Städfen AB

Städfen AB

Städfen är en geniun städfirma som har städat hemma hos privatpersoner i Stockholmsområdet sedan 2009. Vår verksamhet präglas av ledorden trygghet, flexibilitet och kvalitet. Varje dag jobbar vårt 30-tal anställda på att förbättra vår service så att du som kund får en så bra upplevelse som möjligt!

Från början var Elena ensam i företaget, hon tog emot beställningar, städade och skötte bokföringen. Dessa erfarenheter som följt med Elena från starten har byggt upp hela verksamheten. Många av de kunder vi har idag har följt med från starten som ett resultat av den relationen vi byggt upp, de har med åren blivit goda vänner och det är precis så vi vill ha det - tryggt, personligt och där vi har en ömsesidig förståelse. Välkommen!

Läs vad 383 kunder tycker om Städfen AB 2

• 2021-04-12
    Vi valde att byta till Städfen för att känna oss säkrare på att få noggrann städning och för att de har bra arbetsvillkor för sin personal. De har städat några gånger nu och vi är väldigt nöjda med att vi bytte till dom!
  • 2021-04-12
    Vi är supernöjda med Städfen! Trevligt bemötande både av städerska och i kontakt med kundtjänst. Och väldigt bra städning också!
  • 2021-04-03
    Fantastisk städfirma! Pålitliga och mycket proffsiga, har haft städning av både Olga och Marina! Rekommenderar varmt☺️
  • 2021-03-29
    Är synnerligen nöjd med Städfen - har alltid gjort ett bra jobb och varit mycket flexibla med schemaläggningen. Rekommenderas varmt!
  • 2020-12-28
    Har använt städfen i ca 10(!) år och är av förklarliga skäl mycket nöjd. Har testat andra firmor emellanåt men dessa har inte alls levt upp till samma kvalitet.

Kan verkligen rekommendera Städfen! Alltid puntkliga, alltid rent över förväntan!
  • 2020-12-02
    Regelbunden pålitlig städning av kompetent personal som alltid varit oerhört trevlig och lätt att ha o göra med.

All kommunikation med kundservice har även den alltid varit snabb, effektiv och oerhört flexibel, vilket har varit guld värd i dessa tider.

Kan rekommendera samtliga städare som vi växlat mellan under åren.
  • 2020-11-23
    Alltid smidig dialog och trevliga personer att ha och göra med. Helt nöjd med resultatet på städningar.
  • 2020-11-02
    Väldigt trevliga och tillmötesgående. Jag beställde visningsstäd och fönsterputsning inför en fotografering till kommande försäljning av lägenhet och vi är väldigt nöjda med resultatet. Blev verkligen skinande rent i lägenheten! :)
  • 2020-10-29
    Vi har abonnemang på städning av Städfen,
    vår städare Kristina har varit fantastisk. Rent, snyggt och piffigt.
    Alltid snabba svar från Städfen när jag har skickat info eller frågor.
  • 2020-10-23
    Mycket nöjd med Städfen AB. Trevligt bemötande från första kontakten. Professionellt bemötande från anställda i alla led. Rekommenderar starkt till andra som vill ha rent och fint hemma.
  • 2020-09-10
    Beställde hemstädning varannan vecka, har fått bra service och information av Städféns kundtjänst och städerskan som kom hem till oss var väldigt trevlig och gjorde ett jättebra jobb. Rekommenderar varmt!
  • 2020-07-17
    Beställde en storstädning och blev extremt nöjd. Har tidigare använt mig av andra leverantörer som inte varit lika noggranna som Städfen. Trevliga, proffsiga och erfarna.
  • 2020-07-07
    Hemstädning
    Proffsigt bemötande med känsla för kundens behov utan att vara påtvingande.
    Vi kollade detaljer efter städningen som ovankanten på lådor och skåp i köket och de var avtorkade. Dvs att Städfen hade koll på detaljer som bör städas men som många missar.
    Perfekt
  • 2020-06-17
    Väldigt lättsamt städföretag att ha att göra med. Flexibel, lyhörd, trevliga och pålitliga. Är toppennöjd.
  • 2020-06-11
    Vi beställde storstädning och är mycket nöjda!
  • 2020-06-11
    Vart ska jag börja, helt fantastiskt är de rätta orden. Ett skinande rent hem och supertrevlig personal. Kommer bara vända mig till Städfen när vi behöver städhjälp. Suveränt!
  • 2020-06-02
    Första gången jag köper städtjänst. Kände ren lycka att komma hem efter provstädningen av Natalia från Städfen. Kommer fortsätta unna mig detta.
  • 2020-05-21
    Vi är supernöjda med Städfen! Vi har använt deras städtjänster i över två år nu och Irina har alltid lämnat vår lägenhet fläckfri. Rekommenderar Irina och Städfen starkt!!
  • 2020-05-07
    Lämnar typ aldrig omdömen. Men måste bara säga detta! Så bra och professionell personal, särskilt nu under Corona! Ytdesinfektion, munskydd och allt där till! Me love! <3
  • 2020-05-06
    Jag ville bara uttrycka vår tacksamhet och hur nöjda vi är med Städfen, och specifikt Ludmilla som städat hos oss i 2-3 år. Som småbarns föräldrar är det extra uppskattat, det är alltid så lyxigt att komma hem till ett fint och städat hem. Ludmilla gör ett superjobb och vi är så nöjda!

Vi rekommenderar starkt Städfen!
  • 2020-04-30
    Fantastiskt bra service med duktig städpersonal. Utmärkt tillmötesgående och snabb återkoppling, Städfen kan definitivt rekommenderas.
  • 2020-04-29
    Storstädning som jag blev mycket nöjd med. Har även anlitat detta företag tidigare, Även då blev jag mycket nöjd.
  • 2020-04-29
    Städfen har städat åt mig i flera år. Alltid trevliga o duktiga städerskor som städar fint och gör det lilla extra som att lägga filtarna fin och göra i ordning kuddarna o ställa ev prydnadssaker extra fint. Jag är mycket nöjd med företaget. Den enda lilla nackdelen var att inte alla har pratat svenska men då har engelska oftast fungerat.
  • 2020-04-28
    Vi har under flera år anlitat Städfen för hemstädning och kan varmt rekommendera bolaget. De är snabba, tillmötesgående och positiv i sin kommunikation, och är flexibla och enkla att ha att göra med. Vill specifikt nämna Tatjana som har städat hos oss och gjort ett mycket bra jobb, och när det är dags att anlita städ igen kommer vi definitivt att fråga efter henne. Utöver att hon utför jobbet exemplariskt är hon både trevlig och punktlig.
  • 2020-04-27
    Vi har anlitat Städfen i flera år för hemmastädning. Vill särskilt nämna Liane som har städat hos oss och som har gjort ett mycket bra jobb, hon är dessutom både trevlig och punktlig. Snabb, proffsig och positiv kommunikation från företaget.
  • 2020-04-23
    Jag tycker att Städfen är en seriös och bra företag
    Jag har varit nöjd flera år!
  • 2020-04-23
    Jättebra städning och ordning och reda.
  • 2020-04-22
    Vi har vändt oss till Städfen för hjälp med städning hemma en tid och är väldigt nöjda. Proffsigt och pålitligt företag, dessutom med bra och snabb kommunikation. Vi vill plussa vår städerska, Olga, extra mycket. Otroligt duktig och trevlig. Kan starkt rekommendera Olga och Städfen.
  • 2020-04-20
    Väldigt professionellt skött och man får fint omhändertagande som kund.
    Maryam som har städat hos oss har gjort ett väldigt bra jobb.

Rekommenderas!
  • 2020-04-15
    Köper veckostädning.
    Blir ALLTID oerhört vänligt och professionellt bemött i alla kontakter. Superduktiga!
    Mina förväntningar om ett väl städat hem och flexibilitet när jag behövt extra hjälp har de alltid levt upp till med råge.
    Sammanfattningsvis kan jag bara ge dem mina allra bästa rekommendationer!
  • 2020-04-15
    Städning varannan vecka.
    Företaget utförde sitt jobb perfekt.
    Pålitligt företag med bra medarbetare.
  • 2020-03-01
    Städfen är trevliga att kommunicera med. De informerar tydligt via SMS / och påminner om att städdag närmar sig.
    Vi är väldigt nöjda med tjänsten och personalen! Fakturan kommer på mailen men går även att få som e-faktura.
  • 2020-02-25
    Bästa flyttstädningen jag någonsin har haft!! Brutalt bra!
  • 2020-02-16
    Bra städning, tydligt vad som ingår
  • 2020-02-13
    Vår upplevelse av Städfen är kort och gott väldigt service minded och bra resultat.
  • 2020-02-13
    Proffsiga och trevliga städare. Ett bra, personligt och snabbt bemötande om man behöver ändra tid eller dag. Skönt att de har kollektivavtal!
  • 2020-02-13
    Jätte nöjda med både städning och kundservice.
  • 2020-02-12
    Trevligt bemötande
    Bra förvarning om kommande städning
    Nöjd med utförd städning
  • 2020-02-12
    Hemstädning.
    Har alltid blivit mycket väl bemött och är mycket nöjd med resultatet.
  • 2020-02-06
    Har städning varannan vecka och är mkt nöjd! Duktig städerska som gör så rent o fint, och lätt o välfungerande kontakt med firman
  • 2020-02-06
    Jag har anlitat Städfen AB flera gånger nu och är SUPERNÖJD! Seriösa städerskor och mycket bra kundservice. De löser alla problem!
  • 2020-02-06
    Smidig service, lätt att sköta kontakt via mail eller sms och alltid snabba svar!
    Utmärkt städning av hela hemmet och en fantastiskt duktig och trevlig städare som alltid gör det lilla extra. Är mycket nöjd med Städfen!
  • 2020-01-16
    Jag bokade en storstädning med kort varsel, och jag upplevde ett stort engagemang för att lösa mitt problem. Det uppskattade jag verkligen! Personalen mötte upp i god tid och ställde bra frågor inför jobbet som skulle göras. för det var en tuff utmaning Det blev verkligen fantastiskt fint, och högt över mina förväntningar! Rekommenderar verkligen Städfen varmt!
  • 2019-11-19
    Tycker at det var mycket noggrant städat kändes som hon hade gjort de helhjärtat vart väldigt glad när jag kom hem
  • 2019-11-10
    Anlitade Städfen idag, 20191110 och Laima kom och hjälpte till i mitt stökiga hem.

Otroligt duktig och effektiv städning. Bra pris, otroligt effektivt och mitt hem blev skinande rent. Jag är supernöjd och kommer definitivt använda Städfen igen. 5/5 :)
  • 2019-08-14
    Anlitat Städfen för hemstädning och är jättenöjd. Proffsigt bemötande, seriöst företag med kollektivavtal. Supernöjd med den som kommer och städar hos oss varannan vecka!
  • 2019-08-04
    Hade riktigt kaos hemma och trodde aldrig att det var möjligt att det kunde bli så städat - och organiserat! Helt fantastiskt kul att komma hem!
    Tack städfen! Rekommenderar er till 100%!
  • 2019-07-06
    Trevligt personal som städade så det skiner. Lämnade en extra touch med fint vikta handdukar. Det är så rent
  • 2019-06-19
    Bokade storstädningar vid några tillfällen, helt fantastiskt! Vänlig
    personal, kundtjänst som besvarar alla frågor, tidsbokning som anpassas efter kundens behov , förmånliga priser och erbjudanden, hög kvalité på utförda tjänster. Starkt rekommenderar!
  • 2019-05-27
    Vi anlitade Städfen för att göra slutstädning efter en fest så att vi kunde ägna vår tid åt att köra bort grejer.

Irina på Städfen var väldigt noggrann och gjorde lokalen mycket renare än innan vi kom till lokalen. Och hon gjorde det på kortare än den avtalade tiden.

Vi blev mycket nöjda.