Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten — Visa karta

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!
Mån-Tor: 08:30-16:00
Fre: 08:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 309 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm

• 2019-04-26

Lisa L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi anlitade Flyttbolaget i Stockholm för en jätteflytt från en villa till en lägenhet och är så nöjda. Allt gick snabbt, smidigt och med ett mycket trevligt bemötande. Professionellt från början till slut. Bästa flyttbolag vi har anlitat. Läs mer
  • 2019-04-15

Emil H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttade 2 rok. Allt gick snabbt och smidigt till ett mycket bra pris! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jim A

2019-04-15

Jim A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Super duktiga, seriösa och noggranna, snabba och vänliga i både kundservice och själva flyttkillarna.
    Bra och snabba i förfrågan och väldigt tydliga i offerten.

Flyttkillarna var suveräna, noggranna och försiktiga, plastade och packade in möbler i filtar och spände fast möbler, värdesaker ordentligt vid förflyttning och transport.
    De använde en rejäl lastbil som rymde massor och värnade verkligen om både sin arbetsmiljö och ens saker.

Jag är verkligen super nöjd och ger 10/10 i betyg. Billiga också!
    Rekommenderar alla jag kan att anlita dessa. Läs mer
  • 2019-04-05

TOMAS L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Att säga att en markering motsvarar det bemötande jag fick från den chaufför som alldeles nyss avslutade min flytt är för mycket. Han inledde med att säga att han inte tog något ansvar eftersom vi packat i Bauhauskartonget. Han tog heller inget ansvar för tv:n om den inte var packad i orginalkartong. På det sättet fortsatte han, det mest vi gjort var i han ögon fel. Stack något upp ur en kartong var det fel och han tog inget ansvar. Hade vi fått veta att dessa regler gällde för detta "flyttföretag" så hade vi ALDRIG anlitat dom..
    Att han sedan var dryg och otrevlig gjorde inte saken lättare att acceptera.
    Helt plötsligt så lämnar han bilen obevakad och vips så var en hemlös där och rotade bland våra saker.
    Flytten blev klar för någon timme sedan och vi har tills nu hittat tre trasiga möbler.

Undvik denna firma om ni kan. Läs mer
    2019-04-10 Flyttbolaget i Stockholm svarar TOMAS L
    Hej Tomas!

Tack för ditt inlägg här på Reco.

Tråkigt att Du blev så väldigt upprörd då vår chaufför påpekade att vi inte kan ta ansvar för sådant som är packat i kartonger av sämre kvalitét mm.

Det är lätt att innehållet skadas då vi hanterar dem och kartongerna staplas på varandra i möbelbilen. Vissa av Era Bauhaus- och Julakartonger gick ju sönder bara de rörde dem.

Vi lånar ju ut riktigt kraftiga flyttkartonger gratis och brukar rekommendera våra kunder att använda sådana.

Att Du uppfattade chauffören som otrevlig låter också konstigt, han har arbetet hos oss i 8 år och aldrig fått ett enda klagomål. Tvärtom massor med beröm för att han är hjälpsam och tillmötesgående. Han bryter ju lite på språket så du kanske tyckte att han lät otrevlig pga det men han försökte nog som vanligt bara sköta sitt jobb.

Nu uppstod ju dessvärre ett par andra skador vilket vi beklagar men vi tar givetvis ansvar för dem. Det är fn under behandling.

Vi utför ca 2.000 flyttningsuppdrag / år både stora och små och ibland är ju tyvärr olyckan framme.

För att bära upp bohaget i nya bostaden så måste vi ibland lämna möbelbilen obevakad kortare stunder. Att det då dyker upp en främmande person som går in i bilen just då är ju otur men inget Du direkt kan lasta oss för. Nu försvann ju inget heller som tur var.

Vår uppskattade tidsåtgång för Din flyttning som Du fått info om innan stämde också bra enligt våra noteringar.

Vår samarbetspartner utförde också en flyttstädning av Er gamla bostad u fm samma dag som flyttningen, hoppas att Du är nöjd med resultatet där.

Lycka till i nya bostaden!

____________________________
    Flyttbolaget Stockholm AB
    Nioörtsvägen 36-38
    126 32 Hägersten
    www.flyttbolagetstockholm.se
    2019-05-20 TOMAS L svarar Flyttbolaget i Stockholm
    Göran Winblad
    Jag antar att du är någon form av ansvarig eller ägare för det här företaget.
    Det förklarar väldigt tydligt de anställdas syn på saker och ting. Dom gör ju precis som du gör, skyller på kunden.

Fel, ni informerade inte om val av kartonger. Ej heller så hade vi inte en en enda Julakartong, det har du också hittat på. Vi blev inte informerade om att vi kunde låna kartonger av er.
    Om ni nu är så seriösa som du påstår så skulle ni ju självklart inte ta dom uppdrag där kunden inte använder era kartonger, men pengar är viktigare än kvalitet för er, ta jobbet och skyll på kunden.

Om ni lämnar mitt bohag utan uppsikt när det är i eran flyttbil under pågående flytt, hur kan det ansvaret vara någon annans än ert?
    Det är en så dum kommentar så det egentligen inte behöver kommenteras.
    Din åsikt är att ni inte kan lastas för det trots att ni har ansvaret för flytten. Vem ansvar är det då? Kundens det också kanske?

Som jag skrev i tidigare inlägg.
    Om ni har möjlighet så skall ni undvika detta företag. Det finns många seriösa flyttfirmor.

Tomas
    2019-05-20 TOMAS L svarar Flyttbolaget i Stockholm
    Göran Winblad
    Jag antar att du är någon form av ansvarig eller ägare för det här företaget.

Det är en så dum kommentar så det egentligen inte behöver kommenteras.

Som jag skrev i tidigare inlägg.

Tomas
    Läs mer genom att expandera tråden +

Staffan S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag vill rekomendera Flyttbolaget. Vårt hem/bohag behandlas med respekt och "pojkarna" vet hur man gör. Jag kommer använda bolaget igen när det är dax. //Staffan Läs mer

Claes R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytt bohag - mycket bra och snabbt bemötande. Rekommenderas Läs mer

Kajsa C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytt tjänst
    Vänligt bemötande
    Företaget levde upp till det som vi beställde
    Positivt och snabbt jobb, vänliga och lösningsfokuserade, ingenting var problem.
    Nöjda! Läs mer
  • Alexandra N

2019-03-03

Alexandra N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi valde Flyttbolaget Stockholm för vi såg att de hade väldigt mycket fina recensioner här på Reco.

Vi bad om en offert för både flytt och städ där vi blev rekommenderade en 40 kbm lastbil med 3 man eftersom vi skulle flytta från 3 våningar utan hiss till ett nytt ställe 500 m bort med hiss. Sedan städ för 60 kvm som var fast pris.

De sa i offerten att de skulle komma 10:00 på morgonen för att lasta in för att de sedan kl 13:00 skulle lossa för vår hisstid skulle börja då fram tills kl 15:00. De skrev även att de skulle äta lunch emellan.

Eftersom det var 995 kr per timma för flytten räknade vi 15 min per resväg för flyttbolaget som de startar ifrån till oss x 2 tor = 30 min + 5 tim mellan 10:00-15:00 (minus lunch 30 min). Så skulle det bli 4975 kr för flytten + städ 2150 kr. Totalt runt 7125 kr. Vi fick en faktura för 10842 kr.

Hur blev det 3692 kr dyrare? Jo, vid inpackning i flyttbilen sa flyttgubbarna att de behövde en extra gubbe och då skulle det gå snabbare och gynna oss + bara gå på 1000 kr. Då tänkte vi att (för vi vill inte att de slita ut sig själva) att ja men de är inte så mkt pengar, visst. Sen blev det ingen lunch, eller de åt faktiskt när vi inte såg för en gubbe va borta när vi kollade + när de var påväg till nya stället så vi betalade tid för deras lunch och en trevlig toa paus på 30 min i vår nya lgh. Sen gick det över hisstiden en timma till 16:00. Sen + restid en timma tor fastän vi bor 15 min från där de åker ifrån. Total tid från 0930-1630 + extra gubbe..

Vi va ju såklart väldigt missnöjda för vi kände att offerten inte alls stämde med hur det blev. Hur ofta flyttar man lixom, man har ingen aning om att de kan bli såhär.. Vi fick ner fakturan till 9183 kr för att flyttgubbarna sa att extragubben skulle kosta en 1000 kr + toabesöket. Sen orkade vi inte tjafsa mer för vi har en liten bebis och vi ville ha en enkel flytt och städ.

Sen städfirman som flyttbolaget använder sig av, som är extern, gjorde hela upplevelsen en jävla mardröm. De städade gamla lägenheten och förstörde träbänkskivan i köket med svarta fläckar + att de försökte skrubba bort fläcken. Sen fick vi hålla kontakt med nya köparen och den otrevliga externa städfirman om att åtgärda fläcken som de sa att vi hade orsakat som vi absolut inte hade gjort. Tillslut efter allt om och men så kom städfirman och åtgärdade fläcken i gamla lägenheten efter att de första gången inte dök upp. Vi hade hyrt en firma för allt och vi kände att vi blev lurade igen. Vi fick säga till Flyttbolaget att vi tyckte de var fel att vi fick hålla kontakten med deras externa flyttfirma och köparen av vår gamla lägenhet. Sen tog de över ansvaret när allt va i princip över..

Vi hade sett fram emot och väntat 1,5 år på att flytta in i vår nya lägenhet och först 1 månad senare har stressen av upplevelsen börjat försvinna. Flyttgubbarna var jättetrevliga så det är så synd att de blev såhär att offerten + städet blev nått helt annat än vad vi trodde.

Vi kommer tyvärr inte rekommendera någon att ta varken flytt eller städ från Flyttbolaget Stockholm. Läs mer
    2019-03-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Alexandra N
    Hej Alexandra!
    Tack för Ditt omdöme, tråkigt att Ni är så missnöjda.
    Roligt dock att Ni är nöjda med flyttkillarna, så ska det vara och vi brukar få mycket beröm för alla grabbarna som jobbar här. Vi kör ca 2.000 flyttuppdrag/år och de flesta av våra kunder är väldigt nöjda.

Om vi börjar med tidsåtgången på flyttningen så var Ert bohag ca 40% större än ett normalstort bohag från ca 60 kvm. Flyttbilen på 40 kbm blev i princip helt full vid lastningen. Ett bohag från ca 60 kvm brukar ligga på ca 25 kbm totalt.

När det är 3 trappor utan hiss vid lastningen så påverkar detta givetvis tidsåtgången väldigt mycket och dessutom tar det ju extra tid att stuva hårdare i flyttbilen.

Vi har ju en minidebitering på 4 timmar/uppdrag och Du undrade om det skulle gå så fort vilket jag svarade att jag inte trodde då körtiden t.o.r. åkerikontoret också ingår där. I övrigt har vi inte diskuterat någon tidsåtgång på uppdraget.

Normalt flyttar vi en 2-rumslägenhet på ca 5-6 timmar om det är ca 25 kbm, nu var det ju mycket mer och därför tog flyttningen ca 7 timmar.
    Vi har ju dock bara debiterat 6 timmar för grabbarna som var där hela tiden och även sänkt kostnaden för extrakillen som kom dit och hjälpte till.

Vi brukar inte hårdra saker då vill ha nöjda kunder.

När det gäller skadan på bänkskivan som städfirman gjorde så är den ju åtgärdad även om det tog ca 2 veckor. Det kan vara svårt att få fram en bra reparatör snabbare, men vi erbjöd oss att fixa någon annan ifall inte städfirman kunde åtgärda den via sin kontakt.

Vi beklagar att det blev en skada men vi tar ansvar för sådant också då vi står som garant för eventuella missar / skador vid flyttstädningarna trots att det är en extern städfirma som gör jobbet.

Lycka till i er nya bostad!

Med vänliga hälsningar / Kind regards

T: 08- 30 10 60
  • Claes M

2019-03-02

Claes M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi beställde flytt med 4 man och stor lastbil i ca 4,5 timme.
    Vi blev jättefint bemötta. Mycket trevliga, ordentliga och snabba killar.
    Företaget levde helt klart upp till förväntningarna.
    Vi rekommenderar företaget varmt. Läs mer
  • 2019-02-07

Karin W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytthjälp och flyttstädning. Båda tjänsterna utfördes smidigt. Man svarade på mail fort och bemötandet var proffsigt, tydligt och trevligt. Mkt nöjd med mitt val av flytthjälp! Läs mer
  • 2019-01-26

Sara M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket professionella och trevliga. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-12-26

Liselotte G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi rekommenderar gärna Flyttbolaget eftersom de gav professionellt och trevligt bemötande hela vägen. På flyttdagen kom ett väl fungerande team bestående av Stefan, Tom och Tobias. De jobbade strukturerat och effektivt samtidigt som de skapade en positiv och trevlig stämning. Läs mer
  • Karola B

2018-12-08

Karola B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är super nöjda med flytthjälpen. ”Grabbarna var snabba men väldigt noggranna och systematiska i sitt arbete. Vi kommer anlita / rekommendera detta bolag.
    Plus i kanten att det var 3 sköna killar som hade hand om vår flytt. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Karola B
    Hej Karola! Tack för omdömet och roligt att allt gått så bra. Vi får önska lycka till i nya bostaden och önska God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-12-06

Marcello M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Nöjd! Nöjd! Nöjd!
    Snabb återkoppling på offert.
    Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Marcello M
    Hej Marecello, tack så mycket för rekommendationen och kul att du är så nöjd! Lycka till i nya bostaden, vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-11-22

Catharina S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Nöjd nöjd nöjd snabb återkoppling på offert inga konstigheter .trots timarvode så var det en snabb flytt. Allt var i perfekt skick när det kom fram. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Catharina S
    Hej Chatarina, så bra att du är nöjd nöjd nöjd :). Tack för rekommendationen och vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-11-17

Ann-sofie M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytthjälp
    Jättebra bemötande, snabba och trevliga svar på mina funderingar både via telefon och mail.
    Jag rekommenderar Flyttbolaget och kommer att ta hjälp av dom igen vid nästa flytt. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ann-sofie M
    Tack för omdömet Ann-Sofie! Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Lennart S

2018-11-13

Lennart S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget hjälpte oss med såväl packning av allt som flytt från vår sexa. Första gången vi inte gjorde allt själva och var lite oroliga för hur detta skulle gå. Men oroade oss i onödan. Allt flöt fantastiskt smidigt, alla kom på avtalad tid och jobbade snabbt och effektivt. Dessutom väldigt glada och trevliga vilket gjorde att t o m en flytt upplevdes som något kul;)
    Uppstod en liten repa på ett bord. Dagen efter jag påpekat detta kom deras möbelsnickare och hämtade bordet som fixades till nyskick på någon dag. Proffsigt att även ev skador som såklart kan uppstå hanterades på detta sätt.
    Rekommenderar Flyttbolaget starkt till alla som vill ha en trygg och professionell flytthjälp!
    /Lennart Sandström Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Lennart S
    Hej Lennart! Vad roligt att det gått så bra, som det ska göra med andra ord och händer det något får man lösa problemet! Hoppas ni trivs i nya bostaden. Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-11-08

Hanna Rebecca Beatrice R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag är otroligt nöjd med min upplevelse (flytthjälp). De som hjälpte mig var snabba, effektiva och lättsamma under flytten och kontakten med bolaget både inför och efter har varit enkel och tillmötesgående. Kommer absolut använda mig av dem om jag flyttar igen! Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Hanna Rebecca Beatrice R
    Tack så mycket för rekommendationen! Hoppas allt är bra på nya stället. Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-11-08

Lina L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bokade flytthjälp via en rekommendation som själv var nöjd.
    Jag blev väl bemött genomgående, otroligt proffsigt allting! Jag i min tur rekommenderar verkligen att boka med flyttbolaget.
    Stort tack!
    - Lina Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Lina L
    Hej Lina! Kul att du är nöjd, vi tackar så mycket för omdömet och hoppas du trivs bra i nya bostaden. Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Cecilia G

2018-11-08

Cecilia G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Allt funkade bra enligt vad vi kommit överens om.
    Trevliga killar. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Cecilia G
    Tack för ditt betyg Cecilia! Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Amir B

2018-10-09

Amir B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag hittade Flyttbolaget via en flytthjälpstips på nätet. Redan från början kändes mailkonversationen professionellt och jag kände mig trygg i affären. När flyttdagen kom var bärhjälpen på plats vid exakt bestämd tid och hade väldigt god bemötande. Jag fick också hjälp med att packa en del småsaker som fortfarande låg löst. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Amir B
    Hej Amir! Vi får tacka för det fina omdömet och hoppas du trivs bra i nya bostaden. Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Jojo S

2018-10-01

Jojo S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Fenomenal service, snabba killar som fick fram allt helt och smärtfritt och dessutom hjälpte till att bära ner en diskmaskin tre våningar utan hiss! Rekommenderas varmt varje dag i veckan!! Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jojo S
    Hej Jojo! Roligt att du är så nöjd och tack för rekommendationen. Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-09-11

Ulla B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Professionell hantering, punktliga, prisvärda.
    Trevlig personal o duktiga! Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Ulla B
    Tack för omdömet Ulla. Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Tom P

2018-09-09

Tom P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    These guys are fantastic! I have a lot of delicate and rather expensive furniture which I was worried about damaging in the move but Yanko is a super star and has moved a lot of fine furniture before so completely understands people that are stressed out and ensures EVERYTHING goes absolutely perfectly. I cannot thank them enough!
    If you have marble tables or anything delicate. These guys are highly recommended. Ask for Yanko :) Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Tom P
    Hi Tom! Thanks for your kind words, we wish you a merry christmas. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-08-30

Jill B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytten gick smidigt och snabbt. Flyttbolaget var aktsamma om mina saker.
    Jag fick ett trevligt och tillmötesgående bemötande både när jag ringde och bokade och av han som skötte själva flytten. Jag kommer att använda Flyttbolaget igen. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jill B
    Hej Jill och tack för ditt omdöme! Vi hoppas du trivs bra på nya stället och vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-08-30

Sofia F skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget är den bästa flyttfirma jag använt. De är lätta och snabba att ha kontakt med, de var vänliga och hjälpsamma och gjorde flytten enkel. Nästa gång tar jag packning också. Tack till Flyttbolaget! Flyttade mellan radhus och lägenhet och tog även deras städ. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sofia F
    Vad roligt att du är så nöjd Sofia, det är så det ska vara :). Du är så välkommen att beställa packhjälp också nästa gång! Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-08-23

Thomas A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi flyttade från ett ganska stort hus och möbler och kartonger skulle transporteras till olika ställen och det fungerade utmärkt! Mycket bra och trevligt bemötande och konkurrens kraftigt pris. Flytten flöt faktiskt på bättre än förväntat 👍🙌 Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Thomas A
    Hej Thomas! Tack för dina fina ord, det uppskattas. Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-08-21

Johan Å skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Proffsigt flyttjobb av Chris, Jerry och Lucas... trevliga gubbar dessutom... rekommenderas! Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Johan Å
    Hej Johan, vad bra att du är nöjd :). Grabbarna kämpar på nu inför jul, vi hoppas du trivs bra på nya stället. God jul! Mvh Flyttbolaget
  • Kaj A

2018-08-19

Kaj A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Verkligen proffsiga när man hjälpte oss att flytta från en stor villa på 250 kvm till en lägenhet i Tyresö. Man hjälpte oss också att ta hand om allt som skulle slängas. Mycket trevligt bemötande och hjälpsamma. Gjorde det lilla extra som alltid uppskattas. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Kaj A
    Hej Kaj, roligt att du är nöjd med allt! Hoppas allt är bra på nya stället, vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-07-07

Annika C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Seriösa, välorganiserade, effektiva och trevliga! Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Annika C
    Tack för omdömet Annika! Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-07-06

Camilla W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Erfarna killar, kändes tryggt! Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Camilla W
    Tack för rekommendationen Camilla! Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Jonathan H

2018-07-04

Jonathan H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jag beställde flytthjälp samt flyttstädning och är mycket nöjd med båda.
    Kommunikationen sköttes främst via mail och jag fick alltid svar senast inom en dag. Vid själva flyttillfället var de snabba och effektiva, dessutom hjälpte de till med att flytta möbler för en del ommöblering i fen nya lägenheten.
    Städningen var även den bra och noggrann från vad jag såg under granskningen. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jonathan H
    Hej Jonathan, vi får tacka så mycket för ditt fina omdöme. Hoppas du trivs bra i nya bostaden! Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-06-27

Catarina K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Jättebra killar, starka och trevliga! Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Catarina K
    Kul att du är nöjd Catarina. Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-06-26

Rolf T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande, korrekt och snabbt utförande av både flytt och städning! Toppen service! Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Rolf T
    Trevlig kund också :). Hoppas du trivs bra i nya boendet, vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-06-19

Jenny A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytt och flyttstäd
    Tillmötesgående, flexibla, snabba
    Mkt nöjd, rekommenderar gärna! Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jenny A
    Hej Jenny, vi tackar för rekommendationen och vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Niklas P

2018-06-19

Niklas P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket bra service genom hela processen, från offert till att flytten var klar.
    Flyttkillarna jobbade på lugnt och metodiskt och de var framförallt väldigt trevliga och hjälpsamma. Läs mer
    2018-12-20 Flyttbolaget i Stockholm svarar Niklas P
    Vad roligt att du är nöjd Niklas, så ska det vara. Vi önskar God Jul och Gott Nytt år. /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-06-15

Per L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Punktliga, trevliga och effektiva.
    Allt gick snabbt och smidigt på kortare tid än utlovat.
    Stort tack!!! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Per L
    Hej Per, stort tack själv! Hopps du trivs bra i nya boendet, God Jul! /Flyttbolaet
  • Jacqueline C

2018-06-10

Jacqueline C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Sån fantastisk personal!
    Kunde inte vart mer nöjda med val av flyttfirma.
    Skulle välja flyttbolaget 100 gånger om. Tack för ni gjorde flyttkaoset till en smidig stund.
    / Jacqueline, Jhon och hundarna. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jacqueline C
    Hej Jacqueline, Jhon och hundarna :). Så bra att ni är nöjda, vi får tacka och önska God Jul! /Flyttbolaget
  • 2018-06-04

Sofia L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytttransport och städ i skärgården

Utmärkt
    Hög kvalitet från start till stopp
    Snabba svar
    Tydligt
    Noggranna
    Uppföljning o avstämning

Den högsta kvaliteten på en tjänst jag någonsin köpt

Allt perfekt
    Återkom
    Gav tydlig info
    Lätt att nå
    Överlämning till kollega perfekt

Stort tack! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sofia L
    Hej Sofia, stort tack för ditt omdöme och kul att allt gått som det ska göra :). Hoppas sommaren var bra i nya huset. Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-05-31

Staffan H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevliga att ha och göra med och gjorde jobbet enligt plan. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Staffan H
    Tack för omdömet Staffan! Vi önskar God jul och Gott nytt år! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-05-23

Camilla L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Kommunikation med företaget före, packning och flytt fungerade utmärkt. Trevligt bemötande! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Camilla L
    Hej Camilla, bra att du är nöjd precis som det ska vara :). God jul önskar vi på Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-05-21

Sofia skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt, smidigt, säkert och oerhört proffsiga grabbar. Vi ger de våra bästa rekommendationer! Om vi flyttar igen så är valet givet att välja Flyttbolaget!
    // Sofia och David Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sofia
    Hej Sofia & David, tack för fina omdömet. Lycka till med allt och God Jul!
  • Niklas E

2018-05-12

Niklas E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Tack till alla som jobbar på Flyttbolaget! Skickligt, smidigt, snabbt, kul! / Niklas Ekdal Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Niklas E
    Tack själv för omdömet och uppdraget! Hoppas du trivs i nya bostaden och vi får önska God jul & Gott nytt år! /Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB

Christina P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Det mest fantastiska flyttbolaget!
    Filosofiskt händiga flyttkarlar med ömsint behandling av bohag samt ömtåliga själar när man flyttar in i ett nytt liv.
    Bra priser, underbar service.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Christina P
    Hej Christina och tack för ditt fina omdöme! Vi får önska lycka till i nya bostaden och God Jul! /Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB

Sven Göran J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Toppbetyg till flyttpersonalen. Ingenting att anmärka på flyttstädningen. Jag kan rekommendera Flyttbolaget i Stockholm Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sven Göran J
    Så bra att du är nöjd Sven Göran, vi vi tackar för omdömet och önskar God Jul. /Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB

Charles B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Flyttbolagets tjänster. Personalen återkom med en offert som var anpassad för våra behov. De var mycket professionella, trevliga och måna om att saker inte skulle gå sönder eller skadas under flytten. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Charles B
    Nöjda kunder ska det vara :). Tack för omdömet och lycka till med allt nu, vi önskar God Jul! Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-05-03

Peter W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    -Trevligt bemötande vid första kontakt
    -Överskådlig offert
    -Svarade snabbt på frågor via mail och telefon
    -Flexibelt
    -Trevliga flyttkillar

Peter Wihlborg Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Peter W
    Roligt att du är så nöjd! Det är så det ska vara, lycka till nu och God Jul. Mvh Flyttbolaget
  • 2018-04-28

Susanne H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra och tydlig info och kommunikation - höll vad de lovade, och gjorde det bra! Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Susanne H
    Hej Susanne, tack för omdömet och vi önskar God jul! Mvvh Flyttbolaget
  • Sara S

2018-04-26

Sara S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Riktiga proffs! Gjorde att flytten gick riktigt smidigt, väldigt hjälpsamma. Vi var supernöjda. Läs mer
    2018-12-06 Flyttbolaget i Stockholm svarar Sara S
    Hej Sara, tack för omdömet och lycka till i nya bostaden! Vi önskar även God jul och gott nytt år! /Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2018-04-20

Mohsen P skrev om Flyttbolaget i Stockholm