Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Älvsjö Julias Städservice AB

Julias Städservice AB

Varuvägen 9, 125 30 Älvsjö — Visa karta

Låt oss på Julias Städservice ta hand om din städning så kan du njuta av livet istället. Det finns så mycket roligare saker än att städa på sin fritid.

Våra städerskor är väl utvalda och utbildade av oss på Julias Städservice. Detta för att du som kund ska känna dig trygg med att få en så kompetent, pålitlig och lyhörd städhjälp som möjligt. Vi hjälper dig med din städning både i hemmet och på kontoret.

Våra städtjänster är:
- Hemstädning
- Kontorsstädning
- Flyttstädning
- Trappstädning
- Visningsstädning
- Fönsterputsning

Har du övriga frågor angående din städning så är du välkommen att höra av dig till oss eller varför inte kolla in vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 49 kunder tycker om Julias Städservice AB

• Christoffer E
    Christoffer E skrev om Julias Städservice AB
    Helnöjd med deras tjänster. Pålitliga, trevliga, bra kundservice och bra städning. Allt som jag förväntar mig.
    Stark rekommendation. Läs mer
  • Tomas K skrev om Julias Städservice AB
    Bra och trevlig personal med fina städningar. Läs mer
  • Kajsa J
    Kajsa J skrev om Julias Städservice AB
    Jag är nöjd med den städtjänst jag köper av Julias Städservice (varannan vecka). Städningen är bra och prisvärd och det går alltid snabbt att få svar när man mailar om att byta dgr etc samt att jag alltid fått mina önskemål tillfredsställda utan problem. Läs mer
  • Anneli N
    Anneli N skrev om Julias Städservice AB
    Städning varannan vecka. Bra och snabbt bemötande. Läs mer
  • Jonatan H skrev om Julias Städservice AB
    Har fått städhjälp av Julias i ca fem år.
    Kvalitet: Ledningen är flexibel och försöker hjälpa till att byta dag om man till exempel vill ha städningen ett par dar tidigare för en bjudning. Städerskorna har varit duktiga och sällan bytts ut.
    Pris: helt okej. Inte allra billigast, men betydligt billigare än jättarna. Flexibilitet och att de lyckas behålla städerskorna är stora plus. Läs mer
  • Caroline U skrev om Julias Städservice AB
    Hemstädning. Pålitliga och snavsarfulla. Snabba att återkomma med svar. Läs mer
  • Anette F skrev om Julias Städservice AB
    Bra städning och trevlig personal! Läs mer
  • Michaela B skrev om Julias Städservice AB
    Bra att ha att göra med. Bra att prata med och gör ett bra jobb! Läs mer
  • Elisabeth G skrev om Julias Städservice AB
    Noggranna och effektiva städerskor Läs mer
  • Carina N skrev om Julias Städservice AB
    Veckostädning. Bra Service vid semestrar o sjukdom, inte lika bra om jag hastigt skulle bli sjuk (är gammal o sjuklig) får då betala för normal städning även om jag akut hamnar på sjukhus. Förstår tanken, men kunde lösas på ett smidigare sätt! Vänligt bemötande, dåligt språkkunnande (svenska o engelska) trots försäkran att "alla mina anställda pratar svenska eller engelska och går på SFI". Tråkigt eftersom jag är hemma när hjälpen kommer. Det blir rent på utsatt tid! Läs mer
  • Eleonore J skrev om Julias Städservice AB
    Vi har städning varje vecka och är alltid väldigt nöjda. Man får alltid ett bra bemötande och snabb och bra service. Läs mer
  • Jenny V skrev om Julias Städservice AB
    Super! Har rekommenderat till flera vänner! Läs mer
  • Jessica F skrev om Julias Städservice AB
    Städerskan var mycket noga. Jag har alltid fått bra stöd när jag inte har varit lika nöjd med städningen då jag ofta får olika städerskor.

Jag är mycket nöjd med bolaget och det är alltid hjälpsamma. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Eva E skrev om Julias Städservice AB
    Bra service vid ändringar vb , även vid kort varsel. Noggrann städning. Seriösa Läs mer
  • Jacqueline O skrev om Julias Städservice AB
    Utmärkt bra service och trevligt bemötande. Alltid redo att anpassa sig efter dig för att ger dig det bästa av service. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Julias Städservice AB
    Bra service trevlig personal och ett rent hem. Som sagt är vi mycket nöjda med vår städnings hjälp vi använder deras hjäp var annan vecka så vi ska få mer tid för familjen. Läs mer
  • Niklas L skrev om Julias Städservice AB
    Bra och trevligt bemötande. Svarar snabbt på mail vid avbokningar och ändringar av städtider. Bra städare. Vi är på det hela taget nöjda med Julias Städservice. Läs mer
  • Tina N skrev om Julias Städservice AB
    Köper hemstädning. Träffar inte personen då det sker under min arbetstid. Varit en del utbyte av personal, städningen varierar med det. Läs mer
  • Ingela S skrev om Julias Städservice AB
    Beställde vårstädning av 4 rok och badrum. 2 personer skulle städa under 4 timmar, Den ena gick efter 1 timma, den kvar som var ca 17 år och kunde inte städa. När dom gick var hallen inte städad överhuvudtaget.
    Jag var hemma under städningen och gjorde andra sysslor, så jag såg..

Orkade inte klaga och då behöva släppa in dessa bedragare i mitt hem en gång till, dessutom hade jag tagit semester för att få riktigt fint.
    Hoppas dom går i konkurs! Läs mer
    2018-07-13 Karl S svarar Ingela S
    Hej Ingela
    Jag är ledsen att du var inte nöjd. Synd att vi har inte hört från dig tidigare så kunde vi lösa det på något sätt. Tjejen som stannade kvar har 26 år - inte 17 som du skrev. Ingen av oss är bedragare heller. Vi är bara människor. Vi alltid försöker göra vår bästa och kundnöjdhet är alltid vår prioritet. Tyvärr vi kunde inte reagera om vi hörde ingenting från dig tills nu. Vi är extremt ledsna att du önskar oss gå i konkurs.
    Mvh, Karl
  • Amanda P skrev om Julias Städservice AB
    Oerhört proffsig bokningscentral. Försöker alltid lösa allt till det bästa. Läs mer
  • Christopher S skrev om Julias Städservice AB
    Överlag mycket bra. Alltid proffisgt utfört. Ibland önskar man att städarna kunde svenska, men det är en detalj. Läs mer
  • Roberto R skrev om Julias Städservice AB
    Städning 1 gång i månaden.
    Och jag tycker att det har varit snyggt och rent när jag kommer hem.
    Ibland har jag bett dom ta fönstrerna, också det med bra resultat. Läs mer
  • Ulrika K skrev om Julias Städservice AB
    Bästa städbolaget med trevligt bemötande och utmärkt städning. Läs mer
  • Herman S skrev om Julias Städservice AB
    Städning varannan måndag. Bra bemötande och tjänsten har mött våra förväntningar.

Lite problem med språket har vi haft några gånger men problemen har lösts så vi tycker att det fungerat bra. Läs mer
  • Philip G skrev om Julias Städservice AB
    Duktiga, men missar att damma överallt. Läs mer
  • Martina M skrev om Julias Städservice AB
    Jättebra. Våran städerska Grazyna är fantastisk :) Läs mer
  • Olivia T skrev om Julias Städservice AB
    Väldigt tillförlitliga och tillmötesgående. Mycket nöjd! Läs mer
  • Angelica E skrev om Julias Städservice AB
    Effektiva, professionella och serviceminded. Läs mer
  • Eva O skrev om Julias Städservice AB
    Bra och flexibelt bemötande. Duktig och ansvarsfull personal. Läs mer
  • Adaca A skrev om Julias Städservice AB
    Julias är mycket noggranna, punktliga och serviceminded. Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Marcus G skrev om Julias Städservice AB
    Har köpt städning. Hög Flexibilitet, bra priser och ett bra jobb! Läs mer
  • Mats H skrev om Julias Städservice AB
    Jobbar bra alltid rent och snyggt efteråt. Läs mer
  • Christofer C skrev om Julias Städservice AB
    Bra kundservice och trevligt bemötande, flexibla om tider behöver flyttas. Läs mer
  • Angelica G skrev om Julias Städservice AB
    De gjorde ett utmärkt jobb I storstädningen av vår lägenhet Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Julias Städservice AB
    Bra städning till ett relativt bra pris! Använd oss av Julias i 2 år och rekommenderat till flera.
    Bra admin.
    Minus att dem bytt städerska alldeles för för många ggr. Läs mer
  • Carl F skrev om Julias Städservice AB
    Julias städservice är det bästa städbolag vi någonsin haft. Vi har haft städfirma sedan början av 2010 och Julias städservice är det bolag som kontiunerligt levererat kvalitet över tid. Otroligt bra service med hög kvalitet på alla typer av leveranser! Mycket bra. Läs mer
  • Lovisa M skrev om Julias Städservice AB
    Väl utfört arbete och lätt att få kontakt vid eventuell avbokning. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Ann M skrev om Julias Städservice AB
    Superbra service hög flexibilitet då det gäller av och ombokningar! Jag har städ och haft det i flera år😊 Läs mer
  • Daniel J skrev om Julias Städservice AB
    Veckostädning. Väldigt god kommunikation. Alltid tillmötesgående. Läs mer
  • Helene S skrev om Julias Städservice AB
    Jättenöjda.
    Passar tider, lätta att få kontakt med och städningen blir super. Läs mer
  • Sofia C skrev om Julias Städservice AB
    Köper städning 1g per månad. Bra bemötande. Nuvarande städerskan Lucy är jätte duktig Läs mer
  • Urika V skrev om Julias Städservice AB
    Julias städservice sköter allt bra.
    Alltid bra städat, trevlig personal och bra kommunikation. Läs mer
  • Angelica L skrev om Julias Städservice AB
    Väldigt bra städning! De är väldigt proffsiga i sin kommunikation och städningen är högsta klass! Läs mer
  • Glayol R skrev om Julias Städservice AB
    Prisvärt och väldigt bra service. Läs mer
  • Carina P skrev om Julias Städservice AB
    Det är väldigt svårt att kommunicera med de som städar då de inte pratar engelska eller svenska. Hur många gånger vi än lämnar instruktioner så följs de inte. Det är inte så att du kan luta dig tillbaka och känna att ditt hem blir städat utan du behöver alltid komplettera städningen efteråt. Läs mer
    2018-07-06 Karl S svarar Carina P
    Hej Carina
    Tack för din feedback. Jag är ledsen att du är inte nöjd. Var god vända till oss med kundnummer så hittar vi en lösning.
    Mvh, Karl
  • Ioannis R skrev om Julias Städservice AB
    Städhjälp
    Mycket bra bemötande
    Mycket pålitlig
    Jag ör mycket nöjd Läs mer
  • Maria C skrev om Julias Städservice AB
    Lätt att kommunicera via mail. Smidigt. Bra att man kan avboka vid behov. Trevligt bemötande av vår städerska. Läs mer
  • Ulrika M skrev om Julias Städservice AB
    Julias Städservice har städat hemma hos oss i flera år och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Harald W skrev om Julias Städservice AB
    Tycker alltid det är smidigt att ha med er att göra.

Men den stora grejen är Dorotha som städar hos oss. Hon är en riktig superstjärna. Hon inte bara städar utan har en naturlig fallenhet för att göra fint och hemtrevligt. Kan inte tänka mig hur någon skulle kunna vara bättre. Läs mer
    2018-07-06 Karl S svarar Harald W
    Hej Harald
    Skönt att höra det och tack för ditt omdöme.
    Mvh Karl

Varuvägen 9, 125 30 Älvsjö