Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten — Visa karta

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!
Mån-Tor: 08:30-16:00
Fre: 08:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 275 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm

• Jenny A
    Jenny A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytt och flyttstäd
    Tillmötesgående, flexibla, snabba
    Mkt nöjd, rekommenderar gärna! Läs mer
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra service genom hela processen, från offert till att flytten var klar.
    Flyttkillarna jobbade på lugnt och metodiskt och de var framförallt väldigt trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Punktliga, trevliga och effektiva.
    Allt gick snabbt och smidigt på kortare tid än utlovat.
    Stort tack!!! Läs mer
  • Jacqueline C
    Jacqueline C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Sån fantastisk personal!
    Kunde inte vart mer nöjda med val av flyttfirma.
    Skulle välja flyttbolaget 100 gånger om. Tack för ni gjorde flyttkaoset till en smidig stund.
    / Jacqueline, Jhon och hundarna. Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytttransport och städ i skärgården

Utmärkt
    Hög kvalitet från start till stopp
    Snabba svar
    Tydligt
    Noggranna
    Uppföljning o avstämning

Den högsta kvaliteten på en tjänst jag någonsin köpt

Allt perfekt
    Återkom
    Gav tydlig info
    Lätt att nå
    Överlämning till kollega perfekt

Stort tack! Läs mer
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga att ha och göra med och gjorde jobbet enligt plan. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Kommunikation med företaget före, packning och flytt fungerade utmärkt. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Sofia
    Sofia skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt, smidigt, säkert och oerhört proffsiga grabbar. Vi ger de våra bästa rekommendationer! Om vi flyttar igen så är valet givet att välja Flyttbolaget!
    // Sofia och David Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Tack till alla som jobbar på Flyttbolaget! Skickligt, smidigt, snabbt, kul! / Niklas Ekdal Läs mer
  • Christina P
    Christina P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Det mest fantastiska flyttbolaget!
    Filosofiskt händiga flyttkarlar med ömsint behandling av bohag samt ömtåliga själar när man flyttar in i ett nytt liv.
    Bra priser, underbar service.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Sven Göran J
    Sven Göran J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Toppbetyg till flyttpersonalen. Ingenting att anmärka på flyttstädningen. Jag kan rekommendera Flyttbolaget i Stockholm Läs mer
  • Charles B
    Charles B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Flyttbolagets tjänster. Personalen återkom med en offert som var anpassad för våra behov. De var mycket professionella, trevliga och måna om att saker inte skulle gå sönder eller skadas under flytten. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    -Trevligt bemötande vid första kontakt
    -Överskådlig offert
    -Svarade snabbt på frågor via mail och telefon
    -Flexibelt
    -Trevliga flyttkillar

Med vänliga hälsningar
    Peter Wihlborg Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra och tydlig info och kommunikation - höll vad de lovade, och gjorde det bra! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Riktiga proffs! Gjorde att flytten gick riktigt smidigt, väldigt hjälpsamma. Vi var supernöjda. Läs mer
  • Mohsen P
    Mohsen P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Riktigt bra, bara +++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • Mia L
    Mia L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Här är gänget som förstår service! Fick hjälp med flytt, packning av glas och porslin samt städning av huset. Alla inblandade var trevliga och skötte jobben superbra. Läs mer
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Super bra att ha och göra med och riktigt hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Liam B
    Liam B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    great friendly and professional service. Very Quick too Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Utmärkt bemötande och service. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande av de som kom, och jobbet blev utfört enligt offererat pris. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mikael B
    Hej Mikael, vi får tacka för omdömet och önska dig lycka till med allt! Vänligen Flyttbolaget
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra genomförd flytt, alltifrån packning till städning! Kan rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Andreas L
    Hej Andreas, roligt att du är nöjd med oss och vi får tacka för rekommendationen! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Lina B
    Lina B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba, noggranna och hjälpsamma. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Lina B
    Tack för din recension Lina! Vänligen Flyttbolaget
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga killar som fixade flytten snabbt! Kan varmt rekommenderas! Fakturan var i enlighet med offerten och deras uppskattning av hur lång tid flytten skulle ta stämde väldigt väl. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Cecilia S
    Hej Cecilia! Det gick som det skulle då :). Tack för omdömet och lycka till i nya bostaden. /Mvh Flyttbolaget
  • Jan M
    Jan M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Gillar. Plusvärden: Bolagets ekonomi+avtal; höga flyttkartonger för galgar. Bonus: Trevliga killar. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jan M
    Hej Jan, tack för dina ord! Vi önskar dig lycka till på nya stället. Vänligen Flyttbolaget i Stockholm
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket duktiga o professionella flyttkillar, som också gav oss fint mänskligt stöd i en svår situation. Perfekt service m hög tillgänlighet och snabba svar. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Tommy L
    Tackar för ditt fina omdöme Tommy! Lycka till med allt. /Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • Claes L
    Claes L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Från första telefonkontakten till återlämnande av sista flyttlådan bara positiva upplevelser. Inga skador på vare sig våning eller flyttgods, trevliga, starka och positiva killar, som flyttade 100 m2 + källare i ett nafs. Allt välförpackat och bra stuvat i bilen. Satte allt på önskad plats i den nya våningen och monterade det som demonterats för transport. Vi är jättenöjda! C.L. i Bromma Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Claes L
    Hej Claes, vad roligt att du är nöjd med helheten! Vi önskar lycka till i nya bostaden. Vänligen Flyttbolaget!
  • Nathalie  R
    Nathalie R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Min bästa flytterfarenhet någonsin. Punktliga och effektiva killar, trevligt och proffsigt bemötande. Det var till och med trevligt att flytta. Kan varm rekommenderas! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Nathalie R
    Hej Nathalie, tack för dina fina ord! Nöjet är på vår sida :). Välkommen åter och lycka till i nya bostaden! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Ulf
    Ulf skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Fantastisk service. Bra och oerhört trevlig personal. Allt gick smärtfritt. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ulf
    Hej Ulf och tack för rekommendationen! Det är så det ska gå, lycka till med allt! /Flyttbolaget
  • Michael N
    Michael N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Tack för all hjälp med vår flytt. Den gick jättebra. Trevliga och snabba killar, Martin och Linus!
    Det var fjärde gången vi anlitade Flyttbolaget och vi kommer göra det även nästa gång det blir aktuellt.
    Rekommenderar andra att använda deras tjänster. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Michael N
    Hej Michael och tack åter för ditt fina omdöme! Alltid kul med återkommande kunder och du är självklart välkommen åter :). Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Lena A
    Lena A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevlig personal.
    Allt utfördes som jag hade förväntat mej. Både "tippkörningen och även flyttstädningen.

Kan tryggt rekommendera Flyttbolaget. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Lena A
    Hej Lena, tack för recensionen! Lycka till med allt! /Vänligen Flyttbolaget
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Allt i flytten gick smidigt -
    Väldigt trevliga och professionella! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredrik H
    Tack för rekommendationen Fredrik, uppskattas! Mvh Flyttbolaget
  • Ann S
    Ann S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag anlitade flyttbolaget både för flyttning och flyttstädning och jag är väldigt nöjd. Städningen var toppen till och med ugnsplåtarna såg ut som när dom var ny och killarna som kom var trevliga.
    Flytten gick perfekt. Jag hade fått en uppskattning på sex timmar och det tog exakt sex timmar. Killarna som flyttade var jätte trevliga så det blev en väldigt trevlig dag och det kändes inte alls jobbigt ( som det kan göra ibland när man flyttar).
    Det här var min 18:e flytt så jag har lite att jämnföra med och kan varmt rekommendera Flyttbolaget i Stockholm. /Anna-Carin Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ann S
    Hej Ann! Kul att du är så nöjd när du också flyttat hela 18 gånger, då talar vi med någon med erfarenhet! :) Du är såklart välkommen åter om det blir en 19e flytt ;). Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Leif B
    Leif B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Extremt proffesionell flyttfirma. Jerry o Tobias som flyttade åt oss var sjukt effektiva o noggranna. Dessutom trevliga och hjälpsamma. Vår dotter använde dem också i höstas och var lika nöjd.

Leif B Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Leif B
    Tack för ditt omdöme Leif och vad roligt att din dotter anlitat oss också. Hoppas du trivs i nya bostaden. Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vänligt och enkel kommunikation, bra jobb från flyttkillarna.
    Inte så krångligt som jag upplevde med dom andra flyttfirmorna jag kontaktade innan. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Gunilla Å
    Hej Gunilla och tack för omdömet, vi hoppas du trivs bra i nya bostaden. Välkommen åter hälsar vi på Flyttbolaget!
  • Roger T
    Roger T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra från initial kontakt till själva flytten. Tre trevliga killar hjälpte oss med flytten. De var snabba men ändå noggranna och flytten gick som en dans. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Roger T
    Hej Roger och tack för recensionen! Vi tackar för det och önskar lycka till med allt. /Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Jimmy Z
    Jimmy Z skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra
    Kom i tid
    Klar plan på utförande
    Lugna och trevliga
    Bra med barn Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jimmy Z
    Tack för rekommendationen Jimmy, lycka till med allt! Mvh Flyttbolaget Stockholm AB
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga, hjälpsamma och höll vad de lovade. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Henrik W
    Hej Henrik, tack för omdömet! Lycka till med allt. /Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Eva H
    Eva H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande. Proffsiga och hjälpsamma flyttkillar. Allt var helt. Jättebra flyttkartonger och papper att slå in glas o dyl. Vi är jättenöjda helt enkelt.
    Detta var andra gången vi använde oss av firman. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Eva H
    Hej Eva, tack för ditt omdöme och kul att du anlitade oss igen. Du är välkommen åter såklart :). Mvh Flyttbolaget
  • William T
    William T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt kundbemötande - både vid bokning och under flytten, trevligt att kunden är involverad i flytten - man köper hjälp, och inte hela tjänsten. Det känns tryggt att man har kontroll över sitt emblage, eftersom man följer med under hela processen. Jag kommer absolut överväga att anlita dem nästa gång! Det rekommenderar jag även andra att göra! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar William T
    Hej William, roligt att du är så nöjd! Vi tackar och tar emot samt önskar dig välkommen åter. /Flyttbolaget Stockholm
    Flyttbolaget i Stockholm, William T gillar detta
  • Malin A
    Malin A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra och snabb återkoppling vid förfrågan och bokning. Proffsig och personlig service vid själva flytt och transport från dörr till dörr.
    Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Flyttbolaget! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Malin A
    Vad kul att du är nöjd! Hoppas du trivs bra i nya bostaden, välkommen åter :). Vänligen Flyttbolaget
  • Robin G
    Robin G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga, effektiva och kompetenta. 10/10! Läs mer
    2018-01-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Robin G
    Hej Robin, tack för omdömet och god fortsättning! Lycka till med allt nu. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Markku L
    Markku L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabb respons på offert och frågor. Smidigt att låna flyttkartonger. Bra hjälp med packning och suveränt genomfört flytt. Dessutom rakt igenom bra och trevligt bemötande. Super. Läs mer
    2018-01-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Markku L
    Tackar för omdömet Markku! Vi önskar god fortsättning och lycka till med allt. /Flyttbolaget
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba svar, smidigt och allt flöt på bra i flytten. Läs mer
    2018-01-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Anna Ö
    Hej Anna, god fortsättning och tack för omdömet! /Flyttbolaget
  • Alice S
    Alice S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Allt fungerade jättebra. Det gick fort och de ställde möblerna där vi ville. Trevliga killar! Läs mer
    2017-12-11 Flyttbolaget i Stockholm svarar Alice S
    Tack så mycket för omdömet Alice! God jul önskar vi på Flyttbolaget!
  • Pia K
    Pia K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket trevliga och hjälpsamma flyttkillar! Jag skulle absolut anlita dem igen. Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Pia K
    Hej Pia! roligt att du är nöjd, jag ska hälsa grabbarna. Vi önskar God Jul och lycka till med allt. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Fredric J
    Fredric J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba, effektiva och trevliga - grymt bra killar! Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredric J
    Fin bild Fredric :D. Tack för omdömet! Får önska lycka till med allt. God jul, Flyttbolaget!
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag fick ett gott bemötande från Flyttbolaget och själva flyttningen gick över förväntan bra. Överenskomna tider respekterades, ingenting gick sönder. Flyttbolagets personal var både snabb och duktig.
    Birgitta Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Birgitta D
    Hej Birgitta, vad roligt att du är nöjd med allt. Vi får önska lycka till i nya bostaden, vänligen Flyttbolaget!
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bästa flyttbolaget!! Så otroligt hjälpsamma och trevliga killar. Trots snäv trappa i min lägenhet så var det inga problem för dessa killar, de hjälpte till att skruva isär möbler som inte gick att få ner mm och detta med ett leende och ett "Inga problem" Flytten gick galant trots allt extra slit de råkade ut för i min lägenhet. Jag skulle absolut anlita detta flygbolag igen! Grymma killar!! Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Marianne G
    Hej Marianne, tack för ditt omdöme! Ibland är det trångt och svårt att få ned möbler men det brukar oftast gå att lösa :). Du är välkommen åter om det blir dags. Mvh Flyttbolaget
  • Jakob O
    Jakob O skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba , duktiga killar som hjälpte mig att flytta! Allt gick otroligt smidigt! Rekommenderas starkt!!! Tog även flyttstäd. Läs mer
    2017-12-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jakob O
    Kul att du rekommenderar oss Jakob! Tack för det och lycka till med allt! Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten