Transport Cars Flytt & Städ

Välkommen till Transport Cars Stockholm AB!

Flera års erfarenhet med mer än 20 000 utförda flytt. När du ger oss förtroendet för din flytt får du en professionell flyttfirma som arbetar med noggrannhet och effektivitet.

Genom att planera din flytt tillsammans med dig säkerställer vi att du får en bra och kostnadseffektiv lösning. Nöjda kunder bygger på ett väl utfört arbete, därför utför vi varje jobb med målet att du ska vilja återkomma nästa gång du behöver hjälp, eller rekommendera oss till dina vänner.

Vi erbjuder tjänster så som: Bohagsflytt, kontorsflytt, möbeltransport, packning, flyttstädning, hemstädning. Dessutom kan vi köra ditt skräp till soptippen.

Läs vad våra kunder säger om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

Läs vad 621 kunder tycker om Transport Cars Flytt & Städ 2

2022-01-19 Verifierad kund
    Jag anlitade Transport Cars Flytt & Städ för flytthjälp från hus till lägenhet där endast delar av bohaget skulle flyttas. Jag packade allt själv och de gjorde flytten.
    De ringde dagen innan för att stämma av och kom strax innan avtalad tid dagen efter.
    Innan de började lasta in fick jag visa vad som skulle flyttas. De lindade vissa saker i plast innan och flytten gick väldigt smidigt.
    Kommunikationen skedde på engelska utan problem.
    Jag kan rekommendera Transport Cars Flytt & Städ och kommer absolut anlita dem igen vid behov.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Allt var mycket bra har inget att klaga på
    2022-01-15 Verifierad kund
    Bra service och trevlig personal
    2022-01-13 Verifierad kund
    Köpte flytt och städ från företaget.
    Bra och trevligt bemötande inför flytten.
    Flytten gick väldigt bra, trotts att det var väldigt rörig dit jag flyttade. De hade ett tålamod av guld.
    Städningen gick bra. Jag hade en kommentar och den ordnade de till på ett väldigt smidigt sätt.
    2022-01-12 Verifierad kund
    Allt var helt fantastiskt från start till slut.
    Jättefin service vid bokningstillfället, Javier är ett proffs!
    Flyttkillarna var på plats 10 min innan så de kunde börja på utsatt tid. Kvicksnabba, trevliga och hårt arbetande.
    Absolut toppoäng!!!
    2022-01-10 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande, service och tålamod.
    ( vi hade svårt att bestämma oss förrän i sista sekunden)
    Trevliga, både på kontor och i flyttbilen.
    Bra pris.
    Skulle absolut använda de igen om vi behöver.
    Rekommenderas!
    Hej Svevia !
    Det är en ära för oss att ha kunnat samarbeta med er och stå till er tjänst. Vi uppskattar hur ni framhäver vår service samt professionalism och prissättning. Vi blir motiverade utav detta och ni är varmt välkomna tillbaka till oss när ni behöver våra tjänster igen.
    2022-01-05 Verifierad kund
    Bra bemött, trevlig personal och snabbt utfört arbete.
    Hej Charles !
    Vi upplever att det är viktigt att vara serviceminded gentemot våra kunder , dels för att kunna strukturera uppdraget på ett bättre sätt ,samt utföra så säker som det bara går. Stort tack för tiden du tagit för att ge oss en rekommendation. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB
    2022-01-04 Verifierad kund
    Vill gärna ha 10 stjärnor av 5!
    Fantastiskt bemötande, noggranna och kunniga. Allt bäst från början med planering, flytten och flyttstäd. . Så tacksam! Rekommenderar varmt!
    Hej Birgitta !
    Det är dessa typer av rekommendationer som motiverar oss till att fortsätta framåt , och förbättras för i varje aspekt vi kan. Stort tack för din rekommendation om både flytt och städningen hos oss. Du är alltid varmt välkommen åter till oss.
    2021-12-31 Verifierad kund
    Snabb och effektiv hjälp med långflytt (Stockholm - Västerbotten) till bra pris trots att jag bokade med kort varsel. Stort tack för hjälpen! Flyttstäden efteråt gick även den utan problem.
    Hej Anna !
    Hoppas allt är bra med dig i Västerbotten, och vi är glada att du är nöjd med flytt och städningen som vi gjort åt dig. Det har varit ett nöje för oss att stå till er tjänst, och hoppas kunna fortsätta med det inom en snart framtid.
    2021-12-29 Verifierad kund
    Grymt bra från offert till leverans. Vi har flyttat till ett mellanboende och kommer att använda bolaget igen vid nästa flytt!
    Proffsigt, prisvärt och alla Försäkringar på plats
    Hej Carl!
    Vi tackar för din tillit för oss och våra tjänster. Vi blir glada av att läsa din positiva upplevelse med oss och vi ser givetvis framemot att hjälpa er med nästa flytt med en trygg försäkring och alla dokument på plats.
    2021-12-28 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Transport Cars Flytt & Städ. Kommunikationen innan flytten var utmärkt med snabb respons och själva flytten gick smidigt och utfördes av fyra trevliga personer.
    Hej Helena !
    Tack för din finna rekommendation . Det är viktigt med att vara tydlig från början för både kundens och vår egen skull. Det resulterar i att vi på ett enklare sätt att strukturera flytten på ett effektivt och säker sätt.

2021-12-26 Verifierad kund
    Jag har använt Transport Cars flera ggr för både flytt och städ och är alltid nöjd. Fint kundbemötande och ett väl utfört arbete.
    Hej Bianca !
    Vi brukar säga här hos oss att det bästa marknadsföring man kan få , är nämligen av våra egna kunder. Vi känner stor tacksamhet för din fortsatta tillit för samtliga av våra tjänster under dessa år, och givetvis ser vi framemot att hjälpa dig eller någon anhörig under nästa uppdrag.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Trevligt, noggrant, proffsigt. Kom i tid, levererade i tid. Allt gick väldigt smidigt! Hade en lång flytt från Stockholm till Kristianstad.
    Hej Sanna !
    Först och främst hoppas vi allt går bra för er i Kristianstad, det har varit ett nöje för oss att hjälpa er flytta ditt, och vi blir såklart glada av att läsa hur du upplevde samtliga av vår personal. Vi önskar er all lycka i Kristianstad , och ni är alltid varmt välkomna åter till oss när ni eller någon anhörig till er behöver våra tjänster igen.
    2021-12-24 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig personal. De flyttade mina möbler och kartonger otroligt effektivt!
    Hej Oscar !
    Tack för beskrivningen om vår arbetssätt. Du är varmt välkommen åter till oss Oscar.

2021-12-22 Verifierad kund
    Superhjälpsamma i planering via telefon och mejl. Jättebra och trevlig personal som utförde packning och flytt.
    Hej Peter !
    Serviceminded är viktigt för oss , på så sätt kan vi redan från början se till att skapa en strukturerad planering där vi går genom tillsammans hur vi kan lägga upp för att effektivisera flytten på ett trygg och professionell sätt. Stort tack för att du anställde både pack och flyttstäd. Du är varmt välkommen åter till oss.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Trevlig och noggrann personal. Jättenöjd med deras service.
    Hej Gökay !
    Vad bra att du vart nöjd med vår service. Vi strävar ständigt till att hålla fokus i allt vi gör för att kunna erbjuda er det bästa service ni kan få. Tack Gökay !

2021-12-22 Verifierad kund
    Dom var punktliga och hade ett väldigt trevligt bemötande.
    Dom gjorde ett väldigt bra flyttjobb och det gick väldigt snabbt.
    Är så nöjd med er service.
    Kan varmt rekommendera er.
    Mvh Maria
    Hej Maria !

Det är viktigt med punktlighet ! Vi är tacksamma för ovanstående punkter du nämner och givetvis är du varmt välkommen åter till oss.
    2021-12-14 Verifierad kund
    One of the more respectable companies I have ever worked with, they were kind, polite, responsive, respectful, flexible, solution oriented, plus plus.
    We are touched by your positive words about us. We constantly strive to be able to continue to develop at the individual level and also collectively. So for us, a recommendation like the one you give about us is incredibly motivating for everyone here at Transport Cars Stockholm AB. We are grateful for everything and wish you a warm welcome back to us Charles.
    Sincerely
    2021-12-14 Verifierad kund
    Professionella, trevliga, bra service
    Hej Mats !
    Tack för din beskrivning om oss och våra tjänster, vi upplever att dessa tre huvudord du nämner ovan är så som vi vill att andra ska uppfatta vår företag. Tack ska du ha. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB
    2021-12-11 Verifierad kund
    Company communicated well, the packing and moving was on time and done very well. The cleaning was also done very well and we had no comments or complaints on that.
    Hello Karolis !

Thank you for your recommendation regarding our moving and cleaning services. We will present your recommendation to our cleaning and relocation staff. We are extra happy to read how you experienced that the communication worked while you were with us.

Kidn regards
    2021-12-08 Verifierad kund
    Snabba, noggranna och trevliga!
    Hej Filip !
    Tack för din rekommendation samt beskrivning av hur du upplevt din tid hos oss.

2021-12-07 Verifierad kund
    Nice and smooth communication during the booking with Marcus and we were happy with the help of our movers.

They were punctual, conscientious and incredibly polite. The moving with a narrow spiral staircase from the 3rd floor did not make things easy. Hereby I would like to thank one more time for them being the best!
    Bea
    Hello Bea !

Thank you for your recommendation, we will present this to everyone who helped you with your assignment. We constantly strive to improve for our customers, and it is these types of recommendations that drive us forward. Thank you so much.

2021-12-06 Verifierad kund
    Snabba och trevliga killar, flytten gick smidigt och de flyttstädade ordentligt!
    Hej Jan !
    Tack för beskrivningen och våra flytt och städ tjänster. Kul att du är jätte nöjd med flytt och städningen som utfördes hos dig. Du är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen.
    Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm
    2021-12-06 Verifierad kund
    Flytten gick kanon helnöjd!!
    jättebra flyttkarlar kom i tid kan verkligen. rekommendera den här flyttfirman.
    Hej Mari !
    Tack för din fina rekommendation . Punktlighet och professionalism är viktigt för oss. Du är alltid varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.¨
    2021-12-02 Spontant omdöme
    Trevliga personal och mycket hjälpsamma.
    Flyttgubbarna var snabba och försiktiga, kom i tid och slutade i tid.

Städning är ok.

Rekommenderas.
    Hej Osama !
    Tack ska du för din rekommendation. Tanken är att göra samtliga uppdrag så stressfri som möjligt för er. Stort tack och du är varmt välkommen åter.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Vi behövde hjälp med packning, flytt och städning. Mycket proffsigt och vänligt bemötande, av 9 företag var Transport Cars det enda som ringde upp för en grundlig genomgång av allt som skulle flyttas, rum för rum. De var inte billigast i jämförelsen men ingav en känsla av förtroende som de sedan bevisade genom hela åtagandet. Bra jobbat, och vi hörs igen om det blir någon mer flytt!
    Hej Karin !
    Det är en stort motivation för oss att få läsa igenom din väl detaljerade rekommendation om oss. Som du nämner ovan så är det viktigt för oss att inte bara slänga ut ur oss massa saker som vi inte kan lova. Vi värderar professionalism och därav försöker vi ständigt leverera upp till våra kunders förväntningar. Vi tackar för din tillit för oss och våra tjänster och hoppas kunna stå i återseende.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid offertförfrågan. Flytten fungerade utan problem
    Hej Gunilla !
    Det är viktigt för oss erbjuda våra kunder en bra service från fösta kontakt , till att samtliga uppdrag är slutföra. Tack för din rekommendation.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Höll tiden, trevliga, lösningsorienterade.
    Hej Joel !
    Punktlighet och serviceminded går hand i hand enligt vår koncept av arbetslivet. Det är glädjande för oss att du kunnat se detta hos oss . Finns inga problem i livet , utan enbart lösningar för oss. Stort tack och toppbetyget samt rekommendationen Joel , du är varmt välkommen åter till oss.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Fint bemötande från början till slut.
    Flytten gick smidigt med energiska och
    trevliga flyttgubbar. Bara positivt hela vägen.
    Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma.
    Hej Eva !
    Allt blir så mycket enklare och roligare när man håller på med något man gillar! Stort tack för ditt trevliga bemötande samt rekommendation om oss och våra flyttgubbar.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Very professional company and great services!
    Hi Carolina!

Thank you for your recommendation and the time you took to write about us, you are warmly welcome back to us when you need our services.

2021-11-22 Verifierad kund
    Utmärkt service och mycket trevlig och vänlig personal. Allt fungerade mycket bra. Vi har anlitat bolaget för flera flyttar och flyttstädningar och alltid blivit jättenöjda.
    Hej Håkan !

Tack ska du ha för en fortsatt tillit för oss och våra tjänster. Det bästa reklam för oss är våra egna kunders rekommendationer, vi värderar det högt. Ni är varmt välkomna till oss igen när ni behöver våra tjänster igen.

2021-11-22 Verifierad kund
    Mycket trevliga och kunniga killar. Gjorde att jag kände mig som den viktigaste kunden de har. Jag kommer att anlita dem igen om jag/ när jag flyttar igen. Jag rekommenderar detta företag till andra som behöver hjälp med flytten.
    Hej Annie !
    Vi fokuserar väldigt mycket på att anställa personal som har genuint intresse för flytt och service , därav är varje kund för oss unik på sitt eget sätt. Vi är glada att du upplevt detta med oss, och kommer se till att framföra din rekommendationer till dina flyttgubbar. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB
    2021-11-21 Verifierad kund
    Jag blev från första kontakt mycket väl bemött. Jag krånglade en del med att uppskatta mängd och där var de mycket flexibla.

Alla inblandade kom när de skulle och gjorde det som var avtalat.

Jag är nöjd.
    Hej Anna !

Ja men det gäller jo att hålla sig till det man erbjuder. Vi är glada att du haft en så positivt upplevelse med oss , och tanken var jo trotts allt att göra det så stressfri som möjligt för dig. Du är varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

2021-11-08 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med bortforsling av saker . Packhjälp, flytt till annan ort och även hjälp med att packa upp och sätta möbler på plats i vår nya bostad.Även flyttstädning.mycket bra och lugnande bemötande. Bra pris. Kan varmt rekommenderas.
    Hej Karl !
    Det var flera uppdrag som vi fick skräddarsy åt er , och vi är lika glada att ni är nöjda med samtliga av våra tjänster samt pris vi erbjudit er. Hoppas ni har det bra i ert nya bostad.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Beställde flytthjälp och bil, det kom på utsatt tid, var snabba, vänliga och det gick helt problemfritt. Rekommenderar varmt denna firma.
    Hejsan Nina !
    Punktlighet är något vi värdesätter stort , det är jo trotts allt en av flera faktorer till en mer effektiv ,trygg och stressfritt flytt för både flyttpersonal och våra kunder. Stort tack för din rekommendation och önskar dig all gott i ditt nya bostad.

2021-11-01 Verifierad kund
    Flytten var alldeles utmärkt.
    Hej Tal !
    Tack för tiden du tagit för att betygsätta oss och rekommendera Transport Cars Stockholm AB.

2021-11-01 Verifierad kund
    Trevlig personal, är mycket nöjd med hantering av flytten.
    Kan rekommendera företaget.
    Hej Nelbis !
    Tusen tack för din rekommendation och toppbetyg , samt beskrivningen av din positiva upplevelse med oss.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och transparent om villkor. Bra och rimlig prissättning. Punktliga. Sammantaget väldigt nöjd. Rekommenderas!
    Hej Erik !
    Under årens gång har vår företag lagt allt större vikt på transparens då vi vet att man ibland kan ha haft dåliga erfarenheter när man anlitat flyttfirmor. Därav precis som du nämner ovan , är det viktigt för att bland annat att vara transparanta gentemot alla våra kunder , det skapar en trygghet i samtliga kunder och det med åren har visat sig vara uppskattat. Tack ska du ha för allt Erik.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Excellent work and very cool employees. I will definitely use and recommend this company.
    Hi Belmond!
    Being service-minded towards our customers is something we constantly strive for, the idea is after all to make it as stress-free as possible for you. So it is positive that you had that experience with us, thank you for that. And you are warmly welcome back to us.
    With kind regards
    2021-10-30 Verifierad kund
    Hade beställt flytthjälp timpris. Väldigt trevliga killar! Det enda som drar ner betyget var att de kom 2 timmar senare än utsatt tid.
    Hej Britta !
    Tusen tack för ditt betyg och rekommendation , samt din förståelse gällande tiden. I sällsynta fall finns det faktorer man inte riktigt kan påverka, och är tacksamma över ditt meddelande. Givetvis är du varmt välkommen åter till oss.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Jag beställde både flyttstädning och flytthjälp från Stockholm hela vägen ned till Skåne. Allting gick smidigt och dom var väldigt trevliga. Rekommenderas!
    Hej Christoffer !
    Vad glada vi blir av att läsa din rekommendation gällande våra flytt och städ tjänster. Att vara trevlig är inte heller något ansträngande när man gillar det man håller på med!
    Vi hoppas allt går bra för dig nere i Skåne, och skulle du behöva flytta tillbaka till Stockholm så vet du att du kan räkna med oss.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Ett mycket bra företag. Super nöjd med deras arbete när vi flyttade. Snabba effektiva och inget krångel. Rekommenderas varmt. Kommer att använda dom igen vid nästa flytt🙏👍
    Vi är verkligen nöjda.
    Hej Bernt !
    Såklart är du välkommen tillbaka till oss vid nästa flytt. Vi tackar dig och din familj för rekommendationen , och beskrivningen om hur effektivt allt har varit med oss.
    2021-10-26 Verifierad kund
    Very authentic and reliable company.
    Hi Aminur!
    We always try to differentiate ourselves as a company, without offending others. We are glad that you experienced this with us, and wish you all the best in your new home.
    Kind regards Transport Cars Stockholm AB
    2021-10-26 Verifierad kund
    My furniture was transported very fast without a single problem. Excellent!
    Hello Erdem!
    Thank you for your recommendation, we constantly strive to improve our service to avoid damage or the like, so thank you very much for emphasizing this. You are always warmly welcomed again.

2021-10-26 Verifierad kund
    Super snabba och glada smidig flytt ! kan stark rekommendera .
    Hej Annikki !
    Att vara glad med det vi gör är jätte viktigt för oss eftersom det gör att vi kan prestera bättre på jobbet. Tusen tack för din beskrivning om oss och vi önskar dig all gott i ditt nya bostad.

2021-10-26 Verifierad kund
    Visserligen kom flyttkillarna 20 minuter efter avtalad tid och vi behövde stanna och tanka på vägen (vilket de gott kunde ha fixat innan), men när de väl var på plats var de snabba, smidiga och trevliga. Flytten till Vaxholm gick på 2 timmar och rymdes alltså inom ramen för de 3 offererade timmarna trots försening och tankning, så jag är mycket nöjd. Ett plus var också att jag kunde följa med i flyttbilen, då jag inte har någon egen bil.
    Hej Ulf !
    Tack för ditt förståelse och din finna beskrivning om våra flyttgubbar. Du är varmt välkommen åter.
    2021-10-26 Verifierad kund
    Bättre kan det inte bli!
    Skickliga o trevliga!
    Hej Eva !
    Tack ska du ha för din fina rekommendation och topp betyg , du är varmt välkommen åter till oss.
  • Petra Jannica Lindberg P
    skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    2021-10-26 Verifierad kund
    Bättre än så här kan det inte vara.
    Mycket bra bemötande och service från början till slut.
    flyttgubbarna, bar och kånkade med glada miner, inga sura miner när jag ändrade mig och ville ha möbeln någon annanstans.
    Pigga,glada,alerta till ett mycket bra pris.
    5/5 i betyg
    Hej Petra !
    Det är dessa typer av rekommendationer som motiverar oss starkt och driver oss framåt som företag. Vi är tacksamma för tiden du tagit för att göra detta samt kommer ta din rekommendation och betyg vidare till flyttgubbar. Tusen tack , och du är varmt välkommen åter.
    2021-10-26 Verifierad kund
    Jätte trevliga och snälla och förstående killar! Otroligt snabba och smidiga, och prisvärt, allt gick lätt och smidigt!
    Hej Miqí !
    Tack så jätte mycket för din rekommendation , vi uppskattar att du tar dig tiden för att beskriva våra tjänster.

2021-09-22 Verifierad kund
    Vi köpte en flytt från Stockholm till Ludvika.
    Allt utgördes snabbt och effektivt av trevlig personal.
    Över förväntan!
    Rekommendera mer än gärna denna flyttfirma!
    Hej Marie !
    Vi är glada att läsa hur du upplevde flytten från Stockholm till Ludvika , och önskar dig all gott där. Extra tacksamma är vi för rekommendation du ger om oss, skulle du eller någon anhörig till dig behöva flytthjälp så är du varmt välkommen åter till oss.