Alla kategorier Snickare Stockholms län Täby Svenska Trappsteg

Svenska Trappsteg

Jägarstigen 5, 187 42 Täby — Visa karta

Välkommen till Svenska Trappsteg - Vi hjälper dig med din trapprenoveringen från början till slut, steg för steg.

5000 renoverade trappor säger en hel de. Vi erbjuder bland annat snygga trappor i massiv ek och alltid med 3 års garanti. Vårt fokus ligger till 100% på att du som kund ska bli nöjd. Vi vågar påstå att vi har bäst servicekänsla i branschen. Vi på Svenska Trappsteg har som mål att du aldrig ska ha något att klaga på vad det gäller din trappa.

Välkommen att boka ett kostnadsfritt hembesök med oss, där vi tar en titt på din trapp och skräddarsyr en plan för dig!
Vi finns i Stockholm, Göteborg, Gävle och Uppsala med omnejd.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Svenska Trappsteg

• 2018-12-11

Johan S skrev om Svenska Trappsteg
    Mycket nöjd med resultatet! Rent och snyggt under själva renoveringen, kan verkligen rekommenderas!
    Johan Läs mer
    2018-12-13 Roland Ö svarar Johan S
    Kul att höra att ni blev nöjda med renoveringen och att ni tyckte att det var snyggt och rent under själva renoveringen:)
    Önskar er en trevlig helg!
  • 2018-12-02

Lennart J skrev om Svenska Trappsteg
    Trappsteg, utförande i ek.
    Bra service vid beställning och noggrann vid montering.
    Sammanfattningsvis rekommenderar vi Svenska Trappsteg som en pålitlig och kunnig hantverkare. Läs mer
    2018-12-02 Roland Ö svarar Lennart J
    Tack och roligt att ni blev nöjda med servicen och noggrannheten vid monteringen. Tack för rekommendationen:) Trevlig kväll!
  • 2018-11-30

Thomas K skrev om Svenska Trappsteg
    Vi köpte ek steg till vår trappa .
    Mycket bra bemötande trevlig och kompetent montör.
    Det blev så fint vi är jättenöjda!!

//Thomas Läs mer
    2018-11-30 Roland Ö svarar Thomas K
    Hej Thomas:)
    Tack för omdömet. Roligt att ni var nöjda medbeötandet och montörens kompetens:) Trevlig helg!
  • 2018-11-29

Jan S skrev om Svenska Trappsteg
    Trapprenoveringen har fungerat bra, väl utfört arbete och bra kommunikation före, under och efter renoveringen. Läs mer
    2018-11-29 Roland Ö svarar Jan S
    Hej Jan.
    Roligt att ni är nöjda med oss och trapprenoveringen.
    Vi önskar er en skön tid fram till jul och hoppas att ni får det bra:)
    Roland med personal
  • 2018-11-29

Kaleab M skrev om Svenska Trappsteg
    Tjänsten jag köpte var bytte av trappsteg och bemötande var mycket tillfredsställande.
    Jag hade väl väntat mig att man skulle ta bort mattan som är klistrade på trappstegen innan man limmade trä skivorna men det blev inte så. Sedan var det rest bygg material omhandtogs inte och blev kvar efter arbetet var avslutad.
    Men i stora drag blev ändå bra. Läs mer
    2018-11-29 Roland Ö svarar Kaleab M
    Hej Kaleb.
    Roligt att du blev nöjd. En nålfiltsmatta eller linoliummatta behöver inte tas bort innna man monterar nya steg ovanpå. Inget trapprenoveringsföretag tar bort mattor som inte behöver demonteras. Det finns dock som tillval om man ändå önskar ta bort mattan. Det står tydligt om det i offertbilagan som ni har fått tillsammans med offerten. I offertbilagan står även att vi liksom våra konkurrenter lämnar kvar tex plasten som stegen har legat i samt även spillbitarna från planstegen. Det är oftast väldigt lite spill som det handlar om. Vi är väldigt tydliga och informativa i offertbilagan om allt det praktiska kring trapprenovering vilket du kan läsa om där:)
    Men roligt att ni blev nöjda iaf:)

Jägarstigen 5, 187 42 Täby