Ångtvättbilen

Snittbetyg
4.7
Ring 08-509 241 78 Dela

Om företaget

Ångtvättbilen är ett rikstäckande golvvårdsföretag som grundades år 1984. Vi utför mattvätt, periodiskt golvunderhåll och golvrenoveringar, på alla förekommande golvtyper. Vi riktar oss främst till dig som företag men även privatperson. Självklart använder vi oss alltid av miljöanpassade metoder och produkter i vårt arbete....

2116 omdömen om Ångtvättbilen

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 2116 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Samuel R
Skrev om Ångtvättbilen

Trevligt och professionellt bemötande. Lätt att kommunicera med. Upplevde personen som väldigt kunnig och fick flera alternativ på ytbehandling efter golvslipning. Valde oljning och resultatet blev jättesnyggt.

Ing-mari H
Skrev om Ångtvättbilen

Golvet är fint slipat och jag är nöjd med bemötandet.

Magnus P
Skrev om Ångtvättbilen

Bra bemötande och service. Inget att klaga på

Vidhance Ab
Skrev om Ångtvättbilen

Otroligt smidigt att använda Ångtvättbilen, bra bemötande, flexibla och väldigt trevliga sant måna om att möta förväntningarna.

Martin B
Skrev om Ångtvättbilen

Trevligt bemötande,bra prover gällande kulör samt lack. Fint utfört arbete

Psk Syd Ab
Skrev om Ångtvättbilen

Oerhört proffesionella och trevliga, rent och fint blev det också

Roland N
Skrev om Ångtvättbilen

Väldigt bra bemötande vid genomgång om hur golvslipningen skulle utföras och hur tidsplanen såg ut. Utförandet följde exakt vad som utlovats och resultatet blev MYCKET BRA! Blev rekommenderade Ångtvättbilen och vi blev inte besvikna.

Iss Facility Service Ab

Mycker väl utfört arbete. Service mindes utförare

Maria F
Skrev om Ångtvättbilen

Ångtvättbilen utförde underhåll av mina linoleumgolv med fantastiskt resultat. Golven är som nya. Stort tack för ett jättefint arbete!

The More Hotel Ab
Skrev om Ångtvättbilen

Tycker att de är kund inriktad service Lyhörda för synpunkter, kommer köpa deras tjänster igen

Inhouse Tech Göteborg Ab

Bilen blev bra tvättad. Var lite svårt att veta vad man skulle göra när man kom dit, om jag skulle köra igenom eller om man åkte på ett band, om bilen skulle vara igång eller avstängd. Hade i och för sig inte läst instruktionerna jätte tydligt så det framgår säkert r.

Bli först att gilla detta omdöme!
Dina A
Skrev om Ångtvättbilen

Jag behövde slipa 30 m2 golv i mitt hus. Ångtvättbilen personal hjälpte mig med råd, förklarade tydligt hur, varför och när (Mattias) och utförde jobbet på en avtalad tid (Stefan), allt på det bästa sättet. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera företaget utan tvekan.

Konrad L
Skrev om Ångtvättbilen

Trevlig personal, var tillgängliga för snabbt arbete och utförde ett väldigt bra jobb. Supernöjd med resultatet! Kan starkt rekommendera!

Pansarvalv Ab
Skrev om Ångtvättbilen

Snabb och bra utfört arbete. Mycket nöjd med resultatet.

S.p Linfer I Gävle Ab
Skrev om Ångtvättbilen

Snabb respons, vad gäller offert och när vi bokade tid för tvätt av heltäckningsmatta. Supernöjd med tvätt, mattan blev som ny.

Louise A
Skrev om Ångtvättbilen

Snabb och helt fantastisk service! Mycket noggrant och väl utfört arbete. Kan varmt rekommenderas!!

Brf B
Skrev om Ångtvättbilen

Slipade ekparkett på ca 75 kvm, kommunikationen fungerade bra och arbetet utfördes enligt förväntningar med gott resultat.

Bolaget Fastighetsförmedling

Bra! Höll kanske inte hela vägen och förväntningarna kanske var högre än vad resultatet blev. Lite otydlighet kring torrtider od som gjorde logistiken lite svår med andra inblandade.

Bli först att gilla detta omdöme!
Svar från Ångtvättbilen

Hej och tack för feedback! Vi tar till oss och får jobba på att bli tydligare framöver.

Carolines Änglar Ab
Skrev om Ångtvättbilen

Proffsiga och har en fantastisk service gentemot mig som beställare, flexibla och löser uppdragen snabbt och utan anmärkningar.

Mikael B
Skrev om Ångtvättbilen

Snabbt, enkelt och bra pris. Bra på alla sätt. Jättenöjd.

Mikael S
Skrev om Ångtvättbilen

Utmärkt! Genomgående professionellt bemötande, genomförande och slutresultat. Snabbt, noggrant och skickligt! Vill varmt rekommendera dem!

Ivholts Fastigheter Ab
Skrev om Ångtvättbilen

Snabb och proffsig hjälp. Trevligt bemötande och mycket fint slutresultat, både vid tvätt av parkett och slip & ny olja på parkett

Claes W
Skrev om Ångtvättbilen

Kom enligt utsatt tid. Arbetet utfördes enligt plan. Slipat i lackat två golv.

Stefan C
Skrev om Ångtvättbilen

Mycket bra bemötande, snabb korrekt och konkret återkoppling under hela processen. Vi behövde underhållsbehandla ett 7 år gammalt parkettgolv med olja och färg. Enligt leverantören av golvet skulle resultatet bli bäst om man använde en maskin för uppdraget. Ångtvättbilen utförde arbetet till största belåtenhet. Parkettgolvet blev som nytt igen och resultatet var långt över förväntan. Vi är jättenöjda med hela processen från första kontakt till genomförande.

Ero Con Ab E
Skrev om Ångtvättbilen

toppen bra jobb och bra pris på offerten

Peter E
Skrev om Ångtvättbilen

Trevliga killar, både vid beställning och utförande. Sistnämnda fint!

Hans L
Skrev om Ångtvättbilen

Vi beställde slipning av ca 110 kvm ekgolv, Mattias fixade priser och svarade på frågor väldigt snabbt och korrekt. Jobbet gjordes när vi var bortresta, mycket bra gjort och rent och fint i huset. Extra plus för en uppföljning där man kollade att vi var nöjda. Toppen!

Martin H
Skrev om Ångtvättbilen

Golvslipning av hela huset. Gör ett bra jobb. Bra kommunikation och hjälpsamma. Rekommenderas!

Jennie A
Skrev om Ångtvättbilen

Snabbt svar på förfrågan, snabb offert. Jag fick svar på alla mina dumma frågor, och det tillkom inga kostnader fastän det stod i offerten att det skulle göra det. De sade även att det var vanligt med små kantskador på lister men vi hade inte en enda så den som gjorde jobbet var verkligen duktig.

Jan S
Skrev om Ångtvättbilen

Mycket nöjda med vårt nyslipade och nyvaxade golv

Bryggeri Ångkvarn B
Skrev om Ångtvättbilen

Trevligt bemött,, kanske lite pricy, med tanke på vad som fanns att göra

Kvalitetsbygg R Ab K
Skrev om Ångtvättbilen

Väldigt bra och proffsig och löste problemet direkt.

Caroline H
Skrev om Ångtvättbilen

Enkel o positiv kontakt. Följde planen o resultat blev över förväntan.

Stiftelsen Mariagården S

Bra bemötande, trevlig, ordning och reda Toppen

Peter A
Skrev om Ångtvättbilen

Allt bra Kommer på utsatt tid Trevliga gubbar Mycket bra resultat - snyggt slipat och lackat

Ramudden Ab R
Skrev om Ångtvättbilen

Proffsigt och rent. Kommer använda dem igen.

Andreas L
Skrev om Ångtvättbilen

Bra och trevligt bemötande är bra, men att allt blev enligt överenskommelse både ekonomiskt och enligt tidsplanen är ännu bättre.

R-Golv I Skaraborg Ab R

Mycket bra , de vet vad de gör . Vi fick hjälp med att polera upp ett gammalt stengolv.

Dick N
Skrev om Ångtvättbilen

KOM I TID OCH SKÖTTE DET BRA.TReVLIG KILLE.

Lars K
Skrev om Ångtvättbilen

Bra och tydligt bemötande. Jättefint resultat!

Per C
Skrev om Ångtvättbilen

Fick ett bra bemötande med snabb service och utmärkt resultat!

Växjö Golv Ab V
Skrev om Ångtvättbilen

Bra kontakt, gick fort att titta på jobbet. Bra pris. Mycket nöjd.

Krister S
Skrev om Ångtvättbilen

Mattias från Ångtvättbilen slipade och vitpigmenterade golven i vår lägenhet. Han var mycket hjälpsam och tog sig tid att svara på frågor både via samtal och mail innan arbetet utfördes. Golven blev väldigt fina och lägenheten fick ett lyft! Tack, Mattias, och JA, vi rekommenderar Ångtvättbilen!

Essunga Bygdegårdsförening E

Bra bemötande och väl utfört arbete

Terés L
Skrev om Ångtvättbilen

Bokade golvslipning av parkettgolv efter ett superbra och trevligt bemötande av Mattias som förklarade tydligt och bra vilka val man kan göra. Istället för att sälja på massa extra grejer fick jag snarare svar att vissa saker jag hade tänkt lägga till egentligen inte behövs, vilket så klart skapar förtroende! I slutändan var det Stefan som kom och slipade golvet, och det blev jättefint! Upptäckte efteråt att en stav släppt lite, men det var bara att höra av sig så kom Mattias förbi och fixade den. Väldigt nöjd!

Janolov S
Skrev om Ångtvättbilen

Snabbt svar på kontakt. Besöket gav konkreta svar på våra frågor och grundlig demonstration av behandlingsalternativen. Golvmattan återställdes till ett närmast nyskick. Mycket prisvärt. John var lätt att nå och tidsplanen höll bra.

Oris Dental O
Skrev om Ångtvättbilen

Mycket trevligt bemötande. Vi har polerat golven i 4 behandlingsrum och de har fått nytt ytskikt. Personalen var lätt att få tag på och de var mycket tillmötesgående när det gällde att anpassa till våra tider. Kan varmt rekommenderas.

Karin S
Skrev om Ångtvättbilen

Toppenbra allt var så fräscht och fint

Yllw Ab Y
Skrev om Ångtvättbilen

Superbra och snabb service, så nöjd med resultatet!

Karaten Bygg Ab K
Skrev om Ångtvättbilen

Full service. Snabbt, bra, prisvärt.

Filtrera omdömen