Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Mex Flyttfirma AB

Mex Flyttfirma AB

Vegagatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

SKA DU FLYTTA?

2 FLYTTKILLAR + LASTBIL FÖR 495:-/TIMME INKL. MOMS OCH RUTAVDRAG.

Bjud vänner och familj på fika när flytten är klar istället för att be dem kånka möbler!

En flytt kan ofta innebära mer jobb än man först trott. Vi på Mex Flyttfirma har 16 års erfarenhet i branschen och vi skräddarsyr flytten efter dina önskemål. Allt från packning till uppackning, eller endast bärhjälp i trapporna - vi anpassar oss efter dig och dina behov!

Vi erbjuder ett brett sortiment av tjänster som underlättar flytt av bohag eller företag. Vi packar, bär och transporterar såklart, men även städning, magasinering och montering kan vi hjälpa till med.

Hör av dig och berätta om just dina flyttbehov, så ska vi hjälpa dig finna en smidig och trygg lösning!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 465 kunder tycker om Mex Flyttfirma AB

• 2019-09-17

ROBERT ANDREAS K skrev om Mex Flyttfirma AB
    Fick hjälp med flytt och återvinning av 3 flytthjältar. Smidiga, snabba och extremt duktiga. Varma rekomendationer!
    Tack för att ni tog er tiden och hjälpte oss få in tvättmaskinen i det felbyggda badrummet!!! Läs mer
  • Per H

2019-09-15

Per H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flyttade med Mex. Snabbt och smidigt. Två trevliga snubbar. Gick som en dans Läs mer
  • 2019-09-15

Monalisa P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Fantastic & intelligent Team of movers! Läs mer

Elisabet S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Snabbt smidigt tryggt och säkert.
    Mycket trevliga och noggrann personal.
    Kan varmt rekommendera Läs mer

John L skrev om Mex Flyttfirma AB
    1. Super trevlig personal.
    2. Super snabba och effektiva. Ni gjorde flytten snabbare än ni hade angett och givetvis bara betalning efter den faktiska tiden.
    3. Väldigt försikiga med våra saker.
    4. Väldigt prisvärda! Läs mer

Andy T skrev om Mex Flyttfirma AB
    I requested to have a relocation between two apartments. It was done quickly and professionally. Läs mer
  • 2019-09-09

Alf S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Fungerade utmärkt och de kunde även ordna fram en till bil samma dag då den första inte räckte. Läs mer
  • 2019-09-08

Sharre Z skrev om Mex Flyttfirma AB
    Snabba och effektiva när som jobbar. Läs mer
  • MARIANNE L

2019-09-06

MARIANNE L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Tack för alltid vänligt o serviceinriktat bemötande av alla frågor som uppkom innan flytt och för ett supersmidigt genomförande av flytt från Bagarmossen till Gustavsberg 🙏🏻
    Trevliga, varsamma, effektiva killar som genomförde flytten utan strss o press ☺️❤️ Dessutom bra pris - kan varmt rekommenderas
    Marianne Läs mer
  • 2019-08-30

Sofie T skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flyttade och tog hjälp av Mex. Funkade bra och det gick snabbt och utan problem. Helt ok bemötande av flyttkillarna. Lite oengagerade kanske. Kontoret dåliga på att svara men allt löste sig. Läs mer
  • 2019-08-29

Lina F skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jättetrevliga flyttpersoner som var snabba och löste problem som uppstod (som en soffa och sängstomme som behövde skruvas isär för att komma ut genom trappen). Vi flyttade i ett lägenhetsbyte och hade båda bokat Mex. Det funkade väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-08-23

CLARA G skrev om Mex Flyttfirma AB
    Great service. Very fast and the personal is very helpful. Läs mer
  • 2019-08-21

LOUISE D skrev om Mex Flyttfirma AB
    Otroligt trevliga, skickliga och snabba! Verkligen exceptionell service! Ska ge extra beröm till det portugisiska teamet också, Stort Tack! Läs mer
  • 2019-08-16

Camilla L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Köpte en liten flytt, 3 h två personer.
    Mycket nöjd! Proffsigt och smidigt. Läs mer
  • 2019-08-09

Bo H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Kom på utsatt tid. Trevligt bemötande. Snabbt arbetat. Mycket god servicenivå. Läs mer
  • Marianne B

2019-08-09

Marianne B skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flytt med två man! Skickligatrevliga killar! Levde helt upp till alla förväntningar! Utmärkt! Läs mer
  • Jonathan O

2019-08-09

Jonathan O skrev om Mex Flyttfirma AB
    Gick fort, jobbade hårt och klarade instruktionerna lätt 👋 Läs mer
  • 2019-08-01

Freddie P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Riktigt proffsigt bemötande och bra gubbar! Läs mer
  • 2019-08-01

MANOELA D skrev om Mex Flyttfirma AB
    Seriös och prisvärdig service! Killarna var snabba, försiktiga och trevliga. Hade bokat flexibel lunchtid och var oroad om de skulle komma för sent, men kontoret ringde redan kl 11 och sade att de var på gång och skulle snart höra av sig. Alla var väldigt proffsiga och effektiva. Kan varmt rekommendera dem och kommer anlita dem igen vid behov! Läs mer
  • 2019-07-28

Karl-johan R skrev om Mex Flyttfirma AB
    I tid och jobbade på rejält. Ett bra gäng som var toppen. Läs mer
  • 2019-07-26

Mikael P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag köpte en flytttjänst , och dem var lätt att få kontakt med och personalen på flyttfirma var trevliga. Dem infriade min förväntningar till fullo.
    Mina upplevelser var att dem var snabba med det dem gjorde så jag är nöjd och belåten. Läs mer
  • 2019-07-21

Sofie A skrev om Mex Flyttfirma AB
    Vi anlitade Mex för flytthjälp i mars. De var mycket trevliga och tillmötesgående. Fick snabbt svar på offertförfrågan och våra frågor.

De hjälpte oss att transportera saker från gammalt till nytt boende. Allt från stora sängar, tunga mattor till mindre prylar.

De var noga med att inget kom till skada utan koordinerades väl i flyttbilen.
    Allt fick plats och det gick undan!

Flyttkillarna hade god ergonomi och utrustning att genomföra tunga lyft.

Är mycket nöjd med deras insats och skulle absolut rekommendera dem till alla jag känner. Läs mer
  • 2019-07-19

Stefania R skrev om Mex Flyttfirma AB
    Använt de vid 3 tillfällen och varit fantastiska varje gång! Läs mer
  • 2019-07-18

Irene J skrev om Mex Flyttfirma AB
    Punkliga. Ansvarsfulla. Skyddande av möbler för att undvika defekter på möbler mm. Flyttar jag igen skulle Mex flyttfirma kontaktas. Läs mer
  • 2019-07-17

Katrin D skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag beställde både packning och flyttning! Allt gick strålande och jag blev trevligt och proffsigt bemött! Kan varmt rekommendera denna firma!
    Med vänlig hälsning, Katrin Dolk Läs mer
  • 2019-07-15

Linda S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Hjälp med flytt av möbler
    Uppfattade dem som snabba och tidseffektiva
    Trevligt bemötande
    Allt gick enl förväntan
    Kan absolut rekommendera dem :0) Läs mer
  • 2019-07-13

Annika B skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flytt.
    3 snabba,noggranna och mycket trevliga killar dök upp och gjorde dagen bättre.
    Bara positiva ord och tävlar om killarna frön Mex! Läs mer
  • 2019-07-13

Johanna H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Toppenbra! Trevliga, gick fort! Läs mer
  • 2019-07-11

Håkan B skrev om Mex Flyttfirma AB
    Gör ett bra jobb, ordentliga och trevliga. Läs mer
  • 2019-07-11

Bodil P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flytt inom Stockholm.
    Super bra bemötande och trevliga killar som utförde arbetet snabbt och till full belåtenhet! Läs mer
  • 2019-07-02

CAROLINA N skrev om Mex Flyttfirma AB
    Miro, Zoran och Leo var mycket trevliga och gjorde ett toppenbra jobb! Flytten gick snabbt och smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-02

Kim Martin N skrev om Mex Flyttfirma AB
    Första gången jag flyttar med hjälp av en flyttfirma. Jonatan och Lucas arbetade snabbt och effektivt, tog väl hand om prylarna, var enkla att kommunicera med både innan flytten och under tiden. Mycket nöjd och kommer använda igen om det behövs! Läs mer
  • 2019-06-18

Elisabeth L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Bra och säker flytt. Trevligt bemötande hela vägen och flexibel personal. Läs mer
  • 2019-06-14

Lisen N skrev om Mex Flyttfirma AB
    Snabb, effektivt och prisvärt! Läs mer
  • 2019-06-13

Johanna Åkesson skrev om Mex Flyttfirma AB
    Smidigt, ärligt, effektivt. Väldigt glada över mex sätt att hjälpa oss i vår flytt Läs mer
  • 2019-06-12

ARRAN R skrev om Mex Flyttfirma AB
    Good company with reasonable prices. They were kind enough to book me in with short notice. Removal guys were on time and friendly. Would use them again and recommend! Läs mer
  • Fabian W

2019-06-12

Fabian W skrev om Mex Flyttfirma AB
    Bra pris. Gick bra på plats, effektiva och trevliga!
    Däremot när jag ville låna flyttkartonger fick jag besked att jag kunde komma förbi under veckan. Väl på kontoret var det slut. De kunde gärna uppmanat mig att boka och inte gett intrycket av att man kunde förvänta sig att det fanns. Läs mer
  • 2019-06-07

Karin R skrev om Mex Flyttfirma AB
    ni hade missat bokningen så fick ringa och påminna vilket gjorde att ni kom sent. men sen när ni väl var på plats gick allt supersnabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-06-05

Lisa P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Proffsiga, kunniga, effektiva, trevliga. Kanon! Läs mer
  • 2019-06-04

Petra O skrev om Mex Flyttfirma AB
    Trevligt bemötande, jättefint jobb. Utmärkt företag som jag alltid kommer att rekommendera om flyttfirmor förs på tal! Bra priser också, billigt./Mvh Petra Läs mer
  • 2019-06-04

Anki H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Rekommenderas! Allt var bra från första kontakt till hämtning av flyttlådor. Läs mer
  • Martina och Jerker

2019-06-04

Martina och Jerker skrev om Mex Flyttfirma AB
    Kommunikationen innan och under flytten funkade toppen! Vi hade två olika flyttar på två veckor, så lite att koordinera men allt gick bra. Snabbt, punktligt smidigt och inget gick sönder :) Och väldigt prisvärt! Läs mer
  • 2019-05-29

NADJA T skrev om Mex Flyttfirma AB
    Anlitat Mex flera gånger vid flytt och det har alltid funkat väldigt smidigt från bokning/första kontakt till genomförande.
    Miro & Zoran genomförde min flytt igår väldigt smidigt och snabbt och var otroligt trevliga och hjälpsamma med allt. Lyhörda flyttkillar som har koll på bitarna! 👍🏼 Tusen tack! Läs mer
  • Jenny L

2019-05-28

Jenny L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Otroligt trevlig och proffsig service. Mycket vänligt och glatt bemötande och förvånansvärt snabb flytt mellan två lägenheter!
    Rekommenderas varmt!
    Fem av fem stjärnor med plus i kanten! Läs mer
  • 2019-05-26

Pa Broliden P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Var försenade, men meddelade det. För övrigt noggranna, pålitliga och trevliga. Läs mer
  • 2019-05-26

Amanda D skrev om Mex Flyttfirma AB
    Vi tog hjälp av Mex flyttfirma när vi skulle flytta från en lägenhet till en annan inom Stockholm.

Flytten gick utmärkt! Flyttkillarna var trevliga och professionella och det gick fortare än förväntat. Läs mer
  • 2019-05-25

Nils K skrev om Mex Flyttfirma AB
    På grund av morgontrafik kom flyttbilen aningen sent. Å andra sidan var Mex flexibel när det gällde tiden på morgonen för start av flytten. Läs mer
  • 2019-05-23

NIKITA G skrev om Mex Flyttfirma AB
    Hired Mex for moving for the second time - extremely happy with the service! All of the furniture and boxes were carefully and quickly moved.
    Thanks! Läs mer
  • 2019-05-21

SARAH A skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag fick hjälp med en flytt , alla i personalen var professionella , hjälpsamma och klarade av det hela på imponerande kort tid, mycket effektivt ! Läs mer
  • 2019-05-19

Johanna S skrev om Mex Flyttfirma AB