Transport Cars Flytt & Städ

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro — Visa karta

Välkommen till Transport Cars Stockholm AB!

Flera års erfarenhet med mer än 20 000 utförda flytt. När du ger oss förtroendet för din flytt får du en professionell flyttfirma som arbetar med noggrannhet och effektivitet.

Genom att planera din flytt tillsammans med dig säkerställer vi att du får en bra och kostnadseffektiv lösning. Nöjda kunder bygger på ett väl utfört arbete, därför utför vi varje jobb med målet att du ska vilja återkomma nästa gång du behöver hjälp, eller rekommendera oss till dina vänner.

Vi erbjuder tjänster så som: Bohagsflytt, kontorsflytt, möbeltransport, packning, flyttstädning, hemstädning. Dessutom kan vi köra ditt skräp till soptippen.

Läs vad våra kunder säger om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.
Lör-Sön: 08:00-16:00

Läs vad 338 kunder tycker om Transport Cars Flytt & Städ

Karolina F skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Super! Jätte punktliga och hjälpsamma och trevliga. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-02-26 Transport cars stockholm ab svarar Karolina F
    Hej Karolina, tack för din fina feedback, det glädjer oss att att du är nöjd! vad roligt att vi kan leverera upp till dina förväntningar.
    Mvh Dennys på Transport Cars Stockholm AB

Christer L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Proffsigt, trevligt bemötande och inte minst personal med glatt humor och glatt humör. Läs mer
    2020-02-26 Transport cars stockholm ab svarar Christer L
    Hej Christer!
    Det är alltid härligt att höra att flytten gick bra och att du som kund är nöjd med utfört uppdrag.
    Vi önskar dig lycka till i den nya bostaden.!

Marcus T skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag hade både flytt och städ genom gänget på Transport Cars.
    Dom slet och kämpade på igenom kanske året värsta regndag.

100%-igt proffsigt utfört.

Mina varmaste rekommendationer 👍 Läs mer
    2020-02-26 Transport cars stockholm ab svarar Marcus T
    Tack Marcus för ert fina omdöme om oss!
    Vad bra att du är nöjd med flyttpersonalens insats, rekommendationer som dina är det som driver oss och motiverar oss framåt !
    Du är varmt välkommen nästa gång det är dags.

Hälsningar från teamet, Transport Cars Stockholm AB
  • 2020-02-25

Flowers & skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    De har på ett förträffligt sätt klarat av en ganska komplicerad flytt och tagit med sig det sista skräpet i sin bil. All heder åt killarna som har hjälpt mig med min flytt!
    Fantastiskt bra jobbat av killarna med flytten från Västerhaninge till Hagsätra.
    Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2020-02-26 Transport cars stockholm ab svarar Flowers &
    Tack för denna fina feedback, Vi på Transport Cars Stockholm AB är stolta över den höga kvalitet vi erbjuder och är glada att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande.
     Mvh, Dennys på Transport Cars Stockholm AB
  • WILLIAM C

2020-02-13

WILLIAM C skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Ett stort tack för en väl genomförd flytt från Hagsätra till Norrtälje.Trevliga killar som visste hur man genomför en flytt på ett proffsigt sätt. punktliga o mycket trevliga. denna firma kan jag varmt rekomendera. Läs mer
  • 2020-01-22

Ronny P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi valde flytt och flyttstädningen. Väldigt nöjda med allt. Bra service, trevlig personal. Allt gick smidigt och bra. Kan rekommendera dom. //Ronny Läs mer
    2020-01-22 Transport cars stockholm ab svarar Ronny P
    Hej Ronny !
    Tusen tack för att du tar din tid Ronny, och ger den här rekommendationen , det motiverar oss till att fortsätta framåt!
    Vi är glada att du haft ett positivt upplevelse med både flytt och flyttstädningen hos oss. Sist men inte minst är du alltid varmt välkommen åter till oss.

• 2020-01-21

Ted E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytten gick smidigt, snabbt och utan problem. Skulle varmt rekommendera Transport Cars till alla jag känner. Läs mer
    2020-01-21 Transport cars stockholm ab svarar Ted E
    Hej Ted !
    Det värmer oss alla här på Transport Cars teamet att läsa din kommentar. Vår mål är att ha nöjda kunder som dig , och vi värdesätter högt dina /era rekommendationer . Tack för allt , och du är välkommen åter i framtiden !
  • 2020-01-20

Mari K skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bra, snabbt, trevligt bemötande Läs mer
    2020-01-21 Transport cars stockholm ab svarar Mari K
    Hej Mari !
    Tack ska du för din rekommendation , uppskattas högt utav oss.
  • 2020-01-20

Frida H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Önskar ge betyget 2.5. Enkel och snabb kommunikation inför flytt och tillmötesgående. Flyttdagen dyker 3/4 av flyttkillarna upp. Mina möbler och kartonger var uppdelade i olika stationer för olika ändamål där vissa delar skulle magasineras och andra användas. Infon gick inte fram och allt blev en salig röra. Däremot var man beredd att med en lastbil åka ett extra varv för att hämta upp det som inte fick plats från början. Avslutningsvis var man lite fräcka och bad om dricks - en separat swishöverföring för de tre som jobbat. Vet ej om högre ort vet om att de agerar så. Läs mer
    2020-01-21 Transport cars stockholm ab svarar Frida H
    Hejsan Frida !
    Vi har inget annat mer än att säga stor tack för att du tar din tid och skriver det här, det hjälper oss att förbättras inom olika område och fortsätta växa som företag.
    Vad det gäller ditt kommentar om dricksen , tar vi det på stort allvar och har tagit drastiska åtgärder för att detta inte ska inträffa med någon av våra kunder. Tack för din feedback !
  • 2020-01-17

Agneta G skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    De hjälpte mig flytta inom Stockholm. Bemötandet var gott både när jag beställde tjänsten och hos de som utförde själva flyttningen. De var snabba och följde de instruktioner de fick av mig. Dessvärre visade det att de varit alltför snabba. De var oförsiktiga. Färg på stolar var avskavd, stora repor i vissa sitsar på stolarna och en takarmatur hade de lyckats förstöra el-kontakterna så jag, som inte är elektriker var tvungen att köpa ny upphängningsanordning. Tråkigt!! De hade en felaktig taktik när de lastade möblerna huller om buller på pirran istället för att dra ner på snabbheten och var försiktiga. Detta märkte jag först när jag började ställa sakerna på plats. Läs mer
    2020-01-21 Transport cars stockholm ab svarar Agneta G
    Hejsan Agneta !
    Tack för din kommentar , vi kommer ta oss åt varje ord du skrivit för att förbättras som företag och kunna erbjuda er det ni förtjänar.
  • 2020-01-15

Birgitta S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Två fantastiskt professionella och vänliga män flyttade mina möbler och kartonger från Dalagatan till Shurgard i Sollentuna. Allt gick snabbt, smidigt och lätt och deras glada värme gjorde en jobbig dag till en trevlig dag. Läs mer
    2020-01-21 Transport cars stockholm ab svarar Birgitta S
    Hej Birgitta !
    Så bra att du fick ett positivt upplevelse med oss , samt att du fann våra killar professionella och samtidigt vänliga. Tack ska du ha för att ta din tid och skriva här om oss.
    Transport Cars AB TEAM
  • 2020-01-15

Malte J skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Alltid lika bra, rekommenderas Läs mer
    2020-01-21 Transport cars stockholm ab svarar Malte J
    Hej Malte !
    Tusen tack för att du tar ditt förtroende för oss och våra tjänster.
  • 2020-01-01

Ingrid B skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt från Stockholm till Sundsvall. Inga problem. Trevliga hjälpsamma killar bar och bubbade med glatt humör.
    Mycket nöjd med allt. Läs mer
    2020-01-02 Transport cars stockholm ab svarar Ingrid B
    Hej Ingrid !
    Det var en fin resa och ett nöje att hjälpa dig med din flytt upp till Sundsvall . Tack för att du tog din tid för att skriva detta om oss, du är varmt välkommen åter till oss om du eller någon anhörig skulle behöva hjälp.
  • 2019-12-18

Stig O skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Kom för sent till angiven hämtadress.(Flygeltransport)
    Vänlig och duktig personal.
    En del strul med faktureringen,men allt utrett
    och klart.
    Rekommenderar företaget! Läs mer
    2020-01-02 Transport cars stockholm ab svarar Stig O
    Hejsan Stig !
    Tack för din feedback och vi kommer sträva efter att bli bättre på den punkten , vi ser dock det som väldigt positivt att du ändå haft ett positivt upplevelse hos oss , som om för att ta din tid och rekommendera oss. Tusen tack
  • Lynn T

2019-12-18

Lynn T skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    De fixade våran flytt galant!
    Glada, snabba och flitiga!
    Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2020-01-02 Transport cars stockholm ab svarar Lynn T
    Hej Lynn !
    Att du tagit din tid för att skriva en rekommendation om oss uppskattas stort utav oss, tack ska du ha för att ha valt oss och våra tjänster.
  • 2019-12-17

Vänligt bemötande
    Rekommenderas VArmt Läs mer
    2020-01-02 Transport cars stockholm ab svarar Wencke E
    Hej Wencke !
    Tack ska du ha för ett så fint rekommendation , uppskattas och du är varmt välkommen åter.
  • 2019-12-16

Ivar I skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Både flytt och flyttstädning utfördes till vår fulla belåtenhet.
    Vänlig, effektiv och serviceinriktad personal. Läs mer
    2020-01-02 Transport cars stockholm ab svarar Ivar I
    Hej Ivar !
    Tack för din finna rekommendation , och du är varmt välkommen åter.
  • 2019-12-11

Tor R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi beställde flytt till äldreboende - trevlig personal - duktiga och snabba - efter bara 3 veckor samma flytt tillbaka - lika effektivt och smidigt - bra priser ! Kan verkligen rekommenderas !! Läs mer
    2020-01-02 Transport cars stockholm ab svarar Tor R
    Hej Tor !
    Tack för att att du valt oss och våra tjänster, det värmer att du haft ett så positivt upplevelse under samtliga tillfällen vi hjälpt dig.
  • 2019-12-09

Niklas C skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Snabbt smidigt och enorm service 👍👍👍👍👍 Läs mer
    2020-01-02 Transport cars stockholm ab svarar Niklas C
    Tack ska du ha Niklas för att du tagit din tid ,för att ge denna varma rekommendation .
  • 2019-11-23

Annette M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Hjälp med flytt. De var väldigt snabba och noggranna. Läs mer
    2020-01-02 Transport cars stockholm ab svarar Annette M
    Hej !
    Vad glada vi blir att du haft ett positivt upplevelse hos oss.
  • 2019-11-22

Karin L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flyttstäd inkl flytt möbler och lämning till sopstation
    mycket bra bemötande och utförande Läs mer
    2019-11-23 Transport cars stockholm ab svarar Karin L
    Hej Karin !
    Tack för att du tagit din tid att skriva denna rekommendation , samt för att du anlitat både våra flytt och städ tjänster.
    Du är varmt välkommen åter.
  • 2019-11-20

Lena M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Allt fungerade smidigt och med ett väldigt trevligt bemötande från alla. Läs mer
    2019-11-23 Transport cars stockholm ab svarar Lena M
    Hej Lena !
    Tack ska du ha för din rekommendation , och vad bra att du fick ett trevlig upplevelse hos oss.
  • 2019-11-19

Mohinder S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi anlitade TCF & S flytt hjälp. Vi är väldigt nöjd med företaget. Det var mycket trevlig bemötande båda när vi skulle beställa flytt hjälp och även under själva flyttning. Hela packning och flyttning gjordes på ett professionell och trevlig sätt. Vi kan stark rekommendera Läs mer
    2019-11-23 Transport cars stockholm ab svarar Mohinder S
    Hej Mohinder!
    Tusen tack för ditt fina rekommendation , vi är glada att du haft en så positivt upplevelse hos oss. Du är varmt välkommen åter.
  • 2019-11-18

Anna K skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bra bemötande, bra tidspassning, bra service o bra behandling av mina prylar
    Lite diskussion om min packning men det gick bra Läs mer
    2019-11-23 Transport cars stockholm ab svarar Anna K
    Hejsan Anna !
    Tack för att du tagit din tid att skriva en rekommendation om oss, och du är varmt välkommen åter.
  • 2019-11-18

Daniel R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Ett gäng proffs som gjorde det lilla extra och var väldigt flexibla gällande tider mm. Då vårt tillträde blev flyttat. Flyttlådor levererades till lägenheten och hämtades i villan. Smidiga och proffsiga! Prisvärt! Läs mer
    2019-11-23 Transport cars stockholm ab svarar Daniel R
    Hejsan Daniel !
    Vad bra att du fick ett positiv upplevelse med oss, och tack för din rekommendation du är välkommen åter.
  • 2019-11-13

Barbro M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt från en adress till en annan och vice versa. Blev mycket trevligt bemött av företaget och allt gick över förväntan. Flyttkillarna kom i tid och jobbade hårt hela tiden så vi som flyttade var mycket nöjda Läs mer
    2019-11-23 Transport cars stockholm ab svarar Barbro M
    Hejsan Barbro!
    Tack för att du tagit din tid för att skriva en rekommendation här, det uppskattas och du är hjärtligt välkommen åter!
  • 2019-11-11

Thomas G skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Mycket trevlig och hjälpsam personal Läs mer
    2019-11-23 Transport cars stockholm ab svarar Thomas G
    Hej Thomas!
    Tack ska du ha för din rekommendation och du är välkommen åter.
  • 2019-11-08

Viveka M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Beställde flytt och flyttstädning. Efter vad jag läst om företaget var mina förväntningar ganska höga och jag blev inte besviken. Från början till slut gick allt galant. Bemötandet var professionellt och vänligt. Trots att jag ringde om diverse frågor fick jag alltid vänliga svar och det gick alltid att nå personal. Kunde jag ge fler än fem stjärnor hade jag gjort det. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-09 Transport cars stockholm ab svarar Viveka M
    Hejsan Viveka !
    Rekommendationer som dina är det som driver oss och motiverar oss framåt ! Tusen tack för ditt fina rekommendation , och du är varmt välkommen åter.

• Annelie M

2019-11-08

Annelie M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Trevlig personal, noggrann packning, varsam hantering och de arbetade tills allt var färdigt till fast pris. Läs mer
    2019-11-09 Transport cars stockholm ab svarar Annelie M
    Hej Annelie!
    Vad bra att du haft ett positiv upplevelse hos oss, du ska också ha tack för att du tagit din tid för att skriva här om oss.
  • 2019-11-04

Maja S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bra, seriösa, noggranna, trevliga och prisvärda. Tack! Läs mer
    2019-11-09 Transport cars stockholm ab svarar Maja S
    Hej Maja!

Tack själv för din rekommendation , och du är varmt välkommen åter.
  • Thomas A

2019-11-04

Thomas A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Trevliga "killar", snabba och noggranna. Tyvärr blev det en liten transportskada, som Transport Cars kommer att lösa, så kontakta dem för ett seriöst företag! Om de kan städa eller inte, ja, det vet jag inte ;-)
    mvh
    Thomas Läs mer
    2019-11-09 Transport cars stockholm ab svarar Thomas A
    Hej Thomas !
    Tack ska du ha för din rekommendation trotts arbetsskadan glädjer det oss att du är nöjd med hur vi hanterar ditt ärende. Det är viktigt för oss att du ska bli nöjd på alla fronter.
  • 2019-11-02

Eva C skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Beställde flytt och städ med fast pris. Trevligt och proffessionellt bemötande av Dennys Cruz. Mycket serviceminded. Lätt att få kontakt med. Flyttbilen kom i tid och personalen arbetade effektivt. Allt fungerade perfekt. Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-09 Transport cars stockholm ab svarar Eva C
    Hejsan Eva!
    Tack ska du ha för din rekommendation och tiden du lagt på detta. Du är varmt välkommen åter till oss.
  • 2019-10-30

Tiiu V skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    flytt i storstockholm via ett Shurgard förråd
    tre man kom i avtalad tid, bara en av dem kunde svenska, men det spelade inte så stor roll
    jobbade snabbt

flytten blev en bra dag till ett bra pris Läs mer
    2019-11-09 Transport cars stockholm ab svarar Tiiu V
    Hej Tiiu !
    Tusen tack för din rekommendation.

• 2019-10-21

Maja F skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bästa proffsiga och snällaste flyttfirman! Allt gick smidigt från början till slut! Vid inflyttning skulle fasadställningen ner i fastigheten (oannonserat för mig som hade bokat flytten den dagen) och flyttfirman fixade blixtsnabbt extra bärhjälp så vi fick in allt dubbelt så fort för att ej påverka fasadarbetet mer än nödvändigt.
    Vill verkligen rekommendera Transport cars! Jag har flyttat många gånger med stort bohag och aldrig mött en sån empatisk flyttfirma! Läs mer
    2019-10-26 Transport cars stockholm ab svarar Maja F
    Hej Maja !
    Din rekommendation har varit bland de finaste vi fått ! Vi kan inget annat än tacka så mycket och är glada att du haft en positiv upplevelse med oss. Du är varmt välkommen till oss om du behöver våra tjänster igen.
  • 2019-10-16

Roberto F skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Enklare flytt av ungefär halva bohag från en tre:a. Väldigt bra upplevelse genom hela processen från det första telefonsamtalet tills att sista flyttkartongen var levererad. Rekommenderar Transport Cars varmt! Läs mer
    2019-10-26 Transport cars stockholm ab svarar Roberto F
    Hej Roberto !
    Tack ska du ha för din rekommendation , och du är varmt välkommen åter.
  • 2019-10-16

Jessica M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Väldigt trevliga, snabba och noggranna. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-26 Transport cars stockholm ab svarar Jessica M
    Hej Jessica!
    Tusen tack för din rekommendation .
  • 2019-10-14

Michaela Birgitta M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Hej,
    Var mycket sent ute med att boka flyttbil inför flytt hus->hus 1,5 km i mitten på Augusti. Vilket innebär att man inte har lika många val när man skall kontraktera hjälp.
    Vi hade dock turen att få inte bara mycket trevligt bemötande i offert stadiet utan fantastisk fin hjälp under själva flytten av Transpott Cars.
    Vi hade VÄLDIGT mycket saker bl a ca 150 flyttkartonger.
    Ingentig gick sönder och inga repor på möbler och väggar.
    Killen som ansvarade för bilen var mycket duktig att packa/pussla så det blev stabilt i transporten.
    Personalen var spansktalande och det var en fördel att maken behärskar det språket. Flyttdagen blev en mycket positiv upplevelse tack vare personalen på Transport Cars flytt.
    Skulle gärna använda dem igen! Läs mer
    2019-10-26 Transport cars stockholm ab svarar Michaela Birgitta M
    Hejsan Michaela !
    Tack för att du tog din tid och skrev denna finna rekommendation om oss, det uppskattas oerhört stort.
    Vi är också glada att ni haft en positiv upplevelse med oss.

TRANSPORT CARS FLYTT & STÄD
  • 2019-10-10

Farooq W skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Transport cars flytt & städ fungerade bra med flytt och så trevlig , Dennys och Hans team kan göra mycket bra jobb :)
    Highly Recommend Läs mer
    2019-10-12 Transport cars stockholm ab svarar Farooq W
    Tusen tack för ditt meddelande, vi är glada att du är nöjd !
    Farooq W, Transport cars stockholm ab gillar detta
  • 2019-10-09

Sofia I skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytthjälp. Väldigt trevliga samtal i telefon, jobb välutförd! Läs mer
    2019-10-12 Transport cars stockholm ab svarar Sofia I
    Tusen tack för din rekommendation, vi är glada att du haft ett trevligt upplevelse hos oss.
  • Ester O

2019-10-03

Ester O skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Superbra service och smidig flytt. Bra kommunikation innan flytten, snabbt och enkel process som annars kan vara omständlig och stressfylld.

Flyttade från en etta till en annan, packade såklart mina grejer själv och kom överens om en bra deal med Moving Cars som de höll utan överraskningar. Jättenöjd! Läs mer
    2019-10-12 Transport cars stockholm ab svarar Ester O
    Tusen tack för din rekommendation Ester !
  • 2019-10-03

Emil V skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Snabbt och smidigt fixade de flytten, trots kort varsel. Läs mer
    2019-10-12 Transport cars stockholm ab svarar Emil V
    Tack ska du ha Emil för din rekommendation , du är varmt välkommen åter om du behöver oss igen.
  • 2019-09-28

Maud L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Aĺlt löpte som på räls med min flytt
    Snabbt och effektivt med allt jag packat in i lastbilen sen iväg till Bettna.
    Likadant när allt skulle in i nya bostaden. Fast där vaŕ det två tr. utan hiss. Allt det till ett bra pris.
    Myckét nöjd mvh Lisbet Läs mer
    2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar Maud L
    Tack ska du ha Maud för din fina rekommendation!

Ari W skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Snabba och professionella, bra service och bra feedback. Läs mer
    2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar Ari W
    Vad bra att du fick ett positivt intryck av oss.

Gun M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Fungerade mycket bra med flytt av möbler m.m från Rö till Stockholm!

Hade också hjälp med transport av diverse som skulle transporteras från landet på Saltarö till soptippen under sommaren. Fungerade utmärkt och blev snabbt utfört. Läs mer
    2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar Gun M
    Vad bra att du fick en positiv upplevelse av alla våra uppdrag med med dig , vi vill också passa på att tacka för att du tagit din tid för att rekommendera oss.

Leif E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt av soffor och lite större möbler. De var aktsamma och snabba samt trevliga. Det var dock lite dyrt. Läs mer
    2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar Leif E
    Hej Leif !
    Tack för din rekommendation , och vi tar även emot din feedback .
  • 2019-09-25

Karin B skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi flyttade lite möbler och det gick jättebra. Trevliga och hjälpsamma pojkar som var aktsamma om möblerna. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar Karin B
    Hej Karin !
    Vad bra att du blev nöjd ! Är du nöjd som kund , så är vi alla nöjda .
  • 2019-09-19

Therese E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Effektiva och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar Therese E
    Hej Therese !

Tusen tack för din fina rekommendation och din tid för att skriva detta.

Lars E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag köpte en saneringsstädning, och rejäl storstädning samt flytt av bohag i ett rum för min fars räkning. Vi fick ett mycket proffsig bemötande. Detta gäller den som tog emot bokningen, och var kontaktperson. Likaså städgruppen och flyttkillarna.Alla var otroligt proffsiga, och ändå personliga och finkänsliga mot min far och ringde flera gånger och dubbelkollade med mig! Stor eloge till er alla! Det märktes att ni ville göra ett bra jobb och ansträngde er verkligen! Vi rekommenderar verkligen er firma! Mycket smidigt samarbete trots att jag själv bor 50 mil bort. Hör av er ifall ni ska etablera er i den här regionen så ska jag hjälpa er om jag kan. Läs mer
    2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar Lars E
    Hej Lars !

Tusen tack för din fina rekommendation , det här är nog bland de bästa rekommendationer vi fått av en nöjd kund.
    Vi vill också passa på att tacka för dina fina intentioner att hjälpa oss att bli ännu större i din region , och du kan definitiv räkna med att vi hör av oss till dig .
    Javier

Sven O skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Nogranna, strukturerade och omtänksamma. Läs mer
    2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar Sven O
    Hej Sven !
    Tack ska du ha för din rekommendation!

Ingrid S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt från Tungelsta till Gullspång.
    Flyttkillarna kom på utsatt tid, de jobbade på i en rasande fart utan att för den skull vara oaktsamma.
    Flytten gick nästan bättre än jag förväntat mig.
    Jag kan inte annat än varmt rekommendera företaget med de supertrevliga och proffsiga killarna. Läs mer
    2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar Ingrid S
    Hej Ingrid !
    Vad glada vi blir att du fick ett positiv intryck av oss, du är varmt välkommen åter om du behöver våra tjänster igen.

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro