Städfen AB

Städfen AB

Städfen är en geniun städfirma som har städat hemma hos privatpersoner i Stockholmsområdet sedan 2009. Vår verksamhet präglas av ledorden trygghet, flexibilitet och kvalitet. Varje dag jobbar vårt 30-tal anställda på att förbättra vår service så att du som kund får en så bra upplevelse som möjligt!

Från början var Elena ensam i företaget, hon tog emot beställningar, städade och skötte bokföringen. Dessa erfarenheter som följt med Elena från starten har byggt upp hela verksamheten. Många av de kunder vi har idag har följt med från starten som ett resultat av den relationen vi byggt upp, de har med åren blivit goda vänner och det är precis så vi vill ha det - tryggt, personligt och där vi har en ömsesidig förståelse. Välkommen!

Läs vad 410 kunder tycker om Städfen AB 2

• 2022-05-29 Spontant omdöme
    Vi har använt Städfen i flera år nu och det fungerar toppen. Städerskan Svetlana är verkligen noggrann och duktig. Flexibelt om man vill avboka en städtid etc. Har bara gott att säga om Städfen!
  • 2022-05-18 Spontant omdöme
    Vi kan verkligen rekommendera Städfen! Vi har använt av deras städtjänst nu i flera år. Vi är mycket nöjda med Kristina som är oss. Hon är väldigt noga och bra. Enkelt att kommunicera med företaget och de återkopplar alltid om man har någon fråga.
  • 2022-05-17 Spontant omdöme
    Really happy with Städfen. We have been using their services for a few months now. The staff have been professional and flexible to our needs and schedule. Ludmila is exceptional and always does kind things for my daughter. We really appreciate her!
  • 2022-05-16 Spontant omdöme
    Vi har anlitat Städfen i mer än tio år och alltid varit nöjda med dem. Det blir så klart rent och fint och både städpersonalen och administrationen är proffsiga, trevliga och flexibla. Superbra!
  • 2022-05-10 Spontant omdöme
    Jag kan varmt rekommendera Städfén! Vi har anlitat dem för regelbunden hemstädning i sju år och är väldigt nöjda med deras service! :-)

Det är samma städerska som kommer till oss varje gång, vilket känns tryggt och trevligt. :-) Vår städerska har nu varit hos oss i flera år och hon vet precis hur vi vill ha det städat. Hon kommer alltid i tid, jobbar hårt och städar jättefint! Hon talar flytande svenska, vilket gör det lätt att förklara om det någon gång är något speciellt vi vill att hon skall göra.

Det är även väldigt lätt att komma i kontakt med den trevliga administrativa personalen på Städfén, t ex om man vill hoppa över en städning. De skickar även ut information via mail och påminnelser om städning via SMS, så allting fungerar väldigt smidigt och bra! :-)
  • 2022-05-06 Spontant omdöme
    Har anlitat Städfen i två år och aldrig blivit missnöjd. Städningen som sådan och kundtjänsten är mycket bra. En gång gick en lampa sönder men de ersatte den utan minsta diskussion.
  • 2022-05-06 Spontant omdöme
    Vi har anlitat Städfen i flera år och är utomordentligt nöjda med dem. Stela, som städar hos oss, är en pärla.
    Dessutom är företaget mycket flexibla och lyhörda för kundens önskemål. Rekommenderar varmt detta företag.
  • 2022-05-05 Spontant omdöme
    Vi har använt oss av Städfen i flera år och har alltid varit nöjda. Vi får samma städerska som kommer varje vecka vilket är en trygghet för oss. Den största fördelen med Städfen är att de är väldigt flexibla och hjälpsamma om man behöver boka om eller liknande. Kan varmt rekommendera!
  • 2022-05-04 Spontant omdöme
    Vi har varit kunder hos Städfen i ca 8 år och är mycket nöjda med dem. Vi har alltid samma person som städar omsorgsfullt, är pålitlig och alltid håller överenskomna tider. Det finns stor flexibilitet när något oväntat händer.
  • 2022-05-04 Spontant omdöme
    Vi har varit kunder hos Städfen i ca 1,5 år och är mycket nöjda med dem. Omsorgsfull städning, mycket bra kommunikation och håller överenskomna tider. Flexibilitet vid sjukdom, vilket uppskattas.
  • 2022-05-04 Spontant omdöme
    Vi är jättenöjda med Städfen och har anlitat dem regelbundet i ca 3 år. Bra kundservice som svarar snabbt och är tillmötesgående. Plus för att de regelbunddet kontaktar kunderna och frågar om allt är bra eller om man vill framföra några synpunkter. Också plus för att det är ett företag med kollektivavtal och verkar ta det på allvar. Vår städerska har sagt att hon har jobbat länge i företaget och att det är bättre än andra företag hon jobbat på. Kan rekommendera företaget starkt.
  • 2022-05-04 Spontant omdöme
    Jag har använt Städfen i flera år och är jättenöjd! Har anlitat flera städföretag, men detta är det klart bästa. Tjänstvilliga, pålitliga och flexibla i både utförande och kontakter.
  • 2022-05-04 Spontant omdöme
    Har använt Städfen i 5 år och dom är toppen! Professionella, pålitliga och har många utmärkta medarbetare.
  • 2022-05-03 Spontant omdöme
    Min mamma, 85+, har fått hjälp av Städfén i flera år och är väldigt nöjd. Därför rekommenderade hon Städfén till oss - och jag måste säga att en bättre firma har vi aldrig fått hjälp av. Vi har haft olika städfirmor sedan 2006. Ofta har städningen varit bra eller OK men administrationen varit lite sämre. Städfén får bästa betyg på allt! Städningen är helt perfekt, samma pålitliga och trevliga städerska hela tiden, och kundservicen snabb och mycket tillmötesgående. Vi har haft hjälp av Städfén i över ett år nu, och nu vet vi att vi hittat det städföretag vi vill anlita regelbundet under lång tid.
  • 2022-05-03 Spontant omdöme
    Familjen har anlitat Städfen AB i flera år.

Professionell och serviceinriktad personal på kontor såväl som "på golvet" gör det lätt för oss att rekommendera Städfen AB.
  • 2022-05-03 Spontant omdöme
    Anlitat Städfen 1 år ca, varit mycket nöjda m både Irina (flyttade sedan) o vår nuvarande städerska,Olga👌 Båda mycket noggranna o duktiga!Även bra service från företaget!
  • 2022-05-03 Spontant omdöme
    Vi har anlitat Städfen för regelbunden städning fem år och har varit nöjda hela tiden. Vår städerska Iryna är noggrann, lyhörd och enkel att ha att göra med. Vi kunde inte varit nöjdare. Även på kundtjänsten är alla väldigt trevliga och tillmötesgående.
  • 2022-04-08 Spontant omdöme
    Kan verkligen rekommendera Städfen och Olha. Hon är otroligt noggrann och känns alltid lika härligt att komma hem när hon varit hos oss.
  • 2022-04-01 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Städfen. Anlitade dom för storstäd första gången och resultatet va över förväntan. Bra kommunikation och trevlig service med företaget, min städerska Ludmilja var väldigt trevlig och noggrann. Jag har redan bokat upp min nästa storstäd inför våren med Städfen.
  • 2022-03-31 Spontant omdöme
    Så flexibla och serviceminded. Alltid snabba svar och vilja att lösa frågan.
    Irina helt outstanding duktig !
  • 2022-01-14 Spontant omdöme
    Det var inte en bra start. Men efter att påtalat missarna till städerskan blev det mycket bättre.
  • 2021-06-15 Spontant omdöme
    Helt otrolig personal som skräddarsyr städning efter dina behov utan något krångel. Personalen är bundna av kollektivavtal och använder bara miljövänliga produkter vid städning. Kan verkligen rekommendera.
  • 2021-06-14 Spontant omdöme
    Fantastiskt! Vi tog en storstäd med städfen och resultatet var över all förväntan! De tog sig an både en ugn och ett sopskåp som jag knappt trodde var möjligt att få rent. Gjorde allt lite extra. Magiskt! Vi kommer definitvt anlita dem igen. ❤
  • 2021-06-11 Spontant omdöme
    Obeskrivligt hur duktiga de är, perfektion!
  • 2021-06-07 Spontant omdöme
    Good help is hard to find... Men jag kan verkligen rekommendera Städfen! 💕 Vi har provat flera städfirmor och letat efter en som genomgående håller god kvalitet och har ett sunt tänk kring arbetsvillkor och miljö. Städfen är inte billigast - men bäst! ⭐️ Deras flexibilitet och fina personliga service är ett stort plus. Vi har regelbunden hemstädning och har precis haft fönsterputs. Vi är så tacksamma att äntligen ha hittat rätt i städdjungeln!😊
  • 2021-06-03 Spontant omdöme
    Vi har haft Städfen i minst 4 år och är jättenöjda. Om vår ordinarie städerska blir sjuk eller får förhinder (vilket inte händer så ofta) så löser Städfen det alltid med en vikarie. De är noggranna, kommer alltid i tid och vi är som sagt väldigt nöjda med Städfen.
  • 2021-06-03 Spontant omdöme
    Jag är jättenöjd med Städfen. Väl utfört arbete, trevlig personal. Kan inte rekommendera dem starkt nog.
  • 2021-04-12 Spontant omdöme
    Vi valde att byta till Städfen för att känna oss säkrare på att få noggrann städning och för att de har bra arbetsvillkor för sin personal. De har städat några gånger nu och vi är väldigt nöjda med att vi bytte till dom!
  • 2021-04-12 Spontant omdöme
    Vi är supernöjda med Städfen! Trevligt bemötande både av städerska och i kontakt med kundtjänst. Och väldigt bra städning också!
  • 2021-04-03 Spontant omdöme
    Fantastisk städfirma! Pålitliga och mycket proffsiga, har haft städning av både Olga och Marina! Rekommenderar varmt☺️
  • 2021-03-29 Spontant omdöme
    Är synnerligen nöjd med Städfen - har alltid gjort ett bra jobb och varit mycket flexibla med schemaläggningen. Rekommenderas varmt!
  • 2020-12-28 Spontant omdöme
    Har använt städfen i ca 10(!) år och är av förklarliga skäl mycket nöjd. Har testat andra firmor emellanåt men dessa har inte alls levt upp till samma kvalitet.

Kan verkligen rekommendera Städfen! Alltid puntkliga, alltid rent över förväntan!
  • 2020-12-02 Insamlad av företaget
    Regelbunden pålitlig städning av kompetent personal som alltid varit oerhört trevlig och lätt att ha o göra med.

All kommunikation med kundservice har även den alltid varit snabb, effektiv och oerhört flexibel, vilket har varit guld värd i dessa tider.

Kan rekommendera samtliga städare som vi växlat mellan under åren.
  • 2020-11-23 Insamlad av företaget
    Alltid smidig dialog och trevliga personer att ha och göra med. Helt nöjd med resultatet på städningar.
  • 2020-11-02 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga och tillmötesgående. Jag beställde visningsstäd och fönsterputsning inför en fotografering till kommande försäljning av lägenhet och vi är väldigt nöjda med resultatet. Blev verkligen skinande rent i lägenheten! :)
  • 2020-10-29 Insamlad av företaget
    Vi har abonnemang på städning av Städfen,
    vår städare Kristina har varit fantastisk. Rent, snyggt och piffigt.
    Alltid snabba svar från Städfen när jag har skickat info eller frågor.
  • 2020-10-23 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med Städfen AB. Trevligt bemötande från första kontakten. Professionellt bemötande från anställda i alla led. Rekommenderar starkt till andra som vill ha rent och fint hemma.
  • 2020-09-10 Insamlad av företaget
    Beställde hemstädning varannan vecka, har fått bra service och information av Städféns kundtjänst och städerskan som kom hem till oss var väldigt trevlig och gjorde ett jättebra jobb. Rekommenderar varmt!
  • 2020-07-17 Insamlad av företaget
    Beställde en storstädning och blev extremt nöjd. Har tidigare använt mig av andra leverantörer som inte varit lika noggranna som Städfen. Trevliga, proffsiga och erfarna.
  • 2020-07-07 Insamlad av företaget
    Hemstädning
    Proffsigt bemötande med känsla för kundens behov utan att vara påtvingande.
    Vi kollade detaljer efter städningen som ovankanten på lådor och skåp i köket och de var avtorkade. Dvs att Städfen hade koll på detaljer som bör städas men som många missar.
    Perfekt
  • 2020-06-17 Insamlad av företaget
    Väldigt lättsamt städföretag att ha att göra med. Flexibel, lyhörd, trevliga och pålitliga. Är toppennöjd.
  • 2020-06-11 Insamlad av företaget
    Vi beställde storstädning och är mycket nöjda!
  • 2020-06-11 Spontant omdöme
    Vart ska jag börja, helt fantastiskt är de rätta orden. Ett skinande rent hem och supertrevlig personal. Kommer bara vända mig till Städfen när vi behöver städhjälp. Suveränt!
  • 2020-06-02 Insamlad av företaget
    Första gången jag köper städtjänst. Kände ren lycka att komma hem efter provstädningen av Natalia från Städfen. Kommer fortsätta unna mig detta.
  • 2020-05-21 Insamlad av företaget
    Vi är supernöjda med Städfen! Vi har använt deras städtjänster i över två år nu och Irina har alltid lämnat vår lägenhet fläckfri. Rekommenderar Irina och Städfen starkt!!
  • 2020-05-07 Spontant omdöme
    Lämnar typ aldrig omdömen. Men måste bara säga detta! Så bra och professionell personal, särskilt nu under Corona! Ytdesinfektion, munskydd och allt där till! Me love! <3
  • 2020-05-06 Insamlad av företaget
    Jag ville bara uttrycka vår tacksamhet och hur nöjda vi är med Städfen, och specifikt Ludmilla som städat hos oss i 2-3 år. Som småbarns föräldrar är det extra uppskattat, det är alltid så lyxigt att komma hem till ett fint och städat hem. Ludmilla gör ett superjobb och vi är så nöjda!

Vi rekommenderar starkt Städfen!
  • 2020-04-30 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra service med duktig städpersonal. Utmärkt tillmötesgående och snabb återkoppling, Städfen kan definitivt rekommenderas.
  • 2020-04-29 Insamlad av företaget
    Storstädning som jag blev mycket nöjd med. Har även anlitat detta företag tidigare, Även då blev jag mycket nöjd.
  • 2020-04-29 Insamlad av företaget
    Städfen har städat åt mig i flera år. Alltid trevliga o duktiga städerskor som städar fint och gör det lilla extra som att lägga filtarna fin och göra i ordning kuddarna o ställa ev prydnadssaker extra fint. Jag är mycket nöjd med företaget. Den enda lilla nackdelen var att inte alla har pratat svenska men då har engelska oftast fungerat.