Asgard Flytt & Städ AB

4.3

56 omdömen om Asgard Flytt & Städ AB

Jonna N
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Trevliga och proffsiga. Så nöjd.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1234 omdömen 4.7 av 1234 omdömen

Cactus A
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Snabb återkoppling och smidig hantering. Löste allt och prisvärd tjänst.

Annika R
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Det var synd att de bad mig lämna ett omdöme, då jag ju kommer att vara ärlig: när en anlitar professionell flytthjälp så förväntar en sig yrkeskunskap. Tyvärr hade de inga filtar eller skyddande material och tryckte in möblerna huller om buller. Vilket medförde att SAMTLIGA trämöbler (soffbord, tv-bänk, köksstolar etc etc) fick fula skav efter flytten. Vi blev så klart upprörda och begärde kompensation. Så kan verkligen inte rekommendera dom! Ska tillägas att dom var trevliga, men resultatet av deras misstag får vi leva med så det väger inte upp.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Annika F
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Blev väl bemött, bra städning. Inget att anmärka på.

Cajsa H
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Trevligt bemötande, snabb och effektiv flytt.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Märta J
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Verkligen trevliga och snabba killar som !

Jörgen S
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Snabb och trygg flytt! Bra och tillmötesgående personal!

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3317 omdömen 4.7 av 3317 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Camilla O
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Trevliga, snabba och effektiva. Kom i tid och flytten var lyckad. Tack så mycket

Anna Q
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Vi bokade flytthjälp plus flyttstäd av Asgard. De var mycket professionella och såg till att flytten var snabb och smidig. Flyttstädningen blev klar samma dag som flytten trots att lägenheten var stor. Supernöjda!

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Bror P
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Bra bemötande trevlig och positiv personal.

Hildegard H
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Företaget kunde bli bättre på planering av insatsen. Men killarna som kom jobbade på bra.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 116 omdömen 4.5 av 116 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Johan B
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Väldigt nöjda med flyttjänsterna som vi anlitade företaget till. Allt gick smidigt och vi har inte sätt några skador på prylar eller möbler. Jag hade dock gärna sett att de anställda använde hjälpmedel och jobbade ergonomiskt i lite större utsträckning än vad jag såg dem göra under vår flytt. Det påverkar så klart inte mig personligen, men det hade känts lite mer hållbart för personalen själva.

Carina R
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Vi är fantastiskt nöjda med Asgard Flytt & Städ AB. Vi möttes av två extremt hjälpsamma killar som var både snabba och motiverade att få saker gjorda. De hjälpte oss att flytta alltifrån väldigt tunga föremål flera våningar upp/ner, till mängder av flyttkartonger och mindre saker. Killarna var så professionella och klagade inte en enda gång, trots att vissa föremål kanske egentligen hade behövt en person till för att flyttas enkelt. Flyttkillarna hjälpte oss att åka till tippen och slänga saker, trots att detta kanske inte...

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

SVEIN HELGE K
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Trevliga och flexibla :) Även rimlig kostnad för en gaska stor flytt!

Ritva S
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Proffsiga och hjälpsamma. Smidigt från början till slut.

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Nkosi K
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Jag tycker att jobba praktisk och studera sfi kurs c Jag vill studera undekoteska

Marie F
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Trevliga killar var flexibla med att hämta möbler på två ställen.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2180 omdömen 4.7 av 2180 omdömen

Anni E
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Allt gick jättesnabbt och smidigt!

Bengt E
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Var tyvärr ca 1h sena men skötte flytten snabbt, säkert och effektivt. Väldigt hjälpsamma, trevliga och ok kommunikation. Ken definitivt rekommenderas!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Zahra O
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Mycket duktiga och trevliga! Utförde sitt jobb suveränt och klagade inte ens när det var trånga utrymmen! 10/10!

Ewa D
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Trevlig personal. Arbetade snabbt och strukturerat. Gick väldigt fort att tömma vår lägenhet. De bar in allt i vår nya lägenhet.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Nils S
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Vi fick bra bemötande, och väldigt bra hjälp med själva flytten.

Carl T
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Städningen var inte bra flytten ok

Ravikumar P
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

They lived up to their expectations of shifting the items propelry

Eva M
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Helt fantastiskt!!!! Och vilka underbara killar!!! Rekommenderas å det varmaste.

Michael H
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Vissa saker gick sönder under flytten. Städning var under all kritik.

Barbro H
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Bra bemötande. Är nöjd med flytthjälpen. Rekommenderas.

Pär-hugo S
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Toppen killar jobbade snabbt och bra pris för pengarna

Eric B
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Jag var nöjd med Asgard flytt och städ. De gjorde ett bra jobb!/Eric

Cindy B
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Allt fungerade väldigt bra. Snabb och bra offert, väldigt bra pris jämfört med andra offerter. Det var inga problem trots att jag behövde ändra dag. Väldigt trevliga killar som kom på utsatt tid, var extremt snabba effektiva och varsamma med mina saker. De var lyhörd på den nya adressen var sakerna/kartongerna skulle ställas. Kan varmt rekommendera dem och blir det aktuellt med flytt igen vet jag vilket företag jag kommer att kontakta igen.

Emma M
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Jag är super nöjd med allt! Trevliga, snabba killar som hjälpte mig med flytten.

Jani K
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Härliga grabbar - lösningsorienterade och trevliga!

Maria E
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Blev efter förfrågan om offert direkt kontaktad. Bra service, bra pris. Snabba, starka och mycket trevliga flyttkillar. Mycket nöjd. Rekommenderats varmt. Beställde flytthjälp.

Freddie J
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Effektiva och bra pris. Trevligt bemötande.

Brouk T
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Utmärkt service och personal som är kunniga och trevliga.

Jimena A
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Vi bokade flytthjälp med knappt två veckors varsel och det var inga problem, snabb offert och smidig kontakt med firman. Grabbarna som kom och hjälpte till var trevliga, snabba och väldigt effektiva. Otroligt nöjda, rekommenderar Asgard Flytt starkt!

Zahra G
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Bra företag, rekommenderas, duktig personal

Per E
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Helt ok, utan tvekan. Jag hade två påpekanden när allt var klart och det reddes ut. Det är alltid viktigt att komma överens om detaljer tidigt. Visst kan man förvänta sig att "allt som brukar ingå ska väl vara med", men bättre att vara tydlig, fråga och bestämma.

Lena M
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Bra bemötande jag köpte flytthjälp och de kom precis på minuten bra gjort

José M
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

De kom väldigt sent, vilket var irriterande, men de försökte gottgöra det. Priset var helt okej. Trevliga killar också!

Charlotte M
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Proffsiga, snabba och trevliga.

Monica K
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Saker gick sönder samt att det försvann saker med

Madeleine M
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Trevligt och professionellt bemötande. De gjorde flytten snabb och säker. Bra pris jämfört med andra offerter. Kommer anlita dem vid nästa flytt också.

Anders S
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Använt firman i två flyttar inom 3 månader. Bra pris, dök upp enligt lovat och utförde flytten utan några konstigheter. De råkade visserligen skada en ram på en tavla men det skötte de exemplariskt. De visade tavlan och sa att den här ramen har gått sönder och sedan tog de med sig tavlan till en ramsnickare som reparerade ramen och sedan kom de hem och lämnade tavlan till oss. Utifrån min erfarenhet kan jag varmt rekomendera Asgard flytt.

Christina B
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Två killar utförde vårt uppdrag att flytta möbler, kartonger m.m. snabbt och smidigt. Vi fick ett bra bemötande och är nöjda. Rekommenderar företaget.

Yvonne R
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Företaget flyttade möbler m.m. från en ort till en annan. De arbetade snabbt och effektivt och utförde uppdraget till min belåtenhet.

Petra C
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Mycket tillmötesgående o hjälpsamma. Snabba o proffsiga! Har anlitat dem vid två flyttar o kommer vända mig till dem igen om så behövs.

Bo A
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Vi fick hjälp med att tömma en lägenhet genom att slänga det som fanns kvar. Allt till belåtenhet. Sedan en flyttstädning som genomfördes till punkt och pricka. Vi är väldigt nöjda över all hjälp vi fått!

Eva I
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Hade flytthjälp och delvis packningshjälp. Bra bemötande, punktliga och försiktiga med möblerna. Rekommenderar dem alla dagar i veckan!

Hanna S
Skrev om Asgard Flytt & Städ AB

Har anlitat denna flyttfirma två gånger på rekommendation av en god vän. Bra pris, snabb och smidig flytt. Det enda negativa har varit att i andra flytten så gick flyttbilen sönder på motorvägen halvvägs mellan det gamla och det nya boendet. Allt detta tog dock inte mer än 1-2 timmar extra och flytten var trots detta klar mitt på eftermiddagen. Kan rekommendera denna firma till andra. En del av flyttkillarna talar dålig svenska, dock bättre på engelska. Till en äldre person med dåliga kunskaper i engelska skulle jag föreslå...