Stockholms Stadsbud

Drivhjulsvägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vi är medlem i Sveriges Åkeriföretag och har alla försäkringar som behövs vid flytt och transport. Vi arbetar alltid för kundens bästa och tänker på att hålla bra priser och hög service.
Sorterargatan 12, 16250, Vällingby

Flyttfirmor nära Stockholms Stadsbud:

Nioörtsvägen 36, HÄGERSTEN
Ring oss gärna för personlig service i din flytt! Läs mer ›
Fredric J:
Snabba, effektiva och trevliga - grymt bra killar!

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Ska du flytta i Stockholm eller inrikes i Sverige? Vi på Flyttfirma Arbetspartne... Läs mer ›
Minna B:
Vi anlitade Arbetspartner med relativt kort varsel för en stor flytt och det sköttes proffsigt och i positiv anda trots massor av grejer och...

Östbergatorget 1, Älvsjö
Vi på Flyttgubbarna gör din flytt smidig och snabb! Välkommen! Läs mer ›
Josef J:
Mycket smidig och snabb flytt. Tack Fady.

Götalandsvägen 216, Älvsjö
Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik! Läs mer ›
staffan a:
Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor.
Mån-Tor: 07:30-16:30
Fre: 07:30-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om Stockholms Stadsbud

• Paula N
    Paula N skrev om Stockholms Stadsbud
    Tusen tack för hjälpen Stockholms stadsbud. Proffsigt bemötande från första stund. Vi fick fantastisk hjälp med packning och flytt av ett gäng som vet vad de gör. Blir det aktuellt med flytt igen vet jag vilka jag anlitar. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Douglas L
    Douglas L skrev om Stockholms Stadsbud
    Flyttade från Stockholm - Göteborg.
    Klockren kommunikation hela vägen. Snabbt, smidigt och enkelt.
    5/5 Läs mer
  • Gunnar
    Gunnar skrev om Stockholms Stadsbud
    Vår kontorsflytt gick väldigt smidigt och bra. Kristofer och Tommy var mycket proffsiga i allt från inpackning till flytt och kom med bra tips. Fungerade också bra med kontakter och offerter. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Stockholms Stadsbud
    Vi på Kollegorna AB använde nyligen Stockholms Stadsbud för flytt av vårt kontor. De var supertrevliga och skötte jobbet alldeles utmärkt! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Samir H
    Samir H skrev om Stockholms Stadsbud
    Professionellt och trevligt bemötande, flytten gick snabb och smidigt! Läs mer
  • Johan O
    Johan O skrev om Stockholms Stadsbud
    Hela processen funkade utmärkt. Från beställning till flytt. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Stockholms Stadsbud
    Mycket proffsigt, allt från telefon till utförande! Läs mer
  • Jennie M
    Jennie M skrev om Stockholms Stadsbud
    Trevligt bemötande vid första kontakten och under hela flyttprocessen.
    Snabb, säker och effektiv hantering.
    Prisvärd tjänst, som var flytt av helt bohag. Läs mer
  • Leo K
    Leo K skrev om Stockholms Stadsbud
    Super bra! Bra på telefon innan, bra upphämtning, snabbpackning. osv! Helt enkelt 5 plus på alla områden. Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Stockholms Stadsbud
    Vi är mycket nöjda med den omsorg om möbler m.m Stockholms Stadsbud AB har lagt vid inpackning, demontering och flytt. Det underlättade vid uppackning och återmontering. Stort tack!

Per och Hilkka Godenius Läs mer
    2015-12-15 Stockholms Stadsbud svarar Per G
    Tack Per och Hilkka! Det känns mycket roligt att vi kunde förenkla er flytt! Ni är alltid välkommen att kontakta oss framöver när Ni behöver hjälp.
  • Christian F
    Christian F skrev om Stockholms Stadsbud
    Noggranna, packade in allting väl med plast och filtar samt behandlade våra möbler varsamt. Lyssnade uppmärksamt på våra önskemål. Snabba, effektiva och dessutom väldigt trevliga (gäller både de på kontoret och själva flyttgubbarna)!!! Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Marita H
    Marita H skrev om Stockholms Stadsbud
    Vallentuna kommun hade köpt en tjänst för flyttning av två arkivskåp, bemötandet vi fick både på telefon och vid mötet var både serviceinriktat och proffsigt utfört. Läs mer
  • Marika R
    Marika R skrev om Stockholms Stadsbud
    Vi anlitade Stockholms Stadsbud AB vid vår senaste flytt och är mycket nöjda. Flytten gick snabbt och smidigt och personalen var mycket trevlig. Läs mer
    Herman B gillar detta
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Stockholms Stadsbud
    Har anlitat Stockholms Stadsbud både privat och via företag. Alla mina önskemål har de mött upp på alla sätt och vis. Jag har förstått att de är en av de seriösa aktörerna på marknaden och man får verkligen kvalitet och trygghet! Jobben de utfört går i väldig fart vilket är positivt om man valt att betala för utförda timmar! Rekommenderas:) Läs mer
    Herman B gillar detta
  • Maria F
    Maria F skrev om Stockholms Stadsbud
    Flyttkillarna packade in allting, det tog mycket lång tid eftersom de tex packade in häftklamrar i bubbelplast och la dem tillsammans med pärmar, dvs helt onödigt. Det nylagda golvet gick sönder, vi fick det lagat, men det syns ju ändå förstås. Några flyttkillar skulle hjälpa oss att sätta upp gardinstänger och tavlor. De gjorde massor med fel, en annan hantverkare fick komma och räta till felen. Allt tog mycket lång tid.och kostade väldigt mycket. totalt 45 000 kr för att flytta in på 82 kvm, 1 tr upp. Värst av allt, de plockade isär en designlampa, lindade in delarna i bubbelplast och la dom i en öppen låda tillsammans med en annan lampa. En del var sönder när vi plockade upp den. De nekar till detta, och vi får ingen ersättning. Dessutom så går det inte att sätta ihop lampan igen , då det skulle behövas en bruksanvisning, det är en mycklet speciell designlampa. värde över 7000 kr. Som ni förstår är jag mycket missnöjd. Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Stockholms Stadsbud
    Mycket imponerande flyttservice på själva flyttdagen - ambitiösa och mycket hårt arbetande flyttkarlar som inte gav sig förrän vi var helt nöjda. Inte heller särskilt dyrt med tanke på den styrka vi fick till vårt förfogande.

Om det bara var för dessa så hade betyget blivit högre. Problemet i sammanhanget var en strulig tid innan flytten vad gällde utlovade garderobskartonger och hur och när dessa skulle lämnas. Likaså efteråt var det lite snurrigt om när de skulle hämtas. Framförhållning och kommunikation skulle absolut kunna vara stået vassare.

I sammafattning: Flyttkarlar, keep up the good work. Backoffice, shape up. Läs mer
    Herman B, Fredrik E gillar detta

Drivhjulsvägen 24, 126 30 Hägersten