Veberöds Parkettservice AB

Veberöds Parkettservice AB

veberodparkettservice.se
  • Badge2023

Vi på Veberöd Parkettservice, startad 2018 i Skåne, erbjuder tjänster som golvläggning, slipning och behandling av golv och trappor. Vi prioriterar kvalitet och service, använder certifierade golvläggare och den senaste tekniken. För att vi ska kunna säkerställa ett resultat av hög kvalitet använder vi oss av marknadens bästa...

27 omdömen om Veberöds Parkettservice AB

Christian J
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Väldigt nöjd med Veberöds Parkettservice , bra service o kvalitet!

Björn S
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Det hela var bra. Snabbt på plats för kostnadsförslag. Offert omgående och arbete utfört effektivt och i enlighet med överenskommelse.

Karin O
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Väldigt bra kommunikation under arbetets gång. Eftersom vi inte var hemma under tiden för golv renoveringen, var det väldigt uppskattat att få uppdateringar dagligen. Särskilt att få bilder!

Michael A
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Good, responsible people. They listen to your concerns and try to meet your standards. Easy to deal with. They do a really good job. I’m very satisfied with the final result.

Oliver F
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Fick hjälp med att slipa och olja fiskbensparkett, väldigt smidig och snabb service. Kontaktade dem väldigt tätt inpå men de lyckades endå klämma in en tid till mig och jag blev väldigt nöjd med resultatet.

Grenja A
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Trevliga, snabba och professionella! Vi kommer absolut att använda dem igen.

Grace L
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Vi kommer att anlita veberöds parkettservice AB igen. Så duktiga hantverkare. Super bra bemötande. Arbetet utfördes enligt tidsplan och hög kvalitet. Behövde några justering med list efteråt och det fixade Jarek utan problem.

Malin Josefin L
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Fantastiskt bemötande, följde tidsplanen och proffesionellt jobb på alla sätt. Vi är supernöjda!

Jens B
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Snabbt, snyggt och effektivt. Golvet blev som nytt.

Håkansson A
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Professionell firma med tydliga besked och utmärkt arbete. Behöver vi hjälp är det bara ett samtal bort. Vi köper tjänster som t.ex. golvläggning, slipning, textil etc. Mycket nöjda.

David T
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Proffsiga och grymt resultat! Rekomenderar!

Katarina H
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Jättebra, bra kontakt, fint jobb

Jan N

Tydlog. Kan sin ssk.,Erfarenp. Snabbs besed

Perta S
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Vi beställde ett genomgående parkettgolv till hela vår lägenhet och resultatet är fantastiskt snyggt! Vilket fint arbete! Vi är sååå nöjda med resultatet och även med servicenivån och bemötandet!

Magnus F
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Vi är fantastiskt nöjda med vårt vackra fiskbensparkettgolv. Snabbt och effektivt utfört arbete. Värt varenda krona!

Elin K
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Slipning/behandling av stavparkett. Snabbt och proffsigt. Mycket nöjda med resultatet! Kan absolut rekommendera företaget.

Holger A
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Fint hantverk, de kom i tid och det blev mycket bra.

Ann-Helen O
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Vi kan verkligen rekommendera Veberöds Parkettservice! Vi är otroligt nöjda både med vårt vackra golv och personalen.

Sjöbodens A
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Mycket bra service och företaget besitter ett enormt kunnande

Ingvar P
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Som man förväntar sig av en firma med klass

Johan E
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Jättefint arbete med stavparketten. Snabbt och effektivt utfört. Trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Veberöds Parkettservice!

Gunnel P
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Mycket nöjd Jarek gjörde en riktigt bra jobb, och var färdigt redan samma dag.

Esbjörn B
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Snabbt och smidigt med professionellt bemötande rakt igenom. Rekommenderas!

Emma T
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Mycket bra och proffsigt och väldigt bra samarbete.

Östen S
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Nyläggning av ett fiskbensparkettgolv i en 1901 fastighet i Helsingborg. Fick en snabb kontakt och bra information om vad som ingår och priser. Läggningen blev mycket fint utförd och vi hade en del "lagning" av ett annat golv runt ett nybyggt badrum som gjordes fint och utan krångligheter. Snabbt jobbat och städade fint efter sig. Sammantaget ett prisvärt golv och en trovärdig golvläggare / Östen

John A
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Nya parkettgolv samt uppdatering av gamla golv

Tobias R
Skrev om Veberöds Parkettservice AB

Fantastisk snabba, proffsiga och noggranna. Supernöjd!