Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten — Visa karta

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 227 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm

• Marianne G
    Marianne G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bästa flyttbolaget!! Så otroligt hjälpsamma och trevliga killar. Trots snäv trappa i min lägenhet så var det inga problem för dessa killar, de hjälpte till att skruva isär möbler som inte gick att få ner mm och detta med ett leende och ett "Inga problem" Flytten gick galant trots allt extra slit de råkade ut för i min lägenhet. Jag skulle absolut anlita detta flygbolag igen! Grymma killar!!
  • Jakob O
    Jakob O skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba , duktiga killar som hjälpte mig att flytta! Allt gick otroligt smidigt! Rekommenderas starkt!!! Tog även flyttstäd.
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Otroligt proffsiga och snabba! Supernöjda!
  • William S
    William S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag och min fru beställde både flytt och flyttstädning av vår lägenhet i midsommarkransen.

De som kom var både trevliga och duktiga. Det var ett tajt schema med flytt på lördag och flyttstädning på söndag, på måndagen skedde överlämning av lägenhet till nya ägarna. allt gick jättebra.

Otroligt vänliga och hjälpsamma flyttgubbar med stor yrkeskunnighet. Jag skulle anlita dem igen vilken dag som helst.

William
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Hej Vi är nu lyckligt på plats i nya lägenheten. Tack vare trevliga och effektiva killar gick flytten smidigt och snabbt.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Flyttbolaget vid vår flytt. Killarna som kom var mycket trevliga och tillmötesgående. Trots att vi hade en tidig och mycket kort hisstid i vårt nya hus gick det mycket snabbt och enkelt att komma på plats. Vi kan varmt rekommendera Flyttbolaget i Stockholm.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi fick mycket god service, snabb hjälp och mycket gott omhändertagande vid vår flytt.
    Flyttbolaget höll verkligen vad de lovade.
    De levererade och hämtade flyttkartongerna vi hyrt utan bekymmer.
    Vi kan varmt rekommendera Flyttbolaget!

Martin och Ulrika
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ulrika B
    Tack för omdömet Ulrika & Martin! Vi önskar dig lycka till i nya bostaden.
  • Karin H
    Karin H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt svar. Proffsiga flyttkillar med humor. Kämpade på riktigt bra i 4 trappor utan hiss. Skulle absolut använda dem igen för flytt. Vi bokade även städning, men den genomfördes av annan firma. Städningen var ok men inte mer (började städa sent (17:00) , hade inga lampor med sig och ville ha extra betalt).
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Karin H
    Tack för ditt omdöme Karin, lycka till med allt i nya bostaden. /Mvh Flyttbolaget
  • Ellen E
    Ellen E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga och tillötesgående. Leverans av kartonger och packmaterial enligt mina önskemål.
    Killarna som skötte flytten var otroligt proffsiga och snabba.
    Jag är väldigt glad över mitt val av flyttfirma. Kunde inte varit bättre.
    Ellen Erixon
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ellen E
    Hej Ellen, hoppas du trivs bra i nya boendet. Vi tackar för omdömet och önskar dig lycka till med allt! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Gertrud B
    Gertrud B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi fick en rekommendation från en vän och Vi köpte tjänsten med packning, flyttning, och upp-packning samt flyttstädning.
    Vi är mycket nöjda, det gick lätt att komma i kontakt med ansvariga för flytten, trevligt bemötande och ett bra jobb.
    Rekommenderar gärna firman vidare.
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Gertrud B
    Hej Gertrud, tack för ditt omdöme! Kul att alla moment gick bra. Lycka till med allt! Mvh Flyttbolaget
  • Berit E
    Berit E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget var på tårna redan från början då jag via mejl inom några timmar fick svar på min offert. Vi bokade tid för flytten och 2 kompetenta och trevliga flyttkillar kom och tog väl hand om mitt bohag. Pga liten hiss var de tvungna att bära flera tunga möbler många trappor men inga möbler blev skadade. Personalen var erfaren och mycket professionell. Jag är 100% nöjd med arbetet och kommer att anlita Flyttbolaget igen och rekommenderar dom varmt till andra.
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Berit E
    Hej Berit och tack för din recension, vi får tacka så mycket och önska lycka till! Mvh Flyttbolaget i Stockolm AB
  • Mathias V
    Mathias V skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra bemötande från början till slut. Flytten blev något dyrare än vi beräknat men klart värt det.
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mathias V
    Hej Mathias och tack för dina ord! Vi önskar dig lycka till i nya bostaden och välkommen åter. Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Mary J
    Mary J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Är glad över att valet föll på Flyttbolaget för jag har fått bra hjälp och toppen bemötande av såväl de som flyttade mitt bohag och Philip som skötte det administrativa. Jag har fått snabbt svar på mina frågor, såväl per mail som per telefon. Skönt för en orolig förstagångsbeställare som jag! Summa summarum är jag nöjd och rekommenderar detta bolag.
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mary J
    Hej Mary, tack för ditt fina omdöme. Kul att du blev nöjd som förstagångsbeställare :). Lycka till med allt! Mvh Flyttbolaget
  • Eva I
    Eva I skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget har överträffat mina förväntningar från första kontakt via hämtning av flyttmateriel, effektivitet under flyttdagen till återlämnande av flyttkartonger. Hela vägen ett mycket trevligt bemötande och effektiv hantering. Jag flyttar gärna med er igen!
    2017-11-15 Flyttbolaget i Stockholm svarar Eva I
    Tack för omdömet Eva! Vi önskar dig lycka till i nya bostaden. /Flyttbolaget
  • Kickie L
    Kickie L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytt från Stockholm till Norrtälje.
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kickie L
    Tack för omdömet Kickie, lycka till i Norrtälje! /Flyttbolaget
  • lena b
    lena b skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mkt bra flytthjälp, effektiva och trevliga. Allt fungerade väl, stor bra bil med baklyft förenklade lastningen.
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar lena b
    Hej Lena, ja bakgavellyft är ofta smidigt att ha :). Tack för omdömet! Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • Björn E
    Björn E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra flyttfirma med både kunnig och trevlig personal! Rekommenderas varmt.
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Björn E
    Tackar så mycket! Det uppskattas. Mvh Flyttbolaget!
  • Pentti R
    Pentti R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi skulle flytta! Hitta flyttfirma??Vi hittade direkt "Flyttbolaget i Stockholm". Klockrent val.
    Allt fungera perfekt, inte bara att flytta möbler och kartonger utan dessutom så fick vi "inredningsförslag" på det nya stället vi flyttade till. Stora starka grabbar flyttade möblerna, varsamt med styrka och kraft.
    Rekommenderar med det bästa Flyttbolaget i Stockholm.
    P&H
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Pentti R
    Hej Pentti, tack för omdömet och uppdraget! Det är alltid kul att bjuda på fin service, lycka till i nya boendet nu. Med vänliga hälsningar, Flyttbolaget i Stockholm AB.
  • Anna-Karin G
    Anna-Karin G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Väldigt bra och professionellt bemötande, och en väldigt snabb och smidig flytt! Jag är otroligt nöjd!
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Anna-Karin G
    Tackar Anna-Karin! Hoppas du trivs bra i nya boendet. Mvh Flyttbolaget
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytten blev väldigt smidig tack vare flyttbolaget!
    Punktliga, försiktiga, effektiva och härlig personal!
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Daniel C
    Vi tackar för dessa ord Daniel och önskar dig lycka till i nya boendet! Vänligen Flyttbolaget i Stockholm
  • Simon R
    Simon R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Väldigt bra bemötande, proffsiga, snabba och noggranna!
    2017-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Simon R
    Tack för omdömet Simon! Det uppskattas. Vänligen Flyttbolaget
  • Anni C
    Anni C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jättetrevliga, snabba och oerhört servicemedvetna. Vår flytt gick hur smidigt som helst med Flyttbolaget!
    2017-08-10 Flyttbolaget i Stockholm svarar Anni C
    Vad kul att du är så nöjd, det glädjer och jag ska hälsa grabbarna. Lycka till i nya bostaden nu och ha en fortsatt fin sommar! /Flyttbolaget
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Utomordentlig service. Trevlig personal och snabbt jobb.
    Tyvärr gick en ljusstake sönder under flytten, men det hanterades otroligt väl av företaget.
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredrik N
    Tack Fredrik! Kul att du är nöjd trots att ett missöde skedde. Lycka till med allt nu! Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • Johan T
    Johan T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra insats från flyttgänget och löpande bra kommunikation från början till slut.
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan T
    Tack för ditt omdöme Johan och tack för uppdraget. Ha en fortsatt bra sommar nu. Mvh Flyttbolaget
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Företaget var mycket professionellt och tillmötesgående. De tre kilarna som hjälpte mig med min flytt var snabba, noggranna och mycket hjälpsamma. Jag är mycket nöjd med mitt val av flyttfirma!
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredrik J
    Hej Fredrik, kul att du är nöjd! Vi får önska dig lycka till i nya boendet och en fortsatt bra sommar. /Flyttbolaget
  • Ingemar E
    Ingemar E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget den 7/7-2017
    Vi vill tacka Er så jätte mycket för flytthjälpen er noggrannhet och ett mycket trevligt bemötande. Vi kommer verkligen rekommendera Er. Hälsningar Ingemar
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ingemar E
    Hej Ingemar, tack själv för uppdraget! Hoppas du trivs bra i nya boendet. Ha en fortsatt trevlig sommar nu önskar vi på Flyttbolaget i Stockholm AB!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Supertrevliga, svarar snabbt på mail, enkla att ha att göra med vid bokning etc och själva flytten gick supersmidigt med trevlig och stark flytthjälp! :)
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johanna B
    Tack för dina ord Johanna! Snabbt och smidigt ska det vara, lycka till med allt nu! :)
  • Per M
    Per M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi fick verkligen proffsig och väl genomförd flytt av Flyttbolaget. Massor med bohag, möbler och trädgårdsmöbler, och även en hel del grovsopor, flyttades från vårt sommarhus i skärgården med pråm och sedan bil. Flyttgubbarna var ett trevligt gäng, som med gott humör och ett och annat skämt fixade precis allt vi behövde. Allt kom fram säkert och utan en skråma.
    Jag kan varmt rekommendera Flyttbolaget i Stockholm AB om ni ska göra en skärgårdsflytt.
    Hälsningar Per Molander
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Per M
    Tack för ditt fina omdöme Per! Skönt att få komma ut i skärgården lite :). Ha en fortsatt bra sommar nu och lycka till.
  • Frank H
    Frank H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Ni är bäst!
    Flyttfirman jag anlitade innan dök aldrig upp och då klev ni in med kort varsel och styrde upp det hela på ett grymt sätt!!
    Enormt duktiga, proffsiga, trevliga och grymt effektiva!
    Tack än en gång för hjälpen idag!

Frank:)
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Frank H
    Hej Frank! Kul att vi är bäst, vi tackar och tar åt oss och önskar dig en fortsatt trevlig sommar! :)
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Flyttbolaget. Flyttkillarna var väldigt snabba och effektiva lastning och avlastning. De var mycket måna om att jag fick mina möbler och lådor placerade där jag ville ha dem. Flytten gick på kortare tid än den tidsuppskattning jag fick vid offerten. Jag kommer definitivt anlita Flyttbolaget när jag flyttar nästa gång.
    2017-08-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kjell K
    Hej Kjell, tack för omdömet och ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi flyttade ut ett helt bohag till en ö i Stockholms skärgård och fick fantastisk hjälp av Flyttbolaget hela vägen från tidsplanering till att hela hemmet stod på plats. Flyttkillarna kom i tid, kommunicerade tydligt, var så försiktiga med våra möbler och lådor och var också väldigt serviceminded. Vi är så nöjda, tack.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Pernilla S
    Hej Pernilla och tack för ditt fina omdöme! Jag hälsa grabbarna att du är nöjd, det var ett kul uppdrag. Lycka till i nya bostaden och glad midsommar! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Bonta S
    Bonta S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Simply Excellent!!! No other words for the experience with them. Will be very happy to use them if I need to and will definitely recommend them to friends and family.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Bonta S
    Hi Bonta, we are happy the help you and we say happy midsummer and good luck at your new place. /Flyttbolaget
  • Johan R
    Johan R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra och proffsig flyttfirma vad gäller alla delar. Trevlig, kundfokuserad personal.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan R
    Hej Johan, vad kul att du är nöjd! Vi tackar för omdömet och uppdraget och önskar glad midsommar! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Väldigt smidigt allting, från första kontakt till sista!
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Niklas N
    Tack Niklas! Lycka till i nya boendet och glad midsommar! /Flyttbolaget
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är nöjda med flytten inom söderort. Flyttkillarna kom punktligt på flyttdagen och var försiktiga med våra saker. Allt kom fram helt och killarna var glada och trevliga.

Jättebra också att få låna flyttkartonger kostnadsfritt i samband med flytten. Det gick smidigt att hämta upp och lämna tillbaka i Midsommarkransen.

Vi kan rekommendera Flyttbolaget!
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Birgitta S
    Hej Birgitta, tack för omdömet och uppdraget! Kul att ni vill rekommendera oss, vi får önska lycka till i nya boendet och glad midsommar! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Heidi W
    Heidi W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Proffsigt, punktligt, smidigt, pålitligt, trevligt. Snabba svar från kundtjänst.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Heidi W
    Som det ska vara! :) Tack för omdömet och glad midsommar!! /Flyttbolaget
  • Ralf S
    Ralf S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt svar med offert. Positiv lösningsorienterad attityd och glatt humör under flytten. Supernöjd.
    2017-06-22 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ralf S
    Tack för omdömet Ralf! Vi får önska glad midsommar!
  • Max L
    Max L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Tillmötesgående och vänliga redan vid bokningen. Kom på utsatt tid med stor bil och två trevliga snabba killar. De tog sig tid att lyssna på vad jag var extra rädd om och såg till att det plastades och filtades ordentligt.
    Vid inflyttningen gick allt smidigt och inte en pinal hade gått sönder eller skadats. Hjälpte även till att bära upp delar av bohaget på vinden. En extra stjärna för att de bar upp säng och linneskåp 8 trappor, med ett leende!
    Snabbt, effektivt och med härligt bemötande. Skulle rekommendera till alla bekanta som skulle flytta. Supernöjd!
    2017-06-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Max L
    Hej Max, ja det var lite kämpig flytt med 8 tr och liten hiss men det är ju därför man ska anlita oss så det var kul att du blev nöjd! Vi önskar en dig en bra sommar och lycka till i nya boendet. Mvh Flyttbolaget Stockhom
  • Moa R
    Moa R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jättenöjd! Trevlig flyttpersonal som var snabba och dessutom riktigt problemlösningsinriktade när det visade sig att möblemang inte skulle få plats att bäras in den "vanliga vägen". Inget verkade vara ett hinder i deras ögon och de löste det galant. Fick låna precis lagom stora flyttkartonger - gratis - så att färre kartonger behövde användas och därmed bäras (sparade tid och pengar). Allra bäst var att flyttbilen var så stor så att den bara behövde köras en gång till den nya bostaden (sparade tid och pengar). När fakturan damp ner var den helt i enlighet med hur allt gått till. Tack!
    2017-06-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Moa R
    Hej Moa! Hoppas du trivs bra i nya boendet. Vi tackar för uppdraget och det var kul att du blev så nöjd. Vad bra att kartongerna hjälpte! Ha en bra sommar nu! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Johan K
    Johan K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi har flyttat med Flyttbolaget två gånger.
    Att välja dem igen 3,5 år senare var en självklarhet för oss.
    Nu senast från 102kvm lägenhet till hus med över 100 kartonger och lådor + möbler och elektronik.
    Jag är en man av ordning och en som bryr sig om mina saker! Kände precis som första gången att jag lugnt kunde lämna över flytten till de otroligt trevliga och proffessionella flyttkarlarna!
    De plastar in ömtåliga möbler och lösöre, packar bilen väl. Noterar vaket befintliga skador på lösöre för att senare diskussion inte skall uppstå. De är effektiva, snabba och kommer i tid. Mycket glada och trevliga!
    Kontakten med kontoret är superb, snabba mejlsvar.

Rekomenderas varmt!
    2017-06-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan K
    Hallå Johan och tack åter för uppdraget! Alltid kul med återkommande kunder och du är såklart välkommen åter :). Och stort tack för ditt fina omdöme, uppskattas varmt!
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Smidigt, vänligt o snabbt! Helnöjd!
    2017-06-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kerstin G
    Hej Kerstin och tack för ditt omdöme! Lycka till i nya bostaden. /Flyttbolaget
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Anlitade Flyttbolaget för privatflytt och blev jättenöjd för allt flöt på så smidigt. Mycket trevlig och hjälpsam personal, bra bemötande och trevlig kommunikation. Rekommenderar varmt!
    2017-05-24 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kristina P
    Hej Kristina! Fint omdöme och det tackar vi för. Vi får önska er en trevlig helg och lycka till i nya bostaden!
  • Robin B
    Robin B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Super smidig flyttservice och väldigt trevliga!
    2017-05-16 Flyttbolaget i Stockholm svarar Robin B
    Tack för omdömet Robin! Det värmer alltid med trevliga ord :). Ha en bra vår/sommar nu! Mvh Flyttbolaget
  • Hasse Ö
    Hasse Ö skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Instämmer i de goda omdömena nedan! Anlitade Flyttbolaget för privat flytt. Snabb, effektiv och smidig process, från bokning till besiktning (av flyttstädning). Snabbt svar på offertförfrågan, tydlig kostnadsbild och konstruktiv respons på följdfrågor. Trevlig, förtroendeingivande, effektiv och rutinerad flyttpersonal. De bokade även flyttstädning som gjordes dagen efter, med god kvalitet. Flyttbolaget är inte det billigaste alternativet, men ser man till kvaliteten på utförda tjänster är de mycket prisvärda.
    2017-05-16 Flyttbolaget i Stockholm svarar Hasse Ö
    Trevlig läsning såhär i vårsolen! Vad bra att ni är nöjd och vi tackar för omdömet! Lycka till med allt i nya boendet. /Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Högsta betyg till Flyttbolaget i Stockholm.
    Mycket proffsig personal och alltid ett trevligt bemötande.
    Flytten till mitt nya boende blev mycket smidig.
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Magnus J
    Hej Magnus, kanonfint betyg och det tackar vi för. Ha en fortsatt trevlig vår nu! Mvh Flyttbolaget
  • Therese H
    Therese H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Kanonfint bemötande från både kontor och flyttpersonal! De fixade allt det praktiska runtikring flyttarna och jag kunde bara chilla. 😎 Snabbt svar via mail och telefon, samt att det gick fort att få tid för själva flyttarna (tre stycken inom två månader!) Ett stort plus är att de kan hjälpa till med magasinering på obestämd tid!
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Therese H
    Hej Therese, tack för omdömet! Ja det blev många flyttar på kort tid, du är välkommen åter om det blir fler gånger. Hoppas du trivs bra i nya boendet nu! /Mvh Flyttbolaget
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt svar på offert, orolig innan för att anlita flyttfirma. Efter att Flyttbolaget flyttat åt oss så kommer jag aldrig göra det själv igen! Seriösa, varsamma och trevliga! Rekommenderar varmt!
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sofie W
    Hej Sofie, ja det är alltid mycket kring en flytt och vi förstår att många kan vara lite oroliga. Men vad bra att vi kunde leva upp till det fina omdömet och du kände dig trygg med oss! Flyttar du igen så är du välkommen åter. Ha en fortsatt trevlig vår! /Flyttbolaget Stockholm
  • Catharina N
    Catharina N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra bemötande från bokning till flytt. Professionellt!! Allt fungerade mycket bra. Rekommenderar er gärna!!
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Catharina N
    Tack så mycket för ditt omdöme Catharina! Du är välkommen vid nästa tillfälle om det blir nått :). Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Johan B
    Johan B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Kan varmt rekommendera bolaget. Kom precis i tid och skötte flytten perfekt. De har haft en väldigt bra service rakt igenom. Flyttgubbarna var väldigt måna om både bohag och att inte göra fula märken i väggar etc.
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan B
    Tack Johan! Som det ska gå :). Hoppas du trivs bra på nya adressen. Mvh Flyttbolaget Stockholm
  • Helene J
    Helene J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Hade flyttjänst av Flyttbolaget. Är mycket nöjd. De kom med tre man och en flyttbil anpassat för mina behov, så det inte behövdes en extrakörning. Flytten gick smidigt och det var snabba, professionella flyttkillar. Allt kändes professionellt från första mailkontakt till slutbetalning. Kan verkligen rekommendera dem.
    2017-04-27 Flyttbolaget i Stockholm svarar Helene J
    Hej Helene, tack för ditt fina omdöme! Hoppas du trivs bra i nya boendet, välkommen åter! /Flyttbolaget i Stockholm AB

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten