Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Täby ALMASI BYGG AB

ALMASI BYGG AB

Byvägen 88, 187 45 Täby — Visa karta

ALMASI BYGG AB är ett byggföretag i Täby som har specialiserat sig på våtrums och -köksrenoveringar. Vi utför dock även om och -tillbyggnader och arbetar inom hela Stockholm.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 35 kunder tycker om ALMASI BYGG AB

• Mona
    Mona skrev om ALMASI BYGG AB
    Har vid två tillfällen anlitat ALMASI BYGG, i två olika lägenheter. Alltifrån måleri av en hel lägenheten till installation av radiatorer och övriga reparationer. Snabbtänkt, kunnig, trevlig och seriös projektledare som dessutom har bra smak så man slipper oroa sig för att något ska gå fel, vilket ju är vanligt i byggbranchen annars. Alla andra på plats har också varit väldigt trevliga och levererat ett utomordentligt tryggt och högkvalitativt resultat och faktist varit klara innan utsatt tid. Med tanke på väldigt rimliga priser och pålitligheten så kommer jag absolut att anlita dom igen.
    April 2017
    Mona
  • Tina
    Tina skrev om ALMASI BYGG AB
    Anlitade Almasi Bygg efter rekommendation för att måttanpassa och montera öppen garderobslösning på en rätt knepig yta. Förutom att de kunde ta uppdraget med kort varsel bemöttes jag med professionalism från början till slut vad gäller tillgänglighet, tydlighet och kvalité på slutresultatet. Kan varmt rekommendera företaget och har för avsikt att anlita dem igen för ett större renoveringsprojekt.
  • Mathias C
    Mathias C skrev om ALMASI BYGG AB
    Toppen nöjda, håller tider om det är något man inte är nöjd med fixas det också snabbt!
  • Caroline B
    Caroline B skrev om ALMASI BYGG AB
    Proffsigt jobb med sinne för detaljer och lätta att ha och göra med samt attfå tag på. Önskar att jag fått tag på Almasi Bygg tidigare i min renovering.
  • Britt Marie B
    Britt Marie B skrev om ALMASI BYGG AB
    Fint resultat, trevlig personal..
  • Johan K
    Johan K skrev om ALMASI BYGG AB
    Mycket bra. Trevligt bemötande. Bra jobb. Klart före utlovad tid.
  • Saman K
    Saman K skrev om ALMASI BYGG AB
    Almasi renoverade vår sekelskifteslägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda, dem är professionella, yrkeskunniga, lösningsorienterade och håller tider, jag kan varmt rekommendera Almasi Bygg AB.
  • Saman
    Saman skrev om ALMASI BYGG AB
    Almasi Bygg AB renoverade vår sekelskifteslägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda, dem är professionella, yrkeskunniga, lösningsorienterade och håller tider, jag kan varmt rekommendera Almasi Bygg AB.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om ALMASI BYGG AB
    Anlitade Almasi Bygg för att helrenovera mitt badrum under hösten 2016. Det var genomgående en proffsig, engagerad och bra hantering av uppdraget, från offert och praktiskt utförande till slutfakturering och övrig administration. Allting flöt på smidigt och tidseffektivt.
  • Maral S
    Maral S skrev om ALMASI BYGG AB
    Utmärkt service och återkoppling, fint detaljarbete , håller tidsschemat, proffs med erfarenhet som också ger rådgivning med material för ett resultat över förväntan.mycket nöjda med den renovering vi fick gjort av Almasi bygg i vår sekelskiftelägenhet på 194 kvm, mycket omfattande men renoverad med respekt för det tidsenliga detaljerna.
  • Göran F
    Göran F skrev om ALMASI BYGG AB
    Vi har fått vårt duschrum ombyggt från grunden.
    Allt har fungerat perfekt. De har helkaklat, monterat IFÖ möbler, takdusch,
    ny toalett, satt spottar i taket och målat om.
    Mycket trevliga hantverkare, som också givit goda råd när vi tänkt lite fel som lekmän. Vi är supernöjda och rekommenderar Almasi Bygg AB till 100 %.
    Göran & Britt i Täby
  • Raymond O
    Raymond O skrev om ALMASI BYGG AB
    Vi fick hjälp av Almasi Bygg AB med balkong & dörr-reparationer. De fixade allt med kort varsel och till bra kvalitet och pris. Väldigt nöjda!
  • Anders B
    Anders B skrev om ALMASI BYGG AB
    Blev rekommenderad att anlita Almasi Bygg. Vi renoverade två badrum och köket och kan bara säga att vi är väldigt nöjda.
    Arbetet skulle ta ca 5v men vi fick levererat allt tidigare än tidsplan vilket var superbra.
    Vänliga personal som höll tidpunkten och utförde sitt jobb professionellt. Även två grannar har nu anlitat Almasi Bygg efter att de sett deras jobb och haft positiv intryck.
    Bästa var att Majid var tillgänglig och förklarade steg för steg hela processen vilket är viktigt för personer som oss utan erfarenhet.
    Hela familjen supernöjda och tacksamma!
    Vi kommer garanterat inom kort anlita Almasi Bygg igen för renovering av resten av huset.
    Tack!
  • Monica T
    Monica T skrev om ALMASI BYGG AB
    Vi hade en bild i huvudet av ett drömhus. Då ingen av oss har erfarenhet av renovering trodde vi att det skulle vara omöjligt att få ett hus som liknar bilden i huvudet. Vi blev rekommenderad att söka upp Almasi Bygg. Från dag ett då de var på besök och gav oss offert till och med sista dagen då renoveringen utfördes har vi varit supernöjda med bemötande och professionellt arbete Almasi bygg utfört. Sitter nu i mitt drömhus och njuter! Tack ALmasi bygg och jag rekommenderar er varmt till nära, kära och folket där ute!
  • Helena F
    Helena F skrev om ALMASI BYGG AB
    Vi ville bygga om hela vårt nedre del av huset samt renovera vårt kök så vi kontaktar Almsi Bygg. -Inga problem, vi kommer!
    Och det kom ett gäng trevliga, vänliga, mycket kunniga killar med koll på precis allt.
    Från dag ett har allt gått smidigt och enligt planen. Till och med våra grannar kom fram och sa att dom var så trevliga. Inte nog med det dom gjorde också ett fantastiskt jobb. Vi är mer än nöjda och vi kan varmt rekommendera Almasi Bygg till alla.
  • Ann-marie W
    Ann-marie W skrev om ALMASI BYGG AB
    Jag är jättenöjd med Almasi Bygg AB, kan varmt rekommendera dem!!
  • Emelie A
    Emelie A skrev om ALMASI BYGG AB
    Professionella, duktiga, trevliga, snabba och noggranna. Jag är mycket nöjd, De slog mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Almasi bygg!
  • Helene F
    Helene F skrev om ALMASI BYGG AB
    Almasi Bygg har renoverat två badrum och ett kök åt oss. Vi är mycket nöjda med resultatet. Företaget har kommit med bra tips om lösningar som passat oss och under hela projektet levererat det som avtalats enligt överenskommen tidplan. Vi har känt oss trygga med företagets kunniga, trevliga och engagerade personal.
  • Peter M
    Peter M skrev om ALMASI BYGG AB
    Andra gången vi fick hjälp av Almasi Bygg AB. Riktigt nöjda. Trevliga och även omtänksamma mot våra grannar vilket underlättar när det ska renoveras i en lägenhet.
  • Malin C
    Malin C skrev om ALMASI BYGG AB
    Professionellt bemötande, håller tidsplanen levererar kvalitet och klass och är tillgänglig över telefon för tips och råd. Jag har meddelat vad jag vill ha och de har sett till att hämta och installera det som jag önskar. Trevligt bemötande. Jag har känt mig trygg hela vägen från start till slut. Jag har så nöjd över resultatet. Jag säger bara wow vilket arbete de har levererat.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om ALMASI BYGG AB
    Majid och Alm bygg var kunniga, pålitliga och höll hela tiden tidplan och vad de lovade. Så enkla att ha att göra med! Kan varmt rekommendera dem till alla som behöver hantverkshjälp.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om ALMASI BYGG AB
    Så himla nöjd!
    De jobbade rent och metodiskt, inget lämnades åt slumpen eller slarvades med. Klara på utsatt tid med perfekt resultat. Kan varmt rekommendera för både kök, vardagsrum och badrum!
  • Madeleine C
    Madeleine C skrev om ALMASI BYGG AB
    Mycket nöjda är vi! Håller tider, hjälpsamma och noga. Kan varmt rekommendera ALM Bygg och kommer att anlita dem igen närbild behöver😀
  • Homan S
    Homan S skrev om ALMASI BYGG AB
    Bra service, professionell, tillmötesgående, följde upp oförväntade issues självgående, genomförde olika lösningar i samråd med mig som kund. Gav en upplevelse att jag som kund var i trygga händer! Slutresultat och kvalitet var helt ok!
  • Liesel H
    Liesel H skrev om ALMASI BYGG AB
    I was so happy that the Director of the company came along and gave us loads of ideas and inspiration to how to go ahead with our project. We choose Alm bygg and we do not regret it. The work they put in was exceptional and very tidy. They where all friendly and punctual. They did everything smooth and finish without any delays. I highly recommend Alm Bygg for everyone who require a genuine building company.
  • Hossein A
    Hossein A skrev om ALMASI BYGG AB
    Mkt nöjd , gjort fint jobb med både ombyggnation samt tillbyggnad , inkl våtrum!
    Ett företag som vi rekomenderar varmt
    / läkarfamilj
  • Vahid S
    Vahid S skrev om ALMASI BYGG AB
    Riktigt bra företag som verkligen gör allt för att man ska vara nöjd! Har använt dem tidigare med samma resultat och kommer säkert använda dem i framtiden.
  • Milad K
    Milad K skrev om ALMASI BYGG AB
    Resultatet av renoveringen var över förväntan. Fantastiskt genomförd. Bra dialog mellan oss och bolaget. Rekommenderar almbygg starkt. Kommer definitivt att anlita Almbygg för eventuella framtida projekt.
  • Peter S
    Peter S skrev om ALMASI BYGG AB
    Har dåliga erfarenheter av hantverkare sedan tidigare. Alm bygg ingav dock förtroende direkt. De var noggranna med detaljer och de få saker som behövde rättas till, tog de på sig direkt. "Det viktiga är att du blir nöjd" Fakturorna var tydligt specificerade. Jag kommer definitivt anlita Alm bygg igen om behov uppstår.
  • Atrin S
    Atrin S skrev om ALMASI BYGG AB
    Mycket kunniga och noggranna samtidigt som de håller tidsramen. Majid Almasi är en väldigt trevlig och ärlig person.
    De totalrenoverade vår vindsvåning på 130kvm i Birkastan med mycket kompetibel pris och inom 5 veckor.
    Vi var mycket nöjda och varmt rekommenderar företaget.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om ALMASI BYGG AB
    Mycket nöjd med Alm bygg. Jag gillade att de var noga i sitt jobb de är duktiga på att kommunicera så att jag hela tiden visste vad som hände. Jag kan varmt rekommendera dem vidare och skulle inte tveka att använda dem igen.
  • Peter M
    Peter M skrev om ALMASI BYGG AB
    Jag rekommenderar ALM Bygg. De lyssnade på mina behov och återkopplade snabbt med förslag för att hjälpa mig på bästa sätt. Under tiden de renoverade min lägenhet var de alltid lätt att komma i kontakt med och de hörde alltid av sig till mig om det var något som var oklart enligt min specifikation på renovering eller om det dök upp något som inte kunde förutses innan påbörjad renovering. De höll även avtalad tid för renovering vilket var väldigt viktigt för mig och min sambo då vi enligt avtalat datum skulle flytta in.
  • Johan F
    Johan F skrev om ALMASI BYGG AB
    ALM Bygg har renoverat i min lägenhet med ett mycket bra resultat. Snabba och smidiga och dessutom trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
  • Rickard S
    Rickard S skrev om ALMASI BYGG AB
    10 poäng. Allt ifrån konsulteringen till utförande.

Tydliga kostnader.
    Realistiska tidsramar.

Pröva. Ni kommer bli nöjda.
  • Babak E
    Babak E skrev om ALMASI BYGG AB
    Snabbt snyggt välgjort genomfört arbete. Stort tack! Vi är jätte nöjda o rekommenderar er så gärna till andra!

Byvägen 88, 187 45 Täby