Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten — Visa karta

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!
Mån-Tor: 08:30-16:00
Fre: 08:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 289 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm

• Amir B
    Amir B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag hittade Flyttbolaget via en flytthjälpstips på nätet. Redan från början kändes mailkonversationen professionellt och jag kände mig trygg i affären. När flyttdagen kom var bärhjälpen på plats vid exakt bestämd tid och hade väldigt god bemötande. Jag fick också hjälp med att packa en del småsaker som fortfarande låg löst. Läs mer
  • Jojo S
    Jojo S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Fenomenal service, snabba killar som fick fram allt helt och smärtfritt och dessutom hjälpte till att bära ner en diskmaskin tre våningar utan hiss! Rekommenderas varmt varje dag i veckan!! Läs mer
  • Ulla B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Professionell hantering, punktliga, prisvärda.
    Trevlig personal o duktiga! Läs mer
  • Tom P
    Tom P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    These guys are fantastic! I have a lot of delicate and rather expensive furniture which I was worried about damaging in the move but Yanko is a super star and has moved a lot of fine furniture before so completely understands people that are stressed out and ensures EVERYTHING goes absolutely perfectly. I cannot thank them enough!
    If you have marble tables or anything delicate. These guys are highly recommended. Ask for Yanko :) Läs mer
  • Jill B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytten gick smidigt och snabbt. Flyttbolaget var aktsamma om mina saker.
    Jag fick ett trevligt och tillmötesgående bemötande både när jag ringde och bokade och av han som skötte själva flytten. Jag kommer att använda Flyttbolaget igen. Läs mer
  • Sofia F skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget är den bästa flyttfirma jag använt. De är lätta och snabba att ha kontakt med, de var vänliga och hjälpsamma och gjorde flytten enkel. Nästa gång tar jag packning också. Tack till Flyttbolaget! Flyttade mellan radhus och lägenhet och tog även deras städ. Läs mer
  • Thomas A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi flyttade från ett ganska stort hus och möbler och kartonger skulle transporteras till olika ställen och det fungerade utmärkt! Mycket bra och trevligt bemötande och konkurrens kraftigt pris. Flytten flöt faktiskt på bättre än förväntat 👍🙌 Läs mer
  • Johan Å skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Proffsigt flyttjobb av Chris, Jerry och Lucas... trevliga gubbar dessutom... rekommenderas! Läs mer
  • Kaj A
    Kaj A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Verkligen proffsiga när man hjälpte oss att flytta från en stor villa på 250 kvm till en lägenhet i Tyresö. Man hjälpte oss också att ta hand om allt som skulle slängas. Mycket trevligt bemötande och hjälpsamma. Gjorde det lilla extra som alltid uppskattas. Läs mer
  • Annika C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Seriösa, välorganiserade, effektiva och trevliga! Rekommenderas! Läs mer
  • Camilla W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Erfarna killar, kändes tryggt! Läs mer
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag beställde flytthjälp samt flyttstädning och är mycket nöjd med båda.
    Kommunikationen sköttes främst via mail och jag fick alltid svar senast inom en dag. Vid själva flyttillfället var de snabba och effektiva, dessutom hjälpte de till med att flytta möbler för en del ommöblering i fen nya lägenheten.
    Städningen var även den bra och noggrann från vad jag såg under granskningen. Läs mer
  • Catarina K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jättebra killar, starka och trevliga! Läs mer
  • Rolf T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande, korrekt och snabbt utförande av både flytt och städning! Toppen service! Läs mer
  • Jenny A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytt och flyttstäd
    Tillmötesgående, flexibla, snabba
    Mkt nöjd, rekommenderar gärna! Läs mer
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra service genom hela processen, från offert till att flytten var klar.
    Flyttkillarna jobbade på lugnt och metodiskt och de var framförallt väldigt trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Per L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Punktliga, trevliga och effektiva.
    Allt gick snabbt och smidigt på kortare tid än utlovat.
    Stort tack!!! Läs mer
  • Jacqueline C
    Jacqueline C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Sån fantastisk personal!
    Kunde inte vart mer nöjda med val av flyttfirma.
    Skulle välja flyttbolaget 100 gånger om. Tack för ni gjorde flyttkaoset till en smidig stund.
    / Jacqueline, Jhon och hundarna. Läs mer
  • Sofia L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytttransport och städ i skärgården

Utmärkt
    Hög kvalitet från start till stopp
    Snabba svar
    Tydligt
    Noggranna
    Uppföljning o avstämning

Den högsta kvaliteten på en tjänst jag någonsin köpt

Allt perfekt
    Återkom
    Gav tydlig info
    Lätt att nå
    Överlämning till kollega perfekt

Stort tack! Läs mer
  • Staffan H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga att ha och göra med och gjorde jobbet enligt plan. Läs mer
  • Camilla L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Kommunikation med företaget före, packning och flytt fungerade utmärkt. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Sofia skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt, smidigt, säkert och oerhört proffsiga grabbar. Vi ger de våra bästa rekommendationer! Om vi flyttar igen så är valet givet att välja Flyttbolaget!
    // Sofia och David Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Tack till alla som jobbar på Flyttbolaget! Skickligt, smidigt, snabbt, kul! / Niklas Ekdal Läs mer
  • Christina P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Det mest fantastiska flyttbolaget!
    Filosofiskt händiga flyttkarlar med ömsint behandling av bohag samt ömtåliga själar när man flyttar in i ett nytt liv.
    Bra priser, underbar service.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Sven Göran J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Toppbetyg till flyttpersonalen. Ingenting att anmärka på flyttstädningen. Jag kan rekommendera Flyttbolaget i Stockholm Läs mer
  • Charles B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Flyttbolagets tjänster. Personalen återkom med en offert som var anpassad för våra behov. De var mycket professionella, trevliga och måna om att saker inte skulle gå sönder eller skadas under flytten. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peter W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    -Trevligt bemötande vid första kontakt
    -Överskådlig offert
    -Svarade snabbt på frågor via mail och telefon
    -Flexibelt
    -Trevliga flyttkillar

Med vänliga hälsningar
    Peter Wihlborg Läs mer
  • Susanne H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra och tydlig info och kommunikation - höll vad de lovade, och gjorde det bra! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Riktiga proffs! Gjorde att flytten gick riktigt smidigt, väldigt hjälpsamma. Vi var supernöjda. Läs mer
  • Mohsen P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Riktigt bra, bara +++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • Mia L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Här är gänget som förstår service! Fick hjälp med flytt, packning av glas och porslin samt städning av huset. Alla inblandade var trevliga och skötte jobben superbra. Läs mer
  • Jeanette A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Super bra att ha och göra med och riktigt hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Liam B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    great friendly and professional service. Very Quick too Läs mer
  • Sofia B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Utmärkt bemötande och service. Läs mer
  • Mikael B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande av de som kom, och jobbet blev utfört enligt offererat pris. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mikael B
    Hej Mikael, vi får tacka för omdömet och önska dig lycka till med allt! Vänligen Flyttbolaget
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra genomförd flytt, alltifrån packning till städning! Kan rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Andreas L
    Hej Andreas, roligt att du är nöjd med oss och vi får tacka för rekommendationen! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Lina B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba, noggranna och hjälpsamma. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Lina B
    Tack för din recension Lina! Vänligen Flyttbolaget
  • Cecilia S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga killar som fixade flytten snabbt! Kan varmt rekommenderas! Fakturan var i enlighet med offerten och deras uppskattning av hur lång tid flytten skulle ta stämde väldigt väl. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Cecilia S
    Hej Cecilia! Det gick som det skulle då :). Tack för omdömet och lycka till i nya bostaden. /Mvh Flyttbolaget
  • Jan M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Gillar. Plusvärden: Bolagets ekonomi+avtal; höga flyttkartonger för galgar. Bonus: Trevliga killar. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jan M
    Hej Jan, tack för dina ord! Vi önskar dig lycka till på nya stället. Vänligen Flyttbolaget i Stockholm
  • Tommy L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket duktiga o professionella flyttkillar, som också gav oss fint mänskligt stöd i en svår situation. Perfekt service m hög tillgänlighet och snabba svar. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Tommy L
    Tackar för ditt fina omdöme Tommy! Lycka till med allt. /Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • Claes L
    Claes L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Från första telefonkontakten till återlämnande av sista flyttlådan bara positiva upplevelser. Inga skador på vare sig våning eller flyttgods, trevliga, starka och positiva killar, som flyttade 100 m2 + källare i ett nafs. Allt välförpackat och bra stuvat i bilen. Satte allt på önskad plats i den nya våningen och monterade det som demonterats för transport. Vi är jättenöjda! C.L. i Bromma Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Claes L
    Hej Claes, vad roligt att du är nöjd med helheten! Vi önskar lycka till i nya bostaden. Vänligen Flyttbolaget!
  • Nathalie R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Min bästa flytterfarenhet någonsin. Punktliga och effektiva killar, trevligt och proffsigt bemötande. Det var till och med trevligt att flytta. Kan varm rekommenderas! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Nathalie R
    Hej Nathalie, tack för dina fina ord! Nöjet är på vår sida :). Välkommen åter och lycka till i nya bostaden! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Ulf skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Fantastisk service. Bra och oerhört trevlig personal. Allt gick smärtfritt. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ulf
    Hej Ulf och tack för rekommendationen! Det är så det ska gå, lycka till med allt! /Flyttbolaget
  • Michael N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Tack för all hjälp med vår flytt. Den gick jättebra. Trevliga och snabba killar, Martin och Linus!
    Det var fjärde gången vi anlitade Flyttbolaget och vi kommer göra det även nästa gång det blir aktuellt.
    Rekommenderar andra att använda deras tjänster. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Michael N
    Hej Michael och tack åter för ditt fina omdöme! Alltid kul med återkommande kunder och du är självklart välkommen åter :). Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Lena A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevlig personal.
    Allt utfördes som jag hade förväntat mej. Både "tippkörningen och även flyttstädningen.

Kan tryggt rekommendera Flyttbolaget. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Lena A
    Hej Lena, tack för recensionen! Lycka till med allt! /Vänligen Flyttbolaget
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Allt i flytten gick smidigt -
    Väldigt trevliga och professionella! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredrik H
    Tack för rekommendationen Fredrik, uppskattas! Mvh Flyttbolaget
  • Ann S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag anlitade flyttbolaget både för flyttning och flyttstädning och jag är väldigt nöjd. Städningen var toppen till och med ugnsplåtarna såg ut som när dom var ny och killarna som kom var trevliga.
    Flytten gick perfekt. Jag hade fått en uppskattning på sex timmar och det tog exakt sex timmar. Killarna som flyttade var jätte trevliga så det blev en väldigt trevlig dag och det kändes inte alls jobbigt ( som det kan göra ibland när man flyttar).
    Det här var min 18:e flytt så jag har lite att jämnföra med och kan varmt rekommendera Flyttbolaget i Stockholm. /Anna-Carin Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ann S
    Hej Ann! Kul att du är så nöjd när du också flyttat hela 18 gånger, då talar vi med någon med erfarenhet! :) Du är såklart välkommen åter om det blir en 19e flytt ;). Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Leif B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Extremt proffesionell flyttfirma. Jerry o Tobias som flyttade åt oss var sjukt effektiva o noggranna. Dessutom trevliga och hjälpsamma. Vår dotter använde dem också i höstas och var lika nöjd.

Leif B Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Leif B
    Tack för ditt omdöme Leif och vad roligt att din dotter anlitat oss också. Hoppas du trivs i nya bostaden. Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Gunilla Å skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vänligt och enkel kommunikation, bra jobb från flyttkillarna.
    Inte så krångligt som jag upplevde med dom andra flyttfirmorna jag kontaktade innan. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Gunilla Å
    Hej Gunilla och tack för omdömet, vi hoppas du trivs bra i nya bostaden. Välkommen åter hälsar vi på Flyttbolaget!
  • Roger T
    Roger T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra från initial kontakt till själva flytten. Tre trevliga killar hjälpte oss med flytten. De var snabba men ändå noggranna och flytten gick som en dans. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Roger T
    Hej Roger och tack för recensionen! Vi tackar för det och önskar lycka till med allt. /Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten