Pick Pack Flytt

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 11 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Lukas A
Skrev om Pick Pack Flytt

Riktig bra flyttfirma som löste arbetet på bästa sätt. Höll tidsplanen och var flexibla för omstrukturering när det behövdes.

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Lukas, Stort tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och att vi kunde hålla tidsplanen och vara flexibla när det behövdes. Det är alltid vårt mål att ge bästa möjliga service till våra kunder. Med vänliga hälsningar, Teamet på Pick Pack Flytt

Natasha M
Skrev om Pick Pack Flytt

Oerhört bra och professionellt bemötande. Jag skriver sällan recensioner men denna gång känner jag mig gladeligen uppmanad. Jag har många uppsättningar av porslin som jag samlat på mig genom åren och jag måste säga att personalen åtog sig uppdraget att varsamt förflytta dessa på ett galant vis. Jag fick känslan av att de verkligen förstod innebörden i betydelsen för mig. En fingertoppskänsla utan dess like! Kommer definitivt att rekommendera vidare.

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Natasha, Stort tack för din fantastiska recension! Det gläder oss enormt att höra att du uppskattade vårt professionella bemötande och vår omsorg om dina porslinsuppsättningar. Vi strävar alltid efter att hantera kundernas ägodelar med största försiktighet och det betyder mycket för oss att du kände av vår fingertoppskänsla. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva denna recension och att du vill rekommendera oss vidare. Med vänliga hälsningar, Teamet på Pick Pack Flytt

Tobias I

Snabbt och smidigt! Super nöjd

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Tobias, Stort tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du är super nöjd med vår snabba och smidiga service. Välkommen att höra av dig om du behöver hjälp igen i framtiden! Med vänliga hälsningar, Teamet på Pick Pack Flytt

Amina K
Skrev om Pick Pack Flytt

Väldigt trevlig personal och professionell hjälp

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Amina Stort tack för din positiva recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår trevliga personal och den professionella hjälp du fick. Din feedback uppskattas verkligen. Tack för att du valde Pick Pack Flytt. Vi ser fram emot att kunna hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Teamet på Pick Pack Flytt

Elisabeth L
Skrev om Pick Pack Flytt

Trevlig och ansvarsfull samt noggrann personal.

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Elisabeth Stort tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår trevliga, ansvarsfulla och noggranna personal. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med vår service. Tack för att du valde Pick Pack Flytt och för att du tog dig tid att dela din upplevelse. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Teamet på Pick Pack Flytt

Azra H
Skrev om Pick Pack Flytt

Jag är imponerad! Denna flyttfirma levererade verkligen över mina förväntningar. Snabba, pålitliga och omtänksamma. De gjorde vår flytt så smidig och enkel, rekommenderar dem starkt till alla som letar efter en pålitlig flyttservice!

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Azra, Stort tack för din imponerande recension! Vi är glada att höra att vi kunde överträffa dina förväntningar med vår snabba, pålitliga och omtänksamma service. Din rekommendation betyder mycket för oss. Tack för att du valde Pick Pack Flytt och för att du tog dig tid att dela din positiva upplevelse. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Teamet på Pick Pack Flytt

Jonas E
Skrev om Pick Pack Flytt

Fantastiskt bra! Väldigt vänliga och serviceinriktade. Hela flytten flöt på utan problem och på utsatta tider. Kan verkligen rekomendera dessa grabbar!

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Jonas, Tack så mycket för din underbara recension! Vi är glada att höra att din flytt gick smidigt och att du uppskattade vår vänlighet och serviceinriktade inställning. Din rekommendation betyder mycket för oss. Tack för att du valde Pick Pack Flytt och för att du tog dig tid att dela din positiva upplevelse. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Teamet på Pick Pack Flytt

Vesna A
Skrev om Pick Pack Flytt

Otroligt duktiga och serviceminded, flexibla och lösningsorienterade. Bra pris på deras tjänster, rekommenderar starkt Pick Pack Flytt:)

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Vesna, Stort tack för din fantastiska recension! Vi är glada att höra att du upplevde vår service som duktig, serviceminded, flexibel och lösningsorienterad. Din rekommendation och positiva ord om våra priser betyder mycket för oss. Tack för att du valde Pick Pack Flytt och för att du tog dig tid att dela din upplevelse. Vi ser fram emot att kunna hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Teamet på Pick Pack Flytt

Akar A
Skrev om Pick Pack Flytt

Bra jobbat! Flytten gick super smidigt utan komplikationer eller förseningar, rekommenderar starkt!

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Akar, Stort tack för din positiva recension! Vi är väldigt glada att höra att din flytt gick smidigt och utan komplikationer eller förseningar. Din rekommendation betyder mycket för oss! Tack för att du valde Pickpack och för att du tog dig tid att dela din upplevelse. Vi ser fram emot att kunna hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Teamet på Pickpack

Maxim N
Skrev om Pick Pack Flytt

Tackar grabbarna på pickpack för en utmärkt flexibel flytt! Var ute i sista minuten men det löste sig utan några som helst problem. Hela processen från bokning till verkställande var fläckfritt och Pontus ska ha en stor eloge för det fina bemötandet väl på plats!

Svar från Pick Pack Flytt

Hej Maxim, Stort tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och att allt gick smidigt, trots den korta varseln. Det betyder mycket för oss att du upplevde processen som fläckfri och att Pontus kunde ge ett bra bemötande på plats. Vi kommer självklart att vidarebefordra din eloge till honom! Tack för att du valde Pickpack för din flytt. Vi uppskattar ditt förtroende och hoppas få möjligheten att hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Teamet på Pickpack

Sara L
Skrev om Pick Pack Flytt

Väldigt trevliga och otroligt hjälpsam. Jättebra pris!

Pick Pack Flytt gillar detta
Svar från Pick Pack Flytt

Hej Sara, Stort tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du var nöjd med vår service och att du uppskattade vårt pris. Det betyder mycket för oss att våra kunder känner sig väl omhändertagna och nöjda med vårt arbete. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Ismael Pick Pack Flytt

Filtrera omdömen