Transport Cars Flytt & Städ

Välkommen till Transport Cars Stockholm AB!

Flera års erfarenhet med mer än 20 000 utförda flytt. När du ger oss förtroendet för din flytt får du en professionell flyttfirma som arbetar med noggrannhet och effektivitet.

Genom att planera din flytt tillsammans med dig säkerställer vi att du får en bra och kostnadseffektiv lösning. Nöjda kunder bygger på ett väl utfört arbete, därför utför vi varje jobb med målet att du ska vilja återkomma nästa gång du behöver hjälp, eller rekommendera oss till dina vänner.

Vi erbjuder tjänster så som: Bohagsflytt, kontorsflytt, möbeltransport, packning, flyttstädning, hemstädning. Dessutom kan vi köra ditt skräp till soptippen.

Läs vad våra kunder säger om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

790 omdömen om Transport Cars Flytt & Städ

Sedan starten hos Reco 2018
    2023-01-24 Verifierad kund
    Trevlig personal både på telefon och i lastbilen.
    Snabba, starka och effektiva!
    2023-01-24 Verifierad kund
    Bra service vid flytt. Snabba, professionella, trevliga.
  • Adrian L
    2023-01-24 Verifierad kund
    Positiva medarbetare, bra kundservice och även om de pratade lite knackig svenska förstod dom precis vad vi ville och allt hamnade på rätt ställe. Inga skador på något. Stabilt helt enkelt
    2023-01-23 Verifierad kund
    Allt var bra . Inget att klaga på.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Flytt och städ fungerade väldigt bra.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Utmärkt service, snabba och hjälpsamma
    2023-01-23 Verifierad kund
    Första gången jag anlitade en flyttfirma, allt gick smidigt innan, under och efter. De jobbade på snabbt, var försiktiga med sakerna och väldigt trevliga mot mig. Jag är otroligt nöjd!
  • Amanda B
    2023-01-22 Verifierad kund
    Bra och effektiva killar! Tack för hjälpen med flytten!
    2023-01-21 Verifierad kund
    Vänliga och serviceinriktade. Beställde både flytt och städ och ville ha det samtidigt. Fungerade perfekt och smidigt. Bra pris och snabb service. Rekommenderas varmt!
    2023-01-16 Verifierad kund
    Med respekt och en stor portion ödmjukhet.

Lever upp till förväntningarna varje gång.

Supernöjda och använder oss endast av denna firma sedan 2014.
    Hej Åsa !
    Vi tackar så mycket för fortsatt tillit för oss och våra tjänster under alla dessa år. Nöjda kunder är vår främsta mål , då det i längden är mer hållbart och framförallt under dessa tider vi lever i idag. Därav värderar vi eran tillit högst, och hoppas kunna fortsätta erbjuda er våra tjänster inom en snart framtid.
    Varma hälsningar
    2023-01-11 Verifierad kund
    Vi anlitade för flytthjälp mellan stockholm och Kalmar samt flyttstäd. Vår kontaktperson Dennys svarade snabbt och tydlig på mail, även på helgdagar/röda dagar. Var även flexibla med tid för lån av flyttkartonger då vi behövde kartongerna en lite längre tid. På flyttdagen var gubbarna punktliga och även vid lämning dagen efter då vi va sena var de punktliga och trevliga. Möblerna bara ut effektivt och varsamt. De var även noga med att stämma av att allt kommit med, då vi skulle lämna några möbler i lägenheten vi lämnade.
    Efter städningen hade vi några saker vi ville få åtgärdat vilket vi fick snabb respons på och dagen efter va den trevliga kvinnan Marcia där och åtgärdade det. Vi är mycket nöjda med samtliga vi kommit i kontakt med och kan rekommendera transport cars!
    Hej Karin !
    Först och främst vill vi börja med att tacka dig för en så motiverande rekommendation. Detta driver oss framåt starkare , och är en bekräftelse på att man kommer längre i denna bransch när man har kompetent personal som har genuint intresse i att hjälpa andra , och ha en viss passion för det man gör. Då blir nämligen allt mycket enklare att hantera.
    Vi önskar er all lycka i Kalmar , och ni är givetvis varmt välkomna åter till oss när ni behöver flytta igen.

2023-01-11 Verifierad kund
    Mycket nöjd. Trevlig personal som var noggranna och försiktiga men enda inte långsamma. Kan rekommenderas.
    Hej Marie !
    Vad bra att du är nöjd med tjänsten du fått från oss. Vi är även tacksamma för din rekommendation och hoppas kunna stå till din tjänst inom en snart framtid.

2023-01-03 Verifierad kund
    Vi är alltid nöjda med de här killarna,dom är snabba och vänliga och ingenting finns att klaga på vi rekommenderar alltid dom till vänner som behöver hjälp att flytta .
    Hej Inga !
    Tack för ditt meddelande, samt kontinuerliga tillit för oss och våra tjänster. Vi tror på att den bästa marknadsföring man kan få som företag , är från ens egna kunder. Vi är tacksamma för detta , och önskar er all det bästa med ditt nya hushåll. Du och dina anhöriga är varmt välkomna åter till oss.
  • Stephan S
    2023-01-02 Verifierad kund
    Jag beställde flyttransport. De kom i tid, och utförde jobbet klanderfritt, samt höll tidsramen. Bemötandet av flyttkillar och personal på företaget var mycket god.
    Hej Stephan !
    Det är viktigt att komma i tid för att kunna strukturera flytten på rätt sätt från början. Likadan är vi glada att du haft en positiv upplevelse vad det gäller bemötande med samtliga av vår personal.
    Du är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen.
  • Leif E
    2023-01-02 Verifierad kund
    Flyttjänst. Bra kontakt innan uppdraget.
    Punktliga kom på avtalad tid.
    Jättetrevliga killar och bra omhändertagande av kristallkronor och möbler. Mycket nöjd.
    Hej Leif !
    Jo tydligare man är från första stunden våra kunder kommer i kontakt med oss , desto mindre stress brukar man känna under flyttdagen. Punktlighet är minst lika viktigt för att kunna starta flytten på ett strukturerad och säkert sätt. Vi är glada att du är nöjd med vår slutförda uppdrag Leif , och vi önskar dig all gott i din nya bostad.

2023-01-02 Verifierad kund
    Kom i tid , jobbar snabbt och effektivt. Personalen hjälpte till att packa och skydda möbler och elektronik.
    Hej Slava !
    Vi är tacksamma för tiden du tagit för att skriva denna rekommendation samt beskriver din upplevelse hos oss. Samtliga punkter du nämner ovan är något vi ständigt strävar till att leva upp till. En kombination av effektivitet , trygghet och strukturering är bland våra främsta mål.
    Ni är varmt välkomna åter till oss när ni behöver våra tjänster igen.

2022-12-30 Verifierad kund
    Deras bilbatteri tog slut så de fick vänta ca 45 minuter på att någon skulle komma och hjälpa dem. Sådant kan såklart hända men att man sedan ska ha betalt för tiden är lite magstarkt. Förutom det så var allt bra även om jag tyckte det tog lite för lång tid, har varit med om andra flygbolag som varit betydligt snabbare.
    Hej Kristofer !
    Vi tackar för ditt omdöme, och förståelse för det som hänt. Gällande den här tiden som gick åt , för att byta åtgärda lastbilens batteri, så är det viktigt att notera att du blivit informerat om att vi gjorde ett avdrag på tiden du önskade och du meddelade oss. Vi förstår dock att sådant kan hända, och det som för oss betyder väldigt mycket är att du tar till dig tiden för att ge oss feedback , då vi ständigt strävar till att fortsätta utvecklas och bli bättre inom alla fronter vi erbjuder.

2022-12-29 Verifierad kund
    Bra och smidig, super nöjd med båda hämtning och lämning. Värd pengarna
    Hej Roshan !
    Vi strävar ständigt till att kunna erbjuda samtliga av våra kunder en trygg och säkert flytt till rätt prissättning , utan onödiga eller dolda avgifter.
    Kristallklart skall det vara , så att våra kunde ska kunna känna en större tillit och därmed mindre stress under flyttdagen.
    Tusen tack för din rekommendation och du är välkommen åter.
    2022-12-29 Verifierad kund
    Professionellt ochj hälpsamma.
    Hej José !

Det är viktigt för att kunna vara professionella i varje moment , då det bidrar till ett mer trygg och säkert flytt. Tack sam du ha för din toppbetyg samt meddelande.
    2022-12-28 Verifierad kund
    Flyttkillarna var effektiva och samtidigt försiktiga med möblerna. Flyttstädningen var bra. Jag är nöjd och kan rekommendera dem!
    Hej Adele !
    Vi är tacksamma och glada att både flytt och städ är upp till dina förväntningar. Nöjda kunder är vår främsta mål.
    2022-12-25 Verifierad kund
    Tredje gången som jag anlitat denna firman för flytt. Denna gången flyttade jag till en annan del av Sverige och det gick precis lika bra som tidigare. Flyttkillarna var effektiva, väldigt trevliga och gjorde ett mycket bra jobb. Alla på företaget som jag varit i kontakt agerar professionellt och förtroendeingivande. Rekommenderar verkligen Transport Cars.
    Hej Thomas !
    Tredje gången du motiveras oss framåt med dina rekommendationer också. Vi är tacksamma för din konstanta tillit i varje tjänst vi erbjuder Thomas. Vi vill önska dig all gott din nya bostad och äventyr. Du är alltid varmt välkommen åter till oss för ett fjärde flytt.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Hela min flytt gick perfekt. Då jag innan var orolig och ringde min kontaktman blev jag lugnad, kände att han skulle fixa allt, vilket han också gjorde. De som utförde flytten gjorde det perfekt. Mycket noggranna, packade allt på ett enastående sätt. Dessutom var de hjälpsamma och vänliga.
    Har hört mycket klagomål på flyttfirmor.
    Jag har bara positivt att säga. Mycket nöjd!
    Hejsan Margareta !
    Det är helt normalt att man ska vara lite stressad innan flytten , samt att man behöver kolla att allt kommer gå enligt planeringen. Det är jo trotts allt därför vi är här, för att göra detta enklare och mer stressfritt. Vi blir motiverade utav att läsa din positiva rekommendation och detta driver oss framåt starkare som företag Margareta. Stort tack för det.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitar Transport Cars och vi är helnöjda med allt, både flytten(som gick så snabbt så vi knappt hängde med i svängarna)och städningen var superbra, så vi är verkligen nöjda med allt, trevliga flyttgubbar också.Inger och Ronnie
    Hej Inger och Ronnie !

Vi är väl medvetna om detta , och vi är tacksamma för ert fortsatta tillit för vår företag. Tanken är att göra det så stressfritt som möjligt för samtliga av våra kunder, och vi blir motiverade över att ni kände en så positiv upplevelse andra gången ni anställt oss också. Ni är alltid varmt välkomna åter.

2022-12-21 Verifierad kund
    Allt gick snabbt o smidigt, inga synpunkter!
    Hej Erik !
    Tack för toppbetyget . Vi värderar detta otroligt mycket då det hjälper oss att fortsätta växa som företag.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Packning, flytt och städning blev utförda utan några skador eller anmärkningar. Mycket bra!
    Hej Andreas !
    Tack för din rekommendation samt meddelande Andreas. Det hela blir jo trotts allt mer hanterbart vid en komplett uppdrag där både packning , flytt och städ hanteras utav oss. Ni är varmt välkomna åter till oss vid en framtidsflytt.
    2022-12-19 Verifierad kund
    Punktliga, pålitliga, snabba, snälla.
    Hej Allas !
    Stort tack för rekommendationen. Samtliga punkter du nämner ovan är våra ledord här på företaget som vi måste följa efter , för att kunna i sin tur strukturera en trygg och säkert flytt.

2022-12-13 Verifierad kund
    I hired the company for moving out cleaning service, job well done.
    Hello Cagri !
    Thank you for giving us your recommendation. We are happy that both the move and the cleaning went according to expectations. You are welcome to come back to us when you need our services again.

Kind regards
    2022-12-13 Verifierad kund
    Var snabba & effektiva gjorde allt för att få allt fint för min flyttstädning.
    Hejsan Nadia !

Vi är glada att du är nöjd med både flytt och städningen vi utförde hos dig. Tack för toppbetyget samt tilliten för oss och våra tjänster.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Trevliga och effektiva vid flytt Stockholm -> Växjö.
    Hej Lars-Göran !
    Vi hoppas allt går bra i Växjö. Mycket fint och lugn stad. Vi tackar dig för rekommendationen och du är alltid välkommen tillbaka till oss.
    2022-12-11 Verifierad kund
    Trevliga o hjälpsamma va väldigt försiktiga m mina saker
    Hej Marita !
    Ett tryggt och säker flytt skall det jo vara ! Tusen tack för din topp betyg samt tillit. Du är varmt välkommen åter.

2022-12-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande. Transport Cars folk hade mycket tålamod med oss och gjorde precis som vi ville.
    Hejsan Lena !

Ja , man brukar jo säga trotts allt att kunde alltid har rätt. Vi föredrar nog mer alltid "Nöjda kunder är vår mål" . För att inte tala om att det alltid blir enklare om man gillar det man håller på med. Stort tack Lena för allt , och vi önskar dig all gott.

Med Vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB
    2022-12-10 Verifierad kund
    Blev mkt bra bemött och de var snabba o flexibla då jag behövde hjälp mkt snart. Jag bestämde mig för att anlita dem även för att rensa hela lgh och städhjälp efter att inledningsvis köpt flyttghälp till mindre boende.
    Hej Ola !
    Vi är glada att samtliga uppdrag gällande flytt och städ gick som det skulle. Vi är inget annat än tacksamma för att du även hade tilliten för oss inom samtliga tjänster. Du och din anhöriga är alltid varmt välkomna åter till oss.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Trevligt första intryck. Snabb och smidig leverans. Kan rekommendera.
    Hej Paul !
    Att vara serviceminded är en av våra ledord. Vi är tacksamma för din tillit för oss och våra tjänster. Tack för rekommendationen.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Supertrevlig service, bra bemötande, snabbt, smidigt, och bra på alla sätt. Stort tack för all hjälp!
    Hej Lars !
    Det är viktigt med att kunden skall känna sig trygg och säkert från första kontakten med oss. Tack ska du ha Lars för toppbetyget . Du är varmt välkommen åter.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med att flytta allt bohag från en adress till två olika adresser. Det gick jättemysigt, killarna var trevliga och bemötande. Vi hade mer packning än förväntat men vi kunde ordna en ny offert väldigt snabbt. Bara positiv upplevelse.
    Hej Daniela !
    Vi tackar er för tilliten för oss och våra tjänster Daniela. Det gäller att strukturera flytten bra , inte minst om man ska distribuera flytten mellan två olika adresser. Vi är glada att allt gick bra och önskar dig all gott.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Jag tog hjälp av Transport Cars när min son skulle flytta till sitt studentrum. De var otroligt trevliga i sitt bemötande och kompetenta. Absolut bästa betyg! Vi är så nöjda!
    Hej Eva !
    Tack för topp betyget samt tilliten du hade för oss Eva. Vi är inget annat än tacksamma för at ha fått hjälpa din son in till sitt nya bostad och äventyr. Ni är varmt välkomna åter.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Anlitat för 3e gången.

Vi är super nöjda😃
    Hej Grace !
    Vi är tacksamma för ditt fortsatta tillit samt förtroende för oss och våra tjänster. Vår främsta mål är att ha nöjda kunder som dig. Nu hoppas vi härifrån att det blir en 4:e gång inom en snart framtid med oss Grace. Lycka till i ditt nya bostad.
  • Per Jose K
    2022-11-11 Verifierad kund
    snabba, trevliga och gjorde flytten smidig!
    Hej Per !
    Tusen tack för toppbetyget samt för hur du beskriver din upplevelse hos oss Per. Tanken är att göra det hela så stressfritt som möjligt för samtliga av våra kunder, samtidigt som vi utför samtliga uppdrag på ett kvalitativ och säker sätt.
    Du är varmt välkommen åter till oss.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Ärligt talat, den bästa flyttfirman från start till mål. All kontakt gick exemplarisk. Gubbarna som utförde flytten var vänliga och varsamma. Kan mycket varmt rekommendera!
    Hej Denis !
    Det är dessa typer av rekommendationer som motiverar oss till att fortsätta göra det vi gör .Vi strävar ständigt till att inte bara leverera en bra service när själva uppdraget startar, utan vi fokuserar starkt på att hålla en kontinuerligt kontakt med samtliga av våra kunder innan och efter flytten skett. Detta för att säkerhetsställa och minimera eventuella anmärkningar.
    Du är alltid varmt välkommen åter till oss Dennis när du eller någon anhörig behöver våra tjänster.
    Varma hälsningar
    2022-10-31 Verifierad kund
    Snabba svar, flexibla och för ett riktigt bra pris!
    Hej Andreas !
    Tusen tack för betyget du ger oss. Vår koncept bygger på bland annat att göra det så stressfritt som möjligt för våra kunder , till rätt prissättning. Du och dina anhöriga är alltid varmt välkomna åter till oss.
    2022-10-27 Spontant omdöme
    Har använt Transport Cars vid flera tillfällen och kan ge mina bästa rekommendationer. Mycket pålitliga, punktliga, snabba, trevliga och prisvärda!
    Hej Olov !
    Och lika trevlig och glada är vi varje gång du återkommer till oss. Stort tack för fortsatt tillit för oss och våra tjänster Olov. Du motiverar oss till att fortsätta framåt, och tar det som en bekräftelse på att det vi gör är faktiskt något bra.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Flytten gick smidigt, har inget att anmärka på!
    Hej Alexander !
    Tack för din rekommendation . Vi strävar ständigt till att förberedda flytten och strukturera den på bästa möjliga sätt. Detta resulterar i en kvalitativ flytt utan några anmärkningar. Du är välkommen åter Alexander.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Transport cars Flytt och städ. Vi beställde flytthjälp och de var noggranna, trevliga och hjälpsamma.
    Plastade noggrant in ömtåliga möbler. Erbjöd även packhjälp.
    Kan verkligen rekommenderas.
    Hej Marita !
    Vad glada vi är över att läsa hur du upplevde din tid hos oss. Stort tack också gällande tilliten för oss och våra tjänster. Du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB
    2022-10-12 Verifierad kund
    Mycket bra service och engagemang!
    Hej Andreas !
    Tusen tack för ditt topp betyg samt att du beskriver hur nöjd du är med både service och engagemanget vi la i ditt uppdrag. Du är alltid varmt välkommen åter till oss.
    2022-10-11 Verifierad kund
    Använde dem för flytt och flyttstädning,
    De gjorde ett bra jobb, men missade att få med flyttstädningen, så det blev onödig väntetid.
    Hej Carl !
    Tack för din goda betyg gällande kvaliteten på våra flytt och städ tjänster. Gällande att vi inte hade uppfattat att du även ville ha flyttstädningstjänsten , är något som vi även för det tackar då du hade stor förståelse och vi kunde ordna detta omgående. Du är varmt välkommen åter till oss Carl.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Snabbt och bra jobb med flytt och städ
    Hej John !
    Vi tackar dig för tiden du tagit för att ge oss topp betyg på både flytt och städningen vi utförde åt dig. Vi önskar dig all lycka i ditt nya bostad.

2022-10-09 Verifierad kund
    Kom i tid, faktiskt lite före avtalad tid kl 7. Mycket effektiva o trevliga grabbar.flyttade hela bohaget på en dag, var färdiga redan kl 16.
    Hej Leif !
    Ja du … vi föredrar att vara på plats innan avtalad tid för att bland annat börja förberedda allt och kunna påbörja uppdraget enligt avtalat tid. Vi värnar om din tid och givetvis säkerheten under din flytt. Det glädjer oss att läsa hur nöjd du är med våra tjänster Leif , och du är alltid välkommen åter till oss.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Otroligt smidigt kom i tid
    Vi är supernöjda
    Trevlig flytt personal ordning och reda
    Rekommenderar varmast 👍👍👍
    Hej Angela !
    Punktlighet är en av de viktigaste saker man ska förhålla sig till för att kunna påbörja ett uppdrag på rätt sätt enligt oss. Vad glada vi blir utav att läsa hur nöjd du är med våra tjänster samt att du rekommenderar oss vidare. Tusen tack Angela , och du är varmt välkommen åter.
  • JEANETTE ANGELIQUE J
    2022-10-05 Verifierad kund
    Toppen! Bra kontakt med företaget innan det blev dags. Två trevliga "flyttgubbar" som arbetade snabbt och smidigt. Tömde min gamla lägenhet och fyllde den nya på mindre än 4 timmar.
    Kan absolut rekomendera detta företag om ni är ute efter en flyttfirma.
    Hej Jeanette !
    Vad bra att du vart nöjd med våra tjänster Jeanette . Precis som vi tidigare sagt , är vår tanke bland annat att kunna följa uppdraget från första kontakten med oss , tills dess att samtliga uppdrag är slutförda. Det gör att vi kan dels strukturera flytten på ett effektivare och säkrare sätt , samt minska stressen för dig som kund. Vi hoppas att du återkommer till oss när du behöver våra tjänster igen. Fram till dess , önskar vi dig lycka till.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Very professional and reasonable pricing as well.
    Hello Shreyasi !
    We thank you for taking the time to write a review about us. We appreciate and are happy that you had a positive experience with us both in terms of our staff and the pricing we offer as well.

You are welcome to come back to us when you or a relative needs help.

Kind regards