Flyttstäd i Stockholm

120 rekommenderade flyttstädare i Stockholm kommun

Ska du flytta, men orkar inte riktigt med själva slutstädningen? Det finns hjälp att finna: det finns många firmor som utför flyttstädning i Stockholm så det är bara att välja och vraka!

Läs mer »
Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Få prisförslag, snabbt och enkelt. Vi skickar din förfrågan till flera företag samtidigt!
Be om en offert nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
Visa sida:
Hammarbyhöjden  (1 st)
Solhem  (1 st)
Blackeberg  (1 st)

Flyttstäd i Stockholm

Det kan vara mycket att tänka på när man ska packa ihop hela livet i flyttkartonger och byta bostad. Kanske går det snabbt, är lite stressat och ni hinner knappt ut innan nästa boende ska flytta in? Då kan det vara jätteskönt att få lite hjälp med flyttstädet.

För att underlätta valet av städfirma mitt i flyttkaoset har vi samlat massor av bolag som jobbar med flyttstäd i Stockholm här på Reco.se. Läs beskrivningarna eller gå på första bästa rekommendation - kanske beroende på hur bråttom du faktiskt har. Oavsett hur du väljer din flyttstädning så hoppas vi att du ska hitta en firma du blir nöjd med!