Elgens golvvård

Videvägen 68, 135 60 Tyresö — Visa karta

Läs vad 18 kunder tycker om Elgens golvvård

• 2020-05-29

Filip S skrev om Elgens golvvård
    Slipning av 25kvm fiskbensmönstrad parkett, samt pigmentering och lackning.

Utomordentligt bemötande, bra utfört arbete, bra pris och lämnar snyggt efter sig.

Rekommenderar starkt Elgens golvvård!

/Filip Stevanovic, Solna centrum Läs mer
  • 2020-05-28

Niclas K skrev om Elgens golvvård
    Vi beställde slipning och infärgning/ytbehandling av vårt plankgolv och är supernöjda med resultatet!! Läs mer
  • 2020-05-25

Jacob S skrev om Elgens golvvård
    Jag kan varmt rekommendera Elgens golvvård! "Elgens" anlitades för att slipa övermålade furugolv samt ekparkett, båda med pigmentering och hårdvaxolja, resultatet blev bättre än vad vi hade förväntat oss!!

Daniel höll avtalade tider exemplariskt, var lätt att få tag på och lyssnade på våra önskemål.

Elgens golvvård kommer anlitas igen, om det blir mer slipning i framtiden! Läs mer
  • 2020-05-24

Camilla C skrev om Elgens golvvård
    Jag beställde golvslipning till två stugor på landet och ville få furugolv ljusare. De slipades, pigmenterades och sen hårdvaxolja - Osmo heter behandlingen. Det blev så fint, över förväntan verkligen! Jag är supernöjd med golven och inte minst ett verkligt trevligt bemötande. Daniel är mycket proaktiv och serviceinriktad! Han ringde mej och höll mig uppdaterad om staus hela tiden. Kan ge de varmaste rekommendationer av Elgens och Daniel! Läs mer
  • 2020-05-19

Sofia S skrev om Elgens golvvård
    Jag är supernöjd med Daniel och hans arbete. Allting gick supersmidigt från början till slut. Han var lyhörd och förstod direkt vad jag var ute efter. Har absolut ingenting att anmärka på utan allting var superbra och jag trodde aldrig att golvet kunde bli så fint som det faktiskt blev! :) Hade absolut rekommenderat Daniel till vänner och familj. Läs mer
  • 2020-05-18

Bengt N skrev om Elgens golvvård
    Jag anlitade Elgen för slipning av två golv. Bemötandet var professionellt med tydlig information och tidsplan. Utförandet av jobbet gjordes på samma sätt professionellt med bra resultat. Elgens golvvård kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • 2020-05-17

Clara M skrev om Elgens golvvård
    Daniel har varit engagerad hela vägen. Åkte och hämtade extra färgprover och var ett bra stöd i valprocessen. Punktlig och noggrann. Jag är bara nöjd och golven är superfina! Läs mer

Sara B skrev om Elgens golvvård
    Jätte bra kontakt, utmärkt resultat. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Ann S skrev om Elgens golvvård
    Elgens golvvård slipade om två rum och hall samt ytbehandlade dem. Vi är mycket nöjda med resultatet och med kontakten generellt sett. Supertrevlig service, snabbt, tydliga besked och väl utfört arbete. Bra pris. Läs mer

Catharina F skrev om Elgens golvvård
    Slipade golvet i vardagsrummet. Snabb bra offert. Jobbet utfördes dammfritt , snyggt , rent punktligt! Jättefint! Slutresultatet blev exakt så som vi ville ha det . Trevligt med uppföljning efter ett tag om vi var nöjda . Rekommenderas varmt ! Snart dags för köksgolvet ;) Läs mer
  • 2020-05-14

Kristin L skrev om Elgens golvvård
    Mycket bra! Beställde slipning av parkettgolv och det blev jättefint. Snabb service från början till slut. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-14

Johan M skrev om Elgens golvvård
    Golvslipning och behandling av 33kvm.
    Mycket trevligt bemött med hembesök och genomgång av olika efterbehandlingar av golvet. Efter vald efterbehandling kom rimlig offert snabbt. Jobbet utförde snabbt och vi är mycket nöjda med resultatet, känns som helt nya golv. VI var lite oroliga över hur golven skulle se ut, speciellt i köket, men resultatet överträffar verkligen våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-05-13

Niklas H skrev om Elgens golvvård
    Bra bemötande, håller tider och kostnader. Resultatet blev väldigt bra. Läs mer

HE Måleri & Inredning skrev om Elgens golvvård
    Har tagit hjälp av Daniel på Elgens golvvård två gånger när mina kunder har behövt hjälp med slipning av golv och en bänkskiva.
    Då Daniel har gjort ett mycket bra jobb så kommer jag rekommendera honom när mina kunder behöver hjälpt med sina golv. Läs mer

Emma M skrev om Elgens golvvård
    Jag är mycket nöjd med mina golv! Blev precis som jag förväntat mig och ännu lite bättre. Kan varmt rekommendera Elgens golvvård!

/Emma Läs mer
  • Brita C

2020-05-12

Brita C skrev om Elgens golvvård
    Slipning, vitpigmentering och behandling med hårdvaxolja på ett furugolv. Jättetrevligt och professionellt bemötande. Fick en offert som var skälig och den följdes exakt. Förväntningarna på ett snyggt golv infriades helt. Tidsplanen hölls och allt gick mycket smidigt medan vi var bortresta.Vi är mycket nöjda med Elgens golvvård och rekommenderar gärna detta företag. Läs mer

Caroline T skrev om Elgens golvvård
    Kontaktade dem för rådgöra kring gammalt parkettgolv samt delvis behandlat orginalträgolv. Utmärkta förslag och snabbt och trevligt bemötande.
    Resulterade i videomöte för att säkerställa behovet exakt, offert inom ett par dagar. Arbetet utfördes mycket effektivt och absolut inom tidsram.

Arbetet mycket välgjort och slutfördes med golvvårdsprodukt som ingick i överenskommelsen.

Rekommenderas varmt! Läs mer

Helena C skrev om Elgens golvvård
    Elgens Golvvård slipade och hårdvaxoljade vårt nylagad furugolv. Resultatet blev perfekt, trevligt bemötande och bra pris! Läs mer

Videvägen 68, 135 60 Tyresö