Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten — Visa karta

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!
Mån-Tor: 08:30-16:00
Fre: 08:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 356 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm

• 2020-07-06

OLIVER G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttstädningen var riktigt dålig. Efter att jag klagat gjordes ett nytt försök att städa, men det var fortfarande så illa att jag fick en faktura av hyresvärden som tagit in en annan städfirma (hyresvärden hade foton som visade att det verkligen var undermåligt). Inte kul att behöva betala två gånger för städning när man flyttar.

Själva flyttningen var dock helt ok. Läs mer
  • 2020-06-17

Ulrika B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Effektiva, duktiga, trevliga och lätta att ha och göra med från start till slut. Vi anlitade dem för flytt och packhjälp och är väldigt nöjda - skulle utan tvekan anlita Flyttbolaget igen! Läs mer
  • 2020-06-12

Eva W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Det fungerade toppen bra med Flyttbolaget. Killarna var snabba, duktiga och proffsiga.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-06-09

Laila L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi sökte en flyttfirma som kändes okomplicerad samt smidig och det fick vi verkligen. Från första kontakt till de trevliga killar som hjälpte oss med själva flytten. Allt flöt på och sköttes proffsigt av dem. Läs mer
  • 2020-06-07

Dennis J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi beställde packning, flytt samt flyttstädning från Flyttbolaget. Kort sagt så var bokningen ok, packningen katastrofal, flytten ok, samt flyttstädningen bra.

Packningen innehöll allt från löst liggande gaständare i garn, med böcker ovanpå, till idiotiska saker såsom plastpåsar inlindade i plast. Vi fick även spelkonsoller repade, då dem låg helt lösa med inkopplade sladdar i samma kartong. Även laptops med tunga saker staplade ovanpå. Ingen av våran elektronik var inlindade i packmaterial utöver TV:n. Våra powertools låg lösa tillsammans med sågar, så glada att ingen av sladdarna har blivit avsågade. Köksknivar hade lagts löst inlindade i papper, inte individuellt utan samtliga i samma papp; glad att vi inte skar oss när vi packade upp den kartongen. Lådan med kattleksaker hade flertalet lösa nålar. I flytten blev vår soffa och säng nedsmutsade, då dem inte var inlindade i något packmaterial. Går visserligen att tvätta bort, men onödigt. Flyttstädningen var den enda tjänsten som faktiskt levde upp till förväntningarna. Båda flyttstädarna var hjälpsamma och trevliga.

Vi har skickat en mera utförlig version av denna sammanfattning till Flyttbolaget, men har inte fått något svar ännu. Läs mer
    2020-06-08 Flyttbolaget i Stockholm svarar Dennis J
    Hej och tack för ert omdöme, beklagar att ni inte är nöjda med våra tjänster. Rent krasst tycker jag att flytten verkar ha gått bra både tidsmässigt och hur det skötts, men såklart en del slarv som ni påpekat. Enligt arbetarna på plats så var ni väldigt nöjda under flyttdagen som vi förstod det.

En hel del saker är ju hypotetiska och brandfarliga saker bör man egentligen ta själv, vi bifogade vid bokningsbekräftelsen lite information inför flyttningen. Att gaständare trycker av på det sättet måste höra till det ovanliga, dock om man är väldigt försiktig av sig så bör man samla på sig allt sådant och ta själv. Vi packar generellt alltid i wellpappkartonger.

Att sladdar kan sågas av på det sättet under flytt har jag svårt att se, så mycket rör sig inte allt under en vanlig flytt.

Angående locket som lossnade från en liten box där nålarna åkte ut så kan jag bara beklaga. Packmästaren kanske missade att öppna och kolla vad innehållet var, normalt packar man ju ned hylla för hylla, skåp för skåp så det låg väl nära tillhands.

Generellt ska man alltid vara försiktig när man packar upp men beklagar om ni kände att knivarna skapade stor risk för att skada er. Det var verkligen inte meningen.

Vi borde använt bubbelplast runt konsolerna också samt emballerat sängarna/soffan, men en hel del måste ha emballerats trots allt när jag kollar på vad som är uppskrivet på följesedeln.
    En del saker som emballeras görs inte för att de är ömtåliga utan för att sluta/skydda så att inte innehåll åker ut.

Varför du tar upp att vi inte svarat när kontoret är stängt en söndag är något underligt. Att skicka ett långt mail och sedan en timme senare påpeka att vi inte svarat känns inte schysst.

Vi hoppas ni i alla fall trivs bra i nya boendet och önskar en trevlig sommar!

Med Vänliga Hälsningar
    Flyttbolaget i Stockholm
  • 2020-06-01

Gabrielle N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Toppen på alla sätt och vis! Snälla, vänliga proffsiga och väldigt serviceminded! 👍 Kanon! Läs mer
  • 2020-06-01

Sven-åke H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Utmärkt service före under och efter flytt!

Jag fick lånekartonger i god tid så jag hann packa utan stress.
    Flyttkillarna var mkt trevliga och hjälpsamma.
    Beställde även flyttstädning och den var exemplariskt utförd!

Har absolut inget att klaga på och jag rekommenderar Flyttbolaget - mycket proffsiga!

/Sven-Åke Läs mer
  • 2020-05-28

Mikael C skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttgubbarna var proffsiga, snabba och effektiva, men samtidigt noggranna. Ett mycket smidigt och ordentligt utfört jobb. Läs mer
  • 2020-04-07

Stefan T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba och trevliga killar som klarade tunga möbler och trappor utan minsta missöde.
    Startade en timme senare än planerat eftersom en av de ursprungligt planerade uppvisade Corona-symptom.
    Meddelade detta i god tid så det var bara positivt! +++ Läs mer
    2020-04-07 Flyttbolaget i Stockholm svarar Stefan T
    Hej Stefan och tack för omdömet, uppskattas alltid. Nu var det som tur var inget utav det och vi har klarat oss hittills peppar peppar. Men självklart har vi beordrat alla att stanna hemma vid minsta sjukdomssymptom. Hoppas allt blir bra på nya boendet! :)
  • Mats D

2020-04-03

Mats D skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mkt bra flytt. Kom i tid. Hanterade sakerna varsamt och var färdiga snabbt Läs mer
  • 2020-04-03

Anette S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi har använt Flyttbolaget vid ett flertal tillfällen.
    De alltid lika effektiva, duktiga och packa.
    Trevlig personal Läs mer
  • 2020-04-03

Cristoffer H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Var inne i butiken för att komplettera lite material, bemöttes av proffsig kunnig personal med snabb service. Läs mer
  • 2020-03-01

Linda Marie T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Suveränt bemötande på kontoret och på plats, önskade fler flyttkartonger och inga problem, vi gjorde ett lght skifte, inga konstigheter, in och ut med alla saker på 6 timmar! Tack👍 Läs mer
  • MIKAEL B

2020-02-24

MIKAEL B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Väldigt enkel bokning utan krångel. Otroligt smidig och proffsig flytt av Tobias, Michel och Patrik. Stark rekommendation från oss! Läs mer
  • Johan Erik Ö

2020-02-14

Johan Erik Ö skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevlig och enkel dialog före flytten, snabba att svara på alla möjliga typer av frågor som dök upp. Snabba under själva flytten och höll utsatta tider bra (Vi hade hisstid att förhålla oss till). Vi upplevde dock ett antal kommentarer som mindre trevliga under flytten, bland annat om mängden kartonger, om vår städning, om att ”det inte är raketforskning” när vi kämpade lite med att montera ben på soffan. Saker som gav en lite bitter eftersmak. Läs mer
  • 2020-02-11

Erik G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Enkelt och effektivt. Vi körde på löpande och jag kunde välja exakt hur mycket jag ville hjälpa till själv och det blev billigare än alla andra offert jag fått på fast pris. Flyttstädet funkade också superbra. Enkla att prata med både innan, efter och under flytten. Läs mer
  • Ritva W

2020-02-05

Ritva W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget genomförde flytten på ett effektivt och säkert sätt. Även kommunikationen med firman har varit mycket bra och bemötandet mycket gott. Läs mer
  • 2020-02-03

ANDERS S skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi valde Flyttbolaget för en flytt ut i Stockholms skärgård:

- Trevligt första bemötande och snabbt hembesök för inspektion, diskussion om upplägg och offertgivning
    - Bra dialog om detaljer och reservplan om väder och isläge skulle skapa problem
    - Två packmästare packade allt ömtåligt dag 1 resten packade vi själva
    - Fem man lastade två stora flyttbilar dag 2
    - Sex man lossade, efter färjefärd, dag 3
    - Allt genomfört enligt offert och med suveräna killar
    - Korrekt faktura

VARMA REKOMMENDATIONER! Läs mer
  • 2020-01-29

Lucia D skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Superduktiga killar som kämpade på bra och var hjälpsamma med tips och trix för att göra allting smidigt. Läs mer
  • 2020-01-26

Eleonora N skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är supernöjda med den hjälp vi fick/köpte från Flyttbolaget i Stockholm. Förutom att de var proffsiga, försiktiga och trevliga så styrde de upp allt det praktiska på ett utmärkt sätt.
    /Stefan Läs mer
  • 2020-01-26

Erik A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabba och duktiga killar, glatt humör och såg till att vår flytt gick helt utan bekymmer! Kommer använda dem igen

Erik Läs mer
  • 2020-01-17

Sigrid R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra service och smidig flytt! Väldigt hjälpsamma och trevliga. Skulle absolut kunna anlita igen! Läs mer
  • 2020-01-15

Fredrik L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Säkert snabbt prisvärt👍
    Kommer anlita flyttbolaget vid nästa flytt👍 Läs mer
  • Klaus G

2019-12-18

Klaus G skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Den mest effektiva flytt jag gjort. Snabbt, smidigt och flexibelt.
    Dessutom vänligt och proffsigt bemötande både i buriken och från flyttpersonalen. Läs mer
  • JOHANNA K

2019-12-17

JOHANNA K skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vänliga och hjälpsamma! Klarade min flytt galant och var flexibla och smidiga med allt! Vänligt bemötande och bra personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-25

Henrik B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Den gångna flytten var den tredje gången jag anlitade Flyttbolaget och är mer än nöjd, igen. Flyttade denna gång från två ställen till ett och är sjukt imponerad av hur grabbarna slet, hur de löste till synes omöjliga saker och hur de hela tiden gjorde det med glatt humör. Hjälpen ni ger är ovärderlig och jag vill ge företaget och dess superhjältar mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-11-18

Tove Ingela Anita M skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Fantastiskt bra, rekommenderas varmt. Superbra service i allt från offert, lån av lådor, flyttdagen och städning. Alla vi har träffat på att varit väldigt tillmötesgående och trevliga. Tydlig offert i vad som ingår, inga överraskningar. Vi flyttade från villa till villa och visste att det eventuellt kunde ta längre tid än beräknat och de tog då in en extra bil. Smidigt och bra. Läs mer
  • Christer F

2019-11-07

Christer F skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi flyttade med flyttbolaget i Stockholm från Arholma till fastlandet. Vi är mycket nöjda och rekommenderar flyttfirman varmt om ni ska flytta till fastlandet med hjälp av färjetransport.Personalen snabba, professionella och trevliga.
    Christer och Pia Läs mer
  • 2019-10-26

Anette W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Så nöjd. Blev omhändertagen! Inte första gången jag anlitar flyttbolag, men nu har jag hittat rätt! Tack för eran proffsighet!! Läs mer
  • 2019-10-06

Sven W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Detta är andra gången vi använder Flyttbolaget i Stockholm och de är snabba, effektiva, glada, trevliga, tjänstviliga och mycket prisvärda! Blir det aktuellt med en flytt igen så är det hit jag vänder mig i första hand, har rekommenderat dem till andra som ska flytta. Första gången jag hört de anställda tacka för att vi anlitar dem. Roligt att de kom ihåg vår förra flytt (den var minnesvärd, inte minst då de lyckades med konststycket att få upp en 180*210-säng till övervåningen i villan!), ja de glömmer kanske inte den här heller (nu fick de såga sönder sängen)?
    Det är med nöje jag rekommenderar Flyttbolaget i Stockholm! Läs mer
  • Fredrik J

2019-09-20

Fredrik J skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Andra gången på två år som jag använder Flyttbolaget.

De är proffsiga och har verkligen levererat under båda mina flyttar.

Har rekommenderat dem till flera polare. Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack för ditt fina omdöme och roligt att du rekommenderar oss vidare. Det uppskattas. Du är välkommen igen när det blir dags :). Ha en bra höst, mvh Flyttbolaget i Stockholm!
  • 2019-09-13

Helena E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket prisvärd flyttfirma med professionella medarbetare. Rekommenderas. Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Helena E
    Hej Helena, roligt att du är nöjd och så ska det vara! Vi tackar för rekommendationen och önskar dig lycka till i nya bostaden. Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2019-09-11

Katarina B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vänliga och hjälpsamma! Klarade min flytt galant och var flexibla och smidiga med allt! Vänligt bemötande och bra personal Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Katarina B
    Hej Katarina och tack så mycket för omdömet! Vi hoppas du får en bra höst och önskar lycka till på nya boendet. Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2019-09-09

Hanna W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Trevligt bemötande, smidig, proffsig och snabb flytthjälp!
    Kommer definitivt anlita flyttbolaget vid framtida flyttar! Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Hanna W
    Hej Hanna,

Kul att du är nöjd! Du är så välkommen åter vid nästa flytt, lycka till på nya stället. Vänligen Flyttbolaget i Stockholm
  • 2019-08-19

Christer T skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Mycket proffsig packning och snabb och kreativ lastning och lossning. Överträffade till och med förväntningarna. Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Christer T
    Hej Christer! Roligt att du är nöjd, så ska det vara! Hoppas du trivs bra med nya boendet och vi önskar trevlig höst. Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • 2019-08-19

Stefan E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabbt, smidigt, trevliga killar som var nogranna och effektiva vid min flytt. Så får man låna flyttkartonger gratis, om man hämtar och lämnar dom själv. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Stefan E
    Tackar så mycket för rekommendationen! Vi önskar lycka till på nya stället och trevlig höst. Mvh Flyttbolaget Stockholm
  • 2019-08-12

Magnus W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Efter att ha sökt igenom flyttfirmedjungeln fastnade vi för Flyttbolaget i Stockholm. De kunde svara på offertförfrågan på ett redigt sätt, de hade försäkringar, F-skattesedel och kollektivavtal, vilket vi uppskattade. Att de sedan packade och flyttade bohaget på ett yppeligt sätt vilketr gjorde att de inte uppstod några skador var en positiv effekt att en bra logistik och ledning. Flyttgrabbarna var trevliga och tillmötesgående även fast vi ibland var lite besvärliga. Och de höll vad de lovade om alla tider. Fortsätt på det viset så kommer ni att bli mycket efterfrågade! Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Magnus W
    Hej Magnus och tack så mycket för ditt fina omdöme, det uppskattas! Vi fortsätter på samma spår och jobbar på resten av året. Vi hoppas du trivs bra med nya boendet och önskar trevlig höst! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Andreas B

2019-07-11

Andreas B skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi rekommenderar verkligen Flyttbolaget Stockholm. De är snabba på att svara, flexibla och anpassningsbara och proffsiga och punktliga. Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Andreas B
    Tack för rekommendationen, det uppskattas! Vi hoppas du trivs bra på nya stället och önskar trevlig höst. Mvh Flyttbolaget Stockholm
  • 2019-07-05

Magnus W skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Stort tack för en mycket väl genomförd flytt från Stockholms skärgård till Småland alltifrån förfrågan, offert och bokning till packning, lastning, transport och lossning. Supertrevliga medarbetare som var både varsamma och effektiva! Trevlig sommar! Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Magnus W
    Roligt att du är nöjd, så ska det vara! Sommaren var bra men nu får vi istället önska en trevlig höst! :) Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2019-07-02

Therese A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Superduktiga killar, jobbade snabbt & var trevliga som satan.
    Rekommenderar starkt :) Läs mer
    2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Therese A
    Hej Therese och tack för ett omdömet, vi hoppas du trivs bra i nya boendet och önskar en trevlig höst! :) Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • 2019-06-18

Per Mathias E skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Hur bra som helst. Flyttbolaget är enkla att ha att göra med. Killarna som flyttade jobbade hårt och snabbt. Bra bemötande när jag lånade flyttkartonger! Rekommenderas hårt! Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Per Mathias E
    Hej Per och tack för ditt fina omdöme! Vi får även tacka för uppdraget och önska Glad Midsommar! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2019-06-18

Robert A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Bra killar som jobbade hårt & gjorde det jag beställt! Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Robert A
    Hej Robert! Kul att du är nöjd, så ska det vara. Tack för uppdraget och Glad Midsommar! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2019-06-17

Magnus L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flytt till magasin från bostad. Trevligt bemötande och effektivt utfört arbete. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Magnus L
    Tack så mycket för omdömet Magnus! Vi önskar dig lycka till och Glad Midsommar! Mvh Flyttbolaget i Stockholm
  • 2019-06-17

Mattia P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Väldig professionellt gjort. Snabba att svara till mina frågor och tydliga under hela processen Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Mattia P
    Hej Mattia, vi får tacka för uppdraget och omdömet! Hoppas du trivs i nya boendet, Glad Midsommar! /Flyttbolaget
  • 2019-06-13

Emil Erik P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi är jättenöjda med både service, kommunikation och utfört arbete. Mycket imponerande insats av Flyttbolagets medarbetare till ett väldigt konkurrenskraftigt pris. Hjälpsamma, snabba och kreativa för att lösa de utmaningar som uppstod under flytten. 5 plus! Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Emil Erik P
    Hej Emil, så bra att du är nöjd! Vi tackar så mycket för uppdraget och önskar dig lycka till och Glad Midsommar! /Flyttbolaget
  • Elisabeth R

2019-06-13

Elisabeth R skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Hjälpsamma, noga och flexibla. Fixade en flytt som av olika orsaker var extra svår för oss och min mamma. Har även flera tjänster att köpa till då det behövs. Flexibla. Lätt att ha kontakt med. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Elisabeth R
    Hej Elisabeth! Kul att du är nöjd, så ska det vara. Hoppas du trivs i nya boendet och jag får önska dig Glad Midsommar! Vänligen Fyttbolaget i Stockholm AB
  • 2019-05-29

Martin P skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Snabb och trevlig personal mycket prisvärt Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Martin P
    Tack för omdömet Martin, hoppas du trivs och Glad Midsommar! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • 2019-04-26

Lisa L skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Vi anlitade Flyttbolaget i Stockholm för en jätteflytt från en villa till en lägenhet och är så nöjda. Allt gick snabbt, smidigt och med ett mycket trevligt bemötande. Professionellt från början till slut. Bästa flyttbolag vi har anlitat. Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Lisa L
    Hej Lisa! Så roligt att du är nöjd, tack för omdömet och Glad Midsommar! Vänligen Flyttbolaget
  • 2019-04-15

Emil H skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttade 2 rok. Allt gick snabbt och smidigt till ett mycket bra pris! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Emil H
    Hej Emil, roligt att du ska rekommendera oss! Vi tackar för uppdraget och önskar Glad Midsommar! /Flyttbolaget i Stockholm AB
  • Jim A

2019-04-15

Jim A skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    Super duktiga, seriösa och noggranna, snabba och vänliga i både kundservice och själva flyttkillarna.
    Bra och snabba i förfrågan och väldigt tydliga i offerten.

Flyttkillarna var suveräna, noggranna och försiktiga, plastade och packade in möbler i filtar och spände fast möbler, värdesaker ordentligt vid förflyttning och transport.
    De använde en rejäl lastbil som rymde massor och värnade verkligen om både sin arbetsmiljö och ens saker.

Jag är verkligen super nöjd och ger 10/10 i betyg. Billiga också!
    Rekommenderar alla jag kan att anlita dessa. Läs mer
    2019-06-19 Flyttbolaget i Stockholm svarar Jim A
    Hej Jim och tack för ditt fina omdöme! Jo det är bra att ha bilar som rymmer allt så man får plats i en vända. Hoppas allt är bra på nya stället och Glad Midsommar! /Flyttbolaget

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten