Mr Cleaner Stockholm

Mr Cleaner Stockholm

mrcleanerstockholm.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Mr Cleaner Stockholm! Mr Cleaner Stockholm är ett innovativt företag för mattvätt, möbeltvätt, städning & ångtvätt. Vi tar snabbt och effektivt bort damm, smuts och fläckar på dina mattor och möbler. Vår utbildad och pålitlig personal i kombinationen med professionella maskiner är ett självklart val när ytor,...

94 omdömen om Mr Cleaner Stockholm

Katarina L
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Toppen service från början till slut. Bemötande, enkelhet, återkoppling, snabbhet. Dessutom är vår soffa som ny, likaså stolar och matta. Proffs!! Grymt jobbat!

Bahar Ö
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Anlitade Mr Cleaner Stockholm för att få min ullmatta rengjord. Supernöjd med resultatet!

Ingbritt maria S
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Supernöjd 👏🏻🌺👏🏻 Stefan var ett riktigt proffs! Kan varmt rekommendera Mr Cleaner.

Erica Christina S
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Jag är verkligen supernöjd! Våra mattor och soffa (som våra små hundar gärna ligger i...) blev fräscha och som nya! Snabbt, effektivt, proffsigt och supertrevlig personal.

John Y
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Stefan på Mr Cleaner hjälpte oss långt utöver det vanliga. Jag har aldrig varit med om bättre kundservice. Jag kan inte nog intyga hur trygg man känner sig som kund och hur glad man är att man vände sig till Mr Cleaner. För mig finns det ingen annan firma, Jag är kund for life. John

Vinoth K
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

The bed sofa was very dirt and the stefan has completely cleaned it and made it to look like a brand new sofa. I would recommend this company to my friends.

Tiina Y
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Otroligt proffsiga och supertrevliga. Absolut högsta betyg!

Sofie Johanna L

Mycket trevlig och väl utfört arbete. Vi är jättenöjda! /Sofie

Alexandra L
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Mycket nöjd och trevliga! Rekommenderar!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Alexandra! Så roligt att du är nöjd med våra tjänster och att du rekommenderar oss. Tack! Hälsningar,

Pia B
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Vår matta blev som ny! Bra bemötande, effektivt och bra pris.

Hej Pia. Stort tack för ditt omdöme och att du anlitat oss! Hälsningar,

Elisabeth Margareta B
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Mycket nöjd. Lätta att få kontakt med, snabb service och mycket duktig o trevlig kille som var här och rengjorde soffan. Så det var inte sista,gången.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Elisabeth Margareta! Tack så mycket för den fantastiska recensionen! Vi är verkligen glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster. Hälsningar,

Anette E
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Mycket bra och kunnig Mycket vänlig

Hej Anette! Stort tack för ditt fina omdöme! Hälsningar,

Rosanna S
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Snabba, trevliga och väldigt bra resultat!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Rosanna! Dina vänliga ord gör vårt arbete meningsfullt. Tack för den fantastiska recensionen! Hälsningar,

Sanja C
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Proffs från början till slut och med fantastiskt resultat!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Sanja! Vi är tacksamma för din fina recensionen! Det är ett nöje att betjäna dig. Hälsningar,

Aramis G
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Helt fantastiskt bra service. Kände mig trygg och i goda händer från första minuten vi talades vid och företaget känns professionellt och genuint. Rekommenderar alla att anlita Mr Cleaner!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Aramis! Tack så mycket för din fantastiska recension och att du rekommenderas oss! Hälsningar,

Sasha J
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Mycket bra jobbat med städningen och tvätt av vår soffa.

Hej Sasha! Stort tack för ditt omdöme och att du anlitat oss! Hälsningar,

Simon L
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Vi har anlitat Mr Cleaner för städning av vårt kontor och heltäckningsmatta och är mycket nöjda. Rekommenderar till alla företag som behöver kontorsstädning.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Simon! Tack så mycket för din positiva recension! Vi uppskattar verkligen din feedback och ser fram emot att hålla ert kontor rent och fräscht. Hälsningar,

Christina E
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

* Mycket noggrann rengöring av min soffa, tog till och men en film efter att arbetet var klart och visade hur mycket smutsvatten dom hällde ut ifrån maskinen dom använt. Soffan blev som ny:) * Kom innan utsatt tid, ingen väntan * Mycket prisvärt! * Bra kundservice med snabbt svar. * Rekommenderas varmt!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Christina! Vi är oerhört tacksamma för din fantastiska recension! Dina ord inspirerar oss att fortsätta ge det bästa av oss. Hälsningar,

Gustaf M
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Vi har fått hjälp med tvätt av ca 300 kvm heltäckningsmatta på vårt kontor och är väldigt nöjda med hela processen, från första kontakten till ett väl utfört arbete.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Gustaf! Din feedback gör oss glada! Tack för att du valde oss och för att dela din positiva upplevelse. Hälsningar,

Jacob H
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Absolut inget att klaga på, väl utfört arbete och god kommunikation med mig som kund hela vägen.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Jacob! Roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete och kommunikationen med dig! Tack för din recension. Hälsningar,

Vanja M
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Mycket professionellt och noggrant snabbt återkoppling. De gjorde ett perfekt städjobb!

Hej Vanja! Stort tack för ditt omdöme! Hälsningar,

LINA N
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Jättebra !! Trevlig personal och fina mattor. Kan rekommendera!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Lina! Vi är oerhört tacksamma för din fantastiska recension och att du rekommenderar oss! Hälsningar,

Kristina J
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Tack för hjälpen med flyttstädningen. Bra service, snabb återkoppling och schysst pris! Rekommenderar varmt 🤩

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Kristina! Tack så mycket för din fantastiska recension och att du rekommenderar oss! Dina ord inspirerar oss att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster. Hälsningar,

Agneta A
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Jag kan varmt rekommendera detta företag. Fantastisk service och trevligt bemötande. Fick hjälp att tvätta fyra fåtöljer och de blev som nya.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Agneta! Tack så mycket för den fantastiska recensionen! Vi är verkligen glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster och att du rekommenderar oss. Vi ser fram emot att få fortsätta att leverera högkvalitativa tjänster för dig. Hälsningar,

Magnus Andersson B
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Bra service, trevlig personal och rena mattor på plats.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Magnus! Tack så mycket för din fantastiska recension! Tack för att du tog dig tid att dela din erfarenhet. Hälsningar,

Ingela L
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Smidig kommunikation och bra resultat.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Ingela! Vi är tacksamma för din positiva feedback! Det är ett nöje att betjäna dig. Hälsningar,

Gabriella U
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Trevlig kommunikation och väl utfört arbete! Kommer anlita igen - rekommenderas varmt!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Gabriella! Tack så mycket för din fantastiska recension och att du rekommenderas oss! Dina ord inspirerar oss att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster. Hälsningar,

Nikoleta B
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Jag rekommenderar dem eftersom de är bästa!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Nikoleta! Dina vänliga ord gör vårt arbete meningsfullt. Tack för den fantastiska recensionen! Hälsningar,

Eva B
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Jag är supernöjd med Mr Cleaner. Snabbt, smidigt ett trevligt bemötande samt en fåtölj med tillhörande puff som nu ser ut som nya.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Eva! Din feedback gör oss glada! Tack för att du valde oss och för att dela din positiva upplevelse. Hälsningar,

Christine D
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Jag kan varmt rekommendera Mr Cleaner. Ett verkligt serviceinriktat företag. Allt från bokning och kommunikation till deras service var förstklassig. Jag hade städat en gammal soffa som såg ut som ny när den var klar. Stefan som gjorde jobbet var supereffektiv och trevlig. Jag skulle definitivt rekommendera Mr Cleaner och skulle använda deras tjänster igen i framtiden.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Christine! Tack så mycket för den fantastiska recensionen! Vi är verkligen glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster. Vi ser fram emot att få fortsätta att leverera en högkvalitativ upplevelse för dig. Hälsningar,

Maria A
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Supernöjd! Bra arbete och mkt trevligt bemötande.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Maria! Vi är så glada över att höra att du är supernöjd! Tack för din recension! Hälsningar,

Maria A
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Supernöjd! Bra arbete och mkt trevligt bemötande.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Maria! Din feedback gör oss glada! Tack för att du valde oss och för att dela din positiva upplevelse. Hälsningar,

Nina S
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande. Vi är supernöjda !

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Nina! Dina ord inspirerar oss att fortsätta sträva efter högsta kvalitet. Tack för den fina recensionen! Hälsningar,

Erik W
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Väldigt snabba på att svara och resultatet blev mycket bra. De var väldigt proffsiga och tog bort fläckarna i min soffa och tvättade den ren så att den ser helt ut som ny. Måste säga att jag inte hade trott att det var möjligt. Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultat!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Erik! Tack så mycket för den fantastiska recensionen! Vi är verkligen glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster och att du rekommenderar oss. Vi ser fram emot att få fortsätta att leverera högkvalitativa tjänster för dig. Hälsningar,

Myrna W
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

10/10. De kom i tid. De gjorde ett utmärkt jobb och lät det ta sin tid. Gjorde det lilla ”extra” genom att tvätta kuddarna som inte ens hörde till soffan. Supernöjd!!!!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Myrna! Ett stort tack för din positiva feedback! Det är verkligen uppmuntrande att veta att vårt arbete uppskattas. Hälsningar,

Fredrik K
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Möbelrengöring: Snabb kontakt, bra bemötande, trevlig personal som kommer ut och hjälper. Effektiva. Kan varmt rekomendera Mr Cleaner Stockholm.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Fredrik! Dina ord inspirerar oss att fortsätta sträva efter högsta kvalitet. Tack för den fina recensionen och att du rekommenderar oss! Hälsningar,

Elias K
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Vi köpte en riktigt smutsig soffa tillfälligt då vi inte kunde få in vår gamla i huset. Vi trodde aldrig den skulle bli så fin, nästan som nyskick, efter Mr Cleaner varit på plats. Vi fick en tid väldigt snabbt dessutom, toppklass!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Elias! Tack så mycket för din fantastiska recension! Tack för att du tog dig tid att dela din erfarenhet. Hälsningar,

Linda S
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Proffsigt och trevligt bemötande! Fantastiskt resultat — Min soffa ser nästintill ny ut efter tvätten. Tack!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Linda! Dina vänliga ord värmer våra hjärtan. Tack för den underbara recensionen! Hälsningar,

Anda G
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Snabb och bra service samt smidig kommunikation!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Anda! Tack så mycket för din positiva recension! Vi uppskattar verkligen din feedback. Hälsningar,

Emma S
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Anlitade MrCleaner pga. fläckar på möbler. Snabb och proffsig service till ett väldigt billigt pris. Väldigt nöjd med resultatet och deras service.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Emma! Vi är tacksamma för din positiva feedback! Det är ett nöje att betjäna dig. Hälsningar,

Erika H
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Ett företag med fantastisk servicegrad. Professionellt bemötande från bokning till utfört arbete. Mina möbler känns som nya efter besöket av Mr Cleaner Stockholm. Jag rekommenderar dem varmt!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Erika! Tack så mycket för den fantastiska recensionen! Vi är verkligen glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster och att du rekommenderar oss. Vi ser fram emot att få fortsätta att leverera högkvalitativa tjänster för dig. Hälsningar,

Ewa-Lotta L
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Tog kontakt med Mr Cleaner via mejl. Fick svar inom 30 minuter med offert och förslag på tid för att rengöra en soffa som det skett en ”olycka” i. Professionellt bemötande och utfört uppdrag. Soffan är nu ren, lukt- och fläckfri. Kan varmt rekommendera Mr Cleaner.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Ewa-Lotta! Tack för den fina recensionen! Vi ser fram emot att fortsätta leverera kvalitetstjänster för dig. Hälsningar,

Natasa B
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Proffsiga, tillmötesgående och super utförd service.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Natasa! Tack så mycket för din fantastiska recension! Dina ord inspirerar oss att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster. Hälsningar,

Gago C
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Fick hjälp snabbt med både storstäd och möbeltvätt. Blev väldigt nöjd med resultatet :))

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Gago! Tack för att du tog dig tid att ge oss en så positiv recension! Roligt att du är nöjd med resultatet! Hälsningar,

Sussi J
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Det blev som en helt ny soffa. Ska verkligen rekommendera mina vänner att göra detta. Trevlig utförare och gick snabbt

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Sussi! Vi är oerhört tacksamma för din fantastiska recension! Dina ord inspirerar oss att fortsätta ge det bästa av oss. Hälsningar,

Myrna W
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Jag är otroligt nöjd över rengöringen av matta, soffa och fåtöljer. Resultatet blev toppen och killarna var väldigt noggranna. Kommer definitivt anlitas igen.

Sara M
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Supertrevliga och vår heltäckningsmatta blev som ny! Tack!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Sara! Tack för att du tog dig tid att ge oss en så positiv recension! Hälsningar,

Apolline Constance Agnes D
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Super professionella och viskos mattan blev som ny! Gjorde även Möbeltvätt och blev ,mycket nöjda. Företaget var proffsig och snabb. Bra kommunikation både innan och efter jobbet. Är verkligen super nöjd och kommer absolut boka om.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Apolline! Tack för din generösa recensionen! Vi är glada att du är nöjd och ser fram emot att fortsätta överträffa dina förväntningar. Hälsningar,

Daniela D
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Mycket trevliga, snabba och professionella!

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Daniela! Ett stort tack för din positiva feedback! Det är verkligen uppmuntrande att veta att vårt arbete uppskattas. Hälsningar,

Carina D
Skrev om Mr Cleaner Stockholm

Hela vägen trevligt bemötande från bokning till ett välutfört arbete. Min soffa som Stefan på Mr Cleaner tvättade vart som ny. Jag kommer att rekommendera alla mina bekanta om Mr Cleaner och sofftvättningen dom utför.

Svar från Mr Cleaner Stockholm

Hej Carina! Vi kunde inte vara gladare över att höra att du är nöjd med våra tjänster och personal! Hälsningar,