Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten — Visa karta

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:30-16:00
Fre: 08:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 241 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm

• Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vänligt och enkel kommunikation, bra jobb från flyttkillarna.
    Inte så krångligt som jag upplevde med dom andra flyttfirmorna jag kontaktade innan. Läs mer
  • Roger T
    Roger T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra från initial kontakt till själva flytten. Tre trevliga killar hjälpte oss med flytten. De var snabba men ändå noggranna och flytten gick som en dans. Läs mer
  • Jimmy Z
    Lugna och trevliga
    Bra med barn Läs mer
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga, hjälpsamma och höll vad de lovade. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande. Proffsiga och hjälpsamma flyttkillar. Allt var helt. Jättebra flyttkartonger och papper att slå in glas o dyl. Vi är jättenöjda helt enkelt.
    Detta var andra gången vi använde oss av firman. Läs mer
  • William T
    William T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt kundbemötande - både vid bokning och under flytten, trevligt att kunden är involverad i flytten - man köper hjälp, och inte hela tjänsten. Det känns tryggt att man har kontroll över sitt emblage, eftersom man följer med under hela processen. Jag kommer absolut överväga att anlita dem nästa gång! Det rekommenderar jag även andra att göra! Läs mer
    William T gillar detta
  • Malin A
    Malin A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra och snabb återkoppling vid förfrågan och bokning. Proffsig och personlig service vid själva flytt och transport från dörr till dörr.
    Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Flyttbolaget! Läs mer
  • Robin G
    Robin G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga, effektiva och kompetenta. 10/10! Läs mer
    2018-01-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Robin G
    Hej Robin, tack för omdömet och god fortsättning! Lycka till med allt nu. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Markku L
    Markku L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabb respons på offert och frågor. Smidigt att låna flyttkartonger. Bra hjälp med packning och suveränt genomfört flytt. Dessutom rakt igenom bra och trevligt bemötande. Super. Läs mer
    2018-01-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Markku L
    Tackar för omdömet Markku! Vi önskar god fortsättning och lycka till med allt. /Flyttbolaget
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba svar, smidigt och allt flöt på bra i flytten. Läs mer
    2018-01-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Anna Ö
    Hej Anna, god fortsättning och tack för omdömet! /Flyttbolaget
  • Alice S
    Alice S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Allt fungerade jättebra. Det gick fort och de ställde möblerna där vi ville. Trevliga killar! Läs mer
    2017-12-11 Flyttbolaget i Stockholm svarar Alice S
    Tack så mycket för omdömet Alice! God jul önskar vi på Flyttbolaget!
  • Pia K
    Pia K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket trevliga och hjälpsamma flyttkillar! Jag skulle absolut anlita dem igen. Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Pia K
    Hej Pia! roligt att du är nöjd, jag ska hälsa grabbarna. Vi önskar God Jul och lycka till med allt. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Fredric J
    Fredric J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba, effektiva och trevliga - grymt bra killar! Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredric J
    Fin bild Fredric :D. Tack för omdömet! Får önska lycka till med allt. God jul, Flyttbolaget!
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag fick ett gott bemötande från Flyttbolaget och själva flyttningen gick över förväntan bra. Överenskomna tider respekterades, ingenting gick sönder. Flyttbolagets personal var både snabb och duktig.
    Birgitta Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Birgitta D
    Hej Birgitta, vad roligt att du är nöjd med allt. Vi får önska lycka till i nya bostaden, vänligen Flyttbolaget!
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bästa flyttbolaget!! Så otroligt hjälpsamma och trevliga killar. Trots snäv trappa i min lägenhet så var det inga problem för dessa killar, de hjälpte till att skruva isär möbler som inte gick att få ner mm och detta med ett leende och ett "Inga problem" Flytten gick galant trots allt extra slit de råkade ut för i min lägenhet. Jag skulle absolut anlita detta flygbolag igen! Grymma killar!! Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Marianne G
    Hej Marianne, tack för ditt omdöme! Ibland är det trångt och svårt att få ned möbler men det brukar oftast gå att lösa :). Du är välkommen åter om det blir dags. Mvh Flyttbolaget
  • Jakob O
    Jakob O skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba , duktiga killar som hjälpte mig att flytta! Allt gick otroligt smidigt! Rekommenderas starkt!!! Tog även flyttstäd. Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jakob O
    Kul att du rekommenderar oss Jakob! Tack för det och lycka till med allt! Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Otroligt proffsiga och snabba! Supernöjda! Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Victoria H
    Tack för omdömet Victoria! Lycka till i nya bostaden med allt. Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • William S
    William S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag och min fru beställde både flytt och flyttstädning av vår lägenhet i midsommarkransen.

De som kom var både trevliga och duktiga. Det var ett tajt schema med flytt på lördag och flyttstädning på söndag, på måndagen skedde överlämning av lägenhet till nya ägarna. allt gick jättebra.

Otroligt vänliga och hjälpsamma flyttgubbar med stor yrkeskunnighet. Jag skulle anlita dem igen vilken dag som helst.

William Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar William S
    Hej William och tack för recensionen! Du är så välkommen åter om det blir dags för ny flytt! Med vänliga hälsningar, Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Hej Vi är nu lyckligt på plats i nya lägenheten. Tack vare trevliga och effektiva killar gick flytten smidigt och snabbt. Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Rolf L
    Hej Rolf, tack för dina ord! Vi önskar dig lycka till i nya lägenheten. Mvh Flyttbolaget
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Flyttbolaget vid vår flytt. Killarna som kom var mycket trevliga och tillmötesgående. Trots att vi hade en tidig och mycket kort hisstid i vårt nya hus gick det mycket snabbt och enkelt att komma på plats. Vi kan varmt rekommendera Flyttbolaget i Stockholm. Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jenny K
    Vad kul att ni är så nöjda! Så ska det vara :). Lycka till med allt! /Flyttbolaget
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi fick mycket god service, snabb hjälp och mycket gott omhändertagande vid vår flytt.
    Flyttbolaget höll verkligen vad de lovade.
    De levererade och hämtade flyttkartongerna vi hyrt utan bekymmer.
    Vi kan varmt rekommendera Flyttbolaget!

Martin och Ulrika Läs mer
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ulrika B
    Tack för omdömet Ulrika & Martin! Vi önskar dig lycka till i nya bostaden.
  • Karin H
    Karin H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt svar. Proffsiga flyttkillar med humor. Kämpade på riktigt bra i 4 trappor utan hiss. Skulle absolut använda dem igen för flytt. Vi bokade även städning, men den genomfördes av annan firma. Städningen var ok men inte mer (började städa sent (17:00) , hade inga lampor med sig och ville ha extra betalt). Läs mer
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Karin H
    Tack för ditt omdöme Karin, lycka till med allt i nya bostaden. /Mvh Flyttbolaget
  • Ellen E
    Ellen E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga och tillötesgående. Leverans av kartonger och packmaterial enligt mina önskemål.
    Killarna som skötte flytten var otroligt proffsiga och snabba.
    Jag är väldigt glad över mitt val av flyttfirma. Kunde inte varit bättre.
    Ellen Erixon Läs mer
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ellen E
    Hej Ellen, hoppas du trivs bra i nya boendet. Vi tackar för omdömet och önskar dig lycka till med allt! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Gertrud B
    Gertrud B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi fick en rekommendation från en vän och Vi köpte tjänsten med packning, flyttning, och upp-packning samt flyttstädning.
    Vi är mycket nöjda, det gick lätt att komma i kontakt med ansvariga för flytten, trevligt bemötande och ett bra jobb.
    Rekommenderar gärna firman vidare. Läs mer
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Gertrud B
    Hej Gertrud, tack för ditt omdöme! Kul att alla moment gick bra. Lycka till med allt! Mvh Flyttbolaget
  • Berit E
    Berit E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget var på tårna redan från början då jag via mejl inom några timmar fick svar på min offert. Vi bokade tid för flytten och 2 kompetenta och trevliga flyttkillar kom och tog väl hand om mitt bohag. Pga liten hiss var de tvungna att bära flera tunga möbler många trappor men inga möbler blev skadade. Personalen var erfaren och mycket professionell. Jag är 100% nöjd med arbetet och kommer att anlita Flyttbolaget igen och rekommenderar dom varmt till andra. Läs mer
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Berit E
    Hej Berit och tack för din recension, vi får tacka så mycket och önska lycka till! Mvh Flyttbolaget i Stockolm AB
  • Mathias V
    Mathias V skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra bemötande från början till slut. Flytten blev något dyrare än vi beräknat men klart värt det. Läs mer
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mathias V
    Hej Mathias och tack för dina ord! Vi önskar dig lycka till i nya bostaden och välkommen åter. Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Mary J
    Mary J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Är glad över att valet föll på Flyttbolaget för jag har fått bra hjälp och toppen bemötande av såväl de som flyttade mitt bohag och Philip som skötte det administrativa. Jag har fått snabbt svar på mina frågor, såväl per mail som per telefon. Skönt för en orolig förstagångsbeställare som jag! Summa summarum är jag nöjd och rekommenderar detta bolag. Läs mer
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mary J
    Hej Mary, tack för ditt fina omdöme. Kul att du blev nöjd som förstagångsbeställare :). Lycka till med allt! Mvh Flyttbolaget
  • Eva I
    Eva I skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget har överträffat mina förväntningar från första kontakt via hämtning av flyttmateriel, effektivitet under flyttdagen till återlämnande av flyttkartonger. Hela vägen ett mycket trevligt bemötande och effektiv hantering. Jag flyttar gärna med er igen! Läs mer
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Eva I
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kickie L
    Tack för omdömet Kickie, lycka till i Norrtälje! /Flyttbolaget
  • lena b
    lena b skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mkt bra flytthjälp, effektiva och trevliga. Allt fungerade väl, stor bra bil med baklyft förenklade lastningen. Läs mer
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar lena b
    Hej Lena, ja bakgavellyft är ofta smidigt att ha :). Tack för omdömet! Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • Björn E
    Björn E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra flyttfirma med både kunnig och trevlig personal! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Björn E
    Tackar så mycket! Det uppskattas. Mvh Flyttbolaget!
  • Pentti R
    Pentti R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi skulle flytta! Hitta flyttfirma??Vi hittade direkt "Flyttbolaget i Stockholm". Klockrent val.
    Allt fungera perfekt, inte bara att flytta möbler och kartonger utan dessutom så fick vi "inredningsförslag" på det nya stället vi flyttade till. Stora starka grabbar flyttade möblerna, varsamt med styrka och kraft.
    Rekommenderar med det bästa Flyttbolaget i Stockholm.
    P&H Läs mer
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Pentti R
    Hej Pentti, tack för omdömet och uppdraget! Det är alltid kul att bjuda på fin service, lycka till i nya boendet nu. Med vänliga hälsningar, Flyttbolaget i Stockholm AB.
  • Anna-Karin G
    Anna-Karin G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Väldigt bra och professionellt bemötande, och en väldigt snabb och smidig flytt! Jag är otroligt nöjd! Läs mer
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Anna-Karin G
    Tackar Anna-Karin! Hoppas du trivs bra i nya boendet. Mvh Flyttbolaget
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytten blev väldigt smidig tack vare flyttbolaget!
    Punktliga, försiktiga, effektiva och härlig personal! Läs mer
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Daniel C
    Vi tackar för dessa ord Daniel och önskar dig lycka till i nya boendet! Vänligen Flyttbolaget i Stockholm
  • Simon R
    Simon R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Väldigt bra bemötande, proffsiga, snabba och noggranna! Läs mer
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Simon R
    Tack för omdömet Simon! Det uppskattas. Vänligen Flyttbolaget
  • Anni C
    Anni C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jättetrevliga, snabba och oerhört servicemedvetna. Vår flytt gick hur smidigt som helst med Flyttbolaget! Läs mer
    2017-08-10 Flyttbolaget i Stockholm svarar Anni C
    Vad kul att du är så nöjd, det glädjer och jag ska hälsa grabbarna. Lycka till i nya bostaden nu och ha en fortsatt fin sommar! /Flyttbolaget
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Utomordentlig service. Trevlig personal och snabbt jobb.
    Tyvärr gick en ljusstake sönder under flytten, men det hanterades otroligt väl av företaget. Läs mer
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredrik N
    Tack Fredrik! Kul att du är nöjd trots att ett missöde skedde. Lycka till med allt nu! Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • Johan T
    Johan T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra insats från flyttgänget och löpande bra kommunikation från början till slut. Läs mer
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan T
    Tack för ditt omdöme Johan och tack för uppdraget. Ha en fortsatt bra sommar nu. Mvh Flyttbolaget
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Företaget var mycket professionellt och tillmötesgående. De tre kilarna som hjälpte mig med min flytt var snabba, noggranna och mycket hjälpsamma. Jag är mycket nöjd med mitt val av flyttfirma! Läs mer
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredrik J
    Hej Fredrik, kul att du är nöjd! Vi får önska dig lycka till i nya boendet och en fortsatt bra sommar. /Flyttbolaget
  • Ingemar E
    Ingemar E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget den 7/7-2017
    Vi vill tacka Er så jätte mycket för flytthjälpen er noggrannhet och ett mycket trevligt bemötande. Vi kommer verkligen rekommendera Er. Hälsningar Ingemar Läs mer
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ingemar E
    Hej Ingemar, tack själv för uppdraget! Hoppas du trivs bra i nya boendet. Ha en fortsatt trevlig sommar nu önskar vi på Flyttbolaget i Stockholm AB!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Supertrevliga, svarar snabbt på mail, enkla att ha att göra med vid bokning etc och själva flytten gick supersmidigt med trevlig och stark flytthjälp! :) Läs mer
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johanna B
    Tack för dina ord Johanna! Snabbt och smidigt ska det vara, lycka till med allt nu! :)
  • Per M
    Per M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi fick verkligen proffsig och väl genomförd flytt av Flyttbolaget. Massor med bohag, möbler och trädgårdsmöbler, och även en hel del grovsopor, flyttades från vårt sommarhus i skärgården med pråm och sedan bil. Flyttgubbarna var ett trevligt gäng, som med gott humör och ett och annat skämt fixade precis allt vi behövde. Allt kom fram säkert och utan en skråma.
    Jag kan varmt rekommendera Flyttbolaget i Stockholm AB om ni ska göra en skärgårdsflytt.
    Hälsningar Per Molander Läs mer
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Per M
    Tack för ditt fina omdöme Per! Skönt att få komma ut i skärgården lite :). Ha en fortsatt bra sommar nu och lycka till.
  • Frank H
    Frank H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Ni är bäst!
    Flyttfirman jag anlitade innan dök aldrig upp och då klev ni in med kort varsel och styrde upp det hela på ett grymt sätt!!
    Enormt duktiga, proffsiga, trevliga och grymt effektiva!
    Tack än en gång för hjälpen idag!

Frank:) Läs mer
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Frank H
    Hej Frank! Kul att vi är bäst, vi tackar och tar åt oss och önskar dig en fortsatt trevlig sommar! :)
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Flyttbolaget. Flyttkillarna var väldigt snabba och effektiva lastning och avlastning. De var mycket måna om att jag fick mina möbler och lådor placerade där jag ville ha dem. Flytten gick på kortare tid än den tidsuppskattning jag fick vid offerten. Jag kommer definitivt anlita Flyttbolaget när jag flyttar nästa gång. Läs mer
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kjell K
    Hej Kjell, tack för omdömet och ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi flyttade ut ett helt bohag till en ö i Stockholms skärgård och fick fantastisk hjälp av Flyttbolaget hela vägen från tidsplanering till att hela hemmet stod på plats. Flyttkillarna kom i tid, kommunicerade tydligt, var så försiktiga med våra möbler och lådor och var också väldigt serviceminded. Vi är så nöjda, tack. Läs mer
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Pernilla S
    Hej Pernilla och tack för ditt fina omdöme! Jag hälsa grabbarna att du är nöjd, det var ett kul uppdrag. Lycka till i nya bostaden och glad midsommar! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Bonta S
    Bonta S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Simply Excellent!!! No other words for the experience with them. Will be very happy to use them if I need to and will definitely recommend them to friends and family. Läs mer
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Bonta S
    Hi Bonta, we are happy the help you and we say happy midsummer and good luck at your new place. /Flyttbolaget
  • Johan R
    Johan R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra och proffsig flyttfirma vad gäller alla delar. Trevlig, kundfokuserad personal. Läs mer
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan R
    Hej Johan, vad kul att du är nöjd! Vi tackar för omdömet och uppdraget och önskar glad midsommar! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Väldigt smidigt allting, från första kontakt till sista! Läs mer
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Niklas N
    Tack Niklas! Lycka till i nya boendet och glad midsommar! /Flyttbolaget
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är nöjda med flytten inom söderort. Flyttkillarna kom punktligt på flyttdagen och var försiktiga med våra saker. Allt kom fram helt och killarna var glada och trevliga.

Jättebra också att få låna flyttkartonger kostnadsfritt i samband med flytten. Det gick smidigt att hämta upp och lämna tillbaka i Midsommarkransen.

Vi kan rekommendera Flyttbolaget! Läs mer
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Birgitta S
    Hej Birgitta, tack för omdömet och uppdraget! Kul att ni vill rekommendera oss, vi får önska lycka till i nya boendet och glad midsommar! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Heidi W
    Heidi W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Proffsigt, punktligt, smidigt, pålitligt, trevligt. Snabba svar från kundtjänst. Läs mer
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Heidi W
    Som det ska vara! :) Tack för omdömet och glad midsommar!! /Flyttbolaget