Transport Cars Flytt & Städ

Transport Cars Flytt & Städ

Välkommen till Transport Cars Stockholm AB!

Flera års erfarenhet med mer än 20 000 utförda flytt. När du ger oss förtroendet för din flytt får du en professionell flyttfirma som arbetar med noggrannhet och effektivitet.

Genom att planera din flytt tillsammans med dig säkerställer vi att du får en bra och kostnadseffektiv lösning. Nöjda kunder bygger på ett väl utfört arbete, därför utför vi varje jobb med målet att du ska vilja återkomma nästa gång du behöver hjälp, eller rekommendera oss till dina vänner.

Vi erbjuder tjänster så som: Bohagsflytt, kontorsflytt, möbeltransport, packning, flyttstädning, hemstädning. Dessutom kan vi köra ditt skräp till soptippen.

Läs vad våra kunder säger om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

Läs vad 505 kunder tycker om Transport Cars Flytt & Städ 2

• Malin C
    2021-05-14
    Tydlig offert, hög service grad och trevligt bemötande och flexibilitet innan själva flytten. Proffsiga och snabba på flyttdagen och allt är välbehållet. Rekommenderas starkt!
  • Reza H
    2021-05-13
    🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    Hej Reza ! Vi förmodar att dessa stjärnor är antalet stjärnor du skulle gett oss om det nu vart möjligt. Stort tack i alla fall och du är varmt välkommen åter när du behöver någon av våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
  • Giacomo B
    2021-05-11
    Kunde inte önskat bättre, Transport Cars hjälpte oss med en packning och flytt från en trea. Mycket trevliga, professionella och noggranna. Allt packades och flyttades med omsorg, allt var helt och på sin plats. De höll sig till vad vi hade avtalat utan några konstigheter. Rekommenderas varmt.
    Hej Giacomo ! Packhjälp är något som vi ständigt vill fortsätta förbättra oss på då allt fler kunder vill helst slippa packa hushållet. Att du upplevde samtliga tjänster på ett positiv sätt är extra glädjande för oss och kan inget annat göra än att önskar dig varmt välkommen åter, och tackar för topp betyget samt rekommendationen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-05-11
    Jättetrevligt bemötande både vid bokning av flytt och vid upphämtning, allt gick smidigt och snabbt. Rekommenderar starkt!
    Hej Elinor ! Ja , vår vision är att våra kunder ska kunna känna av den upplevelsen du haft hos oss från dess att man skickar offert ,vidare till bokning och därefter samtliga uppdrag. Vi tackar dig för tiden du tagit för att skriva till oss , och du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-05-08
    Transport Cars Flytt & Städ hjälpte mig att flytta. De var trevliga, effektiva och snabba. Rekommenderas.
    Hej Lars ! Tack för din tid med oss och ditt meddelande. Du är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen. Transport Cars Flytt & Städ
    2021-05-07
    Bra kontakt med ett flexibelt upplägg, vänligt bemötande och effektiva arbetare. Kommer nyttja dem igen till flytten tillbaka från lagret om ett par månader (får se först då om alla saker klarade sig).
    Hej Fredrik ! Tack för att du valde oss för att utföra din flytt in till ditt lager. Allt har plastats in och skyddats väl. Vi kommer vara glada att hjälpa dig flytta allt från lagret till ditt nya hem när det är dags. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-05-07
    Anlitade Transport Cars flytt och städ för både flytthjälp och flyttstäd från Sverige till Norge. Kan varmt rekommendera! Snabb återkoppling vid frågor och allt gick snabbt och smidigt.
    Hej Jonny ! Hoppas allt är bra borta i NORGE. Stort tack för att du tog din tid att skriva till oss , och rekommendera både flytt och städ tjänster vi erbjuder. Vi önskar dig all gott , och hoppas kunna stå till din tjänst när du kommer tillbaka hem. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-05-06
    Bästa flyttfirman någonsin! Rekommenderas varmt!!
    Efter många flyttar med dåliga flyttfirmor kändes det helt underbart att äntligen hamna rätt. Jättefin kontakt och planering innan flytt och helt fantastiskt trevlig personal som flyttade allt! Jättesnabba, pålitliga och glada! Effektiva och serviceinriktade till ett bra pris!
    Kan verkligen inte nog rekommendera detta företag. Min flytt kunde inte gått bättre och smidigare. 10/10!
    Tusen tack igen!
    Hej Michaela ! Oj , tack Michaela för ditt varma meddelande. Det är glädjande för oss att läsa om hur du upplevde varje moment från start till slut. Alla rekommendationer som kommer in till oss , är det som driver oss framåt som företag. Stort tack för att du hade tillit för oss och våra tjänster och gav oss möjlighet att hjälpa dig med ditt uppdrag. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-05-06
    Trevlig och hjälpsam, smidigt att kunna låna kartonger. Otroligt snabba och effektiva både i och ur lastning. När de lånade kartongerna var tömda meddelande jag och de blev upphämtade, så smidigt.
    Otroligt nöjd med flyttstädningen. Skinande rent överallt.

Kommer be Transport Cars Flytt & Städ om hjälp nästa gång jag flyttar.
    Rekommenderas varmt.
    Hej Eva ! Tack ska du ha för ditt meddelande, det är motiverande att läsa om hur nöjd du blev med både flytt och flyttstädningen samt smidigheten med våra flyttkartonger. Vi strävar ständigt till att göra det så enkelt som möjligt för kunden. Du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-04-27
    Snabba, bra dialog, snabb återkoppling,
    Hej Lars ! Vår tanke och vision är att kunna skapa en trygg och professionell känsla från kunden gentemot oss . Stort tack för toppbetyget samt rekommendationen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-04-23
    Träffade alla mina förväntningar!
    Hej ! Tack för rekommendationen och topp betyget , vi hoppas kunna fortsätta vara till er tjänst. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-04-23
    Effektiva, vänliga och stor serviceanda.
    Hej Corinna ! Tack för rekommendationen, vi strävar ständigt till att förmedla de upplever du beskriver ovan hos oss, du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-04-14
    Flytthjälp - trevligt och proffsigt bemötande.
    Prisvänligt. Flytten gick effektivt och bemötandet var vänligt även om det fanns brister i språkförståelsen.
    Hej Monica ! Tack ska du ha för att ha tagit tid för att skriva en rekommendation och ge oss ett topp betyg. Glädjande för oss att veta att du upplevde ett professionellt bemötande från vår sida med. Du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-04-14
    Snabba, trygg transport, och väldigt professionell och trevlig personel !!!
    Hej Laura ! Tack för topp betyget och rekommendation , vår tanke är att man ska ha som kund den upplevelsen du hade med oss. Du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-04-14
    • Prisvärd och fastprisavtal på flytten!
    • Innan flytt hade jag kontakt med dem och stämde av inför flytten, lätt att få kontakt och mycket bra bemötande.
    • Duktiga killar som hjälpte mig på bästa sätt.
    • Kan verkligen rekommendera dem och tar gärna hjälp av dem igen.
    Hej Mona ! Vad glada vi blir att du varit nöjd med vår service från startpunkt till slut. Du är inget annat mer än varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-04-05
    Transport Cars Flytt hjälpte mig flytta och från första kontakt till
    Avslutat uppdrag har de visat mycket god service och kundbemötande. De har varit effektiva men också varsamma om möbler vid flytt. Kan varmt rekommendera dem!!!
    Hej Maria ! Tack för topp betyget och rekommendationen , vår vision är att kunna följa din uppdrag från start till slut , det är det som har lett oss till bland annat vidare rekommendationer och framförallt skapat en trygghet hos er gentemot oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-04-03
    Väldigt proffesionellt, Dennys gav mig ett av de vänligaste bemötande jag fått någonsin i Sverige av ett service företag. När flyttkillarna kom så fick jag ett bra bemötande med en som berättade att han var ansvarig för flytten och att allt skulle vara helt o rent. De jobbade snabbt trotts tunga saker och levererade på allt. Kommer definitivt använda transportcars igen nästa flytt. Använde även dem för flyttstäd och samma vänliga bemötande där och båda jag och de som flyttade in tyckte de gjorde lägenheten i nyskick igen. Tack för att ni levererade på allt. Ni är verkligen helt underbara.
    Hej Stefan ! Tack ska du ha för din detaljerade bedömning och rekommendation gällande våra tjänster flytt och städ. Vi är glada att du haft en positivt upplevelse då vi under dessa tider måste vidta rätt åtgärder för att både skydda er som våra kunder, och vår personal. Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att hjälpa dig med framtida flytt. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
  • Alexandra L
    2021-04-01
    Jag är supernöjd med flytthjälp! Trevlig personal från bokning till utförande. Jag Kommer med glädje välja att anlita transport Cars igen i framtiden vid nästa flytt. Kan varmt rekommendera dem till alla!
    Hej Alexandra ! Vi kommer se till att din rekommendation samt positiva omdöme når fram till personalen som hjälpte just dig under ditt uppdrag från start till slut. Det är detta som motiveras oss och fortsätter driva oss framåt som grupp och företag. Varmt välkommen åter till oss Alexandra när du behöver våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-31
    Jag behövde hjälp med flytt av ett höjbart bord och en stol. Flyttbilen kom tidigt och personalen var snälla. Vi fick vänta på några stund med de visade professionalism, tålamod och förståelse. Jag uppskattade mycket deras tjänst och vill gärna boka dem igen.
    Hej Liberty ! Tack för topp betyget och det glädjer oss att läsa om hur du skulle boka om oss på nytt vid eventuella framtida uppdrag. Tålamod är ett måste inom detta Bransch för att kunna erbjuda dig en trygg och säker flytt. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-31
    Excellent service and effective help. I recommend!
    Hello Hiba ! Thank you for your support and recommendation. It is appreciated and do not forget that you are always welcome back to us. Kind regards Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-31
    Ett seriöst företag. Vi fick en överskådlig offert, dom ringde och ställde kompletterande frågor om flytten. Kom på utsatt tid och utförde packning, flytt, uppackning och flyttstädning med stor proffsighet. Kan varmt rekommendera det här företaget.
    /Peter
    Hej Peter ! Tack för din positiva beskrivning gällande samtliga av våra tjänster packhjälp. flytthjälp, uppackning och flyttstädning. Vår vision är att göra det så stressfri som möjligt för kunden , genom att erbjuda er all erfarenhet vi har tagit till oss under alla dessa år vi funnits i denna bransch. Du är alltid varmt välkommen åter till oss när du behövde våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-31
    Super duktiga flytt killar snabba effektiva fem stjärnor till er
    Hej Tanja ! Stort tack för dina fem stjärnor , och vi kommer meddela våra flyttkillar om ditt positiva omdöme. Varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-26
    Enkel bokning. Snabbt och tryggt utförande. De frågade om något var osäkert, t.ex. en pinnstol som redan innan höll på att falla isär. Plastade in möbler inför transport. Vi är jättenöjda.
    Hej Erik ! Vi strävar alltid till att uppdatera kunden och erbjuda en topp kvalité innan en flytt , under flytten och efter flytten, så det är väldigt glädjande för oss att du upplevde de moment på ett positivt sätt. Du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-25
    Flytt av delat bohag!
    Trevliga och bra killar!
    Och billigt!
    Tack.
    Hej Brith ! Vi är tacksamma för tiden du tagit för att ge oss en rekommendation , samt en beskrivning av de bästa delar du upplevt hos oss, du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-17
    Jätte smidigt och super bra personer. Kan bara rekkomendera dom!
    Hej Anders ! Tack för din topp betyg och rekommendation , glöm inte att du alltid är varmt välkommen åter till oss när du eller någon anhörig till dig behöver hjälp. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-16
    Jag beställde både flytt och städning
    Jag fick ändra både tid och vart flytten skulle gå
    utan några problem flera gånger.
    Mycket positivt bemötande från företaget.
    Mycket bra och proffsigt utförande av både självaste flytt arbetet och städningen
    Hej Ulf ! Vi strävar alltid till att kunna anpassa oss efter våra kunders önskemål , så det är glädjande att läsa att du upplevde det så, inklusive kvalitet på vår flytt och städ service. Du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-08
    Fantastiskt bra service, trevligt bemötande och snabba
    Hej Carl ! Service och kvalité är våra ledord , vi tackar dig för din tid och rekommendation . Du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-08
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Tydlig offert.
    Smidig utflytt från radhuset till magasin.
    Rekommenderas varmt!

Mvh Agata
    Hej Agata ! Tusen tack för din topp betyg och rekommendation , och vi ser framemot att hjälpa dig flytta allt från magasineringen till ditt nya hushåll när det väl är dags. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-05
    Seriöst företag. Sympatisk personal. Vi har använt detta företag vid flera tillfällen senaste 7 åren och like nöjd varje gång.
    Mvh Kristian på AKTIVERA KIROPRAKTIK och REHAB
    Hej AKTIVERA KIROPRAKTIK och REHAB. Tack ska ni ha för er rekommendation , det har inte varit annat en ett nöje att samarbeta med er och vi kommer fortsätta sträva och göra allt vi kan för att ni ska vara fortsatt lika nöjda med oss varje gång vi hjälper er. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-03
    Jag anlitade Transport Cars Flytt & Städ för hjälp med både flytt och städ när jag flyttade från Stockholm till Karlstad. De är väldigt professionella och jag kan varmt rekommendera dem till alla!
    Hej Jennie ! Motiverande att läsa din rekommendation gällande vår flytt och städ tjänster Jennie, tack ska du och vi hoppas allt går bra för dig där i Karlstad. Vill du flytta tillbaka till Stockholm , vet du att du kan räkna med oss minsann! Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-03-02
    Snabba, tjänstvilliga och trevliga.
    Hej Mariana ! Tusen tack för din rekommendation Mariana , du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-02-23
    Gick bra, snabbt och smidigt! William och Osvaldo gjorde ett mycket bra jobb och trevliga.
    Hej Markus ! Tusen tack för topp betyget samt rekommendationen. Extra motiverande att du även kommer ihåg namnet på personalen som hjälpte er med flytten! De har fått vidare fodrat din rekommendation. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-02-22
    Allt gick smidigt och ordentligt till.
    De hade bra system på lastningen av möbler och allt var helt när det kom fram.
    Städningen var mkt bra gjort.
    Artiga och trevliga!
    Hej Camilla ! Vad glada vi blir utav din nöjdhet med flytt och städ tjänsterna vi erbjuder, vi tackar dig för topp betyget och önskar dig en fortsatt trevlig tid framöver med all uppackning. Du är jo alltid vart välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-02-22
    Vi beställde flytthjälp och flyttstädning. Vi är väldigt nöjda med flytthjälpen. Mycket trevliga, försiktiga och effektiva.
    Städningen var tyvärr utfört med sämre resultat. Trots att dom gjorde om städningen blev dom nyinflyttade inte nöjda.
    Hela tiden har vi blivit bra bemötta via telefon eller mail, även när vi framförde kritik av städningen.
    Hej Lars ! Tusen tack för ditt betyg och rekommendation , vår vision är att kunna erbjuda er den upplevelse du hade hos oss när något måste förbättras, vi utgår alltid ifrån att konstruktiv kritik alltid är bra. Du är varmt välkommen åter till oss inom en snart framtid. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
  • Camilla S
    2021-02-21
    I tid smidigt och bra mycket nöjda
    Hej Camilla! Vi uppskattar din topp betyg och rekommendation , och önskar dig varmt välkomna åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-02-13
    Jag var mkt nöjd med Transport Cars Flytto Städ.
    Flytten gick överförväntan.Snabbt o smidigt.
    och personalen var trevliga o tilllmötesgående..
    Kan varmt rekomenderas.
    Hej Karin ! Skönt att läsa om din upplevelse hos oss! Vi tackar dig för topp betyget och du är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-02-10
    Mycket trevliga och effektiva när de hjälpte till med min flytt. Tack!
    Hej Eva ! Tack ska du ha för topp betyget och rekommendationen om oss , vi uppskattar det stort och du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-02-08
    Trots att de åkte till fel adress och var försenade tycker jag att de skötte sig utmärkt.Enkelt, snabbt o smidigt. Enkelt med telefonkontakt vid felåkningen.
    Hejsan Elisabeth ! Tusen tack för toppbetyget vi fått utav dig samt rekommendationen , vi försöker städning vara där för er när det gäller och det gläder oss att det löste sig. Du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-02-05
    Bra service, profissionellt, trevlig personal
    Hej Deborah ! Tack ska du ha för rekommendationen samt beskrivningen av vår företag. Vi uppskattar det stort och du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
  • Katarina D
    2021-02-05
    En toppen firma som jobbade effektivt och var super trevliga och försiktiga med sakerna!!

Rekommenderar dom starkt!
    Hej Katarina ! Ja , att vara försiktig med våra kunders ägodelar är en av våra främsta uppgifter , och det gläder oss att du fick den upplevelsen med oss. Du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-01-28
    Flytthjälp
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande, flexibla tjänster.
    Kan varmt rekommendera!
    Hej Linn ! Tusen tack för rekommendationen , du är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-01-27
    Inga dolda avgifter, kom utsatt tid och var otroligt trevliga och snabba. Kan varmt rekommendera!
    Hejsan Anna ! Tack för din rekommendation och beskrivning av din upplevelse hos oss. Vi vill alltid vara genomskinliga när det gäller priser Anna ,därför glädjer det oss att du la märke till det. Vi vet att chansen att våra kunder återkommer är betydligt större om vi agerar på det sättet. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-01-26
    Toppen bra ! Allt gick mycket smidigt med flytten och perfekt städning .
    Hej Ann-Charlotte ! Tusen tack för topp betyget samt rekommendation om vår flytt och städ tjänster . Du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-01-26
    Är jättenöjd med hela vår flytt. Flyttkillarna var trevliga och tog verkligen tid på sig för att allt skulle hamna rätt och bli som vi önskade. Allt kom fram helt och flyttstädningen var helt felfri. Kan varmt rekommendera dem!
    Hej Elvira ! Det är extra motiverande att läsa om din positiva upplevelse med oss både med våra flytt och städ tjänster. Vi strävar ständigt till att fortsätta framåt och såna typer av rekommendationer som vi får utav er , driver oss framåt starkare och är motiverande. Du är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-01-08
    Allt bra, smidig kontakt ,hjälpsamma, snabba svar
    ALLT Toppen !+++++
    Hej Elin ! Tack ska du ha Elin för tiden du tagit för att ge oss en rekommendation samt toppbetyget. Du är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-01-07
    Det var bra jobbat och trevliga
    Hej Nils ! Tack ska du ha för rekommendationen , vi önskar dig en fortsatt trevlig dag i ditt nya bohag. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-01-05
    Glada hjälpsamma och positiva rakt igenom flytt och städning.
    Hejsan Gunvor ! Tusen tack för din finna rekommendation om samtliga av våra tjänster gällande flytt och flyttstädning , det motiverar oss extra mycket till att fortsätta framåt och förbättras inom varje tjänst. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-01-05
    Dennys och hans team utförde flytten helt felfritt. De var professionella, effektiva och otroligt tillmötesgående och trevliga. Dennys var dessutom tillgänglig för frågor i princip dygnet runt. Sammanfattningsvis en trygg och kundorienterad upplevelse. Jag skulle rekommendera Transport Cars Flytt & Städ till den som vill känna sig trygg i sin flytt!
    Hejsan Niklas ! Vi har gått genom din rekommendation och tagit fram det inför hela vårt team både inom flytt och flyttstädningsavdelningen , det är till stort glädje för oss och driver oss framåt när vi läser detta. Vi strävar ständigt till att få våra kunder att känna det där lilla extra och kunna skapa en trygghet med kunden då vi vet att det är ändå ens privata liv våra kunder släpper oss in i. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2021-01-04
    Allt fungerade perfekt från början till slut, punktligt, snabbt, proffsigt och jättetrevliga.
    Hej Maud ! Tack ska du ha för topp betyget samt rekommendation, du är alltid varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ
    2020-12-30
    Flytt och städservice.
    Dom var mycket duktiga och effektiva på alla sätt. Kan varmt renommeras!
    Hejsan Pia ! Tack för rekommendationen och toppbetyget , vi hoppas allt går väl i ditt nya bohag och du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB Transport Cars Flytt & Städ