Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Nacka Städade Hem

Städade Hem

Forumvägen 14, 131 53 Nacka — Visa karta

Vilka är vi på Städade Hem och vad kan du förvänta dig om du väljer att anlita oss?

Vi tycker att varje hem och arbetsplats förtjänar att bli ompysslat och omhändertaget av någon som är noggrann och ser till att dina rum alltid känns välkomnande och trevliga, en vardagsförgyllare helt enkelt! Våra medarbetare har hög känsla för service, detaljinriktade, har lätt för att kommunicera med dig som kund och trivs hos oss på Städade Hem. Därför vet vi att våra arbeten håller hög kvalitet!

För miljöns skull använder vi bara rengöringsmedel som är miljömärkta och vi källsorterar vårt avfall, och våra kunders, för att spara på miljön.

Våra vardagsförgyllare är det viktigaste vi har och vi fokuserar väldigt mycket på att få samtliga medarbetare att trivas. Därför erbjuder vi villkor som är över branschstandard, utbildning för att utföra städuppdragen på rätt sätt men även kontinuerlig uppföljning för att förbättra vår verksamhet.

Att följa upp och få veta vad våra kunder tycker om vår insats är en grundläggande förutsättning för att vi ska kunna utvecklas i vår service. Vi jobbar alltid mot långsiktiga samarbeten och tar gärna feedback för att bli bättre på det vi gör!

När du anlitar Städade Hem får du en städfirma som håller vad de lovar och våra engagerade vardagsförgyllare jobbar för att förbättra och förenkla städningen för dig
- varje dag.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 96 kunder tycker om Städade Hem

• 2019-06-22

Gustav P skrev om Städade Hem
    Hittills är vi mycket nöjda med era tjänster.
    Med vänlig hälsning,
    Maria & Gustav Läs mer
    2019-06-24 Städade Hem svarar Gustav P
    Hej Maria & Gustav,

Tack så mycket för er recension.

Vi skall fortsatt se till att leverera samma höga kvalité :)

Önskar en härlig sommar!

• 2019-06-21

Conny L skrev om Städade Hem
    Proffsig hantering. Väldigt kunniga och noggranna. Läs mer
    2019-06-24 Städade Hem svarar Conny L
    Hej Conny,

Det värmer att höra! Ska meddela vardagsförgyllare och ansvarige person för er som kund hos oss på Städade Hem.

Önskar en bra sommar!

• 2019-06-20

Anna B skrev om Städade Hem
    Dålig kontakt och service från kontoret. Första städerskan dammsög inte. Fick ny, nu mkt nöjda med städningen men fortfarande inte helt nöjda med kontakten med företaget. Läs mer
    2019-06-20 Städade Hem svarar Anna B
    Hej Anna,

Tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse av både kontakt med oss på kontoret samt städningen ute på fältet.

Denna feedback tar vi tacksamt emot och vi skall göra direkta åtgärder för att ni som kund skall få svar snabbare från vår sida och för att helhetsupplevelsen skall bli ännu bättre.

Vi kommer här efter sommaren anställa en till områdesansvarig person så att ni som kund från oss skall få snabbare och bättre service från oss här på kontoret bland annat.

Vi kommer även att tillämpa ett nytt uppdaterat system för ärendehantering så att vi inte missar några inkommande ärenden vid avbokning, ombokning och generella frågor kring städningen i fråga.

Det känns skönt att städningen flyter på bra och vi skall framgent se till att det fortsatt gör det!

Vi på Städade Hem önskar dig och familj en glad midsommar!

Städade Hem
  • Maria S

2019-06-17

Maria S skrev om Städade Hem
    4h hemstädning var 14:e dag.
    Trevligt, okomplicerat bemötande.
    Förväntningar: trevlig bemötande, svensktalande personal, väl utförd städning, okomplicerat att t e x byta dag vid enstaka tillfälle o dyl. De lever upp till det. Läs mer
  • 2019-06-16

Bo L skrev om Städade Hem
    Hemstädning första gången. Trevlig italienska.
    Städade perfekt. Trevlig behandling av företaget.
    Allt utmärkt.

Bosse L Vitnäsvägen Läs mer
  • 2019-06-15

Tarja L skrev om Städade Hem
    Köpte städhjälp av städade hem. Mycket bra bemötande, representant gjorde hembesök, fick en utförlig information hur städningen kommer att utföras.
    Har samma utförare varje gång, som gör sitt arbete utmärkt. Kan varmt rekommenderas.
    Hälsningar Tarja Läs mer
  • Ella B

2019-05-29

Ella B skrev om Städade Hem
    Jag kan varmt rekommendera Städade hem! Professionella, tillmötesgående och noggranna. Läs mer
  • 2019-05-28

Emma B skrev om Städade Hem
    Bästa städningen vi någonsin haft. Alltid super snyggt hemma med det lilla extra! Läs mer
  • Tobias N

2019-05-24

Tobias N skrev om Städade Hem
    Proffsigt bemötande och noggrann städning! Läs mer
  • 2019-04-11

JENNY N skrev om Städade Hem
    Super bra service på alla plan. Fläckfri städning, kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2019-02-06

Jennie G skrev om Städade Hem
    Med snabb och bra service från chefer och administration till effektiv, kvalitativ och fläckfri städning. När andra har brustit (vid mottagande av nytt boend) så har jag alltid kunnat ringa städade hem och de har alltid stöttat och städat kanonbra! Och alla jag pratat med är så trevliga vilket i dagens samhälle är ovanligt! Tack! 💕 Så nöjd och kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2019-02-07 Patrik A svarar Jennie G
    Tack för ditt betyg och din recension Jennie.

Vi är tacksamma för ditt betyg och det känns otroligt roligt och skönt att höra detta från dig.

Varma hälsningar,
  • 2019-02-01

Johanna Eriksson skrev om Städade Hem
    Mycket bra städning. Personal som alltid är trevlig, hjälpsamma och gör det där lilla extra. Har haft många olika firmor men detta är överlägset det bästa, 5 🌟! Läs mer
  • Tina O

2019-02-01

Tina O skrev om Städade Hem
    Superbra och proffsigt på alla sätt och hos! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Caroline U

2019-02-01

Caroline U skrev om Städade Hem
    Kan verkligen rekommendera städadehem, vi är jättenöjda! Bra personal, bemötande och jag gillar att ni följer upp efter varje städtillfälle. Läs mer
  • Helene L

2019-01-16

Helene L skrev om Städade Hem
    Fantastiskt bra städning och på köpet får man också jättetrevlig personal (Veronika) Bemötandet på kontoret fungerar också utmärkt Läs mer
  • Max L

2019-01-12

Max L skrev om Städade Hem
    Mycket noggrann städning och extremt trevlig personal!
    Mycket bra kundservice och snabba svar när det gäller tider och ombokning! Läs mer
  • Mona W

2018-12-18

Mona W skrev om Städade Hem
    Beställde en storstädning av hela huset. Mycket nöjd noggrann personal, och huset skiner inför julen. Läs mer
  • Frida B

2018-11-24

Frida B skrev om Städade Hem
    Har städning 1 gång i månaden och vi är mycket nöjda. Bra bemötande utav kundtjänst och de är verkligen mån om att du ska vara nöjd med städningen. Läs mer
  • 2018-11-21

Johanna T skrev om Städade Hem
    Kan verkligen rekommendera städadehem, vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2018-10-23

Roland A skrev om Städade Hem
    Tackar för utmärkt städning, trevlig personal som visade omtanke och gjorde det där lilla extra. Läs mer
  • Von C

2018-10-15

Von C skrev om Städade Hem
    Riktigt schysst service. Mycket trevliga och ser till att städningen sköts på rätt sätt. Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2018-10-18 Städade Hem svarar Von C
    Fantastiskt roligt att höra.

Det känns väldigt bra att ni är nöjda med städningen från oss och vi skall framgent se till att hålla denna städkvalité likväl.

• 2018-10-13

Christina skrev om Städade Hem
    Supernöjd! Bra service och toppen städning. Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-18 Städade Hem svarar Christina
    Hej Christina,

Vi tackar dig för ert fina betyg och det känns otroligt bra att ni är nöjda med vår service och städningen från Violetta.

• Victoria R

2018-10-11

Victoria R skrev om Städade Hem
    Blir alltid lika lycklig och nöjd när jag kliver in genom dörren efter att städade hem varit hos mig. Servicen och personalen är toppklass och resultatet alltid skinande rent! Rekomenderas starkt! Läs mer
    2018-10-18 Städade Hem svarar Victoria R
    Hej Victoria,

Det värmer att höra! Jag ska meddela detta vidare till er ordinarie städare Dalanda.

• Ronny M

2018-09-25

Ronny M skrev om Städade Hem
    Riktgt professionell!! Bra service och ett mycket bra Jobb!! Läs mer
    2018-09-25 Städade Hem svarar Ronny M
    Hej Ronny,

Roligt att ni är nöjda med utfört arbete och med servicen från kontoret!

Önskar en trevlig kväll!

• Elias E

2018-09-22

Elias E skrev om Städade Hem
    Toppen städning utan några som helst problem :) Läs mer
    2018-09-25 Städade Hem svarar Elias E
    Hej Elias,

Otroligt roligt att städningen flyter på som den ska.

Det värmer att höra & vi ska fortsatt se till att upprätthålla detta.

• 2018-09-19

Kadir C skrev om Städade Hem
    Kanon service och toppklass städ! Läs mer
    2018-09-25 Städade Hem svarar Kadir C
    Hej Kadir,

Tack så mycket för ditt betyg och kul att städningen känns bra från Dalanda som städar er bostad.

Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete.

Önskar en trevlig kväll!

Städade Hem, Kadir C gillar detta
  • Fredrik E

2018-08-22

Fredrik E skrev om Städade Hem
    Beställde städning av flera fastigheter efter en bröllopsfest. Städare kom på utsatt tid, va trevliga och gjorde ett mycket bra jobb! Utmärkt helt enkelt! Läs mer
    2018-08-25 Städade Hem svarar Fredrik E
    Hej Fredrik,

Tack så mycket för din recension!

Behöver du hjälp med städhjälp här igen så är du varmt välkommen att höra av dig.

Önskar ett fortsatt härligt 2018!

Malin
  • 2018-08-07

Yvonne A skrev om Städade Hem
    Mycket professionell och kunnigt städbolag. Trevliga och otroligt duktiga städerskor/städare som alla gör ett superbra jobb. Är mycket nöjd med service även gällande det administrativa. Kan varmt rekommendera Städade Hem.
    /Yvonne på Ingarö Läs mer
    2018-08-19 Städade Hem svarar Yvonne A
    Hej Yvonne,

Det är vi som skall tacka dig!

Du gör det lätt för oss likväl :-)

Vi ser fram emot att få hjälpa till fortsatt likväl!

• Christopher G

2018-07-05

Christopher G skrev om Städade Hem
    Grymt trevligt bemötande och riktigt bra service! Extremt enkelt att få kontakt med.

1. Du skriver bara in ditt telefonnummer på deras hemsida, de ringer upp.
    2. Du svarar på några enkla frågor om det som ska städas.
    3. Du lämnar in nyckel och de fixar resten!

Det kan inte bli enklare!

Klockren och fläckfri städning!

Tusen tack för hjälpen med flyttstädningen!! Läs mer
    2018-08-19 Städade Hem svarar Christopher G
    Hej Christopher,

Tack så mycket för en riktigt härlig recension.

Det värmer att läsa ovanstående!

När du önskar regelbunden städhjälp framöver, då är du varmt välkommen att höra av dig!

• 2018-06-11

Jenni S skrev om Städade Hem
    Vi har veckostädning varannan vecka och är supernöjda över städade hem! Grundlig och rejäl städning och det är en fröjd att komma hem, tack😀😀!! Läs mer
  • Barbara A

2018-05-07

Barbara A skrev om Städade Hem
    Trevlig bemötande, samt fint städning! Läs mer
  • 2018-04-24

Isabella T skrev om Städade Hem
    Jag fick kontakt med Städade Hem samma dag när jag mailade.
    Mycket trevligt bemötande och fortsatt snabb kontakt per e-post.
    Uppdraget gäller veckostädning.
    Jag är mycket nöjd med städerskans arbete. Hon är noggrann och ambitiös: hon nöjer sig inte med ett bra jobb, det måste vara perfekt. Detta älskar jag. Läs mer
  • 2018-04-13

Timothy S skrev om Städade Hem
    Anlitade Städade Hem för en flyttstädning och är väldigt nöjd med resultatet!
    Blev vänligt bemött redan från början och det gick väldigt smidigt att boka in en dag och tid som passade. Kan varmt rekommendera Städade Hem om du letar efter någon som kan utföra flyttstädning
    / Timothy Läs mer
  • Johanna E

2018-03-12

Johanna E skrev om Städade Hem
    Wow vad bra städade hem är. Allt är oftast tipp topp med städningen vi har varannan vecka (bra med samma person varje gång). Om vi säger till om något så åtgärdas det. Otroligt lyhörda! Läs mer
  • 2018-03-11

Sara H skrev om Städade Hem
    Vi har haft varannan veckas städning i över ett halvår nu. Det känns fantastiskt att komma hem till ett strålande rent hem, när Städade Hem har varit hos oss! Vi har haft två olika som har varit här och bägge är noggranna, trevliga och ger det där lilla extra. Dessutom god service från kontoret med alltid snabba svar! Läs mer
  • Jenny

2018-03-03

Jenny skrev om Städade Hem
    Extremt nöjd med Städade hem. De är flexibla, väldigt noggranna och gör saker utöver det tidigare städfirmor gjort. Toppenbra 😊 Läs mer
  • 2018-02-19

Annette L skrev om Städade Hem
    Jaa, verkligen exceptionellt! Jag är supernöjd! Har haft både storstädning och varannan vecka städ. Nu har jag varannan vecka. Verkligen nöjd! Extra plus är jag har samma person varje gång. Väldigt noggrant och fint städat! Och skulle det vara något, fixas det ALLTID till. Det kan hända även den bästa. För mej är Städade hem dom bästa ! Alltid snabb återkoppling om och när det är något. Tack för det Oscar! Städade hem rekommenderar jag varmt! // Annette Läs mer
  • 2018-02-16

Pia G skrev om Städade Hem
    Vi är supernöjda både med flyttstädning och veckostädning.
    Bra management, trevlig och duktig och pålitlig personal. Läs mer
  • Magdalena B

2018-01-24

Magdalena B skrev om Städade Hem
    Snyggt och ordentligt städat. Mycket trevlig och tillmötesgående personal! Läs mer
  • Johanna W

2018-01-13

Johanna W skrev om Städade Hem
    Personlig service utöver de vanliga. Läs mer
  • Mia G

2018-01-12

Mia G skrev om Städade Hem
    Jag kan varmt rekommendera Städade hem. Proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2017-12-27

Yanelle A skrev om Städade Hem
    Jätte trevliga och duktiga. Kommer garanterat anlita dem igen vid nästa tillfälle. Läs mer

Tommie V skrev om Städade Hem
    Väldigt nöjd med flyttstädningen som genomfördes i en lägenhet som jag sålde. Enkel bokning, professionellt bemötande och ett riktigt bra slutresultat! Kommer definitivt att användas framöver för andra städuppdrag. Läs mer

Peter B skrev om Städade Hem
    Enkelt, ingen krånglig administration, superb städning och direktkontakt med en ambitiös företagsledning, allt som kännetecknar den kundorienterade entreprenören! Läs mer

Petter C skrev om Städade Hem
    Väldigt nöjd med städning och bemötande från vår städare och Oscar. Proffessionelt, proaktivt och trevligt! Läs mer
  • Lena S

2017-12-17

Lena S skrev om Städade Hem
    Allt funkar väldigt bra med Städade hem. Bra service och snabb återkoppling. Väldigt bra städning. Läs mer
  • 2017-12-11

Anna D skrev om Städade Hem
    Är mycket nöjd! Har städning 1 gång i månaden. Fungerar bra med kontakten och alltid bra och noggrant städat. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Stefan B

2017-12-10

Stefan B skrev om Städade Hem
    Alltid bra service och trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med städningen, otroligt rent och fint varje gång!
    Jag rekommenderar verkligen Städade hem. Läs mer
  • Oliwer B

2017-12-08

Oliwer B skrev om Städade Hem
    Jag har varit kund hos Städade Hem i ett par månader med återkommande städning. Extra stor eloge till Oscar som varit lyhörd och bra med uppföljning från första kontakt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2017-12-07

Terese E skrev om Städade Hem
    Mycket väl utfördt jobb med det lilla extra. Eget tänk och ansvar när man själv inte har koll. Trevligt, personligt och proffsigt företag. Läs mer

Forumvägen 14, 131 53 Nacka