Transport Cars Flytt & Städ

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro — Visa karta

Välkommen till Transport Cars Stockholm AB!

Flera års erfarenhet med mer än 20 000 utförda flytt. När du ger oss förtroendet för din flytt får du en professionell flyttfirma som arbetar med noggrannhet och effektivitet.

Genom att planera din flytt tillsammans med dig säkerställer vi att du får en bra och kostnadseffektiv lösning. Nöjda kunder bygger på ett väl utfört arbete, därför utför vi varje jobb med målet att du ska vilja återkomma nästa gång du behöver hjälp, eller rekommendera oss till dina vänner.

Vi erbjuder tjänster så som: Bohagsflytt, kontorsflytt, möbeltransport, packning, flyttstädning, hemstädning. Dessutom kan vi köra ditt skräp till soptippen.

Läs vad våra kunder säger om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.
Lör-Sön: 08:00-16:00

Läs vad 423 kunder tycker om Transport Cars Flytt & Städ

• 2020-10-23

Verbal A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Trevlig personal. Snabbt, smidigt och till rimliga priser.
    Vad mer behövs? :) Läs mer
  • 2020-10-22

Stig H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Mycket bra mycket nöjda👌👌👌👌👌 Läs mer
  • 2020-10-18

Angelica D skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bra service. Pålitliga, håller tiderna. Vänliga och hjälpsamma. Läs mer
  • 2020-10-16

Kyle S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    The mover, Dennys, was extremely professional and knew his field. The move was done incredibly quickly (20min load, 20min unload) and our mutual language barrier was not a problem at all.

Most pleasant moving experience I've ever had Läs mer
    2020-10-17 Transport cars stockholm ab svarar Kyle S
    Hello Kyle!
    Thank you so much for taking your time for this , and wrote this positive recommendation about us.
    We always want to improve for our customers, and when we receive recommendations like yours, it is extra motivating for us and at the same time it show us that we are going the right way.
    You are warmly welcome again when you need our services again Kyle.

Kind Regards
  • Sara H

2020-10-15

Sara H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Effektiva och enkla att jobba med. Läs mer
    2020-10-17 Transport cars stockholm ab svarar Sara H
    Hej Sara !
    Tusen tack för rekommendationen samt topp betyget! Det värmer mycket att få en så bra betyg från dig.

• 2020-10-14

Ulla I skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytthjälp. Otroligt snabba och trevliga.allt gick väldigt smidigt.
    Bättre än förväntat. Läs mer
    2020-10-17 Transport cars stockholm ab svarar Ulla I
    Hejsan Ulla !
    Tack för toppbetyget och tiden du tagit för att skriva denna rekommendation. Du är alltid varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen minsann !

• 2020-10-10

Doris J skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytten från Stockholms län till Norrland sköttes mycket bra av transportfirman. De kom på utsatt tid, de var snabba och emballerade de möbler som behövdes. Glada, trevliga och härliga personer. Bara stort beröm till ALLA på flyttfirman från första till sista stund. Inget att anmärka på alls. Jag rekommenderar verkligen denna firma till er som ska flytta. Läs mer
    2020-10-10 Transport cars stockholm ab svarar Doris J
    Hejsan Doris !
    Din resa till Norrland var helt lyckat och gick enligt planeringen , tusen tack för din topp betyg och rekommendation . Vi strävar alltid till att ha nöjda kunder som dig, inte minst om det handlar om längre resor.
    Behöver du eller någon anhörig till dig hjälp med flytt och städ , står vi gärna där tillhands för er. Ni är så varmt välkomna så.

• 2020-10-10

Birgitta R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    De kom i tid och var mycket trevliga. Tack Läs mer

Bo A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Snabb respons, punktliga och snabba. Mycket bra!! Läs mer
    2020-10-10 Transport cars stockholm ab svarar Bo A
    Hejsan Bo !
    Tack för din toppbetyg på vår service allmänt , det glädje oss att du upplevde en snabb respons från start till slut. Vi strävar alltid till att ha kontakt med er under hela processens gång fram tills allt är klart och ordnat.

Christian D skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Super bra flytt och städfirma som levererade över förväntningarna, ingenting var något problem och flyttkillarna var jätte trevliga, stort tack till Dennys som var super behjälplig och tillmötesgående, kan absolut rekommendera denna firma och kommer anlita dem igen till nästa flytt!! Läs mer
    2020-10-10 Transport cars stockholm ab svarar Christian D
    Hejsan Christina !

Tack för din topp betyg på våra flytt och städ tjänster, vi uppskattar tiden du tagit för att skriva detta om oss. Extra glädjande samt motiverande att veta att du vill rekommendera oss vidare och kommer anlita oss igen. Glöm inte att du alltid är välkommen till oss.

Annicka H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flyttstädning
    Mycket bra bemötande
    Städ damerna var mycket trevliga

Tack Läs mer
    2020-10-10 Transport cars stockholm ab svarar Annicka H
    Hej Annicka !
    Tusen tack för att du har tagit din för att bedöma vår STÄD service, vi specialiserar oss inom flyttstädningar då vi har arbetat inom flytt och städ i många år nu har vi alltid strävat till att utvecklas inom både flytt och städ service hand i hand.
    Du är alltid varmt välkommen åter till oss vare sig du behöver vår flytt eller städ service

• 2020-10-07

Felipe W skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Snabb service, kan rekommendera. Läs mer
    2020-10-10 Transport cars stockholm ab svarar Felipe W
    Hej Felipe !

Tack ska du ha för att du tar din tid för att bedöma vår företag och därmed vår service. Du är varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• Carola H

2020-10-05

Carola H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi skulle flytta från två adresser till en tredje och hittade företaget här på Reco. Den inledande kontakten med företaget var mycket positiv och tillmötesgående. Det fanns en tydlighet i offerten och det var raka priser med tydlig kostnadsbild. Det var inga problem med lån av flyttkartonger, utan det gick snabbt och smidigt vid upphämtning.

Själv flytten i sig gick riktigt bra. Två lastbilar och fyra personer stod redo att flytta bohaget. Vid minsta frågetecken kring om saker skulle med eller ej, så frågade de. De var försiktiga med kartonger och möbler, trevliga och lättsamma, men samtidigt grymt fokuserade.

De jobbade på i högt tempo, hittade lösningar på problem och måste dessutom ha spelat en hel del Tetris med tanke på deras förmåga att packa lastbilarna...
    Alla saker är hela, rena och så gott som allt hamnade på rätt plats på den nya adressen. Detta gjorde att jag kunde vinka av gänget med ett leende på läpparna och att jag nu varmt rekommenderar detta företag till alla som letar efter en flyttfirma. Läs mer
    2020-10-10 Transport cars stockholm ab svarar Carola H
    Hej Carola !
    Efter att du tagit din tid för att skriva denna väl detaljerade och varma rekommendationen om oss , har vi läst igenom den ett antal gånger och tagit den vidare för hela TRANSPORT CARS:TEAMET , det är otrolig motiverande att läsa såna rekommendationer och extra glädjande var det för teamet som hjälpte dig med ditt uppdrag kan vi meddela dig, tack !
    Ni är alltid varmt välkomma åter till oss när ni eller någon anhörig till er behöver våra tjänster igen, hojta bara till då så är vi där på plats redo för att dra fram nya leende från er.

• 2020-10-05

Cecilia E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Lite missförstånd med fakturaadress men annars var det fin service och överlag är jag nöjd. 😊 Läs mer
    2020-10-10 Transport cars stockholm ab svarar Cecilia E
    Hej Cecilia !
    Tusen tack för rekommendationen och det glädje att läsa din kommentar gällande vår service. Vi ser framemot att hjälpa dig igen inom en snart framtid.

• 2020-10-04

Peterson Kristina P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flyttningen var mycket bra , trevliga killar, duktiga.
    Städningen hade tyvärr lite brister ganska många. Vi ringde upp , de återkom men vi kunde inte svar och sedan har de inte hört av sig. Förklarade på telesvararen vad saken gällde. Läs mer
    2020-10-10 Transport cars stockholm ab svarar Peterson Kristina P
    Hejsan Kristina !

Tack så jättemycket för din rekommendation , vidare åtgärder har vidtagits för att fortsätta ha dig en en nöjd kund hos oss. Du är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen.

• Ernst U

2020-09-30

Ernst U skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Det blev väldigt dyrt för flytt av ett tungt föremål men som två kunde bära. Flytten gick bra, men de kom med två bilar och tre personer för något som två personer hade räckt till för. Det var dessutom otydligt vad priset skulle bli så det kom som en chock. Läs mer
    2020-10-03 Transport cars stockholm ab svarar Ernst U
    Hejsan Ernst!
    Vi har gått igenom dina kommentarer , och börjar med att be om ursäkt för att du haft ett negativ upplevelse med oss. Det tynger mycket då vi vill att alla våra kunder ska ha ett gott , professionell samt väl genomfört flytt hos oss.
    Sen så vill vi ändå tacka dig , då vi tar ditt meddelande samtidigt som en feedback.

Du anlitade oss för att flytta ett tung säkerhetsskåp Håbeco och det behövs 3 gubbar för att utföra såna här typer av uppdrag både för din skåps och vår personals säkerhet, priset som du betalade var 2900kr inklusive moms som vi tycker inte är dyr med tanke på att varje person kostar oss cirka 400kr per timme inklusive skatter och arbetsgivaravgifter, och det tog cirka 1 och halvtimme total inklusive väntetiden på butiken som vi hämtade skåpet ifrån.
    Minsta debitering som vi betalar till personal för varje uppdrag är 2 timmar 400 x 3 flyttgubbar x 2 timmar blev 2400kr i personal kostnader, så det som blir kvar för företaget blir 500 kr.
    Skatteverket förbjuder att göra rut-avdrag för såna transporter som vi sa till dig på telefon , och därav fick du betala full pris.
    Vi strävar alltid till att vara transparanta i varje moment då det är det som skapar den tryggheten och tilliten våra kunder har för oss och våra tjänster.

Sist men inte minst vill vi önska dig all gott !

• 2020-09-23

Anna U skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag beställde flytt, i somras, från en adress till en annan samt ett lass till ett magasin, även lite möbler som skulle till återvinningen. Hade haft lite kontakt med firman innan men beställde inte flytt fören sent kvällen innan pga. omständigheter. Transportcars kontaktade mig på morgonen och sa att de skulle leta reda på några killar som kunde hjälpa. Redan till lunch var 3 bilar och 5 flyttkillar på plats och började bära ut kartonger. Hade en hel del som skulle flyttas till 3 olika ställen men bara trevliga och glada miner från killarna. Ett skåp blev vingligt, men gick att spika ihop och en kartong kom till fel ställe men på det stora hela fixade de uppgiften galant. Är mycket nöjd med flytten, det trevliga bemötandet och att de fixade fram bilar och personal så snabbt. Rekommenderar Transport cars! Läs mer
    2020-10-03 Transport cars stockholm ab svarar Anna U
    Hej Anna !

Vad glada vi blir att du haft en positivt upplevelse med oss. Och så som du skrev på rekommendationen så försöker vi alltid hitta lösningar , så att vår kund blir trygg och glad med oss.
    Tack ska du ha för din topp betyg för oss , du är varmt välkommen åter.

• 2020-09-22

Laura R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi anlitade Transport Cars Flytt & Städ för både flytthjälp och flyttstädning.

Killarna som hjälpte oss med flytten var punktliga, otroligt effektiva och hjälpsamma!

Flyttstädningen var även den bra gjord.

Vi fick även toppenservice via telefon i samband med bokning och ombokning.

Vi är med andrapris supernöjda med vårt val av flytt- och städfirma! Läs mer
    2020-10-03 Transport cars stockholm ab svarar Laura R
    Hejsan Laura !

Tusen tack för att tiden du tagit för att skriva denna finna rekommendation . Extra glädjande är det att på samtliga tjänster blev du nöjd.
    Ni är så välkomna till oss när ni behöver våra tjänster igen .

• 2020-09-07

MUHAMMAD ILYAS A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jätte trevliga professionella och väl bemötande, Rekommenderas Läs mer
    2020-09-19 Transport cars stockholm ab svarar MUHAMMAD ILYAS A
    Hej Muhammad !

Glädjande för oss att du haft ett positivt intryck av våra tjänster. Tack för din tid och rekommendation , du är varmt välkommen åter till oss.

• 2020-09-06

Mats R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytthjälp. Mycket trevligt bemötande. Offerten stämde precis. Läs mer
    2020-09-19 Transport cars stockholm ab svarar Mats R
    Hej Mats !

Tusen tack för din topp rekommendation , och vi är mycket glada att du upplevt ett professionell bemötande och service från vår sida. Vi är strikta med just det du nämner här , nämligen att kunden faktiskt ska få det vi erbjudit utan massa extra kostnader och tillägg.

• 2020-09-06

Kerstin A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Mycket fina att ha att göra med vid hjälp av flytt, bärhjälp och flyttstädning. Så snabba och noga. Kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
    2020-09-19 Transport cars stockholm ab svarar Kerstin A
    Hej Kerstin !
    Vi värdesätter all tid våra kunder tar för att skriva en omdöme om oss, och extra glädjande är det när man får ett topp betyg. Du är varmt välkommen åter till oss Kerstin , när du behöver våra tjänster igen. Tusen tack.

• 2020-08-30

Gunhild M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bokade flytt och städning. Allt funkade jättebra både när jag beställde arbetet och flytten ägde rum. Två trevliga killar som var försiktiga och frågade var allt skulle stå. Städningen var också bra.
    Kommer rekommendera er om jag hör någon som ska flytta. Läs mer
    2020-09-19 Transport cars stockholm ab svarar Gunhild M
    Hejsan Gunhild !

Tack för att du tog tiden för att skriva denna rekommendation om oss, extra glädjande är att du är nöjd med både flytt och städ service vi utförde åt dig. Vi kan inget annat mer än att tacka för ett trevlig bemötande från din sida med , och tillägga att du eller någon anhörig till dig kommer alltid vara varmt välkomna till oss.

• 2020-08-21

Kari M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytthjälp. Allting fungerade bra från bokningen till flytten.Cruz och grabbarna var trevliga och hjälpsamma.Jag kan rekommendera företaget.Kommer att ringa dom vid nästa flytt också. Mr Markus Läs mer
    2020-09-19 Transport cars stockholm ab svarar Kari M
    Hejsan !
    Tusen tack för denna finna rekommendation om oss, det värmer mycket att läsa detta och vi har även vidareofodrat detta till personalen som hjälpte till med er uppdrag. Du är så klart Markus , varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-08-12

Yining H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Duktiga personaler och riktigt professionellt. Läs mer
    2020-09-19 Transport cars stockholm ab svarar Yining H
    Hej Yining !
    Tack för din tid med oss och tiden du tagit för att skriva en rekommendation om oss. Du är alltid varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-08-11

Anna K skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt av möbler
    Bra och omsorgsfull hantering av möblerna
    Trevliga personer Läs mer
    2020-09-19 Transport cars stockholm ab svarar Anna K
    Hejsan Anna !
    Tack ska du ha för din topp betyg, vi ser framemot att hjälpa dig på kommande framtida uppdrag.

• 2020-08-04

Börje K skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Lastbilen för vår flytt kom i avtalad tid med två trevliga män.
    Lastning och lossning gick snabbt och smidigt. Karlarna var noga och varsamma om våra saker.
    Företaget var enkelt att få kontakt med och verkade seriösa redan från första samtalet.
    Vi tycker dessutom att priset var bra. Läs mer
    2020-09-19 Transport cars stockholm ab svarar Börje K
    Hejsan Börje !
    Tack ska du ha för din rekommendation , det är glädjande att läsa om din positiva upplevelse med vår personal och vår service.
    Du är varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-08-03

Martina K skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Mycket trevlig och kompetent firma som har varit bra från början till slut. Vi valde att anlita dem även för flyttstäd av en annan fastighet vilket även där var toppenbra utfört.

Punktliga, flexibla och noggranna. Lätta att få tag på både via telefon och mail om man behöver fråga något- vilket vi behövde göra flertalet ggr då vi hade en långdistansflytt där vi dessutom inte var på plats vid hämtning av bohaget. Skulle jag behöva anlita flytt eller städ igen skulle jag utan tvekan anlita Transport Cars Flytt och städ igen. Läs mer
    2020-09-12 Transport cars stockholm ab svarar Martina K
    Hejsan Martina !
    Vi kan börja med tacka så mycket för den varma och positiva rekommendation du angett . Det har varmt och motiverat alla oss som hjälpte dig med samtliga uppdrag ,samt resterande anställda när vi läste din rekommendation. Både vår flytt som städpersonal , kommer alltid vara till din tjänst när ni eller någon anhörig till er behöver oss.
    Tack för att du tog din tid Martina för att skriva detta om oss.

• 2020-07-30

Arun S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Välgenomförd flytt, killarna kom i tid o jobbade effektivt. Det hela gick snabbare än jag förväntade, vi är nöjda! Flyttlådorna vi lånade var ngt slitna men vi kunde ändå använda de. Allt ok! Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-30 Transport cars stockholm ab svarar Arun S
    Hejsan Arun !
    Vad bra att du hade en positiv upplevelse med oss och våra tjänster. Tack ska du ha för att ha tagit tid och skriva en rekommendation om oss , det uppskattas oerhört mycket. Du är varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-07-22

Anna M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Seriös firma, trevligt bemötande på telefon å vid träff. Allt fick smidigt och allt förklarades bra med försäkringar och offerter. Jag ger denna firma och personal den högsta möjliga poäng. Kommer rekommendera firman till andra. Ska jag flytta igen så anlitar jag denna proffsiga firma igen.
    Maria/svartsjö/Ekerö kommun Läs mer
    2020-07-22 Transport cars stockholm ab svarar Anna M
    Hej Maria !

Det glädjer mig att du upplevde ett positiv upplevelse från start till mål, du är alltid varmt välkommen till oss!
    Tusen tack för din rekommendation Maria , du hade ju det lite stressig innan flytten och det är extra glädjande att vi kunde göra allt lite enklare för dig. Det värmer mycket att läsa din rekommendation minsann Maria, sköt om dig nu därborta och njut av resterande sommar!

Javier
  • 2020-07-19

Bo-lennart P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Punktliga. Mycket duktig flyttpersonal. Trevligt, positivt bemötande under hela processen. Läs mer
    2020-07-19 Transport cars stockholm ab svarar Bo-lennart P
    Hejsan !
    Tusen tack för din topp rekommendation och topp betyg , det glädjer oss oerhört mycket att du upplevt de punkter du nämner ovan hos oss.
    Vi uppskattar också att du tagit din tid för att skriva din rekommendation här om oss och vill passa på att önska dig en härlig fortsatt trevlig sommar , och glöm inte att du är varmt välkommen åter till oss.

• 2020-07-17

Lars Gunnar L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Använde Transport Cars för andra gången för flytt av bohag och denna gång från Lidingö till Stora Mellösa, Närke. Uppdraget utfördes punktligt av två mycket trevliga och noggranna personer.
    Ingen minsta skråma på möbler och allt glas och porslin helt-
    Vi var mycket nöjda med flytten och rekommenderar företaget på det varmaste. L-G Lann Läs mer
    2020-07-17 Transport cars stockholm ab svarar Lars Gunnar L
    Hej Lars !
    Vad trevlig och glädjande att du skriver den här finna rekommendationen om oss Lars, det värmer mycket och vi hoppas att du har det bra därborta i Stora Mellösa. Mycket trevlig bemötande från din sida med måste vi tillägga , och extra glädjande när du kom tillbaka till oss för den här flytten också.
    Tusen tack för att du valde oss för din flytt igen Lars ,och du är alltid varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

Dennys
  • 2020-07-17

Gull K skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt . Trevligt bemötande. Snabba skickliga killar. Jättestarka. Allt har gått snabbt och smidigt. Proffsigt. Läs mer
    2020-07-17 Transport cars stockholm ab svarar Gull K
    Hej Gull !
    Tusen tack för din rekommendation, det värmer mycket och samtidigt motiverar vi oss av att läsa din upplevelse hos oss. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag , och glöm inte att du alltid är varmt välkommen åter till oss när du eller någon anhörig behöver flytthjälp.

• 2020-07-15

Tanja T skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Toppen på alla sätt! Trevlig kontakt och trevliga flyttkillar. Städningen, inget att anmärka på heller. Så både flytthjälp samt flyttstäd kan varmt rekommenderas! :) Läs mer
    2020-07-15 Transport cars stockholm ab svarar Tanja T
    Hejsan Tanja !
    Tack för att du av din tid för att både skriva och ge oss topp betyg på flytt och städ tjänsterna vi erbjudit dig Tanja. Det värmer mycket för oss , och vi är lika glada vi med över att ha haft dig som kund hos oss. Ditt meddelande har även vidarebefordrats både till flytt och städ personal , för att kunna bli motiverade även ännu mer till att fortsätta framåt.
    Du är alltid varmt välkommen åter till oss när du eller någon anhörig behöver våra tjänster igen.

• 2020-07-14

Bengt B skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Hitta på nätet, bra snabbt arbetande företag. Läs mer
    2020-07-14 Transport cars stockholm ab svarar Bengt B
    Hejsan Bengt !
    Tack ska du ha för din topp betyg gällande våra tjänster och oss som företag. Alltid glädjande att läsa när hur våra kunder beskriver oss som företag. Glöm inte att du alltid är varmt välkommen åter till oss.

• 2020-07-04

Saeid F skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Otroligt proffsiga grabbar som aldrig tyckte något var ett problem. Trevliga, glada, skämtsamma och starka. Det gick snabbt och smidigt.

Jag rekommenderade bolaget till brorsan som också ska flytta. Läs mer
    2020-07-04 Transport cars stockholm ab svarar Saeid F
    Hejsan Saeid !

Tusen tack för en så härligt bemötande och sinne för humör med våra flyttkillar med . Extra glädjande är det också att du rekommendera oss vidare till din bror på grund av vår professionalism och positiv inställning , det uppskattar vi oerhört mycket.
    Glöm inte Saeid att du alltid är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-25

Jonna M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Smidigt, trevliga killar, trevligt bemötande, Bra pris. .
    Rekommenderas varmt ☆ Läs mer
    2020-06-26 Transport cars stockholm ab svarar Jonna M
    Hejsan Jonna !

Vad glada vi blir att du upplevt ett så positiv upplevelse hos oss. Tusen tack också för din rekommendation Jonna , det värmer oerhört mycket att läsa ditt meddelande. Du är alltid varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-24

Niclas Victor T skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytten gick fort och smidigt. Personalen var tillmötesgående och proffsiga. Läs mer
    2020-06-25 Transport cars stockholm ab svarar Niclas Victor T
    Hej Niklas !

Tack ska du ha för din rekommendation , vi uppskattar topp betyget samt att du tagit dig tid för att skriva detta om oss. Du är alltid varmt välkommen åter till oss om du behöver våra tjänster igen.

• Jan P

2020-06-23

Jan P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Beställde Bohagsflytt via Transport Cars hemsida.Fick ett bra bemötande via telefonen samt svar på mina frågor. De kändes tryggt att anlita dom. Tjänsten utfördes av två flyttkillar som gav ett proffsigt bemötande. Flytten Solna-Stockholm City utfördes utan missöden och genomfördes snabbt och effektivt. Jag vill ge flyttkillarna en eloge som var jättetrevliga. Sammantaget kan jag efter det jag har upplevt rekommendera detta företag.
    Häls:Janne Läs mer
    2020-06-23 Transport cars stockholm ab svarar Jan P
    Hejsan Janne !

Vi har tagit ditt meddelande vidare till vår personal samt flyttgubbarna som hjälpte dig med flytten. Det motiveras och värmer oss otrolig mycket att läsa din rekommendation. Vi tackar dig för tiden du tagit för att skriva detta om oss , samt för en så detaljerad beskrivning på själva uppdraget.
    Du ska veta att du alltid är välkommen åter till oss när du eller någon anhörig behöver flytthjälp.
    Tack så mycket Janne.

Dennys Cruz
    Transport Cars Stockhom AB
  • 2020-06-23

Susan L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi anlitade företaget när vi flyttade. Trevligt och professionellt bemötande rakt igenom. Läs mer
    2020-06-23 Transport cars stockholm ab svarar Susan L
    Hej Susan !
    Tusen tack för din finna rekommendation . Det motiveras oss alla till att fortsätta framåt och sträva till att ha fler kunder som dig.

• 2020-06-23

Lena Z skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Punktlig, trevliga och snabba! Läs mer
    2020-06-23 Transport cars stockholm ab svarar Lena Z
    Hejsan Lena !

Tack så jätte mycket för din topp betyg 5/5 Lena, vi uppskattar det oerhört mycket. Vi tar åt oss av dina fina rekommendationer och ser framemot att fortsätta så och även förbättra oss. Du är hjärtligt varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-20

BJÖRN W skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    En del av våra saker var repade och trasiga efter flytten. "Det får man räkna med". Inte vad jag trodde om en flyttfirma.
    Stressad personal och dålig kommunikation.
    Vissa moment i städningen behövde göras om.
    Jag kommer inte anlita denna firma igen. Läs mer
    2020-06-22 Transport cars stockholm ab svarar BJÖRN W
    Hejsan Björn !
    Sen så vill vi ändå tacka dig , då vi tar ditt meddelande samtidigt som en feedback , för att notera och förbättra de aspekter du nämner ovan , och på så sätt förhindra att sådana upplevelser inte händer igen.
    Sist men inte minst vill vi önska dig all gott , och en trevlig start på veckan nu här.

• 2020-06-18

Junling Z skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    2 killar och lastbil med flytthjälp. Mycket professionellt, trevligt och personligt bemötande. Läs mer
    2020-06-22 Transport cars stockholm ab svarar Junling Z
    Hejsan Junling !
    Vi är så tacksamma att du tagit din tid för att skriva denna rekommendation , samt att du upplevde mycket professionalism från oss , tillsammans med ett trevlig beteende. Det är mycket viktig för oss att kunna ha dessa två egenskaper som företag. Du är varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-12

Erik R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bra service, inga problem med något!
    Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-13 Transport cars stockholm ab svarar Erik R
    Hejsan Erik !
    Tack ska du ha för din rekommendation . Du är alltid varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-10

Emma J skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Väldigt smidigt och trevliga och hjälpsamma flyttkillar! Läs mer
    2020-06-13 Transport cars stockholm ab svarar Emma J
    Hejsan Emma !

Tack ska du ha för din topp betyg för oss ! Det värmer mycket , och vi uppskattar att du tagit din tid för att ge oss denna rekommendation. Varmt välkommen åter är du minsann!

• Teresa M

2020-06-10

Teresa M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag ringde och bokade flyttstädning i sista minuten då den tidigare firman jag bokat inte dök upp. För detta företag var det inga problem. De kunde hjälpa mig med kort varsel och inflyttande hyresgäst blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-06-13 Transport cars stockholm ab svarar Teresa M
    Hej !
    Tusen tack för din finna rekommendation gällande kvaliteten på vår städning. Vi försöker alltid överträffa våra kunders förväntningar då vi vet att det alltid slutar med kundens nöjdhet , vilket i sin tur leder oss framåt som företag. Du är varmt välkommen åter om du behöver våra tjänster igen Teresa !

• 2020-06-10

Jöns M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt och flyttstädning. Mycket professionellt, trevligt och personligt bemötande och en omsorgsfullt genomförd flytt och flyttstädning som överträffade förväntningarna. Rekommenderas. Läs mer
    2020-06-13 Transport cars stockholm ab svarar Jöns M
    Hej Jöns !
    Tack så mycket för din rekommendation , det värmer mycket att läsa och både flytt och städpersonalen fick ditt meddelande vidarefodrat. Det blev mycket glada kan jag säga , och du är så varmt välkommen till oss när du eller någon anhörig behöver hjälp. Tack !

Peter R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt
    - Lite oklarheter gällande kostnaden
    + mycket trevliga och aktsamma om möblerna
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Peter R
    Hejsan Peter!
    Tack så hemskt mycket för din topp rekommendation. Vi bli motiverade av att läsa rekommendationer si'om dina, och samtidigt hjälper det oss att bli bättre och bättre i det vi gör. Du är varmt välkommen åter.

Bjartmar T skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Allting gick väldigt smydigt. Flytt från Stockhom till Lidköping. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Bjartmar T
    Hej Bjartmar!
    Tusen tack för din topp rekommendation, extra glädjande för oss att veta att allt gick bra under hela resan från Stockholm till Lidköping. Tack för din tid.

Anette P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    beställde flyttning med packning, helt ok, blev bra bemött, dom kom en dag tidigare för att leverera till nya adressen mindre bra, flyttstädning under all kritik dom städar om i dagsläget, tar nog ett annat bolag om jag skall flytta flera gånger. tycker om strul Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Anette P
    Hejsan Anette !
    Tack för ditt meddelande , vi tar till oss av ditt meddelande och tackar dig för tiden du tagit för att skriva detta , då det hjälper oss att bli bättre som företag.

Emin E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag anlitade företaget för flytthjälp,2 killar och lastbil.
    Det gick väldigt snabbt, killarna var noggranna,hjälpsamma och trevliga.
    Vid nästa flytt kommar jag att anlita samma företag. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Emin E
    Hej Emin!
    Ditt meddelande har vidarefodrats till alla har på Transport Cars teamet. Det är väldigt motiverande för oss, och du är alltid varmt välkommen åter.

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro