Stockholms Stadsbud

Stockholms Stadsbud

www.stockholmsstadsbud.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Vamt välkommen till Stockholms Stadsbud- Stockholms gladaste flyttföretag! Anledningen till att vi lyckas så bra med nedanstående tjänster är för att vi har vi en fantastisk personal med ett härligt engagemang, servicetänk och en vilja till att varje kund får en fantastisk upplevelse att samarbeta med oss! Vi utför Flyttjänster...

118 omdömen om Stockholms Stadsbud

Sedan starten hos Reco 2015

Ragnar F
Skrev om Stockholms Stadsbud

Bra samarbetspartner vid flytt från vår villa.

Jennifer H
Skrev om Stockholms Stadsbud

Alltid lika proffesionellt utfört arbete.

Per L
Skrev om Stockholms Stadsbud

3 Trevliga, snabba och starka killar som jobbade och slet med vår flytt från Gustavsberg till Långbro Park, Älvsjö. Lite mycket inplastningen kanske men allt kom ju fram i perfekt skick.

Helle K
Skrev om Stockholms Stadsbud

Mycket proffsigt - alltifrån första kontakt om offert till själva flyttdagen.

Birgitt A
Skrev om Stockholms Stadsbud

Använt stadsbuden tidigare och varit mycket nöjd. De är lätta att kommunicera med både i samband med bokning och vid utförandet. Denna gång flytt av möbler till ett äldreboende. Kan rekommendera dem.

Janina F
Skrev om Stockholms Stadsbud

Väldigt bra och noggranna, kände oss inte oroliga att något skulle gå sönder. Dock betydligt dyrare än vi räknat på, för att det var så saftigt påslag på packmaterialet, så det blir minus. Men ändå väl värt då vi varit med om mer oförsiktiga flyttfirmor tidigare.

Åsa E
Skrev om Stockholms Stadsbud

Snabba, proffsiga trevliga Alla stjärnor som finns

Svar från Stockholms Stadsbud

Hejsan Åsa, Vilket härligt omdöme att läsa en fredag! Vi tackar ödmjukast för dina stjärnor och hoppas att du vill använda oss igen. Du är varmt välkommen att hör av dig igen, stort som litet. Tack för dina ord Åsa! / David på Stockholms Stadsbud

Björn E
Skrev om Stockholms Stadsbud

Tydlig offert. Trevligt bemötande både över telefon, mail och irl. Jobbade snabbt och noga.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Björn, Härligt att allt kändes tydligt. Det är så viktigt för oss att våra kunder känner sig trygga i vad man beställer från oss. Våra arbetslag arbetar alltid tidseffektivt och med stor noggrannhet. Vi har en yrkesstolthet som sticker ut i branschen och vi är väldigt måna om vårt anseende i Stockholm. Kul att du känner dig nöjd med vår prestation. Vi hoppas att du hör av dig när du behöver hjälp igen Björn. Tack för ditt omdöme! / Stockholms Gladaste flyttföretag

Emma D
Skrev om Stockholms Stadsbud

De utförde vår flytt på ett mycket noggrant och effektivt sätt. Vi är mycket nöjda

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Emma, Flytt är så mycket mer än att transportera saker från A till B. Det handlar som du säger om noggrannhet för att skydda bohaget men också effektivitet så att tidsåtgång och pris blir som man tänkt sig. Tack för att du valde oss för din flytt och vi hoppas att du hör av dig igen. / Stockholms Stadsbud Flytt & Transport AB

Anna M
Skrev om Stockholms Stadsbud

Man kan lita på Stockholms Stadsbud, har anlitat dem flera gånger!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Anna, Tack så hemskt mycket för ditt omdöme! Vi har funnits med länge i branschen och lever på vårt rykte. Våra kunder skall alltid känna sig trygga när dom flyttar med oss. Hör gärna av dig igen när du behöver hjälp. Ha en fin dag! / Stockholms Gladaste flyttföretag

Kerstin F
Skrev om Stockholms Stadsbud

Fantastiska unga män som utförde flytten, snabbt och varsamt. All heder åt dem!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hi Maria, What nice words. Thank you for giving us the honor to help you with your exciting assignment. Our staff had so much fun and really appreciated working with you. We hope you need help again soon so that our staff can have more wonderful days at work. Thank you very much for your great review. This is why we find our work so much fun. Wish you the best! / David and all of the staff

Maria F
Skrev om Stockholms Stadsbud

David, Andy and Robert were simply exceptional…regardless that the work was done perfectly, they were very personal, kind and helpful in a personal manner. Robert and Andy were the core of the logistics! Problem solvers, they have a lot of initiative, focused organized and great team leaders. They were extraordinarily kind and supportive and made sure that the move went smoothly. All this team made that a move during a difficult circumstance went smoothly and without additional stress. I’m extremely grateful and satisfied with how everything was handled

Svar från Stockholms Stadsbud

Hi Maria, what nice words. Thank you for giving us the honor to help you with your exciting assignment. Our staff had so much fun and really appreciated working with you. We hope you need help again soon so that our staff can have more wonderful days at work. Thank you very much for your great review. This is why we find our work so much fun. Wish you the best! / David and all of the staff

Ann-louise L
Skrev om Stockholms Stadsbud

Effektiva, punktliga och med trevligt bemötande blev vår flytt precis det vi önskade.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Ann-Louise, Vad kul att flytten blev så bra som ni hoppats på. Punktlighet och effektivitet är otroligt viktigt i vår bransch. Vi är glada att vi levde upp till er förhoppningar. Hoppas ni trivs i nya huset :) Ha en fin dag! / Stockholms Stadsbud Flytt & Transport

Urban J
Skrev om Stockholms Stadsbud

Strålande service, med ett positivt bemötande och en positiv attityd!

Svar från Stockholms Stadsbud

Urban! Gud vad roligt att höra. Vi profilerar oss inte bara som Stockholms gladaste flyttföretag, vi har så roligt på jobbet. Vi brinner för flytt och att få nöjda kunder. Härligt att ni la märke till vår arbetsglädje. Vi hoppas att du hör av dig igen när det är dags för flytt. Ha en fin dag Urban! / Stockholms Gladaste

Ida I
Skrev om Stockholms Stadsbud

Snabb återkoppling, mycket bra service när vi behövde hjälp med flytt av kontor

Svar från Stockholms Stadsbud

Hallå Ida, Vad roligt att du känner så! Det var en härlig arbetsdag för vår personal att hjälpa er med kontorsflytten. Vi blir extra glada när vi får feedback om vårt bemötande. Vi är i ett serviceyrke och kundservice är en utav de saker vi prioriterar allra högst här på Stockholms Stadsbud. Vi håller kontakten tills ni behöver hjälp igen Ida. Ha en härlig onsdag! / David på Stockholms Stadsbud

Curt S
Skrev om Stockholms Stadsbud

Mycket nöjd med min flytt och magasinering!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Curt, Stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att kunna hjälpa till. Om du eller någon i din närhet behöver hjälp igen så finns vi här. Säg till om du behöver hjälp med att köra ut det sista från magasinet också :) / Stockholms Stadsbud Flytt & Transport

Stefan P
Skrev om Stockholms Stadsbud

Otroligt snabb och bra service, flytten gick väldigt smidigt tack vare Stockholms stadsbud.

Svar från Stockholms Stadsbud

Stefan! Vad härligt att höra! Vi är inte bara Stockholms gladaste utan Stockholms snabbaste också :) Arbetslaget hade en härlig arbetsdag hos er. Vi är så tacksamma att ni ville samarbeta med oss. Ring gärna om du behöver mer hjälp i framtiden. Hoppas att ni trivs i nya boendet! / Stockholms Gladaste flyttfirma

Jimmy E
Skrev om Stockholms Stadsbud

Trevligt bemötande, leverans enligt utlovat.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Jimmy, Tack för ditt omdöme. Vår tungavdelning är van med värmepumpar och dom levererar alltid enligt utlovat :) Hör av dig om du behöver hjälp igen med något tyngre föremål. Vi önskar dig en trevlig dag! / Stockholms bästa tungavdelning

Carin G
Skrev om Stockholms Stadsbud

Jättebra, väl inpackat gods. Trevliga!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hejsan Carin, Tack så hemskt mycket för ditt omdöme. Våra duktiga packmästare uppskattar verkligen din feedback. Hör gärna av dig igen när det är dags för att flytta (eller paketera) i framtiden. Ha en fin dag! / Stockholms gladaste företag

Sandra H
Skrev om Stockholms Stadsbud

Jättebra flytthjälp! Det gick smidigt och jag blev trevligt och bra bemött.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Sandra, Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig trygga och respekterade när dom väljer oss. Vi har ett stort ansvar inför varje uppdrag då vi vet att man ibland kan känna sig stressad inför en flytt. Jag är glad att du blivit väl bemött av vår trevliga personal. Tack så hemskt mycket för ditt omdöme Sandra. Ha en fin dag! / Stockholms Stadsbud

Daniel Q
Skrev om Stockholms Stadsbud

Vi arbetar med Stockholm stadsbud i olika typer av uppdrag, vi lyckas alltid lösa våra uppgifter på ett bra sätt.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Daniel, Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme och lösningsorienterade sätt att arbeta. Vi ser fram emot fler uppdrag och finns tillgängliga när ni behöver vår hjälp. Stort tack för det senaste uppdraget, allt är i sin ordning. Ha en trevlig dag! / David Stockholms Stadsbud

Jianing D
Skrev om Stockholms Stadsbud

Very good service, the workers are very professional and efficient. They finish the packing, transportation and unloading smoothly. I would like to recommend Stockholms Stadsbud to other friends or my potentially next moving.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hi Jianing, Thank you for those kind words. We are happy to be of help. Let us know if there is anything you need help with moving. All the best, / Stockholms Stadsbud

Göran A
Skrev om Stockholms Stadsbud

Fungerat utmärkt Inga problem allt har gått som planerat

Svar från Stockholms Stadsbud

Tacktacktack Göran! Det känns alltid skönt när uppdragen går som vi tänkt oss från bokning till slutförd flytt. Vi finns kvar för att hjälpa dig med framtida uppdrag. Inget är för stort eller för litet. Vi på Stockholms Stadsbud önskar dig en fortsatt trevlig dag. På återseende :)

Jennifer S
Skrev om Stockholms Stadsbud

Mycket proffesionella och väldigt trevliga och effektiva .

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Jennifer, Tack för ditt fina omdöme! Vi blir så glada när vår personal gång på gång beskrivs som trevliga och effektiva. Jag skall hälsa personalen att du är nöjd med deras prestation. Hör mer än gärna av dig om du behöver hjälp med något i framtiden. Vi finns alltid här för våra kunder. Ha en fin helg Jennifer. / Stockholms Gladaste Flyttföretag

Linda J
Skrev om Stockholms Stadsbud

Otroligt bra bemötande. Utföra det arbete vi kommit överens om om enligt offert, det stämde på pricken. Trevligt bemötande från alla inblandade, flyttpersonal som kontor. Vi är väldigt nöjda. Vi hade flyttjänster och transport.

Rolf J
Skrev om Stockholms Stadsbud

Trevligt bemötande och gratis hjälp med det som inte var ned i offerten. Stockholm Stadsbud rekommenderas varmt.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Rolf, Vad roligt att du fick ett fint bemötande från vår härliga personal. Dom skiner upp dagen för oss som sitter fast på kontoret hela dagarna. Du är så välkommen att höra av dig igen när behovet dyker upp. Vi finns kvar! Ha en fin helg. / MVH Stockholms Stadsbud

Lina O
Skrev om Stockholms Stadsbud

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kommer användas oss av deras tjänster igen.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Lina, Vilket härligt omdöme! Vi är glada för att vi fått börja samarbete med er. Det är alltid kul för vår personal att byta miljö ifrån kontor/bohagsflyttar till som i detta fall fina träningsanläggningar. Mark som hjälpt er tidigare kommer runt lunch och hjälper er med dagens uppdrag. Hör av er när det är dags nästa gång, stort som litet. Vi önskar er en trevlig helg! / David på Stockholms Stadsbud

Karl D
Skrev om Stockholms Stadsbud

Jag fick ett snabbt svar på min offertförfrågan. Kommunikationen före hämtning av godset fungerade perfekt och grabbarna som hämtade godset gjorde ett bra jobb. Stockholms Stadsbud lagrar varorna tills de ska levereras vidare.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Karl David, Fint att du känner att vi "är på hugget". Varje uppdrag, stort som litet är av lika vikt för oss. Vi vill alltid leverera en smidig och trygg kommunikation för våra kunder. Kontoret och arbetslaget tackar för förtroendet. Det är bara att du hör av dig när du vill att vi kör ut ditt gods. Ha en riktigt trevlig jul! / Stockholms gladaste flyttföretag

Åke B
Skrev om Stockholms Stadsbud

Trevligt bemötande från alla vi hade kontakt med. Kontor och flyttpersonal. Att det skulle stämma med det vi kommit överens om och det gjorde det. Allt gick smidigt och bra!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Åke, Härligt att du fått en trevlig upplevelse utav oss! Det glädjer oss att höra. Vi vill förmedla en trygg och härlig atmosfär från första kontakt med vårt kontor tills de sista delarna är på plats i flytten. Stort tack för ditt fina omdöme. Du är så välkommen att höra av dig igen när du behöver hjälp, stort som litet. Vill passa på att önska dig god jul Åke! / Stockholms juligaste flyttfirma

Ingmarie C
Skrev om Stockholms Stadsbud

I stort positiv. Tyvärr saknades lite utrustning i bilen har påtalat detta. Mycket positiv och trevlig personal. Både på kontoret och flyttkillar

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Ingmarie, Vi tackar för ditt omdöme! Alla våra arbetslag som är ute och hjälper våra härliga kunder skall ha med sig utrustning i överflöd. Det här är något som vi på kontoret får ta med oss! Det är viktigt att vår personal har alla förutsättningar för att kunna leverera den kvalité som förväntas utav oss. Härligt att höra att vi alla uppleves som positiva, detsamma till dig Ingmarie! Hör gärna av dig när det är dags igen! / Stockholms Stadsbud med personal

Carolina V
Skrev om Stockholms Stadsbud

Super! levererade sängen trots att jag inte var hemma och tog bort plasten utan att jag ens bad om det! Killarna förstod verkligen att det lilla gör extra! Kronobergsgatan

Svar från Stockholms Stadsbud

Carolina, Självklart så tar vi med oss emballage för att underlätta för dig. Man skall göra det man kan! Tack för ditt omdöme och hör mer än gärna av dig igen. Vi finns kvar! / Stockholms gladaste flyttfirma

Margareta V
Skrev om Stockholms Stadsbud

Stockholms Stadsbud var en alldeles utmärkt flyttfirma. Alldeles exceptionell var bemötandet av företaget i början vid telefonbeställningen, han tog sig tid att prata om beställningen så att det skulle passa mig, och var väldigt trevlig. Det blev personligt. Jag hade inte förväntat mig annat än en flytt, som var litet komplicerad, nu blev den personlig och professionell samtidigt. Det var en flytt från en adress till flera olika adresser, jag fick god hjälp med bärande av grejerna.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Margareta, Tack för ditt omdöme! Vi arbetar stenhårt varje dag för att våra uppdrag skall upplevas som okomplicerade och bli professionellt utförda av vår personal. Stort som litet. Det är underbart att höra att du är nöjd med vårat bemötande, det är kanske det bästa och absolut viktigaste. Varje uppdrag är både unikt och personligt för oss Margareta. Hör av dig när du det dags igen / Stockholms Stadsbud med personal

Ulla-stina L
Skrev om Stockholms Stadsbud

Snabbt enkelt utan problem. Bra att kunna boka med kort varsel. Punktliga.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Ulla-Stina, Så härligt att höra att din upplevelse hos oss blev som du förväntat dig. I vår bransch så är det viktigt att kunna vara flexibel och hålla utlovade tider :) Ha en fin start på veckan! / Stockholms Stadsbud

Ylva Å
Skrev om Stockholms Stadsbud

Proffsigt genomförd tjänst av två trevliga och noggranna bud.

Svar från Stockholms Stadsbud

Ylva! Vi tackar ödmjukast för dom fina orden och ser till att arbetslaget också får ta del av dom. Hör av dig när du behöver hjälp igen, stort som litet :) / Stockholms Gladaste Flyttfirma

Sara M
Skrev om Stockholms Stadsbud

Vi använde Stockholms stadsbud för flytt av en mindre lägenhet, till magasinering och därefter till en ny lägenhet ett par månader senare. Kostnaden för själva flyttdelen blev mer än dubbelt så dyr som mot den initiala offerten, vi hade några fler lådor än vad vi ursprungligen hade uppskattat, men det var väldigt långt ifrån dubbelt så många. Det gick inte att föra några diskussioner om den här kostnaden utan vi fick snällt betala. Vi hade därefter två skador på produkter på grund av ovarsam hantering som vi efter...

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Sara, Tack för din feedback till oss! Det här är långt ifrån vad vi vill leverera till dig som kund hos oss. Vi har brustit i vårt ansvar gentemot dig som kund och det tar vi på största allvar. Det är fint att höra att du är nöjd med arbetslagets prestation. Vi anser att det finns mer att göra från vår sida i det här ärendet. Vänligen kontakta info@stockholmsstadsbud.se så kommer vi att hjälpa dig vidare. / Stockholms Stadsbud med personal

Alice Å
Skrev om Stockholms Stadsbud

Bra service kommer i avtalad tid

Svar från Stockholms Stadsbud

Hejsan Alice, Vad härligt att du känner att du fick det du förväntade dig. Kundservice och att hålla tider är grundstenar för oss. Vi skall hälsa arbetslaget! / Stockholms Stadsbud

Michael T
Skrev om Stockholms Stadsbud

Det här blir nog en recension som verkar som om jag jobbar på företaget, men jag är en helt vanlig kund som fått en otrolig hjälp. Skulle tömma min mors lägenhet efter det att hon flyttat in på äldreboende och fick perfekt kontakt med David på Stockholms Stadsbud. Han fixade flyttar med snabbt varsel, för jag delade upp tömningen på tre, eftersom jag redan har fullt i min egen lägenhet. David är en person som förenar serviceanda, trevligt bemötande och osvikligt gott humör, med effektivitet. Han verkar vara den idealiske...

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Michael, Nu blir vi (jag) nästan generade av dom fina orden. Vilken skönläsning! Jag tror att vår minst sagt täta kontakt under uppdraget gjorde att vi tillsammans kunde vara flexibla och hitta bästa väg framåt vid varje utmaning. Det har verkligen varit ett nöje att få hjälpa dig i hamn med detta uppdrag. Arbetslaget hälsar hjärtligast och kommer att ta en välförtjänt helg nu, liksom du. Vi hörs när det är dags igen! / David

Sören H
Skrev om Stockholms Stadsbud

De hade ett trevligt bemötande och hjälpte mig att forsla bort en soffa för återvinning

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Sören , Toppen att vi tillsammans kunde lösa det så smidigt. Tveka inte att hör av dig om det är något annat du helst vill att någon hjälper dig med. Vi finns här! / Stockholms Stadsbud med personal

Mona Ö
Skrev om Stockholms Stadsbud

Ett trevligt bemötande snabb återkoppling! Inga förseningar eller annat krångel. Tjänsten tunga lyft köptes in för att ta bort ett utespa samt att placera ut ett nytt.Fyra man fixade det galant!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Mona, Vår tungavdelning uppskattade också detta uppdrag :) Lyxen i vårt yrke är att vi får flytta på så många olika saker varje dag. Ha en fantastisk helg och hör av dig om ni behöver byta igen, blink! / David på Stockholms Stadsbud

Annika H
Skrev om Stockholms Stadsbud

Två glada unga grabbar mötte upp mig och bar ner en chiffonje två trappor och sen hem till mig där grabbarna bar upp chiffonjén 6 trappor. Så nöjd med allt, framför allt deras positiva inställning, inget var jobbigt.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Annika, Så härligt att höra! Arbetslaget var minst lika positivt när dom åkte därifrån :) Tack för att vi fick hjälpa dig denna gång. Hör av dig om du behöver hjälp i framtiden, och ha en fantastisk helg! / Stockholms Stadsbud

Christina Ä
Skrev om Stockholms Stadsbud

Trevliga, noggranna och hjälpsamma killar😊 Tack för hjälpen

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Christina, Vad härligt att höra att du känner dig nöjd med arbetslaget. Dom hade en fin dag på jobbet hos er! Om du behöver hjälp i framtiden så hör mer än gärna av dig :) Vi önskar dig en trevlig helg! / Stockholms Stadsbud

Hans v
Skrev om Stockholms Stadsbud

Proffsiga, noggranna, seriösa ! Hög servicenivå och trevligt bemötande! Med Stockholms Stadsbud blir den delen av flytten enkel och okomplicerad!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Hans, Stort tack för ditt fina omdöme. När man liksom vi arbetar i ett serviceyrke så är det fantastiskt att höra den här typen omdöme. Vi skall hälsa arbetslaget detta och ge dom ett extra plus i kanten. Med Vänliga Hälsningar / Stockholms Stadsbud

Patrik S
Skrev om Stockholms Stadsbud

Bra och enkelt att boka, väldigt service minded!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Patrik! Kul att du upplevelse av oss är positiv. Vi arbetar hårt med att vara service minded så det här känns väldigt kul att höra. Tack för ditt omdöme! / Stockholms Stadsbud

Curt S

Snabba, korrekta , pålitliga,

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Curt, Tack för ditt omdöme! Alla våra kunder skall känna sig trygga och omhändertagna under våra uppdrag. Hör av dig när det är dags igen! Mvh Stockholms Stadsbud med personal

Johannes T
Skrev om Stockholms Stadsbud

David på Stockholms Stadsbud to hand om all planering och var otroligt hjälpsam. Grabbarna som utförde flytten var supertrevliga och proffsiga. Inget gick sönder allt var bra packat. Kommer absolut rekommendera Stockholms Stadsbud till vänner och bekanta!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hallå Johannes, Vad glad jag blir för dom fina orden. Vi gör vad vi kan att för att underlätta. Ja, be dina vänner och bekanta att kontakta oss när dom behöver hjälp så ser jag till att ta hand om dom :) Ha en fin dag! / David

Magnus B

Mycket proffsigt genomförd flytt

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Magnus, Stock tack för ditt omdöme! Vi är glada att kunna hjälpa till. / Stockholms Gladaste Flyttfirma

Hans Q
Skrev om Stockholms Stadsbud

Mycket bra, professionellt, grannarna imponerande!

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Hans, Så fint att höra! Om grannarna skulle behöva ha hjälp att flytta i framtiden så får dom mer än gärna höra av sig till oss, och självklart gäller det även dig Hans :) Tack för denna gång! Med vänliga hälsningar Din flyttfirma.

Sabina R
Skrev om Stockholms Stadsbud

Väldigt personalberoende, flyttat med Stockholms stadsbud två gånger och första gången var upplevelsen jättebra så vi använde de för nästa föytt också, andra gången va de slarviga och framförallt långsamma trotts färre möbler, hade även sönder en lampa.

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Sabina, Stort tack för ditt omdöme! Vi arbetar hårt och kontinuerligt för att alla som arbetar hos oss skall hålla samma höga nivå. Vi kommer att arbeta ännu hårdare för att det vi presterar motsvarar känslan av din första flytt med oss. Vi är också hemskt ledsna för olyckan med din lampa om det var vi som orsakat det. Alla möbler och kartonger skall komma fram hela och rena när man flyttar med oss. Hör mer än gärna av dig till oss nästa gång du behöver hjälp! Med Vänliga Hälsningar / Stockholms Gladaste Flyttfirma

Peter S
Skrev om Stockholms Stadsbud

Bra bemötande och mycket väl utförd tjänst för min dotters dödsbo Peter Schönewald

Svar från Stockholms Stadsbud

Hej Peter, Tack för ditt förtroende och fina omdöme! Vi hjälper mer än gärna till i framtiden vid eventuella behov. Mvh / Stockholm Stadsbud

Carin O
Skrev om Stockholms Stadsbud

Hjälpsamma, engagerade vill göra sitt bästa Packar bra, fullföljer sina åtaganden,

Svar från Stockholms Stadsbud

Carin! Vad glada vi blir för dina ord! Vi vill alltid göra vårat bästa och alltid leverera något som våra kunder känner sig nöjda med. Ibland kan flytt vara en kostnad som inte alltid är rolig, vi vill göra allt för att ändra på det! Det ska vara en positiv upplevelse att flytta med oss :) Hör av mer än gärna av dig när du behöver hjälp igen! / Stockholms Gladaste Flyttfirma