Lyckorum

Nybergsgatan 9, 114 45 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Lyckorum!

Ta ett första kliv mot en enklare vardag med mer tid över för annat. Hemstädning från oss gör att du helt kan släppa tankarna på städning och göra sånt som du tycker är viktigt. Eftersom vår personal är professionell och kan sitt jobb så blir städningen dessutom grundligt utförd.

Våra tjänster: Hemstädning, storstädning, flyttstädning och kontorsstädning

Om du har läst några av våra omdömen och nu funderar på att be om en offert. Låt oss då bara påminna om några punkter. Varför välja oss på Lyckorum?
  • Ansvarsförsäkring
  • Ingen bindningstid

Läs vad 13 kunder tycker om Lyckorum

• 2020-09-22

Ebba F skrev om Lyckorum
    Jag har städning 1 gång varannan vecka. Jag hade inga särskilda förväntningar innan lyckorum då jag aldrig haft hemstäd innan.
    Efter första städningen visste jag att jag skulle fortsätta, wow så härligt att komma hem till ett städat hem! Det är städat noggrant så man slipper städa fram till nästa städtillfälle.
    Fantastiskt kundservice också som svarar fort och även om man vill lägga till något på städningen som städning av kyl eller badrumsskåp.
    Jag kan inte vara mer nöjd än jag är! Läs mer
  • 2020-09-18

Adrian H skrev om Lyckorum
    Städning av lägenhet i Stockholm. Bra pris, trevligt bemötande, inget krångel. Läs mer
  • 2020-09-17

Magdalena S skrev om Lyckorum
    Fick ett bra och lyhört bemötande från start och kände mig trygg hela vägen, kan varmt rekommendera Lyckorums tjänster! Läs mer
  • 2020-09-17

Fredrik V skrev om Lyckorum
    Lyckrom är den bästa städfirman vi någonsin anlitat. Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • CHARLIE S

2020-09-12

CHARLIE S skrev om Lyckorum
    Mycket bra städ och hjälpsam support, inget att klaga på helt enkelt! Läs mer
  • 2020-09-12

LYKKE L skrev om Lyckorum
    Utmärkt kommunikation. Vi bytte för att få ett mer flexibelt städbolag och Lyckorum var precis vad vi letade efter. Läs mer
  • 2020-09-11

TOM J skrev om Lyckorum
    Vi bytte till Lyckorum efter att vår förra städfirma inte lyckades städa rent. Vi har en stor hund och en större bokohylla hemma men det var inget problem för Lyckorum. Dessutom gör nya städhjälpen det på en timme mindre än förra. Önskar att vi bytte tidigare! Läs mer
  • 2020-09-09

Wilhelmina W skrev om Lyckorum
    Rekommenderas varmt! Kör löpande hemstädning sedan en tid tillbaka och är alltid lika nöjd med resultatet! Väldigt trevliga, professionella och bra pris. Känns tryggt och bra! Läs mer
  • Sebastian R

2020-09-04

Sebastian R skrev om Lyckorum
    Premiumstäd till väldigt bra pris! Vi testade Lyckorums städ första gången för ca 1,5 år sedan och då fanns det en del punkter som vi önskade kunde bli bättre men Lyckorum var väldigt lyhörda och anpassade sig efter våra önskemål. Vi är sedan dess väldigt nöjda kunder som älskar att komma hem till ett skinande rent hem varje gång de varit hos oss. Vår vardag har blivit så mycket bättre sedan vi började med hemstäd och jag har väldigt svårt att tro att man kan få mer för pengarna av någon annan leverantör. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Oskar N

2020-09-03

Oskar N skrev om Lyckorum
    Vi har städning varannan vecka, och varje gång lika nöjda med resultatet. Aldrig varit något klagomål från oss.
    Det är alltid lätt att få kontakt med företaget, såväl tillgänglighet som flexibiliteten i att ändra datum om en själv är i behov av det. Läs mer
  • Rasmus G

2020-09-03

Rasmus G skrev om Lyckorum
    Har länge funderat på att skaffa städhjälp men aldrig riktigt vågat ta steget. Det är väldigt viktigt för mig att ha en bra relation med företaget som släpps in i ens hem. Lyckorum gav mig direkt ett professionellt och seriöst intryck samt att personalen är otroligt trevlig och flexibel enligt mina behov. Förutom allt detta, har de ett väldigt fördelaktigt pris jämfört med andra företag jag funderat på tidigare.

Vänligen,

Nöjd kund Läs mer
  • 2020-09-03

Gunnar F skrev om Lyckorum
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, utmärkt service och väl utfört arbete. Läs mer
  • 2020-09-03

Erik H skrev om Lyckorum
    Smidigt, trevlig kundservice samtidigt som prisvärt och väldigt bra resultat. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte