Win Bygg AB

Win Bygg AB

www.winbygg.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Win Bygg AB! Vi förverkligar dina byggdrömmar och har en stark tro på win-win-lösningar. Vi strävar alltid efter att skapa framgångsrika byggprojekt som överträffar dina förväntningar. Vår expertis sträcker sig över alla typer av bygg- och renoveringsprojekt. Oavsett om du planerar att bygga nytt, göra en tillbyggnad...

54 omdömen om Win Bygg AB

Lennart E
Skrev om Win Bygg AB

Jag är mycket nöjd med Win Bygg AB. Behövde snabb hjälp med installation av dörrar och friskluftsventil. Arbetet utfördes redan efter ett par dagar efter offertförfrågan och genomfördes snabbt och effektivt. Allt från offerten, dialog inför och under arbetet till avslut förlöpte väldigt bra. Sammantaget snabbt, professionellt och trevligt. Rekommenderas starkt!

Svar från Win Bygg AB

Hej Lennart, Tack så mycket för din feedback! Det är grymt att höra att du är så nöjd med vårt arbete. Vi var glada att kunna hjälpa så snabbt med dörrarna och friskluftsventilen. Din berättelse från början till slut betyder mycket för oss. Tack för att du rekommenderar oss så starkt, och vi ser fram emot att hjälpa dig igen om det behövs! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Åsa D
Skrev om Win Bygg AB

Byggde trall på balkong, trevligt bemötande enkel och tydlig i sin kommunikation. Mycket nöjda med det utförda jobbet och städningen efteråt . Rekommenderas varmt !

Svar från Win Bygg AB

Hej Åsa, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gläder mig att höra att du upplevde ett trevligt bemötande och att kommunikationen var enkel och tydlig. Att ni är mycket nöjda med det utförda jobbet och att ni även uppskattade städningen efteråt betyder mycket för oss. Er rekommendation värmer våra hjärtan och vi ser fram emot att hjälpa er igen om ni behöver det! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Mirnes A
Skrev om Win Bygg AB

Fantastiskt jobb! Jag behövde byta innerdörr och servicen var utmärkt från början till slut. Professionellt, effektivt och arbetet utfördes med hög kvalitet. Kommunikationen var smidig och resultatet kunde inte blivit bättre. Jag kommer anlita Win Bygg AB för framtida renoveringar. Rekommenderar starkt Win Bygg AB för alla byggprojekt!

Svar från Win Bygg AB

Hej Mirnes, Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Det är verkligen uppskattat att höra att du är så nöjd med arbetet. Vi är glada att du tyckte att vår service var utmärkt och att kommunikationen var smidig. Att höra att du planerar att anlita oss igen för framtida renoveringar gör oss otroligt glada! Tack för att du valde Win Bygg AB och tack för din starka rekommendation! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Patrik S
Skrev om Win Bygg AB

Bra och proffsig dialog, punktlig samt snabbt väldigt bra utfört arbete. Rekommenderas!

Svar från Win Bygg AB

Hej Patik, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi uppskattar din feedback och är glada att du är nöjd med vårt arbete. Om du behöver hjälp igen, är du varmt välkommen att höra av dig! Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Anna L
Skrev om Win Bygg AB

Väl genomfört jobb. Snabb och effektiv. Väldigt nöjd med slutresultatet!

Svar från Win Bygg AB

Hej Anna, Tack för ditt grymma omdöme! Det gläder mig att höra att du är väldigt nöjd med slutresultatet av arbetet. Om du någonsin behöver mer hjälp är det bara att hojta till! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Kayla P
Skrev om Win Bygg AB

Super nöjd! Vladimir kunde göra tid för mig på kort varsel, han gav super hjälpsamma tips, och gjorde ett proffsig job på bra pris för partiell renoveringen av köket.

Svar från Win Bygg AB

Hej Kayla, Tack för det grymma omdömet! Det gläder mig att höra att du är supernöjd med köksrenoveringen. Om du behöver mer hjälp eller har frågor är du varmt välkommen att höra av dig! Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Kristian S
Skrev om Win Bygg AB

Vlado hjälpta oss montera ytterdörr,. Han gav oss flera idéer om hur han planerade få ihop projektet. Allt gick smidigt och blev väldigt fint.

Svar från Win Bygg AB

Hej Kristian, Tack för det positiva omdömet! Kul att höra att ni är nöjda med hjälpen vid monteringen av ytterdörren. Om ni behöver mer hjälp är ni välkomna att höra av er! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Elin R
Skrev om Win Bygg AB

Bra kommunikation, serviceminded och levde upp till alla förväntningar när det gällde arbetet. Kan varmt rekommendera!

Svar från Win Bygg AB

Hej Elin, Tack så mycket för det fina omdömet! Vi är glada att vi kunde leva upp till dina förväntningar och att vår kommunikation och service var till belåtenhet. Om du behöver hjälp igen är det bara att höra av dig! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Peter
Skrev om Win Bygg AB

Hjälpte oss med ett sviktande golv. Snabb och tydlig kommunikation innan uppdraget. Väl på plats så höll han oss i loopen och förklarade orsaken till felet samt olika sätt som det kunde åtgärdas på. Dessutom dokumenterades allt med bilder. Supernöjda med Vladimirs arbete! Extra plus för trevligt bemötande. Kommer definitivt anlitas igen!

Svar från Win Bygg AB

Hej Peter, Wow, tack så mycket för det grymma omdömet! Det är fantastiskt att höra att ni är supernöjda med arbetet på det sviktande golvet. Att ni uppskattade den snabba och tydliga kommunikationen samt att ni hölls informerade och involverade under hela processen betyder mycket för oss. Er feedback är ovärderlig och vi är så tacksamma för ert förtroende. Om ni behöver hjälp igen är det bara att säga till! Stort tack igen och bästa hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Emilia H
Skrev om Win Bygg AB

Vi fick hjälp med platsbyggd garderob i hallen och byte av bänkskiva och diskmaskin i köket. Vi är jättenöjda med allt. Byggde helt enligt våra önskemål. Lätt att få kontakt med under tiden och alltid trevlig och bra bemötande. Rekommenderar win bygg!

Svar från Win Bygg AB

Hej Emilia, Tack så mycket för det grymma omdömet! Vi är så glada att ni är så nöjda med garderoben och köksbytet. Att vi kunde leverera precis enligt era önskemål och att ni upplevde det som enkelt att hålla kontakten betyder verkligen mycket för oss. Vi är tacksamma för ert förtroende och för att ni rekommenderar oss! Bara hojta till om ni behöver hjälp igen. Stort tack och bästa hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Ann I
Skrev om Win Bygg AB

Målning av vindskivor på villa. Väldigt fint bemötande och ett perfekt utfört arbete till utlovat pris inom överenskommen tid. Kommer absolut anlita igen vid behov. Rekommenderas starkt!

Svar från Win Bygg AB

Hej Ann, Tusen tack för de fina orden! Vi är så glada att du är så nöjd med vår målningstjänst för vindskivorna på din villa. Att du upplevde vårt bemötande som toppen och att arbetet blev perfekt till det avtalade priset och i rätt tid värmer verkligen våra hjärtan! Vi är superglada för din rekommendation och ser fram emot att få hjälpa dig igen närhelst du behöver det. Bara att hojta till om du har några fler projekt eller funderingar. Stort tack igen och varma hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Iris B
Skrev om Win Bygg AB

Hej! Vi blev trevligt bemötta av Vlado från Win Bygg AB och hade bra kommunikation med honom under hela staketbygget, han var lyhörd för våra önskemål under arbetets gång. Vlado gjorde ett noggrant och skickligt arbete, vi blev mycket nöjda med slutresultatet. Han var också effektiv och snabb även om det inte var något krav från oss. Vi upplevde arbetet prisvärt. Mvh Iris Björkholm och Bo Rendahl

Svar från Win Bygg AB

Hej Iris och Bo, Tack så mycket för era fina ord! Vi är otroligt glada att ni är så nöjda med vårt arbete. Att ni kände er väl bemötta och att slutresultatet blev så bra betyder mycket för oss. Om ni behöver hjälp igen är ni varmt välkomna att höra av er! Tack och hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Sandun A
Skrev om Win Bygg AB

Nöjd som kund, bara finish på sitt jobb.

Svar från Win Bygg AB

Hej Sandun, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd som kund. Din feedback om finishen på vårt arbete är viktig för oss, och vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativt och välutfört arbete till alla våra kunder. Om det finns några specifika områden där du önskar förbättringar eller om du har några andra frågor eller önskemål är du varmt välkommen att kontakta oss. Tack för att du valde Win Bygg AB och för att du delar din upplevelse med oss! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Björn J
Skrev om Win Bygg AB

En noggrann och kunnig hantverkare som var väldigt positiv och tillmötesgående. Åkte tom till Ikea för att komplettera det vi behövde till vårt kök.

Svar från Win Bygg AB

Hej Björn, Stort tack för ditt vänliga omdöme! Det gläder oss att höra att du uppskattade vår noggranna och kunniga service samt vår positiva inställning. Att vara tillmötesgående och göra det lilla extra för våra kunder är viktigt för oss på Win Bygg AB. Vi är glada att vi kunde hjälpa till med att komplettera det ni behövde till ert kök, inklusive att åka till Ikea. Om det är något mer vi kan assistera er med i framtiden är ni varmt välkomna att kontakta oss. Tack för att ni valde oss och för att ni delar er upplevelse! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Mari A

Jag råder alla att ta itu med det Rekommenderade 👍👍👍

Svar från Win Bygg AB

Hej Mari, Stort tack för ditt positiva omdöme och dina rekommendationer! Det betyder mycket för oss att höra att du är så nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och det gläder oss att höra att du rekommenderar oss till andra. Om det är något annat vi kan göra för dig eller om du har några frågor är du varmt välkommen att höra av dig. Tack för att du valde oss och för att du delar din positiva erfarenhet! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Natalie F
Skrev om Win Bygg AB

Supernöjda med Win Bygg! Kom i tid, trevligt bemötande, och perfekt utfört arbete. Högt rekommenderad.

Svar från Win Bygg AB

Hej Natalie, Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Det gläder oss enormt att höra att du är supernöjd med vårt arbete. Att vara punktliga, ge ett trevligt bemötande och utföra arbetet perfekt är grundläggande för oss på Win Bygg AB. Vi är tacksamma för din rekommendation och ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ service till dig och våra andra kunder. Tack för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela din upplevelse! Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Robin G
Skrev om Win Bygg AB

Supernöjd! Vi ville platsbyggd förvaring under källartrappen som skulle gå i nivå med väggen med klick och öppna luckor. Då vi villa utnyttja hela djupet och trappan är relativt brant kunde inga färdiga stommar användas. Slutresultatet blev 10/10. Trevlig, klar i tid och till en skälig peng. Jag är bara nöjd!

Svar från Win Bygg AB

Tack så mycket, Robin! Vi är glada att höra att du är supernöjd med den platsbyggda förvaringen under källartrappen. Det låter som ett utmanande projekt, men det är fantastiskt att höra att vi kunde leverera det du önskade. Att vara trevliga, hålla tidplanen och erbjuda rimliga priser är viktiga målsättningar för oss, och det är glädjande att höra att vi lyckades med det. Tack för ditt förtroende och för att du delade din positiva upplevelse med oss!

Karin B
Skrev om Win Bygg AB

Snabbt och proffsigt utfört till bra pris! Bra kommunikation!

Svar från Win Bygg AB

Hej Karin, Tack så mycket! Vi är glada att du är nöjd med vårt snabba och professionella arbete till ett bra pris. Bra kommunikation är viktigt för oss, och det är fantastiskt att höra att du uppskattade det. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för ditt förtroende och ditt omdöme! Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Therese F
Skrev om Win Bygg AB

Vlado Pejkovic gjorde uppdraget så snabbt och effektivt och med stor omsorg. Det kan inte bli bättre!

Svar från Win Bygg AB

Hej Therese, Stort tack för ditt positiva omdöme! Det gläder mig att höra att du är nöjd med vårt arbete. Om det finns fler projekt eller om du behöver hjälp i framtiden, är du välkommen att höra av dig. Hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Fredrika C
Skrev om Win Bygg AB

Snabba svar, fint utförande och bra prissättning.

Svar från Win Bygg AB

Hej Fredrika, Tack för de vänliga orden! Vi är glada att ni är nöjda med vår tjänst. Vid eventuella framtida behov är ni alltid välkomna att höra av er. Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Olov Ö
Skrev om Win Bygg AB

Vi byggde in vår Ikea-garderob i sovrummet och är jättenöjda med resultatet. Vladimir på Win Bygg var enkel att kommunicera med och snabb på att svara. Han var även punktlig och utförde som sagt ett väldigt bra jobb. Vi skulle absolut rekommendera Win Bygg till andra!

Svar från Win Bygg AB

Hej Olov, Tack så mycket för det positiva omdömet! Vi är glada att ni är nöjda med er inbyggda Ikea-garderob. Om ni har fler projekt i framtiden är ni välkomna att höra av er. Tack igen! Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Linn H
Skrev om Win Bygg AB

Väldigt service-minded och fixade saker vi hade råkat tacka nej till. Gick att få tid snabbt och jobbet blev utfört väldigt bra. Tack!!!

Svar från Win Bygg AB

Hej Linn, Tack så mycket för det grymma omdömet! Vi försöker alltid vara snabba och göra ett bra jobb. Om det är något mer ni behöver eller om ni har framtida projekt, är det bara att säga till. Stort tack igen! Hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Johan L
Skrev om Win Bygg AB

Fantastiskt trevligt och bra bemötande. Hade en riktigt svår uppgift till Vlad. Ta ner en vägg i stål och glas där det inte gick att skruva lös den. Vlad löste det på ett strålande sätt och han tog med sig alla delar och städade efter sig. Jag är van med dåliga hantverkare i Stockholm som inte kommer i tid och gör ett dåligt jobb. Här var det tvärtom. Tack för hjälpen Vlad! Rekomenderas verkligen! Johan

Svar från Win Bygg AB

Hej Johan, Stort tack för det fantastiska omdömet! Det är glädjande att höra att du upplevde ett trevligt och bra bemötande. Vi är glada att kunna erbjuda en positiv och pålitlig upplevelse, särskilt när det finns tidigare erfarenheter av dåligt hantverk. Om det är något mer du behöver eller om du har framtida projekt, är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen för förtroendet och det positiva omdömet! Hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Elin K
Skrev om Win Bygg AB

Jag behövde hjälp att montera en ny köksstomme, installera diskmaskin med dragning av el och vatten samt byta ut ett eluttag. Jag blev väldigt trevligt och professionellt bemött av Vlad. Han förstod exakt hur jag ville ha det och var flexibel, snabb och lösningsorienterad. Jag kommer absolut kontakta Vlado igen om jag behöver mer hjälp och har redan rekommenderat honom vidare till familj och vänner inför eventuella framtida projekt för dem.

Svar från Win Bygg AB

Hej Elin, Tack så mycket för det grymma omdömet! Kul att höra att du blev nöjd med monteringen av köksstommen och installationen av diskmaskinen. Vlad låter som en riktig stjärna med sitt trevliga och professionella bemötande. Om du behöver mer hjälp eller har framtida projekt, tveka inte att höra av dig. Superkul att du redan har rekommenderat oss till familj och vänner! Hör av dig om det är något mer du behöver. Tack igen för förtroendet och det positiva omdömet! Hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Elias G
Skrev om Win Bygg AB

Win Bygg hjälpte mig ned att byta ut sju innerdörrar, trapprenovering och golvläggning i hallen. Mycket nöjd med resultatet och väldigt prisvärt. Duktig, trevlig och tillmötesgående. Rekommenderar WIN Bygg starkt och kommer använda företaget vid framtida byggen och renoveringar.

Svar från Win Bygg AB

Hej Elias, Stort tack för det grymma omdömet! Vi är glada att du är mycket nöjd med innerdörsbytet, trapprenoveringen och golvläggningen i hallen. Att du tycker att det var prisvärt och att du starkt rekommenderar WIN Bygg betyder mycket för oss. Ser fram emot att hjälpa dig vid framtida byggen och renoveringar! Om du har fler önskemål eller frågor är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen för förtroendet och det positiva omdömet! Hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Jakob K
Skrev om Win Bygg AB

Anlitade Win Bygg för ett mindre snickeriarbete med platsbyggande av dörrkarm samt sätta golvlister. Väldigt nöjd med Vlad och hur det blev, väldigt prisvärt och fint utfört. Även nöjd med hur snabbt jobbet kunde utföras. Skulle absolut anlita igen.

Svar från Win Bygg AB

Hej Jakob, Tack så mycket för det positiva omdömet! Vi är glada att ni är nöjda med vårt arbete. Om ni har ytterligare behov eller frågor är ni välkomna att höra av er. Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Helena H
Skrev om Win Bygg AB

WIN Bygg är var väldigt korrekt i såväl bemötande som utförande och i all kontakt. Vi rekommenderar varmt Win Bygg som effektivt och noggrant genomförde vår renovering och uppbyggnad av garderober.

Svar från Win Bygg AB

Hej Helena! Tack för det positiva omdömet! Vi är glada att ni upplevde WIN Bygg som korrekta och effektiva i renoveringen och uppbyggnaden av garderober. Om ni har framtida projekt eller behov, är ni alltid välkomna att höra av er. Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Robbie H
Skrev om Win Bygg AB

10/10 rekommenderas. Riktigt bra hantverkare som var engagerad, effektiv och professionell, åtgärdade till och med misstag från en tidigare hantverkare . Vi är super nöjda! Kommer anlita honom igen för framtida jobb.

Svar från Win Bygg AB

Hej Robbie, Stort tack för det grymma omdömet! Det gläder mig verkligen att ni rekommenderar oss med en 10/10. Att ni uppskattar vår kompetens, engagemang och professionalism betyder otroligt mycket för oss på Win Bygg AB. Er höga nöjdhet och övervägande att anlita oss igen är ovärderligt! Om det är något mer ni behöver eller om ni har nya projekt på gång, är ni varmt välkomna att höra av er. Tack än en gång för det förtroendet och det positiva omdömet! Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB"

Gustav D
Skrev om Win Bygg AB

Anlitade för att sätta upp Elfa skjutdörrar och flytta ett eluttag som var i vägen. Kommunicerade snabbt, köpte material vi behövde och satte upp dem snyggt och bra. Absolut nöjd!

Svar från Win Bygg AB

Hej Gustav! Tack för det positiva omdömet! Vi är glada att ni är nöjd med installationen av Elfa skjutdörrar och flytt av eluttag. Om ni har framtida behov eller frågor, är ni välkomna att kontakta oss. Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic Win Bygg AB

Jesper B
Skrev om Win Bygg AB

Trevligt bemötande och väl utförd dörrinstallation.

Svar från Win Bygg AB

Hej Jesper, Tack för det positiva omdömet! Vi är glada att ni upplevde ett trevligt bemötande och att dörrinstallationen var väl utförd. Om ni har framtida behov eller frågor, är ni välkomna att kontakta oss. Med vänlig hälsning, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

My M

Trevlig, proffsig och effektiv

Svar från Win Bygg AB

Hej! Tack så mycket för det positiva omdömet! Vi är glada att ni upplevde vår service som effektiv och snabb, samt att ni fick ett trevligt bemötande. Er feedback är värdefull för oss. Om ni behöver ytterligare hjälp, är ni välkomna att höra av er. Tack igen! Vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Magnus S
Skrev om Win Bygg AB

Väl utfört arbete till ett bra pris och trevligt bemötande, kan rekommendera Vladimir!

Svar från Win Bygg AB

Hej Magnus! Stort tack för det vänliga omdömet! Det gläder mig att höra att ni är nöjd med det väl utförda arbetet till ett bra pris och att ni upplevde ett trevligt bemötande. Er rekommendation betyder mycket för oss på Win Bygg AB. Om det finns något mer ni behöver eller om ni har framtida projekt, är ni alltid välkomna att höra av er. Tack igen för ert förtroende! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Jonny M
Skrev om Win Bygg AB

Bygga plank/staket . Jag är mycket nöjd med det utförda arbetet , bra kvalitet , snabbt och noga utfört till ett bra pris .

Svar från Win Bygg AB

Hej Jonny! Tack så mycket för det positiva omdömet! Det gläder mig att höra att ni är mycket nöjd med det utförda arbetet när det gäller bygget av plank/staket. Att ni upplever att arbetet utfördes snabbt, noga och till bra kvalitet till ett bra pris betyder mycket för oss. Om det finns något mer ni behöver eller om ni har framtida projekt, är ni alltid välkomna att höra av er. Tack igen för ert förtroende och ert positiva omdöme! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Kajsa N
Skrev om Win Bygg AB

Win bygg bytte bänkskivor i mitt kök och tog med sig dom gamla bänkskivorna. Fint utfört och trevligt bemötande, kunde vara snabbt på plats och utföra arbetet och blev snabbt klar utan fusk.

Svar från Win Bygg AB

Hej Kajsa! Stort tack för det positiva omdömet! Det gläder mig att höra att ni är nöjda med bytet av bänkskivor i ert kök. Att ni upplevde arbetet som fint utfört och att ni fick ett trevligt bemötande betyder mycket för oss på Win Bygg AB. Att kunna vara snabb på plats och genomföra arbetet utan fusk är något vi alltid strävar efter. Om det finns något mer ni behöver eller om ni har framtida projekt, är ni alltid välkomna att höra av er. Tack igen för ert förtroende! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Laura S
Skrev om Win Bygg AB

Har anlitat flera gånger och kommer att anlita igen! Har hjälpt mig med diverse bygg och fix i hela lägenheten. Håller vad han lovar, är trevlig och tar sig tid att lyssna in hur man vill ha det. Jag är väldigt pedant och har ändå blivit nöjd med precis allt han gjort :)

Svar från Win Bygg AB

Hej Laura! Tack så mycket för den fantastiska omdömen! Det värmer verkligen att höra att ni har anlitat oss flera gånger och planerar att göra det igen. Att få möjlighet att hjälpa er med diverse byggprojekt och fix i hela lägenheten har varit en glädje. Att ni känner att jag håller vad jag lovar, är trevlig och tar mig tid att lyssna in era önskemål betyder mycket. Att ni som en pedant är nöjd med precis allt vi har gjort är den bästa bekräftelsen på vårt arbete. Om det finns något mer ni behöver eller om ni har nya...

Ava B
Skrev om Win Bygg AB

Jättebra kommunikation och proffsigt utfört jobb!

Svar från Win Bygg AB

Hej Ava! Stort tack för det positiva omdömet! Det gläder mig att höra att ni uppskattade kommunikationen och att arbetet utfördes på ett proffsigt sätt. Kundnöjdhet och professionalism är högt prioriterade hos oss på Win Bygg AB. Om det finns något mer ni behöver eller om ni har framtida projekt, tveka inte att höra av er. Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster för er. Tack igen och ha en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Mathilda Evelina L H

Kan bara säga wow, vi är så nöjda! Vlad gjorde ett fantastiskt jobb, var snabb med återkoppling och punktlig samt städade undan fint när jobbet var klart. Han kommer garanterat få hjälpa oss igen i framtiden. Kan varmt rekommendera Win Bygg!

Svar från Win Bygg AB

Hej Mathilda! Vilken fantastisk feedback, tack så mycket! Att höra att ni är så nöjda med arbetet betyder verkligen mycket för oss på Win Bygg AB. Vi är glad att vi kunde leverera en service som motsvarade era förväntningar. Ser fram emot att fortsätta bistå er i framtiden. Om det finns något mer jag kan göra för att förbättra eller om ni har framtida projekt, är ni alltid välkomna att höra av er. Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Agnes Elisiv M

Effektiv och snabb. Trevligt bemötande

Svar från Win Bygg AB

Hej Agnes! Tack så mycket för det positiva omdömet! Det gläder oss att ni upplevde vår service som effektiv och snabb, samt att ni fick ett trevligt bemötande. Er feedback är värdefull för oss, och om det är något mer vi kan göra för att hjälpa er, tveka inte att höra av er. Tack igen! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Einar A
Skrev om Win Bygg AB

Win Bygg är pålitliga, noggranna och väldigt bra på det dom gör. Kan varmt rekommendera dem!

Svar från Win Bygg AB

Hej Einar! Tack så mycket för det positiva omdömet! Det gläder oss att höra att ni upplever Win Bygg som pålitliga, noggranna och mycket bra på det de gör. Er rekommendation betyder mycket för oss, och vi är tacksamma för ert förtroende. Om det finns något mer vi kan göra för att hjälpa er, är vi här. Tack igen! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Joakim N
Skrev om Win Bygg AB

Proffsigt utfört. Vlada på Win Bygg AB är Snabb och duktig. Behjälplig och tar sig tid vid frågor. Rekommenderas verkligen!👍👍👍👍👍

Svar från Win Bygg AB

Hej! Tack så mycket för det positiva omdömet! Det gläder oss att höra att arbetet utfördes proffsigt och att Win Bygg AB var snabba, duktiga och behjälpliga. Vi är tacksamma för er rekommendation och ert förtroende. Om det finns något mer vi kan göra för att hjälpa er, tveka inte att höra av er. Tack igen! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Tobias K
Skrev om Win Bygg AB

Installation av dörrkarm och dörr i betong samt gips. Trevligt och snabbt bemötande. Jobbet utfördes snabbt och fick även värdefulla tips gällande renovering.

Svar från Win Bygg AB

Hej Tobias! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att ni uppskattade vår installation av dörrkarm och dörr i betong samt gips. Det är fantastiskt att höra att ni fick ett trevligt och snabbt bemötande. Att jobbet utfördes snabbt och att ni också fick värdefulla tips gällande renovering gläder oss verkligen. Om det är något mer vi kan göra för att hjälpa er eller om ni har ytterligare frågor, är vi här. Tack igen för ert förtroende och ert positiva omdöme! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Emmi T
Skrev om Win Bygg AB

Win Bygg AB hjälpte oss mycket snabbt att reparera vår tv-möbeln och vårt parkettgolv till ett rimligt och fastställt pris. Vladimir var vänlig och trevlig och noggrann i sitt arbete. Skulle definitivt rekommendera Win Bygg AB för någon som behöver hjälp med snickeri.

Svar från Win Bygg AB

Hej Emmi! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att Win Bygg AB kunde snabbt hjälpa er med reparationen av tv-möbeln och parkettgolvet till ett rimligt och fastställt pris. Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och det är fantastiskt att ni känner er nöjda med vår service. Tack för att ni rekommenderar Win Bygg AB till andra som behöver hjälp med snickeri. Om det är något annat vi kan göra för er, är vi här. Tack igen för ert förtroende! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Robin G
Skrev om Win Bygg AB

Vladimir på Win bygg hjälpte mig med att installera en diskmaskin i ett redan existerande kök. Han tog in elektriker och VA samt planerade allt så att det gick smidigt. Allt blev väldigt bra, vi blev tvungna att lösa lite saker under tiden och han föreslog lösningar som blev bra. Jag är mycket nöjd med arbetet i sin helhet.

Svar från Win Bygg AB

Hej Robin! Tack för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att Vladimir och Win Bygg kunde hjälpa dig med installationen av diskmaskinen och att hela processen gick smidigt. Att han koordinerade med elektriker och VA för att säkerställa att allt fungerade väl är något vi strävar efter i vår service. Vi är också glada att du är nöjd med de föreslagna lösningarna och det övergripande resultatet. Kundnöjdhet är vår främsta målsättning, och det är fantastiskt att höra att du är mycket nöjd med arbetet. Tack igen för...

Björn D
Skrev om Win Bygg AB

Rekommenderar stark Win Bygg. Punktlig, snabb och noggrann service. Inget att anmärka på.

Svar från Win Bygg AB

Hej Björn! Stort tack för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du starkt rekommenderar Win Bygg och att du upplevde vår service som punktlig, snabb och noggrann. Att höra att det inte finns något att anmärka på är fantastiskt! Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och det är alltid uppmuntrande att få höra att vi har lyckats uppfylla förväntningarna. Om det är något annat vi kan göra för dig, är vi här. Tack igen för ditt förtroende! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Anna J
Skrev om Win Bygg AB

Snabbt svar och superfint jobb. Kan absolut rekommendera.

Svar från Win Bygg AB

Hej Anna! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du uppskattade vårt snabba svar och att jobbet blev superfint. Vi är tacksamma för din rekommendation och står alltid till tjänst om du behöver hjälp i framtiden. Om det är något specifikt du vill nämna eller om det finns ytterligare sätt vi kan förbättra, låt oss veta. Tack igen för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Marianne C
Skrev om Win Bygg AB

En mycket positiv upplevelse. Mycket imponerad av det jobb som gjordes. Dessutom en mycket trevlig person.

Svar från Win Bygg AB

Hej Marianne! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att din upplevelse var mycket positiv och att du är imponerad av det utförda arbetet. Vi värdesätter att du också uppfattade oss som mycket trevliga. Kundnöjdhet är vårt främsta mål, och det är fantastiskt att höra att vi har lyckats uppfylla dina förväntningar. Om det finns något mer vi kan göra för att hjälpa dig, är vi här. Tack igen för ditt förtroende! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

First-Name L
Skrev om Win Bygg AB

Mycket proffesionell, noggrann och kunnig.

Svar från Win Bygg AB

Hej! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du upplevde vårt arbete som mycket professionellt, noggrant och kunnigt. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster och din feedback är värdefull för oss. Om det är något specifikt du uppskattade eller om det är något mer vi kan göra för dig, tveka inte att meddela oss. Tack igen för ditt förtroende! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

Dotun O
Skrev om Win Bygg AB

Snabb och proffsig hantering av ärendet. Mycket nöjd.

Svar från Win Bygg AB

Hej Dotun! Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde vår hantering av ärendet som snabb och proffsig. Kundnöjdhet är vår främsta prioritet, och det gläder oss att du är mycket nöjd. Om det är något mer vi kan göra för att fortsätta uppfylla dina förväntningar, är vi här för dig. Tack igen för att du valde oss och för ditt vänliga omdöme! Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB

sussie s
Skrev om Win Bygg AB

La ett nytt golv i hallen som blev otroligt fint !! Böt även ut både karmar + innerdörrar till bad och duschrum vilket jag är riktigt nöjd med. Kontakten med snickaren Vlada både innan, under och efter renoveringen var snabb, enkel och tydlig. Jag kan varmt rekommendera Win Bygg 😃

Svar från Win Bygg AB

Hej Sussie! Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Det gläder oss att höra att det nya golvet i hallen blev otroligt fint och att du är riktigt nöjd med de nya karmarna och innerdörrarna till bad och duschrummet. Vi är glada att kontakten med snickaren Vlada var snabb, enkel och tydlig genom hela renoveringsprocessen. Det är vårt mål att göra varje steg av renoveringen till en positiv och smidig upplevelse för våra kunder. Tack för att du rekommenderar Win Bygg, det betyder mycket för oss. Om det är något mer vi kan...

Katerina K
Skrev om Win Bygg AB

Vi var jättenöjda med Vladimirs arbete!

Svar från Win Bygg AB

Hej Katerina! Tack för det positiva omdömet! Vi är glada att ni var nöjda med vårt arbete. Vi uppskattar förtroendet och ser fram emot att eventuellt få hjälpa er igen. Med vänliga hälsningar, Vladimir Pejkovic WIN Bygg AB