Renovera Badrum Stockholm AB

Renovera Badrum Stockholm AB

www.renoverabadrumsthlm.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Renovera Badrum Stockholm! Vi kan hjälpa dig med allt från att renovera ett badrum till totalentreprenader med högklassigt slutresultat precis utefter ditt önskemål .Vi erbjuder alltid fast pris och då ingår dessutom ett hembesök, projektplanering samt konsultation från oss. Förutom att renovera badrum tillhandahåller...

91 omdömen om Renovera Badrum Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2021

Tiia sari susanna R
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Vi fick hjälp med helrenovering av våran gästbadrum och hela familjen är supernöjda med resultet! Speciellt kvaliten med kakelmontering är 5+++. Alla i företaget är professionella, trevliga och artiga. Vi uppskattade också dagliga städning. Slutresultatet var ännu bättre än vi hade önskat för. Vi kan varmt rekommendera företaget för badrumrenovering.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Tiia! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Anton P
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Renovera Badrum levererar ett professionellt och mycket bra bemötande. De frågor som uppkom längs vägen hanterades snabbt och enkelt. Deras hantverksskicklighet är hög, vilket resulterar i ett utmärkt slutresultat. Att från början vara tydlig med hur man vill ha de sista detaljerna tror vi är bra för såväl beställare som entreprenör. Stort tack Renovera Badrum Stockholm AB för ett fantastiskt badrum och hallgolv!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Anton! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Tina S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Snabb offert och bra och trevligt bemötande. Lätt att få kontakt. Trevliga killar!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Tina! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Gustav B
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Vi renoverade badrum och kök. Dessutom revs några väggar och en av väggarna byggdes upp igen med en dörr. En del elarbete utfördes också. Nytt golv i två rum. Vi är nöjda med slutresultatet, killarna kan bygga badrum! Projektet blev något utdraget och ibland blev det missar i kommunikationen men allt löste sig till sist. Tack Donne och Akram :)

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Gustav & Fenja! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Alexandar R
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Mycket bra och snabba. Nöjd md resultatet.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Alex! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Aniella B
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Vi blev vänligt och hjälpsamt bemötta av personalen. Renovera Badrum överträffade alla våra förväntningar. De byggde om ett litet toalettutrymme till badrum med dusch, handfat och WC. Vi fick ständig återkoppling under arbetets gång, trots att vi inte var där. De köpte in kakel, klinkers, tvättställ, dusch mm. Helt fantastiskt och snyggt gjort.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Aniella & Henry! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Riccardo C
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

En riktigt bra badrumsfirma. Supernöjd. Donne var en riktig klippa som lyssnar på kunden så fort det var något och väldigt tillmötesgående. Han har även en riktigt vass kakelsättare! Nästa badrum blir med Renovera Badrum Stockholm AB. Rekommenderas!!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Riccardo! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Hannah A
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Badrumsrenoveringen gick fint med Donne och gänget. Renoveringen drog ut lite på tiden, delvis förorsakat av oss själva, men Donne var alltid lösningsorienterad och det var aldrig något tjafs om vad som skulle ingå och inte i uppdraget. De löste våra önskemål under projektets gång helt enkelt. Vi kan varmt rekommendera Renovera Badrum.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Hannah & Karl! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Heidi W
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Vi kan varmt rekommendera Renovera Badrum. Det som drog ner omdömet från 5 till 4 var att renoveringen tog ganska mycket längre tid än förväntat. Vi var dock nöjda med kvaliteten på arbetet, kommunikation med arbetsledaren samt att det offererade priset höll. Nu har vi ett superfint badrum, gästtoalett och tvättstuga:)

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Heidi! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Magnus S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Renovering av badrum. Mycket nöjd med bemötande, tillgänglighet och utförande. Bra och tydlig offert och god rådgivning. Klara inom utlovad tid. Badrummet blev mycket snyggt. Donne var enkel att ha att göra med och svarade snabbt på frågor. Kan varmt rekommendera.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Magnus! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Parham T
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Tog återigen hjälpt av dessa hantverkare, denna gång för att byta inredningen i badrummet för uppfräschning. Snabba, serviceinriktade och prisvärda!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Parham! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Karl L
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Renovera Badrum Stockholm AB is a reputable corporation that prioritizes keeping its word to clients. They are a technologically advanced teamwork design and renovation firm. Specifically, project manager Donne and his engineers gave my old bathroom a makeover to make it appear incredibly modern and elegant. The bathroom and toilet renovation, which began at the end of 2023, is now finished, and we are getting ready for the second project this spring. We want to express our gratitude for the excellent outcome of the first...

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Karl! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Sara L
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Trevligt bemötande och väl genomfört arbete inom utsatt tid.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Sara! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Georg Å
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Väldigt trevliga och duktiga. Vi skulle välja Donne och hans gäng till nästa badrum utan att tveka. Badrummet blev lika fint som vi hoppas och detaljerna i hantverket är på topp! Fakturan hölls på kronan trots att utmaningar dök upp och vi själva var sena med vissa inköp.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Georg! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Nathalie B
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Renovera Badrum har gjort ett fantastiskt jobb med att bygga oss ett helt nytt badrum! Otroligt proffsiga, noggranna och trevliga! Extremt lösningsfokuserade! Inte en endaste svordom på de dagar de jobbade hos oss! Allt utfördes och levererades precis som utlovat! Har redan rekommenderat företaget till mina föräldrar som ska anlita gänget inom kort. Tack!!! 🙏🙏🙏

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Nathalie! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Vi ser fram emot att få hjälpa Aniella & Henry. Team Renovera Badrum Stockholm AB

Mohammad K
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Renovera Badrum is a very good company. The workmanship is excellent and Donne always comes up with unique solutions to your specific needs. We had some special requirements and being out of town made it not so easy, but Donne always came up with solutions and put in the effort and went out of the way in our absence so that all our requirements are fulfilled. No complaints with the workmanship or the quality of the work, the work was also completed within the stipulated timeline. The only thing which i would say could have...

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Mohammad! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Amin N
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Donne and Akram helped us with our bathroom renovation in Sekelskifte style which included more complicated tiling. We are happy with the end results. I would say no renovation project especially bathrooms is straight forward and the important thing is that after a few rounds of inspections, errors get fixed which was the case for us for most of the cases. There was one issue which was not fixable where we got compensated another way. Donne’s communication is great. They did a few additional works on top of the preliminary...

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Amin! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Martin W
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Donne och Akrams grabbar renoverade två badrum hos oss varav ett ligger i källaren. De har duktiga hantverkare och projektledarna är professionella i sin kommunikation och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Projektet beräknades ta max tio veckor men slutade i en fyra veckors försening. Vi har förståelse för att vissa saker tar längre tid ibland men saknade proaktiviteten i att meddela oss när man inte kunde hålla tidsplanen. Vi fick i sista sekund ordna så vi kunde flytta in hos vänner och familj istället och denna...

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Martin! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Andrea M
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Att renovera ett badrum är för många bland de dyraste köp man kan göra efter själva bostaden och kanske en bil. Vi behövde renovera snabbt, och behövde en prisvärd lösning med hög kvalitet. Vi kollade på recensionerna (läste typ nästan alla) och chansade på Renovera Badrum Stockholm. Vilken tur! Donne och Akram har varit grymma! De satt igång med arbetet 2 veckor före Jul och är klara nu. De kom med tips om funktion och design, vi införskaffade en del av materialet och alla maskiner och inredning. De vill verkligen att kunden...

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Andrea! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Rebecka K
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Enligt offerten skulle renoveringen ta 4-6 veckor. Renoveringen påbörjades v 22 (i slutet av maj 2023) och borde därmed varit färdigställd v 27 (i början av juli 2023). Slutbesiktningen (som underkändes) hölls dock v 44 (i början av november 2023). Sedan tog det ytterligare några veckor att avhjälpa vissa av felen i besiktningsutlåtandet (vissa fel, som sned kakling, fick vara kvar). Av all försening berodde ca 3 veckor på sena leveranser från vår sida. Resterande försening berodde bl a på bristande planering, att entreprenören...

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Rebecka & Carl! Jag vill först och främst tacka för samarbetet och kritiken. För att vara tydlig kommer jag bryta ner texten till punkter: - Elementrör som bilades och orsakade vattenskada: Vi har i början av projektet varken fått info om vattenledningar eller VVS-ritningar över badrummet. I badrummet fanns en klack, som ni önskade att vi tog bort, då det inte skulle vara snyggt att ha en klack i nya badrummet. Tyvärr så gick det vattenledningar i den klacken för värmesystemet, det orsakade en mild vattenskada och...

Brf
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Vi är mycket nöjda med valet att låta Renovera Badrum Stockholm AB genomföra stambyte i vår bostadsrättsförening. De tog hand om allt och alla inblandade kändes väldigt proffsiga och serviceinriktade. Inga konstigheter eller jobbiga överraskningar under själva renoveringen. Allt gick som på räls och renoveringen var klar på avtalad tid. Bra kommunikation från Donne och Akram i whats-app grupp. Tryggt med säkervatten och dokumentation. Det kommer bli fler stambyten framgent via dem!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej BRF Tomtebo5! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Jonas W
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Första mötet gav ett förtroendegivande intryck vilket gjorde att vi bestämde oss för denna entreprenör. Arbetet ppbörjades och killarna var flexibla att arbeta både kvällar och helger för att påskynda slutdatum. Tydliga ritningar och förväntningar är viktigt att presentera i förväg med arbetsledare då språksvårigheter kan finnas med byggarbetarna. I slutändan är vi fullt nöjda med utförande och kvalitet på vårat nyrenoverade badrum!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Jonas! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Yasmine H
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Mycket engagerade projektledare som vet hur man ger trygghet! Bra uppdatering under projektets gång, bra lösningar vid missförstånd (vilket alltid sker vid byggen). Vi är mycket nöjda med renoveringen av vår tvättstuga! Kan varmt rekommendera!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Yasmine! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Carl J
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Renovera Badrum Stockholm AB renoverade vårt badrum. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och de råd som gavs till oss under renoveringen.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Carl! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Rakel F
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Fint och engagerat bemötande och goda intentioner. Ibland lite snabba i svängarna och i vissa moment hade större noggrannhet eller mer erfarenhet varit önskvärd. Städning hade också kunnat hanteras bättre. Men budget har hållits, brister och fel avhjälpts utan gnissel och vi är mycket nöjda med slutresultatet; badrum och separat toalett. Vi skulle välja Renovera Badrum Stockholm igen.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Rakel! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Karin S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Vi helrenoverade vårt badrum och är jättenöjda med resultatet. Snabb återkoppling under processens gång då vi hade frågor/funderingar. Noggranna och punktliga.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Karin! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

David S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Vi fick hjälp att göra om en klädkammare i vår lägenhet till gästtoalett med nytt avlopp ned i föreningens källare som anslöts till befintliga avlopp/stammar. Vi känner oss otroligt nöjda med hela processen från offert till slutresultat. Trevligt bemötande, enkelt att kommunicera och projektet slutfördes snabbare än planerat. Rekommenderas varmt!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej David! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Dóra J
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Really happy overall They were open to our ideas, explained everything and the outcome is what we were looking for. Communication was good, and quick even on weekends. I would have given 5 but smaller things had to be brought up to then and fixed after but that was quite small and after all it was fixed when we asked

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Dora! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Andreas P
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Proffsigt bemötande och enkla att ha och göra med

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Andreas! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Johannes R
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Proffsigt och tillmötesgående företag som lämnade en hög nivå på finish i våra badrum när de var klara.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Johannes! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Per N
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Mycket bra utfört arbete, bra dialog och kommunikation. Rekommenderas väl.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Per! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Maria D
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Faktura helt enligt offert, lösningsorienterade, bra kommunikation. Hade önskat att få lite mer specifikation om vilka material jag behövde köpa in, annars är vi mycket nöja med helheten över denna badrumsrenovering

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Maria! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Bengt S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Vi fick ett nytt badrum gjort i vår villa från 1931. Vi valde bolaget baserat på pris, offerter och kontakter där vi jämförde sex firmor. Kontakterna var positiva och snabba, aldrig problem att få tag i bolaget. De problem som uppstod under vägen löstes direkt på ett konstruktivs sätt. Trevliga att ha och göra med. Tidplanen höll, t.o.m. lite före förväntad tid. Vi är mycket nöjda.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Bengt! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Richard E
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Kanonbra process och resultat!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Richard! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Jon S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Fick hjälp att göra om mitt nya garage jag fått hyra från min brf, snygga till väggar, bygga platsbyggda hyllor för förvaring, blev klar över en helg, snabbt och smidigt. Jag tackar stort!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Jon! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Hua D
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Jag är tacksamt för hur tålmodiga Renovera Badrum Stockholm AB är. Det är inte direkt ett framfritt projekt pga fick fel kakel och kinkel levererad från Hornbach flera gången samt skadad material efter leverans, samt jag är borta på semester under tiden av renoveringen. Men Renovera Badrum Stokcholm gjorde allt de kan från ta emot/ereturnera material som är fel samt ha riktig bra service under projekttiden då sakerna ej gå rätta väg (inte deras fel). Så jag är tacksam, och slutresultat blir väldigt bra. OCh vi också anlitade badrumsbesiktningar för besikta slut resultat och det gick också bra

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Hua! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Susanne D
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Trevligt bemötande där jag kände respekt kunnig snickare, kakel i kök och installation av toalett talade om i tid var jag kunde beställa kakel och toa. sedan skickade jag vad jag ville ha och de köpte allt. det ända som var en miss att jag väntade på snickaren som aldrig kom och fick när jag hörde ava sig att han inte kunde. sedan flöt allt och jobbet var verkligen välgjort och kunnigt Tack

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Susanne! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Alma S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Renovera badrum byggde vårt drömkök under sommaren och resultatet blev verkligen över förväntan. Skickliga snickare med superbra lösningar och väldigt lyhörda för våra önskemål. Vår renovering tog längre tid än väntat pga några felbyggen, men allt gick att lösa och Donne och Akram har varit otroligt fina att ha att göra med. Rekommenderar varmt!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Alma! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Mardin S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Väldigt nöjd med resultatet av min badrumsrenovering och hela processen har upplevts som väldigt trygg då de alltid varit tillgängliga för att svara på minsta lilla frågan. Arbetet har gjorts noggrant efter mina önskemål. De har varit professionella och samarbetsvilliga. Rekommenderar starkt!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Mardin! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Clara S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Praktiskt exempel på proffs, mycket nöjd med den hjälp jag fick!

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Clara! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Marie N
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Min sambo och jag kunde inte blivit nöjdare med deras utförda arbete! Deras flexibilitet är något som vi har uppskattat under renoveringens gång. Rekommenderar renovera badrum starkt, om ni går i tankar på renovering.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Marie! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Ahmad T
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

I allmänhet är laget väldigt bra och noggrant med utmärkt beteende och moral. Svarar snabbt på frågor och telefon. De gör ett mycket rent och felfritt jobb. Och det viktigaste är att göra jobbet efter kundens smak.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Ahmad! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Maria S
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Vi anlitade Renovera Badrum Stockholm AB för renovering av vardagsrum och kök. Både Akram och Donne är mån om att projektet ska bli bra och lyhörda på de önskemål vi hade.

Åsa B
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Snabb i svar o kommunikation, jobbet väl utfört. Vi är nöjda

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Åsa! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Samuel G
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Gjorde om mitt badrum i början av året, kunde inte vara mer nöjd. Redan från början så fick jag ett super trevligt bemötande och fick känslan direkt av ett seriöst företag. Arbetet gjordes på ett super professionellt sätt av Akram och Bobby, resultatet blev fantastiskt. Rekommenderar starkt till alla som vill renovera sitt badrum.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Samuel! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Sebastian P
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Totalrenovering och ombyggnad av lägenhet. Allt flöt på mycket bra enligt tidsplan och budget.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Sebastian! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Oliver N
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Stor renovering där vi installerade nytt kök och badrum och tog upp ny ytterdörr och fönster i ena änden av huset för att kunna hyra ut. Vi utökade uppdraget med ytterligare en toa, ett nytt sovrum, golvläggning på hela nedervåningen, byte av elcentral och byte av ytterdörrar. Allt har inte gått på räls vilket det sällan gör vid större projekt men vi har haft bra kommunikation hela tiden och alla saker vi påpekat har fixats och lösts. Offerten var tydlig och priset bra. Projektledaren har varit tillgänglig och svarat på...

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Oliver! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Marko G
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Fick hjälp med att bygga in garderober samt spackla och måla om väggarna för att fräscha upp lägenheten. Mycket nöjd med kommunikationen och Akrams finsnickeri !

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Marko! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Mattias L
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Mycket nöjd med projektledare Donne och hans killar. Har från dag ett haft ett enkelt samarbete med rak och tydlig kommunikation med dem. Fick en tydlig offert med vad som ingick som vi tillsammans gick igenom och kom överens om jobbet, därefter ett startmöte när allt drog igång på plats.

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Mattias! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB

Johan E
Skrev om Renovera Badrum Stockholm AB

Tog hjälp av Donne för att montera en duschdörr. Från start till slut var Donne tillgänglig, hjälpsam, och allt gick hur smidigt som helst. Duschdörren monterades snabbt och smidigt av Bashar (stavning) som även han var trevlig, snabb, och proffsig. Vi är supernöjda och rekommenderar absolut Renovera Badrum Stockholm. 🫶

Svar från Renovera Badrum Stockholm AB

Hej Johan! Stort tack för samarbetet, det glädjer oss att ni blev nöjda! Team Renovera Badrum Stockholm AB