Julias Städservice AB

Varuvägen 9, 125 30 Älvsjö — Visa karta

Låt oss på Julias Städservice ta hand om din städning så kan du njuta av livet istället. Det finns så mycket roligare saker än att städa på sin fritid.

Våra städerskor är väl utvalda och utbildade av oss på Julias Städservice. Detta för att du som kund ska känna dig trygg med att få en så kompetent, pålitlig och lyhörd städhjälp som möjligt. Vi hjälper dig med din städning både i hemmet och på kontoret.

Våra städtjänster är:
- Hemstädning
- Kontorsstädning
- Flyttstädning
- Trappstädning
- Visningsstädning
- Fönsterputsning

Har du övriga frågor angående din städning så är du välkommen att höra av dig till oss eller varför inte kolla in vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 50 kunder tycker om Julias Städservice AB

• 2019-01-02

Lotta J skrev om Julias Städservice AB
    Kontaktade Julias Städservice för städning varannan vecka.
    Blev inte så bra.
    När jag ringde var det ingen som svarade och ingen som återkopplade vid frågor och problem.
    Kunde ringa, maila och sms under 2 dagars tid innan någon återkom.
    En städning blev helt inställd pga. sjukdom men jag fick inte något meddelande om detta utan fick vänta i 2 timmar (då hade jag försökt att komma i kontakt med företaget flertalet gånger) innan jag fick ett besked att ett sms-meddelande hade skickats och som skulle informerat mig ang. sjukdom och inställd städning.
    Fick aldrig något sms om inställd städning utan endast ett sms som informerade om tidigare städtid.
    Personalen som kom och skulle utföra städningen förstod inte svenska ordentligt eller inte alls och det blev klara missförstånd.
    En kvinna använde 1/2 flaska (1 liter från början) Ajax till 4 handfat och 2 st toaletter men hela golvet i badrum och toalett blev inte städa eller avtorkat.
    Personal slarvade över golven och använde bara dammsugaren på ytorna mitt på golvet.
    Jag önskade städning före julafton och fick en tid, men personalen blev hastigt sjuk och städningen inställdes.
    Istället fick jag förslaget att städningen kunde utföras på julafton.
    Jag fick hjälp 2 gånger (inte samma personal) och ingen gång blev det bra och jag har slutat att anlita Julias Städ efter erbjudandet om städning på själva julafton.
    Lotta Läs mer
    2019-01-02 Karl S svarar Lotta J
    Hej Lotta och tack för din feedback!
    Jag är hemsk ledsen att du är missnöjd men det var inte som du skrev i vår åsikt. Du fick sms om städerskans sjukdom kl. 7.00 (så fort fick vi information om sjukdom från vår anställda) och vi alltid var i telefon och mejlkontakt med dig. Verkligen fick vi himmel många sjukanmällningar från våran anställda innan Jul, men jag har ingen påverkan över detta tyvärr. Kring själva städningar tjejer har försökt anpassa till dina önskemål men det är verkligen svårt att städa utan rengöringsmedel. Vi också försökte att hitta ny tid för städning och tyvärr den 24:de var den enda möjligt dag. Vi gjorde allt som vi kunde göra i vår åsikt. Jag ber om ursäkt att vi misslyckades uppfylla din förväntan.
    2019-01-03 Lotta J svarar Karl S
    Hej Karl
    Tråkigt att du försvarar företaget med att visa misstro och förvränga varje mening jag skriver och min upplevelse av ert företag.
    Ja jag fick ett sms på morgonen men inte kl 7:00 och inte om sjukdom.
    Och jag har rengöringsmedel hemma därför att det används vid städning men inte i den mängden och lukten av ajax
    som inte försvinner på flera dagar.
    Jag värnar om vår miljö och vårt vatten vilket ni som städbolag verkligen borde göra samt informera er personal om miljöansvaret.
    Är ni miljöcertifierade? Vilken utbildning ger ni er personal?
    Det är inte rengöringsmedlet som gör hemmet eller kontoret rent utan det är arbetet med att städa och noggrannhet samt kunskap.
    Använda dammsugaren är en bra början.
    Personalen kunde inte inte svenska och en kvinna kunde begränsad engelska vilket gör att de inte kunde anpassa sig till mina önskemål.
    Och ja ni var i kontakt med mig, efter att jag sökt kontakt med er ett flertal gånger och dig har jag inte haft kontakt med tidigare.
    På kontorsnumret svarade aldrig någon.
    Lotta
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Christoffer E

2018-10-03

Christoffer E skrev om Julias Städservice AB
    Helnöjd med deras tjänster. Pålitliga, trevliga, bra kundservice och bra städning. Allt som jag förväntar mig.
    Stark rekommendation. Läs mer
  • 2018-08-09

Tomas K skrev om Julias Städservice AB
    Bra och trevlig personal med fina städningar. Läs mer
  • Kajsa J

2018-07-30

Kajsa J skrev om Julias Städservice AB
    Jag är nöjd med den städtjänst jag köper av Julias Städservice (varannan vecka). Städningen är bra och prisvärd och det går alltid snabbt att få svar när man mailar om att byta dgr etc samt att jag alltid fått mina önskemål tillfredsställda utan problem. Läs mer
  • Anneli N

2018-07-16

Anneli N skrev om Julias Städservice AB
    Städning varannan vecka. Bra och snabbt bemötande. Läs mer
  • 2018-07-16

Jonatan H skrev om Julias Städservice AB
    Har fått städhjälp av Julias i ca fem år.
    Kvalitet: Ledningen är flexibel och försöker hjälpa till att byta dag om man till exempel vill ha städningen ett par dar tidigare för en bjudning. Städerskorna har varit duktiga och sällan bytts ut.
    Pris: helt okej. Inte allra billigast, men betydligt billigare än jättarna. Flexibilitet och att de lyckas behålla städerskorna är stora plus. Läs mer
  • 2018-07-16

Caroline U skrev om Julias Städservice AB
    Hemstädning. Pålitliga och snavsarfulla. Snabba att återkomma med svar. Läs mer

Anette F skrev om Julias Städservice AB
    Bra städning och trevlig personal! Läs mer

Michaela B skrev om Julias Städservice AB
    Bra att ha att göra med. Bra att prata med och gör ett bra jobb! Läs mer

Elisabeth G skrev om Julias Städservice AB
    Noggranna och effektiva städerskor Läs mer

Carina N skrev om Julias Städservice AB
    Veckostädning. Bra Service vid semestrar o sjukdom, inte lika bra om jag hastigt skulle bli sjuk (är gammal o sjuklig) får då betala för normal städning även om jag akut hamnar på sjukhus. Förstår tanken, men kunde lösas på ett smidigare sätt! Vänligt bemötande, dåligt språkkunnande (svenska o engelska) trots försäkran att "alla mina anställda pratar svenska eller engelska och går på SFI". Tråkigt eftersom jag är hemma när hjälpen kommer. Det blir rent på utsatt tid! Läs mer

Eleonore J skrev om Julias Städservice AB
    Vi har städning varje vecka och är alltid väldigt nöjda. Man får alltid ett bra bemötande och snabb och bra service. Läs mer

Jenny V skrev om Julias Städservice AB
    Super! Har rekommenderat till flera vänner! Läs mer
  • 2018-07-14

Jessica F skrev om Julias Städservice AB
    Städerskan var mycket noga. Jag har alltid fått bra stöd när jag inte har varit lika nöjd med städningen då jag ofta får olika städerskor.

Jag är mycket nöjd med bolaget och det är alltid hjälpsamma. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2018-07-14

Eva E skrev om Julias Städservice AB
    Bra service vid ändringar vb , även vid kort varsel. Noggrann städning. Seriösa Läs mer

Jacqueline O skrev om Julias Städservice AB
    Utmärkt bra service och trevligt bemötande. Alltid redo att anpassa sig efter dig för att ger dig det bästa av service. Läs mer
  • Anders B

2018-07-13

Anders B skrev om Julias Städservice AB
    Bra service trevlig personal och ett rent hem. Som sagt är vi mycket nöjda med vår städnings hjälp vi använder deras hjäp var annan vecka så vi ska få mer tid för familjen. Läs mer

Niklas L skrev om Julias Städservice AB
    Bra och trevligt bemötande. Svarar snabbt på mail vid avbokningar och ändringar av städtider. Bra städare. Vi är på det hela taget nöjda med Julias Städservice. Läs mer

Tina N skrev om Julias Städservice AB
    Köper hemstädning. Träffar inte personen då det sker under min arbetstid. Varit en del utbyte av personal, städningen varierar med det. Läs mer

Ingela S skrev om Julias Städservice AB
    Beställde vårstädning av 4 rok och badrum. 2 personer skulle städa under 4 timmar, Den ena gick efter 1 timma, den kvar som var ca 17 år och kunde inte städa. När dom gick var hallen inte städad överhuvudtaget.
    Jag var hemma under städningen och gjorde andra sysslor, så jag såg..

Orkade inte klaga och då behöva släppa in dessa bedragare i mitt hem en gång till, dessutom hade jag tagit semester för att få riktigt fint.
    Hoppas dom går i konkurs! Läs mer
    2018-07-13 Karl S svarar Ingela S
    Hej Ingela
    Jag är ledsen att du var inte nöjd. Synd att vi har inte hört från dig tidigare så kunde vi lösa det på något sätt. Tjejen som stannade kvar har 26 år - inte 17 som du skrev. Ingen av oss är bedragare heller. Vi är bara människor. Vi alltid försöker göra vår bästa och kundnöjdhet är alltid vår prioritet. Tyvärr vi kunde inte reagera om vi hörde ingenting från dig tills nu. Vi är extremt ledsna att du önskar oss gå i konkurs.

Amanda P skrev om Julias Städservice AB
    Oerhört proffsig bokningscentral. Försöker alltid lösa allt till det bästa. Läs mer

Christopher S skrev om Julias Städservice AB
    Överlag mycket bra. Alltid proffisgt utfört. Ibland önskar man att städarna kunde svenska, men det är en detalj. Läs mer
  • 2018-07-12

Roberto R skrev om Julias Städservice AB
    Städning 1 gång i månaden.
    Och jag tycker att det har varit snyggt och rent när jag kommer hem.
    Ibland har jag bett dom ta fönstrerna, också det med bra resultat. Läs mer

Ulrika K skrev om Julias Städservice AB
    Bästa städbolaget med trevligt bemötande och utmärkt städning. Läs mer

Herman S skrev om Julias Städservice AB
    Städning varannan måndag. Bra bemötande och tjänsten har mött våra förväntningar.

Lite problem med språket har vi haft några gånger men problemen har lösts så vi tycker att det fungerat bra. Läs mer

Philip G skrev om Julias Städservice AB
    Duktiga, men missar att damma överallt. Läs mer

Martina M skrev om Julias Städservice AB
    Jättebra. Våran städerska Grazyna är fantastisk :) Läs mer

Olivia T skrev om Julias Städservice AB
    Väldigt tillförlitliga och tillmötesgående. Mycket nöjd! Läs mer

Angelica E skrev om Julias Städservice AB
    Effektiva, professionella och serviceminded. Läs mer

Eva O skrev om Julias Städservice AB
    Bra och flexibelt bemötande. Duktig och ansvarsfull personal. Läs mer

Adaca A skrev om Julias Städservice AB
    Julias är mycket noggranna, punktliga och serviceminded. Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer

Marcus G skrev om Julias Städservice AB
    Har köpt städning. Hög Flexibilitet, bra priser och ett bra jobb! Läs mer

Mats H skrev om Julias Städservice AB
    Jobbar bra alltid rent och snyggt efteråt. Läs mer

Christofer C skrev om Julias Städservice AB
    Bra kundservice och trevligt bemötande, flexibla om tider behöver flyttas. Läs mer

Angelica G skrev om Julias Städservice AB
    De gjorde ett utmärkt jobb I storstädningen av vår lägenhet Läs mer
  • Caroline L

2018-07-09

Caroline L skrev om Julias Städservice AB
    Bra städning till ett relativt bra pris! Använd oss av Julias i 2 år och rekommenderat till flera.
    Bra admin.
    Minus att dem bytt städerska alldeles för för många ggr. Läs mer

Carl F skrev om Julias Städservice AB
    Julias städservice är det bästa städbolag vi någonsin haft. Vi har haft städfirma sedan början av 2010 och Julias städservice är det bolag som kontiunerligt levererat kvalitet över tid. Otroligt bra service med hög kvalitet på alla typer av leveranser! Mycket bra. Läs mer

Lovisa M skrev om Julias Städservice AB
    Väl utfört arbete och lätt att få kontakt vid eventuell avbokning. Trevligt bemötande. Läs mer

Ann M skrev om Julias Städservice AB
    Superbra service hög flexibilitet då det gäller av och ombokningar! Jag har städ och haft det i flera år😊 Läs mer

Daniel J skrev om Julias Städservice AB
    Veckostädning. Väldigt god kommunikation. Alltid tillmötesgående. Läs mer

Helene S skrev om Julias Städservice AB
    Jättenöjda.
    Passar tider, lätta att få kontakt med och städningen blir super. Läs mer

Sofia C skrev om Julias Städservice AB
    Köper städning 1g per månad. Bra bemötande. Nuvarande städerskan Lucy är jätte duktig Läs mer

Urika V skrev om Julias Städservice AB
    Julias städservice sköter allt bra.
    Alltid bra städat, trevlig personal och bra kommunikation. Läs mer

Angelica L skrev om Julias Städservice AB
    Väldigt bra städning! De är väldigt proffsiga i sin kommunikation och städningen är högsta klass! Läs mer

Glayol R skrev om Julias Städservice AB
    Prisvärt och väldigt bra service. Läs mer

Carina P skrev om Julias Städservice AB
    Det är väldigt svårt att kommunicera med de som städar då de inte pratar engelska eller svenska. Hur många gånger vi än lämnar instruktioner så följs de inte. Det är inte så att du kan luta dig tillbaka och känna att ditt hem blir städat utan du behöver alltid komplettera städningen efteråt. Läs mer
    2018-07-06 Karl S svarar Carina P
    Hej Carina
    Tack för din feedback. Jag är ledsen att du är inte nöjd. Var god vända till oss med kundnummer så hittar vi en lösning.

Ioannis R skrev om Julias Städservice AB
    Städhjälp
    Mycket bra bemötande
    Mycket pålitlig
    Jag ör mycket nöjd Läs mer

Maria C skrev om Julias Städservice AB
    Lätt att kommunicera via mail. Smidigt. Bra att man kan avboka vid behov. Trevligt bemötande av vår städerska. Läs mer

Ulrika M skrev om Julias Städservice AB
    Julias Städservice har städat hemma hos oss i flera år och vi är mycket nöjda. Läs mer

Harald W skrev om Julias Städservice AB
    Tycker alltid det är smidigt att ha med er att göra.

Men den stora grejen är Dorotha som städar hos oss. Hon är en riktig superstjärna. Hon inte bara städar utan har en naturlig fallenhet för att göra fint och hemtrevligt. Kan inte tänka mig hur någon skulle kunna vara bättre. Läs mer
    2018-07-06 Karl S svarar Harald W
    Hej Harald
    Skönt att höra det och tack för ditt omdöme.
    Mvh Karl

Varuvägen 9, 125 30 Älvsjö