Städfen AB

Barnängsgatan 52C, 116 48 Stockholm — Visa karta

Städfen är en geniun städfirma som har städat hemma hos privatpersoner i Stockholmsområdet sedan 2009. Vår verksamhet präglas av ledorden trygghet, flexibilitet och kvalitet. Varje dag jobbar vårt 30-tal anställda på att förbättra vår service så att du som kund får en så bra upplevelse som möjligt!

Från början var Elena ensam i företaget, hon tog emot beställningar, städade och skötte bokföringen. Dessa erfarenheter som följt med Elena från starten har byggt upp hela verksamheten. Många av de kunder vi har idag har följt med från starten som ett resultat av den relationen vi byggt upp, de har med åren blivit goda vänner och det är precis så vi vill ha det - tryggt, personligt och där vi har en ömsesidig förståelse. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 375 kunder tycker om Städfen AB

• 2020-10-29

Linn B skrev om Städfen AB
    Vi har abonnemang på städning av Städfen,
    vår städare Kristina har varit fantastisk. Rent, snyggt och piffigt.
    Alltid snabba svar från Städfen när jag har skickat info eller frågor. Läs mer
  • 2020-10-23

Kamilla R skrev om Städfen AB
    Mycket nöjd med Städfen AB. Trevligt bemötande från första kontakten. Professionellt bemötande från anställda i alla led. Rekommenderar starkt till andra som vill ha rent och fint hemma. Läs mer
  • 2020-09-10

Rebecka T skrev om Städfen AB
    Beställde hemstädning varannan vecka, har fått bra service och information av Städféns kundtjänst och städerskan som kom hem till oss var väldigt trevlig och gjorde ett jättebra jobb. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-07-17

Niga H skrev om Städfen AB
    Beställde en storstädning och blev extremt nöjd. Har tidigare använt mig av andra leverantörer som inte varit lika noggranna som Städfen. Trevliga, proffsiga och erfarna. Läs mer
  • 2020-07-07

Andreas K skrev om Städfen AB
    Hemstädning
    Proffsigt bemötande med känsla för kundens behov utan att vara påtvingande.
    Vi kollade detaljer efter städningen som ovankanten på lådor och skåp i köket och de var avtorkade. Dvs att Städfen hade koll på detaljer som bör städas men som många missar.
    Perfekt Läs mer
  • 2020-06-17

Linda H skrev om Städfen AB
    Väldigt lättsamt städföretag att ha att göra med. Flexibel, lyhörd, trevliga och pålitliga. Är toppennöjd. Läs mer
  • 2020-06-11

Cecilia I skrev om Städfen AB
    Vi beställde storstädning och är mycket nöjda! Läs mer
  • JULIA F

2020-06-11

JULIA F skrev om Städfen AB
    Vart ska jag börja, helt fantastiskt är de rätta orden. Ett skinande rent hem och supertrevlig personal. Kommer bara vända mig till Städfen när vi behöver städhjälp. Suveränt! Läs mer
  • 2020-06-02

Jack E skrev om Städfen AB
    Första gången jag köper städtjänst. Kände ren lycka att komma hem efter provstädningen av Natalia från Städfen. Kommer fortsätta unna mig detta. Läs mer
  • 2020-05-21

Nicole J skrev om Städfen AB
    Vi är supernöjda med Städfen! Vi har använt deras städtjänster i över två år nu och Irina har alltid lämnat vår lägenhet fläckfri. Rekommenderar Irina och Städfen starkt!! Läs mer
  • JONATHAN J

2020-05-07

JONATHAN J skrev om Städfen AB
    Lämnar typ aldrig omdömen. Men måste bara säga detta! Så bra och professionell personal, särskilt nu under Corona! Ytdesinfektion, munskydd och allt där till! Me love! <3 Läs mer
  • 2020-05-06

Ellinor B skrev om Städfen AB
    Jag ville bara uttrycka vår tacksamhet och hur nöjda vi är med Städfen, och specifikt Ludmilla som städat hos oss i 2-3 år. Som småbarns föräldrar är det extra uppskattat, det är alltid så lyxigt att komma hem till ett fint och städat hem. Ludmilla gör ett superjobb och vi är så nöjda!

Vi rekommenderar starkt Städfen! Läs mer
  • 2020-04-30

Anita N skrev om Städfen AB
    Fantastiskt bra service med duktig städpersonal. Utmärkt tillmötesgående och snabb återkoppling, Städfen kan definitivt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-04-29

Tommy B skrev om Städfen AB
    Storstädning som jag blev mycket nöjd med. Har även anlitat detta företag tidigare, Även då blev jag mycket nöjd. Läs mer
  • Marianne A

2020-04-29

Marianne A skrev om Städfen AB
    Städfen har städat åt mig i flera år. Alltid trevliga o duktiga städerskor som städar fint och gör det lilla extra som att lägga filtarna fin och göra i ordning kuddarna o ställa ev prydnadssaker extra fint. Jag är mycket nöjd med företaget. Den enda lilla nackdelen var att inte alla har pratat svenska men då har engelska oftast fungerat. Läs mer
  • 2020-04-28

Johan M skrev om Städfen AB
    Vi har under flera år anlitat Städfen för hemstädning och kan varmt rekommendera bolaget. De är snabba, tillmötesgående och positiv i sin kommunikation, och är flexibla och enkla att ha att göra med. Vill specifikt nämna Tatjana som har städat hos oss och gjort ett mycket bra jobb, och när det är dags att anlita städ igen kommer vi definitivt att fråga efter henne. Utöver att hon utför jobbet exemplariskt är hon både trevlig och punktlig. Läs mer
  • 2020-04-27

Karin Helena F skrev om Städfen AB
    Vi har anlitat Städfen i flera år för hemmastädning. Vill särskilt nämna Liane som har städat hos oss och som har gjort ett mycket bra jobb, hon är dessutom både trevlig och punktlig. Snabb, proffsig och positiv kommunikation från företaget. Läs mer
  • 2020-04-23

Soile V skrev om Städfen AB
    Jag tycker att Städfen är en seriös och bra företag
    Jag har varit nöjd flera år! Läs mer
  • 2020-04-23

Kenneth S skrev om Städfen AB
    Jättebra städning och ordning och reda. Läs mer
  • 2020-04-22

Bill S skrev om Städfen AB
    Vi har vändt oss till Städfen för hjälp med städning hemma en tid och är väldigt nöjda. Proffsigt och pålitligt företag, dessutom med bra och snabb kommunikation. Vi vill plussa vår städerska, Olga, extra mycket. Otroligt duktig och trevlig. Kan starkt rekommendera Olga och Städfen. Läs mer
  • 2020-04-20

Filip N skrev om Städfen AB
    Väldigt professionellt skött och man får fint omhändertagande som kund.
    Maryam som har städat hos oss har gjort ett väldigt bra jobb.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-15

Mats L skrev om Städfen AB
    Köper veckostädning.
    Blir ALLTID oerhört vänligt och professionellt bemött i alla kontakter. Superduktiga!
    Mina förväntningar om ett väl städat hem och flexibilitet när jag behövt extra hjälp har de alltid levt upp till med råge.
    Sammanfattningsvis kan jag bara ge dem mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-04-15

Reine F skrev om Städfen AB
    Städning varannan vecka.
    Företaget utförde sitt jobb perfekt.
    Pålitligt företag med bra medarbetare. Läs mer
  • 2020-03-01

Helena J skrev om Städfen AB
    Städfen är trevliga att kommunicera med. De informerar tydligt via SMS / och påminner om att städdag närmar sig.
    Vi är väldigt nöjda med tjänsten och personalen! Fakturan kommer på mailen men går även att få som e-faktura. Läs mer
  • JOAKIM J

2020-02-25

JOAKIM J skrev om Städfen AB
    Bästa flyttstädningen jag någonsin har haft!! Brutalt bra! Läs mer
  • 2020-02-16

Olov D skrev om Städfen AB
    Bra städning, tydligt vad som ingår Läs mer

Maria S skrev om Städfen AB
    Vår upplevelse av Städfen är kort och gott väldigt service minded och bra resultat. Läs mer

Mikaela K skrev om Städfen AB
    Proffsiga och trevliga städare. Ett bra, personligt och snabbt bemötande om man behöver ändra tid eller dag. Skönt att de har kollektivavtal! Läs mer

Lia L skrev om Städfen AB
    Jätte nöjda med både städning och kundservice. Läs mer
  • 2020-02-12

Hans L skrev om Städfen AB
    Trevligt bemötande
    Bra förvarning om kommande städning
    Nöjd med utförd städning Läs mer
  • 2020-02-12

Maria F skrev om Städfen AB
    Hemstädning.
    Har alltid blivit mycket väl bemött och är mycket nöjd med resultatet. Läs mer

Maria E skrev om Städfen AB
    Har städning varannan vecka och är mkt nöjd! Duktig städerska som gör så rent o fint, och lätt o välfungerande kontakt med firman Läs mer

Nathalie B skrev om Städfen AB
    Jag har anlitat Städfen AB flera gånger nu och är SUPERNÖJD! Seriösa städerskor och mycket bra kundservice. De löser alla problem! Läs mer

Anna P skrev om Städfen AB
    Smidig service, lätt att sköta kontakt via mail eller sms och alltid snabba svar!
    Utmärkt städning av hela hemmet och en fantastiskt duktig och trevlig städare som alltid gör det lilla extra. Är mycket nöjd med Städfen! Läs mer
  • 2020-01-16

Elisabeth F skrev om Städfen AB
    Jag bokade en storstädning med kort varsel, och jag upplevde ett stort engagemang för att lösa mitt problem. Det uppskattade jag verkligen! Personalen mötte upp i god tid och ställde bra frågor inför jobbet som skulle göras. för det var en tuff utmaning Det blev verkligen fantastiskt fint, och högt över mina förväntningar! Rekommenderar verkligen Städfen varmt! Läs mer
  • 2019-11-19

Sonja L skrev om Städfen AB
    Tycker at det var mycket noggrant städat kändes som hon hade gjort de helhjärtat vart väldigt glad när jag kom hem Läs mer
  • Adam Johan T

2019-11-10

Adam Johan T skrev om Städfen AB
    Anlitade Städfen idag, 20191110 och Laima kom och hjälpte till i mitt stökiga hem.

Otroligt duktig och effektiv städning. Bra pris, otroligt effektivt och mitt hem blev skinande rent. Jag är supernöjd och kommer definitivt använda Städfen igen. 5/5 :) Läs mer
  • 2019-08-14

Jennie J skrev om Städfen AB
    Anlitat Städfen för hemstädning och är jättenöjd. Proffsigt bemötande, seriöst företag med kollektivavtal. Supernöjd med den som kommer och städar hos oss varannan vecka! Läs mer
  • 2019-08-04

Sara L skrev om Städfen AB
    Hade riktigt kaos hemma och trodde aldrig att det var möjligt att det kunde bli så städat - och organiserat! Helt fantastiskt kul att komma hem!
    Tack städfen! Rekommenderar er till 100%! Läs mer
  • 2019-07-06

Jonna M skrev om Städfen AB
    Trevligt personal som städade så det skiner. Lämnade en extra touch med fint vikta handdukar. Det är så rent Läs mer
  • Ayna M

2019-06-19

Ayna M skrev om Städfen AB
    Bokade storstädningar vid några tillfällen, helt fantastiskt! Vänlig
    personal, kundtjänst som besvarar alla frågor, tidsbokning som anpassas efter kundens behov , förmånliga priser och erbjudanden, hög kvalité på utförda tjänster. Starkt rekommenderar! Läs mer
  • 2019-05-27

Petter E skrev om Städfen AB
    Vi anlitade Städfen för att göra slutstädning efter en fest så att vi kunde ägna vår tid åt att köra bort grejer.

Irina på Städfen var väldigt noggrann och gjorde lokalen mycket renare än innan vi kom till lokalen. Och hon gjorde det på kortare än den avtalade tiden.

Vi blev mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-05-22

Jonas B skrev om Städfen AB
    Super bra service och ett härligt bemötande kan verkligen rekommendera Städfen Läs mer
  • 2019-05-09

Louise K skrev om Städfen AB
    Jättebra kundbemötande, snabba svar och städningen har varit perfekt. Mycket flexibla och vi är mycket nöjda kunder. Läs mer
  • 2019-05-06

Johanna L skrev om Städfen AB
    Trevligt bemötande och fint utfört jobb! Läs mer
  • 2019-05-02

Gabriel G skrev om Städfen AB
    Städning av högsta klass! Alltid lika nöjda med städningen samt kundservicen vid eventuella frågor. Stort plus att man slipper bindningstider och enkelt kan boka om när det behövs! Läs mer
  • Jenny F

2019-05-02

Jenny F skrev om Städfen AB
    Kristina var noggrann, lyssnade på mina önskemål och övertäffade mina förväntningar. Hon gjorde det "lilla extra", som ju alltid uppskattas. Läs mer
  • 2019-03-05

Charlotte V skrev om Städfen AB
    Vi kan varmt rekommendera Städfén! De håller hög klass på sina städerskor, som städar effektivt och som är punktliga, vänliga och trevliga. Företaget månar om både sina kunder och sina anställda.

Om man som kund har några speciella synpunkter eller önskemål, gör man allt från Städféns sida för att tillmötesgå detta. Man har samma städerska som kommer varje gång, vilket känns tryggt och trevligt.

De anställda uppmuntras att gå kurser för att lära sig bra svenska och väl ute hos kunderna får de sedan praktisera språket. Många städerskor kommer från rysktalande länder och kan inte någon engelska. Därför är det ännu viktigare att de lär sig svenska här i Sverige. Vi har varit kunder hos Städfén i många år och haft flera olika städerskor hos oss under årens lopp. De som slutat har gjort det för börja studera och det har blivit möjligt tack vare att de lärt sig svenska. Även om det varit tråkigt att byta städerska, så gläds man ju åt att de kunnat komma in på den utbildning som de velat gå.

Det är härligt att komma hem till ett nystädat hem och med Städféns hjälp blir det jättefint varje gång! :-) Läs mer
  • 2019-02-11

Maria M skrev om Städfen AB
    Jag hade höga förväntningar på provstädningen som Städfen erbjöd. Blev väldigt imponerad av städerskans proffsiga städning och att hon hann klart på utsatt tid. Vi kommer absolut att fortsätta med deras hemstädning. Läs mer
  • 2019-01-25

Nina skrev om Städfen AB
    Superbra städfirma som inger känsla av trygghet och hög kompetens. Läs mer

Barnängsgatan 52C, 116 48 Stockholm