städföretag. Väldigt trevligt bemötande, hög servicenivå, personliga, lyhörda och måna om nöjda kunder. Lätt att få kontakt med om det skulle vara nåt.Städningen är noggrannt utförd, vilket innebär att de gör rent överallt och även flyttar på saker för att komma åt att städa (när vi inte plockat undan ordentligt). Gör gärna något extra, senast hade de tex plockat ur diskmaskinen vilket naturligtvis inte ingår normalt. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Städade Hem
    Vi är otroligt nöjda. Kommer alltid på utsatt tid och gör ett fantastiskt bra jobb. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Städade Hem
    Vi har använt Städade Hem ett år snart och är nöjda.

Det lilla som inte känts helt ok har de varit väldigt snabba på att styra upp och rätta till. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Städade Hem
    Vi är mycket nöjda med vår veckovisa hemstädning sedan snart 2 år tillbaka. Kundfokuserade, lösningsorienterade och kvalitetsmedvetna hela vägen ut. Alltid snabba svar vid ev frågor om byte av dagar etc. Kan starkt rekommendera Städade Hem. Läs mer
  • Kristina I
    Kristina I skrev om Städade Hem
    Proffsigt, tydligt och trevligt. So far great! Läs mer
    2017-09-29 Städade Hem svarar Kristina I
    Hej Kristina,

Tack för rekommendationen!

Det värmer att höra. Vi tycker det är roligt att Maria får en utmaning
    i städningen när kraven är högt ställda!

• Malin Å
    Malin Å skrev om Städade Hem
    Personligt och trevligt bemötande, enkelt att få kontakt, flexibla och noggranna. Har köpt hemstädning och är mycket nöjd. Läs mer
    2017-10-24 Städade Hem svarar Malin Å
    Hej Malin,

Tack för din rekommendation och otroligt roligt att det känns bra!

Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete!

Allt gott!

• Louise C
    Louise C skrev om Städade Hem
    Toppenbra hela vägen, vi är supernöjda! Läs mer
  • Magdalena T
    Magdalena T skrev om Städade Hem
    Enkla, bra kontakt, noggranna. Läs mer
  • Jesper O
    Jesper O skrev om Städade Hem
    Jätte trevliga och kunniga, prisvärt och skönt att verkligen kunna släppa ansvaret vid flytten. Tack ! Läs mer
    2017-08-08 Städade Hem svarar Jesper O
    Hej Jesper,

Tack för din rekommendation. Hoppas du får det härligt i din nya bostad.

Eva O, Städade Hem gillar detta
  • Henrietta B
    Henrietta B skrev om Städade Hem
    Bemötandet har varit superbra. Vi är såå nöjda. Läs mer
    2017-08-08 Städade Hem svarar Henrietta B
    Hej Henrietta,

Tack så mycket för din rekommendation och att det känns så pass bra med Maria.

Jättekul! Nu ser vi fram emot ett långsiktigt samarbete :-)

• Ove J
    Ove J skrev om Städade Hem
    Fick kontakt genom rekommendation och efter lite kommunikation kring våra önskemål så har vi idag en mycket bra städning hemma hos oss. Vi är oerhört nöjda med Mavluda-tack! Läs mer
    2017-08-08 Städade Hem svarar Ove J
    Tack så mycket för de fina orden och superkul att ni är nöjda med Mavluda!

Tack!

• Lisbeth K
    Lisbeth K skrev om Städade Hem
    Mycket bra, trevligt o proffsigt bemötande vid offert och bokning. Snabbt svar.Köpte storstädning av fritidshus. Läs mer
    2017-07-26 Städade Hem svarar Lisbeth K
    Tack så mycket och kul att det kändes bra vid bokning!

Vi är avundsfriska på er vackra utsikt från huset :-)

Trevlig sommar!

• Gabriella S
    Gabriella S skrev om Städade Hem
    De har alltid kommit i tid, leverat hög kvalitet och varit serviceminded.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-07-26 Städade Hem svarar Gabriella S
    Hej Gabriella,

Tack så mycket för fin rekommendation och kul att det känns bra. Vi är mycket glad över att få hjälpa till!

Ses inom kort igen vid framtida städ!

• Anna A
    Anna A skrev om Städade Hem
    Noggranna, trevliga och gör alltid det lilla extra. En väl investerad avlastning i vår vardag. Läs mer
    2017-07-26 Städade Hem svarar Anna A
    Hej Anna,

Tack så mycket för din rekommendation och otroligt kul att det känns bra med städningen.

Önskar en fortsatt trevlig sommar till dig & familj!

• Mia B
    Mia B skrev om Städade Hem
    Utmärkt service från huvudkontoret men väldigt bristfällig kvalitet beträffande städning till att börja med men nu har det rett ut sig och jag ser fram emot ett gott samarbete. Läs mer
  • Rasmus W
    Rasmus W skrev om Städade Hem
    Fint städat och trevlig personal. Läs mer
    2017-07-03 Städade Hem svarar Rasmus W
    Tack så mycket för det Rasmus! Hoppas ni hittar en ny härlig bostad inom kort!

Trevlig sommar en månad så här i efterhand!

• Linda S
    Linda S skrev om Städade Hem
    Otroligt trevliga och super nöjd med flyttstädningen!! Mvh linda själander Läs mer
    2017-06-04 Städade Hem svarar Linda S
    Hej Linda,

Tack själv för trevligt bemötande! Hoppas du trivs i din nya bostad :-)

Önskar en härlig sommar!

Linda S gillar detta
  • Robin W
    Robin W skrev om Städade Hem
    Bemötandet från Städade hem har varit super från allra första mailet.
    Snabb, kunnig och duktig personal både på planering och städningen i sig, underbart att komma hem till ett hem som är skinande rent, utan att lyfta ett finger! Läs mer
    2017-06-04 Städade Hem svarar Robin W
    Hej Robin,

Tack för de fina orden. Jätteroligt för oss och Emma som städar din
    bostad att höra!

Vi ser fram emot ett fortsatt långt och bra samarbete!

• Therese K
    Therese K skrev om Städade Hem
    bra städning, trevlig personal, snabbt och trevligt och flexibelt bemötande från kundansvariga, personlig service Läs mer
    2017-06-04 Städade Hem svarar Therese K
    Hej Therese,

Tack själv för ett fint samarbete :-)

Önskar dig & familj en härlig sommar!

• Anna H
    Anna H skrev om Städade Hem
    Fantastiskt bemötande både vid beställning, genomgång och även vid själva städtillfället. Kommer absolut att anlita dem igen! Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Städade Hem
    Noggrant och jättefint städat! Trevlig personal! Dock lite sena med tiden, gjorde i för sig ingenting!! 😊👍 Läs mer
    2017-04-26 Städade Hem svarar Jessica L
    Hej Jessica,

Vad roligt att höra! Tiden tar vi helt på oss.. Miss från vår sida!

Önskar allt gott i er nya bostad!

• Nina P
    Nina P skrev om Städade Hem
    Bra personal.
    Snabb flytt.
    Jag är mycket nöjd med flytten.
    Vänlig och uppmärksam personal.
    Jag kan gärna föreslå er till mina vänner
    och bekanta.
    Kan gärna anlita er igen.
    Rimliga priser på era jobb.
    Med vänlig hälsning,
    Christina Pontan Läs mer
    2017-04-26 Städade Hem svarar Nina P
    Vi tackar dig Nina! :-)

Ser fram emot framtida samarbeten!

• Pia J
    Pia J skrev om Städade Hem
    Allt till belåtenhet, kommer absolut köpa mer tjänster framöver av Städade Hem (: Läs mer
    2017-04-16 Städade Hem svarar Pia J
    Hej Pia,

Fantastiskt roligt att höra :)

Vi på Städade Hem önskar dig en fortsatt glad påsk!

• Jolanda W
    Jolanda W skrev om Städade Hem
    Toppen kundorienterat och personligt företag! Läs mer
    2017-04-16 Städade Hem svarar Jolanda W
    Tack så mycket för fin rekommendation!

Vi på Städade Hem önskar dig en fortsatt fin påsk!

• Maritess A
    Maritess A skrev om Städade Hem
    Tack för grymt arbete,Samt bästa servicen!
    Fortsätt va såååå himla grymt bästa som ni är
    ❤❤❤från en supernöjd kund
    🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖
    👍👍👍 Läs mer
    2017-03-27 Städade Hem svarar Maritess A
    Hej Maritess,

Tack för de varma orden och för att du hörde av dig till oss :-) Vi ser fram emot fler samarbeten
    i framtiden!

Varma vårhälsningar, Oscar
  • Elin L
    Elin L skrev om Städade Hem
    Proffsigt bemötande och fick snabb & ordentlig flyttstädning. Rekommenderar vidare till vänner och familj. Läs mer
    2017-03-21 Städade Hem svarar Elin L
    Tack själv för att ni hörde av er till oss och för denna fina rekommendation!

Varma hälsningar, Oscar
  • skrev om Städade Hem
    Vi har anlitat Städade Hem i snart ett år och de har från dag ett visat ett mycket professionellt bemötande och engagemang. De har levererat långt over vad vi förväntat oss och vi är så nöjda och tacksamma att vi funnit Städade Hem som samarbetspartner. Vi jobbar med uthyrning av stugor och hus och förmedlar runt 70 objekt. Det är oerhört viktigt att hålla hög renlighetsnivå i dessa. Under gästbytesdagar är det många hus som ska städas och ofta tajt med tid mellan avresor och ankomster så det kräver mycket god planering och organisationsförmåga att få alla hus välstädade och klara i tid. Då är det ovärderligt att ha en städfirma som alltid håller vad de lovar och levererar hög kvalitet rakt igenom. Uppstår något problem fixar de det snyggt och på en gång. Vi känner oss fullt trygga med att Städade Hem fullföljer sina uppdrag med bästa resultat. Läs mer
    2017-02-27 Städade Hem svarar
    Tack bästa Stockholms Skärgårdsstugor för de fina orden! Vi tycker samarbetet fungerar alldeles utmärkt likväl.

Vi är redo för kommande sommar!

Varma hälsningar, Städade Hem
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Städade Hem
    Jag kontaktades av kundmottagaren Oscar efter att jag anmält städbehov på Dorunner. Jag fick många förslag via det senare bolaget, och hade ett digert jobb att bedöma vem som kunde motsvara mina krav på effektivitet och trygghet. Just i den vevan ringde Oscar och erbjöd sitt företags tjänster. Han gav ett mycket trevligt och gediget intryck. Jag kände att jag vågade lita på honom och slog till och bestämde städning med dem. Med stor flexibilitet erbjöd han mig städning redan dagen därpå, genom att Emma fått återbud. Och nu har jag haft en städning i vårt svårt nedsmutsade hem (efter lång bortavaro). Emma gjorde ett fantastiskt grundligt jobb med ett härligt resultat. Allt ser ut att vara rent från grunden, det doftar gott, det skiner och glänser på alla ytor och på golven. Dessutom var Emma diskret, hänsynsfull och flexibel gentemot våra behov av ostördhet medan hennes arbete pågick. Jag har redan bestämt nästa städning med Emma och det är väl ett betyg så gott som något. Kan rekommenderas! De är kanske något dyrare än andra, men man får valuta för de pengarna genom den större trygghet som en personal som trivs ger. Läs mer
    2017-03-20 Städade Hem svarar Birgitta T
    Hej Birgitta,

Tack för en otroligt fin rekommendation! Det värmer mycket att höra.

Vi önskar er en trevlig vistelse utomlands nu och sedan så kommer Emma här snart igen!

Med vänliga hälsningar,
    Oscar Wahlberg
  • Ola K
    Ola K skrev om Städade Hem
    Funkat jättebra hittills, både storstädning och veckostädning Läs mer
    2017-02-21 Städade Hem svarar Ola K
    Hej Ola,

Tack för förtroendet och mycket roligt att höra att allting fungerar bra. Vi ser till att fortsätta på samma spår då här framöver.

• Emma S
    Emma S skrev om Städade Hem
    Städade hem gjorde våran flytt städ. Smidigt att boka och inget att klaga på väldigt duktiga. Kan verkligen rekommendera dom Läs mer
    2017-02-21 Städade Hem svarar Emma S
    Hej Emma,

Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i er nya bostad.

Med varma hälsningar, Oscar
  • Lars R
    Lars R skrev om Städade Hem
    Trevligt och proffsigt bemötande. Bra städning. Läs mer
    2017-02-21 Städade Hem svarar Lars R
    Tack själv för ett trevligt bemötande. Och stort tack till denna rekommendation.

Med varma hälsningar, Oscar
  • Anna R
    Anna R skrev om Städade Hem
    Mycket trevliga och informativa. Läs mer
    2016-12-29 Städade Hem svarar Anna R
    Tack så mycket för de varma orden.

Önskar ett gott nytt år!

• Georg I
    Georg I skrev om Städade Hem
    Jag är mycket nöjd med Städade Hems arbete hos
    mig.Trevlig personal och mycket trevligt bemötande.
    Jag kommer att anlita detta företag igen.
    Med vänlig hälsning, Georg Läs mer
    2016-12-29 Städade Hem svarar Georg I
    Fantastiskt roligt att höra Georg.

Tack för de fina orden!

Vi på Städade Hem önskar ett gott nytt år!

• John S
    John S skrev om Städade Hem
    Professionellt utförda jobb. Mycket bra kundbemötande! Läs mer
    2016-12-06 Städade Hem svarar John S
    Jättekul att höra John.

Det tackar vi så mycket för!

Med varma julhälsningar, Oscar
  • Anna A
    Anna A skrev om Städade Hem
    Trevlig o positiv personal som har tid att även lyssna o prata om önskemål man har just för dagen. Läs mer
    2016-12-06 Städade Hem svarar Anna A
    Vad härligt att höra Anna. :)

Tack för de fina orden!

Med varma julhälsningar, Oscar
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Städade Hem
    Mycket trevliga och duktiga. Gjorde ett snabbt men ändå bra jobb. Läs mer
    2016-12-02 Städade Hem svarar Andreas F
    Det tackar vi för Andreas!
    Hörde att de gick undan på flyttstädningen!

Önskar dig en trevlig helg!

• Anna K
    Anna K skrev om Städade Hem
    Tycker det fungerar bra. Har inget att anmärka på Läs mer
    2016-12-02 Städade Hem svarar Anna K
    Jättekul att höra Anna!
    Hör gärna av dig om det skulle vara något!

Önskar dig en fin helg!

• Madeleine B
    Madeleine B skrev om Städade Hem
    Jätte bra städfirma! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2016-12-02 Städade Hem svarar Madeleine B
    Det tackar vi verkligen för Madeleine!

Önskar dig en härlig helg!

• MIKAEL Å
    MIKAEL Å skrev om Städade Hem
    Jag kommer ALDRIG anlita någon annan städfirma - de är proffsiga både i sin relation till kunden men även otroligt måna om att kunden ska vara nöjd - ett mer än väl genomfört arbete. Läs mer
    2016-12-02 Städade Hem svarar MIKAEL Å
    Vi tackar så otroligt mycket för dina fina ord!
    Jättekul att du är så nöjd med vårt arbete!

Trevlig helg!

• Lena I
    Lena I skrev om Städade Hem
    Inget att klaga på,städningen helt OK Läs mer
    2016-12-02 Städade Hem svarar Lena I
    Det var roligt att höra! :)

Vi önskar dig en fin helg!

• Claes F
    Claes F skrev om Städade Hem
    Bäst................................................................................. Läs mer
    2016-12-02 Städade Hem svarar Claes F
    Det verkligen glädjer oss att höra!

Trevlig helg!

• Anders B
    Anders B skrev om Städade Hem
    över lag tycker vi det blev hyfsat bra har dock inte kollat av med frugan ! Läs mer
    2016-12-02 Städade Hem svarar Anders B
    Det tackar vi så mycket för Anders! :)
    Hoppas hon blev nöjd!

• Sara M
    Sara M skrev om Städade Hem
    Jag bokade Städade Hem inför visningen av vår lägenhet och är riktigt nöjd med resultatet! Högst prisvärt, väldigt trevligt bemötande och de var måna om att bygga en bra och långsiktig relation. Högsta rekommendationer från vår sida - har redan bokat dem för flyttstädning :). Läs mer

Forumvägen 14, 131 53 Nacka