Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Mex Flyttfirma AB

Mex Flyttfirma AB

Vegagatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

SKA DU FLYTTA?

2 FLYTTKILLAR + LASTBIL FÖR 495:-/TIMME INKL. MOMS OCH RUTAVDRAG.

Bjud vänner och familj på fika när flytten är klar istället för att be dem kånka möbler!

En flytt kan ofta innebära mer jobb än man först trott. Vi på Mex Flyttfirma har 16 års erfarenhet i branschen och vi skräddarsyr flytten efter dina önskemål. Allt från packning till uppackning, eller endast bärhjälp i trapporna - vi anpassar oss efter dig och dina behov!

Vi erbjuder ett brett sortiment av tjänster som underlättar flytt av bohag eller företag. Vi packar, bär och transporterar såklart, men även städning, magasinering och montering kan vi hjälpa till med.

Hör av dig och berätta om just dina flyttbehov, så ska vi hjälpa dig finna en smidig och trygg lösning!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 440 kunder tycker om Mex Flyttfirma AB

• 2019-07-15

Linda S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Hjälp med flytt av möbler
    Uppfattade dem som snabba och tidseffektiva
    Trevligt bemötande
    Allt gick enl förväntan
    Kan absolut rekommendera dem :0) Läs mer
  • 2019-07-13

Annika B skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flytt.
    3 snabba,noggranna och mycket trevliga killar dök upp och gjorde dagen bättre.
    Bara positiva ord och tävlar om killarna frön Mex! Läs mer
  • 2019-07-13

Johanna H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Toppenbra! Trevliga, gick fort! Läs mer
  • 2019-07-11

Håkan B skrev om Mex Flyttfirma AB
    Gör ett bra jobb, ordentliga och trevliga. Läs mer
  • 2019-07-11

Bodil P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flytt inom Stockholm.
    Super bra bemötande och trevliga killar som utförde arbetet snabbt och till full belåtenhet! Läs mer
  • 2019-07-02

CAROLINA N skrev om Mex Flyttfirma AB
    Miro, Zoran och Leo var mycket trevliga och gjorde ett toppenbra jobb! Flytten gick snabbt och smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-02

Kim Martin N skrev om Mex Flyttfirma AB
    Första gången jag flyttar med hjälp av en flyttfirma. Jonatan och Lucas arbetade snabbt och effektivt, tog väl hand om prylarna, var enkla att kommunicera med både innan flytten och under tiden. Mycket nöjd och kommer använda igen om det behövs! Läs mer
  • 2019-06-18

Elisabeth L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Bra och säker flytt. Trevligt bemötande hela vägen och flexibel personal. Läs mer
  • 2019-06-14

Lisen N skrev om Mex Flyttfirma AB
    Snabb, effektivt och prisvärt! Läs mer
  • 2019-06-13

Johanna Åkesson skrev om Mex Flyttfirma AB
    Smidigt, ärligt, effektivt. Väldigt glada över mex sätt att hjälpa oss i vår flytt Läs mer
  • 2019-06-12

ARRAN R skrev om Mex Flyttfirma AB
    Good company with reasonable prices. They were kind enough to book me in with short notice. Removal guys were on time and friendly. Would use them again and recommend! Läs mer
  • Fabian W

2019-06-12

Fabian W skrev om Mex Flyttfirma AB
    Bra pris. Gick bra på plats, effektiva och trevliga!
    Däremot när jag ville låna flyttkartonger fick jag besked att jag kunde komma förbi under veckan. Väl på kontoret var det slut. De kunde gärna uppmanat mig att boka och inte gett intrycket av att man kunde förvänta sig att det fanns. Läs mer
  • 2019-06-07

Karin R skrev om Mex Flyttfirma AB
    ni hade missat bokningen så fick ringa och påminna vilket gjorde att ni kom sent. men sen när ni väl var på plats gick allt supersnabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-06-05

Lisa P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Proffsiga, kunniga, effektiva, trevliga. Kanon! Läs mer
  • 2019-06-04

Petra O skrev om Mex Flyttfirma AB
    Trevligt bemötande, jättefint jobb. Utmärkt företag som jag alltid kommer att rekommendera om flyttfirmor förs på tal! Bra priser också, billigt./Mvh Petra Läs mer
  • 2019-06-04

Anki H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Rekommenderas! Allt var bra från första kontakt till hämtning av flyttlådor. Läs mer
  • Martina och Jerker

2019-06-04

Martina och Jerker skrev om Mex Flyttfirma AB
    Kommunikationen innan och under flytten funkade toppen! Vi hade två olika flyttar på två veckor, så lite att koordinera men allt gick bra. Snabbt, punktligt smidigt och inget gick sönder :) Och väldigt prisvärt! Läs mer
  • 2019-05-29

NADJA T skrev om Mex Flyttfirma AB
    Anlitat Mex flera gånger vid flytt och det har alltid funkat väldigt smidigt från bokning/första kontakt till genomförande.
    Miro & Zoran genomförde min flytt igår väldigt smidigt och snabbt och var otroligt trevliga och hjälpsamma med allt. Lyhörda flyttkillar som har koll på bitarna! 👍🏼 Tusen tack! Läs mer
  • Jenny L

2019-05-28

Jenny L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Otroligt trevlig och proffsig service. Mycket vänligt och glatt bemötande och förvånansvärt snabb flytt mellan två lägenheter!
    Rekommenderas varmt!
    Fem av fem stjärnor med plus i kanten! Läs mer
  • 2019-05-26

Pa Broliden P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Var försenade, men meddelade det. För övrigt noggranna, pålitliga och trevliga. Läs mer
  • 2019-05-26

Amanda D skrev om Mex Flyttfirma AB
    Vi tog hjälp av Mex flyttfirma när vi skulle flytta från en lägenhet till en annan inom Stockholm.

Flytten gick utmärkt! Flyttkillarna var trevliga och professionella och det gick fortare än förväntat. Läs mer
  • 2019-05-25

Nils K skrev om Mex Flyttfirma AB
    På grund av morgontrafik kom flyttbilen aningen sent. Å andra sidan var Mex flexibel när det gällde tiden på morgonen för start av flytten. Läs mer
  • 2019-05-23

NIKITA G skrev om Mex Flyttfirma AB
    Hired Mex for moving for the second time - extremely happy with the service! All of the furniture and boxes were carefully and quickly moved.
    Thanks! Läs mer
  • 2019-05-21

SARAH A skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag fick hjälp med en flytt , alla i personalen var professionella , hjälpsamma och klarade av det hela på imponerande kort tid, mycket effektivt ! Läs mer
  • 2019-05-19

Johanna S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Väl utfört flyttuppdrag. Proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-18

Julian R skrev om Mex Flyttfirma AB
    transport av sängsoffa, väl bemött av hjälpsam personal. Varsamma i ärendeutövningen och trevliga att samtala med.
    Nöjd med updragsgenomförandet Läs mer
  • 2019-05-17

Christopher L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Trevliga och snabb flyttpersonal. Klagade inte trots flytt upp till fjärde våningen utan hiss. Väldigt bra pris. Läs mer
  • 2019-05-17

Sandra H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Blev väldigt trevligt bemött, förarna var snabba och effektiva, och mina möbler kom fram i perfekt skick. Väldigt nöjd med Mex som flyttfirma. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-05-16

Helen R skrev om Mex Flyttfirma AB
    Toppen! Snabba, trevliga, professionella. Läs mer
  • 2019-05-14

Tobias A skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flytttjänst som gick snabbt, smidigt och utan skador! Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer

Malin N skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flytt från 115 kvm och vindsförråd och hjälpen från Mex var mycket bra. Lyhörda, hjälpsamma, noggranna och arbetade raskt.
    Kunde dock inte få möjlighet att betala på faktura. Endast swisch eller kontant vilket var det enda negativa.
    Flyttkillarna på flyttdagen gjorde dock ett strålande bra jobb.
    Tack! :-) Läs mer

Anders S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Punktliga, vänliga, snabba och till ett bra pris Läs mer
  • Katarina S

2019-05-12

Katarina S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag anlitade Mex flyttfirma för en mindre flytt. De ringde när de var på väg, kom i tid, var trevliga och tillmötesgående och det blev inga obehagliga överraskningar på fakturan. Allt skedde i tid och enligt avtal. Jag kan varmt rekommendera dem! Läs mer

Jan Ö skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flytt. Allt fungerat bra enligt plan. Läs mer
  • 2019-05-11

Janina W skrev om Mex Flyttfirma AB
    Mycket bra serviceinriktade. Fantastiska flytt"karlar" rekommenderar Mex. Läs mer
  • 2019-05-11

Essie S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Flytt från Sthlm till Falun. Gick hur smidigt som helst och killarna var urgulliga! Tack! Läs mer

Sophia S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Anlitat Mex för bohagsflytt som funkade hur bra som helst! Vi har flyttat ett antal gånger och den här gången gick det snabbast, blev billigast och bemötandet var prima. Duktiga flyttkillar som är riktigt serviceminded. Rekommenderas varmt!! Läs mer

Camilla L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Käcka killar. Bra jobb. Smidigt och lätt att boka, men ingen återkoppling på skadan på skåpet de gjorde. Klart besviken på att ingen hört av sig. Fast ska de åtgärda skadan gör de absolut ingen förtjänst på mitt uppdrag. Så de hoppas väl på det bästa.
    Det drar ner mitt helhetsintryck Läs mer
    2019-05-10 Mex Flyttfirma AB svarar Camilla L
    Hej Camilla,

Kul att ni är nöjda med flytten.

Gällande skåpet så beklagar vi om det skett en skada och självklart tar vi ansvar för det. För att komma vidare med den så ber vi dig göra en skadeanmälan till oss på mailen info@mex.se så löser vi det.

Henric från kontoret.

Patrik D skrev om Mex Flyttfirma AB
    Bohagsflytt. Jätte trevliga flyttkillar. Önska att man alltid blev bemött på samma sätt när man hyr en tjänst. Jobbade snabbt och effektivt. Läs mer
  • Kerstin G

2019-05-09

Kerstin G skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag beställde en flytt som dom skötte på ett alldeles utmärkt sätt. Snabbt effektivt o noggrant. Med flyttfirma levde upp till mina förväntningar och jag blev bemött på ett trevligt o proffesionellt sätt. Läs mer
  • Mozhgan M

2019-05-09

Mozhgan M skrev om Mex Flyttfirma AB
    Det var en snabb och professionell service Läs mer
  • 2019-05-08

Anna F skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag köpte en flytt. Jag är nöjd med bemötande och flyttning. Starka killar som hjälpte till att flytta runt en hylla inne i lägenheten - tack för det. Läs mer
  • Robin N

2019-05-08

Robin N skrev om Mex Flyttfirma AB
    Inga problem alls, kan absolut rekommendera Mex! Läs mer

Anna E skrev om Mex Flyttfirma AB
    Mex flyttade ett stort skåp till mig. Det var flexibelt och hjälpsamt när jag bokade. Är psykolog så har själv få möjligheter att rucka på tider. Trevliga personer som kom och bar skåpet. Känsla att man kan lita på Mex!! Har använt mig av dem 5 ggr. Läs mer

REBECCA E skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag är jättenöjd med den hjälpen jag fick när jag flytta hemifrån. Trevliga killar, väldigt pratsamma. Inga bekymmer med något. Gick hur fort som helst! Allt kom till nya boendet utan en skråma. Rekommenderar stark! Speciellt om ni har en dotter eller son som ska flytta hemifrån! Tack för hjälpen. :) Läs mer

Micael R skrev om Mex Flyttfirma AB
    Helhetsintrycket blev dåligt då deras flyttbil gick sönder på väg till nya adressen, de fick lasta om allt till en ny bil så det blev en försening av leveransen. De skötte det okej ekonomiskt men jag kan se att det är en del skavanker på möbler som troligtvis kommer från omlastningen. Läs mer

Marwan Khalili skrev om Mex Flyttfirma AB
    Inga klagomål. Tack för flytthjälpen! Läs mer
  • 2019-05-05

Marcus Fredrik D skrev om Mex Flyttfirma AB
    5+ rakt igenom. Trevliga, noggranna, snabba. Soffan fick inte plats i trapphuset men det fixade dom snabbt med en skiftnyckel. Kan varmt rekommendera Mex! Läs mer
  • 2019-05-02

Ann Erika K skrev om Mex Flyttfirma AB
    kanonbra flyttfirma. smidig flytt. hårt jobbande killar, prisvärt och ordning oreda med tydliga regler o avtal. mkt nöjd med flytten som mex gjorde åt mig! rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-19

ERIK T skrev om Mex Flyttfirma AB