Städade Hem

Forumvägen 14, 131 53 Nacka — Visa karta

Vilka är vi på Städade Hem och vad kan du förvänta dig om du väljer att anlita oss?

Vi tycker att varje hem och arbetsplats förtjänar att bli ompysslat och omhändertaget av någon som är noggrann och ser till att dina rum alltid känns välkomnande och trevliga, en vardagsförgyllare helt enkelt! Våra medarbetare har hög känsla för service, detaljinriktade, har lätt för att kommunicera med dig som kund och trivs hos oss på Städade Hem. Därför vet vi att våra arbeten håller hög kvalitet!

För miljöns skull använder vi bara rengöringsmedel som är miljömärkta och vi källsorterar vårt avfall, och våra kunders, för att spara på miljön.

Våra vardagsförgyllare är det viktigaste vi har och vi fokuserar väldigt mycket på att få samtliga medarbetare att trivas. Därför erbjuder vi villkor som är över branschstandard, utbildning för att utföra städuppdragen på rätt sätt men även kontinuerlig uppföljning för att förbättra vår verksamhet.

Att följa upp och få veta vad våra kunder tycker om vår insats är en grundläggande förutsättning för att vi ska kunna utvecklas i vår service. Vi jobbar alltid mot långsiktiga samarbeten och tar gärna feedback för att bli bättre på det vi gör!

När du anlitar Städade Hem får du en städfirma som håller vad de lovar och våra engagerade vardagsförgyllare jobbar för att förbättra och förenkla städningen för dig
- varje dag.

Läs vad 117 kunder tycker om Städade Hem

• 2020-10-14

FELIX R skrev om Städade Hem
    Otroligt engagerat företag som fixade storstädning hos mig inom loppet av bara några dagar. Riktigt bra resultat och smidigt på alla tänkbara sätt. Kommer definitivt anlita igen och rekommendera till alla jag känner! Läs mer
    2020-10-14 Städade Hem svarar FELIX R
    Tack Felix för väldig fin feedback, det värmer :)

Önskar dig en fantastisk eftermiddag

Med vänlig hälsning,
    Malin Lindström
  • MOA R

2020-07-03

MOA R skrev om Städade Hem
    Otroligt proffesionellt styrt med allting.
    Bra kommunikation och personligt bemötande från alla.
    Städningen blev fantastiskt gjord, väldoftande (sitter kvar än idag 2 dagar efter) och skinande rent bakom, framför under och ovanpå.

Kommer alltid använda mig utav Städade Hem hädanefter, kände mig hur säker som helst att lämna över en nyckel i deras händer och bara det är ett bra betyg i sig.
    Riktigt snyggt jobbat!! Läs mer
    2020-07-03 Städade Hem svarar MOA R
    Moa! :)

Mycket roligt att läsa igenom detta och kul att ni är nöjda!

Vi ser fram emot att hjälpa er i fortsättningen likväl!

Ha en fin helg!

• 2020-06-26

Juan Pablo C skrev om Städade Hem
    En toppen städfirma!!
    Tar alltid konstruktiv kritik (de fåtal gånger det behövts) och åtgärdar direkt. Lyhörda städerskor som kommer i tid och städar utefter våra önskemål. Vi kommer fortsätta att använda ”Städade hem” trots att vi flyttar.👍🏼
    Pablo Cepeda Läs mer
    2020-06-27 Städade Hem svarar Juan Pablo C
    Hej Pablo,
    Stort tack & jättekul att läsa igenom din recenssion. Det värmer. Vi ser fram emot att fortsatt hjälpa er med städningen hemma.
    Önskar en fin helg😊
  • Ulf Johan U

Ulf Johan U skrev om Städade Hem
    Allt fungerat väldigt bra sedan dag 1, bra kvalitet på städning och bra information från städerskan, är hon sen ringer hon och meddelar och är dessutom ofta kvar längre än debiterad tid. Läs mer
    2020-06-17 Städade Hem svarar Ulf Johan U
    Hej Ulf,

Tack så mycket för din fina recension :)

• MAGDALENA H

MAGDALENA H skrev om Städade Hem
    Det är underbart att lämna sitt hem i professionella händer och komma hem efter ett antal timmar till ett skinande rent och väldoftande resultat. Tack Tetiana! Läs mer
    2020-06-17 Städade Hem svarar MAGDALENA H
    Hej och tack så mycket för ditt betyg Magdalena!

Det värmer att höra.

• Johan Anders G

Johan Anders G skrev om Städade Hem
    Vi har anlitat Städade hem i mer än ett år nu och är mycket nöjda med både städning, strykning och får dessutom alltid ett bra bemötande. Det märks att det finns ett engagemang att hela tiden vilja göra ett bra jobb. Läs mer
    2020-06-17 Städade Hem svarar Johan Anders G
    Hej Johan,

Mycket kul att höra!

• Danielle H

2020-05-26

Danielle H skrev om Städade Hem
    Idag kom jag återigen hem till en skinande ren lägenhet! Jag har vid ett flertal tillfällen valt att ta hjälp av Städade Hem när tid och ork inte finns i vardagen och som alltid levererar dem ett toppenjobb. Kommunikation genomgående med information innan, på aktuell dag och även återkoppling på resultat efteråt gör att det känns seriöst och personligt. Det är för mig tryggt och säkert att lämna mitt hem i deras händer och jag vet att jag kommer anställa dem igen. Läs mer
    2020-05-27 Städade Hem svarar Danielle H
    Tack så jättemycket Danielle för din fina recension, väldigt härligt att höra!

Jag ser fram emot att höra av dig igen :)

Bästa hälsningar, Malin
  • 2020-05-17

Linda Elinor H skrev om Städade Hem
    Vi har varit kund hos Städade hem flera år. Vi är alltid nöjda med snabb kontakt och återkoppling med kundservice och ser alltid till våra behov för att vi ska bli nöjda.

Städningen är verkligen toppen och håller den höga kvaliteten som vi förväntar oss.

Vi kommer fortsätta att vara kund hos Städade hem för den höga kvalitén och goda service de ger. Läs mer
  • Amanda Claire R

2020-04-15

Amanda Claire R skrev om Städade Hem
    Jag är supernöjd med Städade hem. Har haft två olika personer från dem som städat hos oss. De är väldigt trevliga och jag det är så skönt att komma hem efter at tde varit hos oss. Jag har aldrig något att klaga på, något de glömt eller något som gjorts halvdant. Läs mer
    2020-04-23 Städade Hem svarar Amanda Claire R
    Hej Amanda,

Tack för ditt betyg och recension.

Detta värmer att höra, vi ser fram emot att fortsatt hjälpa till.

Ta hand om er!

• ERIC R

2020-04-15

ERIC R skrev om Städade Hem
    Utmärkt service, tillmötesgående bemötande och mycket god tillgänglighet! Läs mer
    2020-04-23 Städade Hem svarar ERIC R
    Hej Eric,

Tack så mycket för ert betyg och er fina recension.

• 2020-04-01

THERESÉ L skrev om Städade Hem
    Vi är väldigt nöjda. Trevligt bemötande och välstädat. Läs mer
    2020-04-01 Städade Hem svarar THERESÉ L
    Hej Theresé,

Tack så mycket för din recension och ert betyg och kommentar värmer mycket.

Önskar en fortsatt bra vecka!

• 2020-03-10

Ola K skrev om Städade Hem
    Bra service, vänliga och inget krångel Läs mer
    2020-03-11 Städade Hem svarar Ola K
    Hej Ola,

Dina ord värmer och vi är glada att du är nöjd med vår service.

• 2020-03-04

Désirée G skrev om Städade Hem
    Trevligt bemötande, lösningsorienterade och proffesionell personal. Läs mer
    2020-03-10 Städade Hem svarar Désirée G
    Hej Désirée,

Tack så mycket för din fina recension.

Det värmer att höra!

• 2019-12-04

Richard Ulf C skrev om Städade Hem
    Oerhört trevlig och hjälpsam personal. 4e gången vi använder oss av Städade Hem nu och det tänker vi göra även framöver. Läs mer
  • Karoline R

2019-10-26

Karoline R skrev om Städade Hem
    Städningen och bemötandet är utmärkt. Jag är verkligen nöjd och rekommenderar Städade Hem. Läs mer
  • 2019-10-26

Karin Ö skrev om Städade Hem
    Städning varannan vecka, trevlig personal, pålitliga, yrkeskunniga Läs mer
  • 2019-10-24

Peter S skrev om Städade Hem
    Hela kundupplevelsen har varit och är perfekt. Kvalitetsuppföljning av trevlig personal sätter guldkant på upplevelsen. Läs mer
  • 2019-10-18

Therese A skrev om Städade Hem
    Vi beställde hemstädning en dag varannan vecka. Vi har fått en väldigt engagerad och duktig städerska som verkligen gör sitt yttersta för att vi ska bli nöjda och för att det ska bli rent och snyggt. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-10-24 Städade Hem svarar Therese A
    Hej Therese och tack så mycket för din recension.

Det värmer mycket att ni är nöjda med städningen från oss!

Önskar ett fortsatt härligt 2019!

• 2019-10-17

Susanne U skrev om Städade Hem
    Städning en gång per månad och det har fungerat toppen. Vår städerska är alltid glad och trevlig och lever verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-10-24 Städade Hem svarar Susanne U
    Hej Susanne,

Tackar varmast för din fin fina recension!

Önskar en fin dag!

• 2019-07-20

Torvald C skrev om Städade Hem
    Ett utmärkt företag. Pålitlig och trevlig personal som gör ett alltigenom fint jobb.
    M V H
    Torvald Cardelli Läs mer
    2019-08-15 Städade Hem svarar Torvald C
    Hej Torvald,

Tack så mycket för era fina ord. Det värmer att ni är kund hos oss på Städade Hem och vi ser fram emot att leverera ett fortsatt fint arbete hemma hos er framöver likväl.

• 2019-07-12

Per J skrev om Städade Hem
    Mycket nöjd med storstädningen! Punktliga,seriösa,noggranna,kliniskt rent samt supertrevliga!
    Kan verkligen rekommendera Städade Hem!

//Per Läs mer
    2019-07-18 Städade Hem svarar Per J
    Hej Per,

Tack för dina varma ord.

Önskar en fin sommar!

• 2019-06-22

Gustav P skrev om Städade Hem
    Hittills är vi mycket nöjda med era tjänster.
    Med vänlig hälsning,
    Maria & Gustav Läs mer
    2019-06-24 Städade Hem svarar Gustav P
    Hej Maria & Gustav,

Tack så mycket för er recension.

Vi skall fortsatt se till att leverera samma höga kvalité :)

Önskar en härlig sommar!

• 2019-06-21

Conny L skrev om Städade Hem
    Proffsig hantering. Väldigt kunniga och noggranna. Läs mer
    2019-06-24 Städade Hem svarar Conny L
    Hej Conny,

Det värmer att höra! Ska meddela vardagsförgyllare och ansvarige person för er som kund hos oss på Städade Hem.

Önskar en bra sommar!

• 2019-06-20

Anna B skrev om Städade Hem
    Dålig kontakt och service från kontoret. Första städerskan dammsög inte. Fick ny, nu mkt nöjda med städningen men fortfarande inte helt nöjda med kontakten med företaget. Läs mer
    2019-06-20 Städade Hem svarar Anna B
    Hej Anna,

Tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse av både kontakt med oss på kontoret samt städningen ute på fältet.

Denna feedback tar vi tacksamt emot och vi skall göra direkta åtgärder för att ni som kund skall få svar snabbare från vår sida och för att helhetsupplevelsen skall bli ännu bättre.

Vi kommer här efter sommaren anställa en till områdesansvarig person så att ni som kund från oss skall få snabbare och bättre service från oss här på kontoret bland annat.

Vi kommer även att tillämpa ett nytt uppdaterat system för ärendehantering så att vi inte missar några inkommande ärenden vid avbokning, ombokning och generella frågor kring städningen i fråga.

Det känns skönt att städningen flyter på bra och vi skall framgent se till att det fortsatt gör det!

Vi på Städade Hem önskar dig och familj en glad midsommar!

Städade Hem
  • Maria S

2019-06-17

Maria S skrev om Städade Hem
    4h hemstädning var 14:e dag.
    Trevligt, okomplicerat bemötande.
    Förväntningar: trevlig bemötande, svensktalande personal, väl utförd städning, okomplicerat att t e x byta dag vid enstaka tillfälle o dyl. De lever upp till det. Läs mer
  • 2019-06-16

Bo L skrev om Städade Hem
    Hemstädning första gången. Trevlig italienska.
    Städade perfekt. Trevlig behandling av företaget.
    Allt utmärkt.

Bosse L Vitnäsvägen Läs mer
  • 2019-06-15

Tarja L skrev om Städade Hem
    Köpte städhjälp av städade hem. Mycket bra bemötande, representant gjorde hembesök, fick en utförlig information hur städningen kommer att utföras.
    Har samma utförare varje gång, som gör sitt arbete utmärkt. Kan varmt rekommenderas.
    Hälsningar Tarja Läs mer
  • Ella B

2019-05-29

Ella B skrev om Städade Hem
    Jag kan varmt rekommendera Städade hem! Professionella, tillmötesgående och noggranna. Läs mer
  • 2019-05-28

Emma B skrev om Städade Hem
    Bästa städningen vi någonsin haft. Alltid super snyggt hemma med det lilla extra! Läs mer
  • Tobias N

2019-05-24

Tobias N skrev om Städade Hem
    Proffsigt bemötande och noggrann städning! Läs mer
  • 2019-04-11

Jenny N skrev om Städade Hem
    Super bra service på alla plan. Fläckfri städning, kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2019-02-06

Jennie G skrev om Städade Hem
    Med snabb och bra service från chefer och administration till effektiv, kvalitativ och fläckfri städning. När andra har brustit (vid mottagande av nytt boend) så har jag alltid kunnat ringa städade hem och de har alltid stöttat och städat kanonbra! Och alla jag pratat med är så trevliga vilket i dagens samhälle är ovanligt! Tack! 💕 Så nöjd och kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2019-02-07 Patrik A svarar Jennie G
    Tack för ditt betyg och din recension Jennie.

Vi är tacksamma för ditt betyg och det känns otroligt roligt och skönt att höra detta från dig.

• 2019-02-01

Johanna Eriksson skrev om Städade Hem
    Mycket bra städning. Personal som alltid är trevlig, hjälpsamma och gör det där lilla extra. Har haft många olika firmor men detta är överlägset det bästa, 5 🌟! Läs mer
  • Tina O

2019-02-01

Tina O skrev om Städade Hem
    Superbra och proffsigt på alla sätt och hos! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Caroline U

2019-02-01

Caroline U skrev om Städade Hem
    Kan verkligen rekommendera städadehem, vi är jättenöjda! Bra personal, bemötande och jag gillar att ni följer upp efter varje städtillfälle. Läs mer
  • Helene L

2019-01-16

Helene L skrev om Städade Hem
    Fantastiskt bra städning och på köpet får man också jättetrevlig personal (Veronika) Bemötandet på kontoret fungerar också utmärkt Läs mer
  • Max L

2019-01-12

Max L skrev om Städade Hem
    Mycket noggrann städning och extremt trevlig personal!
    Mycket bra kundservice och snabba svar när det gäller tider och ombokning! Läs mer
  • Mona W

2018-12-18

Mona W skrev om Städade Hem
    Beställde en storstädning av hela huset. Mycket nöjd noggrann personal, och huset skiner inför julen. Läs mer
  • Frida B

2018-11-24

Frida B skrev om Städade Hem
    Har städning 1 gång i månaden och vi är mycket nöjda. Bra bemötande utav kundtjänst och de är verkligen mån om att du ska vara nöjd med städningen. Läs mer
  • 2018-11-21

Johanna T skrev om Städade Hem
    Kan verkligen rekommendera städadehem, vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2018-10-23

Roland A skrev om Städade Hem
    Tackar för utmärkt städning, trevlig personal som visade omtanke och gjorde det där lilla extra. Läs mer
  • Von C

2018-10-15

Von C skrev om Städade Hem
    Riktigt schysst service. Mycket trevliga och ser till att städningen sköts på rätt sätt. Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2018-10-18 Städade Hem svarar Von C
    Fantastiskt roligt att höra.

Det känns väldigt bra att ni är nöjda med städningen från oss och vi skall framgent se till att hålla denna städkvalité likväl.

• 2018-10-13

Christina skrev om Städade Hem
    Supernöjd! Bra service och toppen städning. Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-18 Städade Hem svarar Christina
    Hej Christina,

Vi tackar dig för ert fina betyg och det känns otroligt bra att ni är nöjda med vår service och städningen från Violetta.

• Victoria R

2018-10-11

Victoria R skrev om Städade Hem
    Blir alltid lika lycklig och nöjd när jag kliver in genom dörren efter att städade hem varit hos mig. Servicen och personalen är toppklass och resultatet alltid skinande rent! Rekomenderas starkt! Läs mer
    2018-10-18 Städade Hem svarar Victoria R
    Hej Victoria,

Det värmer att höra! Jag ska meddela detta vidare till er ordinarie städare Dalanda.

• Ronny M

2018-09-25

Ronny M skrev om Städade Hem
    Riktgt professionell!! Bra service och ett mycket bra Jobb!! Läs mer
    2018-09-25 Städade Hem svarar Ronny M
    Hej Ronny,

Roligt att ni är nöjda med utfört arbete och med servicen från kontoret!

Önskar en trevlig kväll!

• Elias E

2018-09-22

Elias E skrev om Städade Hem
    Toppen städning utan några som helst problem :) Läs mer
    2018-09-25 Städade Hem svarar Elias E
    Hej Elias,

Otroligt roligt att städningen flyter på som den ska.

Det värmer att höra & vi ska fortsatt se till att upprätthålla detta.

• 2018-09-19

Kadir C skrev om Städade Hem
    Kanon service och toppklass städ! Läs mer
    2018-09-25 Städade Hem svarar Kadir C
    Hej Kadir,

Tack så mycket för ditt betyg och kul att städningen känns bra från Dalanda som städar er bostad.

Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete.

Önskar en trevlig kväll!

Städade Hem, Kadir C gillar detta
  • Fredrik E

2018-08-22

Fredrik E skrev om Städade Hem
    Beställde städning av flera fastigheter efter en bröllopsfest. Städare kom på utsatt tid, va trevliga och gjorde ett mycket bra jobb! Utmärkt helt enkelt! Läs mer
    2018-08-25 Städade Hem svarar Fredrik E
    Hej Fredrik,

Tack så mycket för din recension!

Behöver du hjälp med städhjälp här igen så är du varmt välkommen att höra av dig.

Önskar ett fortsatt härligt 2018!

• 2018-08-07

Yvonne A skrev om Städade Hem
    Mycket professionell och kunnigt städbolag. Trevliga och otroligt duktiga städerskor/städare som alla gör ett superbra jobb. Är mycket nöjd med service även gällande det administrativa. Kan varmt rekommendera Städade Hem.
    /Yvonne på Ingarö Läs mer
    2018-08-19 Städade Hem svarar Yvonne A
    Hej Yvonne,

Det är vi som skall tacka dig!

Du gör det lätt för oss likväl :-)

Vi ser fram emot att få hjälpa till fortsatt likväl!

• Christopher G

2018-07-05

Christopher G skrev om Städade Hem
    Grymt trevligt bemötande och riktigt bra service! Extremt enkelt att få kontakt med.

1. Du skriver bara in ditt telefonnummer på deras hemsida, de ringer upp.
    2. Du svarar på några enkla frågor om det som ska städas.
    3. Du lämnar in nyckel och de fixar resten!

Det kan inte bli enklare!

Klockren och fläckfri städning!

Tusen tack för hjälpen med flyttstädningen!! Läs mer
    2018-08-19 Städade Hem svarar Christopher G
    Hej Christopher,

Tack så mycket för en riktigt härlig recension.

Det värmer att läsa ovanstående!

När du önskar regelbunden städhjälp framöver, då är du varmt välkommen att höra av dig!

Oscar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte