Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Mex Flyttfirma AB

Mex Flyttfirma AB

Vegagatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

SKA DU FLYTTA?

2 FLYTTKILLAR + LASTBIL FÖR 495:-/TIMME INKL. MOMS OCH RUTAVDRAG.

Bjud vänner och familj på fika när flytten är klar istället för att be dem kånka möbler!

En flytt kan ofta innebära mer jobb än man först trott. Vi på Mex Flyttfirma har 15 års erfarenhet i branschen och vi skräddarsyr flytten efter dina önskemål. Allt från packning till uppackning, eller endast bärhjälp i trapporna - vi anpassar oss efter dig och dina behov!

Vi erbjuder ett brett sortiment av tjänster som underlättar flytt av bohag eller företag. Vi packar, bär och transporterar såklart, men även städning, magasinering och montering kan vi hjälpa till med.

Hör av dig och berätta om just dina flyttbehov, så ska vi hjälpa dig finna en smidig och trygg lösning!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 135 kunder tycker om Mex Flyttfirma AB

• Victor G
    Victor G skrev om Mex Flyttfirma AB
    Bra och billigt! Proffsigt bemötande.
  • Annika B
    Annika B skrev om Mex Flyttfirma AB
    I alla avseenden jättebra! Förstklassigt.
    Rekommenderar gärna till andra!
    Tack för hjälpen.
  • Ruben B
    Ruben B skrev om Mex Flyttfirma AB
    Så bra! Alltid nöjda med Mex! Bra bemötande, superkompetenta och flytt utförd snabbt och effektivt.
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Grym Service och bra flyttfirma hade gärna dock varit nice med ett billigare pris eftersom min flytt inte tog 3tim som är minimum.

Tack
  • Anders H
    Anders H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Anlitade Mex för en kombinerad flytt där en del flyttades till mig och därefter en del från mig och till återvinningsanläggning. Trots kort framförhållning ordnades en tid som passade mig. Båda leveranserna ordnades snabbt och helt utan problem. Ett trevligt bemötande i alla led gör det lätt att rekommendera Mex för framtida behov, egna eller andras.
  • Johan M
    Johan M skrev om Mex Flyttfirma AB
    Snabb, trevlig och effektiv service!
  • Jacob  A
    Jacob A skrev om Mex Flyttfirma AB
    Hej , hade super bra upplevelse , mycket professionellt från bokning till själva flytten , kan varmt rekommendera // Jacob i Stockholm
  • Giselle L
    Giselle L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Mycket snabba och trevliga service! Kommer att välja MEX igen!
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag har bara goda erfarenheter från Mex flyttfirma. Från första kontakten vid bokning till att flytten var avklarad så har allt gått smidigt. Proffsigt bemötande, snabb avklarad flytt och för ett otroligt bra pris!
    Jag kommer garanterat använda mig av Mex vid eventuell flytt igen!
  • Anna H
    Anna H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Allt fungerade jättebra. Proffsiga och trevliga killar!
  • Gudrun M
    Gudrun M skrev om Mex Flyttfirma AB
    Bra i alla skeenden...............................................................................
  • Anna-karin J
    Anna-karin J skrev om Mex Flyttfirma AB
    Fått hjälp med flytt bohag.
    Lite strul men alltid trevligt bemötande och önskan att få ordning på det som strulade.

Trevligt, snabbt och kompetent bemötande och utförande av killarna som genomförde själva flyttandet.
  • Göran S
    Göran S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Det fungerade bra. De kom i tid och arbetade effektivt.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Mex Flyttfirma AB
    Superbra service. Flyttkillarna var underbara.
  • Sofie Ö
    Sofie Ö skrev om Mex Flyttfirma AB
    Vänliga, tålmodiga och försiktiga. Jag är mycket nöjd.
  • Anders B
    Anders B skrev om Mex Flyttfirma AB
    Fungerar mycket bra. Håller tider och är försiktiga.
  • Per R
    Per R skrev om Mex Flyttfirma AB
    Av en flyttfirma förväntar man sig givetvis att ingångna avtal hålls, att bohaget förs från en våning till en annan utan komplikationer. Att all inblandad personal kan sina jobb. Mex Flyttfirma höll vad den lovade och de tre flyttkillarna var proffs och - jäkligt sympatiska! Så, heder och tack för mycket väl genomförd flytt!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag har anlitat Mex tre gånger och har alltid varit nöjd. De är effektiva, trevliga och okomplicerade. Kan verkligen rekommendera!
  • Timothy A
    Timothy A skrev om Mex Flyttfirma AB
    Trevlig person i bokningen. Flexibelt med tider. Vi fick Hjälp med mindre än en veckas varsel - på påskhelgen/röd dag. 2 man kom i stor lastbil i tid och arbetade riktigt effektivt i de tre timmar vi bokat. Hanterade ömtåliga saker varsamt och professionellt. Allt kom in i nya lägenheten i helt skick. De hjälpte oss också att tajma en sängleverans.
    =toppbetyg, inget att klaga på!
  • Mona O
    Mona O skrev om Mex Flyttfirma AB
    Kommer definitivt anlita MEX Flyttfirma nästa gång jag behöver hjälp. Supertrevliga killar och allt gick väldigt fort och lätt. Rekommenderas!
  • Conrad C
    Conrad C skrev om Mex Flyttfirma AB
    Mex did a great job in helping me moving. The guys were awesome and I had no issue in working with them. I felt very comfortable in talking with them and they moved everything very fast with no delays and no damage. I strongly recommend Mex for moving within Stockholm.
  • Kristin G
    Kristin G skrev om Mex Flyttfirma AB
    Bra och tydlig kommunikation vid bokning.
    Snabbt, noggrant och proffsigt vid själva flytten.
  • Marianne D
    Marianne D skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag är mycket nöjd med det arbete som Mex Flyttfirma utförde hos mig och jag kommer snart att återkomma med en ny beställning.
  • Eva F
    Eva F skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag är mycket nöjd med hjälpen jag fick när jag flyttade. Personalen jobbade snabbt och effektivt och kunde lösa problem med hur förrådet bäst skulle fyllas för att få plats med så mycket som möjligt. Jag rekommenderar företaget starkt!!!!
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Mex Flyttfirma AB
    Enkelt. Smidigt. Snabbt. Vänligt. Prisvärt.
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Mex Flyttfirma AB
    Proffsiga, snabba, väldigt prisvärda!
  • Irina S
    Irina S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Det gick snabbt och bra till ett bra pris Jag behövde inga extra tjänster
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag fick snabbt svar på alla mina frågor via mail och kunde enkelt boka in en passande tid ett par veckor innan avsett flyttdatum. Jag använde en kombination av lånade och egna kartonger och själva flytten gick mycket snabbt, inklusive betalning via Swish. Efter slutförd flytt bokade jag in hämtning av de lånade flyttkartongerna och återfick erlagd deposition för dessa. På det hela taget var det en mycket bra kundupplevelse.
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Mex Flyttfirma AB
    Trevliga, snabba och pålitliga. Tagit hjälp av MEX vid två flyttar, 100% nöjd.
  • Linn S
    Linn S skrev om Mex Flyttfirma AB
    Supoerbra. Flexibelt. Riktigt bra flytt och rimligt pris. Trevliga.
  • Desiree H
    Desiree H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Otroligt nöjd med de två killarna som hjälpte mig och min sambo att flytta. Allt gick smidigt och bra. Pratade en del med dem gällande bär och lyftteknik, som de tydligne får lära sig själva. För deras skull skulle jag önska att företaget visade hur man skulle göra för att undgå skador.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Mex Flyttfirma AB
    Effektivt team som gjorde ett toppenjobb. Det som var lite tråkigt var att vi kom på dem klättrandes på en kartong i lastbilen för att komma åt. Men inget gick sönder som tur var!
  • Anton W
    Anton W skrev om Mex Flyttfirma AB
    Kontakten med bolaget via mail var helt okej. Lite oklart från första början när flyttar kunde ske. Själva flytten gick snabbt och smärtfritt. Två duktiga killar som jobbade på utan stånk och stön. Var inga problem att själv hjälpa till att bära och förklara vad som skulle vart i den nya lägenheten. Prislappen för tjänsten var även den rimlig.
  • My J
    My J skrev om Mex Flyttfirma AB
    Helnöjd med servicen, kvaliten och priset. De kom fram i tid, allting gick väldigt smidigt och på bara några få timmar var allt klart. Tack Svensk Fastighetsförmedling för rekommendationen.
  • Nathalie H
    Nathalie H skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag är supernöjd med Mex och skulle absolut rekommendera dem. De var tillgängliga innan och efter själva flytten, i tid och mycket trevliga. Ett bord skadades tyvärr under flytten. Men Mex hjälpte till att ersätta bordet så att jag fick ett nytt, helt utan strul. De var proffsiga och väldigt tillmötesgående.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Mex Flyttfirma AB
    Rekommenderas! De var punktliga, snabba, effektiva, trevliga och mycket prisvärda.
  • Dan J
    Dan J skrev om Mex Flyttfirma AB
    Allt var bra utom att dom hade väldigt svårt att svara i telefon
  • Mats
    Mats skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag är mycket nöjd med MEX. Allt fungerade perfekt från bokning till slutförandet av flytten. Killarna som utförde flytten var sanbba och varsamma, allt flöt på perfekt. Det var också lätt och smidigt att låna flyttkartonger.
  • Liselotte A
    Liselotte A skrev om Mex Flyttfirma AB
    Mycket effektivt och bra! Alla tider och arrangemang som vi kommit överens om stämde precis
  • Jan V
    Jan V skrev om Mex Flyttfirma AB
    Snabb service, trevlig killar som skötte flytten. Bara bra.
  • Elisabeth P
    Elisabeth P skrev om Mex Flyttfirma AB
    Mycket effektiva och trevliga. Kan varmt rekommendera dem.
  • Louise A
    Louise A skrev om Mex Flyttfirma AB
    Supertrevliga, tillmötesgående, snabba och försiktiga om allting. Världens bästa flyttfirma!
  • Cilla B
    Cilla B skrev om Mex Flyttfirma AB
    Tydligt avral
    Snabb och säker flytt
    Trevligt bemötande
  • Helena G
    Helena G skrev om Mex Flyttfirma AB
    Vi har flyttat två gånger med Mex nu och skulle definitivt anlita dem igen om det skulle behövas. Killarna var superduktiga och hade hela tiden en bra dialog igång med oss om hur man bäst genomförde flytten då den behövde planeras om under dagen pga att vi hade så mycket grejer. Kan varmt rekommendera dem, superbra killar med mycket erfarenhet. Kändes tryggt och säkert att flytta med deras hjälp.

Helena G
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Mex Flyttfirma AB
    Jag är MYCKET nöjd med den hjälp jag fick av Mex Flyttfirma AB.
    Flyttuppdraget innebar att helt tömma 2 sovrum och hall på alla möbler (inkl garderober) och ca 12 flyttkartonger och flytta över och stapla allt detta i vardagsrum och kök medan sovrummen och hallen renoverades och senare återflytta allt.
    Kontoret ansträngde sig och lyckades väl passa in flyttningen inom de tidsramar
    som renoveringen gav.
    Alldeles särskilt vill jag framhålla den vänlighet och omtänksamhet flyttkarlarna, med Joseph i spetsen, visade för att ordna så att jag kunde få ett fungerande "hem" att både äta, sova och titta på TV i bland alla flyttmöblerna och kartongerna under de 2 veckor renoveringen pågick.

Om jag skulle behöva flytthjälp i framtiden kommer jag bergsäkert att anlita Mex Flyttfirma AB och jag rekommenderar dem varmt till mina vänner och bekanta.

Vänliga hälsningar
    Agneta Greayer
  • Christina L
    Christina L skrev om Mex Flyttfirma AB
    ja det fungerade jättebra - jag är mkt nöjd
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Mex Flyttfirma AB
    Bra och trevliga! Lätta att ha att göra med och bra service.
  • Ann K
    Ann K skrev om Mex Flyttfirma AB
    Suverän flyttfirma som jag använt fyra gånger och jag har alltid blivit oerhört nöjd.
    Lever upp till alla förväntningar och mer därtill.
  • Helena B
    Helena B skrev om Mex Flyttfirma AB
    De svarade snabbt. Jag fick en tydlig prisbild, som också stämde överens med det jobb de skulle utföra, alltså inga överraskningar.
    Mycket hjälpsamma och "seviceminded" killar som kom och flyttade möbler. Kommer rekommendera dem till vänner och även använda dem igen och jag nån gång ska flytta.
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Mex Flyttfirma AB
    MYCKET bra från start till slut!

Vegagatan 3, 113 29 Stockholm