Transport Cars Flytt & Städ

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro — Visa karta

Välkommen till Transport Cars Stockholm AB!

Flera års erfarenhet med mer än 20 000 utförda flytt. När du ger oss förtroendet för din flytt får du en professionell flyttfirma som arbetar med noggrannhet och effektivitet.

Genom att planera din flytt tillsammans med dig säkerställer vi att du får en bra och kostnadseffektiv lösning. Nöjda kunder bygger på ett väl utfört arbete, därför utför vi varje jobb med målet att du ska vilja återkomma nästa gång du behöver hjälp, eller rekommendera oss till dina vänner.

Vi erbjuder tjänster så som: Bohagsflytt, kontorsflytt, möbeltransport, packning, flyttstädning, hemstädning. Dessutom kan vi köra ditt skräp till soptippen.

Läs vad våra kunder säger om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.
Lör-Sön: 08:00-16:00

Läs vad 389 kunder tycker om Transport Cars Flytt & Städ

• 2020-07-04

Saeid F skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Otroligt proffsiga grabbar som aldrig tyckte något var ett problem. Trevliga, glada, skämtsamma och starka. Det gick snabbt och smidigt.

Jag rekommenderade bolaget till brorsan som också ska flytta. Läs mer
    2020-07-04 Transport cars stockholm ab svarar Saeid F
    Hejsan Saeid !

Tusen tack för en så härligt bemötande och sinne för humör med våra flyttkillar med . Extra glädjande är det också att du rekommendera oss vidare till din bror på grund av vår professionalism och positiv inställning , det uppskattar vi oerhört mycket.
    Glöm inte Saeid att du alltid är varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-25

Jonna M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Smidigt, trevliga killar, trevligt bemötande, Bra pris. .
    Rekommenderas varmt ☆ Läs mer
    2020-06-26 Transport cars stockholm ab svarar Jonna M
    Hejsan Jonna !

Vad glada vi blir att du upplevt ett så positiv upplevelse hos oss. Tusen tack också för din rekommendation Jonna , det värmer oerhört mycket att läsa ditt meddelande. Du är alltid varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-24

Niclas Victor T skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytten gick fort och smidigt. Personalen var tillmötesgående och proffsiga. Läs mer
    2020-06-25 Transport cars stockholm ab svarar Niclas Victor T
    Hej Niklas !

Tack ska du ha för din rekommendation , vi uppskattar topp betyget samt att du tagit dig tid för att skriva detta om oss. Du är alltid varmt välkommen åter till oss om du behöver våra tjänster igen.

• Jan P

2020-06-23

Jan P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Beställde Bohagsflytt via Transport Cars hemsida.Fick ett bra bemötande via telefonen samt svar på mina frågor. De kändes tryggt att anlita dom. Tjänsten utfördes av två flyttkillar som gav ett proffsigt bemötande. Flytten Solna-Stockholm City utfördes utan missöden och genomfördes snabbt och effektivt. Jag vill ge flyttkillarna en eloge som var jättetrevliga. Sammantaget kan jag efter det jag har upplevt rekommendera detta företag.
    Häls:Janne Läs mer
    2020-06-23 Transport cars stockholm ab svarar Jan P
    Hejsan Janne !

Vi har tagit ditt meddelande vidare till vår personal samt flyttgubbarna som hjälpte dig med flytten. Det motiveras och värmer oss otrolig mycket att läsa din rekommendation. Vi tackar dig för tiden du tagit för att skriva detta om oss , samt för en så detaljerad beskrivning på själva uppdraget.
    Du ska veta att du alltid är välkommen åter till oss när du eller någon anhörig behöver flytthjälp.
    Tack så mycket Janne.

Transport Cars Stockhom AB
  • 2020-06-23

Susan L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi anlitade företaget när vi flyttade. Trevligt och professionellt bemötande rakt igenom. Läs mer
    2020-06-23 Transport cars stockholm ab svarar Susan L
    Hej Susan !
    Tusen tack för din finna rekommendation . Det motiveras oss alla till att fortsätta framåt och sträva till att ha fler kunder som dig.

• 2020-06-23

Lena Z skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Punktlig, trevliga och snabba! Läs mer
    2020-06-23 Transport cars stockholm ab svarar Lena Z
    Hejsan Lena !

Tack så jätte mycket för din topp betyg 5/5 Lena, vi uppskattar det oerhört mycket. Vi tar åt oss av dina fina rekommendationer och ser framemot att fortsätta så och även förbättra oss. Du är hjärtligt varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-20

BJÖRN W skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    En del av våra saker var repade och trasiga efter flytten. "Det får man räkna med". Inte vad jag trodde om en flyttfirma.
    Stressad personal och dålig kommunikation.
    Vissa moment i städningen behövde göras om.
    Jag kommer inte anlita denna firma igen. Läs mer
    2020-06-22 Transport cars stockholm ab svarar BJÖRN W
    Hejsan Björn !
    Vi har gått igenom dina kommentarer , och börjar med att be om ursäkt för att du haft ett negativ upplevelse med oss. Det tynger mycket då vi vill att alla våra kunder ska ha ett gott , professionell samt väl genomfört flytt hos oss.
    Sen så vill vi ändå tacka dig , då vi tar ditt meddelande samtidigt som en feedback , för att notera och förbättra de aspekter du nämner ovan , och på så sätt förhindra att sådana upplevelser inte händer igen.
    Sist men inte minst vill vi önska dig all gott , och en trevlig start på veckan nu här.

• 2020-06-18

Junling Z skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    2 killar och lastbil med flytthjälp. Mycket professionellt, trevligt och personligt bemötande. Läs mer
    2020-06-22 Transport cars stockholm ab svarar Junling Z
    Hejsan Junling !
    Vi är så tacksamma att du tagit din tid för att skriva denna rekommendation , samt att du upplevde mycket professionalism från oss , tillsammans med ett trevlig beteende. Det är mycket viktig för oss att kunna ha dessa två egenskaper som företag. Du är varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-12

Erik R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bra service, inga problem med något!
    Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-13 Transport cars stockholm ab svarar Erik R
    Hejsan Erik !
    Tack ska du ha för din rekommendation . Du är alltid varmt välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen.

• 2020-06-10

Emma J skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Väldigt smidigt och trevliga och hjälpsamma flyttkillar! Läs mer
    2020-06-13 Transport cars stockholm ab svarar Emma J
    Hejsan Emma !

Tack ska du ha för din topp betyg för oss ! Det värmer mycket , och vi uppskattar att du tagit din tid för att ge oss denna rekommendation. Varmt välkommen åter är du minsann!

• Teresa M

2020-06-10

Teresa M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag ringde och bokade flyttstädning i sista minuten då den tidigare firman jag bokat inte dök upp. För detta företag var det inga problem. De kunde hjälpa mig med kort varsel och inflyttande hyresgäst blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-06-13 Transport cars stockholm ab svarar Teresa M
    Hej !
    Tusen tack för din finna rekommendation gällande kvaliteten på vår städning. Vi försöker alltid överträffa våra kunders förväntningar då vi vet att det alltid slutar med kundens nöjdhet , vilket i sin tur leder oss framåt som företag. Du är varmt välkommen åter om du behöver våra tjänster igen Teresa !

• 2020-06-10

Jöns M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt och flyttstädning. Mycket professionellt, trevligt och personligt bemötande och en omsorgsfullt genomförd flytt och flyttstädning som överträffade förväntningarna. Rekommenderas. Läs mer
    2020-06-13 Transport cars stockholm ab svarar Jöns M
    Hej Jöns !
    Tack så mycket för din rekommendation , det värmer mycket att läsa och både flytt och städpersonalen fick ditt meddelande vidarefodrat. Det blev mycket glada kan jag säga , och du är så varmt välkommen till oss när du eller någon anhörig behöver hjälp. Tack !

Peter R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt
    - Lite oklarheter gällande kostnaden
    + mycket trevliga och aktsamma om möblerna
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Peter R
    Hejsan Peter!
    Tack så hemskt mycket för din topp rekommendation. Vi bli motiverade av att läsa rekommendationer si'om dina, och samtidigt hjälper det oss att bli bättre och bättre i det vi gör. Du är varmt välkommen åter.

Bjartmar T skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Allting gick väldigt smydigt. Flytt från Stockhom till Lidköping. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Bjartmar T
    Hej Bjartmar!
    Tusen tack för din topp rekommendation, extra glädjande för oss att veta att allt gick bra under hela resan från Stockholm till Lidköping. Tack för din tid.

Anette P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    beställde flyttning med packning, helt ok, blev bra bemött, dom kom en dag tidigare för att leverera till nya adressen mindre bra, flyttstädning under all kritik dom städar om i dagsläget, tar nog ett annat bolag om jag skall flytta flera gånger. tycker om strul Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Anette P
    Hejsan Anette !
    Tack för ditt meddelande , vi tar till oss av ditt meddelande och tackar dig för tiden du tagit för att skriva detta , då det hjälper oss att bli bättre som företag.

Emin E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag anlitade företaget för flytthjälp,2 killar och lastbil.
    Det gick väldigt snabbt, killarna var noggranna,hjälpsamma och trevliga.
    Vid nästa flytt kommar jag att anlita samma företag. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Emin E
    Hej Emin!
    Ditt meddelande har vidarefodrats till alla har på Transport Cars teamet. Det är väldigt motiverande för oss, och du är alltid varmt välkommen åter.

Jeanette D skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bra kundservice, snabba och duktiga! Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Jeanette D
    Hej Jeanette!
    Tack för din rekommendation , och det är väldigt glädjande för oss att du har haft en så positiv upplevelse med oss från början till slut.

Mats R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Dom genomförde sitt uppdrag alldeles utmärkt, med stort ansvar och entusiasm. Kan rekomenderas Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Mats R
    Hej Mats!
    Vi uppskattar din rekommendation, och det är väldigt glädjande för oss att du har haft en så positiv upplevelse med oss.

Kerstin I skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Hjälp vid flytt av en liten flytt till äldreboende.
    Upplevde flytten lätt o snabb.
    Bemötandet var utmärkt.
    Mycket nöjd med tjänsten. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Kerstin I
    Hej Kerstin!
    Det är väldigt glädjande för oss att läsa din fina rekommendation. Glöm inte att du när varmt välkommen tillbaka till oss.

Ana P skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Smidigt och proffsigt. Allt gick jättebra. Tack för hjälpen. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Ana P
    Hej Ana !
    Tack för din toppbetyget du ger oss! Det motiverar oss att fortsätta framåt med högre fart , kraft och vilja . Du är varmt välkommen åter till oss Ana .

Lars G skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Snabbt och mycket bra arbete. Trevliga och sammarbetsvilliga.
    Stor flytt och en mindre. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Lars G
    Hej Lars !
    Tusen tack för att du tog din tid till att ge oss den här finna rekommendation.

• Lise-lotte W

2020-05-27

Lise-lotte W skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Mycket trevliga. Försiktiga, tydliga med snabb återkoppling. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Lise-lotte W
    Hej Lise-Lotte !
    Tack så mycket för din rekommendation , och vi är tacksamma för din trevliga bemötande under hela uppdraget.

Humana F skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flytt av kontorsmöbler.
    Väl bemött av personalen samt lyhörda.
    Jag tyckte att de gjorde ett bra jobb och snabbt.
    Jag har fått ett positivt och seriöst av företaget. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Humana F
    Hej !
    Tack så mycket för din rekommendation . Det är extra motiverande för oss att veta att ni som företag har haft en positiv upplevelse hos oss under hela processen. Ni är alltid välkomna åter om ni skulle behöva våra tjänster igen.

Kevin N skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    They might be one of the best out there. Highly recommend. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Kevin N
    Hello Kevin !
    Thank you for your messange and time you took for this recommendation. We want you to know that you allways are welcome here to us. Thank you Kevin!

Kind Regards

Nikoline D skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    De var utrolig dygtig till att packa bilen, och var forsigtig och noggrann. Och det samma da de pakkade ut.
    Jag var överlycklig för det billiga priset.
    Så jag kan bara säga stort tack
    Med vänlig hälsning nikoline♥️ Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Nikoline D
    Hejsan Nikoline !
    Vad bra att du har upplevt vår uppdrag med dig så positiv . Du är alltid varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen minsann!

Sebastian A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Inget krångel. En smidig flytt helt enkelt. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Sebastian A
    Hej Sebastian !
    Tack ska du ha för ditt topp betyg som rekommendation .Glöm inte att du är varmt välkommen åter när du behöver våra tjänster igen.

Maria R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Väldigt bra service, professionella medarbetare. De hade råkat avboka min flytt, men löste det på ett jättesnabbt sätt. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar Maria R
    Hejsan Maria !
    Tusen tack för din rekommendation , ja ibland kan det dyka upp lite hinder men vi är glada för ditt positiva inställning under hela processen samt att du fick ett positiv intryck med oss.

• ALICIA E

2020-05-22

ALICIA E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Excellent service and great adaptability.
    They call a few hours before arriving to see how is the preparation going in order to adapt the time.
    Arrived on time, carried all the boxes and made sure that all the everything was secured to avoid breaking anything.
    Our experience was with Juanes, an apart from being very professional and efficient, he had a smile with him even carrying the heaviest boxes! Super kind and fast!
    100% recommended and amazing prices. Läs mer
    2020-05-29 Transport cars stockholm ab svarar ALICIA E
    Hi Alicia!
    We have forwarded your message to Juanes, and he was delighted by it. Thank you so much Alicia for taking the time to write this recommendation. We really appreciate it.
    Don't forget we are here for you when you need us again.

Regards
  • 2020-04-15

JONATHAN D skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Har flyttat en hel del de senaste åren och varit i kontakt med flera flytt- och städfirmor, men det har var den absolut bästa. Det kom två flyttkillar som var hur goa och trevliga som helst. Supereffektiva och tömde både lägenhet och förråd mycket snabbare än vad jag kunde tro. Städfirman som städade lägenheten jag skulle flytta in i hade dragit ut på tiden, och vi fick vänta en liten stund innan vi kunde börja lasta in, men inte en sur min från killarna på Transport Cars (Vissa firmor jag haft tidigare har börjat gnälla vid minsta lilla). Och när vi fick börja gick det hur fort som helst. Väldigt proffsiga och kunde sitt jobb, vilket inte heller alltid visat sig vara självklart med tidigare firmor. Som sagt, jag är hur nöjd som helst. Läs mer
    2020-04-18 Transport cars stockholm ab svarar JONATHAN D
    Hejsan Jonathan !
    Att läsa genom din rekommendation var så motiverande att vi visade upp den för hela TRANSPORT CARS:Teamet , för att använda det som motivation till att fortsätta framåt. Det glädjer oss att du haft en så positiv upplevelse hos oss efter att du tidigare hade haft dåliga erfarenheter hos andra flyttfirmor.
    Sist men inte minst vill vi tacka dig för att du tog din tid för att skriva din varma rekommendation , och önskar dig all gott framöver, och glöm inte att du ALLTID är varmt välkommen åter till oss.

Dennys
    Transport Cars Stockhom AB
  • 2020-04-02

Nils M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi har anlitat Er många gånger, och denna gång var det precis lika bra som alla andra gånger :) Läs mer
    2020-04-04 Transport cars stockholm ab svarar Nils M
    Hejsan Nils !
    Först och främst tack för att du varit en trogen kund hos oss, det uppskattar vi oerhört mycket. Extra glädjande att veta att du gång på gång blivit nöjd med oss.
    Sist men inte minst vill vi tacka dig för att tagit din tid att skriva denna finna rekommendation Nils !

• 2020-04-01

Linda M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Väldigt trevliga och duktiga killar Läs mer
    2020-04-04 Transport cars stockholm ab svarar Linda M
    Hejsan Linda !
    Tusen tack för din rekommendation , du är varmt välkommen åter till oss.

• Deniz O

2020-03-31

Deniz O skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Riktig bra crew som kom i tid, jobbade effektivt och var trevliga. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-04 Transport cars stockholm ab svarar Deniz O
    Hejsan Deniz !

STORT tack för din rekommendation och tid att skriva detta om oss, här på Transport Cars Stockholm Teamet får det oss att bli ännu mer motiverade och fortsätta framåt.

• Anita E

2020-03-31

Anita E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Vi köpte flytthjälp, det var andra gången vi anlitade företaget. De två män som skötte flytten var snabba, mycket trevliga och proffsiga. Våra förväntningar uppfylldes med råge, tack! Läs mer
    2020-04-04 Transport cars stockholm ab svarar Anita E
    Hej Anita !
    Tack för din rekommendation Anita , EXTRA glädjande att veta om våra återkommande kunder. Stort tack för din tid med oss, och du är varmt välkommen åter.

• Mikael S

2020-03-30

Mikael S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flyttade från lägenhet utan hiss till lägenhet utan hiss. Två duktiga herrar fixade rubbet på 4h. Inga skador på några av möblerna eller elektroniken (flyttade 5st skärmar i varierande storlek).

Kan starkt rekommendera. Läs mer
    2020-04-04 Transport cars stockholm ab svarar Mikael S
    Hej Mikael !

Tack för din rekommendation och din specifika beskrivning , det motiverar oss till att fortsätta framåt att veta hur våra kunder lägger märke till dessa detaljer. Vi är oerhört tacksamma för din rekommendation, och du är varmt välkommen åter.

• 2020-03-23

Cristina E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    flytt av bohag

blev bemött jättebra och snabbt och tydligt avseende tjänst och pris

Mycket trevlig personal Läs mer
    2020-04-04 Transport cars stockholm ab svarar Cristina E
    Hejsan Cristina !

Tusen tack för att du tagit din tid och skrivit denna varma rekommendation om oss, det glädjer oss att du haft en så positivt upplevelse hos oss. Glöm inte att du är varmt välkommen åter.

• 2020-03-20

Globenhälsan A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Transport Cars Flytt & Städ kan rekommenderas!

Vi begärde in offert från flera olika flyttfirmor för flytt av ett kontor. Offerten hamnade på ca 50 000 kr.

Vi fick ett bra bemötande och ett väl utfört arbete. Läs mer
    2020-03-21 Transport cars stockholm ab svarar Globenhälsan A
    Hejsan Globenhälsan AB !
    Tack ska ni ha för rekommendationen samt topp betyget ! Glädjande att ni haft en positiv upplevelse hos oss. Ni är varmt välkomna åter till oss, för eventuella uppdrag eller samarbete.

• Kent E

2020-03-18

Kent E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Effektiva unga Grabbar som slet i 11 Tim utan rast, vilket jag i sig tyckte de skulle ta. Allt väl packat och planerat. Alla 3 talade engelska samt den ena hyfsad Engelska. Det tog 11 Tim pga bilarna fastnade i Lera, ingen vintertjäle i backen vilket vi inte visste innan. Gick bra ändå.
    Städningen av Lgh var av bästa kvalité .
    Med rutavdrag blev det en bra kostnad för allt.
    Rekommenderar denna firma i alla lägen.
    Hälsn
    Kent numer i Trosa Läs mer
    2020-03-21 Transport cars stockholm ab svarar Kent E
    Hejsan Kent !
    Du har ingen aning om hur mycket din rekommendation betyder för oss här på Transport Cars Teamet, tusen tack !
    Att du haft en så positiv upplevelse med både flytthjälp och flyttstädningen , är så motiverande för oss att fortsätta framåt starkare och mer motiverade än någonsin ! Tack ska du ha , och glöm inte att du eller dina vänner är varmt välkomna om ni behöver oss.

Mohamoud S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag har nyligen flyttat och tagit hjälp av recos flytt tjänst. Personalen var väldigt trevliga både på telefon och på plats. Flytten gick väldigt smidigt med deras hjälp och jag är mycket nöjd med mitt köp. Jag kommer verkligen rekommendera reco till mina bekanter och vänner om det behövs. Läs mer
    2020-03-21 Transport cars stockholm ab svarar Mohamoud S
    Hejsan Mohamoud !

Det glädjer oss att du haft du utnyttjat Reco tjänsten för att kunna komma fram till oss. Då alla våra rekommendationer är enbart från verifierade kunde. möjliggör det att vi ska kunna ha ett bra samarbete. Du är varmt välkommen åter till oss.

Svante A skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Bra och enkel kommunikation. Allt löstes mycket smidigare än jag vågade hoppas på. Flyttade från Stockholm till Uppsala. Läs mer
    2020-03-21 Transport cars stockholm ab svarar Svante A
    Hejsan Svante !
    Tack ska du ha för din topp rekommendation ! Det uppskattas oerhört mycket av Transport Cars Teamet. Du är varmt välkommen åter till oss.

María J skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    The service was excelent. Both personel at the office and the truck driver were very kind and helpful. the truck came on time and everything went smoothly. Great help dor our move Läs mer
    2020-03-21 Transport cars stockholm ab svarar María J
    Hello Maria !
    Thank you for your recommendation. We are glad that you had a positive experience with us and our service.
    We will allways be here for you , if you need our services again. Thank you so much!

Regards
  • Maria T

2020-03-16

Maria T skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag beställde flytthjälp och flyttstäd.
    Dom överträffade alla mina förväntningar. Dom var punktliga, noggranna och trevliga. Flytten gick jätte bra. Snabba och försiktiga med alla mina saker.
    Flyttstädningen var en av de bästa jag sett. Noggranna och snabba.
    Även den första kontakten med bokning var bra. Och att dom ringde och stämde av med mig innan flyttdagen uppskattade jag väldigt mycket. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2020-03-21 Transport cars stockholm ab svarar Maria T
    Hej Maria !
    Vad glädjande det vart för oss att läsa din rekommendation , både för flytt och flyttstädningens personal. Det ger oss motivation till att fortsätta göra allt vi kan för att få våra kunder att bli lika glada som du är. Vi har inget annat mer än att tillägga att du är varmt välkommen åter till oss.

Med vänliga hälsnignar
  • 2020-03-14

Maria B skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Jag är väldigt nöjd med bemötande och sättet flytten genomfördes på. Mycket trevliga killar och vi hade bra samarbete. Läs mer
    2020-03-14 Transport cars stockholm ab svarar Maria B
    Hejsan Maria !
    Vad trevlig och uppmuntrande för oss att läsa din rekommendation, vi är glada att du haft ett så positiv upplevelse med oss och ser emot att hjälpa dig om du skulle behöva våra tjänster inom en snart framtid. Du är varmt välkommen åter , och tusen tack för din rekommendation.

Med vänliga hälsnignar

Jana S skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Proffsiga och kompetenta frågor vid bokningen. Fantastisk personal som log och sjöng hela tiden under bärandet och var försiktiga och jätteduktiga. Läs mer
    2020-03-12 Transport cars stockholm ab svarar Jana S
    Hejsan Jana !
    Tack för att du tog din tid och skrev denna finna rekommendation om oss, det uppskattas oerhört stort.
    Vi kan inget annat än tacka så mycket och är glada att du haft en positiv upplevelse med oss. Du är varmt välkommen till oss om du behöver våra tjänster igen.

Varma hälsningar
    Dennys
    TRANSPORT CARS FLYTT & STÄD

Lillemor M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Underbara flyttkillar, duktiga, noggranna ,glada, lätta att komma överens med.
    Mycket proffsiga.
    Guldstjärnor l båda två
    Kramar Lillemor Läs mer
    2020-03-12 Transport cars stockholm ab svarar Lillemor M
    Hej Lillemor!
    Tack för dom fina orden, vi är både glada och stolta att ni upplever oss på detta viss och det har varit ett sant nöje att få flytta er.

Varma hälsningar
    Dennys, Transport Cars Stockholm AB.

Sasa M skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Väldigt perfekt och professionellt. Läs mer
    2020-03-12 Transport cars stockholm ab svarar Sasa M
    Tack ska du ha Sasa för din rekommendation , Vi är glada att ni haft en positiv upplevelse med oss, du är varmt välkommen åter om du behöver oss igen.

Hälsningar
    Dennys, Transport Cars
    Saša M, Transport cars stockholm ab gillar detta
  • 2020-03-08

Karin E skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Själva flytten var smidig men blev mycket dyrare än den ursprungliga offerten. Läs mer
    2020-03-09 Transport cars stockholm ab svarar Karin E
    Hej Karin!
    Vi har inget annat mer än att säga stor tack för att du tar din tid och skriver det här och det glädjer oss veta att själva flytten var smidig samt att allt skötes med omsorg, då det är en av våra viktigaste krav vi ställer oss själva.

Vad det gäller ditt kommentar om dyrare än den ursprungliga offerten.

Enligt skatteregler för Rut avdrag varje person har rätt till 50 000 kronor per år i rutavdrag och i ditt fall "Skatteverket säger att köparen tidigare under året beviljats preliminär skattereduktion och uppnår sin maxgräns och kan inte hela beloppet betalas ut".
    Vi hade varken höjd priset eller tagit extra betald, inte en enda krona på vad som står i avtalet som vi kom överens med dig innan flytten och den enda du fick betala var mellanskillnad som Skatteverket nekade.
    Tack för din feedback !

Joel Z skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Snabbt och smidigt flytthjälp. Kom i tid och gjorde ett utmärkt jobb. Snabb offert. Läs mer
    2020-03-07 Transport cars stockholm ab svarar Joel Z
    Hej Joel !
    Tack för din senaste rekommendation , det hjälper oss och motiverar oss till att fortsätta framåt ! Du är varmt välkommen åter till oss Joel!

Gabriella L skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Toppen bemötande, engagemang! Flytt med omsorg. Läs mer
    2020-03-07 Transport cars stockholm ab svarar Gabriella L
    Hej Gabriella!
    Det värmer oss att du haft ett positiv upplevelse , samt att allt skötes med omsorg, då det är en av våra viktigaste krav vi ställer oss själva.

Ana R skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Flyttstädning var i mycket bra kvalitet. Rekommenderar gärna till er! Läs mer
    2020-03-07 Transport cars stockholm ab svarar Ana R
    Hej Ana !
    Det glädjer oss att du haft ett positiv upplevelse med våra städtjänster Ana . Du är VARMT välkommen åter till oss , och tack för att du vill rekommendera oss vidare. Uppskattas stort.
    Hälsnignar
  • 2020-02-28

Bo H skrev om Transport Cars Flytt & Städ
    Beställning: Flyttbil och två flyttkarlar. Ingen av dem pratade svenska men den ene lite engelska. Stort minus som borde framgått vid beställning. Annars var de tjänstvilliga och gladlynta så där blir det plus. Men jag undrar om de har arbetstillstånd? Nästa minus är fakturan. Vid beställningen var jag mycket noga med att poängtera fakturaadressen men trots det gick den fel. Hur tänker man när man skickar den till flytta-från adressen? Kan det vara språksvårigheter på kontoret också? I övreigt gick allt bra men jag kommer inte att rekommendera den här firman till någon annan. Läs mer
    2020-03-07 Transport cars stockholm ab svarar Bo H
    Hejsan Bo !
    Tack ska du ha för att du tar din tid och skriva detta omdöme , för oss betyder det mycket när det framgår synpunkter där vi kan förbättras som grupp, så tack för det.
    Som var på din första fundering så kan vi konstatera att dessa två flyttgubbar som skickades till uppdraget är från Spanien , det är våra enda flyttgubbar som vi har idag i dagsläget som inte behärskar svenska , men en av de pratar engelska.
    I och med att de är inom EU, så vi följer vi efter samtliga lagstiftningar och därav har de arbetstillstånd samt allt man ska ha enligt kollektivavtal. Anledningen till att vi skickade dessa två till dig var just för att vi aldrig haft några problem med dem , utan bara fått bra omdöme av dem , exempelvis om hur bra deras service är gentemot kunden. Men vi uppskattar att du gett din synpunkt och därav kommer vi att se till att framföra det här innan ett uppdrag skall ske.
    Vad det gäller faktureringen så ber vi om ursäkt för detta , då det inte handlade om språksvårigheter utan snarare på grund av att när vi skickar ut fakturor, använder vi oss utav ett datorprogram som samlar ihop all information med hjälp av ditt personnummer , och därav skickades det till fel adress. Men det är vår fel som inte lagt märke till noteringen vi hade gjort , om detta. Det är något vi definitivt kommer förbättra.
    Med detta vill vi tacka oerhört mycket för din vänlighet och tid du lagt på detta omdöme.

Djuprännilen 316, 136 53 Jordbro