Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Haninge Transport Cars Flytt & Städ

Transport Cars Flytt & Städ

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro — Visa karta

Välkommen till Transport Cars Stockholm AB!

Flera års erfarenhet med mer än 20 000 utförda flytt. När du ger oss förtroendet för din flytt får du en professionell flyttfirma som arbetar med noggrannhet och effektivitet.

Genom att planera din flytt tillsammans med dig säkerställer vi att du får en bra och kostnadseffektiv lösning. Nöjda kunder bygger på ett väl utfört arbete, därför utför vi varje jobb med målet att du ska vilja återkomma nästa gång du behöver hjälp, eller rekommendera oss till dina vänner.

Vi erbjuder tjänster så som: Bohagsflytt, kontorsflytt, möbeltransport, packning, flyttstädning, hemstädning. Dessutom kan vi köra ditt skräp till soptippen.

Läs vad våra kunder säger om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.
Öppet just nu
Lör-Sön: 08:00-16:00

Läs vad 126 kunder tycker om Transport Cars Flytt & Städ

• Kjell K
    Kjell K skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Beställde packning flyttning och flyttstäd av en fullsmockad 3a. Trevligt bemötande och bra service. Jobbet blev snabbt och bra utfört. Några mindre missar men de erbjöd sig fixa allt, även efter tillträde en vecka senare. Rekommenderas! Läs mer
  • Ellinor L
    Ellinor L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytthjälp av allt bohag från en lägenhet till en annan.
    Jag bemöttes smidigt och kunnigt.
    Hade hört mycket bra omdöme vilket företaget levde upp till.
    Jag blev mycket nöjd med hur de båda flyttkillarna utförde sitt arbete. Snabbt och säkert. Kände mig helt trygg hela vägen, från första kontakten tills att flytten var genomförd.
    Jag ska snart flytta igen, kommer då anlita Transport Cars på nytt.
    Hälsar Ellinor Lundqvist Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Smidigt, snabbt och trevligt bemötande Läs mer
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Trevligt bemötande. Bra service. Kommer boka uppdrag hos Transport Cars igen. Läs mer
  • Briar O
    Briar O skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    bra team, försiktiga med glas prylar inför våran klock mässa för cosmos watches. tack för bra service, även rolig team "amigos" :)

tack Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag hade en flytt från lägenhet till magasin och tillbaka igen... Jag blev väl bemött av företaget och de visade mig ett proffsigt bemötande. Det här var nog den första gången som jag anlitade en flytt-firma och de motsvarade mina förväntningar, absolut. Det var en alltigenom perfekt flytt och service-minded prrsonal... Läs mer
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi fick hjälp att flytta - Tranport Cars var superbra! Och till ett bra pris! Trevliga, snabba och duktiga killar som jobbade väldigt hårt. Dock viktigt med tydlighet så det inte blir några missförstånd. Vi var supernöjda med helhetsupplevelsen! Läs mer
  • Lotta C
    Lotta C skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Hundmat.
    Va ej hemma när lev kom. Tycker att det är dumt att dom lämnar varorna precis framför dörren. Dom kunde ställt den lite åt sidan. Det blir ju så uppenbart att vi inte är hemma.
    Fanns en hel altan att lämna kartongerna på. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Trevliga, billiga och utför jobbet perfekt. Jag rekommenderar den åt alla jag känner. Läs mer
  • Stina E
    Stina E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bra med jour- snabb och enkel service. Läs mer
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Använt mig av dom vid 3 flyttar och kan inte säga annat än att jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Kunde flytta med kort varsel. Flytten gick snabbt och smidigt.
    Däremot så skulle det betalas direkt vid flytt, trots att flyttkillarna lovade att ett kvitto skulle skickas/mailas har jag inte fått det. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Smidig flytt. Proffsigt! Trots långt avstånd mellan platserna flöt allt toppen. Läs mer
  • Helena D
    Helena D skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Köpte tjänsten flytt av bohag. Allt fungerade supersmidigt från offert till genomförd flytt. Snabb återkoppling, lätt att få kontakt, inga problem att ändra flyttdatum när jag bad om det.
    Själva flytten fungerade utmärkt. Killarna jobbade effektivt, försiktigt och professionellt. Helhetsbetyget är att Transport Cars genomförde uppdraget på ett sätt som överträffade mina förväntningar, och jag är ändå en kund med rätt höga krav! Läs mer
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag köpte kombinerat flytt o flyttstäd. Flytten var grymt effektiv med trevliga och noggranna flyttkillar som jobbade stenhårt. Städningen var bra även jag reklamerade en sak. De kom då genast tillbaka och fixade det. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Trevligt bemötande, noggranhet, punktlighet, rädd om mina saker, artighet, levde upp till mina förväntningar. Bra att ha telefonkontakt innan för att stämma av Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt plus transport till SRV. Bra bemötande och de kom på utsatt tid och flytten gick fort och felfritt. Lite obehag från min sida då de inte var svenskspråkiga men jobbet skötte de med bravur. Billigt och bra, rekommenderas. Läs mer
  • Çelebi E
    Çelebi E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi har inte haft nån problem. Killarna var jätte trevliga. Dom var på plats i rätt tid. Dom vet att hur ska man jobba i branschen. Bästa företaget för flyttning tycker vi.
    Med vänlig hälsning
    Emre Läs mer
  • Sven A
    Sven A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Snabba, försiktiga och allt gick väldigt smidigt Läs mer
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Hej!
    Margareta är mitt andra namn, jag heter Eva!
    Beställtflyttning från Trosa till Göteborg!

Allt har funkat till belåtenhet.
    Vi kom överens om flyttdag söndag/måndag och vår nya lägenhet blev färdigrenoverad tidigare såvi ville tidigare lägga flytten tilll torsdag/fredag istället.
    Ni ställde upp på detta utan problem, jättebra, tack.
    Killarna kom på övefenskommen tid och lastade bilen utan problem.Samma sak med leveransen iGbg. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag är mycket nöjd med deras tjänster. De överträffade mina förväntningar och var mycket tillmötesgående och flexibla. Rekommenderas! Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi använde Tansport cars när vi flyttade från Kungsholmen till Solna 2016. På 4 timmar hade de tömt vår lägenhet + källarförråd, kört över grejerna samt ställt allt på den plats vi ville i nya lägenheten. Så smidigt och bra och de kom den tid som var utlovat. Vi kommer använda dem nästa gång vi ska flytta också. Läs mer
  • Hamid P
    Hamid P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi bokade två flytt och flyttstädning. Vi är så nöjda. De var super trevliga, hjälpsamma och gjorde ett grymt jobb! Läs mer
  • Bo A
    Bo A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Välordnat och mycket serviceminded. Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bohagsflytt. Mycket mycket nöjd med Transport Cars. Välutförd flytt och mycket gott bemötande. Läs mer
  • Anna-karin W
    Anna-karin W skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Mycket trevliga och hjälpsamma kan varmt rekommendera Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Snabb och smidig flytt och utmärkt service! Läs mer
  • Lilian H
    Lilian H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi anlitade företaget för flyttransport, transport till tipp samt flyttstädning.
    Trevliga och hjälpsamma flyttkarlar. Städningen blev mycket väl utförd. Den som synade lägenheten från kommunen uppgav att hon aldrig tidigare sett en så välstädad lägenhet!
    Kommer absolut att rekommendera företaget och anlita det själv. Läs mer
  • Hans J
    Hans J skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytthjälp som gick snabbt snabbt och smidigt och med hög servicenivå. Läs mer
  • Anita L
    Anita L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    En underbar resa med en verkligen en trevlig tjej som chaufför stannade under vägen frågade oss innan vi började färden till Stockholm om vi behövde göra ett stopp på vägen. Vi svarade vi säger till så jag skulle önska att få åka just med det bolaget nästa gång jag gör ett besök i Lund 2 i Bengtfors kommun har aldrig upplevt en sådan bra resa för här i Stockholm får man inte uppleva en sådan trevlig resa jag är inte van att åka färdbuss för jag hat varit gift 32 åt len jag har en CP skada och har väldigt svårt att åka färdbuss får jag har svåra miuskelkramper men det gick kanon bra den långa vägen så jag herkligen helnöjd öed erat bolag och denna lugna chaufför.
    Ha en fortsätt trevliy sommar Mvh Anita Myyryläinen Täby/Stockholm Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Alltid lika trevliga och proffsiga! Kommer alltid att anlita dom! Stort Tack! Julia&Junior Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    De jobbar hårt och städar perfekt. Mycket bra flyttfirma som jag kan rekommendera till alla som behöver flytthjälp. Läs mer
  • Bartolomé D
    Bartolomé D skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Hade hjälp med såväl packning som flytt. Sammanfattande betyg 3.0.
    Trevligt bemötande, passade tider och arbetade snabbt.
    Tyvärr förstördes två porslinsdelar och ett kristallglas i gamla serviser och träramen kring en fin gammal spegel skavdes av. Dessutom körde man på och skavde av en bit av staketet runt min uteplats. Läs mer
  • Romé O
    Romé O skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Köpte tjänsten för att slippa flytta åt mina barn igen . Senare gången var 4 månader innan den hör flytten . Måste säga att dom var snabba och försiktiga Läs mer
  • Ida G
    Ida G skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag fick fin hjälp med bortforsling av skräp från balkongen till återvinning. Läs mer
  • Nils S
    Nils S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    De komm i tid och var snabba o effektiva.
    Kan rekommendera. Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag köpte både flytthjälp och flyttstäd.
    Killarna som bar möbler jobbade hårt hela tiden och var klara enligt överenskommen tid. Mycket nöjd.
    Städningen likaså.

Jag skulle anlita dom igen. Läs mer
  • Galaweesh S
    Galaweesh S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Lätt tillgänglig och fint bemötande Läs mer
  • Hildegard S
    Hildegard S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    En mycket kompetent ochjälpsam firma både med avseende på flytt-och städtjänst. Jag kan varmt
    rekommendera den. Läs mer
  • Brittmarie U
    Brittmarie U skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag köpte packning av en del av det som skulle flyttas plus flyttning. Allt fungerade mycket bra och alla överenskomna tider hölls. Personalen från Transport Cars var mycket noggranna och jobbade på utan paus. Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt + flyttstädning

Mycket trevligt och korrekt bemötande

Förväntningen var att allt det jag beställt skulle utföras snabbt och effektivt, vilket uppfylldes t.ill 100%

Lätt med kontakt, snabb återkoppling på offet, smidighet i tidsbokning, trevlig och omtänksam personal. Tryggt med fast pris. Klar och tydlig hemsida. Rekommenderar helt klart Transportcars. Läs mer
  • Homan P
    Homan P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Trevliga och snälla killar. De var på plats tom en halv timme innan bestämd tid. Det var lätt att beställa flytt hjälp och priset var lagom. Kommer på inget negativ förutom att de var inte direkt expert på att flytta ett flygel piano men det är ingen lätt uppgift heller. Återkommer säkert nästa gång. Läs mer
  • Johnna K
    Johnna K skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag är jättenöjd med Transport Cars Flytt och Städ!

Jag kunde lita på dom, dom bemötte mig väldigt bra och jag är helnöjd med dom.
    Vänligt bemötande varje gång jag pratade med dom!

Tack för hjälpen, rekommenderar dom varmt!
    Johnna Köhler Läs mer
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag köpte hjälp med flytt av möbler. Vi fick ett utmärkt bemötande och de utförde arbetet utmärkt. Var försiktiga med ömtåliga föremål och paketerade de väl. Så smidigt och snabbt gjort även fast vi bokade med kort varsel. Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag anlitade dem för flyttning och blev mycket nöjd med deras insats. Trevliga killar som snabbt och smidigt såg till att mina kartonger och möbler kom dit de skulle. Kände mig trygg och blev vänligt bemött.
    Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Dhavyd V
    Dhavyd V skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Lyhörda, hjälpsamma och lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Héléne V
    Héléne V skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag köpte flytthjälp och blev oerhört bra bemött. Min 3:a i stan tömdes snabbt och utan minsta krångel - och det till ett bra pris. Det hela var proffsigt utfört av två killar som kom i tid, arbetade snabbt och effektivt, samt med stor omsorg om mina saker. Filtar sveptes t ex om bokhyllor och bordsytor för att undvika ev repskador under transport, flyttlådor staplades varsamt och strategiskt (tyngre lådor i botten, lättare och/eller ömtåligare lådor högre upp), liksom yteffektivt (allt mitt bohag fick plats i en flyttbil). Läs mer
  • Gerd U
    Gerd U skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Mycket nöjd med flytten. Tre duktiga, starka killar fanns punktligt på plats och jobbade hårt med full last i många timmar. Med gott humör, leende och trevliga hela tiden. Min erfarenhet av bemötande och utfört arbete gör verkligen att jag kan rekommendera den här flyttfirman. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Trevliga och proffsiga både vid kundkontakt och vid själva flytten. Inga skador eller andra besvär. Mycket nöjd! Läs mer
  • Bengt Anders D
    Bengt Anders D skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Köpte flytt av möbler till ny bostad, T C utförde uppdraget alldeles utmärkt, helt enligt mina förväntningar. Läs mer

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro