Alla kategorier Lägga golv Skåne Malmö Esos Bygg AB

Esos Bygg AB

Sallerupsvägen 146, 212 28 Malmö — Visa karta

Välkommen till oss på Esos bygg i Malmö!

Vi är ett företag som hjälper kunder med:

Badrumsrenovering
Köksmontering
Målning
Golvläggning
Kakel och klinkers

Alltså, alla sorters uppdrag inom renoverings- och byggsektorn.

Vi siktar alltid mot att du som kund ska vara nöjdast möjligt. Därför erbjuder vi gratis offerter, har konkurrenskraftiga priser på vårt arbete och vårt material samt erbjuder ROT-avdrag. Självklart har vi F-skattsedel. När det gäller säkerheten har vi även våtrumsbehörighet via BKR.

Kontakta oss för rådgivning!

Läs vad 81 kunder tycker om Esos Bygg AB

• 2019-08-19

Karl A skrev om Esos Bygg AB
    Esos totalrenoverade mitt hus i Falsterbo inkl två bafrum och ett kök. Tydlig och enkel kommunikation genom hela projektet. Nogrannt arbete inför anbud. Rätt frågor ställdes och mätningar genomfördes. Ett givande och tagande som tilltalade mig.

Resultatet som också inspekterades av besiktningsman blev mycket bra. Läs mer
  • 2019-08-12

JESSICA J skrev om Esos Bygg AB
    Gjorde en omfattande renovering av både kök och bad. Vi är jättenöjda! Esvald svarar alltid och har stenkoll på läget. Kommer absolut höra av oss vid nästa renovering. Läs mer
  • 2019-08-01

Jesper G skrev om Esos Bygg AB
    EN totalrenovering av ett badrum som sköttes alldeles utmärkt! Läs mer
  • 2019-07-28

Niklas B skrev om Esos Bygg AB
    Vi är nöjda med renovering av badrum och kök, god kommunikation med byggnadsansvarig Esvald.

Brister lite i detaljer men slutresultet är av högkvalité Läs mer
  • 2019-07-24

Linnea W skrev om Esos Bygg AB
    Renovering av äldre kök.
    Firman rev ut det gamla köket och satte in och monterade ett Ikea-kök. Skönt med en firma som löste allt inklusive el och vvs.
    Trevliga och lätta att ha att göra med! Läs mer
  • 2019-07-23

Jeanette M skrev om Esos Bygg AB
    Badrumsrenovering som gick som en dans. Mycket duktiga hantverkare, trygga och lätta att ha att göra med, proffsigt och snyggt resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-22

Ilhan F skrev om Esos Bygg AB
    Proffs från dag 1 till sista dagen, jobbar i lag där varje lag har sitt ansvarsområde under byggtiden. Håller alla tider och man slipper jaga dom.

Helt klart att rekommendera Läs mer
  • 2019-07-22

Merja S skrev om Esos Bygg AB
    Jag återkommer gärna som kund. Duktiga hantverkare. Älskar mitt badrum. Ger en 4 då det inte alltid kom när de hade lovat annars en 5. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Linda J

2019-07-22

Linda J skrev om Esos Bygg AB
    Esos Bygg renoverade vårt badrum i lägenheten. Vi var jättenöjda med allt, från början till slut. Noggranna, trevliga och enkla att kontakta och ha att göra med. Inga överraskningar på fakturan, allt stämde med det vi bestämt från början! Läs mer
  • 2019-07-15

MATILDA D skrev om Esos Bygg AB
    Esos Bygg har renoverat vårt badrum och vi blev väldigt nöjda. Vi kände oss säkra genom hela processen och när det uppstod problem kom de med bra lösningar, vilket gjorde att vi fick ett badrum som är precis vad vi ville ha. Läs mer
  • Gelareh N

2019-06-19

Gelareh N skrev om Esos Bygg AB
    Otrolig nöjd! Lär att anlita Esos bygg när det är dags för mitt badrenovering Läs mer
  • BEATRICE L

2019-05-30

BEATRICE L skrev om Esos Bygg AB
    Vi är så nöjd med badrummet! Redan vid första mötet var det proffesionellt. Hade ca 4 firmor som va här och kollade på badrummet men Esos Bygg var de enda som var tydliga och korrekta med vad som behövdes göras för att få ett godkänt badrum. Under hela processen svarade de på frågor vi hade. 5/5 stjärnor absolut! Läs mer
  • 2019-05-28

JENNY L skrev om Esos Bygg AB
    Är så himla glad att jag fick hjälp av Esos Bygg AB! På tre veckor hade jag fått ett nytt kök, nya väggar och nytt golv! Snabba, noggranna och trevliga hantverkare som verkligen kan sin grej. Ångrar inte en sekund över mitt val av bygghjälp. Tack än en gång! =) Läs mer
  • 2019-04-24

Natalie A skrev om Esos Bygg AB
    Vi anlitade Esos Bygg som totalentreprenad när vi renoverade vårt radhus för några månader sen. Vi (och alla som besökt oss) är djupt imponerade av slutresultatet och vi kan varmt rekommendera denna firma. Esvald är en eldsjäl som inte nöjer sig förrän allt är perfekt och kunden är nöjd. Han håller vad han lovar och är lätt att kommunicera med. Vi är supernöjda och kommer definitivt att anlita Esos Bygg igen! Läs mer
  • 2019-04-14

SIVAN W skrev om Esos Bygg AB
    Fått vårt badrum totalrenoverat och vi är supernöjda med det färdiga resultatet. Samtliga inblandade var proffsiga, trevliga och gjorde sitt yttersta för att gå oss till mötes.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-03-31

Robin Luca Michael R skrev om Esos Bygg AB
    Fick lära mig allt om rivning, rör, tätskikt, tillåtelser samt vad som skall till vid en badrumsrenovering ifrån grunden. Stor kompetens och lyhördhet för personliga detaljer samt ändringar. Mycket nöjd med mitt badrum, pris samt kontakt med företaget i sin helhet. Läs mer
  • 2019-03-23

Martin Werner P skrev om Esos Bygg AB
    Esos Bygg AB har renoverat vårt badrum och gett oss precis det vi ville ha och lite till. Proffsigt och seriöst med mycket duktiga hantverkare som vet vad dom gör. God kommunikation som håller hela vägen. Vi rekommenderar dom till alla som vill ha ett snyggt utfört arbete till ett humant pris! Läs mer
  • Nick B

2019-03-23

Nick B skrev om Esos Bygg AB
    Fantastiskt utfört arbete och framförallt väldigt snabba i en period av stress för min del! Läs mer
  • 2019-03-21

KARL B skrev om Esos Bygg AB
    Jag anlitade Esvald och ESOS bygg för en totalrenovering av badrum, samt rivning och flytt av befintligt kök, golvläggning och målning. Esvald och övriga hantverkare gav ett mycket proffesionellt intryck vilket de hela tiden levt upp till. Alla inblandade har varit mycket ”service minded” och noggranna. Jag kan varmt rekommendera Esvald och ESOS bygg. Läs mer
  • 2019-03-18

Anett L skrev om Esos Bygg AB
    Vi anlitade Esos Bygg till min mammas badrum i Vellinge. Det blev superfint och vi är jättenöjda. Killarna som jobbade var supertrevliga och hjälpsamma. Esvald är otroligt serviceminded och löser gärna problem som uppstår under tiden, både snabbt och enkelt. Rekommenderar Esos varmt! Läs mer
  • 2019-02-07

Mona Feldtman skrev om Esos Bygg AB
    När vi skulle reparera vårt badrum fick vi in 6 anbud. Vi valde då ESOS Bygg, som lämnade en väl specificerad offert. Det var ett komplicerat projekt då vi har ett ”felplacerat” fönster som försvårade arbetet, men det problemet löstes på ett bra sätt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Hantverkarna var mycket duktiga och trevliga.
    Därför kan vi rekommendera ESOS Bygg för liknande uppdrag.

Mona o Åke Feldtman Läs mer
  • Stefan H

2019-02-06

Stefan H skrev om Esos Bygg AB
    Vi anlitade Esos Bygg för en helrenovering av vårt badrum och kunde inte vara nöjdare! Mycket god kommunikation, väldigt lätta och trevliga att ha att göra med och mycket noggranna. Trots att föreningen strulade så var Esos Bygg väldigt flexibla! Läs mer
  • Mirwais M

2019-02-04

Mirwais M skrev om Esos Bygg AB
    Vi totalrenoverade kök och matrum hos Esos Bygg AB. Detta inkluderade rivning av vägg inomhus och förstoring av fönster genom kapning av yttervägg. Esos Bygg fick uppdraget efter att minst 8 företag kontaktat oss och lämnat offert. Redan vid första kontakt visade Esos Bygg hög standard genom ett professionellt första intryck och en känsla av kompetens och pålitlighet. Genom hela processen har sedan Esos Bygg levererat över de höga förväntningar som ställts på dem. Jag tackar Esvald och Admir för ett mycket fint utfört arbete och tydlig kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • Åsa S

2019-01-04

Åsa S skrev om Esos Bygg AB
    Vi anlitade Esos Bygg för en helrenovering av vårt badrum och kunde inte vara nöjdare! Mycket god kommunikation, väldigt lätta och trevliga att ha att göra med och mycket noggranna. Esvald har ett mycket gott öga för detaljer och är inte nöjd förrän allt är perfekt; arbetet tog något längre än planerat men så blev det också otroligt snyggt!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ami M

2018-12-18

Ami M skrev om Esos Bygg AB
    Renovering av badrum. God service och kommunikation hela vägen. Slutresultatet blev som förväntat. Rekommenderas 100 % Läs mer
  • 2018-12-15

Ednan M skrev om Esos Bygg AB
    Esos Bygg AB renoverade vårt badrum. Resultatet blev över föväntan. Mycket bra kontakt under hela processen. Trevliga och kunniga hantverkare. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Haris Z

2018-12-13

Haris Z skrev om Esos Bygg AB
    Vi anlitade Esos Bygg AB för badrumsrenovering. Vi är jättenöjda med resultatet och hur projektet utfördes. Kommuniceringen funkade fint och ett antal knepiga utmaningar ang. badrummets storlek och tidigare renoveringar blev lösta smidigt. Som ett plus var att hantverkaren var supertrevlig!
    Rekommenderas varmt ++++ Läs mer
  • Kaveh H

2018-11-19

Kaveh H skrev om Esos Bygg AB
    Esvald & Co gjorde ett perfekt arbete med vårt duschrum. Blev klara snabbare än beräknad, hade koll på alla branschregler och kom med lösning på komplicerat problem som andra hantverkare inte klarade. Trevliga, tillmötesgående, kunniga och noggranna. Priset var bra och inga överraskningar tillkom på fakturan. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Birgitta K

2018-11-11

Birgitta K skrev om Esos Bygg AB
    Jag är jättenöjd med resultatet.
    Stort plus för vänligt bemötande!
    /Birgitta Läs mer
  • 2018-10-24

Sara K skrev om Esos Bygg AB
    Vi anlitade Esos bygg för byte av en köksbänkskiva och är mycket nöjda både med resultatet och bemötandet. Killarna som var här var väldigt trevliga och de städade fint efter sig. Läs mer
  • 2018-10-11

Alexander J skrev om Esos Bygg AB
    Vi anlitade Esos bygg för uppförande av ett stort badrum med mycket utmaningar, såsom vinklar med snedtak, inbyggda rör och blandare samt med stora plattor på golv och vägg. Innan arbetets start hade vi höga förväntningar på kvalité och finish vilka Esos bygg uppfyllde genom noggrant utfört arbete. Vi har också haft en bra dialog genom hela bygget och Esvald har snabbt återkopplat och varit tillgänglig då vi önskat. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Gert-Ove H

2018-09-25

Gert-Ove H skrev om Esos Bygg AB
    Vi blev av en f.d. arbetskollega rekommenderade Esos Bygg AB, och vi fick ett gott intryck direkt, ångrar ej valet. Ett fantastiskt team jobbade med vårt badrum i drygt 4 veckor, och resultatet blev toppenfint. Snabbt och mycket prisvärt. Vi är mer än nöjda och vi kommer att rekommendera ESOS till alla som går i renoverings tankar! Läs mer
  • Marcus N

2018-08-26

Marcus N skrev om Esos Bygg AB
    Har bara gott att säga om detta företag, är väldigt nöjd med mitt kök!

Noggranna, duktiga och jobbar för att jag som kund ska bli nöjd.

Kommer definitivt låta Esos renovera mitt badrum också. Läs mer
  • 2018-07-26

Christoffer F skrev om Esos Bygg AB
    Vi är väldigt nöjda med Esos Bygg. Vi renoverade badrummet och hade bra kontinuerlig kontakt med projektledaren under hela processen. De var också väldigt noggranna när det gällde valen av material och höll koll så att det blev rätt. De gav sina åsikter och tips om projektet utifrån våra tankar på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-07-13

Jessica M skrev om Esos Bygg AB
    Esos bygg hade en positiv inställning under hela processen, de såg möjligheter inte problem!
    Bra dialog under hela arbetet.
    Vi är otroligt nöjda med resultatet! Läs mer
  • 2018-07-03

Per skrev om Esos Bygg AB
    Vi totalrenoverade vårt badrum och anlitade Esvald och co i Esos bygg. De motsvarade våra högt ställda förväntningar och de gjorde ett förstklassigt arbete. Bra kommunikation med snabba tydliga svar och förslag på förbättringar när vi efterfrågade det. De höll tiden varje dag och lämnade arbetsplatsen undanplockad. Vi är mycket nöjda med resultatet och tvekar inte att anlita dem igen. Läs mer
  • 2018-06-12

Eva L skrev om Esos Bygg AB
    Renovering av badrum. Mycket nöjda. Läs mer
  • Ewa W

2018-05-16

Ewa W skrev om Esos Bygg AB
    Stort och Varmt Tack till Esos Bygg AB för ett fantastiskt fint utfört arbete. Offert, kommunikation och mycket hög servicenivå gör att jag med glädje rekommenderar Esos Bygg AB.
    Ewa Wallman, Malmö Läs mer
  • 2018-05-08

Karin L skrev om Esos Bygg AB
    Mycket nöjd! Badrummet blev över förväntan och allt har gått smidigt under byggtiden. Har hela tiden hört av sig och berättat vad som händer och stämt av materialval m.m. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Josefin P

2018-04-08

Josefin P skrev om Esos Bygg AB
    Vi är mycket nöjda med Esos bygg AB. De kontaktade oss snabbt efter att vi skickat en förfrågan om offert och kom snabbt och kollade in de två badrum vi ville ha renoverade. Esos har under hela byggprocessen varit bra på att hålla kontakten och stämt av viktiga bitar. De var också öppna för att utöka sitt uppdrag med fler saker vi ville ha hjälp med under tiden som badrumsrenoveringen pågick. De arbetade snabbt och effektivt. Vi är mycket nöjda med resultatet och priset! Läs mer
  • 2018-04-07

Marie B skrev om Esos Bygg AB
    Jätte nöjd på alla sätt och vis.Trevligt bemötande! Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Beint B

2018-04-06

Beint B skrev om Esos Bygg AB
    Esos Bygg AB gjorde ett riktigt bra jobb med mitt badrum. På bara tre veckor över jul/nyår totalrenoverat dom mitt badrum. Jag er mycket nöjd med resultatet, alla som jobbat i min lägenhet var trevliga, dom gjorde vad dom kunne för att det inte skulle bli för mycket kvar att städa och var hjälpsamma med att hitta rätt interiör. Läs mer
  • 2018-03-20

Pernilla B skrev om Esos Bygg AB
    Anlitade Esos Bygg för en badrumsrenovering mm vintern 2018. Är mycket nöjd. Bra kommunikation från början till slut. Bra utfört jobb. Inga oväntade kostnader. Prisvärt och tryggt. Rekommenderar dem verkligen.
    Skulle gärna anlita dem igen.
    /Pernilla Läs mer
  • 2018-02-15

MIrza skrev om Esos Bygg AB
    En arbetskollega till mig rekommenderade Esos Bygg och jag har inte ångrat mig sedan de totalrenoverade vårt kök och vår hall. Han och hans medarbetare var väldigt professionella, vänliga och alltid tillgängliga. När problem uppkom under arbetets gång löste de det väldigt snabbt och effektivt. De inskaffade eget material och ordnade med transport utan att jag behövde beblanda mig eller vara närvarande. Eso hjälpte även med andra tillhörande behov: hittade flyttfirma, rekommenderade golvslipningsfirma osv. Utöver ett jättebra jobb utfört, gav de oss garanti och certifikat i hand för VVS och elinstallation. Om vi vill renovera något ännu en gång, kommer vi definitivt anställa Esos Bygg igen! Läs mer
  • 2018-01-25

Desiree B skrev om Esos Bygg AB
    Jätte nöjd! Både Esvald och byggarna är jätte duktiga och trevliga. De lyssnar, passar tider, flexibla!
    Kan verkligen rekommendera dem och kommer använda dem igen! Läs mer
  • Thobias W

2018-01-08

Thobias W skrev om Esos Bygg AB
    Väldigt nöjd med arbetet. Kommer och gör det dom ska. Tydlig kommunikation och kunniga. Kan varmt rekommendera Esos Bygg Läs mer
  • 2017-12-07

Anne-Li C skrev om Esos Bygg AB
    Jag är väldigt nöjd med Esos Bygg. De renoverade mitt badrum med mycket gott resultat. Esvald är trevlig, kunnig och tillmötesgående och hans hantverkare skickliga. Arbetet utfördes inom angiven tid. Det blev t.o.m. klart innan. Läs mer
  • 2017-11-24

Josefin B skrev om Esos Bygg AB
    Trevlig att ha att göra med. Lyhörda på mina önskemål, bra på att kommunicera ev. problem eller förhinder. Klara med projektet i god tid, ansträngde sig för att jag skulle bli nöjd. Läs mer
  • 2017-11-21

Derek Y skrev om Esos Bygg AB
    I'm glad I chose Esos for my bathroom renovation. Excellent work, nice people. I'd definitely choose Esos again. Läs mer
  • Miguel S

2017-11-14

Miguel S skrev om Esos Bygg AB
    Vid vår badrums renoveringen anlitade vi Esos Bygg AB för att det var gott intryck från början och jag ångrar ej valet. Det blev ordning och reda hella tiden, väl organiserad arbetet med duktiga medarbetare och resultatet blev super. Vi är mer än nöjda och självklart rekommenderas! Läs mer

Sallerupsvägen 146, 212 28 Malmö