Renovera badrum Stockholm AB

Välkommen till Renovera badrum Stockholm!

Vi kan hjälpa dig att renovera badrum i Stockholm med omnejd. Vi erbjuder alltid fast pris och då ingår dessutom ett hembesök från oss. Förutom att renovera badrum så har vi en rad olika tjänster såsom renovera kök, bygga hus, måla om invändigt och utvändigt, lägga golv, slipa golv och mycket mer.

Med många års erfarenhet inom branschen kan vi hjälpa dig med byggtjänster inom de flesta områden. Varmt välkommen till oss på Renovera badrum Stockholm!

Läs vad 6 kunder tycker om Renovera badrum Stockholm AB 2

2022-05-20 Verifierad kund
    Smidigt och enkelt, kan rekommendera starkt.
    Hej Jonas! Tack för fina ord och samarbete.
    Hälsning Akram
    2022-04-20 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med min renovering av tvättstuga. Det blev bättre än förväntat Bra bemötande och trevlig och hänsynsfull personal. Jag kan verkligen rekommendera företaget.
    Hej Annelie!
    Tack för fina ord och samarbete :)
    Hälsning Akram
    2022-02-27 Verifierad kund
    Totalrenoverade ett litet badrum på 4m2. Företaget ger ett bra intryck och är mån om att projektet skall bli bra. De har tagit ansvar för hela projektet från start till färdigställande. De har haft mycket bra underentreprenörer som gjort el, vatten och plattsättning.
    Jag kan varmt rekommendera dem.
    Det värmer, ni är varmt välkomna åter! Mvh Akromjon Renovera Badrum Stockholm AB Renovera badrum Stockholm AB
    2022-02-07 Verifierad kund
    Anlitade detta företag för att renovera badrum.
    Blev bra bemött från första besöket och vi tyckte det var smidigt att dom även köpte in allt material och den inredning vi valt och inkluderar det i offerten så man vet vad allt kommer kosta.

Resultatet blev 5/5 - vi är nöjda med allt!
    Hej Johan! Tack snälla för fina ord och för ett gott samarbete! Hälsnkng Akram Renovera badrum Stockholm AB
    2022-01-31 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra sätt ifrån företaget! Mitt projekt har fungerat jättebra ifrån början till slut och det har inte varit några problem på vägen! Han som driver företaget är proffsig och duktig på det han gör och är väldigt kunnig samt har ett bra bemötande och lyssnar på vad kunden vill ha ! Jag bor på andra våningen i lägenhet och när dom skulle börja så var han noga med att täcka ifrån när man går in i porten och tre trappor upp samt täcka ordentligt i lägenheten! När dom var klara med bilningen så ordnade han att en städare kom upp i lägenheten och städade bort allt bygg damm och hon var väldigt noga och städade jättefint i lägenheten!Jag anlitade dom för att jag tyckte det kändes bra ifrån första mötet när han kom och tittade på mitt badrum och därför fick han uppdraget till att renovera mitt badrum! Jag kan varmt rekommendera detta företag om man går i renoverings tankar!
    Hej Caroline

Tack för ditt omdöme!Vad trevligt att höra att du blev nöjd med vårt arbete :)

Med vänliga hälsningar,
    RENOVERA BADRUM STOCKHOLM AB
    2022-01-18 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med att totalrenovera vårt kök och lägga nytt ekgolv och vi är otroligt nöjda. Inte nog med att arbetet gick snabbt (vilket uppskattades av grannar i bostadshuset) men kommunikationen var otroligt bra. Jag fick uppdateringar under hela projektet vad som var gjort och vad nästa steg skulle vara.
    Jag uppskattar också att de var ordning och redan efter varje arbetsdag så att minimalt med damm och skräp inte spreds i trapphus och hiss.
    Mycket bra killar att anlita
    Tack för det jättefina omdömet

Hälsning Akromjon (Alex)