Mr Cleaner Stockholm

Mr Cleaner Stockholm är ett innovativt företag för mattvätt, möbeltvätt & ångtvätt. Vi tar snabbt och effektivt bort damm, smuts och fläckar på dina mattor och möbler. Vår utbildad och pålitlig personal i kombinationen med professionella maskiner är ett självklart val när mattor och möbler i ditt hem eller din lokal ska rengöras. Kostnadsfri offert, ansvarsförsäkring, generösa öppettider, fantastisk kundservice och rekommendationer från våra kunder gör att Mr Cleaner sätter nya gränser för mattvätt och möbeltvätt i Stockholm.

Läs vad 19 kunder tycker om Mr Cleaner Stockholm 2

2022-10-03 Insamlad av företaget
    Booked cleaning of a sofa and the service was great from start to end, very easy communication and very happy with the result, would recommend!
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Bra service, bra utfört arbete och trevlig personal. Kommer att anlita Mr Cleaner Stockholm igen
    Hej Sofia! Stort tack för dina fina ord och att du kommer att anlita oss igen. Det var super trevligt att jobba i ert hem. Hälsningar, Mr Cleaner Stockholm
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Strålande service och resultat, 10/10!
    Tack så mycket Towe, det var ett intressant uppdrag att rengöra 54 fåtöljer på ert kontor! Tack för att du och ditt företag har valt oss. Hälsningar, Mr Cleaner Stockholm
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Så nöjd! Efter att ha köpt en liten valp som råkat kissa å bajsa på mattan trodde jag att jag skulle behöva kasta den… men efter tvätt blev den som ny!!!!! Grym service och dessutom kunde de rycka in snabbt och tvätta 🧼!! Kommer garanterat rekommendera er👌
    Hej Elin. Riktigt roligt att höra att du var nöjd med vår service och tack för att du rekommenderar oss till andra! Hälsningar, Mr Cleaner Stockholm
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Otroligt snabb service. Bokade på en söndag och fick matt tvätt och madrass tvätt på måndagen .
    Stefan som utförde jobbet var trevlig och professionell.
    Kommer anlita företaget igen och vill varmt rekommendera Mr Cleaner till er.
    Hej Jeanette. Det var fantastiskt trevligt att jobba hos dig och rengöra dina mattor och bäddmadrasser. Stort tack att du rekommenderar oss! Hälsningar, Mr Cleaner Stockholm
    2022-09-25 Insamlad av företaget
    Supernöjd!
    Mina mattor blev som nya. Trodde inte att det gick att få så bra. Tack för ett mycket bra genomfört jobb.
    Alexandra
    Hej Alexandra! Tack själv, dina mattor är så fina så det var ett nöje att rengöra dem. Hälsningar, Mr Cleaner Stockholm
    2022-09-24 Insamlad av företaget
    Gjorde ett jättefint jobb.
    Lyckades få rent våra soffor som vi trodde behövde bytas. Men som blev jättebra och nu kan vi behålla dem :)
    Super nöjd!
    Hej Linus. Vad kul att du är super nöjd mer vår rengöring! Stort tack för att ni anlitat oss. Hälsningar, Mr Cleaner Stockholm
    2022-09-19 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Trevlig personal och ett jättebra gjort jobb. Jag är väldigt nöjd. Min heltäckningsmatta ser som ny ut. Tack!
    Rekomenderar! 👌
    Hej Susanne! Kan inte beskriva hur glada vi blir över att du är nöjd med vår service och att du rekommenderar oss! Hälsningar, Mr Cleaner Stockholm
    2022-09-10 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt. Mina förväntningar var att min soffa och matta självklart skulle bli rent men när jag såg resultatet såg det ut som att de var helt nyköpta. Det tog även kortare tid än vad jag trott. Kortfattat blev jag mycket nöjd med Mr Cleaner.
    Hej Niki! Stort tack för ditt omdöme, du är grym!
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt och proffisionellt bemötande. Enkelt och smidigt att boka och kommunikation. Rekommenderas!
    Hej Marie-Louise! Det var super trevligt att komma till er och rengöra mattan. Stort tack för att du rekommenderas oss.
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Otroligt trevligt bemötande. Snabb och effektiv service samt bra pris! Vi har fått en soffa och en matta tvättade samt kakelfogarna i badrummen rengjorda.
    Hej Maria! Stort stort tack för att du anlitat oss två gånger inom så kort tid, verkligen fantastiskt roligt att komma till er och hjälpa till med matt- och sofftvätt och rengöringen i badrummet.
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Professionell service och fantastiskt resultat! Soffan och mattan har aldrig varit lika rena och fräscha innan. Jag är verkligen jättenöjd och kommer absolut att anlita Mr Cleaner Stockholm igen!
    Hej Kristina! Vad kul att höra att du är nöjd. Det var väldigt trevligt att komma till er och hjälpa med rengöringen.
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Vi är så himla nöjda med Mr Cleaner! Vi trodde aldrig det var möjligt att få ett sånt fint och rent resultat men det var det med deras hjälp. Jag rekommenderar Mr Cleaner alla dagar i veckan.
    Hej Senait!
    Fantastiskt kul att vi fick komma till er och rengöra den fina soffan. Stort tack för ditt beröm och att du rekommenderar oss!
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Stefan var sååå proffsig och trevlig!! Kan varmt rekommendera detta företag!
    Hej Daga! Tack så jättemycket, det var trevligt att jobba hos er. Stort tack för att du rekommenderar oss, kul!
    Hälsningar, Stefan
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Mycket snabb och trevlig återkoppling vid bokning.
    Personalen som kom på plats var också väldigt trevlig och proffsig. Och gjorde ett fint jobb med våra vardagsrumsmattor.
    Hej Andreas! Stort tack för dina fina ord, riktigt kul att höra! Era mattor är också supersnygga!
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Snabba och fint och bra resultat
    Hej Nadia! Tack så mycket! Det var super roligt att vi fick rengöra din soffa.
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Mycket bra jobbat! Heltäckningsmatta blev sååå ren och fräsch, och fläckarna har försvunnit. Tack!
    Hej Viktoria! Vi är så glada att vi kunde hjälpa till och att du är så nöjd.
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Toppen service! Super nöjd med jobbet och ert bemötande. Rekommendera starkt!
    Hej Zilhad!
    Riktigt roligt att höra att du var nöjd med oss och tack för att du rekommenderar oss till andra!

2022-08-31 Insamlad av företaget
    Fantastiskt resultat, mattorna blev som nya. Trevlig och proffsig personal. Prisvärd service och tjänst.
    Hej Sara! Stort tack för dina fina ord och för att du anlitat oss!