Flyttbolaget i Stockholm

Flyttbolaget i Stockholm

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!

Läs vad 425 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm 2

2021-10-18
    Vi har fått mycket bra bemötande - från första kontakten i samband med önskan om offert, till leverans av flyttkartonger, till flyttdagen. Tre proffsiga killar som samarbetade jättebra och hade full koll, och som gav gott förtroende.
    Även nu när vi av olika anledningar behöver behålla några flyttkartonger, så har de varit mycket tillmötesgående. Vi hoppas inte flytta på många år, men gör vi det igen kommer vi garanterat anlita Flyttbolaget i Stockholm. Rekommenderar dem å det varmaste!
    2021-10-18
    Trevliga killar, inte en skråma på mina grejer. Tack för bra jobb!
    2021-10-18
    Effektiva och service minded. Bra jobb!
    2021-10-18
    Proffsiga med återkoppling och bemötande. Väl utförd flytt!
    2021-10-16
    Flytt från Solna till Uppsala.
    Tre erfarna killar och en ”pryo”?
    Snabbt o effektivt.
    Väntar på faktura som jag inom ramarna som givits.
    2021-10-16
    Proffsiga och supertrevliga! Jag köpte även flyttstäd och blev jättenöjd!
    2021-10-16
    Vår flytt från villa till lägenhet sköttes på ett utmärkt sätt. Lätt att få kontakt och klara besked via telefon och e-post.
    Helnöjd!
    Jag köpte både packning och flytt. Micke och Riad var helt fenomenala! Så otroligt väl packat och smidigt flyttat! Rekommenderar varmt. Inte en pryl har gått sönder.
    Charlotte
    2021-10-16
    Bra kommunikation, smidig flytthjälp och nöjda med flyttstädningen. Alla tummar upp!
    2021-09-23
    Jobbad snabbt och effektivt. Meddelade när de skulle komma. Stor försiktighet med möblerna, inplastning.
    Trevlig personal.
    2021-09-19
    They are good and take it seriously.
    2021-09-17
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Flyttbolaget för bohagsflytt. Professionella, förberedda, trevliga, samarbetsvilliga, förstående, starka och lyhörda. Dessutom flyhänta och snabba utan slarv, m a o effektiva.
    2021-09-16
    Flyttbolaget i Stockholm hjälpte till med vår flytt. De var proffsiga och trevliga.
    2021-09-16
    Väldigt nöjd med killarna som kom och utförde uppdraget. Professionella med skön attityd.
    Jag kan bara varmt rekommendera att anlita Flyttbolaget.
    2021-09-04
    Mkt bra arbetsledare som tog ansvar pch såg till att alla gubbarna gjorde att bra arbete och liksom inte bara dumpade av möblerna i min nya lägenhet. Alla möbler ställdes in på ett omsorgsfullt sätt och skruvar drogs åt där det behövdes.
    2021-09-02
    Fantastisk service, trevligt bemötande
    2021-09-02
    Trevligt och avslappnat bemötande, snabbt och proffsigt jobb med omsorg om möbler och inredning.
    2021-08-17
    Professionella. Hjälpsamma. Smidig kommunikation. Vänliga. Effektiva.
    2021-08-17
    Riktigt bra service både innan och efteråt. Tydlighet kring leverans och flyttade 70 flaskor med vin utan problem. Inga skador på möbler/glas och allt var riktigt väl skyddat under frakt!
    Mycket bra.
    Smidigt och snabbt
    2021-08-17
    Bästa flyttfirma någonsin! Grabbarna jobba stenhårt och flytten gick otroligt smidigt och snabbt. Allt kom till nya lägenheten i perfekt skick och utan skador. Rekommenderat detta bolag till alla mina vänner. Högsta betyg!
  • Bengt B
    2021-08-17
    Suverän service, punktliga, lätta att ha att göra med! Kommer definitivt tillbaka som kund framöver!
  • Mattias L
    2021-07-13
    Jag är extremt nöjd med er service genom hela ärendet. Från den smidiga kontakten och snabba återkommandet med allt när andra likvärdiga bolag inte ens återkom när de lovade att göra det. Era medarbetare som hjälpte mig skulle jag även vilja ge 6 av 5 stjärnor, att de kom på klockslaget precis trots att de skulle åka hela vägen till Norrköping samt deras noga, snabba och varsamma arbete och gjorde hela arbetet med bravur. Det finns absolut inget att klaga eller ens en liten detalj att påpeka på. Om någon frågar mig efter rekommendationer på flyttfirma kommer jag alltid att säga att dem ska höra av sig till er och nästa gång jag ska flytta så har jag redan det självklara valet.
    Hej Mattias och stort tack för ditt fina omdöme! Det uppskattas och det är såhär det ska vara. Vi får önska lycka till i nya boendet och hoppas du trivs i Norrköping. Ha en fortsatt bra sommar! Mvh Flyttbolaget Flyttbolaget i Stockholm
    2021-07-09
    Flyttbolaget motsvarade alla förväntningar jag hade inför flytten!!
    Jag beställde flytt (som privatkund) från min lgh till en annan i samma hus.
    2021-07-05
    Vi anlitade Flyttbolaget för flytt från villa till lägenhet, vi fick ett proffsigt bemötande både vid bokning och vid själva flytten. Riktiga proffs som jobbade riktigt hårt trots att det var extremt varmt. Kort innan flytten fick vi uppgift från nya fastighetsvärden att det fanns begränsningar i hur stor flyttbilen fick vara, men det fixade flyttbolaget genom att istället avdela två mindre bilar för oss. Jag har bara gott att säga om företaget och kan verkligen rekomendera dem
  • Christopher
    2021-07-05
    Bara lovord att ge till Flyttbolaget i Stockholm och i synnerhet till Micke och Riyad. Hissar på Shurgard som inte funkade och annat strul, trots dessa hinder var Micke och Riyad lösningsorienterade och kunde se till att jag och min sambo kunde flytta in. Varsamma och hjälpsamma. En kalasduo för flytt!
    2021-07-02
    Stor flytt där två hem blev ett. Trevlig och hårt arbetande personal. Trots en lång dag med en lägenhet 3 trappor upp utan hiss gott humör hela tiden. Kreativa lösningar för att få in bohaget. En fåtölj som inte kom in via ytterdörren - hissades upp över balkongen. Dessutom ordentligt med försäkringar och känns som ett schysst företag. Kan med värme rekommendera deras tjänster.
    2021-07-01
    Helt enkelt proffsiga från 1sta till sista kontakten.
    2021-07-01
    Otroligt bra! Snabba och effektiva. Allting hanterat varsamt. Rekommenderas varmt och jag kommer definitivt använda mig av Flyttbolaget igen.
    2021-07-01
    Anlitat för flytt och flyttstäd. Trevligt och proffsigt bemötande både via mail (bokning och frågor) och på plats! Flyttpersonalen var kanontrevliga och jobbade i rask takt.
  • MARIE R
    2021-06-26
    Snabba, effektiva och jätte trevliga och trots 29 graders värme
    2021-06-20
    Mycket bra! Flytt, magasinering och städ - väldigt smidig flytt.
    2021-06-17
    Väldigt proffissiga och otroligt snabba och noggranna. Kan varmt rekommendera dem!
    2021-06-17
    Flytten av bäddsoffa gjordes av personal med ett trevligt och proffsigt bemötande.
    2021-06-15
    Trevligt bemötande, överträffade mina förväntningar, ingenting var omöjligt, de fixade till och med det jag inte trodde var möjligt.
    En smidigare flytt har jag aldrig haft. Om jag ska flytta någon mera gång ska jag absolut kontakta samma firma igen. Är så nöjd
  • Sanna G
    2021-06-09
    Bästa firman!! Full support hela vägen genom flytt och förberedelser. Jag kunde inte vara nöjdare.

Tack!
    Vi tackar så mycket för omdömet och önskar lycka till med nya boendet! Mvh Flyttbolaget i Stockholm Flyttbolaget i Stockholm
    2021-06-08
    Jättesmidigt och väldigt professionellt!
    2021-06-08
    De flyttade mitt bohag & var jättetrevliga & duktiga
  • Erik H
    2021-06-03
    Rekommenderar till 100%. Efter avvägning av offert, första kontakt, tillgänglighet och kundomdöme så valde vi Flyttbolaget för både bohagsflytt och flyttstäd. Tydlig och snabb kontakt redan vid första offert, och även med alla våra frågor inför flytten. Väldigt bra med möjlighet att låna bra flyttlådor inför och återlämna sedan. På flyttdagen var flyttarna punktliga, supertrevliga, och noggranna. Jag upplevde inte för en sekund att de agerade på något sätt för att dryga ut timpeng eller köpslå om något. Ingenting skadades och flyttgubbarna var trevliga mot nya grannar vi mötte i huset. Flyttstädet var perfekt, lägenheten har aldrig sett så bra ut. Vi var 100% trygga i att lämna lägenheten till nya ägare efteråt. Tydlig faktura efter avslutat arbete. På alla sätt föredömliga. Vi rekommenderar Flyttbolaget, och kommer absolut att använda dom vid eventuell flytt/städ i framtiden.
    Hej Erik, tack så mycket för det fina omdömet! Kul att du är nöjd, så ska det vara. Vi hoppas du ska trivas i det nya boendet och önskar lycka till med allt! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB Flyttbolaget i Stockholm
    2021-05-10
    Rekommenderar Flyttbolaget i Stockholm till var och en som behöver flytthjälp. Snabbt, effektivt, hjälpsamt och oerhört vänligt bemötande! Dessutom mycket prisvärt.
    2021-05-10
    Riktigt bra flytthjälp! Glada och trevliga hela dagen trots tunga lyft och trånga trapphus. Tog även städning via Flyttbolaget och resultatet var skinande rent. Rekommenderas varmt!
    2021-05-05
    Snabba och effektiva. Tyvärr vart matbordet skadat under flytten men de ersatte bordet utan frågetecken!

Kommer definitivt anlita den här flyttfirman igen!
    2021-05-02
    Packhjälp,flyttning och städning

Väldigt bra bemött
    2021-04-20
    Beställde en flytt från tidigare bostad utanför Stockholm till bostad i Stockholm samt flytt av bohag till ett antal andra adresser. Flyttbolaget ställde hela tiden upp och visade utmärkt flexibilitet i de ändrade situationer som uppstod. Hela tiden med snabbt och vänligt bemötande. Genomförande utmärkt av både packning och transport med kunnig ledning och positiv personal.
    Överhuvud taget ett professionellt och engagerat genomförande som väl levde upp till de förväntningar jag hade om en kompetent flyttfirma. Kan bara ge de bästa rekommendationer.
    2021-04-15
    Snabba, proffessionalitet och kundvård är i fokus
    2021-04-12
    Fantastiskt trevliga killar som var varsamma och trevliga, de såg även till att emballera en tv och en spegel som jag inte förberett själv. Det hade blivit högsta betyg om det inte tog 3 försök att få till fakturan rätt med antalet timmar. Men rekommenderas ändå!
    2021-04-08
    En riktigt klockren transport över väg och vatten. Sakerna hämtades upp överenskommen tid med lastbil och kördes till fraktbåt som anlände förväntad tid. Jag använder gladeligen deras tjänster igen.
    Lars K
    2021-04-01
    Proffsigt och snabbt! Trevliga flyttkillar.
    2021-03-31
    Fantastisk flyttstäd aldrig varit med om en sånt rent resultat!
    2021-03-22
    Vi hade en 'krånglig' flytt vad gäller logistik som Flyttbolaget klarade med glans :-)