Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Svenska Trappsteg - Trapprenovering

svenskatrappsteg.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Svenska Trappsteg - Vi hjälper dig med trapprenovering från början till slut, steg för steg. Vi började med trapprenovering i Stockholm och har idag verksamhet över flera städer (Göteborg, Gävle, Uppsala, Stockholm) och erbjuder allt från trapprenovering till trappmålning till riktigt bra priser. Över 7000...

353 omdömen om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Sedan starten hos Reco 2018

Stefan G
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Väldigt snyggt jobb när de renoverade upp vår gamla trappa från sent 80-tal. Jättenöjd!

Per-Olof E
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Jättenöjd. Besök, diskussion, tidsbokning (blev flyttad av snöoväder), utförande - allt till full belåtenhet. Byte av slityta på trappsteg samt ihopskruvande samt samt iskruvande i vägg. Välbehövligt och professionellt skött

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Roligt att ni blev nöjda :) Önskar er en fin vår!

Göran Ö
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Ett mycket bra bemötande från både säljare och montör. Dessutom är vi väldigt nöjda med slutresultatet som till och med blev bättre än väntat.

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack Göran. Härligt att höra att det blev bättre än väntat :) Ha en fin söndag.

Carina B
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Blev mycket nöjda. Snabbt, bra arbete och trevligt bemötande.Kan varmt rekommenderar detta företag.

Ronny M
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Vi fick våra trappor slipad och behandlad av Sv Trappsteg och är mycket nöjda med resultatet. Jobbet utfördes snabbt och smidigt till överenskommet pris. Vi kan varmt rekommendera deras tjänster.

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack för omdömet. Önskar er en glad påsk!

Rikard
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Vi är mycket imponerade över Svenska trappsteg. Vi gick från förfrågan till två färdiga trappor i ek på en vecka. Inget slarv utan precision och hög kvalitet rakt igenom. Rekommenderas varmt!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Hej Rikard. Roligt att du tyckte att det gick snabbt och att det blev bra:) Ha en riktigt fin vår!! Hls

Annika S
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Snabbt och smidigt från offert till att trappan var klar. Vi är supernöjda med vår nya fina trapp.

Tomas O
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Kan varmt rekommendera Svenska Trappsteg. Ali utförde ett utmärkt jobb och Roland var superbra att samarbeta med. Allt skötes noggrant och snyggt. Vi är mer än nöjda!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack för omdömet och roligt att ni tyckte att allt har fungerat bra:)

Stefan A
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Kontaktade Svenska Trappsteg via deras webbsida. Fick snabb återkoppling och ett besök kort därpå för deras bedömning. Klar och tydlig information om vad som var lämpligt och möjligt att göra. Tydliga offerter utan konstigheter. Vi bestämde oss för att göra en total trapprenovering med slipning, spackling och målning av trappram, under trappstegen och det fasta räcket på "icke väggsidan" Nya stegytor av Ek med bak och framkant samt ett nytt passande räcke på väggsidan. Arbetet påbörjades som överenskommits två veckor...

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack för det fina omdömet. Härligt att höra att ni tycker att allt har fungerat bra och tack för ett trevlig bemötande:)

Jonas A
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Svenska Trappstegs utförda renovering av vår slitna villatrappa överträffade vår förväntan. Bra dialog vid hembesök inför offerten, som var tydlig och klar. Priset understeg märkbart de konkurrerande offerter vi fått för samma jobb. När en oklarhet uppkom kring det materialval vi gjort och akut sökte kontakt, fick omgående återkoppling och kunde säkerställa valet..Arbetet påbörjades och slutfördes som man utlovat och utfördes med stor noggrannhet av montören på plats och en mindre miss vid fogningen av ett trappsteg åtgärdades...

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack:) Jag hälsar montören att ni är mer än nöjda! Roligt att ni tycker att priset var bra i jämförelse med andra och att vi återkopplar fort vid frågor. Vi önskar er en fin vår! 😊🙏

Anna L
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Det blev jättebra och de var trevliga och tydliga. Jättenöjda!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack för omdömet! 🙏 Trevlig vår!

Annica L
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Mycket bra intryck: från första besöket där Roland gjorde hembesök, fick snabbt offerter och renoveringen startades inom 1 vecka. Trevliga hantverkare, punktliga och städade alltid efter sig. Fakturor kom snabbt efter avslutade jobb. Vi är mycket nöjda med vår fina renoverade trapp och hjälp med fondtapet. Rotavdrag fixades också mycket snabbt. Vi rekommenderar varmt Svenska Trappsteg!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Hej! Tack för lmdömet och roligt att ni är nöjda med alla våra arbeten som vi gjorde hos er:) Mvh

Kristina T
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Snabb, seriös och noggrann! Bästa rekommendationer!

Tack för omdömet Kristina:) Mvh

Jonas L
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Vi fick hjälp med renovering av vår gamla öppna furu-trapp genom målning av vangstycken och räcke, byte till ny ledstång samt nya steg av solid ek. Tydlig och detaljerad offert, kom i tid och utfört snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack Jonas för omdömet och roligt att ni är nöjda med allt. Ha en fin kommande vår:)

My J
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Vi är väldigt nöjda med Svenska Trappsteg. Det gick snabbt. Från första kontakt, följt av hembesök med tips och konsultation till färdig trappa. ca.2 veckor. Blev snyggt och bra utan massa damm och stök. Kosta en peng men det var det värt!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack för omdömet:) Jag hälsar det vidare till montören också. Ha en fortsatt fin kväll! Mvh

Annelie H
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Ali gjorde ett fantastiskt jobb och vår trappa är finare än den någonsin har varit. Ett lyft för hela huset!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack Annelie för det fina omdömet. Jag hälsar honom det:)

Mikael S
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Mycket trevligt bemötande vid första kontakt.smidigt måttning av objektet perfekt timing för utförandet av jobbet. mina förväntningar av företaget var väl uppfyllda jag beställde renovering av en öppen trappa samt knarredusering av dito är väldigt nöjd med bemötande och arbetas utförande.

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Hej! Mikael. Jätteroligt att höra att allt har fungerat bra och även knarreduceringen var lyckad. Önskar dig en fin dag! MVh

Arne N
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Allt ok men man får tydligen vara beredd på att det kan finnas kvistar på vissa av trappstegen som ser ut som svarta prickar / fläckar. Inte så snyggt.

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Hej Arne. Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme. Precis som jag meddelade dig tidigare så kan det finnas någon liten "prick" på någon enstaka plats. Allt levande material har olika mönster, små kvistar/prickar. Det är charmen med levande material. Vi har dock den finaste eken som går att få tag i. På de bilder som du skickade så var det någon enstaka "prick" som syntes på ett par av dina steg. På vår hemsida kan man se hur det ser ut när en trapprenovering är färdig. På hembesöken så visar vi även materialet...

Hanna H
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Jättefin ommålning av trappen. Trevlig målare, ordentlig och noggrann!

Hans-Olof L
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Hanteringen av förfrågan och offertarbetet borde fungera bättre. Däremot deras representant som utförde arbetet FÖRTJÄNAR all beröm.

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack för omdömet :) Vi tittar vidare på vad det kan ha varit i detta fall. Normalt sett så går hanteringen snabbt och smärtfritt. Mvh

Sebastian D
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Mycket lyhörd efter våra önskemål och resultatet blev magiskt! 👌🏻

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Roligt att höra att ni blev nöjda med resultatet och att färgen på stegen blev bra! Ha en fin kväll!

Veronica S
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Svenska Trappsteg renoverade mina föräldrars trappa förra året och den blev så bra att det var en självklarhet för mig att kontakta dem när vi ville göra om vår trappa. Roland från Svenska Trappsteg var snabb att återkoppla med en offert och bokade in arbetet inom ett par dagar. Jag fick jättebra råd från både Roland och arbetarna för att göra trappan så gott som ny. Stort tack till er alla - vi är så nöjda!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Härligt att höra att ni blev nöjda :) Önskar er en fin fortsättning!

Lena B
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Ali är en otroligt duktig hantverkare ! Jag är jättenöjd!

Habibur R
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Jag är super nöjd med högsta kvalitet på renovering av mitt trappsteg. Mycket professionell medarbetare som utförde detta jobb hemma hos mig under mellan daggna 2023. Det var smidigt att anlita dem.

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack Habibur för omdömet och roligt att du blev nöjd med trapprenoveringen och knarreduceringen:)

Therese M
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Superbra kontakt och återkoppling från start till slut. Punktliga, noggranna och trevliga. Jag ä'r så nöjd med resultatet. Kan varmt rekommenderas.

YANGE W
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

My stair is over 70 years old. It looked terrible and it was very noisy. Now it looks like a new stair. I am super happy with the result. The worker is super professonal. He refreshed and painted 16 stairs in 2 days.

Helene O
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Vi är jätte nöjda med det utförda arbetet och resultatet.

Cassandra H
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Jättenöjda med vår noggrant nymålade trapp!

Markus V
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Proffsiga, vi är supernöjda med vår trapprenovering!

Mats K
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Två trevliga killar arbetade koncentrerat o intensivt en dag fram till 16-tiden! Resultatet kan bara beskrivas som helt fantastiskt! Vi hade höga förväntningar baserat på alla fina recensioner, men blev ändå hänförda av hur snyggt resultatet blev! Noggrannhet in i minsta detalj! Är normalt en Gör-det-själv-Gubbe, men så här bra hade jag aldrig klarat av att få det! Vi njuter varje dag av att gå i vår nya fina trappa! Kan rekommendera deras "Antihalk-Olja"! Ingen risk att halka för våra små barbarn och samtidigt snyggt!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack för ett fint omdöme:) Vi hoppas att ni får njuta av trappan och även Julen! Mvh

Claudia L
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Supernöjda med Svenska Trappsteg, de kund påbörja arbetet snabbt inpå förfrågan och gjorde hela trappan på 2,5 dagar. Proffsiga och trappan blev superfin! Rekommenderar varmt.

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack snälla. Hoppas att ni kommer att trivas i det nya huset. Ha en fin Jul! MVh Roland

Lars-åke M
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Bra bemötande och rådgivning vid hembesök innan beslut om trapprenovering. Vi uppdrag åt SvTrappsteg att byta trappsteg, måla trappan och tapetsera väggarna. De var effektiva och utförde renoveringen på ett bra sätt.

Anders J
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Fick snabbt svar och tydlig offert på vår förfrågan om nya plansteg och bak-kantslist till vår trappa. Mycket kompetent och duktig hantverkare som kom och utförde arbetet på avtalad tid. Är mycket nöjd med både bemötande och det utförda arbetet.

Tack Anders. Roligt att höra. Jag hälsar det:) Mvh Roland

Fredrik R
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Snyggt och professionellt utfört under överenskommen tid och pris.

Slavisa T
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Mycket nöjd det utförda arbetet. Personalen proffsiga och metodiska. Ingen smuts eller damm. De städa upp allt efter sig..

Kent S
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Trevlig första möte. Bra och lätt läst offert. Bra utfört jobb vid trapprenoveringen. Den ny trappen blev jättefin.

Åse R
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Vi är verkligen nöjda med trapprenoveringen, från första kontakten på nätet, hembesök och allt arbete här med All Trevligt bemötande Kan varmt rekommenderas Åse o Tryggve på Björkö

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack så mkt:) Jag hälsar Ali att ni är nöjda:) Ha en fin helg!

Roland F
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Trevligt bemötande, bra information, kom i tid, noggrant och snyggt utfört arbete. Helt nöjda med en mycket fin trappa.

Per M
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

en otrolig förändrig och en utmärkt arbete snabbt och rent efter arbete

Abbas H
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

bra service, mycket fint utfört arbete. helt nöjd

Yashaswini S
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Vi älskar våra nya massiv ek trappa:)

Det var härligt att höra:) Hör av er om det skulle vara något. Mvh Roland

Dan L
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Kanon jobb och dessutom trevliga att ha att göra med.

Michael T
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Trevligt bemötande och proffigt resultat.

Katarina M
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

När vi flyttade in i vårt radhus var vår trappa i rejält behov av renovering. Den knakade i varje steg, handtagen hängde från väggen och hela trappan drog ner intrycket på radhuset som i övrigt var riktigt fint. Roland kom dit och gav oss tips sen bokade vi in ett tillfälle då vi var bortresta. Trappan blev så fin, det finns verkligen ingenting att invända på. Den knakar inte alls längre och man ser att man arbetat med noga precision ( vi är väldigt noggranna av oss). Är så glad att vi tog hjälp av Svenska Trappsteg och skulle rekommendera dom till ALLA som är i behov av en trapprenovering!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Hej Katarina. Tack för omdömet. Skönt att allt knarr är borta och att ni är nöjda med resultatet:) Ha det så fint:) Mvh Roland

Cenneth S
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Trapprenovering inkl. målning. Snabb kontakt med offerter och väl bemött. Arbetet påbörjades ca 2 veckor efter beställning. Utmärkt arbete av skicklig och noggrann hantverkare. Mycket nöjd med resultatet.,

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Roligt att du blev nöjd:) Ha en fin fredag!

Marianne S
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Jag beställde både målning och trappstegs renovering av min gamla furutrappa med filt matta från 80 talet och allt har gått smidigt från start till slut. Väldigt bra bemötande från alla inblandade och ett särskilt fint och respektfullt bemötande från Farhad som genomförde både målningen av trappan och renoveringen av trappstegen. Jag hade höga förväntningar och blev inte besviken, resultatet är över förväntan och har gett mitt hem ett rejält lyft. Trappan har blivit jättesnygg och ser nu både modern och ljus ut och dessutom försvann det knarrande ljudet på köpet. Jag är supernöjd!

Tommy K
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Allt utfördes snabbt, effektivt och noggrannt. Arbetet påbörjades 11 kalenderdagar efter beställning och utfördes på två arbetsdagar. Resultatet blev precis så bra som jag hoppats på och jag är mycket nöjd.

Håkan S
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Bra och snabb hjälp med fint resultat.

Jan S
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Vi trodde aldrig vi skulle blivit så här nöjda. Vilket lyft! Rekommenderas varmt!

Svar från Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Tack Jan. Roligt att höra att ni blev nöjda :)

Julie M
Skrev om Svenska Trappsteg - Trapprenovering

Proffsigt och trevligt bemötande från första kontakten till färdigt resultat. Hela processen gick väldigt fort och Fahrad gjorde ett fantastiskt jobb. Vi är väldigt nöjda. Rekommenderas varmt!