Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten — Visa karta

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 198 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm

• Kjell K
    Kjell K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Flyttbolaget. Flyttkillarna var väldigt snabba och effektiva lastning och avlastning. De var mycket måna om att jag fick mina möbler och lådor placerade där jag ville ha dem. Flytten gick på kortare tid än den tidsuppskattning jag fick vid offerten. Jag kommer definitivt anlita Flyttbolaget när jag flyttar nästa gång.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi flyttade ut ett helt bohag till en ö i Stockholms skärgård och fick fantastisk hjälp av Flyttbolaget hela vägen från tidsplanering till att hela hemmet stod på plats. Flyttkillarna kom i tid, kommunicerade tydligt, var så försiktiga med våra möbler och lådor och var också väldigt serviceminded. Vi är så nöjda, tack.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Pernilla S
    Hej Pernilla och tack för ditt fina omdöme! Jag hälsa grabbarna att du är nöjd, det var ett kul uppdrag. Lycka till i nya bostaden och glad midsommar! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Bonta S
    Bonta S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Simply Excellent!!! No other words for the experience with them. Will be very happy to use them if I need to and will definitely recommend them to friends and family.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Bonta S
    Hi Bonta, we are happy the help you and we say happy midsummer and good luck at your new place. /Flyttbolaget
  • Johan R
    Johan R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra och proffsig flyttfirma vad gäller alla delar. Trevlig, kundfokuserad personal.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan R
    Hej Johan, vad kul att du är nöjd! Vi tackar för omdömet och uppdraget och önskar glad midsommar! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Väldigt smidigt allting, från första kontakt till sista!
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Niklas N
    Tack Niklas! Lycka till i nya boendet och glad midsommar! /Flyttbolaget
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är nöjda med flytten inom söderort. Flyttkillarna kom punktligt på flyttdagen och var försiktiga med våra saker. Allt kom fram helt och killarna var glada och trevliga.

Jättebra också att få låna flyttkartonger kostnadsfritt i samband med flytten. Det gick smidigt att hämta upp och lämna tillbaka i Midsommarkransen.

Vi kan rekommendera Flyttbolaget!
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Birgitta S
    Hej Birgitta, tack för omdömet och uppdraget! Kul att ni vill rekommendera oss, vi får önska lycka till i nya boendet och glad midsommar! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Heidi W
    Heidi W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Proffsigt, punktligt, smidigt, pålitligt, trevligt. Snabba svar från kundtjänst.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Heidi W
    Som det ska vara! :) Tack för omdömet och glad midsommar!! /Flyttbolaget
  • Ralf S
    Ralf S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt svar med offert. Positiv lösningsorienterad attityd och glatt humör under flytten. Supernöjd.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ralf S
    Tack för omdömet Ralf! Vi får önska glad midsommar!
  • Max L
    Max L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Tillmötesgående och vänliga redan vid bokningen. Kom på utsatt tid med stor bil och två trevliga snabba killar. De tog sig tid att lyssna på vad jag var extra rädd om och såg till att det plastades och filtades ordentligt.
    Vid inflyttningen gick allt smidigt och inte en pinal hade gått sönder eller skadats. Hjälpte även till att bära upp delar av bohaget på vinden. En extra stjärna för att de bar upp säng och linneskåp 8 trappor, med ett leende!
    Snabbt, effektivt och med härligt bemötande. Skulle rekommendera till alla bekanta som skulle flytta. Supernöjd!
    2017-06-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Max L
    Hej Max, ja det var lite kämpig flytt med 8 tr och liten hiss men det är ju därför man ska anlita oss så det var kul att du blev nöjd! Vi önskar en dig en bra sommar och lycka till i nya boendet. Mvh Flyttbolaget Stockhom
  • Moa R
    Moa R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jättenöjd! Trevlig flyttpersonal som var snabba och dessutom riktigt problemlösningsinriktade när det visade sig att möblemang inte skulle få plats att bäras in den "vanliga vägen". Inget verkade vara ett hinder i deras ögon och de löste det galant. Fick låna precis lagom stora flyttkartonger - gratis - så att färre kartonger behövde användas och därmed bäras (sparade tid och pengar). Allra bäst var att flyttbilen var så stor så att den bara behövde köras en gång till den nya bostaden (sparade tid och pengar). När fakturan damp ner var den helt i enlighet med hur allt gått till. Tack!
    2017-06-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Moa R
    Hej Moa! Hoppas du trivs bra i nya boendet. Vi tackar för uppdraget och det var kul att du blev så nöjd. Vad bra att kartongerna hjälpte! Ha en bra sommar nu! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Johan K
    Johan K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi har flyttat med Flyttbolaget två gånger.
    Att välja dem igen 3,5 år senare var en självklarhet för oss.
    Nu senast från 102kvm lägenhet till hus med över 100 kartonger och lådor + möbler och elektronik.
    Jag är en man av ordning och en som bryr sig om mina saker! Kände precis som första gången att jag lugnt kunde lämna över flytten till de otroligt trevliga och proffessionella flyttkarlarna!
    De plastar in ömtåliga möbler och lösöre, packar bilen väl. Noterar vaket befintliga skador på lösöre för att senare diskussion inte skall uppstå. De är effektiva, snabba och kommer i tid. Mycket glada och trevliga!
    Kontakten med kontoret är superb, snabba mejlsvar.

Rekomenderas varmt!
    2017-06-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan K
    Hallå Johan och tack åter för uppdraget! Alltid kul med återkommande kunder och du är såklart välkommen åter :). Och stort tack för ditt fina omdöme, uppskattas varmt!
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Smidigt, vänligt o snabbt! Helnöjd!
    2017-06-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kerstin G
    Hej Kerstin och tack för ditt omdöme! Lycka till i nya bostaden. /Flyttbolaget
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Anlitade Flyttbolaget för privatflytt och blev jättenöjd för allt flöt på så smidigt. Mycket trevlig och hjälpsam personal, bra bemötande och trevlig kommunikation. Rekommenderar varmt!
    2017-05-24 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kristina P
    Hej Kristina! Fint omdöme och det tackar vi för. Vi får önska er en trevlig helg och lycka till i nya bostaden!
  • Robin B
    Robin B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Super smidig flyttservice och väldigt trevliga!
    2017-05-16 Flyttbolaget i Stockholm svarar Robin B
    Tack för omdömet Robin! Det värmer alltid med trevliga ord :). Ha en bra vår/sommar nu! Mvh Flyttbolaget
  • Hasse Ö
    Hasse Ö skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Instämmer i de goda omdömena nedan! Anlitade Flyttbolaget för privat flytt. Snabb, effektiv och smidig process, från bokning till besiktning (av flyttstädning). Snabbt svar på offertförfrågan, tydlig kostnadsbild och konstruktiv respons på följdfrågor. Trevlig, förtroendeingivande, effektiv och rutinerad flyttpersonal. De bokade även flyttstädning som gjordes dagen efter, med god kvalitet. Flyttbolaget är inte det billigaste alternativet, men ser man till kvaliteten på utförda tjänster är de mycket prisvärda.
    2017-05-16 Flyttbolaget i Stockholm svarar Hasse Ö
    Trevlig läsning såhär i vårsolen! Vad bra att ni är nöjd och vi tackar för omdömet! Lycka till med allt i nya boendet. /Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Högsta betyg till Flyttbolaget i Stockholm.
    Mycket proffsig personal och alltid ett trevligt bemötande.
    Flytten till mitt nya boende blev mycket smidig.
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Magnus J
    Hej Magnus, kanonfint betyg och det tackar vi för. Ha en fortsatt trevlig vår nu! Mvh Flyttbolaget
  • Therese H
    Therese H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Kanonfint bemötande från både kontor och flyttpersonal! De fixade allt det praktiska runtikring flyttarna och jag kunde bara chilla. 😎 Snabbt svar via mail och telefon, samt att det gick fort att få tid för själva flyttarna (tre stycken inom två månader!) Ett stort plus är att de kan hjälpa till med magasinering på obestämd tid!
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Therese H
    Hej Therese, tack för omdömet! Ja det blev många flyttar på kort tid, du är välkommen åter om det blir fler gånger. Hoppas du trivs bra i nya boendet nu! /Mvh Flyttbolaget
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt svar på offert, orolig innan för att anlita flyttfirma. Efter att Flyttbolaget flyttat åt oss så kommer jag aldrig göra det själv igen! Seriösa, varsamma och trevliga! Rekommenderar varmt!
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sofie W
    Hej Sofie, ja det är alltid mycket kring en flytt och vi förstår att många kan vara lite oroliga. Men vad bra att vi kunde leva upp till det fina omdömet och du kände dig trygg med oss! Flyttar du igen så är du välkommen åter. Ha en fortsatt trevlig vår! /Flyttbolaget Stockholm
  • Catharina N
    Catharina N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra bemötande från bokning till flytt. Professionellt!! Allt fungerade mycket bra. Rekommenderar er gärna!!
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Catharina N
    Tack så mycket för ditt omdöme Catharina! Du är välkommen vid nästa tillfälle om det blir nått :). Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Johan B
    Johan B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Kan varmt rekommendera bolaget. Kom precis i tid och skötte flytten perfekt. De har haft en väldigt bra service rakt igenom. Flyttgubbarna var väldigt måna om både bohag och att inte göra fula märken i väggar etc.
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan B
    Tack Johan! Som det ska gå :). Hoppas du trivs bra på nya adressen. Mvh Flyttbolaget Stockholm
  • Helene J
    Helene J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Hade flyttjänst av Flyttbolaget. Är mycket nöjd. De kom med tre man och en flyttbil anpassat för mina behov, så det inte behövdes en extrakörning. Flytten gick smidigt och det var snabba, professionella flyttkillar. Allt kändes professionellt från första mailkontakt till slutbetalning. Kan verkligen rekommendera dem.
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Helene J
    Hej Helene, tack för ditt fina omdöme! Hoppas du trivs bra i nya boendet, välkommen åter! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Superbra och seriöst företag, rekommenderas!
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mikael L
    Kul att du är nöjd! Du är välkommen igen om det blir dags. /Flyttbolaget
  • Eleonor H
    Eleonor H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabb återkoppling med kontoret, fick svar på alla frågor jag hade. Kändes tryggt att lämna över flytten till dem! Kan rekommendera dem vidare.
    2017-04-25 Flyttbolaget i Stockholm svarar Eleonor H
    Hej Eleonor, tack för ditt fina omdöme. Du är välkommen åter om det blir nå tillfälle :). /Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Hasse W
    Hasse W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi flyttade en villa till ett radhus. Flyttbolaget packade en dag och så gick flytten nästa dag. Packningen fungerade väldigt bra, när allt är uppackat är det en enda tallrik som det gått en skärva ur. Flytten gick även den mycket smidigt. Allt landade på rätt plats och så var det bara att börja packa upp ur alla kartonger...
    När det visade sig att en soffa inte gick att få upp för trappan så löste killarna det med. Mycket bra. Rekommenderas! Och bra pris dessutom!
    2017-04-25 Flyttbolaget i Stockholm svarar Hasse W
    Tack Hasse för din fina Reco! Ja ibland får man improvisera när oförberedda saker sker vid flyttar. Hoppas ni trivs bra i nya huset! /MVH Flyttbolaget
  • Martin W
    Martin W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Hej, flytten fungerade som förväntat. Flyttbolaget kom på utsatt tid och lämnade lådor, och kom också på utsatt tid och genomförde flytten på ett bra sätt.
    2017-04-25 Flyttbolaget i Stockholm svarar Martin W
    Hej Martin, tack för bra uppdrag och omdöme. Vi hoppas du trivs bra i ditt nya boende! /Flyttbolaget
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    URUSELT OCH DYRT!!

Jag flyttade från min tvåa på 55 kvadrat i Kallhäll till ett nybyggt seniorboende i Sundbyberg. Trots att en kille kom och lämnade flyttkartonger några dagar innan och tittade på lägenheten, kom man med en alldeles för liten flyttbil! Detta innebar att allt inte fick plats så man måste komma en gång till nästa dag och körde då till fel adress och anklagade mig för att portkoden inte fungerade. Konsekvensen blev att jag fick betala ännu mer. Jag fick alltså betala 17.200 kr. med rutavdrag för flytt och städning, nästan dubbelt så dyrt som grannarna, trots att de har större lägenheter.

Vid inflyttningen tappade man ett skåp så att ett ben gick av. En av flyttkillarna skulle laga och började banka, vilket betydde att skadan blev mycket värre.
    Sen visade det sig också att en tennskål var helt i hoptryckt och att flera tavelramar var skadade. Båda dagarna hittade jag trasiga flyttkartonger i trapphuset, som jag själv var tvungen att släpa till återvinningen. Sen blev jag beskylld för att inte ha lämnat tillbaks alla kartonger!! Dessutom bestämde en av killarna att byta tiden för flyttstädningen utan att informera mig, den nya tiden passade inte mig.

En snickare kom så småningom och skulle laga skåpet. Han skulle återkomma och göra klart men kom aldrig. Det visade sig att hela ryggen var intryckt och skåpet var helt skevt. Flyttfirman kom och hämtade skåpet till samma snickare, men jag fick aldrig tillbaks det. Ringde massor av gånger och till slut svarade flyttfirman ”så här kan vi inte ha det, du får köpa ett nytt skåp”. Jag köpte ett nytt skåp, men när jag kom med räkningen var det inte alls tal om att betala det nya skåpet, utan jag fick bara den ersättningen som försäkringsbolaget gav. Om jag åtminstone hade fått svar i tid hade jag kunnat häva köpet och bara behövt betala handpenningen!

Elisabeth F.
    2016-12-18 Flyttbolaget i Stockholm svarar Elisabeth
    2016/12/15 på 08:52

Hej Elisabeth Flood van Hogerlinden!

Tack för Ditt omdöme här på Reco.se

Synd att Du inte tog Dig tid att skriva ett omdöme om oss efter Din första flyttning då du enligt egen utsago var så väldigt nöjd och därför återkom till oss.

Tyvärr blev det ju några missöden vid din sista flyttning men allt du skriver stämmer ju dessvärre inte och en del är ren lögn. Vi har inte mycket skador och normalt brukar de lösa sig mycket smidigt vilket tyvärr inte blev så i det här fallet vilket vi beklagat tidigare.

1. Rutavdraget för flyttkostnader började gälla den 1/8 i år så det var inte aktuellt när du flyttade 2014.

2. Att det blev lite dyrare än normalt kan jag hålla med om men det beror ju på att Du inte gjort en korrekt bokning. Har kollat igenom din beställning och du ville från början bara ha hjälp med packning av lite porslin i samband med flyttningen.
    När personalen kom första dagen så visade det sig att det var fråga om en nästan komplett packning av allt lösöre.
    Vi fick därför dela upp flyttningen på 2 dagar då allt inte hanns med på 1 dag. Normalt packar vi alltid dagen innan flyttningen vilket gör att både packning och flyttning går smidigare och då blir billigare.

3. Angående flyttkartongerna så har vi inte beskyllt dig för någonting, vi kollade om du hade några kvar för upphämtning då vi hade vägarna förbi. De var redan hämtade men sånt är lätt att missa då vi har ca 1.000 flyttuppdrag om året. Då det var ett nybyggt hus så var det väl flera som flyttade in och jag har svårt att tro att vår personal lämnat trasiga kartonger i trappuppgången 2 dagar i rad, vi har iaf aldrig fått sådana klagomål tidigare.

4. Att vi inte svarar i telefonen är en ren LÖGN, vi svarar nästan dygnet runt och du har bara mailat oss vilket vi besvarat inom några dagar, oftast direkt dagen efter. Vi har också ersatt dig omgående då vi var överens om beloppen för skåpet och stödbenen. Vi har dessutom ersatt Dig med mer än vad Trygg Hansa erbjöd så där har vi tyvärr en lögn till. Du fick dessutom behålla skåpet.

5. Vi hade bett Dig beställa ett likvärdigt skåp (värde ca 6.000 kr) och Du beställde ett nytt för ca 33.000 kr vilket vi inte kunde acceptera. Vi erbjöd oss också att lämna in tennskålen för reparation hos en specialist men det ville Du inte. Några tavelramar kommer jag inte ihåg att du talat om men det är ju väldigt länge sedan du flyttade så det kan jag ha glömt.

6. Om någon bytt Din städtid så måste det varit städfirman som gjort det utan vår vetskap. Vi städar inte själva så det kan vi bara be om ursäkt för. Du skulle givetvis kontaktat oss på kontoret om den nya tiden inte passade.

Vill hur som helst tillönska Dig en God jul och ett Gott nytt år!

Med vänliga hälsningar / Kind regards

Göran Winblad

Flyttbolaget i Stockholm AB
    2016-12-18 Elisabeth svarar Flyttbolaget i Stockholm
    Svar på era påståenden:

1. På min räkning står det: Totalt inkl. moms 19.550 kr, ROT/RUT-avdrag 2.350 kr, att betala 17.200 kr. Detta fick jag också uppgifter om från skattemyndigheten. Detta är INGEN LÖGN!

2. Hur är det möjligt att på 6 timmar ena dagen och 6,5 timmar andra dagen hinna med att köra från åkerikontoret till Kallhäll, packa flyttbilen åka till Sundbyberg till den nya lägenheten packa ur allt och sedan köra tillbaks till kontoret och dessutom hinna packa nästan allt mitt bohag? Andra dagen dessutom köra till fel adress vilket också tog tid. Jag packade allt själv utom ett par porslinsskåp och ett karusellskåp i köket och några hyllor i klädkammaren.

3. Det var grannarna i mitt gamla hus som påpekade att flyttkartongerna låg där och det kan de intyga. Detta är heller INGEN LÖGN!

4. Jag skickade ett mail till er den 10 juni och den 2 september fick jag svar från försäkringsbolaget vad som skulle ersättas. Jag har aldrig pratat med er i telefon.

5. Det skåpet ni fick uppgift om är ett mycket mindre skåp än mitt gamla, vilket inte tillverkades längre och som kostade mer än dubbelt så mycket, detta har jag skrivit till er om.

6. Det var en av flyttkillarna som ringde städfirman och sa ”vi är klara här nu, så ni kan komma”, utan att fråga mig.

Elisabeth F.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Christina P
    Christina P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket nöjd men kan inte skriva så mycket. De var jättetrevliga och jobbade på hur så mycket som helst. Så glad att de hjälpte mig
    2017-04-25 Flyttbolaget i Stockholm svarar Christina P
    Hej Christina, tack för ditt omdöme! Hoppas du trivs bra i nya boendet! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra genomförd flytt, från första kontakt tills allt var flyttat och klart! Snabbt, trevligt och professionellt.
    Dessutom var grabbarna som flyttade allt mycket trevliga och proffsiga, de passade även på att hjälpa vår 92-åriga granne in med sina grejor! Suverän service av Yanko, Kris och Joao (osäker på stavningen där)!
    2017-04-25 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredrik J
    Vad kul att du är så nöjd och ja dom är duktiga och stavningen är rätt :). Mvh Flyttbolaget
  • Finn S
    Finn S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Hade en komplicerad vinterflytt från innerstaden till ö i Stockholms skärgård med Flyttbolaget. Hela flyttpaketet sköttes oerhört proffsigt och bra avseende såväl hållbar offert, som bokning och samordning med lastfärja med mera. Dessutom flyttkillar som verkligen kunde sin sak och var väldigt trevliga.
    Rekommenderas å det varmaste!
    2017-04-25 Flyttbolaget i Stockholm svarar Finn S
    Tack för ett kul uppdrag och hoppas det blir en bra sommar på ute i skärgården :). Mvh Flyttbolaget
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra genomförd flytt. Snabbt, trevligt och professionellt.
    Jag rekommenderar Flyttbolaget. Mycket smidigt och prisvärt.
    2016-12-12 Flyttbolaget i Stockholm svarar Tomas E
    Tack för ditt omdöme Tomas, kul att höra att allting gick så bra!

Vi hoppas att du trivs i ditt nya boende och önskar dig lycka till i fortsättningen.

• Peter R
    Peter R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi har flyttat ganska många gånger, och har använt flera olika flyttfirmor. Men, Flyttbolaget i Stockholm är ta mig tusan det allra bästa. Trevligt bemötande vid första kontakten, snabbt fick jag offert, bra priser, supertrevliga och effektiva flyttkillar och dessutom stämde fakturan till punkt och pricka. Tusen tack till Göran och alla andra för ett jättebra jobb.

/Peter och Björn
    2016-12-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Peter R
    Hej Peter och Björn! Tack för ert fina omdöme och vad kul att höra att allting gick smidigt.

Jag ska hälsa alla inblandade och vi önskar er lycka till i er nya bostad! :)

• Barbro O
    Barbro O skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag är nöjd! Trevligt bemötande och snabbt gick det. Kändes personligt.
    2016-12-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Barbro O
    Tack för ditt omdöme Barbro!

Vad kul att allt gick snabbt och bra, vi tackar för uppdraget och önskar dig lycka till i ditt nya boende!

• Erik T
    Erik T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt, effektivt, servicevänligt och med omtanke. Bra!
    2016-12-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Erik T
    Härligt att höra Erik! :)

Vi tackar för uppdraget och önskar dig lycka till i ditt nya boende!

• Jenny G
    Jenny G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Kan varmt rekommendera Flyttbolaget. Supernöjda! De är verkligen proffs på det de gör. Dessutom väldigt trevliga.
    2016-12-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jenny G
    Tack Jenny för ditt omdöme!

Att vara trevliga mot kunder är A och O för oss oavsett vad det gäller. :)
    Kul att allting gick så bra på din flytt och hoppas att du trivs i ditt nya boende!

• Katarina W
    Katarina W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera Flyttbolaget som jag anlitade för flytt och flyttstädning. Allt gick jättesmidigt. De anpassade leverans av kartonger till när det passade mig, var snabb att svara på mejl, kom i utsatt tid, flyttade allt utan en enda liten skråma.
    2016-12-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Katarina W
    Tack Katarina för ditt fina omdöme!

Kul att allting gick bra och att du är nöjd med oss, alltid lika kul att höra från nöjda kunder. :)

Hoppas att du trivs i ditt nya boende och lycka till i fortsättningen.

• Fanny P
    Fanny P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Det var en väldigt snabb och bra flytt, jag är mycket nöjd!
    2016-12-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fanny P
    Tack Fanny för omdömet! Låter som att flytten gick precis som vi vill att den ska. :)

Hoppas att du trivs i ditt nya boende annars är du välkommen att höra av dig till oss igen! :)

• Marie H
    Marie H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba, ordentliga och flexibla. Prisvärda. Kan verkligen rekommenderas
    2016-12-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Marie H
    Tack Marie för ditt fina omdöme. Kul att allting gick så bra och att du är så pass nöjd. :)

Hoppas att du trivs i ditt nya boende och lycka till!

• Peter H
    Peter H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Tillgängligt, snabb respons och kundorienterade - från kundtjänst till utförandet av teamet på plats!
    2016-12-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Peter H
    Tack för det fina omdömet Peter! Detta är precis vad vi strävar efter. :)

Hoppas att allt har gått bra efter flyttningen och att du trivs i ditt nya boende!

• Rolf P
    Rolf P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt o bra, rekommenderas........,,,,,,,.........
    2016-12-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Rolf P
    Tack Rolf för ditt omdöme! :)

Hoppas att allt har gått bra efter flytten.

• Dennis D
    Dennis D skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bästa grabbarna i stan!
    Tycker Dennis !
    2016-12-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Dennis D
    Tack Dennis! Jag ska hälsa flyttkillarna som hjälpte dig. :)

Hoppas att du trivs i ditt nya boende!

• Roger L
    Roger L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra och effektiv flytt!! Rekommenderas// Roger
    2016-12-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Roger L
    Tack för det fina omdömet Roger!

Hoppas att du trivs i ditt nya boende. :)

• Camilla S
    Camilla S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi använda flyttbolhaet för hjälp med packning och flytt av vårt bohag i Sthlm. Jag uppskattade deras flexibilitet i ändring av aktuellt flyttdatum samt att de alltid var snabba att återkoppla. På själva flyt toch packdagen hade det i sista stund kommunicertas till flyttgubbarna att de även skulle packa, men de löste det på ett bra sätt. Ingentig blev skadat i flytten. På det stora hela är vi mycket nöjda.
    2016-12-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Camilla S
    Hej Camilla och tack för ditt fina omdöme!

Kul att allting gick så bra och hoppas att ni trivs i ert nya boende. :)

• Sofia S
    Sofia S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Hej!
    Jag upplever att Flyttbolagets medarbetare för själva flytten var något arbestskygga. Det var en hel del pust, stånk och stön över mängden bohag, trappor, källarförråd etc. När man betalar (och också ganska stora summor) för en service så räknar jag med att få betydligt bättre bemötande. De personer jag har varit i kontakt med på kontoret har varit service minded, snabba och väldigt hjälpsamma
    2016-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sofia S
    Hej Sofia!

Tack för Ditt betyg.

Vår personal är definitivt inte arbetsskygga men i det här fallet hade vi tyvärr fått missvisande information från Er och lite stånk och stön kan det nog bli ändå då det bärs tunga möbler från 5-6 trappor ner till flyttbilen.

I Din förfrågan räknades ett 10-tal möbler och lite flyttkartonger upp vilket inte stämde riktigt med verkligheten.
    I själva verket blev det en fullastad möbelbil på ca 50 kbm och dessutom flyttade Ni från en etagevåning vilket vi inte heller fått någon information om vad jag kan se i mailen.
    Vi försöker ju anpassa personalstyrkan efter förutsättningarna på varje flyttning men för att kunna göra det så måste vi ju få någorlunda rätt information från våra kunder annars kan ju både tidsåtgång och kostnad öka.

Hoppas att Ni blev helt nöjda med flyttstädningen iaf och roligt att Ni är nöjda med vårt bemötande på kontoret!

Lycka tlll i Ert nya villaboende!

Med vänlig hälsning
    Göran
    Flyttbolaget
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    De utförde flyttning på suveränt sätt. Hjälpte till med nedmontering av sängar och bord dessutom hjälpte de till med samma montering på den nya adressen.
    De var trevliga och tillmötesgående på alla sätt. Kan verkligen rekommendera Flyttbolaget i Stockholm.
    2016-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kjell H
    Tack för ditt omdöme Kjell!
    Vi hjälper alltid till med ned & uppmontering om kunden önskar det. :)
    Kul att du är nöjd och hoppas att du trivs i ditt nya boende!

• Veronica N
    Veronica N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga, bra bemötande från start, smidigt att även låna kartonger.
    2016-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Veronica N
    Tack Veronica! Hoppas att du trivs i ditt nya boende. :)

• Åke H
    Åke H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttjänster från ö i Stockholms skärgård.
    Flyttningen utfördes punktligt och proffsigt med trevlig personal till vår stora belåtenhet.
    Åke Håkansson
    2016-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Åke H
    Hej Åke, tack för ditt fina omdöme!

Det är alltid lika roligt med skärgårdsflyttar, även fast dom ibland kan vara utmanande. :)
    Hoppas att flytten från magasinet gick bra och att ni trivs i ert nya boende!

• Martin M
    Martin M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande och flexibla vid ombokningen. Snabba och effektiva. Mycket prisvärda.
    2016-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Martin M
    Hej Martin, kul att höra! :)

• Jonas A
    Jonas A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Ordentliga, punktliga, kontrollerade, noggranna
    2016-10-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jonas A
    Hej Jonas och tack för ditt omdöme, precis som det ska vara! :)

Hoppas att resten har gått bra efter flytten och att du trivs i ditt nya boende.

• Thomas T
    Thomas T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytten flöt på bra så har inget att klaga på.
    2016-10-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Thomas T
    Tjena Thomas och tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd.
    Hoppas att du trivs i ditt nya boende annars är det bara att ringa oss! :)

• Jenny W
    Jenny W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Blev väldigt nöjd med servicen och personalen som gjorde att min flytt från Stockholm till Leksand gick smidigt! Kan varmt rekommendera Flyttbolaget!!!
    2016-10-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jenny W
    Hej Jenny och tack för ditt omdöme! Vad bra att allt gick så smidigt och att du är nöjd med oss.
    Hoppas att allt ha gått bra efter flytten och att du trivs i ditt nya boende i Leksand! :)

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten