Läs vad 73 kunder tycker om Elgens golvvård 2

• 2021-01-11
    Vi är så nöjda med våra golv efter Elgens golvvårds proffsigt utförda jobb. Efter deras golvslipning, pigmentering och hårdvaxolja på våran gamla ekparkett, såg det ut som ett helt nytt golv.
    Vi blev väl bemött av Daniel som var lätt att få tag på och som var mycket snabb på att återkoppla och svara på frågor.
    Kan varmt rekommendera Elgens golvvård!!
  • 2021-01-11
    Otroligt nöjd med mina golv. Såväl slipning, kulören jag fick hjälp att välja samt ytbehandlingen. Offerten överensstämde med slutpris och tider hölls enligt överenskommelse. Tack för mycket väl utfört jobb.
  • 2021-01-03
    Den gamla fiskbensparketten blev som ny efter att Elgens varit på plats och slipat och oljat. Bra instruktioner efteråt om hur golvet ska skötas. Enkel och tydlig kommunikation, dessutom gick allt smidigt när vi hade flera hantverkare på plats samtidigt. Daniel på Elgens jobbade t o m nyårsafton för att det skulle bli klart. Kan varmt rekommendera Elgens golvvård!
  • 2021-01-01
    Vi är mer än nöjda med golvet, arbetet är exemplariskt utfört och kommunikationen med Daniel var väldigt bra. Rekommenderar starkt!
  • 2020-12-31
    Bra och förtroendeingivande bemötande. Enkel kommunikation. Effektivt och klart före utsatt tid. Vi är jättenöjda med hur golven blev och kommer anlita Elgens inom kort igen för att göra i ordning resterande golv i huset.
  • 2020-12-18
    Är så nöjd med golven och köksbänkarna!
  • 2020-12-17
    Beställde slipning, pigmentering och hårdvaxoljning. Superfint resultat! Suverän kommunikation med Daniel hela vägen från offertintag till slutresultat. Kommer på tid, och utför sitt jobb snabbt och effektivt. Kan verkligen rekommendera!
  • 2020-12-16
    Proffsigt bemötande, mycket bra kvalité på utfört jobb. Kort och gott supernöjd!
  • 2020-12-16
    Slipning av 22 år gammalt trestavigt ekgolv, 100 kvm. Efter slipning hårdvaxolja plus vitpigmentering. Dessutom lagning av golv ca 4meter efter borttagning vägg.
    Allt utfört med 100% perfektion, pp bokad dag och på utlovad tid.
    Inget damm mm efter.
    Supernöjd helt enkelt.
    En hantverkare som levererar på utsatt tid och Allt enligt offert med ++. Ovanligt men glädjande. Tack
    Sören M
  • 2020-12-15
    Bra bemötande och resultat över förväntan.
  • 2020-12-09
    Vi är otroligt nöjda med Elgens golvvård och kan varmt rekommendera dem. Allt har fungerat enkelt och smidigt, såväl kommunikation som utförande. Våra golv är så fina nu och vi kommer anlita Elgens när det är dags för resterande golv.
  • 2020-12-09
    Slipning samt behandling av nya och gamla trägolv. Dom gamla trägolven var i riktigt dåligt skick med fernissa och målarfärg. Efter att Daniel och gänget hade slipat och behandlat såg dom ut som nya!

Så nöjda med jobbet. :)
  • 2020-12-03
    Otroligt proffsigt bolag som verkligen kan sitt hantverk. Riktigt bra och personlig dialog hela vägen och effektivt utfört arbete med suveränt slutresultat. Rekommenderas starkt!
  • 2020-12-01
    Smidig kontakt, initialt över Instagram. Snabbt utfört jobb med superfint resultat. Tack för bra utfört arbete!
  • 2020-11-16
    Vi är väldigt nöjda med Elgens golvvård och kan varmt rekommendera dem!

Daniel själv slipade och lackade golvet som blev väldigt fint! Kommunikationen fungerade perfekt och jobbet gjordes snabbt samt var prisvärt!
  • 2020-11-12
    Vi fick hjälp med att slipa golven och behandla dem med hårdvaxolja. Daniel är lätt att kommunicera med, de utförde jobbet snabbt och resultatet är perfekt! Vi rekommenderar företaget varmt.
    Beatrice P
    Glad jag blir av ert fina omdöme 😊 Mvh Daniel

• 2020-11-11
    Beställde slipning av golv och behandling med pigmentering och hårdvaxolja. Är mer än nöjda med arbetet och resultatet!

Vi fick mycket bra bemötande med tydlig och bra kommunikation. De var även riktigt trevliga.

De höll tider och vad de lovade.
    Tydlig och bra offert och faktura.

Har egentligen inget att anmärka på.
  • 2020-11-04
    Proffsigt utfört med utmärkt resultat. Rekommenderas.
  • 2020-11-03
    Vi fick vårt golv slipat av Daniel på Elgens Golvvård och blev supernöjda. Han väckte liv i vårt tråkiga parkettgolv som nu är som nytt. Effektiv, noggrann, prisvärd och kom alltid på utsatt tid. Kan verkligen rekommendera Elgens Golvvård.
    skrev om Elgens golvvård
    Roligt att höra att ni är nöjda med allt! Mvh Daniel

• 2020-10-30
    Vi är väldigt nöjda med utförande av uppdrag, det var enkelt att kommunicera med Daniel och vi skulle definitiv anlita honom igen.
    Tack för dem fina orden! Mvh Daniel

• 2020-10-27
    Bra med hembesök innan och vi upplevde Daniel både kunnig och professionell. Golvet blev jättefint. Inte billigast men levererar kvalitet
  • 2020-10-26
    utmärkt utfört arbete snabbt och smidigt och trevligt bemötande
    resultatet över förväntan.
    Barbro H
    Tack för fint omdöme! Mvh Daniel

• 2020-10-19
    Elgens golvvård har reparerat , slipat och vaxat vår parkett.

Bemötandet var mycket trevligt och informativt de redogjorde för hur jobbet skulle utföras.

Alla förväntningar uppfylldes.

Hela jobbet var mycket professionellt utfört från offertförfrågan fram till utfört arbete. Det jag speciellt uppskattar är att de på plats tittade på jobbet före presentation av offert.

Utlovade tider hölls till 100%.
    Stort tack för dem fina orden! Mvh Daniel

• 2020-10-18
    Kan varmt rekommendera Elgens golvvård! Toppen service och utmärkt utfört arbete.
    Daniel slipade vårt ekparkett och behandlade sedan golvet med Loba White och hårdvaxolja. Perfekt resultat.
    Vi är mycket nöjda.
    skrev om Elgens golvvård
    Tack Jonas för ett fint omdöme! Golven blev riktigt fina hos er och hoppas alla som kommer hem till er lägger märke till det :) Mvh Daniel

• 2020-10-03
    Mina varmaste rekommendationer. Trevlig kontakt, höll tidplanen, var behjälplig med mina frågor kring behandlingar och kulörer, städtips och svarade lättförståeligt på alla mina frågor. Jättebra upplevelse från början till slut. Resultatet blev dessutom bättre än jag kunnat drömma om!
  • 2020-09-27
    Snabbt och smidigt, super fint resultat. Jätte trevligt bemötande. Allt topp! Rekommenderas varmt.
    Martina K
  • 2020-09-24
    Har fått min parkett slipad, pigmenterad och vaxad. Resultatet är mycket bättre än vad jag förväntat mig. Mycket proffsigt arbete. Proffsigt bemötande. Är mer än nöjd.
  • 2020-09-21
    Vi använde Elgens Golvvård och Daniel för slipning av vårt Askgolv och pigmenterade vitt ink hårdvax. Mycket proffsiga, kanonresultat och punktliga. Dammfri slipning och grymt tillmötesgående, svarade på alla frågor jag hade.

Grymt nöjda, och ett riktigt bra resultat som jag tror det är svårt att hitta någon annan som gör.

Har även fått tips av Daniel på diverse andra frågor jag haft som inte låg i deras åtagande.

Vi kände oss riktigt trygga med att anlita Elgens Golvvård, kan inget annat än att varmt rekommendera dom (Daniel).

Det blir övervåningen i etapp 2 :)
  • 2020-09-19
    Mycket professionellt utfört arbete. Enkel kommunikation. Väldigt nöjda.
    Michael L
  • 2020-09-13
    Utmärkt utfört och proffsigt rakt igenom👍👌
  • 2020-09-10
    Är mycket nöjd över det slipade, lagade och lackade parkettgolvet i vårt vardagsrum.
    Roligt att höra att ni är mycket nöjda! Mvh Daniel

• 2020-09-10
    Snabbt svar och väldigt proffsigt bemötande. Beställde slipning & pigmentering av golv.
    Vi är nöjda med resultatet!
  • 2020-08-28
    Daniel och hans team är de bästa att ha att göra med - från början till slut. Han återkopplar snabbt, är tydlig, tålmodig (med mina val och funderingar och frågor) och väldigt skicklig och mån om det allra bästa. Resultatet är över förväntan och jag tycker bara det är lite synd att jag inte har fler golv att förvandla. Rekommenderas varmt!
    skrev om Elgens golvvård
    Otroligt fint omdömde ni har lämnat och det glädjer mig att ni är nöjda med golvslipningen! Mvh Daniel

• 2020-08-24
    Mycket professionell i sitt bemötande, svarar utförligt på alla "dumma" frågor, samt utförde jobbet på ett utmärkt sätt, inom angiven tidsram. Rekommenderas starkt!
    Jens H
  • 2020-08-22
    Elgens golvvård slipade våra parkettgolv, pigmenterade och behandlade med hårdwaxolja. Fint utfört arbete, helt dammfritt, bra dialog. Känns tryggt att veta att det är Daniel som utför arbetena jmf med de stora golvfirmorna då kvaliteten kan variera beroende på vem som man får.
    skrev om Elgens golvvård
    Glädjer mig att läsa ett så fint omdöme från er! Tack för att ni gav mig förtroendet att slipa era golv. Mvh Daniel

• 2020-08-19
    Bra kommunikation och mycket noggrant utfört jobb. Rekommenderar verkligen!
    skrev om Elgens golvvård
    Roligt att du är nöjd med arbetet! Tack för du skulle rekommendera Elgens golvvård. Mvh Daniel

• 2020-08-17
    Anlitade Elgens Golvvård för golvslipning och behandling av ekparkett ca 90kvm.

Bra kommunikation, tydlig offert, och hjälp med att guida kring olika behandlingar och pigmenteringar. Arbetet utfördes enligt utlovad tidsram med ett jämnt och fint resultat över alla golv, vi är supernöjda! Rekommenderar varmt Elgens Golvvård AB.
    skrev om Elgens golvvård
    Supernöjd kund är alltid roligt att höra och tack för dem fina orden! Mvh Daniel

• 2020-08-12
    Vi är supernöjda! Bra service, trevlig och bra resultat. Vi tyckte det var väldigt bra att vi fick hjälp med färgprover innan samt att det var väldigt smidigt med kommunikationen. Skulle absolut rekommendera och kommer använda igen ifall vi ska slipa fler golv i framtiden.
    skrev om Elgens golvvård
    Tack för dem fina orden, blir riktigt glad när jag hör att ni är så nöjda med allt! Mvh Daniel

• 2020-08-11
    Slipade golven i vår lägenhet, vi är mycket nöjda med resultatet och bemötandet!
    Hej! Roligt att höra att ni är nöjda! Mvh Daniel

• 2020-08-04
    Det blev ett underbart golv.
    Proffsigt bemötande.
    Tydligt, pålitligt och ett fantastiskt slutresultat.
    Hej! Tack för de fina orden! Mvh Daniel

• 2020-08-04
    Mycket nöjda med både utfört arbete och bemötande från Daniel.
    skrev om Elgens golvvård
    Tack för att ni gav mig förtroendet att slipa era golv! Mvh Daniel

• 2020-08-02
    Vi anlitade Elgens golvvård för att slipa och behandla golvet i vårt vardagsrum. Bra bemötande och utmärkt resultat på arbetet.
    Hej! Roligt att ni tycker om ert nyslipade och pigmenterade golv! Mvh Daniel

• 2020-07-11
    Vi köpte golvslipning med Osmo 3188 snö och 3041 natur. Vi fick bra information inför, under och efter att golvslipningen var utfört. Vi fick även städinstruktioner att följa efter golvslipningen för att golvet ska bevaras i ett fint skick under längre tid. Vi är mycket nöjda!
  • 2020-07-10
    Mycket proffsigt och snabb service från Daniel! Blev över förväntan och huset känns som nytt efter dom var klara. Rekommenderas!
  • 2020-07-07
    Mycket bra kommunikation och utförande!
  • 2020-06-30
    Fick hjälp att slipa vår ekparkett och blev otroligt nöjda. Väldigt bra och snabbt kundbemötande från början till slut. Daniel kom också hem till oss på kort varsel efter tillträde till vår nya lägenhet för att visa vilka olika behandlingar som fanns att välja på. Bra service och superfint resultat, rekommenderar!
  • 2020-06-26
    Slipade om ekparkett i vår lägenhet och blev så nöjda med resultatet, golven blev bättre än vad vi förväntat oss!
    Daniel gav oss all info vi behövde inför slipning samt kom hem till oss innan för att diskutera igenom färg och ytbehandling av golven.
    Rekommenderar Elgens golvvård!
  • 2020-06-26
    Fick hjälp av Daniel på Elgens Golvvård att slipa och behandla ekparkett. Tydlig, trevlig och proffsig kommunikation från offert till efter utfört arbete, men framför allt ett fantastiskt fint resultat som vi är supernöjda med och som överträffade våra förväntningar. Rekommenderar Elgens Golvvård starkt!
  • 2020-06-17
    Anlitade Elgens golvvård för att slipa vår altan. Daniel var väldigt lätt att ha att göra med - han dök upp i tid, jobbade effektivt och levererade ett kanonresultat. Vår nedgångna altan blev nästan som ny :) Kan varmt rekommendera firman!
  • 2020-06-17
    Proffsigt från offert till faktura