Hantverksbyrån Stockholm AB

17 omdömen om Hantverksbyrån Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2024

Kurt F
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Vi fick ett väldigt bra bemötande av killarna. De var väldigt tillmötesgående, professionella och kunniga. Arbetet utfördes enligt överenskommelse på ett mycket bra sätt. Dessutom städade dom efter sig. Vi är supernöjda och rekommenderar företaget varmt!!

Daniel W
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Trevliga, snabba och utför arbetet med yrkesstolthet. De bryr sig om slutresultatet och tar ansvar för att arbetet blir klart i tid. Rekommenderar Hantverksbyrån starkt till alla som letar efter pålitliga snickare och kommer garanterat använda mig av dem igen ⭐️

Alexander S
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Vi anlitade de för en större utbyggnad av vårt hus. Professionellt bemötande, duktiga och håller vad de lovar. Vi kommer absolut anlita de igen nästa gång vi behöver hjälp med något.

Anders Å
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Trevlig bemötande. Realistiskt kostnadsförslag och bra utfört arbete.

Anna I
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Bra kommunikation, allt fixat på tid. Smidiga att jobba med!

Marcus E
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Trevliga, professionella och tillmötesgående. 5/5!

Victor I
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Jag har inget annat att säga än att detta är ett fantastiskt företag. Från första kontakten har de fått mig att känna mig trygg som kund. Teamet är lyhört, lösningsorienterat, punktligt och noggrant i sitt arbete. Varje steg i processen hanterades med största professionalitet och omsorg, vilket verkligen uppskattas. Det märks att detta är en seriös firma som sätter kundens behov i första rummet. Jag rekommenderar dem starkt till alla som söker en pålitlig och professionell firma!

Catrin K
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Trevliga och väl utfört jobb! Kommer absolut att anlita dem igen!

Bengt A
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Förutom att hantverkarna är trevliga, så gör de vad de lovar att göra. Dessutom i tid. Vi är nöjda och kan rekommendera Hantverksbyrån. Inger & Bengt

Tobias F
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Tillbyggnad villa. Höll tidsplan och budget. Allt som vi ville att offerten skulle omfatta ingick så det blev inte extraarbeten som debiterades extra, som vi inte kände till. Enkla och tydliga i kommunikationen, lyhörda för önskemål och kunniga i sakfrågor. UE för mark och grund hade kunnat vara lite vassare, men där kanske vi kunde varit lite tydligare i offerten. Samtidigt förstår vi att det är svårt att veta vad som finns i marken och vår kunskap om mark och grund är begränsad. Vi ser gärna att Hantverksbyrån kommer tillbaka och gör annat i huset.

Annakarin E
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Kunniga killar, noggranna, seriösa. Mycket väl genomfört arbete. Vi är mer än nöjda. Rekommenderas!!

Mia O
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Professionella, trevliga, lösningsorienterade hantverkare som utfört mina projekt med superbra resultat på utsatt tid, rekommenderas starkt

Leif G
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Utmärkta yrkesmän Dom blir mina Nya hursnicksare, rörmokare o elektriker TACK TACK

Anita N
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Proffsigt, trevligt hjälpsamt. Monterat överskåp och kolfikterfläkt i det skåpet. Väldigt nöjd.

Amanda E
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

För en person med dåliga erfarenheter av snickare sen innan så är jag så grymt nöjd. Tydliga och serviceminded. Och väldigt trevliga. Supernöjd! Kommer lätt anlita dom igen för kommande projekt.

Niklas W
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Fantastiska rakt igenom! Rekommenderas starkt!

Alfredo N
Skrev om Hantverksbyrån Stockholm AB

Det är alltid tryggt och proffsigt att jobba med Hantverksbyrån Stockholm AB. De är superduktiga och lätta att ha att göra med. Teamet är alltid på topp och gör varje projekt både roligt och smidigt. Man kan lita på att de levererar varje gång. Med vänlig hälsning, 4 Väggar AB