Julias Städservice AB

Julias Städservice AB

Låt oss på Julias Städservice ta hand om din städning så kan du njuta av livet istället. Det finns så mycket roligare saker än att städa på sin fritid.

Våra städerskor är väl utvalda och utbildade av oss på Julias Städservice. Detta för att du som kund ska känna dig trygg med att få en så kompetent, pålitlig och lyhörd städhjälp som möjligt. Vi hjälper dig med din städning både i hemmet och på kontoret.

Våra städtjänster är:
- Hemstädning
- Kontorsstädning
- Flyttstädning
- Trappstädning
- Visningsstädning
- Fönsterputsning

Har du övriga frågor angående din städning så är du välkommen att höra av dig till oss eller varför inte kolla in vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 91 kunder tycker om Julias Städservice AB 2

2021-03-22
    Resultatet blir alltid utmärkt. Vi är så nöjda!
    2020-07-02
    Har stående städning varannan vecka från Julias Städservice. Ett pålitligt bolag som utför jobbet bra. Har skett mindre misstag både från mitt håll och från bolagets håll under tiden men varje gång så har de räddat upp situationen och jag kan inte säga annat än att jag rekommenderar dem starkt för deras tjänst och för att de löser situationer som uppkommer, inte helt vanligt att man får den servicen!
    2020-06-01
    Hade inte så höga förväntningar eftersom jag inte haft städhjälp tidigare. Men fick mycket bra service och bra bemötande. Jag fick också byta städerska då jag inre var så nöjd.
    Nu har vi haft företaget i flera år och är mycket nöjda.
    2020-05-30
    Bra och noggranna tjejer som varit här. Enda nackdelen som jag kan se är deras brist på svenska- och engelska kunskaper. Svårt att be om nåt eller förklara om det är något särskilt.
    2020-05-29
    Mycket nöjd med städningen. Önskar det vore lite billigare...
  • Hans A
    2020-05-29
    De gjorde ett bra jobb med våra fönster
    2020-05-29
    Lyhörda och flexibla. Bra kvalitet. Snabba med återkoppling.
    2020-05-29
    I remember I hired a professional cleaning service a year ago.
    Two ladies came to my flat, which were very nice, very organized, and when I came back home the flat was perfect.
  • Jonas F
    Jag är nöjd, har inget att klaga på. Kom i tid. Rent. Flyttstädning
    2020-05-29
    Trevliga och duktiga. Vår flyttstädning gick smidigt och det var väldigt prisvärt.
    2020-05-29
    Vi blev nöjda med servicen och flyttstädningen som erbjöds av Julias Städservice AB. Det gick fort att få kontakt och priset var bra!
    2020-05-28
    Jag fick en mycket bra veckostädning
    Kvinnan som var här Var så trevlig
    Vi pratade engelska
    Här inget att klaga på
    2020-05-28
    Bra, har anlitat er för både veckostäd, storstädning och fönsterputsning. Mycket nöjd med storstädning och fönsterputs. Veckostäd var i början av lägre kvalitet, men nu när jag har Margareta ärr den mycket bättre. Får alltid snabb respons när jag ringer till er.
    2020-05-28
    Mycket nöjd med deras service. Margareta som hjälper oss gör ett mycket noggrant jobb. Bra framförhållning också om ev personal är sjuka/lediga. Mvh Tobias
    2020-05-28
    De gör ett mycket bra städjobb och är bra att ha att göra med.
    2020-05-27
    Vi har tjänsten hemstädning.
    Hon som kommer till oss är duktig och noggrann.
    De är snabba på att svara på frågor och ger alltid god service så jag kan varmt rekommendera Julias städ!
    2020-05-27
    Vi var kunder under ca ett år då vi använde Julias städservice för återkommande hemstädning. Fick under året byta städerska flera gånger. Det hände två gånger att städningen var så undermålig att det behövdes komma en ny städerska och städa en gång till. Att det behöver ske två gånger är två gånger för mycket. V i fick heller ingen kompensation.
    2020-05-27
    Helt fruktansvärt dåligt betyg. Fick saker sönderslagna pga värdelös personal som stank svett. 7 personer välde in i mitt hem en liten tvåa, för att utföra arbetet en hemstädning. De verkade vara i utbildning o hade mitt hem som träningspass. En grym upplevelse. Fick visserligen rabatt på priset men känner mig inte kompenserad ändå. O drömmer fortfarande mardrömmar om hur den elev jag kastade ut efter hon rivit ner en tavla från väggen så glaset sprack. En total idiot I sitt uppträdande som inte borde få släppas in i nåns hem. Bara en person kunde lite om städning o ledde arbetet så det blev nåt gjort.

Som sagt fortfarande mycket upprörd. Förstår ej att de bett mig uttala mig om kvaliteten på deras jobb. Minus minus minus.
    Hemsk upplevelse. Underbetyg verkligen. Stäng den där firman.
    2020-05-27
    Får hjälp med hemstädning 5 h i veckan och är jättenöjd med kvaliteten på städningen. Kan rekommenderas!
    2020-05-27
    Alltid superbra service! Rent och fint!
    2020-05-27
    Jag köpte en städtjänst av en lägenhet.
    Blev mycket trevligt bemött och de återkom snabbt med svar på frågor och bekräftelse.
    De levde upp till mina förväntningar. Om ett företag ska sälja tjänster av något slag, förväntar jag mig att de skall vara positiva och tillmötesgående, vilket Julias Städservice var.
    Kan därför rekommendera dem ! 😀
    2020-05-27
    Fönsterputs beställdes och det utfördes till full belåtenhet .
    Trevligt bemötande.
    2020-05-27
    Rimligt pris och städning i nivå med förväntningarna.
    2020-05-27
    JS gör en ärlig försök till att ge bästa service. Något ojämn kvalité på städerskerna. Vill fortsätta med JS bara corona faran lungner sig.
    2020-05-27
    Trevliga och väldigt bra städat av vår städerska.
    Bra kommunikation om det blir ändringar.
    Önskar vi att byta dagar eller lägga till extra städning eller fönsterputs löser de det.
    2020-05-27
    Effektiv, noggrann och trevlig!
    2020-05-27
    Beställde storstädning av pappas lägenhet när han blev sjuk och inte klarade av det själv. Städningen blev väl genomförd och jag kan mycket väl tänka mig att använda dem igen för flyttstädningen den dagen pappa inte kan bo kvar hemma längre.
    2020-05-27
    Flexibla med tider och noggranna.
    2020-05-27
    Jag har anlitat dem flera gånger för fönsterputsning i hemmet. Snabb återkoppling och väldigt flexibla. Mycket nöjd med resultatet också!
  • Axel H
    2020-05-27
    Vi har anlitat dem både för återkommande städning samt flyttstäd och är oerhört nöjda! Rekommenderas varmt till alla.
    2020-05-25
    Hemstädning, storstäd. Vi var verkligen supernöjda!
    2020-05-25
    Trevliga, proffsiga och lätta att ha att göra med
    2020-05-25
    Jag bokade fönstertvätt flera gånger om samt flyttstäd. Fantastiskt bra bemötande och jättefint resultat!
    2020-05-25
    Inget att klaga på! Allt gick smidigt.
    2020-05-25
    Julias städ flyttstädade min lägenhet. Gjorde rent allt och fixade instruktioner om att använda speciella rengöringsmedel på klinker och golv. Bra kommunikation och var i tid. Bara positivt att säga om dem.
    2020-05-25
    Jag bokade flyttstädningen och var väldigt nöjd
  • Ebba K
    2020-05-25
    Flyttstädning i det hus vi lämnade och fönsterputs i lägenheten vi nu bor i.
    Snabb och trevlig telefonkontakt med mkt hög servicenivå
    Inga anmärkningar på utfört arbete utan vi är till 100% nöja.
    Prismässigt ligger företaget bra till.
    2020-05-25
    Vanlig städ av lägenhet och hus varannan vecka
    Flyttstädning av lägenhet
    Fönsterputsning

Jätte trevligt och professionellt bemötande

Jag tycker att de lyssnar på vad kunden vill ha and alltid sträva efter att leverar deras bästa till kunder.
    2020-05-25
    very caring and flexible arrangements, all well. initially frequent change of care-takers, but now all well for a long time.
    2020-05-25
    Trygg, säker och noggrann service. Enkelt och flexibelt. Julias har infriat det som har varit viktigt för oss. Vi är jättenöjda.
    2020-05-25
    Har köpt tjänsten städ av privatbostad sedan flera år tillbaka. Företaget har god kommunikation och bra planering. Ersätter alltid en frånvarande städerska med annan. Inga uteblivna besök alls under alla åren.

Städningens kvalite dvs hur duktig personalen är på att utföra sitt arbete varrierar. Några städerskor har varit fantastiskt skickliga men det har även förekommit de med mindre engagemang.
    2019-01-02
    Kontaktade Julias Städservice för städning varannan vecka.
    Blev inte så bra.
    När jag ringde var det ingen som svarade och ingen som återkopplade vid frågor och problem.
    Kunde ringa, maila och sms under 2 dagars tid innan någon återkom.
    En städning blev helt inställd pga. sjukdom men jag fick inte något meddelande om detta utan fick vänta i 2 timmar (då hade jag försökt att komma i kontakt med företaget flertalet gånger) innan jag fick ett besked att ett sms-meddelande hade skickats och som skulle informerat mig ang. sjukdom och inställd städning.
    Fick aldrig något sms om inställd städning utan endast ett sms som informerade om tidigare städtid.
    Personalen som kom och skulle utföra städningen förstod inte svenska ordentligt eller inte alls och det blev klara missförstånd.
    En kvinna använde 1/2 flaska (1 liter från början) Ajax till 4 handfat och 2 st toaletter men hela golvet i badrum och toalett blev inte städa eller avtorkat.
    Personal slarvade över golven och använde bara dammsugaren på ytorna mitt på golvet.
    Jag önskade städning före julafton och fick en tid, men personalen blev hastigt sjuk och städningen inställdes.
    Istället fick jag förslaget att städningen kunde utföras på julafton.
    Jag fick hjälp 2 gånger (inte samma personal) och ingen gång blev det bra och jag har slutat att anlita Julias Städ efter erbjudandet om städning på själva julafton.
    Lotta
    Hej Lotta och tack för din feedback! Jag är hemsk ledsen att du är missnöjd men det var inte som du skrev i vår åsikt. Du fick sms om städerskans sjukdom kl. 7.00 (så fort fick vi information om sjukdom från vår anställda) och vi alltid var i telefon och mejlkontakt med dig. Verkligen fick vi himmel många sjukanmällningar från våran anställda innan Jul, men jag har ingen påverkan över detta tyvärr. Kring själva städningar tjejer har försökt anpassa till dina önskemål men det är verkligen svårt att städa utan rengöringsmedel. Vi också försökte att hitta ny tid för städning och tyvärr den 24:de var den enda möjligt dag. Vi gjorde allt som vi kunde göra i vår åsikt. Jag ber om ursäkt att vi misslyckades uppfylla din förväntan. Mvh, Karl Julias Städservice AB
    Hej Karl Tråkigt att du försvarar företaget med att visa misstro och förvränga varje mening jag skriver och min upplevelse av ert företag. Ja jag fick ett sms på morgonen men inte kl 7:00 och inte om sjukdom. Och jag har rengöringsmedel hemma därför att det används vid städning men inte i den mängden och lukten av ajax som inte försvinner på flera dagar. Jag värnar om vår miljö och vårt vatten vilket ni som städbolag verkligen borde göra samt informera er personal om miljöansvaret. Är ni miljöcertifierade? Vilken utbildning ger ni er personal? Det är inte rengöringsmedlet som gör hemmet eller kontoret rent utan det är arbetet med att städa och noggrannhet samt kunskap. Använda dammsugaren är en bra början. Personalen kunde inte inte svenska och en kvinna kunde begränsad engelska vilket gör att de inte kunde anpassa sig till mina önskemål. Och ja ni var i kontakt med mig, efter att jag sökt kontakt med er ett flertal gånger och dig har jag inte haft kontakt med tidigare. På kontorsnumret svarade aldrig någon. Lotta Lotta J
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Christoffer E
    2018-10-03
    Helnöjd med deras tjänster. Pålitliga, trevliga, bra kundservice och bra städning. Allt som jag förväntar mig.
    Stark rekommendation.
    2018-08-09
    Bra och trevlig personal med fina städningar.
  • Kajsa J
    2018-07-30
    Jag är nöjd med den städtjänst jag köper av Julias Städservice (varannan vecka). Städningen är bra och prisvärd och det går alltid snabbt att få svar när man mailar om att byta dgr etc samt att jag alltid fått mina önskemål tillfredsställda utan problem.
  • Anneli N
    2018-07-16
    Städning varannan vecka. Bra och snabbt bemötande.
    2018-07-16
    Har fått städhjälp av Julias i ca fem år.
    Kvalitet: Ledningen är flexibel och försöker hjälpa till att byta dag om man till exempel vill ha städningen ett par dar tidigare för en bjudning. Städerskorna har varit duktiga och sällan bytts ut.
    Pris: helt okej. Inte allra billigast, men betydligt billigare än jättarna. Flexibilitet och att de lyckas behålla städerskorna är stora plus.
    2018-07-16
    Hemstädning. Pålitliga och snavsarfulla. Snabba att återkomma med svar.
    2018-07-15
    Bra städning och trevlig personal!
    2018-07-15
    Bra att ha att göra med. Bra att prata med och gör ett bra jobb!