Lyckorum

Lyckorum

Ring 070-73 00 55 67 www.lyckorum.se

Välkommen till Lyckorum! Ta ett första kliv mot en enklare vardag med mer tid över för annat. Hemstädning från oss gör att du helt kan släppa tankarna på städning och göra sånt som du tycker är viktigt. Eftersom vår personal är professionell och kan sitt jobb så blir städningen dessutom grundligt utförd. Våra tjänster: Hemstädning,...

37 omdömen om Lyckorum

Joel S
Skrev om Lyckorum

Bra service och håller det dem lovar, inget att anmärka på hittills och lätta att kommunicera med.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Jonas V
Skrev om Lyckorum

I've had a great experience with Lyckorum. The employees are very friendly and professional. The quality of the cleaning is very high and consistent while the cost for the services is perfectly reasonable! I give my experience with Lyckorum 5 of 5!

Martina A
Skrev om Lyckorum

Fantastiskt resultat och toppen service. Enkla att ha och göra med och verkligen så bra och tryggt att ha haft samma städerska hela tiden!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2187 omdömen 4.7 av 2187 omdömen

Dan V
Skrev om Lyckorum

Fläckfri, felfri och helnöjd med städningen av Lyckorum. Vi har använt oss av deras tjänst i ett halvår nu och vi är verkligen supernöjda med allt från städningen till bemötandet av deras medarbetare. Vi använde oss tidigare av Hemfrid som var ett rent skämt i jämförelse. Vi kan verkligen med handen på hjärtat starkt rekommendera Lyckorum!

Gustav B
Skrev om Lyckorum

Jag har städning varannan vecka. Min kontakt med lyckorum har varit tydlig och enkel. Lyckorum är flexibla med att lägga till eller ta bort städningar med kort varsel. Det är något jag uppskattar väldigt mycket då mitt schema kan ändras snabbt. Städningen är toppklass.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Martin W
Skrev om Lyckorum

Trevlig personal, punktliga och städar riktigt effektivt.

Wilhelmina Ester Constance Ste W

Har använt Lyckorum för hemstädning i snart 2 år, bästa beslutet jag har tagit! Alltid lika nöjd. Rekommenderas!

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 118 omdömen 4.5 av 118 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Gabriella Kristina M S S

Mina varmaste rekommendationer! Så underbart att komma hem till ett skinande hem och inte minst att alla i personalen är så trevliga!

Fredrik v
Skrev om Lyckorum

Den bästa städleverantören vi anlitat, mina varmaste rekommendationer!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

HENRIK L
Skrev om Lyckorum

Behövde flyttstäd i mellandagarna och hade lite brist på tid. Lyckorum räddade mig med otroligt bra städning! Fläckfritt och alla var supernöjda. Tack också för ett väldigt trevligt bemötande och er attityd att "Allt går att lösa".

KATARZYNA S
Skrev om Lyckorum

Har Lyckorum hos mig varje fredag och är såå nöjd! 🤍

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Timmy Å
Skrev om Lyckorum

Vi har hemstädning varannan vecka på torsdagar - superskönt att ha det städat innan helgen och fredagsmyset! Tack för bra städning!

Paula M
Skrev om Lyckorum

Väldigt proffesionellt bemötande, alltid snabba svar och pålitliga. Är mycket nöjd med vår hemstädning, alltid skinande rent hem när man kommer och inga dammråttor finns kvar när denna städning är klar. Kan inte vara mer nöjd över detta! Rekommenderar till samtliga vänner och bekanta. Perfektion.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Alexandra A
Skrev om Lyckorum

Superbra och snabb service, svarar snabbt och är flexibla. Städningen är alltid väldigt bra gjord. Kan verkligen rekommendera!

Emelie D
Skrev om Lyckorum

Jättebra städning och bra priser. Alltid nöjd och längtar att komma hem efter att Lyckorum städat hos oss!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Camilla B
Skrev om Lyckorum

Bra service och fantastisk städning En lycka att komma hem när Lyckorum varit där.

Mikaela U
Skrev om Lyckorum

Fantastisk städning och service. Älskar känslan av att komma hem till ett hem redo för gäster.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Lars J
Skrev om Lyckorum

Villastädning var 4e vecka. Lätt att boka om, aldrig varit några problem. Städningen är TOP, mycket nöjd. Problemet är att kunna kommunicera med städaren då svenska fungerar så där. Jag som kund är mycket nöjd med att få samma städare hela tiden.

Magnus J
Skrev om Lyckorum

Veckostädning av lägenhet. Hög service och kvalitet - väldigt pålitliga.

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 521 omdömen 4.8 av 521 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Hampus F
Skrev om Lyckorum

Riktigt grym service och städning! Bästa känslan och komma hem till.

Emelie C
Skrev om Lyckorum

Alltid supernöjd när min städerska varit här! Noggrannt, fräscht och känns väldigt ompysslat varje gång.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Erik H
Skrev om Lyckorum

Väldigt bra service och städning till ett rimligt pris.

Daniel V
Skrev om Lyckorum

Superenkel och smidig städlösning utan krångel och effektiv personal. Väldigt nöjd med all kontakt och uppskattar att kunna komma hem till ett välstädat hem. 5/5!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Sara E
Skrev om Lyckorum

Alltid nöjd med städningen! Noggrannt och fräscht varje gång. Lätt att kommunicera önskemål till Lyckorum som alltid tillgodoses!

Ebba F
Skrev om Lyckorum

Jag har städning 1 gång varannan vecka. Jag hade inga särskilda förväntningar innan lyckorum då jag aldrig haft hemstäd innan. Efter första städningen visste jag att jag skulle fortsätta, wow så härligt att komma hem till ett städat hem! Det är städat noggrant så man slipper städa fram till nästa städtillfälle. Fantastiskt kundservice också som svarar fort och även om man vill lägga till något på städningen som städning av kyl eller badrumsskåp. Jag kan inte vara mer nöjd än jag är!

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3330 omdömen 4.7 av 3330 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Adrian H
Skrev om Lyckorum

Städning av lägenhet i Stockholm. Bra pris, trevligt bemötande, inget krångel.

Magdalena S
Skrev om Lyckorum

Fick ett bra och lyhört bemötande från start och kände mig trygg hela vägen, kan varmt rekommendera Lyckorums tjänster!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1236 omdömen 4.7 av 1236 omdömen

Fredrik V
Skrev om Lyckorum

Lyckrom är den bästa städfirman vi någonsin anlitat. Våra varmaste rekommendationer!

CHARLIE S
Skrev om Lyckorum

Mycket bra städ och hjälpsam support, inget att klaga på helt enkelt!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

LYKKE L
Skrev om Lyckorum

Utmärkt kommunikation. Vi bytte för att få ett mer flexibelt städbolag och Lyckorum var precis vad vi letade efter.

TOM J
Skrev om Lyckorum

Vi bytte till Lyckorum efter att vår förra städfirma inte lyckades städa rent. Vi har en stor hund och en större bokohylla hemma men det var inget problem för Lyckorum. Dessutom gör nya städhjälpen det på en timme mindre än förra. Önskar att vi bytte tidigare!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Wilhelmina W

Rekommenderas varmt! Kör löpande hemstädning sedan en tid tillbaka och är alltid lika nöjd med resultatet! Väldigt trevliga, professionella och bra pris. Känns tryggt och bra!

Sebastian R
Skrev om Lyckorum

Premiumstäd till väldigt bra pris! Vi testade Lyckorums städ första gången för ca 1,5 år sedan och då fanns det en del punkter som vi önskade kunde bli bättre men Lyckorum var väldigt lyhörda och anpassade sig efter våra önskemål. Vi är sedan dess väldigt nöjda kunder som älskar att komma hem till ett skinande rent hem varje gång de varit hos oss. Vår vardag har blivit så mycket bättre sedan vi började med hemstäd och jag har väldigt svårt att tro att man kan få mer för pengarna av någon annan leverantör. Rekommenderas starkt!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Oskar Jan N
Skrev om Lyckorum

Vi har städning varannan vecka, och varje gång lika nöjda med resultatet. Aldrig varit något klagomål från oss. Det är alltid lätt att få kontakt med företaget, såväl tillgänglighet som flexibiliteten i att ändra datum om en själv är i behov av det.

Rasmus G
Skrev om Lyckorum

Har länge funderat på att skaffa städhjälp men aldrig riktigt vågat ta steget. Det är väldigt viktigt för mig att ha en bra relation med företaget som släpps in i ens hem. Lyckorum gav mig direkt ett professionellt och seriöst intryck samt att personalen är otroligt trevlig och flexibel enligt mina behov. Förutom allt detta, har de ett väldigt fördelaktigt pris jämfört med andra företag jag funderat på tidigare. Vänligen, Nöjd kund

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Gunnar F
Skrev om Lyckorum

Mycket trevligt och professionellt bemötande, utmärkt service och väl utfört arbete.

Erik H
Skrev om Lyckorum

Smidigt, trevlig kundservice samtidigt som prisvärt och väldigt bra resultat.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1132 omdömen 4.7 av 1132 omdömen