Alla kategorier Snickare Stockholms län Täby Svenska Trappsteg

Svenska Trappsteg

Jägarstigen 5, 187 42 Täby — Visa karta

Välkommen till Svenska Trappsteg - Vi hjälper dig med din trapprenoveringen från början till slut, steg för steg.

5000 renoverade trappor säger en hel de. Vi erbjuder bland annat snygga trappor i massiv ek och alltid med 3 års garanti. Vårt fokus ligger till 100% på att du som kund ska bli nöjd. Vi vågar påstå att vi har bäst servicekänsla i branschen. Vi på Svenska Trappsteg har som mål att du aldrig ska ha något att klaga på vad det gäller din trappa.

Välkommen att boka ett kostnadsfritt hembesök med oss, där vi tar en titt på din trapp och skräddarsyr en plan för dig!
Vi finns i Stockholm, Göteborg, Gävle och Uppsala med omnejd.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 17 kunder tycker om Svenska Trappsteg

• 2019-04-21

Kenth H skrev om Svenska Trappsteg
    Bra bemötande- höll tider och överenskommelser- bra resultat! Läs mer
    2019-04-21 Roland Ö svarar Kenth H
    Hej.
    Roligt att ni är nöjda med oss och resultatet. Önskar er en fortsatt trevlig helg!
  • Björn E

2019-04-14

Björn E skrev om Svenska Trappsteg
    Våran gamla och extrem fula trappa behövde nya sätt- o plansteg, samt målning. Vi valde ek. Fick snabbt tid för en kostnadsuppskatting. Sedan några mejl fram o tillbaka för att diskutera jobbet.
    Simon kom o gjorde jobbet på två dagar. Mycket nöjd med slutresultatet. Kan rekommendera Svenska trappsteg! Läs mer
    2019-04-15 Roland Ö svarar Björn E
    Hej Björn
    Roligt att ni blev nöjda och tack för rekomendationen:) Jag hälsar till Simon detta. Ha en fin vår,
  • 2019-04-12

Tomas L skrev om Svenska Trappsteg
    Renovering av en mycket sliten och gammal trappa i en före detta Drängstuga. Kändes som en omöjlighet att göra något åt trappan. Skulle vi behöva bygga en helt ny trappa? MEN, vi hade fel. Svenska Trappsteg gjorde underverk! Även vår mycket sliten trappa gick att fixa till. Trappan känns nu som ny! Stabil, vacker och en njutning att både titta på och gå i. Mycket bra kvalité på de trappsteg som användes.
    Kontakten med Svenska Trappsteg var också en trevlig upplevelse. Man svarade snabbt på vår förfrågan, någon dag senare besökte man oss. Vi hade då en mycket bra diskussion, och de kom med förslag på hur de skulle göra. De kom sen på överenskommen dag. De som utförde arbetet var dessutom mycket trevliga och proffsiga.
    En positiv upplevelse som överträffade våra förväntningar med råge. Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    2019-04-14 Roland Ö svarar Tomas L
    Roligt att få göra om en sådan "sliten" trappa. Hopps ni får en fin sommar:)
  • 2019-04-11

Lennart H skrev om Svenska Trappsteg
    Svenska Trappsteg har varit synnerligen trevliga och professionellt kunniga. Det har varit mycket positivt att få hjälp av dem att renovera en äldre furutrappa med ljusa eksteg. Jag är imponerad av deras kunnighet och hur noggrant de gjorde jobbet. Jag vill verkligen rekommendera Svenska Trappsteg om Du vill ha Din trappa renoverad till en modern trappa.
    En nöjd kund Lennart Hammar Läs mer
    2019-04-15 Roland Ö svarar Lennart H
    Tack så mkt och roligt att ni tycker att det blev bra:)
    Vi önskar er en riktigt fin vår och sommar.
    MVh
  • 2019-04-08

Ing-Britt L skrev om Svenska Trappsteg
    Parkettläggning av trappa utfördes av kunnig och trevlig snickare. Resultatet levde upp till förväntan.
    Mycket bra bemötande av företaget.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-11 Roland Ö svarar Ing-Britt L
    Tack Ing-Britt. Roligt att ni är nöjda:)
    Montören hälsar tillbaka till er.
  • 2019-04-01

Magnus J skrev om Svenska Trappsteg
    Vi köpte eköverdrag till vår utslitna furutrappa. Dessutom behövde vi få vagnstyckena målade vita.
    Bemötandet var proffsigt och de förväntningar som vi hade på uppdraget infriades. Dessutom hölls tider och deadline.
    Företaget kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-04-10 Roland Ö svarar Magnus J
    Hej Magnus. Tack för omdömet. Roligt att ni blev nöjda med oss, resultatet oxh tidsplanen. Ha en riktigt skön vår.
  • 2019-04-01

Anders L skrev om Svenska Trappsteg
    Nya trappsteg i ek som läggs på befintliga steg.
    Allt fungerade bra, de kom snabbt och mätte upp, sedan fick vi en tid efter 1 vecka. Trappsnickaren blev klar på dagen. Läs mer
    2019-04-11 Roland Ö svarar Anders L
    Hej Anders.
    Tack för omdömet och att allt fungrade bra. Ha en bra vår:)
  • 2019-03-22

Ylva R skrev om Svenska Trappsteg
    Nya trappstegsjs steg i ek.
    Ursnyggt, killen jobbade superbra Läs mer
    2019-03-28 Roland Ö svarar Ylva R
    Tack Ylva:) Jag ska hälsa honom det. Ha det så bra:)
  • 2019-03-21

Sven W skrev om Svenska Trappsteg
    Mycket professionellt och trevligt bemötande Läs mer
    2019-03-28 Roland Ö svarar Sven W
    Tack för ett trevlig bemötande själva! Ha det så bra i vår och sommar!!
  • Zohar F

2019-03-20

Zohar F skrev om Svenska Trappsteg
    De gjorde ett mycket bra jobb och Jag rekommenderar definitivt dem Läs mer
    2019-03-28 Roland Ö svarar Zohar F
    Tack Zohar. Roligt att du blev nöjd! Ha en fin vår.
  • 2019-03-20

Bengt H skrev om Svenska Trappsteg
    Nya trappsteg.
    Mycket väl bemött.
    Över förväntan, mycket väl utfört arbete.

Bengt Henrysson Läs mer
    2019-03-28 Roland Ö svarar Bengt H
    Hej Bengt. Roligt att vi överträffade din förväntan. Önskar dig en trevlig vår!
  • 2019-01-26

Monika R skrev om Svenska Trappsteg
    Trevligt och proffsigt bemötande. Trappan har fått nytt liv. Vi kan varm rekommendera. Läs mer
    2019-01-27 Roland Ö svarar Monika R
    Tack Monika:)
    Jätteroligt att ni tyckte att bemötandet var trevligt och proffsigt. Hoppas ni kommer att trivas med trappan:) Ha det gott!
  • 2018-12-11

Johan S skrev om Svenska Trappsteg
    Mycket nöjd med resultatet! Rent och snyggt under själva renoveringen, kan verkligen rekommenderas!
    Johan Läs mer
    2018-12-13 Roland Ö svarar Johan S
    Kul att höra att ni blev nöjda med renoveringen och att ni tyckte att det var snyggt och rent under själva renoveringen:)
    Önskar er en trevlig helg!
  • 2018-12-02

Lennart J skrev om Svenska Trappsteg
    Trappsteg, utförande i ek.
    Bra service vid beställning och noggrann vid montering.
    Sammanfattningsvis rekommenderar vi Svenska Trappsteg som en pålitlig och kunnig hantverkare. Läs mer
    2018-12-02 Roland Ö svarar Lennart J
    Tack och roligt att ni blev nöjda med servicen och noggrannheten vid monteringen. Tack för rekommendationen:) Trevlig kväll!
  • 2018-11-30

Thomas K skrev om Svenska Trappsteg
    Vi köpte ek steg till vår trappa .
    Mycket bra bemötande trevlig och kompetent montör.
    Det blev så fint vi är jättenöjda!!

//Thomas Läs mer
    2018-11-30 Roland Ö svarar Thomas K
    Hej Thomas:)
    Tack för omdömet. Roligt att ni var nöjda medbeötandet och montörens kompetens:) Trevlig helg!
  • 2018-11-29

Jan S skrev om Svenska Trappsteg
    Trapprenoveringen har fungerat bra, väl utfört arbete och bra kommunikation före, under och efter renoveringen. Läs mer
    2018-11-29 Roland Ö svarar Jan S
    Hej Jan.
    Roligt att ni är nöjda med oss och trapprenoveringen.
    Vi önskar er en skön tid fram till jul och hoppas att ni får det bra:)
    Roland med personal
  • 2018-11-29

Kaleab M skrev om Svenska Trappsteg
    Tjänsten jag köpte var bytte av trappsteg och bemötande var mycket tillfredsställande.
    Jag hade väl väntat mig att man skulle ta bort mattan som är klistrade på trappstegen innan man limmade trä skivorna men det blev inte så. Sedan var det rest bygg material omhandtogs inte och blev kvar efter arbetet var avslutad.
    Men i stora drag blev ändå bra. Läs mer
    2018-11-29 Roland Ö svarar Kaleab M
    Hej Kaleb.
    Roligt att du blev nöjd. En nålfiltsmatta eller linoliummatta behöver inte tas bort innna man monterar nya steg ovanpå. Inget trapprenoveringsföretag tar bort mattor som inte behöver demonteras. Det finns dock som tillval om man ändå önskar ta bort mattan. Det står tydligt om det i offertbilagan som ni har fått tillsammans med offerten. I offertbilagan står även att vi liksom våra konkurrenter lämnar kvar tex plasten som stegen har legat i samt även spillbitarna från planstegen. Det är oftast väldigt lite spill som det handlar om. Vi är väldigt tydliga och informativa i offertbilagan om allt det praktiska kring trapprenovering vilket du kan läsa om där:)
    Men roligt att ni blev nöjda iaf:)

Jägarstigen 5, 187 42 Täby