Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten — Visa karta

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!
Mån-Tor: 08:30-16:00
Fre: 08:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 297 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm

• Karola B
    Karola B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är super nöjda med flytthjälpen. ”Grabbarna var snabba men väldigt noggranna och systematiska i sitt arbete. Vi kommer anlita / rekommendera detta bolag.
    Plus i kanten att det var 3 sköna killar som hade hand om vår flytt. Läs mer
  • Marcello M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Nöjd! Nöjd! Nöjd!
    Snabb återkoppling på offert.
    Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Catharina S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Nöjd nöjd nöjd snabb återkoppling på offert inga konstigheter .trots timarvode så var det en snabb flytt. Allt var i perfekt skick när det kom fram. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Ann-sofie M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytthjälp
    Jättebra bemötande, snabba och trevliga svar på mina funderingar både via telefon och mail.
    Jag rekommenderar Flyttbolaget och kommer att ta hjälp av dom igen vid nästa flytt. Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget hjälpte oss med såväl packning av allt som flytt från vår sexa. Första gången vi inte gjorde allt själva och var lite oroliga för hur detta skulle gå. Men oroade oss i onödan. Allt flöt fantastiskt smidigt, alla kom på avtalad tid och jobbade snabbt och effektivt. Dessutom väldigt glada och trevliga vilket gjorde att t o m en flytt upplevdes som något kul;)
    Uppstod en liten repa på ett bord. Dagen efter jag påpekat detta kom deras möbelsnickare och hämtade bordet som fixades till nyskick på någon dag. Proffsigt att även ev skador som såklart kan uppstå hanterades på detta sätt.
    Rekommenderar Flyttbolaget starkt till alla som vill ha en trygg och professionell flytthjälp!
    /Lennart Sandström Läs mer
  • Hanna Rebecca Beatrice R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag är otroligt nöjd med min upplevelse (flytthjälp). De som hjälpte mig var snabba, effektiva och lättsamma under flytten och kontakten med bolaget både inför och efter har varit enkel och tillmötesgående. Kommer absolut använda mig av dem om jag flyttar igen! Läs mer
  • Lina L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bokade flytthjälp via en rekommendation som själv var nöjd.
    Jag blev väl bemött genomgående, otroligt proffsigt allting! Jag i min tur rekommenderar verkligen att boka med flyttbolaget.
    Stort tack!
    - Lina Läs mer
  • Cecilia G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Allt funkade bra enligt vad vi kommit överens om.
    Trevliga killar. Läs mer
  • Amir B
    Amir B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag hittade Flyttbolaget via en flytthjälpstips på nätet. Redan från början kändes mailkonversationen professionellt och jag kände mig trygg i affären. När flyttdagen kom var bärhjälpen på plats vid exakt bestämd tid och hade väldigt god bemötande. Jag fick också hjälp med att packa en del småsaker som fortfarande låg löst. Läs mer
  • Jojo S
    Jojo S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Fenomenal service, snabba killar som fick fram allt helt och smärtfritt och dessutom hjälpte till att bära ner en diskmaskin tre våningar utan hiss! Rekommenderas varmt varje dag i veckan!! Läs mer
  • Ulla B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Professionell hantering, punktliga, prisvärda.
    Trevlig personal o duktiga! Läs mer
  • Tom P
    Tom P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    These guys are fantastic! I have a lot of delicate and rather expensive furniture which I was worried about damaging in the move but Yanko is a super star and has moved a lot of fine furniture before so completely understands people that are stressed out and ensures EVERYTHING goes absolutely perfectly. I cannot thank them enough!
    If you have marble tables or anything delicate. These guys are highly recommended. Ask for Yanko :) Läs mer
  • Jill B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytten gick smidigt och snabbt. Flyttbolaget var aktsamma om mina saker.
    Jag fick ett trevligt och tillmötesgående bemötande både när jag ringde och bokade och av han som skötte själva flytten. Jag kommer att använda Flyttbolaget igen. Läs mer
  • Sofia F skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget är den bästa flyttfirma jag använt. De är lätta och snabba att ha kontakt med, de var vänliga och hjälpsamma och gjorde flytten enkel. Nästa gång tar jag packning också. Tack till Flyttbolaget! Flyttade mellan radhus och lägenhet och tog även deras städ. Läs mer
  • Thomas A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi flyttade från ett ganska stort hus och möbler och kartonger skulle transporteras till olika ställen och det fungerade utmärkt! Mycket bra och trevligt bemötande och konkurrens kraftigt pris. Flytten flöt faktiskt på bättre än förväntat 👍🙌 Läs mer
  • Johan Å skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Proffsigt flyttjobb av Chris, Jerry och Lucas... trevliga gubbar dessutom... rekommenderas! Läs mer
  • Kaj A
    Kaj A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Verkligen proffsiga när man hjälpte oss att flytta från en stor villa på 250 kvm till en lägenhet i Tyresö. Man hjälpte oss också att ta hand om allt som skulle slängas. Mycket trevligt bemötande och hjälpsamma. Gjorde det lilla extra som alltid uppskattas. Läs mer
  • Annika C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Seriösa, välorganiserade, effektiva och trevliga! Rekommenderas! Läs mer
  • Camilla W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Erfarna killar, kändes tryggt! Läs mer
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag beställde flytthjälp samt flyttstädning och är mycket nöjd med båda.
    Kommunikationen sköttes främst via mail och jag fick alltid svar senast inom en dag. Vid själva flyttillfället var de snabba och effektiva, dessutom hjälpte de till med att flytta möbler för en del ommöblering i fen nya lägenheten.
    Städningen var även den bra och noggrann från vad jag såg under granskningen. Läs mer
  • Catarina K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jättebra killar, starka och trevliga! Läs mer
  • Rolf T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande, korrekt och snabbt utförande av både flytt och städning! Toppen service! Läs mer
  • Jenny A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytt och flyttstäd
    Tillmötesgående, flexibla, snabba
    Mkt nöjd, rekommenderar gärna! Läs mer
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra service genom hela processen, från offert till att flytten var klar.
    Flyttkillarna jobbade på lugnt och metodiskt och de var framförallt väldigt trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Per L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Punktliga, trevliga och effektiva.
    Allt gick snabbt och smidigt på kortare tid än utlovat.
    Stort tack!!! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Per L
    Hej Per, stort tack själv! Hopps du trivs bra i nya boendet, God Jul! /Flyttbolaet
  • Jacqueline C
    Jacqueline C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Sån fantastisk personal!
    Kunde inte vart mer nöjda med val av flyttfirma.
    Skulle välja flyttbolaget 100 gånger om. Tack för ni gjorde flyttkaoset till en smidig stund.
    / Jacqueline, Jhon och hundarna. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jacqueline C
    Hej Jacqueline, Jhon och hundarna :). Så bra att ni är nöjda, vi får tacka och önska God Jul! /Flyttbolaget
  • Sofia L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytttransport och städ i skärgården

Utmärkt
    Hög kvalitet från start till stopp
    Snabba svar
    Tydligt
    Noggranna
    Uppföljning o avstämning

Den högsta kvaliteten på en tjänst jag någonsin köpt

Allt perfekt
    Återkom
    Gav tydlig info
    Lätt att nå
    Överlämning till kollega perfekt

Stort tack! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sofia L
    Hej Sofia, stort tack för ditt omdöme och kul att allt gått som det ska göra :). Hoppas sommaren var bra i nya huset. Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Staffan H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga att ha och göra med och gjorde jobbet enligt plan. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Staffan H
    Tack för omdömet Staffan! Vi önskar God jul och Gott nytt år! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Camilla L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Kommunikation med företaget före, packning och flytt fungerade utmärkt. Trevligt bemötande! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Camilla L
    Hej Camilla, bra att du är nöjd precis som det ska vara :). God jul önskar vi på Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Sofia skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt, smidigt, säkert och oerhört proffsiga grabbar. Vi ger de våra bästa rekommendationer! Om vi flyttar igen så är valet givet att välja Flyttbolaget!
    // Sofia och David Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sofia
    Hej Sofia & David, tack för fina omdömet. Lycka till med allt och God Jul!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Tack till alla som jobbar på Flyttbolaget! Skickligt, smidigt, snabbt, kul! / Niklas Ekdal Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Niklas E
    Tack själv för omdömet och uppdraget! Hoppas du trivs i nya bostaden och vi får önska God jul & Gott nytt år! /Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Christina P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Det mest fantastiska flyttbolaget!
    Filosofiskt händiga flyttkarlar med ömsint behandling av bohag samt ömtåliga själar när man flyttar in i ett nytt liv.
    Bra priser, underbar service.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Christina P
    Hej Christina och tack för ditt fina omdöme! Vi får önska lycka till i nya bostaden och God Jul! /Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Sven Göran J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Toppbetyg till flyttpersonalen. Ingenting att anmärka på flyttstädningen. Jag kan rekommendera Flyttbolaget i Stockholm Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sven Göran J
    Så bra att du är nöjd Sven Göran, vi vi tackar för omdömet och önskar God Jul. /Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Charles B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Flyttbolagets tjänster. Personalen återkom med en offert som var anpassad för våra behov. De var mycket professionella, trevliga och måna om att saker inte skulle gå sönder eller skadas under flytten. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Charles B
    Nöjda kunder ska det vara :). Tack för omdömet och lycka till med allt nu, vi önskar God Jul! Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Peter W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    -Trevligt bemötande vid första kontakt
    -Överskådlig offert
    -Svarade snabbt på frågor via mail och telefon
    -Flexibelt
    -Trevliga flyttkillar

Med vänliga hälsningar
    Peter Wihlborg Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Peter W
    Roligt att du är så nöjd! Det är så det ska vara, lycka till nu och God Jul. Mvh Flyttbolaget
  • Susanne H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra och tydlig info och kommunikation - höll vad de lovade, och gjorde det bra! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Susanne H
    Hej Susanne, tack för omdömet och vi önskar God jul! Mvvh Flyttbolaget
  • Sara S
    Sara S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Riktiga proffs! Gjorde att flytten gick riktigt smidigt, väldigt hjälpsamma. Vi var supernöjda. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sara S
    Hej Sara, tack för omdömet och lycka till i nya bostaden! Vi önskar även God jul och gott nytt år! /Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Mohsen P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Riktigt bra, bara +++++++++++++++++++++++ Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mohsen P
    Hej Moshen, kul att du är så nöjd, så ska det vara! God Jul önskar Flyttbolaget
  • Mia L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Här är gänget som förstår service! Fick hjälp med flytt, packning av glas och porslin samt städning av huset. Alla inblandade var trevliga och skötte jobben superbra. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mia L
    Tack för omdömet Mia, lycka till på nya stället och God jul! /Flyttbolaget
  • Jeanette A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Super bra att ha och göra med och riktigt hjälpsamma och trevliga. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jeanette A
    Hej Jeanette, tack för omdömet och God Jul!
  • Liam B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    great friendly and professional service. Very Quick too Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Liam B
    Hi Liam, thanks for your kind words.
  • Sofia B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Utmärkt bemötande och service. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sofia B
    Tack för omdömet, det uppskattas!
  • Mikael B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande av de som kom, och jobbet blev utfört enligt offererat pris. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mikael B
    Hej Mikael, vi får tacka för omdömet och önska dig lycka till med allt! Vänligen Flyttbolaget
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra genomförd flytt, alltifrån packning till städning! Kan rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Andreas L
    Hej Andreas, roligt att du är nöjd med oss och vi får tacka för rekommendationen! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Lina B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba, noggranna och hjälpsamma. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Lina B
    Tack för din recension Lina! Vänligen Flyttbolaget
  • Cecilia S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga killar som fixade flytten snabbt! Kan varmt rekommenderas! Fakturan var i enlighet med offerten och deras uppskattning av hur lång tid flytten skulle ta stämde väldigt väl. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Cecilia S
    Hej Cecilia! Det gick som det skulle då :). Tack för omdömet och lycka till i nya bostaden. /Mvh Flyttbolaget
  • Jan M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Gillar. Plusvärden: Bolagets ekonomi+avtal; höga flyttkartonger för galgar. Bonus: Trevliga killar. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jan M
    Hej Jan, tack för dina ord! Vi önskar dig lycka till på nya stället. Vänligen Flyttbolaget i Stockholm
  • Tommy L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket duktiga o professionella flyttkillar, som också gav oss fint mänskligt stöd i en svår situation. Perfekt service m hög tillgänlighet och snabba svar. Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Tommy L
    Tackar för ditt fina omdöme Tommy! Lycka till med allt. /Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • Claes L
    Claes L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Från första telefonkontakten till återlämnande av sista flyttlådan bara positiva upplevelser. Inga skador på vare sig våning eller flyttgods, trevliga, starka och positiva killar, som flyttade 100 m2 + källare i ett nafs. Allt välförpackat och bra stuvat i bilen. Satte allt på önskad plats i den nya våningen och monterade det som demonterats för transport. Vi är jättenöjda! C.L. i Bromma Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Claes L
    Hej Claes, vad roligt att du är nöjd med helheten! Vi önskar lycka till i nya bostaden. Vänligen Flyttbolaget!
  • Nathalie R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Min bästa flytterfarenhet någonsin. Punktliga och effektiva killar, trevligt och proffsigt bemötande. Det var till och med trevligt att flytta. Kan varm rekommenderas! Läs mer
    2018-04-13 Flyttbolaget i Stockholm svarar Nathalie R
    Hej Nathalie, tack för dina fina ord! Nöjet är på vår sida :). Välkommen åter och lycka till i nya bostaden! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten